Nyt tarvitsen pikaisen vastauksen. Tilasin crazy factorystä muutamia koruja sun muuta tilpehööriä, ja maksu jäi vähän mietityttämään. Tällaista tietoa sain sähköpostiini:
Amount - 29.52 EUR
Reference Number - pid195843657t
Beneficiary - St. Found. docdata payments
Account Number - 120030 00042267
Bank name - Nordea Merita Bank Plc
Bank city - Helsinki
BIC - NDEAFIHH
IBAN - FI60 1200 3000 042267
Your unique Reference Number is: pid195843657t
Maksoin sitten tilauksen, mutta viitenumeroa en saanut laitettua siihen varattuun kohtaan, koska se sisältää kirjaimia (maksoin siis Nordeasta ulkomaanmaksuna). Kaikki muut tiedot sain ainakin tietääkseni oikeille paikoille. Mutta - koska en saanut viitenumeroa, laitoin tuon 'unique reference numberin' kohtaan 'viesti maksun saajalle'. Mutta eikö maksun nyt kuitenkin kaiken järjen mukaan pitäisi mennä perille, kun tuon tilinumeron kuitenkin kaiken järjen mukaan pitäisi olla oikea (tuskin kauppa sitä sössii). Eli siis, olisiko minun nyt pitänyt tunkea tuo viitenumero viestikenttään tai johonkin, vai meneeköhän noinkin maksuni perille asti? Kuinka itse olette onnistuneet maksamisen kanssa crazy factoryssa?
Crazy Factory, maksaminen
2
1592
Vastaukset
- kashapon
Luulisi maksun menevän perille ihan hyvin noinkin, kai ne siellä liikkeessä osaavat ihan maalaisjärjellä ajatella. Jos heille jotain epäselvyyksiä ilmenee, ottavat varmaan sitten yhteyttä sähköpostitse, enpä siis usko, että sulla on mitään hätää. Itse käytin Crazy Factorylle maksaessani PayPalia, joka on todella kätevä maksutapa. Uskallan sitä suositella ihan omien kokemusteni perusteella, PayPal-tilin olen omistanut kolmisen vuotta ja mitään ongelmia ei ole tullut sen kanssa vastaan.
- tutustu ihmeessö
http://ilmaisnaytteeni.blogspot.com/
Tuossa on yks hyvä blogi missä kerrotaan tuosta grazy factorystä ja muista ilmaistuotteista, ite tilasin Nordean pankilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679