Crazy Factory, maksaminen

tomahawk-

Nyt tarvitsen pikaisen vastauksen. Tilasin crazy factorystä muutamia koruja sun muuta tilpehööriä, ja maksu jäi vähän mietityttämään. Tällaista tietoa sain sähköpostiini:

Amount - 29.52 EUR
Reference Number - pid195843657t
Beneficiary - St. Found. docdata payments
Account Number - 120030 00042267
Bank name - Nordea Merita Bank Plc
Bank city - Helsinki
BIC - NDEAFIHH
IBAN - FI60 1200 3000 042267
Your unique Reference Number is: pid195843657t

Maksoin sitten tilauksen, mutta viitenumeroa en saanut laitettua siihen varattuun kohtaan, koska se sisältää kirjaimia (maksoin siis Nordeasta ulkomaanmaksuna). Kaikki muut tiedot sain ainakin tietääkseni oikeille paikoille. Mutta - koska en saanut viitenumeroa, laitoin tuon 'unique reference numberin' kohtaan 'viesti maksun saajalle'. Mutta eikö maksun nyt kuitenkin kaiken järjen mukaan pitäisi mennä perille, kun tuon tilinumeron kuitenkin kaiken järjen mukaan pitäisi olla oikea (tuskin kauppa sitä sössii). Eli siis, olisiko minun nyt pitänyt tunkea tuo viitenumero viestikenttään tai johonkin, vai meneeköhän noinkin maksuni perille asti? Kuinka itse olette onnistuneet maksamisen kanssa crazy factoryssa?

2

1621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kashapon

Luulisi maksun menevän perille ihan hyvin noinkin, kai ne siellä liikkeessä osaavat ihan maalaisjärjellä ajatella. Jos heille jotain epäselvyyksiä ilmenee, ottavat varmaan sitten yhteyttä sähköpostitse, enpä siis usko, että sulla on mitään hätää. Itse käytin Crazy Factorylle maksaessani PayPalia, joka on todella kätevä maksutapa. Uskallan sitä suositella ihan omien kokemusteni perusteella, PayPal-tilin olen omistanut kolmisen vuotta ja mitään ongelmia ei ole tullut sen kanssa vastaan.

• tutustu ihmeessö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2050
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79