Miehet ja viihde

Vähänkö se on hauskaa kun laittaa aamulla työmatkalla autoradion päälle ja Volvon laadukkaista kaiuttimista alkaa kuulumaan Jari Sillanpään tai vastaavan tyylisen artistin sentimaalinen mummoyleisöä kosiskeleva laulunumero.

(Ja kun vaihdat asemaa, niin sama juttu toistuu.)

Mistä syystä asepalveluksen suorittaneille heteromiehille ei ole suunnattu omaa radiokanavaa?


http://www.youtube.com/watch?v=uO4A6xx65WU


"I'm a man (At least I'm trying to be)"


MarttyyriMallari-TTt

13

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meistä kuuntelee puhekanavia - mutta me ollaan kyllä sivareita :-(

      • mistä syystä olet sivari.

        "Vakaumus vai se, että et vaan viitsinyt leikkiä sotilasta?"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mistä syystä olet sivari.

        "Vakaumus vai se, että et vaan viitsinyt leikkiä sotilasta?"

        MarttyyriMallari-TTt

        kun tuota ratkoin on jo tovi kulunut. Jotta tää ei heti ratleaisi, vastaan vastakysymyksellä: mistä syystä olet sotilas? Vakaumus vai se, että et 17-vuotiaana todella ajatellut asian perusteita läpikotaisin?

        Puhe oli tosin radio-ohjelmista: Yle-puhe on ainoa kanava, joka todella mua kiinnostaa. Kuka jaksaa vatvoa Jari Sillanpäätä sen paremmin kuin tuota hapantunutta macho-velliä - siitäkään huolimatta että Muddy Waters on yksi suosikeistani?


      • kaarne kirjoitti:

        kun tuota ratkoin on jo tovi kulunut. Jotta tää ei heti ratleaisi, vastaan vastakysymyksellä: mistä syystä olet sotilas? Vakaumus vai se, että et 17-vuotiaana todella ajatellut asian perusteita läpikotaisin?

        Puhe oli tosin radio-ohjelmista: Yle-puhe on ainoa kanava, joka todella mua kiinnostaa. Kuka jaksaa vatvoa Jari Sillanpäätä sen paremmin kuin tuota hapantunutta macho-velliä - siitäkään huolimatta että Muddy Waters on yksi suosikeistani?

        siinä mielessä olet nyt oikeassa, että jokainen tekee omat valintansa ja ei niistä kannata jälkeepäin lätistä.

        "Olet siis pelkuri :D"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        siinä mielessä olet nyt oikeassa, että jokainen tekee omat valintansa ja ei niistä kannata jälkeepäin lätistä.

        "Olet siis pelkuri :D"

        MarttyyriMallari-TTt

        kun minä aseista kieltäydyin, se ei ollut ilmoitusasia, vaan aseistakieltäytyjät joutuivat kuulustelulautakuntaan todistamaan pasifistisen vakaumuksensa.
        Itse pidin tuolloin alle kaksikymppisenä itseäni melko äijänä, kun puhuin itseni kahden majurin kuulustelun läpi sivariksi :-)

        Tiesin tuolloin todennäköisesti enemmän valtiosta, institutionaalisesta vallasta ja väkivallasta kuin 98 % ikäluokastani.

        Ehkä minun ei siksi tarvitse kuunnella hoochie-coochie-mania?


      • kaarne kirjoitti:

        kun minä aseista kieltäydyin, se ei ollut ilmoitusasia, vaan aseistakieltäytyjät joutuivat kuulustelulautakuntaan todistamaan pasifistisen vakaumuksensa.
        Itse pidin tuolloin alle kaksikymppisenä itseäni melko äijänä, kun puhuin itseni kahden majurin kuulustelun läpi sivariksi :-)

        Tiesin tuolloin todennäköisesti enemmän valtiosta, institutionaalisesta vallasta ja väkivallasta kuin 98 % ikäluokastani.

        Ehkä minun ei siksi tarvitse kuunnella hoochie-coochie-mania?

        voi olla, että vaatii enemmän rohkeutta uida vastavirtaan kuin alistua ja tehdä niinkuin muut.

        "Olet sitä mitä ajattelet olevasi"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voi olla, että vaatii enemmän rohkeutta uida vastavirtaan kuin alistua ja tehdä niinkuin muut.

        "Olet sitä mitä ajattelet olevasi"

        MarttyyriMallari-TTt

        sen toisen majurin isällisen huvittuneen hymyn, kun aloitin luvun 13 pasifistisessa julistuksessani :-)


    • siitä hyvä ettei musiikkia. Novalta en ole Sillanpäätä kuullut, enkä Radio-Rock kanavalta

      • täytyykin etsiä tuo Radio-Rock kanava ja kuunnella mitä sieltä tulee.

        "Toivottavasti ei ainakaan Bon Jovia tai heviä"

        MarttyyriMallari-TTt


    • MMies
      • kuuntelet vaan

        Musaa kuunnellessa voi keskittyä ajamiseen.


    • pelkkää asiaa, eikä mitään hinttaripoppia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe