Vähänkö se on hauskaa kun laittaa aamulla työmatkalla autoradion päälle ja Volvon laadukkaista kaiuttimista alkaa kuulumaan Jari Sillanpään tai vastaavan tyylisen artistin sentimaalinen mummoyleisöä kosiskeleva laulunumero.
(Ja kun vaihdat asemaa, niin sama juttu toistuu.)
Mistä syystä asepalveluksen suorittaneille heteromiehille ei ole suunnattu omaa radiokanavaa?
http://www.youtube.com/watch?v=uO4A6xx65WU
"I'm a man (At least I'm trying to be)"
MarttyyriMallari-TTt
Miehet ja viihde
13
222
Vastaukset
meistä kuuntelee puhekanavia - mutta me ollaan kyllä sivareita :-(
mistä syystä olet sivari.
"Vakaumus vai se, että et vaan viitsinyt leikkiä sotilasta?"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mistä syystä olet sivari.
"Vakaumus vai se, että et vaan viitsinyt leikkiä sotilasta?"
MarttyyriMallari-TTtkun tuota ratkoin on jo tovi kulunut. Jotta tää ei heti ratleaisi, vastaan vastakysymyksellä: mistä syystä olet sotilas? Vakaumus vai se, että et 17-vuotiaana todella ajatellut asian perusteita läpikotaisin?
Puhe oli tosin radio-ohjelmista: Yle-puhe on ainoa kanava, joka todella mua kiinnostaa. Kuka jaksaa vatvoa Jari Sillanpäätä sen paremmin kuin tuota hapantunutta macho-velliä - siitäkään huolimatta että Muddy Waters on yksi suosikeistani?kaarne kirjoitti:
kun tuota ratkoin on jo tovi kulunut. Jotta tää ei heti ratleaisi, vastaan vastakysymyksellä: mistä syystä olet sotilas? Vakaumus vai se, että et 17-vuotiaana todella ajatellut asian perusteita läpikotaisin?
Puhe oli tosin radio-ohjelmista: Yle-puhe on ainoa kanava, joka todella mua kiinnostaa. Kuka jaksaa vatvoa Jari Sillanpäätä sen paremmin kuin tuota hapantunutta macho-velliä - siitäkään huolimatta että Muddy Waters on yksi suosikeistani?siinä mielessä olet nyt oikeassa, että jokainen tekee omat valintansa ja ei niistä kannata jälkeepäin lätistä.
"Olet siis pelkuri :D"
siinä mielessä olet nyt oikeassa, että jokainen tekee omat valintansa ja ei niistä kannata jälkeepäin lätistä.
"Olet siis pelkuri :D"
MarttyyriMallari-TTtkun minä aseista kieltäydyin, se ei ollut ilmoitusasia, vaan aseistakieltäytyjät joutuivat kuulustelulautakuntaan todistamaan pasifistisen vakaumuksensa.
Itse pidin tuolloin alle kaksikymppisenä itseäni melko äijänä, kun puhuin itseni kahden majurin kuulustelun läpi sivariksi :-)
Tiesin tuolloin todennäköisesti enemmän valtiosta, institutionaalisesta vallasta ja väkivallasta kuin 98 % ikäluokastani.
Ehkä minun ei siksi tarvitse kuunnella hoochie-coochie-mania?kaarne kirjoitti:
kun minä aseista kieltäydyin, se ei ollut ilmoitusasia, vaan aseistakieltäytyjät joutuivat kuulustelulautakuntaan todistamaan pasifistisen vakaumuksensa.
Itse pidin tuolloin alle kaksikymppisenä itseäni melko äijänä, kun puhuin itseni kahden majurin kuulustelun läpi sivariksi :-)
Tiesin tuolloin todennäköisesti enemmän valtiosta, institutionaalisesta vallasta ja väkivallasta kuin 98 % ikäluokastani.
Ehkä minun ei siksi tarvitse kuunnella hoochie-coochie-mania?voi olla, että vaatii enemmän rohkeutta uida vastavirtaan kuin alistua ja tehdä niinkuin muut.
"Olet sitä mitä ajattelet olevasi"
voi olla, että vaatii enemmän rohkeutta uida vastavirtaan kuin alistua ja tehdä niinkuin muut.
"Olet sitä mitä ajattelet olevasi"
MarttyyriMallari-TTtsen toisen majurin isällisen huvittuneen hymyn, kun aloitin luvun 13 pasifistisessa julistuksessani :-)
siitä hyvä ettei musiikkia. Novalta en ole Sillanpäätä kuullut, enkä Radio-Rock kanavalta
täytyykin etsiä tuo Radio-Rock kanava ja kuunnella mitä sieltä tulee.
"Toivottavasti ei ainakaan Bon Jovia tai heviä"
MarttyyriMallari-TTt
- MMies
KOSKAAN EI RADIOSTA TULE MIEHILLE SOPIVAA MUSIIKKIA!
AINA JOUTUU MENEMÄÄN YOUTUBE:EEN, JOS HALUAA KUULLA JOTAIN HYVIÄ BIISEJÄ!
NIIN!
HAHA! :D
http://www.youtube.com/watch?v=rGRwUJk8bnA- kuuntelet vaan
Musaa kuunnellessa voi keskittyä ajamiseen.
pelkkää asiaa, eikä mitään hinttaripoppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555