Miehet ja viihde

Vähänkö se on hauskaa kun laittaa aamulla työmatkalla autoradion päälle ja Volvon laadukkaista kaiuttimista alkaa kuulumaan Jari Sillanpään tai vastaavan tyylisen artistin sentimaalinen mummoyleisöä kosiskeleva laulunumero.

(Ja kun vaihdat asemaa, niin sama juttu toistuu.)

Mistä syystä asepalveluksen suorittaneille heteromiehille ei ole suunnattu omaa radiokanavaa?


http://www.youtube.com/watch?v=uO4A6xx65WU


"I'm a man (At least I'm trying to be)"


MarttyyriMallari-TTt

13

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meistä kuuntelee puhekanavia - mutta me ollaan kyllä sivareita :-(

      • mistä syystä olet sivari.

        "Vakaumus vai se, että et vaan viitsinyt leikkiä sotilasta?"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mistä syystä olet sivari.

        "Vakaumus vai se, että et vaan viitsinyt leikkiä sotilasta?"

        MarttyyriMallari-TTt

        kun tuota ratkoin on jo tovi kulunut. Jotta tää ei heti ratleaisi, vastaan vastakysymyksellä: mistä syystä olet sotilas? Vakaumus vai se, että et 17-vuotiaana todella ajatellut asian perusteita läpikotaisin?

        Puhe oli tosin radio-ohjelmista: Yle-puhe on ainoa kanava, joka todella mua kiinnostaa. Kuka jaksaa vatvoa Jari Sillanpäätä sen paremmin kuin tuota hapantunutta macho-velliä - siitäkään huolimatta että Muddy Waters on yksi suosikeistani?


      • kaarne kirjoitti:

        kun tuota ratkoin on jo tovi kulunut. Jotta tää ei heti ratleaisi, vastaan vastakysymyksellä: mistä syystä olet sotilas? Vakaumus vai se, että et 17-vuotiaana todella ajatellut asian perusteita läpikotaisin?

        Puhe oli tosin radio-ohjelmista: Yle-puhe on ainoa kanava, joka todella mua kiinnostaa. Kuka jaksaa vatvoa Jari Sillanpäätä sen paremmin kuin tuota hapantunutta macho-velliä - siitäkään huolimatta että Muddy Waters on yksi suosikeistani?

        siinä mielessä olet nyt oikeassa, että jokainen tekee omat valintansa ja ei niistä kannata jälkeepäin lätistä.

        "Olet siis pelkuri :D"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        siinä mielessä olet nyt oikeassa, että jokainen tekee omat valintansa ja ei niistä kannata jälkeepäin lätistä.

        "Olet siis pelkuri :D"

        MarttyyriMallari-TTt

        kun minä aseista kieltäydyin, se ei ollut ilmoitusasia, vaan aseistakieltäytyjät joutuivat kuulustelulautakuntaan todistamaan pasifistisen vakaumuksensa.
        Itse pidin tuolloin alle kaksikymppisenä itseäni melko äijänä, kun puhuin itseni kahden majurin kuulustelun läpi sivariksi :-)

        Tiesin tuolloin todennäköisesti enemmän valtiosta, institutionaalisesta vallasta ja väkivallasta kuin 98 % ikäluokastani.

        Ehkä minun ei siksi tarvitse kuunnella hoochie-coochie-mania?


      • kaarne kirjoitti:

        kun minä aseista kieltäydyin, se ei ollut ilmoitusasia, vaan aseistakieltäytyjät joutuivat kuulustelulautakuntaan todistamaan pasifistisen vakaumuksensa.
        Itse pidin tuolloin alle kaksikymppisenä itseäni melko äijänä, kun puhuin itseni kahden majurin kuulustelun läpi sivariksi :-)

        Tiesin tuolloin todennäköisesti enemmän valtiosta, institutionaalisesta vallasta ja väkivallasta kuin 98 % ikäluokastani.

        Ehkä minun ei siksi tarvitse kuunnella hoochie-coochie-mania?

        voi olla, että vaatii enemmän rohkeutta uida vastavirtaan kuin alistua ja tehdä niinkuin muut.

        "Olet sitä mitä ajattelet olevasi"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voi olla, että vaatii enemmän rohkeutta uida vastavirtaan kuin alistua ja tehdä niinkuin muut.

        "Olet sitä mitä ajattelet olevasi"

        MarttyyriMallari-TTt

        sen toisen majurin isällisen huvittuneen hymyn, kun aloitin luvun 13 pasifistisessa julistuksessani :-)


    • siitä hyvä ettei musiikkia. Novalta en ole Sillanpäätä kuullut, enkä Radio-Rock kanavalta

      • täytyykin etsiä tuo Radio-Rock kanava ja kuunnella mitä sieltä tulee.

        "Toivottavasti ei ainakaan Bon Jovia tai heviä"

        MarttyyriMallari-TTt


    • MMies
      • kuuntelet vaan

        Musaa kuunnellessa voi keskittyä ajamiseen.


    • pelkkää asiaa, eikä mitään hinttaripoppia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe