Törmäsin viikonloppuna itselleni uuteen sanontaan erään miehen suusta: Mies sanoi minun vaikuttavan häneen pelottavan paljon. Miten naisen pitäisi tulkita tuo?
Miten pitäisi tulkita?
11
202
Vastaukset
- vever
Kiertoilmaisu sille, että et tunnu miltään.
- miehen sanomaa
Häh? Onkohan noin..? Sama mies suuteli minua eikä meinannut saada näppejään irti.
- tulkinta....
Vait häneltä jalat alta...
Tai jotain vastaavaa...
Juu ei, älä tulkitse, kysy. - -
Miksi mies kokee rakastumisen pelokkaaksi?
Samasta syystä kuin nainenkin. Silloin on haavoittuvainen, koska toisella on niin suuri valta omiin tunteisiin. Eihän kukaan yhdentekevä vakipano voi kovin sielua loukata.
nähnyt sinussa hirviön ja äitinsä. Mielestäni tuo pitää tulkita näin, ei olisi pitänyt vetää kaksin käsin viinaa valomerkkiin asti. Tuosta tuli mieleeni eräs nainen ketä arvostan erittäin paljon, sanoin hänelle kerran, kutsun Sinua Eevaksi, sillä olet ensimmäinen nainen joka saa minut tuntemaan jotain tuollaista. Mihin "Eeva" vastasi: Kutsun Sinua Peugeotiksi, sillä olet minulle 206:s.
- frost-free
tää on totta!
- miehen sanomaa
Höm...hän ei ollut minulle 206:s, en ole sellainen. Mies ei myöskään ole yhden illan tuttu tai juttu.
mut voi tokia sanoa pelkäävänsä - sillä kun saa toisinaan hyvin pimpsaa. Lähde: kaikkien naisten yleinen auktoriteetti ttuplai.
- miehen sanomaa
Niin että hän on sitten pelimies?? Vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525