eilen koin tämän

Nainen25

Viestittelin tuolla treffipalstalla yhden todella potentiaalisen miehen kanssa. Hän vaikutti ihan unelmalta. juur sellaiselta millaisen elämääni haluan. Sanoi olevansa yrittäjä, itsestään fyysisesti huolta pitävä kivan näköinen ruskeasilmäinen uros. Luonteeltaan kertoi olevansa samanlainen kuin minäkin eli rauhallinen, romanttinen ja huumorintajulla varustettu.
Mietin että voisiko olla että epäonneni kääntyisi vihdoin onneksi. Minua on niin lujaa satutettu että ympärilläni on jo "suojamuuri"
No "käsijarru" päällä kuitenkin lupasin hänet tavata, ja sitten eilen.......
Täysin kirjoituksensa vastakohta. Kohtasin hieltä haisevan, likaisissa vaatteissa olevan miehen joka taatusti oli vanhempi kuin 27.... Tämän päättelin siitä että kun kysyin hänen ikäänsä, hän ei suostunut sitä kertomaan.Ja hänellä kuulemma oli vapaapäiväkin ollut
Olin itse panostanut tähän tapaamiseen. Siistit ja puhtaat vaatteet, ja ihan hieman ehostusta kasvoissa. Ajattelin antaa itsestäni hyvän kuvan mutta väliäkö sillä oli......
Mies kävi kiinni heti (keskellä päivää ulkona ihmisten ilmoilla), Otti käteni ja laittoi sormeni suuhunsa jonka jälkeen vaan sanoi että haluaa maistaa millainen kissimirri olen..... EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!!!!!!!!!!

Miehille ja Naisillekin vinkiksi. Laittakaa todenmukainen ilmoitus itsestännne. Itse en enää ikinä aio tavata yhtäkään tyyppiä netin kautta... Tämänkin tein vuoden tauon jälkeen....... Olen mielummin yksin kun tuhlaan aikaani tuollaisiin turhanpäiväisyyksiin.

154

14000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usossie?

      Sun huonoa onneas. Mie tulisin sun kanssas kaffeelle, mut mie oon sua 20 vanhempi, ni et sie minnuu huoli ja hyvä niin. Mutta älä lannistu, tätä maailman puuropataa hämmennetään isolla kauhalla koko ajan, niin kyllä ne toisilleen sopivat sopivat ryynit väistämättä jossain vaiheessa kohtaavat:)

      • nettaillut

        Hm... mistä sekin keksi ne satunsa sitten itsestään, tarkoitan, että
        oli siinä kai yksi hyvä puoli: osasi kai kirjoittaa sujuvasti.

        Sopisiko johonkin Hertta-sarjan kirjoittajaksi.

        huh-huh, olisiko ehkä ennen nettitreffejä hyvä vielä muutama
        puhelinkeskustelu (Prepaidilla) ja "syvällinen" haastattelu

        nimm taitava kirjoittaja, mutta tosiasioita

        PS. ei nettitreffejä kannata hylätä, ovat ne kuitenkin
        lähes ilmaisia ja vaivattomia


      • Kukuuuuuu

        Olen pahoillani tuon tapaamasi miehen suhteen. Hän ei todellakaan ole sinun toiveesi. Eikä oikeasi.
        Olen itse mies ja tavannut nykyisen vaimoni netin kautta.
        Jotkut ihmiset - ei vain miehet - eivät ole todellakaan viisaita ihmissuhteiden suhteen. Kuvitellaan, että suurin osa vastapuolen toiveista on pelkkää seksiä. Sitähän se ei ole edes seksuaalisesti aktiivisimmilla pareilla.
        Elämä parisuhteessa on paljolti toisen osapuolen arvostamista ja ymmärtämistä. Toista pitää kunnioittaa ja hänelle pitää tarjota positiivisia yllätyksiä, kivaa elämää ja helpotusta jokapäiväiseen elämään. Pitää yrittää, vaikka se vaikeatakin olisi. Tulos antaa kaiken moninkerroin takaisin!
        Rakastakaa. Mitä se on? Kun minä olen mies, kerron yksinkertaisimmin mitä se voisi olla miehen puolelta: Ostakaa hyviä punaisia ruusuja, tehkää vaimollenne kynttiläateria töistä palattuaan, arvostelkaa positiivisesti ja oikeasti hänen vaatteitaan, ulkonäköään. Ehdottakaa vartalohierontaa (itse teette!). Hierokaa jalkapohjia, niskaa, selkää. Tehkää kaikki fyysinen mielestänne pehmeän hellästi. Suukotelkaa. Toivottakaa hyvää huomenta ja hyvää yötä, yms.
        Ajatelkaa, miehet, että vaimonne on prinsessanne ja te olette hänen prinssinssä!
        Yleensä ottaen, jos kerran olette löytäneet toisenne, olkaa toisillenne hyviä! Te voitte jopa kasvaa siinä!


      • Hel_e_na
        Kukuuuuuu kirjoitti:

        Olen pahoillani tuon tapaamasi miehen suhteen. Hän ei todellakaan ole sinun toiveesi. Eikä oikeasi.
        Olen itse mies ja tavannut nykyisen vaimoni netin kautta.
        Jotkut ihmiset - ei vain miehet - eivät ole todellakaan viisaita ihmissuhteiden suhteen. Kuvitellaan, että suurin osa vastapuolen toiveista on pelkkää seksiä. Sitähän se ei ole edes seksuaalisesti aktiivisimmilla pareilla.
        Elämä parisuhteessa on paljolti toisen osapuolen arvostamista ja ymmärtämistä. Toista pitää kunnioittaa ja hänelle pitää tarjota positiivisia yllätyksiä, kivaa elämää ja helpotusta jokapäiväiseen elämään. Pitää yrittää, vaikka se vaikeatakin olisi. Tulos antaa kaiken moninkerroin takaisin!
        Rakastakaa. Mitä se on? Kun minä olen mies, kerron yksinkertaisimmin mitä se voisi olla miehen puolelta: Ostakaa hyviä punaisia ruusuja, tehkää vaimollenne kynttiläateria töistä palattuaan, arvostelkaa positiivisesti ja oikeasti hänen vaatteitaan, ulkonäköään. Ehdottakaa vartalohierontaa (itse teette!). Hierokaa jalkapohjia, niskaa, selkää. Tehkää kaikki fyysinen mielestänne pehmeän hellästi. Suukotelkaa. Toivottakaa hyvää huomenta ja hyvää yötä, yms.
        Ajatelkaa, miehet, että vaimonne on prinsessanne ja te olette hänen prinssinssä!
        Yleensä ottaen, jos kerran olette löytäneet toisenne, olkaa toisillenne hyviä! Te voitte jopa kasvaa siinä!

        Kaikki eivät oikeasti innostu prinssi ja prinsessa -leikeistä. Ihan oikeesti!

        Mieluummin imuroitu eteisenmatto kuin kynttiläillallinen, kun tulen viideltä kotiin.


      • alistaa yritettiin
        Kukuuuuuu kirjoitti:

        Olen pahoillani tuon tapaamasi miehen suhteen. Hän ei todellakaan ole sinun toiveesi. Eikä oikeasi.
        Olen itse mies ja tavannut nykyisen vaimoni netin kautta.
        Jotkut ihmiset - ei vain miehet - eivät ole todellakaan viisaita ihmissuhteiden suhteen. Kuvitellaan, että suurin osa vastapuolen toiveista on pelkkää seksiä. Sitähän se ei ole edes seksuaalisesti aktiivisimmilla pareilla.
        Elämä parisuhteessa on paljolti toisen osapuolen arvostamista ja ymmärtämistä. Toista pitää kunnioittaa ja hänelle pitää tarjota positiivisia yllätyksiä, kivaa elämää ja helpotusta jokapäiväiseen elämään. Pitää yrittää, vaikka se vaikeatakin olisi. Tulos antaa kaiken moninkerroin takaisin!
        Rakastakaa. Mitä se on? Kun minä olen mies, kerron yksinkertaisimmin mitä se voisi olla miehen puolelta: Ostakaa hyviä punaisia ruusuja, tehkää vaimollenne kynttiläateria töistä palattuaan, arvostelkaa positiivisesti ja oikeasti hänen vaatteitaan, ulkonäköään. Ehdottakaa vartalohierontaa (itse teette!). Hierokaa jalkapohjia, niskaa, selkää. Tehkää kaikki fyysinen mielestänne pehmeän hellästi. Suukotelkaa. Toivottakaa hyvää huomenta ja hyvää yötä, yms.
        Ajatelkaa, miehet, että vaimonne on prinsessanne ja te olette hänen prinssinssä!
        Yleensä ottaen, jos kerran olette löytäneet toisenne, olkaa toisillenne hyviä! Te voitte jopa kasvaa siinä!

        Tuossa ei ollut muusta kyse kun siitä että mitenkä miehen tulisi alistua ja täyttää kaikki naisen haaveet joita on syntynyt lukiessa jotain naisen kirjottamaa fantasiaa.
        Ei tosielämän arki ole tuallaasta.
        Kyllä naiset yrittää puristaa porukalla miehet johonkin muottiin mihinkä mies ei mahdu ja luulempa että siksi avioerojen määrä onkin niin suuri kun niitä prinssejä jotka alistuvat on harvassa.
        Mielestäni parisuhteessa pitää olla tasapuolinen ja kummankin pitää kunnioittaa toista eikä olla vaatimas toiselta jotain fantasiaa mitä on satukirjoissa tai salatuus elimis.


    • Esa Tapio

      Olet ilmeisesti tavannut jonkun sosiopaatti sian. No mullakin on ruskea silmät ja ja olen ok luonteeltani,mut ei se vielä riitä siihen esim. me tavattais. Täytyy aina edetä hissun kissun eikä liian nopeesti. nykyään kun ei voi ihmisiin luottaa. Jos sulla on mielenkiintoo jutella asioista meilaa mulle [email protected]

      • .

        huono vitsi, tai sitten olet ketjun aloittajan tapaamaa hyypiötä vieläkin tyhmempi.


      • sivusta seuraaja
        . kirjoitti:

        huono vitsi, tai sitten olet ketjun aloittajan tapaamaa hyypiötä vieläkin tyhmempi.

        Miksi haukut miestä joka on asiallinen, ja haluaa edetä varovasti?


      • -
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Miksi haukut miestä joka on asiallinen, ja haluaa edetä varovasti?

        Koska olen nainen ja minulla on oikeus arvostella miehiä mielivaltaisesti!


      • klmsa
        - kirjoitti:

        Koska olen nainen ja minulla on oikeus arvostella miehiä mielivaltaisesti!

        Onkos tuo ihme jos mies tuollanen. Minä olen tavannu työläisnaisesta virkanaiseen ja kaikki on houkutellu mukaansa. Joidenkin mukaan olen mennyt mut ovat aika halukkaita oleet siihen hommaan. Mitäs pitää miehen tehä karkuunko kun nainen itse riisuu eka tunnin aikana itsensä. Sen sanon että mitä korkeampi asema sitä hanakampia naitattamaan ihteensä.


      • rehellisesti
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Miksi haukut miestä joka on asiallinen, ja haluaa edetä varovasti?

        Hmm,ehkä syynä ovat äidin ja pojan viilenneet suhteet?


      • jyvälle
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Miksi haukut miestä joka on asiallinen, ja haluaa edetä varovasti?

        Hmm,sosiaaliministeriksi!


      • voi voi
        klmsa kirjoitti:

        Onkos tuo ihme jos mies tuollanen. Minä olen tavannu työläisnaisesta virkanaiseen ja kaikki on houkutellu mukaansa. Joidenkin mukaan olen mennyt mut ovat aika halukkaita oleet siihen hommaan. Mitäs pitää miehen tehä karkuunko kun nainen itse riisuu eka tunnin aikana itsensä. Sen sanon että mitä korkeampi asema sitä hanakampia naitattamaan ihteensä.

        voi, voi, teitä HETEROITA, ja teidän huolianne.
        kyllä te ootte surkeita ihmisiä käsittelemään ihmissuhde ongelmia

        voi voi ku yököttää..............voi teitä alkuasukkaita

        onnellinen homo


      • pikkumyytär
        klmsa kirjoitti:

        Onkos tuo ihme jos mies tuollanen. Minä olen tavannu työläisnaisesta virkanaiseen ja kaikki on houkutellu mukaansa. Joidenkin mukaan olen mennyt mut ovat aika halukkaita oleet siihen hommaan. Mitäs pitää miehen tehä karkuunko kun nainen itse riisuu eka tunnin aikana itsensä. Sen sanon että mitä korkeampi asema sitä hanakampia naitattamaan ihteensä.

        Virkanainenkin on työläisnainen.. toisen leivissä tienaava.


      • reinotossukka
        voi voi kirjoitti:

        voi, voi, teitä HETEROITA, ja teidän huolianne.
        kyllä te ootte surkeita ihmisiä käsittelemään ihmissuhde ongelmia

        voi voi ku yököttää..............voi teitä alkuasukkaita

        onnellinen homo

        Eiköhän se ole yksilökysymys kun kyseessä on taito hoitaa ihmissuhde ongelmia. Tuskin homot on siinä sen taitavampia kun heterotkaan.
        Onnellisenkin homon parisuhteessa on kaksi ihmistä.. jos molemmat on kaikesta samaa mieltä niin toinen on melko varmasti toisen tossun alla. Voihan suhdetta niinkin hoitaa..


    • tapaamasi mies

      Aloittaja esitti minusta varsin negatiivisen kuvan, joten saanen puolustautua näin julkisesti. Olen todellakin yrittäjä, yritykseni myy turvallisuusalan palveluita ylemmälle asiakassegmentille. Käytännössä tämä tarkoittaa merkittävien henkilöiden suojelua, esimerkiksi ulkomaisten, maassamme esiintyvien muusikoiden. Mainitsen tämän yksityiskohdan siksi, että se liittyy yhteen kirjoituksen syytökseen. Yrittäjänä nimittäin laitan itsekin nyrkit saveen tarpeen tullen, enkä vain johda työpöydän takaa. Tapaamista edeltävänä tuntina jouduin paikkaamaan loukkaantunutta alaistani tilanteessa, joka eskaloitui fyysiseksi kamppailuksi. Menemättä yksityiskohtiin voin todeta, että asiakkaalle ei käynyt mitään. Hyvän fyysisen kuntoni ja kamppailulajitaustani vuoksi sain häirikön taltutettua, mutta - tämän myönnän - pukuni likaantui konfliktissa. Tämän jälkeen jouduin vielä juoksemaan, jotta en olisi myöhästynyt tapaamisesta. Tämä taustana hikoilulle.

      Koska en halunnut selitellä asiaa enempää ja välttyä ikävältä tilanteelta, jossa asiakkaan tietojen joutuminen julki olisi voinut olla mahdollista, kerroin olleeni vapaalla. Kun tässä tilanteessa kaiken lisäksi nainen käyttäytyi hieman aggressiivisen oloisesti ja tivasi minulta passia tarkastaakseen henkilöllisyyteni ja syntymävuoteni, en halunnut sitä antaa, vaan ohjasin keskustelun määrätietoisesti mutta kohteliaasti muihin asioihin. Ja kyllä, silmäni ovat ruskeat ja mielestäni luonteenpiirteeni aiemmin mainitut.

      Hetken kahviteltuamme naisen käytös muuttui selvästi tungettelevaan suuntaan. Istuimme siis Helsingin keskustassa kahvilassa, kun aloit kouria minua ilman mitään syytä haarojen välistä. Koin tilanteen hyvin kiusallisena ja ympärillä olevista pöydistä alkoi tulla katseita meitä kohtaan. Siinä tilanteessa ensimmäinen reaktioni oli ottaa sinua ranteesta kiinni. Koska meitä katsoi tässä vaiheessa koko kahvilan yleisö, feikkasin tilanteen romanttiseen suuntaan suutelemalla sinua kädelle (sormi korkeintaan koski huuliani hetkellisesti). Sanoin "haluan suudella kättäsi, kisuliini". Kuulostaa hölmöltä, mutta sillä sain sinut hetkeksi pois tolaltasi ja lopetit kähmimisen. Käytin tilaisuutta hyväkseni, pyysin anteeksi poistuakseni wc:hen. Jätin tarjoilijalle 20 euroa maksuksi juomista (toivottavasti et maksanut niitä toiseen kertaan) ja jatkoin saman tien ulos kahvilasta taakseni katsomatta.

      En yhtään ihmettele, jos pidät vuoden taukoja treffeiltä. Voisin suositella hieman pidempääkin aikaa, jotta ihan yleiset käytöstavat olisivat hallussa. Ainakin oman romanttisuuteni rajat ylittää se, että nainen alkaa keskellä kirkasta päivää kahvilassa kouria minua.

      • suhinalempi:)

        parhaimmat naurut...uunoturhapuro ja jamesbond samassa miehessä :)))))))))))))))


      • Hulluja nuo

        Ei hyvää päivää!!! Siis tää äijän puolustus jotenki kuulostaa huomattavasti uskottavammalta kuin tämän naisen.
        Noh oli miten oli hyvät naurut sain... tai vieläkin naurattaa :D


      • tulin.näin-koitin
        Hulluja nuo kirjoitti:

        Ei hyvää päivää!!! Siis tää äijän puolustus jotenki kuulostaa huomattavasti uskottavammalta kuin tämän naisen.
        Noh oli miten oli hyvät naurut sain... tai vieläkin naurattaa :D

        Joku satutäti tai -setä näitä juttuja tänne suoltaa.


      • 5445454

        Nämä tarinat käyvät ainakin vielä hyvin yksiin koska nainen ei ole millään lailla vastannut kirjoitukseesi...


      • puolustukselle

        Anteeksi, mutta et ollut sinä. Sinut voisinkin tavata koska vaikutat mukavalta. Paitsi että asut Helsingissä ja minä Turussa.
        Tapaamani tyyppi ei tehnyt työkseen tuota kin sinä, ja toisekseen... ei menty minnekään kahvilaan vaan kökötettiin pihalla.
        Olin kyllä varautunut siihen että käytäisiin kahvilla, mutta sen "sormijutun" jälkeen pätin että se tapaaminen oli aitten siinä.
        Kävin yksin kahvilla.
        Jos tuo tyyppi olisikin vain suudellut kättäni niin olisin ollut imarreltu, mutta kun hän IMI sormeani niin olin järkyttynyt.
        Ekalla tapaamisellla EI RUVETA KÄHMIMÄÄN!!!!!!!
        Kun on ensitapaamisesta kyse niin eikös olisi hyvä että molemmat osapuolet edes hieman panostaisivat? En oo mitään unelmaprinssiä hakemassa mutta en myöskään "kulkuria"
        Vaikka se Uunokin mutta mieluusti puhdas ;)


      • zeims
        puolustukselle kirjoitti:

        Anteeksi, mutta et ollut sinä. Sinut voisinkin tavata koska vaikutat mukavalta. Paitsi että asut Helsingissä ja minä Turussa.
        Tapaamani tyyppi ei tehnyt työkseen tuota kin sinä, ja toisekseen... ei menty minnekään kahvilaan vaan kökötettiin pihalla.
        Olin kyllä varautunut siihen että käytäisiin kahvilla, mutta sen "sormijutun" jälkeen pätin että se tapaaminen oli aitten siinä.
        Kävin yksin kahvilla.
        Jos tuo tyyppi olisikin vain suudellut kättäni niin olisin ollut imarreltu, mutta kun hän IMI sormeani niin olin järkyttynyt.
        Ekalla tapaamisellla EI RUVETA KÄHMIMÄÄN!!!!!!!
        Kun on ensitapaamisesta kyse niin eikös olisi hyvä että molemmat osapuolet edes hieman panostaisivat? En oo mitään unelmaprinssiä hakemassa mutta en myöskään "kulkuria"
        Vaikka se Uunokin mutta mieluusti puhdas ;)

        vaan mennään panemaan heti niin selviääpä sekin puoli, täällä on kauhee kiire tutustua mahdollisiman moneen mahdolisimman nopeesti, nääs...ainakin meillä mansessa!


      • vakiopettyjänainen

        Hyvinpä kirjoitit, olipa sitten siinä toden häivääkään tai ei. Mutta kaikki tuo mitä aloittaja kirjoitti on todellakin aivan totta; juuri hänen kuvailemiaan miehiä on treffipalsta täynnä. En sen tarkemmin ala tässä erittelemään mitä tuolla tarkoitan, mutta jokainen hänen kirjoittamansa kohta on tullut vastaan nk. sokkotreffeillä käydessä. Jollain tapaa menee usko ihmisiin, miettii missä on tänäpäivänä rehellisyys, luotettavuus ja todellisuudentaju. Ei riitä, että on hyvä itsetunto kun sen pitäisi olla vielä tervekin.

        Mutta - toivottavasti te löydätte etsimänne, itse olen jo luovuttanut. Kaunista ja kuulasta syksyä :)


      • ihanaa! toivottavasti olet oikeasti aloittajan tapaama mies, kirjoituksesi oli vallan mainio!!!! hyvä sinä!


      • jopas jotakin

        Tässä se nähdään että asioilla on usein toinenkin puoli. Mitä opimme tästä? Ei kannata ihan tuosta vain uskoa näitä akkojen vuodatuksia "iljettävistä miehistä" kun todennäköisesti itse ovat saaneet pakit ja suutuspäissään tekaisevat tuollaisia hevonpaskajuttuja mitä aloittaja tekee. Naisellehan pakkien saaminen on suuri häpeä! Se täytyy lakaista maton alle keinolla millä hyvänsä, vaikka sitten valehtelemalla ja kääntämällä asiat päälaelleen. Propsit sinulle kun tulit kertomaan asioiden todellisen laidan.


      • jopas jotakin kirjoitti:

        Tässä se nähdään että asioilla on usein toinenkin puoli. Mitä opimme tästä? Ei kannata ihan tuosta vain uskoa näitä akkojen vuodatuksia "iljettävistä miehistä" kun todennäköisesti itse ovat saaneet pakit ja suutuspäissään tekaisevat tuollaisia hevonpaskajuttuja mitä aloittaja tekee. Naisellehan pakkien saaminen on suuri häpeä! Se täytyy lakaista maton alle keinolla millä hyvänsä, vaikka sitten valehtelemalla ja kääntämällä asiat päälaelleen. Propsit sinulle kun tulit kertomaan asioiden todellisen laidan.

        Miten ne pakit vaikutta miehiseen itsetuntoon,, kysyn vaan ..Itse olen kokenut kumpaakin pakittavaa ja pakitettavaa,, hei siis elämää kaikki tapaamiset eivät johda elinikäiseen seurusteluun.


      • turusta00
        vakiopettyjänainen kirjoitti:

        Hyvinpä kirjoitit, olipa sitten siinä toden häivääkään tai ei. Mutta kaikki tuo mitä aloittaja kirjoitti on todellakin aivan totta; juuri hänen kuvailemiaan miehiä on treffipalsta täynnä. En sen tarkemmin ala tässä erittelemään mitä tuolla tarkoitan, mutta jokainen hänen kirjoittamansa kohta on tullut vastaan nk. sokkotreffeillä käydessä. Jollain tapaa menee usko ihmisiin, miettii missä on tänäpäivänä rehellisyys, luotettavuus ja todellisuudentaju. Ei riitä, että on hyvä itsetunto kun sen pitäisi olla vielä tervekin.

        Mutta - toivottavasti te löydätte etsimänne, itse olen jo luovuttanut. Kaunista ja kuulasta syksyä :)

        Kävin joskus paljon treffeillä, oli liki harrastus minulle. Kiva sellainen. Kaikki miehet olleet sellaisia kuin kertoivat olevansa. Ja otanta on melko suuri. Nykyisin en käy missään treffeillä ja vähän ikävöin tuota hauskaa aikaa. Asuin Turussa, joten vieläpä sama paikka kuin aloittajalla. Joku saattoi joskus koskea minuun tapaamisen venytessä, mutta ei siitä kannata kauheesti järkyttyä. Tuo sormen imeminen oli hassu teko kyllä. Olisin siitä itsekin ehkä tuossa vaiheessa ottanut etäisyyttä. Tai varmaan kysynyt, että "Ootko varma että vieraan ihmisen sormi on kaikista hygienisin imutikku, sehän on voinut olla vaikka missä - ostetaaks tikkari sulle, mä voin maksaa?"

        AP:lle sen verran, että treffeillä kannattaa käydä useamman kerran. Ei kannata edes lähteä sillä mielellä, että suuntaa kaiken energiansa siihen tavattavaan henkilöön ja polttaa päreensä jos ei muutaman kerran jälkeen tapaa unelmaansa. Monet asiat myös muuttuvat ajan myötä. Voit asiallisesti ja selittäen saada ihmisen ymmärtämään miksi hänen joku piirteensä ei ole mukava ja ehdottaa toista käytösmallia. En nyt tarkoita mitään semmoista, että toista pitää yrittää väkisin muuttaa. Mutta monet ihmiset (mukaan lukien minä itse) ovat valmiita tekemään kompromisseja elämässään ja ovat ihan iloisia jos joku kertoo heille, miksi joku heidän harrastama asia ei ole mieleinen.

        Myös semmoinen seikka - jotkut ihmiset hermoilee hirveästi tapaamista. Silloin voi käydä niin että tulee hiki. Sitten kun ko. henkilö on rentoutuneempi, eikä stressaa, ei hänessä ehkä ole hikipisaraakaan. Ensi tapaamisella monella voi naamakin olla niin hemostuneessa virneessä, että ei näytä hyvälle.

        Painottaisin ja pyytäisin ihan inhimillisyyden nimissä menemään toisen ihmisen asemaan ja ajattelemaan sitä kautta. Saattaa omakin elämä hiukan helpottua.

        Minähän en voi tietää minkälainen henkilö AP:n tapaama mies oikeesti oli. Joten en voi tuomita.


      • lolleroooo
        suhinalempi:) kirjoitti:

        parhaimmat naurut...uunoturhapuro ja jamesbond samassa miehessä :)))))))))))))))

        todellakin päivän naurut xDDD


      • jopas jotakin
        karina.g kirjoitti:

        Miten ne pakit vaikutta miehiseen itsetuntoon,, kysyn vaan ..Itse olen kokenut kumpaakin pakittavaa ja pakitettavaa,, hei siis elämää kaikki tapaamiset eivät johda elinikäiseen seurusteluun.

        "hei siis elämää kaikki tapaamiset eivät johda elinikäiseen seurusteluun"

        Sitä tuntuu deittinaikkosten olevan vaikea käsittää kuten myöskin sitä, etteivät kaikki miehet ole heistä kiinnostuneita. Pakkien saaminen on naiselle suuri häpeä, kuten aloittaja tuolla vuodatuksellaan paljasti. Helppohan täällä on itkeä ja tekaista itselle sopivia tarinoita mutta kun niillä tarinoilla on useimmiten se toinenkin puoli. Hyvä että tämä toinen osapuolikin ilmaantui tänne ja oikaisi tämän aloittajanaikkosen valheet.

        Ja palstan katkeroituneille kottaraisille tiedoksi: Tuo eriävien mielipiteiden miinustelu ja omien provojen plussailu on todella säälittävää ja lapsellista. Totuus kun ei sillä muuksi muutu.


      • "HeKa"Nainen30+Turku

        Kirjoituksestasi päätellen, et ole aivan "eilisen teeren poikia". Jotkut ihmiset eivät erota factaa fictiosta. Ei kaikki hyvin ansaitut ja rahalliset miehet sekä naiset pukeudu viimeisen päälle. Heillä ei ole tarvetta edes näyttää olevansa varakas. Tämä on huomattu lähipiirissäni. Katson hyvällä niitä ihmisiä, jotka myös tekevät paskaista työtä. Ihan sama, millainen olet. Toiset eivät arvosta kuin niitä, jotka tekevät vain toimistotyötä, ilman mitään fyysistä toimintaa. Ehkä tämä nainen ei sittenkään pitänyt sinusta sellaisena kuin olet vaan hän katsoi pinnallista sinua, eikä sitä, mitä sisälläsi olet. Jotenka huomasit varmasti sen itsekin, jossain vaiheessa. Maalaistyttö on aina maalaistyttö ja kaupunkilaistyttö on aina kaupunkilainen. Itse olen hemmetin tyytyväinen maalaisuudestani vaikka halvatun "betonimetsässä" asunkin. Ehkä sinun kannattaa myös itse tuumiskella, kenenkä kanssa kirjoittelet. Aina ei tiedä, mitä vastassa on. Tämän sinun silloisen seuralaisesi käytös oli loukkaavaa sinua kohtaan, vaikka käänsitkin asiat aivan toisin päin, omaksi hyödyksesi, ja nainen päätteli sitten aivan toisenlaisesti tilanteen omassa päässään. Tässä sen taas huomaa, kuinka monimutkaiset ovat naisen aivoitukset ja miehen taas yksinkertaisen selkeät. Tapaat kyllä vielä sen oikean naisen rinnallesi, joka ei katso sitä, kuinka paljon tuohta kädessäsi on ja mitä töitä teet tai minkänäköinen olet. Ne eivät ole olennaisia edes ollenkaan siinä asiassa, kun katsotaan puolisoa rinnalle. Chat:ssä kun näitä kyselee tai treffi-palstoilla niin se tietää vain yhtä asiaa, seksiä. Tarkkaavaisempi pitää olla. Sen oikean voi löytää kaupan kassajonosta, tanssipaikalta, lenkkipolulla, karaokesta, jostain matkalta tai vaikka hieman varattomasta seurasta. Koskaan ei tiedä. Näitä asioita kun ihminen ei voi millään lailla säädellä itse kun Se Oikea astuu kehiin ja sydän lyö tuhatta ja sataa jonkun nähdessään... Mutta toivotan siitä huolimatta sinulle onnea kuin jokaiselle, joka tämän lukee, puolison etsinnässä....


      • *()*

        noin täydellinen,miksi haet seuraa netistä ja jos joku nainen koppais mua munista kiinni,sehän ois silloin selvää pässinlihaa


      • Oikea 007..

        Ahhahhhah, ei hitto mikä tarina!! :DD Niin läppä. Kannattaa kuitenkin jatkossa miettiä (varsinkin jos heilut Treffien puolella) paremmin noiden tarinoiden keksimistä.. aika heikkoja loppujen lopuksi. Mutta kiitti nauruista ja hyvää yötä!


      • kuka,mitä,häh
        suhinalempi:) kirjoitti:

        parhaimmat naurut...uunoturhapuro ja jamesbond samassa miehessä :)))))))))))))))

        siis paras provo pitkiin aikoihin ja tää vastaaja on kyllä nero kanssa:D kylläpäs nauratti:D


    • wolsli

      keksitkö ton? vai onsk toi ihan totta
      eihän tommosia oikeesti voi olla
      ei voi muutakun nauraa Sori........

    • 15+18

      muistutus siitä, että kannattaa tavata ihminen mahdollisimman pian jotta totuus paljastuu.

    • 43434343

      Tuostakin näkee ettei totuudenmukaisuudella olisi päässyt edes tapaamiseen... Tapaamisesta on kuitenkin paljon helpompi edetä eteenpäin....

      • 545454

        Olisitpa mies43 Turusta?


    • Pelle oot

      Tässä taas nähdään tää naisten pinnallisuus.

      • vastaa

        "Tässä taas nähdään tää naisten pinnallisuus"
        Tuota noin..... en pidä itseäni niinkään pinnallisena, mutta miten luulette että kukaan haluaa tuollaisen jälkeen jatkaa tapailua...
        Jos mies on valehdellut alusta alkaen, niin miten sellaiseen ihmiseen pystyy koskaan luottamaan?
        Jos luottamus meni heti alkuunsa niin sitä on hemmetin vaikeeta saada takaisin.
        Niinkuin ekassa viestissä sanoin... Mua on satutettu todella lujaa. Ympärilläni on suojamuuri ja tuon tapauksen jälkeen se vahveni entisestään.
        Valehtelu ei pitkälle vie ja ennen pitkään jää kiiinni.


      • huh huh huh

        Hämmästelen vastaustasi... Onko mielestäsi sellainen pinnallista, jos joku ei panosta treffeille tuloon paskan vertaa ja valehtelee lähes kaiken profiilitiedoissaan...

        Tyypillistä miesten ajattelutapaa, grow up, tai koitappa hieman opetella käytöstapoja niin tuo ap:n viesti sinun ymmärrykseen uppoaa.


      • justAnotherGuy
        vastaa kirjoitti:

        "Tässä taas nähdään tää naisten pinnallisuus"
        Tuota noin..... en pidä itseäni niinkään pinnallisena, mutta miten luulette että kukaan haluaa tuollaisen jälkeen jatkaa tapailua...
        Jos mies on valehdellut alusta alkaen, niin miten sellaiseen ihmiseen pystyy koskaan luottamaan?
        Jos luottamus meni heti alkuunsa niin sitä on hemmetin vaikeeta saada takaisin.
        Niinkuin ekassa viestissä sanoin... Mua on satutettu todella lujaa. Ympärilläni on suojamuuri ja tuon tapauksen jälkeen se vahveni entisestään.
        Valehtelu ei pitkälle vie ja ennen pitkään jää kiiinni.

        Suosittelen, etta laitat taman tapauksen sinne mihin se kuuluu ja jatkat eteenpain yleistamatta yhta miesta kaikkiin muihin. Luovuttamalla et saavuta mitaan... Ja sen suojamuurin voi murtaa tasan yksi ihminen... Arvanet varmaan kuka... Toki jos nyt sattuu niin sitten kannattaa pitaa taukoa. Mutta rohkeesti eteenpain vaan! Voimahali ja tsemppia!


    • Tuttu tunne,itse ollut sinkkuna tässä jo jonkin aikaa ja muutamilla nettitreffeillä käynyt suomi24:sen kautta ja huomannut monta kertaa että kaikki ei ole samanlaisia livenä mitä netin kautta antavat itsestään olettaa.
      Ja tosiasiahan on että vaikka kuinka pitkään toiseen tutustuisit netin kautta ennenkun uskallat tämän tavata niin se ei lopputulosta muuta miksikään,olit sitten toisen tuntenut 2kk tai 2-viikon tai vaan 2-tunnin kirjoittelun jälkeen niin livenä sen vasta näkee millainen toinen oikeasti on ja synkkaako vai ei.
      Netin kautta kun toisesta saa niin helpolla väärän kuvan jos liian pitkään odottaa ennenkun uskaltaa toisen nähdä koska sillon toisesta helpolla muodostuu näitä vääriä mielikuvia ja sitten pettymys onkin paljon suurempi kun livenä ei natsaakaan.
      Ite pyrinkin näkeen toisen lyhyen tutustumisen jälkeen mahdollisimman pian ja näin olenkin välttynyt liian suurilta odotuksilta ja ennenkaikkea pettymyksiltä jos ei kemiat kohtaakaan jostain syystä.

      • OLIPA VIHELTÄJÄ!

        Jos lohduttaa lainkaan, et ole kokemuksinesi yksin.

        Tapaisn netti-ihastukseni viikko sitten aloitettuamme vähän aiemmin nettideittailun. Profiilinsa mukaan hänkin oli hauskannäköinen, reilu ja hyvin toimeentuleva ym. mies, ja arvomme tuntuivat osuvan yksiin. Sovimme tapaamisesta.

        No niin. Hän osoittautui keski-ikäiseksi mieheksi, jonka (mitä ilmeisimmin) alkoholi oli pöhöttänyt. Hän oli tavatassamme humalassa. "Reiluutensa" hän osoitti pyytämällä minua maksamaan kahvilalaskun ja ehdotti pikku jatkoja hotellissa.

        Enpä jäänyt sen kummemmin kuuntelemaan tarinaa hänen "arvoistaan".

        Kuinka ollakaan, ihastuminen oli tiessään. Paha maku jäi. Taisi olla viimeinen nettideitti.


    • FearFire

      Älä kuitenkaan yleistä, vaikka sinulle nyt sattuikin osumaan kohdalle joku ihan kahjo tyyppi, niin ei ne kaikki siellä netissä semmoisia ole. Itse olen tavannut kerrassaan loistavan tyypin netin kautta, jonka kanssa edelleenkin aikani kulutan :), vaikka myöskin olen suojamuurini sisällä joutunut elelemään, niin en siellä kuitenkaan ihan yksikseni viihdy...

      Tosin kyllähän niitä siellä netissä piisaa. Netissä voi kuka tahansa olla mitä tahansa, pitää oppia lukemaan rivien välistä, siten välttää ne tapaukset joita ei halua tavata, liian hyvä profiili/kirjoittaja on yleensä jotain ihan muuta... Harvoin kukaan on niin täydellinen..

      No nyt rohkeasti pois piilosta!

    • Syysruusu

      Saman olen kokenut minäkin. Miksi valehdella, kun se kuitenkin tulee ilmi? Onko jo niin luuseri vai uskotteleeko itselleenkin olevansa jotain muuta kuin hikinen, likainen ja ei-toivottu kumppani?

      Yhä näyttää etsivän naista mies. joka latelee pitkän litanian harrastuksia ( ulkoiluun ja luonnossa liikkumiseen liittyviä) mutta kas kummaa: aktiivisesti taitaa olla koneen ääressä. Vai käyskenteleekö läppäri kainalossa luontoretkillä?

      Jotkut ovat myös 'tositarkoituksella' liikkeellä. Hyvä niin mutta hieman voisi hellittää. Useimmat naiset taatusti karkottaa sellainen, joka on jo treffi-ilmoituksessaan muuttamassa toisen luo. Ihmeellisiä takertujia riittää siis myös puijarien lisäksi. Todellisuudentaju lie kadonnut parinetsinnässä?

      Täytyy olla tarkkana. Puhelinkontakti ennen tapaamista ainakin ja tapaaminen yleisellä paikalla.

    • Nettideittailija

      ... mutta minulla on kyllä paljon hyviä kokemuksia mutta toki myös tuollaisia kuin kerrot. Olen sen kuitenkin ottanut elämänkokemusta kasvattavana ja itselleni nauranut miten voikaan mennä pieleen eli nainen ei ole yhtään mitä olin kuvitellut :)

      Mutta netti on kuitenkin hyvä, turvallinen ja erittäin suositeltava tapa tutustua naiseen, ainakin minä koen niin. Joskus toki kyllästynyt siihen, kun sitä kumppania ei ole löytynyt niin sitten ihan pelkää seksiseuraa ja netti on teille naisille myös hyvä ja turvallinen tapa löytää sitä.

      Älä lannistu vaan uudelleen kahville heti kun tuntuu siltä :)

      • voihan vinetto

        Vain äklömies voi kirjoittaa noin, ja että netti olisi joku TURVALLISEN seksin kirpputori!
        Annamunkaikkiksestää!!!
        Viimeksi minä netistä seksiä ettisin, kyllä nettideittailu tähtää hieman muuhun kuin seksivonkaukseen, ainakin minulla.
        Seksiä saan vaikka mistä.


    • vittuuntunut...

      no jo on siinä varsinainen sika!!! iteäni hävettäs huijata ikää noin paljon ja vielä tulla paskaset vaatteet päällä ja sitten vielä huonoa huumoria jos se oli huumoria sen miehen mielestä!!

    • Jennike81

      Oma kauhutarinani:

      Mies oli ikäiseni, ihan fiksun oloinen, opiskeli yliopistossa, sanoi pukeutuvansa siististi, pitkä, komeaksi kehuttu - vaikutti kaikinpuolin mukavalta, oli kiinnostunut mitä minulla oli sanottavaa, sama musiikkimaku, leffamaku . Ainoa mikä särähti netin puolella oli se, että minun piti lähettää kuvani hänelle, kun oli tullut tavattua niin paljon "hirveitä ämmiä". Kuvani lähetin, kelpasin tapaamiseen ja sovittiin treffit. Hänellä ei kuulemma ollut kuvaa itsestään.

      Minä panostin tapaamiseen. Tietysti suihkun kautta siisteihin, uudehkoihin vaatteisiin, hiukset kiinni, ei koruja, meikkinä ripsiväriä ja huulirasvaa (ihoni on loistava eikä juuri muuta kaipaa). Hampaat pesin kuten tavallisesti. En siis laittautunut mitenkään erityisesti ja näytin kuvani mukaiselta, eli ulkonäkö oli juuri sitä, mitä olin tarjonnut.

      Mikä siellä sitten oli?

      Kuvitelkaa kaikkein pahin klisenörtti, siis sellainen tikkulaiha huonosti pukeutunut epäsiisti olemukseltaan.. tiedätte tyypin. En kuitenkaan kohteliaisuuttani ottanut jalkoja alleni, vaan tuumasin että samapa tuo on käyttää pari minuuttia.

      Oli kyllä pitkä kuten väitti, mutta ryhti oli kuin paimensauvalla.
      Komeaksi kehumisen oli varmaan suorittanut sokea isoäiti.
      Fiksusti pukeutui likaisiin varmaan isänsä vanhoihin farkkuihin, jalassa oli risaiset juoksulenkkarit (en kehu olevani mikään muoti-ihminen, mutta farkut ja lenkkarit, hyiiiiii)
      Suihkussa käymisestä ei tietoakaan.
      Kätteli kuin mätä kala (ja kyllä, se kertoo paljon ihmisestä)
      Silmälasit olivat varmaan samat, mitkä oli saanut 8-vuotiaana, rasvaiset, vinossa.
      Takki roikkui päällä, auki, t-paita oli ehkä ollut valkoinen joskus..

      Käveltiin siinä kadulla ja tyyppi puhui koko ajan itsestään, teki analyysia minusta ja olemuksestani ihan häpeilemättä (tyyliin liian tummat silmät, huono nenä, liian pitkät hiukset, hyvä vartalo, liian siistit vaatteet, liian vähän meikkiä, silmälasini häiritsevät häntä) ja antoi neuvoja, miten saisin itsestäni hänen makunsa mukaisen (!) Tyyppi siis ihan suoraan luetteli minusta vikoja.. eniten nauratti se, että hänen mielestään minun olisi pitänyt käydä leikkauttamassa silmäni, kun silmälasit eivät sovi minulle - no, minun olivat sentään puhtaat, uudenaikaiset ja suorassa.

      Minä sain koko aikana sanottua ai, niinkö, oho, aijaa, aika hieno juttu, vau. Heti, kun yritin jotain sanoa, tämä tyyppi puhui päälle. Öklö alkoi ärsyttää jo vartin päästä, mutta tuumasin että kyseessä oli nörtti joten voisin antaa tilaisuuden. Nyt ei tosiaan ole kyse siitä, että itse puhuisin - päinvastoin olen hyvä kuuntelija, mutta silloin tuli mitta täyteen.

      Kuuntelin sitä jauhamista puolitoista tuntia. En ollut ikinä tavannut niin vastenmielistä tyyppiä ja annoin palautetta olemuksesta, sanomisista ja käytöksestä. Asiallisesti, vaikka olisi tehnyt mieli kiljua päin naamaa.

      Ja mitä tyyppi? Suuttui. Jätkä oli maalannut itsestään ihan eri kuvan, käyttäytyy kuin moukka ja sitten suuttuu minulle, kuinka kehtaan häntä arvostella ja etten itsekään ole mikään täydellinen. Voi kun olisin tajunnut silloin sanoa, että minä en sentään käyttäydy huonosti enkä valehtele itsestäni, mutta silloin vain käänsin selkäni ja lähdin kävelemään.

      No se elämänkumppani löytyi sitten kuitenkin tosielämästä ja nörtistä, joka käy suihkussa ja ajoittain kuuntelee mitä minulla on sanottavana.

      • Miss Mossad.

        Näitä oli tosi hauskaa lukea! Onko tottakaan;)))

        Ihmiset, te ootte ihania! Ööö...itte en uskaltais millään nettitreffeille eli nostan hattua kamut yrityksille!


      • Ravi74

        ..kokemus itselläni. Olen ensimmäistä kertaa koko elämässäni kokeillut nettitreffipalstatreffailua. Ja mitä löysin; ihanan, kiltin, huumorintajuisen, mukavan, itsestään huolehtivan miehen. Ja kaiken lisäksi komean :) Se kolahti heti. Täysin, totaalisen täydellisesti molemmilla kolahti. Joten...hyvinkin voi käydä :)


      • hihihihihihii

        Anteeksi, mutta en voinut olla pidättelemättä naurua! Varmasti ihan uniikki tapaus! :D


      • minä1234567890+++

        Jennike81. Minkä ikäinen tämä mies oli entä mistä päin suomea?


    • tytötkään kirjoita totuutta itsestään .

      • kärpänen_katossa

        välttämättä... mulla oli kerran treffi-profiili ja kun täyttelin niitä juttuja itestäni niin esim. painoon laitoin pari kiloa lisää jne. olen siis hoikka. yritin antaa hyvin realistisen arvion itsestäni, siis niin, että ennemminkin toinen yllättyy positiivisesti kuin pettyy... musta olis kamalaa antaa itsestä vääränlainen arvio. oon kuitenki ihan kaunis nainen ja halusin tavata jonkun, joka on ulkonäöllisesti itseäni lähellä... en mitään "komistusta" halunnut vaan ihan ok näköisen miehen siis. sellaisen, joka omaa silmää miellyttää. ja voin luvata, ettei ulkonäkö ole se tärkein asia, ollenkaan. mutta tärkeä. niitä kuvia, mitä sain...huh!! oli PALJON miehiä, jotka olivat mielestään jopa komeiksi kehuttuja ja todellisuus oli KAUKANA, ihan vain kuvien perusteella!! okei, jokainen on sen näköinen kuin on, mutta ihan turhaan sitä itseään komeaksi kehuu jos vaan ei oo mitään sinne päinkää... no niin, kuitenki tapasin sit yhen jonka treffasin ja nyt ollaan kihloissa. ja ostamassa asuntoa jne... eli hyvin kävi :) mut tuntu kyllä, et kävi hyvä tuuri...


    • Yualle

      on turhuuksien turhuutta :)

      Joko opit?

    • tuhakauno

      Pari kertaa käynyt nettitreffeillä ja pettymys todella suuri, eka kerralla nainen piti olla ikäiseni ja luulinkin niin kuvan perusteella mutta kun tavattiin kahvilassa niin oli kymmenen vuotta iäkkäämpi kun oli ilmoittanut, kertoi olevansa niin nuorekas että jos laittaisi oikean iän niin seura olis liian vanhaa hänelle..jäi kahvi juomatta..toisella kertaa tapailin jo muutaman kerran mutta kun tuli se kolmas kerta niin oli nainen unohtanut sormuksen sormeen vaikka oli nimen omaan kertonut olevansa sinkku, pikkasen ihmettelin kun hän halusi tulla aina mun asuin paikkakunnalle eikä minua hänen paikkakunnalle joka oli pieni. Kertoi kyllä kun huomautin sormuksesta niin ihan rehellisesti olevansa naimisissa mutta etsii uutta että voisi erota nykyisetään joka ei ollut hänen lapsien isä.

      • vanha ketutar

        Hei

        Hommatkaa hyvät ihmiset prepaid ja jutelkaa mahdollisen ehdokkaan kanssa puhelimessa useampaan kertaan ennen tapaamista. Ainakin juopot ja tylsimykset paljastuu. Halpa investointi suhteessa siihen, että päätyy treffeille tyypin kanssa, jonka kanssa ei oikeasti ole mitään halua edes jutella.


      • en keksi nimeä

        Sitten on sekin, että jos kertoo netissä rehellisesti, niin ei kukaan usko.
        Jos vaikka kertoo olevansa ikäisekseen nuoren oloinen, kaikki nauraa: "Buaah, joku vanha ämmä taas valehtelee." Noh, luulkoon sitten niin...
        Että kun netissä on niin paljon huijareita, niin rehellisetkin saa sitten tosi epäkohteliaan kohtelun.

        Nettitreffeille en kyllä menisi erityisen edustavan näköisenä ainakaan ensimmäisellä kerralla.
        Kävisin ensin vähän huonomman näköisenä kattomassa onko tyyppi ok, jos on, niin sitten myöhemmin voisin vähän paremmin pukeutua...

        En ole kyllä koskaan missään nettitutustumiskokeiluyrityksessä mitenkään onnistunut.


      • carmelisa
        vanha ketutar kirjoitti:

        Hei

        Hommatkaa hyvät ihmiset prepaid ja jutelkaa mahdollisen ehdokkaan kanssa puhelimessa useampaan kertaan ennen tapaamista. Ainakin juopot ja tylsimykset paljastuu. Halpa investointi suhteessa siihen, että päätyy treffeille tyypin kanssa, jonka kanssa ei oikeasti ole mitään halua edes jutella.

        Itselläni kokemus netti tutusta joka kinusi treffeille. Hän oli nähnyt kyllä minusta kuvan, mutta omaa kuvaa ei laittanut. No, hän innokkaasti myös soitteli ja oli kova juttelemaan ja aluksi tuntuikin todella mukavalta ja fiksulta. No, mitä enemmän juteltiin....tai hän jutteli, niin totesin hänen olevan ärsyttävä minä minä ja minä tyyppi. Jossain vaiheessa huomasin että kaveri puhuu itsestään kuin olisi joku maailman valloittaja. Kuinka kaikki naiset ovat häneen ihan lääpällään ja suorastaan pyörtyä meinaavat kun hän katsoo silmiin yms yms *huoh*.
        No, jonkun aikaa annon hänen soitella (itseäni ei enään kiinnostanut koko ihmisen soitotkaan) ja aina kun hän soitti niin niin sano ensimmäisenä "voi, mä kuulen sun äänestä kuinka paljon oot odottanu mun soittoa ja nyt oot ihan sanaton kun taas soitin". Voi ääliö *grrr*.
        No päätin tavata kaverin kun oli pakko nähdä millanen "komistus" hän nyt sit oli. No, vaatteet oli kyllä huippu siistit ja partavettä oli kaadettu päälle varmaan pullollinen tai pari (joten hiki ei ainakaan haissut ;)) Juteltiin (hän jutteli) sellaset 15min,ja koko sen ajan hän haukku kaikki ohi kulkijat ja arvosteli jokaisen ihmisen vaatteet ja ulkonäön. Itse oli sellanen harvahampainen ällötys joka todellakin vaan koreili niillä vaatteilla. Ja ehkä se olis menetellyt jotenkin hetken aikaa jos olis pitänyt suunsa kiinni. Ei vaan...ikinä en halunnut nähdä kaveria uudestaan. Mutta sellasta on elämä :)) Aina ei voi voittaa, ei ees ihan jokakerta :))


    • ee,ee,joo,joo

      Viisas olet- vihdoinkin. Mutta kun muissa oloissa tapaat henkilön, joka edes jollakin tavalla pitää katseesi
      itsessään, älä jää/mene suojamuurin taakse. Varmasti elämällä on vielä paljon, jonka vastaanottamisesta voit iloita.

    • been there

      Netistä vaan ei löydä sopivaa seuraa. On tullut nähtyä ja koettua. Löydän mielummin sopivan oikeasta elämästä.

    • neropatti88...

      Karmeeta tuuria. Näin sitä ei ikinä tiedä kuka sielä on vastassa. Muistaa kuitenkin että netissäkin on varmaan ihan kunnollisia ihmisiä. Valtaosa Ehkä (noin 75%) On varmasti ihan fiksuja.

      On toki hyvin mahollista että joskus ensivaikutelma on jopa hyvä mutta sitten paljastuu luurangot vasta myöhemmin. Ihminenhän paljastaa oikean minänsä vasta kun ottaa viinaa.

      Tuo sinun tapaus oli pelkkä saalistaja perverssi. Treffeissähän neuvotaan että ihminen pitäis tavata julkisella paikalla ja kuvattomiin profiileihin ei kantse edes vastata.

      • ALIEN666

        JA SINÄ NEROPATTI. OMASTA KOKEMUKSESTA MIESPUOLISISTA NETISSÄ 99% ON TÄYSIÄ KUSIPÄITÄ JA NAISISTA VAIN NOIN 80 % NIIN KUUPPAVIKAISIA ETTEN HALUA OLLA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ. EIKÄ SE TUOLLA LIVENÄ OIKEASSA ELÄMÄ'SSÄKÄÄN OLE MONTAA PROSENTTIA PAREMPI EDES PUOLIKSI TERVEJÄRKISTEN OSUUS.


    • ALIEN666

      ÄÄÄLIÖ LUULETKO OIKEASTI ETTÄ TÄYDELLISIÄ UNELMIEN PRINSSEJÄ ON DEITISSAÄ KUN EI NIITÄ OLE MUUTENKAAN OLEMASSA? MITÄ JOS NAISET OTTAIS KULTALUSIKAN TAI DILDON TAI MIKÄ SIELLÄ ESTÄÄKÄÄN JÄRKEÄ TOIMIMASTA NORMAALISTI POIS JA KATSOISI REHELLISIÄ ILMOITUKSIA JA MIESTÄ JOKA KERTOO REHELLISESTI MILLAINEN ON JA TUTUSTUU AJAN KANSSA MUUTENKIN ENNENKUIN LÄHTEE KETÄÄN TAPAAMAAN. NO MAAILMA ON TÄYNNÄ HAIHATTELEVIA LEHMIÄ JOILLA VÄÄRISTYNYT MINÄKUVA JA JOTKA KUVITTELEE ETTÄ MAAILMA ON TÄYNNÄ BRAD PITTEJÄ JOTKA HARRASTAVAT VIELÄ MAAILMANPARANNUSTA, RUNOJA JA OMISTAVAT LINNAN RANSKASSA TAI AINAKIN 5000 EURON KUUKAUSITULOT JOILLA EI TIETTY MUUTA TEKEMISTÄ KUIN ELÄTTÄÄ KO O YKSILÖ..¨

      SE JOKA MOISEEN KURKOTTAA, KUSPIÄHÄN KUPSAHTAA.. EIKÄ OPI KOSKAAN. NO EHKÄ NELIKYMPPISENÄ VANHANA PIIKANA ETTÄ MITEN SE NYT NÄIN MENI.

      • enkeksinimeäkään

        Kilttinä tyttönä en laittaisi kuvaa treffipalstalle, vaikka näkö olisikin ok.
        Jos kaikki luulee, että kuva puuttuu rumuuden takia, niin luulkoon sitte...


      • mmmmies
        enkeksinimeäkään kirjoitti:

        Kilttinä tyttönä en laittaisi kuvaa treffipalstalle, vaikka näkö olisikin ok.
        Jos kaikki luulee, että kuva puuttuu rumuuden takia, niin luulkoon sitte...

        Onpas kyllä melko hommaa tulla treffeille paskaisissa kamppeissa. Ja kaiken kukkuraksi rueta vielä sormia imeskelemään ei hyvää päivää.

        Itse käyn aina suihkussa ennen treffeille menoa ja laitan tyylikkäät ja puhtaat kuteet päälle. Eikä ne myöskään ole vaatekaapin vanhimmat vaan mahdollisimmat uudet. Kengät puhdistan myös. Vaan eipä mun kanssa kukaan siltikään suostu lähtemään treffeille:( Tai no suostus mut ne onkin sit sellaisia joita ei kukaan halua :|


      • COSMONAUTTI!

        Jep. Allekirjoitan. Rehti, rehellinen ja hyvä ilmoitus jos on netissä niin yksikään naisista ei vaivaudu vastaamaan. Sitten jos vähän väritetään juttuja jne niin johan alkaa tussut kostumaan.

        Suomalaiset naiset elää jossain sinkkuelämää / cosmopolitan / glamour bling bling maailmassa ja olettavat että kaikkien pitäisi olla sellaisia.

        Vaaditaan juuri 5000e kuukausitulot pitää olla seurapiirihai ja pitää olla paljon sosiaalisia kontakteja. Pitää olla hieno auto ja olla eläinrakas ja ties mitä kaikkea. HERÄTKÄÄ NAISET! Ette te itsekään niin kauhean erikoisia ole. Lakatkaa lukemasta sitä COSMOA ja palatkaa maan pinnalle.


      • ....

        Siis haukut naisia lehmäksi täällä? Onko sun luonne prinssimäinen sillä perusteella?


      • öhöhöhöhöhöhöhooink
        COSMONAUTTI! kirjoitti:

        Jep. Allekirjoitan. Rehti, rehellinen ja hyvä ilmoitus jos on netissä niin yksikään naisista ei vaivaudu vastaamaan. Sitten jos vähän väritetään juttuja jne niin johan alkaa tussut kostumaan.

        Suomalaiset naiset elää jossain sinkkuelämää / cosmopolitan / glamour bling bling maailmassa ja olettavat että kaikkien pitäisi olla sellaisia.

        Vaaditaan juuri 5000e kuukausitulot pitää olla seurapiirihai ja pitää olla paljon sosiaalisia kontakteja. Pitää olla hieno auto ja olla eläinrakas ja ties mitä kaikkea. HERÄTKÄÄ NAISET! Ette te itsekään niin kauhean erikoisia ole. Lakatkaa lukemasta sitä COSMOA ja palatkaa maan pinnalle.

        No voithan pistää ilmoitukseen, että pidät pienten pupujen ja kissanpentujen tappamisesta - varmasti heruu pillua.


      • ajatar :)

        Koskaan kun ei voi tietää kenestäkään että kertooko ihminen rehellisesti itsestään. Vaikka laittaisi millasen ilmoituksen itsestään nettiin ja kertoisi vaikka mitä...et voi tietää että onko se totta mitä itsestään kertoo. Kannattaa tutustua ihmiseen kunnolla. Jutella netissä ja puhelimessa ja kysellä asioita aina vähän eritavalla ja katsoa mitä vastaa. SEllanen ihminen joka valehtelee paljon ei voi millään muistaa kaikkea mitä on kertonut mitenkin. Kysykäöä jotain tiettyjä asioita aika ajoin ja kijottakaa ylös mitä vastaa. Kyllä se sit jossain välis selvii mikä on ihminen olossaan oikeasti :)) Oikeesti kannattaa tutustua kunnolla ja tavata useamman kerran ihmisten ilmoilla...ei kannata kiirehtiä. Ei mulla muuta :)


      • carmelisa
        COSMONAUTTI! kirjoitti:

        Jep. Allekirjoitan. Rehti, rehellinen ja hyvä ilmoitus jos on netissä niin yksikään naisista ei vaivaudu vastaamaan. Sitten jos vähän väritetään juttuja jne niin johan alkaa tussut kostumaan.

        Suomalaiset naiset elää jossain sinkkuelämää / cosmopolitan / glamour bling bling maailmassa ja olettavat että kaikkien pitäisi olla sellaisia.

        Vaaditaan juuri 5000e kuukausitulot pitää olla seurapiirihai ja pitää olla paljon sosiaalisia kontakteja. Pitää olla hieno auto ja olla eläinrakas ja ties mitä kaikkea. HERÄTKÄÄ NAISET! Ette te itsekään niin kauhean erikoisia ole. Lakatkaa lukemasta sitä COSMOA ja palatkaa maan pinnalle.

        Ja laitappa nainen isestäsi oikeanlainen ilmoitus nettiin niin yksikään mies ei vastaa. Miehet elää jossain ihme haave maailmassa. Vaikka olis millanen lökäpöksy kaljamaha niin ne haluaa naisen joka on silikonitissinen missimittainen yms. Ei ole mitään väliä sillä vaikka päässä ei olis yhtään järkevää ajatusta kunhan vaan on isot tissit ja missinmitoissa :) Jos minä laitan ilmoituksen että olen vähän ylipainoinen blondi 40 ikäinen niin yksikään kaksilahkeinen ei varmasti vastaa. Vaikka olen oikeasti todella iloinen ja sosiaalinen ja ymmärtäväinen ja kiltti ja uskollinen. Osaan laittaa ruokaa ja pidän kodin siistinä. Osaan myös pitää miehestä huolta kaikintavoin ja annan miehen olla oma itsensä enkä tunge miehen mukaan jokapaikkaan. Miehellä saa olla omakin elämä ja omia menoja...jos mies on luottamuksen arvoinen niin häntä ei tarvii kytätä kokoajan. Mutta, ei suomalaiset miehet halua tutustua edes OIKEAAN naiseen jolla on omat aivot päässä ja elämän arvot kohillaan. Tosin, en minä miestä kaipaakkaan, koska mulla on ollut sama mies jo 30 vuotta eikä ole ollut tarvetta vaihtaa...ei ilmeisesti hänelläkään :))


      • MiehetOnSikoja.com
        carmelisa kirjoitti:

        Ja laitappa nainen isestäsi oikeanlainen ilmoitus nettiin niin yksikään mies ei vastaa. Miehet elää jossain ihme haave maailmassa. Vaikka olis millanen lökäpöksy kaljamaha niin ne haluaa naisen joka on silikonitissinen missimittainen yms. Ei ole mitään väliä sillä vaikka päässä ei olis yhtään järkevää ajatusta kunhan vaan on isot tissit ja missinmitoissa :) Jos minä laitan ilmoituksen että olen vähän ylipainoinen blondi 40 ikäinen niin yksikään kaksilahkeinen ei varmasti vastaa. Vaikka olen oikeasti todella iloinen ja sosiaalinen ja ymmärtäväinen ja kiltti ja uskollinen. Osaan laittaa ruokaa ja pidän kodin siistinä. Osaan myös pitää miehestä huolta kaikintavoin ja annan miehen olla oma itsensä enkä tunge miehen mukaan jokapaikkaan. Miehellä saa olla omakin elämä ja omia menoja...jos mies on luottamuksen arvoinen niin häntä ei tarvii kytätä kokoajan. Mutta, ei suomalaiset miehet halua tutustua edes OIKEAAN naiseen jolla on omat aivot päässä ja elämän arvot kohillaan. Tosin, en minä miestä kaipaakkaan, koska mulla on ollut sama mies jo 30 vuotta eikä ole ollut tarvetta vaihtaa...ei ilmeisesti hänelläkään :))

        Sama kokeillut minäkin. Ihan turhaan.

        Kun laittaa edes "NORMAALIVARTALOINEN" (tarkoitetan vartaloa joka on virallisen painoindeksin mukainen, minulla sattuu juuri olemaan siinä ihan keskellä, eli "täydellinen" painoindeksin mukaan, ja olen hyvin pitkä naiseksi), tai jos laittaa edes JOTAIN tietoa oikein, sain odottaa kuvattomalla ilmoituksella vitun kauan. Ja sitten. Yksi kuva. Yksi. MILJOONA VASTAUSTA tyyliin (no okei, ollaan tässäkin rehellisiä: vieraskirjaan tuli keskiarviolta n. pari päivässä, vierailijat olivat kutakuinkin ne samat jokaikinen päivä, jopa monta kertaa päivässä (runkkaajia?), vaikka ikinä eivät kommentoineet mitään, ja viestit kuuluivat kuinka kaunis ja ihana ja fiksu olen ja blaa blaa blaa..

        Vittu. Yksi kuva ja jo alkaa kullit seisomaan pojalla kuin pojalla.

        Okei. Ennen kuin poistin koko profiilin ja siirryin "anonyymiksi" chattiin, lisäsin profiiliin kauniin naisen kuvan. Miljoona viestiä, vaikka nainen oli kuinka paska tahansa, ja "romantiikkaa" halusivat kuulemma. Paskat. Pillua ne halusi.


      • neropatti88...
        MiehetOnSikoja.com kirjoitti:

        Sama kokeillut minäkin. Ihan turhaan.

        Kun laittaa edes "NORMAALIVARTALOINEN" (tarkoitetan vartaloa joka on virallisen painoindeksin mukainen, minulla sattuu juuri olemaan siinä ihan keskellä, eli "täydellinen" painoindeksin mukaan, ja olen hyvin pitkä naiseksi), tai jos laittaa edes JOTAIN tietoa oikein, sain odottaa kuvattomalla ilmoituksella vitun kauan. Ja sitten. Yksi kuva. Yksi. MILJOONA VASTAUSTA tyyliin (no okei, ollaan tässäkin rehellisiä: vieraskirjaan tuli keskiarviolta n. pari päivässä, vierailijat olivat kutakuinkin ne samat jokaikinen päivä, jopa monta kertaa päivässä (runkkaajia?), vaikka ikinä eivät kommentoineet mitään, ja viestit kuuluivat kuinka kaunis ja ihana ja fiksu olen ja blaa blaa blaa..

        Vittu. Yksi kuva ja jo alkaa kullit seisomaan pojalla kuin pojalla.

        Okei. Ennen kuin poistin koko profiilin ja siirryin "anonyymiksi" chattiin, lisäsin profiiliin kauniin naisen kuvan. Miljoona viestiä, vaikka nainen oli kuinka paska tahansa, ja "romantiikkaa" halusivat kuulemma. Paskat. Pillua ne halusi.

        Juu pitäähän meillä poikamiehillä olla tekemistä ja myönän itsekkin että välillä runkkaan ja katson naisten profiili kuvia siinä samassa. Se on ihan hauskaa puuhaa kun ei muuten elämässä onnista.

        En silti sano itseäni pervoksi sillä en ole sitä vaan ihan tavallinen poikamies:)


      • kaikki tunnistais
        enkeksinimeäkään kirjoitti:

        Kilttinä tyttönä en laittaisi kuvaa treffipalstalle, vaikka näkö olisikin ok.
        Jos kaikki luulee, että kuva puuttuu rumuuden takia, niin luulkoon sitte...

        En laittais ikinä kuvaa minäkään, koska tällä pienellä paikkakunnalla se olisi seuraavana päivänä kaikkien juorumässäilijöitten puheenaiheena.
        Sellaiseksi vapaaksi riistaksi ja riepoteltavaksi en alistu.
        Niin että vasta kännykässä saavat kuvani, siis ne jotka pääsee sinne asti.


    • gentle76

      Kyl nolottaa ja syvä osaanottoni miesten puolesta. Aika törkeetä :)) Kyllähän sinne mahtuu varmaan jos jonkinlaista tallaajaa. Mutta että niin varmasti myös naisiinkin. Sano ens kerralla jotta herran on hyvä ja menee imeskelemään iha vaa sitä omaa sormeaan sinne koti sohvalle :))

    • Mr. NetMan

      Omat säännöt nettitapaamisiin:

      -Ilman kuvaa ei tapaamista. Näytän aina oman kuvani joten vaadin myös toiselta kuvan näyttämistä.
      -Mahdolliset puhelinsoitot ennen tapaamista, ainakin numeroiden vaihdot!
      -Ei tapaamista parin juttukerran perusteella, tutustumista ainakin viikko tai kaksi

      Mutta tosiaan kyllä te huijatut nyt voitte itseänne syyttää. Olen netin kautta tavannut varmaan yli 50 ihmistä ja kaikki ovat olleet aina sitä mitä kuvassa olen nähnyt. Olen mies enkä suostu tapaamaan KETÄÄN ellen ensin näe yhtä tai useampaa kuvaa ihmisestä, parasta on jos näkee toisen veppikameran kautta.

      Tällä hetkellä seurustelen yhden suomi24ssä tapaamani naisen kanssa. Ja olen tavannut monta ihanaa ihmistä netissä, sellaisia ihmisiä paljon joita en olisi koskaan ikinä missään muualla tavannut.

      • ALIEN666

        VAIKKA OLISI KUVA NIIN MISTÄ VITUSTA TIEDÄT ETTÄ ON EDES KO IHMISEN KUVA SATAVARMASTI? VOI RISTUS MITÄ LAPSELLISEN NAIVEJA ÄÄLIÖITÄ ON OIKEASTI OLEMASSA.


      • ei kiitos

        Niinpä, ja taatusti pidät kaiken varalta profiileitasi hakupalstoilla edelleen, salaa ehkä eri nimimerkeilläkin.


    • J

      Oliko tuo mies sitten niin taitava puhuja, ettei mistään netin kautta läheteyistä viesteistä voinut päätellä mitään? Olen itse siellä myös (alle 30v mies) ja olen tavannut yhden neidon tavannut suomi 24:n ja pari match.comin kautta. Todella kovia tyyppejä ja fiksuja ja hoitaa asiansa hyvin. Ihastumiset ja tunteet ovat kuitenkin jääneet näistä kohtaamisista vielä, mutta on tässä vähän ihmistuntemus kehittynyt ja ainakin minä olen luottavainen, että tuota kautta voi vielä jotain löytyäkin. Jos joku ihan suoraan valehtelee kaiken itsestään niin sitten ei voi mitään, mutta uskon, että sinulla on nyt ollut toooosi huono tuuri! :) Tsemppiä sinulle!

      • nainen.

        "Todella kovia tyyppejä"

        Siis kovuusko se pääasia on? Eivät kaikki naiset halua olla mitään "kovia". Kirjoitusvirhe vai kirjoititko tosiaan kovia. Kivoja?

        "ja hoitaa asiansa hyvin"

        Eli pitäisi olla jaksava durasell.


      • onnellinen:))

        kannattaa olla luottavainen ja uskoa itseensä..niin minäkin tein ja tapasin suomi 24 aivan ihanan miehen ollaan oltu nyt yli nelisen kuukautta eikä loppua näy..tsemppiä sinulle..kyllä sen onnen voi netistäkin löytää :))


      • J
        nainen. kirjoitti:

        "Todella kovia tyyppejä"

        Siis kovuusko se pääasia on? Eivät kaikki naiset halua olla mitään "kovia". Kirjoitusvirhe vai kirjoititko tosiaan kovia. Kivoja?

        "ja hoitaa asiansa hyvin"

        Eli pitäisi olla jaksava durasell.

        Kyllä, kivoja olivat.

        Hoitavat asiansa hyvin. Ajattelin, että elämä normaalisti järjestyksessä ja kaikki ok.


    • Ihan kiva tyyppi =)

      Itse asun turussa, olen 26v. Harmi että olet tuota mieltä että et koskaan ikinä tapaa ketään netin kautta. Ei saa kaikkia tuomita yhden idiootin perusteella, koska netissä on meitä hyvätapaisiakin miehiä :)

      • vbgvhgy

        on samanlaisia valehtelijoita ja asioiden kaunistelijoita. Tapasin "sinkku" naisen, joka oli naimissa täyttä päätä ei edes eroa laitettu vireille, mutta oli "sinkku" koska oli itse niin päättänyt. Toinen nainen oli leski ei siinä mitään, mutta ketjupolttaja. Sanoi aluksi että aski kestää lähes kaksi päivää. Tosiasiassa poltti kolmatta askia päivässä. Molempien kanssa oli seksi suhde, varsinkin tämä naimissa oleva oli erittäin hyvä sängyssä, mutta muut syyt torpedoivat suhteen. Tämä ketjupolttaja nainen oli muutenkin hermokimppu eli olemattomista asioista sai hirvittävän hepulin jos tv tai tietokone takkusi, niin hirveä raivari. Pari muutakin olen tavannut kumpikin naimisissa, toinen niistä naisista on sellainen jonka haluaisin, mutta on miehensä kanssa vielä, jolla on kuitenkin nettinaisia joka puolella. Nyt ajattelin pitää vähän taukoa ainakin tapailujen suhteen kun muutakin hommaa riittää. Olen saanut pakkeja ja itse antanut, mutta se on pelin henki.


      • m_ainioo

        Miksi aina haukutaan vain meitä miehiä meidän antamaamme siloiteltua kuvaa itsestämme. Miksei koskaan kiinnitetä huomiota, että naisten ilmoitukset ovat ihan yhtä täynnä "markkinointitermejä". "Sopusuhtainen" esimerkiksi tarkoittaa poikkeuksetta, että kahvilan pöydässä odottaa ehta jokinorsu tai ainakin joku jolla jenkkakahvat roikkuu vyön päällä. Eikä ole yksi kerta kun mukava kaupallisella alalla työskentelevä tasapainoinen alkoholia silloin tällöin käyttävä YH-äiti on pailjastunut alkoholin kohtuuttomaan kertakulutuksen taipuvaiseksi räkkärimarketin kassaksi.

        Älkäätte ottako tätä puolustuksena huonolle käytökselle mutta kyllä täällä ihan yhtäläisesti sekundaa on tarjolla kummankin sukupuolen osalta.


      • Mörkö se lähti...

        Tämäntyyppiset on mahdollisesti ihan tietoisesti pelleilemässä samaan tyyliin kerta toisensa jälkeen. Eli ensin tekaistaan katkerana imago, jonka uskotaan kelpaavan naisille, kun tällainen "mukiinmenevä, tavallinen kaveri" ei bimboille kumminkaan maistu, ja sitten mennään jo häviöön valmiina käyttäytymään sikamaisesti, että vastareaktio varmasti tulee siitä syystä eikä toinen huomaa, minkä vuoksi tässä ollaan oikeasti epävarmoja. Että ihan kostonhaluiselta vihamielisyyspohjalta, ja tietysti mahdollisimman hyvännäköisiä barbie-naisia tapaamaan, jos pääsis edes silloin lähietäisyydeltä kähmimään ennen kuin ehditään torjua. Näiltä puuttuu itsekunnioitus. Se yksikin kai yritti saada naisen tuntemaan itsensä niin huonoksi, että tämä olisi ruvennut todistelemaan ihanuuttaan ja arvoaan lähtemällä kumminkin jatkoille. Ja ettei nainen olisi ehtinyt ensin arvioimaan edes mielessään miehen eri puolia. Aika avuton elämäntapa kaiken kaikkiaan. Noi - joskin muunkinlaiset hyyppiöt - kannattaa tosiaan opetella haistamaan jo kaukaa juttelemalla siitä prepaidista monta puhelua ja kyselemällä ovelia kysymyksiä...


      • ALIEN666
        vbgvhgy kirjoitti:

        on samanlaisia valehtelijoita ja asioiden kaunistelijoita. Tapasin "sinkku" naisen, joka oli naimissa täyttä päätä ei edes eroa laitettu vireille, mutta oli "sinkku" koska oli itse niin päättänyt. Toinen nainen oli leski ei siinä mitään, mutta ketjupolttaja. Sanoi aluksi että aski kestää lähes kaksi päivää. Tosiasiassa poltti kolmatta askia päivässä. Molempien kanssa oli seksi suhde, varsinkin tämä naimissa oleva oli erittäin hyvä sängyssä, mutta muut syyt torpedoivat suhteen. Tämä ketjupolttaja nainen oli muutenkin hermokimppu eli olemattomista asioista sai hirvittävän hepulin jos tv tai tietokone takkusi, niin hirveä raivari. Pari muutakin olen tavannut kumpikin naimisissa, toinen niistä naisista on sellainen jonka haluaisin, mutta on miehensä kanssa vielä, jolla on kuitenkin nettinaisia joka puolella. Nyt ajattelin pitää vähän taukoa ainakin tapailujen suhteen kun muutakin hommaa riittää. Olen saanut pakkeja ja itse antanut, mutta se on pelin henki.

        SAMANLAISIA TULLUT VASTAAN. LUOTA YHTEENKÄÄN NETTIHOROON. VÄHÄ-ÄLYISIÄ TASAPAINOTTOMIA VITUNJAKAJIA RIITTÄÄ MUTTA EI TERVEJÄRKISIÄ NAISIA JOTKA KYKENIS OIKEAAN IHMISSUHTEESEEN.


      • neila999
        ALIEN666 kirjoitti:

        SAMANLAISIA TULLUT VASTAAN. LUOTA YHTEENKÄÄN NETTIHOROON. VÄHÄ-ÄLYISIÄ TASAPAINOTTOMIA VITUNJAKAJIA RIITTÄÄ MUTTA EI TERVEJÄRKISIÄ NAISIA JOTKA KYKENIS OIKEAAN IHMISSUHTEESEEN.

        sulle on tapahtunut...?


      • yks horo
        ALIEN666 kirjoitti:

        SAMANLAISIA TULLUT VASTAAN. LUOTA YHTEENKÄÄN NETTIHOROON. VÄHÄ-ÄLYISIÄ TASAPAINOTTOMIA VITUNJAKAJIA RIITTÄÄ MUTTA EI TERVEJÄRKISIÄ NAISIA JOTKA KYKENIS OIKEAAN IHMISSUHTEESEEN.

        Et varmaan roiku enää täällä vähä-älyisten vitunjakajien riesana vaan oot jossain kaltaistesi luona.. "oikeassa" ihmissuhteessa. :))


      • rdtuygiuh
        m_ainioo kirjoitti:

        Miksi aina haukutaan vain meitä miehiä meidän antamaamme siloiteltua kuvaa itsestämme. Miksei koskaan kiinnitetä huomiota, että naisten ilmoitukset ovat ihan yhtä täynnä "markkinointitermejä". "Sopusuhtainen" esimerkiksi tarkoittaa poikkeuksetta, että kahvilan pöydässä odottaa ehta jokinorsu tai ainakin joku jolla jenkkakahvat roikkuu vyön päällä. Eikä ole yksi kerta kun mukava kaupallisella alalla työskentelevä tasapainoinen alkoholia silloin tällöin käyttävä YH-äiti on pailjastunut alkoholin kohtuuttomaan kertakulutuksen taipuvaiseksi räkkärimarketin kassaksi.

        Älkäätte ottako tätä puolustuksena huonolle käytökselle mutta kyllä täällä ihan yhtäläisesti sekundaa on tarjolla kummankin sukupuolen osalta.

        "Miksei koskaan kiinnitetä huomiota, että naisten ilmoitukset ovat ihan yhtä täynnä "markkinointitermejä". "

        Koska olet liian saamaton avataksesi aiheesta ketjun???


    • KromosomiX

      ja valitettavan usein. Profiilissa valehrellaan ummet ja lammet, mikä on jotenki niin erikoosta, ku se totuus paljastuu kummiski. Se, että luuleeko ihminen sitte tosissaan puhuvan totta kun väittää olevansa sitä sun tätä, sitä ei voi tietää. Ittellä ekat sokkotreffit oli oikeen treffit kauhulandiasta, mies tuli paskaasis vaatteis, ei ollu suihkua nähänykkää sinä päivänä ja PIERESKELI koko illan soffan nurkas, oikeen nostellen kankkuaan.. Nyt naurattaa ihan järjettömästi tilanne, mutta silloon ei! Meitä on monehen junahan ja moni jää viä asemalle..ittekkää tuskin netistä ketää löyrä, mutta jotkut ehkä löytävät ja onnea heille.

      • NIIN ONNELLINEN

        Itse kirjoittelin pari kuukautta miehen kanssa ja sovittiin tapaamien. Samanlainen huumori ja elämänkatsomus. Kiinnostuksen kohteet osui yksiin. Kaikki tuntui osuvan nappiin. Tapaaminen oli kuin vanhan tutun kanssa! Ensi tapaaminen johti sänkyynkin asti. Siitä kulunut jo vuosi ja suhde jatkuu edelleen. Ei voi yleistää, etteikö joskus nappaisi asiat kohdalleen!


      • piereeskelijä

        Pakkohan sitä on piereskellä, jos pierettää :-)


      • no johan oli otus

        Voi ei , mä nauran itteni hengiltä.


    • rehellisyys kannatta

      Kun voi täysin anonyyminä kirjoitella, on helppo huijata ja puhua pelkkää paskaa, ihmettelen vain .....
      jos tärppääkin...mikäs sitteen , valheet paljastuu.....
      Itse olen löytänyt sätin kautta oman armaani...menossa jo viides vuosi yhdessä..mutta olimme rehellisiä...
      näissä asioissa kannattaa rehellisyys....

      Hyvää syksyä

    • turhautunut 69

      Joka ei ole tavannut netistä eikä kapakasta yhtään järkevää naista. Itse olen töissä käyvä, ok-näköinen ja asiallinen ja normaali. Että sillee. Ikää yli 30.

      • ~:D-z-<

        Suotta kuluttaa energiaa mollaamaalla ketään - treffeillä, netissä, elämässä ylipäätään. Pettymyksiä tulee elämässä monellakin saralla ja varmasti eniten ihmissuhteisiin liittyvissä asioissa. Miksei ottaa niitäkin ensipettymysten jälkeen kasvattavina kokemuksina.

        Itsekin löysin netin treffipalstan kautta erittäin potentiaalisen hyväkäytöksiseltä mieheltä vaikuttavan kaverin, joka kuukauden puhelinkeskustelujen ja kuvien vaihdon jälkeen paljastui luonnossa 10 vuotta vanhemmaksi, profiilimittojana huomattavasti pienemmäksi kaveriksi, joka ihan täysin rinnoin tunsi olevansa sitä, mitä on kertonutkin. En pystynyt enkä halunnut näiden "ulkoisten" seikkavalheiden vuoksi jatkaa deittitutustumista. Tunsin itseni typeräksi ja petetyksi, koska mulle oli syötetty pajunköyttä liian näkyvästi ja on vaikea uskoa toisen vilpittömyyteen muistakaan asioista eli pohja keskenäiseen luottamukseen katosi häntä kohtaan pois ensi tapaamiselta.

        Tipahdin siis tassuilleni ihan omaakin innostumistani näkemättä ihmistä (ja olen aina toitottanut sen perään, että luonnossa tapaamalla vasta tietää, millainen toinen on olemukseltaan ja käytökseltään). Olin vain itse kovin innoissani jo tapaamaan ihmisen ja elättelin tämän kaverin läheltä otettujen nuoruusvuosien kasvokuvien perusteella mielikuvia, jotka olin tosiaan itse päähäni muodostanut. Sain siis maistaa ihan omaa typeryyttäni ja toisen pieniä harhaanjohtavuuksia :D.

        Olemme silti juttuväleissä vieläkin ihan hyväntuulen tuttavapohjalta, kun en näe tarvetta toisen mollaamisellekaan. Opin tosin hyvin paljon tästä nettideittailusta ja tapaamisesta ja sitten, kun seuraava kerta koittaa, olen varmasti hiukan viisaampi. Sitä ennen päivät soljukoot sujuvasti yksineläenkin, ei ole mitään hätää mihinkään suuntaan.

        Tosin se, että jotkut kirjoittavat nettideittailun olevan heidän kohdalleen täysin turhaa, niin itse koen, että tämä on kuitenkin loistava vaihtoehto sille, että lähtisi "kumppanibongaukseen" yökerhoihin tai väkipakolla hankkimalla jotain uusia harrastuksia jo entisten hyvien ja useiden lisäksi. Kaikki parempi ja hyvempi. Ihmisiä löytyy joka lähtöön. Kaikille hyvää energiaa syksyyn - harrastuksiin, seurusteluun, deittailuun, elämään yleensäkin. Opetellaan nauramaan "pienille" ihmiselämän virheille, jokainen niihin sortuu eri elämäntilanteissa ja onneksi niistä voi oppia. :D


    • treffaa_oikea

      Oletko oikeasti yllättynyt moisesta? Eihän treffien puolella ole kukaan omana itsenään, kun kukaan ei silloin kiinnostuisi. Oliko oma profiilisi täysin totuudenmukainen? Tuskin. Kolme viimeistä "naista", joita olen yrittänyt treffata tuon palstan kautta, ovat tehneet oharit tavalla tai toisella. Yksi "rikkoi" puhelimensa juuri, kun piti tavata, pari muuta poisti profiilinsa, kun tapaamisesta oli alustavasti sovittu. Kai noista joku saa hyviä kiksejä. En tiedä.

    • Panpan

      Saman olen huomannut kesän aikana, kun minulla oli ilmoitus treffipalstalla, miehet valehtelee pituuden, painon ja kehuvat itseään komeiksi, vaikka suurin osa karmeita plösöjä rumiluksia, jotka eivät huolehdi itsestään, kun avaan kuvan olen jo oppinut valmiiksi kurkkaamaan varovasti, olen nimittäin muutaman kerran järkyttynyt komeuksista niin et:))
      Olen saannut/nähnyt yli 1000 kuvaa kesän aikana, ja tavannut vain kaksi, koska suurin osa puutteessa eläviä törkyturpia(ja jos minusta kiinni, niin puutteeseen jäävätkin) joilla vain seksi mielessä.

      Luulisi suihkussa käymisen olevan vähin vaiva minkä mies tekee treffien eteen, varsinkin kun naiset panostavat aina treffeihin. Esim. Viime talvena matkustin treffeille 250km:n päähän, ostin uuden paidan,kengät, otin ruiskurusketuksen, laitoin hiuspidennykset yms.

      • m_ainioo

        Tätä juuri tarkotan. Tätä kakkosluokan tavaraa. Ruiskuruskestus ja hiuspidennykset. Varmaan tekokynnet myös. Siinähän onkin tavoiteltavan naisen resepti. Mitäs väliä sillä on, että perä on viisi numeroa liian suuri ja vatsa roikkuu sylissä. Profiilissa lukee itsestään huoltapitävä ja trendikkäästi pukeutuva normaalivartaloinen nainen palvelualalta...


      • pituutensa tietävä
        m_ainioo kirjoitti:

        Tätä juuri tarkotan. Tätä kakkosluokan tavaraa. Ruiskuruskestus ja hiuspidennykset. Varmaan tekokynnet myös. Siinähän onkin tavoiteltavan naisen resepti. Mitäs väliä sillä on, että perä on viisi numeroa liian suuri ja vatsa roikkuu sylissä. Profiilissa lukee itsestään huoltapitävä ja trendikkäästi pukeutuva normaalivartaloinen nainen palvelualalta...

        Miksi ihmiset ei tiedä omaa pituuttaan?Kai kotona on jonkinlainen rullamitta millä voi tarkistaa jos on noin pituus mielessä.Jos laittaa profiilin pituusmitan niin miksi ei kunnioiteta sitä vaan kaikenmaailman metriheikit ottavat yhteyttä ja ilmeiseti eco on tuonut sentit myös pituuteen.
        Painonkanssa sama juttu,kai jokainen tietää millanen on kun peiliin kattoo.


      • äksönwoman
        m_ainioo kirjoitti:

        Tätä juuri tarkotan. Tätä kakkosluokan tavaraa. Ruiskuruskestus ja hiuspidennykset. Varmaan tekokynnet myös. Siinähän onkin tavoiteltavan naisen resepti. Mitäs väliä sillä on, että perä on viisi numeroa liian suuri ja vatsa roikkuu sylissä. Profiilissa lukee itsestään huoltapitävä ja trendikkäästi pukeutuva normaalivartaloinen nainen palvelualalta...

        Joo kyllä laittaa hymyillyttään sunkin kommenttisi asiasta...
        Varmaan osa naisista narraa niinkuin suurin osa miehistäkin
        tällä palstalla... ja viime aikoina tullut trendiin mukaan myös
        se että mies ei usko yksinkertaisesti sanaa ei kiitos, mua
        ei kiinnosta.. vaihda siinä nyt sitten koko ajan prepaid liittymää,
        kun joku "loukkaantunut" miesparka jallittaa , häiriköi
        ja lähettää ala-arvoisia kuviaan puhelimeen päivät
        pitkät... Ihan tässä kyllä puolustan tällä kertaa naissukupuolta,
        kyllä te miehet osaatte (osa) olla täysiä sikoja ja kuvittelette
        itsestänne kaikenlaista...
        I am sorry, mutta niin se vaan menee :-O))
        Mutta hyvää päivänjatkoo sullekin ja tervetuloa
        katsomaan.. täällä on kirjoittajana aivan profiiliani vastaava
        nainen :-O))


      • naiset painonsa
        pituutensa tietävä kirjoitti:

        Miksi ihmiset ei tiedä omaa pituuttaan?Kai kotona on jonkinlainen rullamitta millä voi tarkistaa jos on noin pituus mielessä.Jos laittaa profiilin pituusmitan niin miksi ei kunnioiteta sitä vaan kaikenmaailman metriheikit ottavat yhteyttä ja ilmeiseti eco on tuonut sentit myös pituuteen.
        Painonkanssa sama juttu,kai jokainen tietää millanen on kun peiliin kattoo.

        Näin on tutkijat tuleet tähän tulokseen kun ovat nettiprofiili-ihmisiä tutkineet.


      • Panpan
        m_ainioo kirjoitti:

        Tätä juuri tarkotan. Tätä kakkosluokan tavaraa. Ruiskuruskestus ja hiuspidennykset. Varmaan tekokynnet myös. Siinähän onkin tavoiteltavan naisen resepti. Mitäs väliä sillä on, että perä on viisi numeroa liian suuri ja vatsa roikkuu sylissä. Profiilissa lukee itsestään huoltapitävä ja trendikkäästi pukeutuva normaalivartaloinen nainen palvelualalta...

        Et taida naistyyppejä paljoakaan tuntea, vai oletko nähnyt 120 kg:lla naisella pidennykset:))


      • Panpan
        naiset painonsa kirjoitti:

        Näin on tutkijat tuleet tähän tulokseen kun ovat nettiprofiili-ihmisiä tutkineet.

        Jätin painon mainitsematta, mutta senkin miehet valehtelee, ovat yleensä "nalleja"mikä on sama kun ylipainoinen. Eräskin laittoi 10 vuotta vanhan kuvan ilman paitaa, voitte vaan kuvitella millanen möhömaha vastaan saapui. Yli 40 vuotiaissa miehissä itsestään huoltapitäviä vain 10 %.


    • 50vonnellisnaimisiss

      Joko sulla on käyny ihan älyttömän huono mäihä ja törmänny äijään, jolla ei ole kaikki kohdillaan tai sitten tää on vitsi.

      Joka tapauksessa jos ei ole aloituskirjoitus vitsi niin hohoijaa tuota äijää ja eipä varmaan tarvitse neuvoa mitä tuollaisessa tilanteessa tekee.

      Joo, samaa mieltä eli jos antaa itsestään netissä kuvan niin totuudenmukainen sen on oltava koska sillehän se homma perustuu että on oma itsensä ja antaa siitä myös rehellisesti oikean kuvan. Se nyt on varmaa että valheella on lyhyet jäljet.

      Aloittajalle parempaa onnea ja kyllä sen kivan miehen pitäis löytyä, niitä kuitenkin on mutta joskus vain kohdille osuminen kestää.

      Monesti se kiva elämänäkumppani löytyy kyllä muualta kuin netistä tai tanssiravintoloista esim. jostain kivasta harrastuspiiristä jne., mistäs sen tietää mistä onni eteen tulla tupsahtaa, itellä se onni tupsahti vuonna 1984 kun tapasin vaimoni, joka kysyi kadulla että mistä löytää yhden paikan jonne oli menossa, mä kohteliaana miehenä tietysti kerroin ja myöskin saatoin tulevan vaimoni kyseiseen paikkaan ja ennenkuin hän meni sinne niin sanoin, että onko hänellä pieni hetki aikaa jutella, muutaman minuutin jälkeen kysyin, että saanko kysyä jotain henkilökohtaista ja hän sanoi, että kyllä, joten kysyin onko hänellä poikaystävää ja vastaus oli että hän on vapaa, jonka jälkeen kysyin, jotta sopisikö hänelle, että vien illalla syömään johonkin kivaan paikkaan ja vastaus oli että kyllä, muistan vieläkin että kyseisessä ruokapaikassa oli hieman sitkeää lihaa mutta eipä se paljon tuntunut kun rakkaus oli leimahtanut molemmin puolin jo ensi kohdatessa. Avioon menin vuonna 1985 ja vieläkin on rakkaus voimissaan, joskin totta kait ehkä ei ihan niin tulista kuin alkuvuosina mutta syvempää, niin ja onhan meillä kolme aivan mukavaa poikaa jälkikasvuna.

      Eli mistä sen tietää milloin onni tulla tupsahtaa, toivon että kaikilla olisi hyvä olla, elämä hyvää ja paljon rakkautta, tarpeeksi työtä ja lepoa ja että tämä mukava elämä jatkuisi onnellisena pitkään kunnes tulee se viimeinen lepo, jota toivottavasti jälkikasvut ja muut ajattelevat lämmöllä ja rakkaudella.

      Kaikkea hyvää toivoo 50v mies Helsingistä ;-)

    • äksönwoman

      Hei !!!

      On siellä ihan kivojakin tyyppejä jopa kavereihin asti.. Valitettavasti osa miehistä käyttäytyy
      todella moukkamaisesti, mutta sitä se on... He pilaavat muiden kin maineen.. itse paljon kokeneena
      näistä jutuista.. voin sanoa että siellä on todellakin Helmiä sikojen joukossa :-O))

      Älä lannistu !!!!

      • Haku päällä

        Moi!
        Kerrompa minäkin kokemuksistani nettitreffeillä...
        Onneksi suurin osa on sitä mitä sanoo, mut ikävä kyllä, sellasta en ymmärrä; minulla on profiilissa selkeesti, millaista miestä haen, mutta mutta... hyvin paljon ottaa yhteyttä miehet, jotka eivät vastaa kriteerejäni! itsestäni kerron ihan rehellisesti, kuvan kera.
        Sitten kun vastaan, ettet nyt ole sitä mitä haen, alkaa mieletön ja törkeä haukkuminen. Onneksi ainakin suomi treffeillä on mahdollisuus torjua asiaton käyttäjä.
        Positiivinen kokemus: tapasin miehen treffien kautta, on juuri sitä mitä sanoo, vei syömään tasokkaaseen ravintolaan, tapaamisia pikku hiljaa. Tostesimme vain, ettemme oli ne oikeat toisillemme, mutta kavereita yhä edelleen, voimme käydä syömässä, elokuvissa, laskettelemassa, kelkkailemassa silti edelleen...
        Negatiivinen: mailailua, puheluja, sitten sovittiin tapaaminen. Mies tulee yli 15 minuuttia myöhässä ( en voi sietää myöhästelyä9, horjahtelee kadun laidasta laitaan ja shelittää iloihsesti olleensha juhlimasha veljenshä ex- vaimon luona :/,. En tienny itkeekkö vai nauraakko, mut sinne hän kadulle jäi huuteleen perään. Pyysi kyllä myöhemmin nolona anteeksi käytöstään seliseliselitysten kera, mut sovittiin, ett siihen jää se tuttavuus.


    • ihmettelenvain80

      Uskomattomalta tuntuu lukea näitä viestejä.. Johtuuko se sitten siitä, että niin monet haluavat mennä esim näkemättä kuvaa tai kysymättä treffikumppanin tietoja etukäteen treffeille? Oletteko kuulleet googlesta? Itse olen aina vähän selvitellyt miehestä jotakin muutakin, olkoot sitten urkkimista, mutta suurin osa ikäisistäni miehistä löytyy netistä, jos ei Facebookista niin _jostakin_ ja siitä jo näkee ainakin sen että ikä on oikein. Lisäksi jos saa puhelinnumeron, sen perusteella voi tarkistaa - tietenkin voi olla tuntematon tai pre paid. Onhan noita pettymyksiäkin tullut kun kuva ei kerro kaikkea, mutta ainakin kaikki ovat olleet sen ikäisiä ja kokoisia mitä ovat kertonetkiin.

      Onko tämä tapani jotenkin väärä, tai tuomittavissa? Menen treffeille kun tuntuu että juttu luistaa ja kuvan näkemisenkin jälkeen vielä kiinnostaa. En nyt väitä olevani superkiireinen, mutta jos tapaisin jokaisen joka mulle kirjoittaa vaikka kuinka hienoja viestejä niin en muuta ehtiskään? Vai onko tämä ongelma sitten enemmänkin vähän mua vanhemmilla, 35 vuotiailla?

    • ,,,,,,,,,,,, Osaa ne naisetkin , ! Vastasin kuvattomaan viestiin . Haussa oli tyylikäs jakkupukuinen korko kenkäinen nainen , olin luvannut tarjota Kampissa kahvit , eka treffeillä -. No tietenkin odotin että jostain alkaa kuulua , tulevien korko kenkien upea saundi haän oli sanonut käyttävänsä niitä . Mitä siten tulikaan .. Kumarainen harmaa päinen nainen vetelee hiljaa jotain lenkkareita ja " perperin helmat viisti lattiaa . Ajattelin ettei se ainakaan tuo voi olla , vaan niin kuitenkin hän tuli kysymään .. " oletko sinä se ? ? .. Voi herran jestas . Itse olin käynyt siuhkussa Laittanut puhtaat aluvaatteet silittänyt paidan puku päällä . Tarjosin luvatut kahvit vaan aika pian keksin syyn kiireeseen ja pääsin lähtemään .. ,,,,,,,,,,,,, ? ? . En ymmärrä miehiä jotka lähtee treffeille siinä kunnossa kuin sinä kerroit .. ,,,,,,,,,,,,,, ?? ?? Hei muuten kirjoita mulle ihan uteliaisuuttasi , ota selvää olenko sellainen miksi itseäni väitän jp

    • dfgjshjs

      Et sitten aatellut pyytää hänestä kuvaa ja jutella kauempaa kuin paria päivää? Kyllä kusettajat tunnistaa siitä miten ne keskustelee tai kirjottavat sähköpostia.

    • Sinkkumies 43

      "Olen mielummin yksin kun tuhlaan aikaani tuollaisiin turhanpäiväisyyksiin."

      Tällaisen päätöksen minäkin olen tehnyt. Aikoja sitten.

      • Jotakuta todettua

        törkimystä olis varmaan kiva vähän narrata sen omilla keinoilla. Pitää ihan tyttöjen kanssa hauskaa laittamalla sille mallin kuvan ja ehdottamalla treffejä jo samalle illalle. Sitten pulskin ja ronskein menis tilkkutäkissä paikalle hieltä ja hammasmädältä haisten ja alkais heti haukkua ukkelia, ettei se ollutkaan sellainen kuin väitti, ja jos mies sanois takaisin, niin ei olis ymmärtävinään mitä vikaa muka mussa on ja että kai sä nyt tarjoot mulle sen gurmeeillallisen kun tänne asti vaivauduin.


    • .............

      Samat sanat.
      Se on vaan niin että normaalit ihmeset löytävät seuraa oikeasta elämästä, kaikki hylkiöt etsii rakkautta netistä. Joskus järkevätkin ihmiset laittavat ilmoituksen nettiin joko äkillisen epätoivon vallassa tai sitten ajankulukseen. Ihan turhaan sotkee omaa tasapainoista elämäänsä moisilla miehillä.

      Ihan kiva, muakin kähmittiin, vaikkei miehellä edes seisonut kovan yrittämisen jälkeen. =) Kaikenmoisiin sitä sitten törmäileekin. =) Ehkä tuo kähmintä on jotain yleistä oman arvon nostoa miespiireissä.

    • jepjep5

      Minun mielestä Volvo on hyvä auto

      • *****

        Kyllä näitä juttuja on hauska lukea... Tosia, tai ei.
        Monet makeat naurut saa ja ajatuksen, voiko olla totta.


    • ei nettii enää

      tutustuin netin kautta mukamas herrasmieheen. oli virossa tontteja ja kiinteistöjä ja niin rahamiestä että. tarkemmin kun tutustuin kävi selväksi, että etsii vain jotain vanhuuden turvaa. rahaton, kykenemätön, tv.n tuijottaja, eikä meikäläinen kiinnostanut sen jälkeen kun luuli minun olevan koukussa. jätin sen sankarin aamen.

      • Markkankolli

        Rahako se oli mikä sai sinut haluamaan tutustua tähän huijariin?


      • ylemmmäs

        ensinnäkään volvo ei ole auto. alkuperäinen kirjoittaja puhui asiaa, lopumpana tätä ketjua muuttuu vaan tyyliin, se on hyvä se ja se.

        trollaavin trollein trolli


    • 18-5

      Samoin, minäkin olen mieluummin yksin kuin tuhlaan aikaani tällaisiin höpöhöpöihmisiin.

    • kiiltokuva mailma

      ei kai kukaan nykysin itestään rehellistä profiilia laita jos haluaa jonkun tavata, HERÄTYS, JOS LAITAT REHELLISEN PROFIILIN, OLET ENINTÄÄNKIN VAIN TAVALLINEN SUOMI MIES/NAINEN ELI TAVIS, KUKA PERKELEEN HAAVEMAILMASSA JA TV VIIHTEEN KYLLÄSTÄMÄSSÄ KIILTOKUVA MAILMASSA NYT TAVALLISIA IHMISIÄ HUOLII!!!

      voi ristus, omaa on tyhmyytes jos uskot kaikkee mitä netissä sanotaan, voi hellanlettas sentään kun virtuaali korttitalo romahti, herää nyky mailmaan!

      • Aliisa in Wonderland

        Mutta olen silti samaa mieltä.
        Netti on netti, satukirja, jossa tanssitaan Satumaa-tangoa. Rakennellaan kauniita pilvilinnoja,
        maalataan upeita maisemia taivaanrantaan... Tavatessa ne uljaat prinssit ja prinsessat ovatkin
        vain sammakoita, joita ei tee mieli edes suudella.


      • KENO-NENÄ
        Aliisa in Wonderland kirjoitti:

        Mutta olen silti samaa mieltä.
        Netti on netti, satukirja, jossa tanssitaan Satumaa-tangoa. Rakennellaan kauniita pilvilinnoja,
        maalataan upeita maisemia taivaanrantaan... Tavatessa ne uljaat prinssit ja prinsessat ovatkin
        vain sammakoita, joita ei tee mieli edes suudella.

        Minulle kävi samoin, mies kähmi eikä edes saanut seisomaan. Laittoi jälkeenpäin ristiriitaista viestiä, että hän ei kolmella ensimmäisellä tapaamisella harrasta seksiä, mitäh??? Ja vonkasi jo eka treffeillä!!! Käsi hakeutui alvariinsa haaroväliin, tosin torjuin jo lopulta. Meni maku tämän herran kanssa "yrittäessä". Liekö olen sitten niin ruma nainen tai jotain :D. Itse olen normaalipainoinen, mutta herra todella VATSAKAS kiitos roskaruuan, jota mätti jatkuvasti.

        Mitä tuohon alkohloin käyttöön tulee, niin minäkin naisena otan joskus ja joskus jopa tarpeeksi. Kyllä se alko muttaa takuulla jokaista persoonaa enemmän ja vähemmän. Eri asia sitten, kannattaako pitää näpit näppikseltä sen aikaa. Olen itsekin sammakoita päästellyt ja varmaan tulen päästelemään ja vaikutan tosi tyhmältä, muutenhan olen ihan älyttömän viisas ja filmaattinen :)))

        Jokainen taaplatkoot tyylillään etu- tai takakenossa!


      • Hullu Hatuntekijä
        KENO-NENÄ kirjoitti:

        Minulle kävi samoin, mies kähmi eikä edes saanut seisomaan. Laittoi jälkeenpäin ristiriitaista viestiä, että hän ei kolmella ensimmäisellä tapaamisella harrasta seksiä, mitäh??? Ja vonkasi jo eka treffeillä!!! Käsi hakeutui alvariinsa haaroväliin, tosin torjuin jo lopulta. Meni maku tämän herran kanssa "yrittäessä". Liekö olen sitten niin ruma nainen tai jotain :D. Itse olen normaalipainoinen, mutta herra todella VATSAKAS kiitos roskaruuan, jota mätti jatkuvasti.

        Mitä tuohon alkohloin käyttöön tulee, niin minäkin naisena otan joskus ja joskus jopa tarpeeksi. Kyllä se alko muttaa takuulla jokaista persoonaa enemmän ja vähemmän. Eri asia sitten, kannattaako pitää näpit näppikseltä sen aikaa. Olen itsekin sammakoita päästellyt ja varmaan tulen päästelemään ja vaikutan tosi tyhmältä, muutenhan olen ihan älyttömän viisas ja filmaattinen :)))

        Jokainen taaplatkoot tyylillään etu- tai takakenossa!

        Aavan bittiavaruuden tuolla puolen, jossakin on maa..
        Jonne laajakaista mua ilta illan jälkeen kuljettaa..
        Siellä prinssit, prinsessaiset mua odottaa..

        ;-)


      • MInävaan90
        Hullu Hatuntekijä kirjoitti:

        Aavan bittiavaruuden tuolla puolen, jossakin on maa..
        Jonne laajakaista mua ilta illan jälkeen kuljettaa..
        Siellä prinssit, prinsessaiset mua odottaa..

        ;-)

        Hei! Jos olet lisätuloa vailla, kannattaa ottaa vaari neuvoistani:) helppo tapa on logata esimerkiksi readbudiin ja alkaa lukea artikkeleita. Jokaisesta artikkelista saa jonkin verran rahaa ja saatuaan 50 dollaria, sen voi laittaa omalle pankkitililleen.
        Tein itse tilin alertpayhin, jonka linkki: https://www.alertpay.com/en/Default.aspx. Tämän jälkeen vaan artikkeleita lukemaan readbudiin. Hmm itselläni on nyt kasassa n. 10€ parin viikon jälkeen, mutta kannattaa tehdä 50€ asti.
        Jokaisesta kaverille suosittelusta saa 5€(jos tämä lukee artikkeleita 50€ asti). Itse lukemisesta saa n. 20 senttiä/kpl mutta riittää että vain avaat sivun netissä, ei tarvitse lukea. Kaikki on selkeästi sanottu sivuilla. Suurin osa tienaamisesta tulee näistä kavereille suositteluista. Tässä linkki readbudiin:
        http://www.readbud.com/?ref=4806288



        Toinen ehdoton ykkönen on vuosia voimassa ollut neobux, jossa ei tarvitse kun klikkailla. Rahan saa nostaa jo 2 dollarin jälkeen. Tässäkin kavereille suosittelemisien määrä lisää tuloja. Voi tienata lopulta muutamasta kympistä useampiin satasiin kuukaudessa, eikä klikkailu vie aikaa. Itse olen saanut nyt melkein dollarin ja suosittelen kavereita jolloin saan automaattisesti noin sata dollaria kuukaudessa. Nii ja jos mietityttää niin nämä dollarit voi siirtää euroina omalle tililleen jos haluaa tai käyttää nettiostoksiin. Tässä linkki: http://www.neobux.com/?r=hardcard


      • ..............
        KENO-NENÄ kirjoitti:

        Minulle kävi samoin, mies kähmi eikä edes saanut seisomaan. Laittoi jälkeenpäin ristiriitaista viestiä, että hän ei kolmella ensimmäisellä tapaamisella harrasta seksiä, mitäh??? Ja vonkasi jo eka treffeillä!!! Käsi hakeutui alvariinsa haaroväliin, tosin torjuin jo lopulta. Meni maku tämän herran kanssa "yrittäessä". Liekö olen sitten niin ruma nainen tai jotain :D. Itse olen normaalipainoinen, mutta herra todella VATSAKAS kiitos roskaruuan, jota mätti jatkuvasti.

        Mitä tuohon alkohloin käyttöön tulee, niin minäkin naisena otan joskus ja joskus jopa tarpeeksi. Kyllä se alko muttaa takuulla jokaista persoonaa enemmän ja vähemmän. Eri asia sitten, kannattaako pitää näpit näppikseltä sen aikaa. Olen itsekin sammakoita päästellyt ja varmaan tulen päästelemään ja vaikutan tosi tyhmältä, muutenhan olen ihan älyttömän viisas ja filmaattinen :)))

        Jokainen taaplatkoot tyylillään etu- tai takakenossa!

        Minkä ikäinen mies oli ja mistä? kiinnostais ettei kysymyksessä oli sama mies.
        Minäkään en ole mielestäni ruma, vaan ovat kauniiksi kehuneet ja hoikka olen.


    • SinooberiN

      Ihmetyttää todella nämä treffipalstojen sankarit. Itselle kävi hiukan samantapaisesti. Vastasin yhden miehen flirttiin, kun profiili oli todella mukava - juteltuani asianomasien kanssa sain kuulla, että hn oli lainaillut kaikki teksti toisten kirjotuksita koska hän ajattelee itse juuri samalla tavalla... Samaten hän ei asunut ollankaan ilmoittamallaan alueella (Pirkanmaalla) vaan Etelä-Suomessa. Ikänsäkin hän oli valehdellut, koska omasta mielestään hän oli ikäistään paremmassa kunnossa, joten hänen tulkintansa asiasta oli, että hänestä saa vääränlaisen kuvan, jos hän laittaa ikänsä - puhumattakaan, että jos hän laittaa oman ikänsä niin häneen ottaa kontaktia oman ikäiset naiset, jotka ovat tietysti jo "rupsahtaneita" ja hän kun haluaa nuoremman naisen... Totuus näin kymmen vuotta nuoremman silmin näytti kyllä ihän toiselle, mitä hänen. Kaiken lisäksi näyttää sille, että hänestä on vaikea päästä eroon, joten olen myös poistanut profiilini, torjunut fb:n kaveripyynnöt, postanut viestit ilman vastaamista - saa nähdä kuinka kauan tätä jatkuu. En enää edes kuvittele etsiväni seuraa treffipalstalta. Ennemmin menen ihan kuten ennenkin tansseihin, ravintolaan, tapahtumiin, ihmisten ilmoille, vaikka se vaatiikin enemmän vaivaa, aikaa ja järjestelyjä, mutta tapaahan ainakin "oikeita" ihmisiä. Ja toisaalta onhan siellä mukavampaakin jutella ja nähdä iloisia ihmisiä, joiden kanssa jutella. Kunhan ensin tuosta iilimadosta päsisi irti.

      • niin111

        Rehellisyys maan perii , vanha sananlasku mikä pitää kutinsa vielä tänäkin päivänä.


    • Aloha123

      Joo, olen samaa mieltä. Noin räikeää en ole tavannut, mutt valheella liikkujia on paljon ja ihan jotain muuta ilmoittavat, kuin mikä totuus on. Eli livenä parasta tavata sitten missä kulkeekin. Nettijuttuihin en enää usko.Tsemppiä syksyysi.

      • vapaaraja

        kiesus miten voi olla tyhmiä ihmisiä vielä olemassa,senhän näkee nyt persesilmälläkin kun noita ilmoituksia lueskelee et eihän ne voi olla tosia.Miettikää nyt jumankekka miten noin fiksut ja filmaattiset ihmiset voivat olla yksin,pelkästään se valtava harrastusarsenaali ja sivistys mikä teksteissä näkyy kielii todellisesta satusetä/täti meiningistä.Ikävää jos joku noihin sortuu,itse pidän niistä 60-70 prosenttia pelkkänä paskana...sori mut näin se menee.


    • detbättre

      Ainahan treffi-ilmoituksissa ja työpaikkahakemuksissa vääristellään totuutta! Liika on kuitenkin liikaa ja todellisuus tulee lopulta ilmi. Mutta hyi yök kuka oikeasti alkaa kadulla ihmisten edessä maiskuttelemaan seuralaisen sormia?

    • Nimim. OnnenLöytänyt

      Koska siivilöin HYVIN tarkasti miehet läpi. Yksikin epäkohta, yksikin väärä vastaus (siis joku jossa hän oikeasti puhuu itseään edes osittain pussiin), tapaamista EI TAPAHDU IKINÄ EIKÄ KOSKAAN EIKÄ MISSÄÄN ja mies lentää suoraan hylättyjen koriin. Vaikka muuten olisi ihana ja romanttinen ja komea (ainoastaan noiden sanominen minulle lennättää miehen muuten hylättyihin. Hän on tällöin lähes aina itserakas tai valehtelija).

      Itse luin HETI ja välittömästi sinun puoleltasi monta virhettä:

      1. Mies oli siis hänen sanojensa mukaan: "yrittäjä, itsestään fyysisesti huolta pitävä kivan näköinen ruskeasilmäinen uros."
      No voi saatana - oikeastiko luulit että yht'äkkiä netin syövereistä pukkaa JUURI sinulle kuin tarjottimelta täydellinen mies, jolla on VIELÄ PROFIILI PYSTYSSÄ, ja vieläpä sellainen "täydellinen", joka lukee kaikissa mahdollisissa naisten haku-oppaissa??

      2. Ja: "Luonteeltaan kertoi olevansa SAMANLAINEN KUIN MINÄKIN.."
      Nainen, sinulle vinkki: HETI PUNAINEN LIPPU PYSTYYN näiden kohdalla! Jos mies hyväksyy kaikki mitä itse sanot, jos hän on ihan samantyyppinen tai -lainen kuin sinäkin, välittömästi pitäisi varoituskellot soida - SIIS VÄLITTÖMÄSTI.

      3. Lisäksi mies oli: "rauhallinen, romanttinen ja huumorintajulla varustettu." ?!?!?!?!?!
      Siis.. Mitä vittua nainen?! Jatkoa sille naisten haku-oppaille..

      Joo, mäkin tapasin sellasen ihanan poliisi-miehen netissä. Hän on oikeasti siis ruskeasilmäinen, mustahiuksinen, rikas, hyväkroppainen, äärimmäisen seksikäs ikäisekseen, ja IHAN minun makuuni kaikilla mahdollisilla tavoilla, meillä on samanlainen elämänkatsomus ja kaikki...
      Oikeesti.
      Hei.
      Eikun OIKEESTI.

      Nyt kokoat kauniin itsesi ja alat siivilöidä kaikki mitä mitään mies sinulle sanoo, oli se netissä tai ihan livenäkin.

      Sinulle olisi voinut käydä vielä TODELLA huonosti. Eihän tässä muuta ongelmaa ole.
      Jos noilla sioilla ei olisi penistä, vapaana saisit juosta, kuin ainoa ori sadan tamman laumassa. Mutta kun niillä on se saatanan kikkeli ja sinulla puolustuskyvytön reikä, jota nämä paskiaiset haluaa ikään, kokoon ja jopa siviilisäätyyn katsomatta.

      Ryhdistäydy! Ole mieluummin vähän vainoharhainen kuin varomaton.

      Itse olen vainoharhainen ja onnistuneesti olen tavannut 6 hyvin erilaista ja eri ikäistä, MUTTA TURVALLISTA ihmistä. Siitä ei ole minulle ollut mitään haittaa, mutta vain kaksi loppujen lopuksi miellytti minua tarpeeksi että olin valmis tapaamaan heitä uudestaan. Kaikki kuitenkin pääsivät siivilöintini läpi, ja syystä. Kaikki olivat sen verran luotettavia ettei siitä minulle haittaa ollut, vaikka yksi oli vähän siinä ja siinä uskonko kaikki uskomattomat tarinat mitä hän kertoi. Muuten ystävälliset miehet olivat kyseessä, jopa yksi ÄÄRIMMÄISEN hyvännäköinen, jonka kanssa jatkuu vakituinen seksisuhdekin. :)

      • Lellu27

        Aivan totta, siivilöinti eli jyvien erottelu akanoista on todella helppoa. Naisia sanotaan taitaviksi ihmissuhdeasioissa, mutta ei heitä kyllä ihmistuntijoiksi voi väittää, jos tällaisten luuserien kanssa joutuvat jatkuvasti treffeille. Minun treffikaverini ovat olleet sellaisia, että kaikissa on jokin erityisen hyvä piirre ja loput hyvää keskitasoa. Profiilin on ollut sellainen, etteivät siihen ole luuserit edes vastanneet.

        Koskaan ei kannata jättää treffailua ensimmäisen huonon kokemuksen jälkeen, vaan opetella ymmärtämään, mitä sanat merkitsevät. Se on loppujenlopuksi ihan helvetin helppo homma.

        Huumorintajulla siunattu, komeaksi kehuttu = forget it. Minuakin on sanottu komeaksi, vaikken ole edes mies :D


    • vähän naivi

      Minulle kävi vähän samalla tavalla. Oli miellyttävä viestittelyssä ja ihan ok. Kirjoitteli kai ihan olemattomia asioita itsestään. Lupasin tavata ja yleensä jos lupaan, niin sen myös pidän. MUTTA tämä kaveri oli aivan tokkurassa varmaan lääkkeistä ja alkoholista. Vaikka olin kertonut, etten siedä humalaisia "ukkoja". Kehui kuinka kaunis ja ihana olen, ......hänen on PAKKO päästä mun kanssa sänkyyn!!!! Silloin lähdin pois ja vähän äkkiä. En tiedä opinko tästä jotain, mutta tosi inhottava juttu. Koko kaveri oli muutenkin ihan erilainen kuin oli kertonut. Siis ihan seko. Onneksi en lähde minnekään pois muiden ihmisten lähettyviltä kun ekaa kertaa tapaan jonkun. Kahvilat on onneksi turvallisia paikkoja, tääkin oli päivällä kun tapahtui.

      • naapurin mies

        oma vika kun haikailee vain missi miehien perään , niillähän on joka sormelle ja kylässä jokin peli menos. niil on vara tehä omien halujens mukaan tytöillä mitä tykää. ei väliä vaikei tänään tärpää ,moni ootamas. tavallinen tuunarikin on MIES.


    • Fiksu mies 33

      Vaatimukset ihan älyttömät: "Hän vaikutti ihan unelmalta. juur sellaiselta millaisen elämääni haluan. Sanoi olevansa yrittäjä, itsestään fyysisesti huolta pitävä kivan näköinen ruskeasilmäinen uros. Luonteeltaan kertoi olevansa samanlainen kuin minäkin eli rauhallinen, romanttinen ja huumorintajulla varustettu.
      Mietin että voisiko olla että epäonneni kääntyisi vihdoin onneksi. " Ihan oikein että tuollainen tyyppi tuli vastaasi. Tajusi että millainen nainen olet ja ajatteli päästä pukille. ei pidä miestä syytellä. Jos on noin kovat vaatimukset niin ole valmis olemaan loppuelämäsi yksin.. Saanen kysyä miksi miehen pitää olla yrittäjä ?Silloinhan ei jää aikaa muille. Koko elämä omistettu työlle. Mutta älä edes vaivaudu, tajusin jo syyn: Raha. Aivan oikein että kaltaisesi nainen saa tuollaisia miehiä vastaansa kun tavoittelee kuuta taivaalta. VAraudu jatkossa samaan. Haaveet on haaveita. Ja kun kerran sinulle on tärkeää raha. Mene sen kanssa naimisiin

      • pienes volksvagenis

        Onhan se rahakin aika käypää tavaraa, mutta kyllä siitä miehestä pitää silti tykätä.
        Ei se pelkkä raha riitä. Vastenmielinen mies on yhä rikkaanakin vastenmielinen.


      • sinulle Fiksu mies 3

        Ei tulevan kumppanini missään tapauksessa tarvitse olla yrittäjä. Kunhan olisi työpaikka että taloudellisesti hän pärjää. Ei mulle raha ole kaikki kaikessa, se tuo turvaa mutta ei se onnelliseksi tee.
        Mä (jostain kumman syystä) uskon yhä palavaan rakkauteen. Siihen että kaksi ihmistä kun vielä vuosien jälkeenkin katsoo toisiaan niin tuntevat syvää kiintymystä ja rakkautta.

        En ikinä voisi naida ihmistä pelkän rahan takia.
        Mut hei!! Jos joskus enää sattuu sellainen vahinko että rakastuisin, niin ei sillon toisen työtilanne paljoa painaisi. Jos rakastaa niin rakastaa ylä- ja alamäissäkin ;)
        Netistä en enää aio bongata yhtäkään treffiä. Kyllä se kolahtaa tuolla oikeassakin elämässä jos niikseen on :)


    • Samaa kokenut

      Kerro nyt ihmeessä hänen käyttämä nimimerkki muillekkin. Säästytään monelta ääliöltä .....

      • Äkkiä karkuun

        Minä kirjoittelin hoikan ja kauniin naisen kanssa. Hän tuntui olevan kaikin puolin sopivan oloinen, joten päätin ehdottaa tapaamista. Näin sitten tapahtuikin. Tapaamiseen tuli 1960- luvun venäläisen naiskuulantyöntäjän näköinen nainen. Tukka oli ihan rasvainen ja parta ajamatta. Silmät harittivat; selvästikin oli äskettäin nautiitu dopingia. Lähdin äkkiä karkuun .-))).


      • miss mursu.
        Äkkiä karkuun kirjoitti:

        Minä kirjoittelin hoikan ja kauniin naisen kanssa. Hän tuntui olevan kaikin puolin sopivan oloinen, joten päätin ehdottaa tapaamista. Näin sitten tapahtuikin. Tapaamiseen tuli 1960- luvun venäläisen naiskuulantyöntäjän näköinen nainen. Tukka oli ihan rasvainen ja parta ajamatta. Silmät harittivat; selvästikin oli äskettäin nautiitu dopingia. Lähdin äkkiä karkuun .-))).

        Oot varmaan mun kanssa käynyt treffeillä, blondi 168cm/55kg, ja ujous vaivasi ja menit piiloon, et tullut edes näkyville.
        Sydän hakkasi ja kädet tärisi. Okei, nyt ymmärrän se ei ollut ujoutta, vaan kuulantyöntöfobiaa.


      • niminii

        Tämän miehen nimimerkki kiinnostaa minuakin,tiedän vastaavan,olisikohan sama mies?


    • Aina maailmasa löytyy hulluihin, joihin törmää. Suurin osa kuitenkin täysipäisiä.

      "– Erään pariskunnan miesosapuoli ei päässyt perille ollenkaan, sillä hän oli ollut jo Helsinki-Vantaalla niin kännissä, että häntä ei päästetty koneeseen. Kyseinen henkilö oli muuten ilmoittanut aiemmin olevansa absolutisti, Salmelainen muistelee Studio55:n haastattelussa."

      Suurin osa henkilöistä, jotka tapaavat toisensa ovat jännittyneitä ja siksi ensitapaaminen saatta tuntua töksähtäviltä.

      Muistetaan myös, melkein puolet avioliitoista hajoaa. Kuinka monta menisi naimisiin, mikäli tietäisivät tulevasta erostaan?

      Liika luottamus toiseen ensitapaamisella saattaa myös kostautua. Vähän aikaa sitten lehtien mukaan tämän luottamuksen vuoksi raiskattiin nainen Kaisaniemen puistossa.

    • syntikaatti

      Olen kyllä vahvasti sitä mielipuolta, että kukaan ei itse pysty omaa huumorintajuaan arvioimaan.
      Joten jätän kyllä suosiolla muiden arvioitavaksi oman huumorintajuni tai sen puuttumisen.

    • Uusi täällä

      Eiköhän se mene niin, että reilu peli heti alusta alkaen. Profiiliteksti mahdollisimman rehelliseksi ja kuvat kehiin, ja mielellään tuoreet. Ei kai kukaan täysijärkinen voi uskoa, että jos profiilissaan on kehunut itseänsä ns. jumalan lahjaksi naisille, ja todellisuus poikkeaa tästä, niin treffeillä voisi mitenkään jalostaa juttua yhtään pidemmälle. Meitä on lyhyitä ja pitkiä, paksuja ja hoikkia, komeita ja ei niin komeita, mutta jokaiselle ehkä se pari löytyy ennemmin tai myöhemmin. Valheella ei kuitenkaan pitkälle päästä.

      Omista vähäisistä kokemuksistani olen vetänyt jo nyt sen johtopäätöksen, että profiiliin ei aina kannata luottaa, ja jos kuvaa ei ole - ei treffeille kannata heti syöksyä. Jos ihminen on avoimella mielellä liikenteessä, hän myös pystyy avoimesti ja aidosti itsestään kertomaan, ja sen kuvankin laittamaan. Tai sitten sen kuvan antamaan pyydettäessä. Haittaa ei ole siitäkään jos nyt vaikka suostuu puhumaan puhelimessa ennen treffejä.

      Jokaisen pitää pystyä myös ymmärtämään sen, että netti on kaikenlaisten hörhöjenkin temmellyskenttä, joten terve varovaisuus on pelkästään hyväksi. Uskon kuitenkin, että suuri osa netissä seuraa, elämänkumppania tms. hakeva on aikeissaan rehellisin mielin ja tosissaan. Kuten minäkin.

      • puhelinlangatlaulaa

        Vaikka kuinka olis viestejä ja kuvia vaihdeltu, niin mä tykkään jutella puhelimessa
        ennen treffejä. En tiedä mikä siinä on, mutta ääni, äänen sävy ja koko se rupattelu
        puhelimessa, kertoo mulle enemmän kuin tuhat viestiä tai kuvaa.


      • tavallinen nainen

        Eihän tavallisestikaan tutustu ihmiseen "heti", vaan menee aikaa ennenkuin kaikki toisen puolet tulevat esiin - sitä sanotaan seurusteluksi vanhanaikaisesti! Joskus avioliitossa vasta huomaa, että eihän tuo toinen olekaan se, mikä kertoi olevansa. Kaikki nykyään pitäisi olla pikajuttua. Kyllä on tässä vanhoilla päivillään koettu kaikenlaista esitystä netin kauttakin. Nyt ne naurattavat, mutta kun ensitreffeillä ravintolasta lähdettyä mies kysyy, että haluanko turpaani, en jäänyt vastaamaan. Mutta olisittepa nähneet hänen ilmoituksensa itsestään. Voi hyvää päivää!!


      • tavallinen nainen
        tavallinen nainen kirjoitti:

        Eihän tavallisestikaan tutustu ihmiseen "heti", vaan menee aikaa ennenkuin kaikki toisen puolet tulevat esiin - sitä sanotaan seurusteluksi vanhanaikaisesti! Joskus avioliitossa vasta huomaa, että eihän tuo toinen olekaan se, mikä kertoi olevansa. Kaikki nykyään pitäisi olla pikajuttua. Kyllä on tässä vanhoilla päivillään koettu kaikenlaista esitystä netin kauttakin. Nyt ne naurattavat, mutta kun ensitreffeillä ravintolasta lähdettyä mies kysyy, että haluanko turpaani, en jäänyt vastaamaan. Mutta olisittepa nähneet hänen ilmoituksensa itsestään. Voi hyvää päivää!!

        Muuten hyvä mainos tämän sivun alareunassa..häädä tuholaiset turvallisesti, nopeasti ja pysyvästi..sopii tähän juttuun! :)


    • 20vuotta_kesa

      En ole lukenut muiden vastauksia, mutta halusin välttämättä vastata sinulle, että ÄLÄ LOPETA NETTIDEITTAILUA! Nettideittailu nimittäin on hyvä tapa tutustua ihmisiin ja sitä kautta löytää itselleen sopiva henkilö. Ja se, missä nettideittaat, on äärimmäisen tärkeä tekijä!

      Nettideittailusta kannattaa maksaa. Nettideittiprofiilista maksaminen suodattaa jo paljonkin tuollaisia mulkvistejä, joita olet joutunut tapaamaan. On nimittäin helppo tehdä deittiprofiili, jos se on ILMAINEN. Se, että on valmis maksamaan hieman deittiprofiilistaan jo kertoo paljon siitä, että olet 100% mukana nettideittailussa. Toki huijareita löytyy kaikkialta, mutta kannattaa panostaa maksulliseen ja laadukkaaseen nettideittipalvelimeen. :-)

      • mie vaan

        Siis elkää nyt hyvät ihmiset yleistäkö noin paljon! Kyllä ihan täältä Suomi24:n treffit palstalta löytyy erittäin kunnollisia ja ihania miehiä, nimimerkillä kokemusta on. :) ite löysin täältä elämäni rakkauden, yli vuos ollaan nyt oltu kimpassa ja kihloissa ja yhteen muuttamassa.


    • pirusentään

      Tosi ikävä tuollainen kokemus ja vielä heti ensimmäsellä keralla. Miehenä harmittaa tuollaiset tapaukset, jotka pilaa epärehellisyydellään sitten toisilta jutun.
      Tietysti kannattaisi itsekin muistaa aina suhtautua varauksella, jos joku kuulostaa suorastaan liian unelmalta, on siinä luultavasti jotain hämärää.

    • stoorit4-10

      Hyvin on mies osannut sitten hämätä. Sanot itselläsi jo olevan "suojamuuri" Vielä kun hankkisit aivan arkipäivän käytäntöjä. Eihän tuolla tavalla käyttäytyvä tyyppi osaa eikä pysty edes minkäänlaista sivistynyttä vaikutusta, edes kirjallisesti tekemään. Ei kun hankkimaan tietoa ,siitä miten esim. sivistyksen voi havaita jo kirjoitusasusta ja ilmaisusta. Uskomaton hämäys! Meni vielä läpi!

    • Anonyymi

      Sellaista se on kun Poliisin vartaloa erä,vartian seksi myynti
      Ei luo no. Oma.
      Hyvää uutta vuotta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe