Tein työnantajan kanssa sopimuksen irtisanomis riidoistamme ja he maksoivat minulle samalla korvauksia.
Siinä myös sovittiin sopimuksen salassapitovelvollisuus.
Muut työntekijät olivat hermostuneet sopimuksesta (olivat jostain kuulleet) ja samalla on ilmeisesti työnantaja hämännyt heitä sanomalla, että sopimus ei koskenut irtisanomis riitaa vaan pelkästään minua.
Vi**ttaa nyt kun porukka ajattelee että kaikki oli ihan oikein ja minä tein pelkästään väärin. Enkä voi itse kommentoida asiaa.
Miten työnantaja saa asioita esitellä?
Mitenköhän
3
316
Vastaukset
- 24
Mikä sanktio oli salassapidon rikkomisesta? Pistä lasku menemään.
- laskuton
Ei kait työnantajallakaan ole oikeutta esitellä asioita ympäriinsä muille ihmisille, mikäli olette tehneet sopimuksen salassapitovelvollisuudesta. Mikäli olette määritelleet sopimuksessa jonkin sanktion sopimuksen rikkomisesta, niin toimi sen mukaan. Jos on joku summa sovittu sopimuksen rikkomisen suhteen niin laita pokkana lasku työnantajalle.
Työnantaja saattaa helposti kuvitella, että sopimus sitoo vain työntekijää, ettei hän saisi asioista puhua. Mutta unohtaa, että sopimus koskee myös häntä itseään työnantajana eli sopimuksen toisena osapuolena.- vastaa..
Ei ole sopimuksessa sovittu sanktioita.. Ainoastaan, että sopimuksen sisältö on luottamuksellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061