Onko teillä miehet jonkinlainen "panokiintiö" ennenkuin asetutte aloillenne?
Mitkä muut seikat vaikuttavat naisen kanssa sitoutumiseen?
PANOKIINTIÖ
25
265
Vastaukset
- Näillä mennään
Eiköhän avainsana ole elämänkokemuksen hankkiminen. Jonkinlainen minimi pitää ylittää. siinä sivussa niitä panojakin kertyy.
- ei.....
Kohta kolmekymmentä vuotta yhdessä sen ensimmäisen kanssa...
Ainoa seikka mikä vaikuttaa, on sen oikean löytäminen. niin ei siinä kiintiöt merkitse
- QuickSapphire
No ööm... Minä sitouduin neitsyenä, joka ei koskaan ollut nähnyt alastonta naista edes... edes kuvissa. Siitä sitten kahdestaan hiljalleen tutkimaan toisiamme. Edelleen on sama pari ja aion loppuelämäni tämän yksilön kanssa elää.
- kova_poika
kyllä tavoitteena se vähintään 50-100 naista koska se vaikuttaisi olevan keskiarvona miesten yleiselle panomäärälle.
- kova_kake
niin kauan tässä meinasin paneskella vaikka ei tuota saantia ole kauheasti ollut vielä..mutta hautaan asti näillä mennään kunnes luku on vakio, kiva sitä sitten kiikkustuolissa muistella.
Ei ole olemassa mitään ennalta tiedettyä rajaa vaan tarkoitus on sen hetkisen tiedon perusteella ennustaa panot kuolemaan asti. Panot painotetaan naisen ulkonäön, omaisuuden etc. perusteella. Näiden monien parametrien avulla muodostetaan toimintasuunnitelma, jota taas uudet tiedot (= silmissä siintävät tissit) muuttavat. Kyseessä on siis ympyrä - jossa tiedon hankinta, analyysi, päätösten teko, pano, etc. seuraavat toisiaan.
- "Iäkäs" mies.
Nuorena en asettanut mitään panokiintiöitä. Eikä silloin puhuttu muutenkaan panemisesta. Ehkä "kävin polkaisemassa" oli rajuin sana, jota käytettiin valikoidusti. Puhuttiin nainti- tai sittemmin rakastelu kerroista, montako kertaa viikossa tms.
Piti minunkin olla ensirakkauteni kanssa "kunnes kuolema meidät erottaa" vaan, eihän se niin mene. Maailma muuttuu ja mies/nainen, ihminen siinä mukana. Houkutuksia tuli, tilaisuuksia, tarjouksia, eikä niistä osannut kieltäytyä. Miksi olisi. Ihmissuhteetkin vaihtuivat ja uuden tilanteet ja tilausuudet. Elin elämää, että sitä vain ajautui, törmäsi tahtomattaankin sellaisiin tilanteisiin, että se päättyi sänkyyn. Jo 30-kymppisenä havannoin, että onpas ollut paljon niitä panopuolia ja muutakin. En rauhoittunut. Päinvastoin. Nelikymppisenä sain vauvan yhden naisen kanssa. Sekö pysäytti. Ei. Minulla oli ollut jo lähes 100 naista, ja tilanteet jatkuivat. Viriiliyttä riitti. Miksi en olisi jakanut sitä naisille kun hekin sitä kaipasivat ja halusivat kanssani. Olen siis pettänyt jokaista parisuhdetta ja vastaavasti pettänyt rakastajatariakin.
No sitten täytin 50. Rauhoituin. Panoja oli ollut ilman kiintiöitä yli sataan naiseen. Siitä lähtien aloin ottaa rauhallisemmin. Mikä lie se lopullinen kiintiö elämän loppusuoralla? Eihän sellaista saa eikä voi tilastoida. Naiminen, rakastelu, seurustelut eivät ole mitään tilastoita ja kiintiöitä, vaan elämää. Niin sen on mentävä.- frost-free
siis varsinainen "panokuningas".
Johtuiko jatkuva *anohalu ennenmmin siitä ettei tullut oikeaa vastaan vai siitä että *aneminen oli vaan niin hemmetin mukavaa puuhaa?
*miettii millaista olis olla panokuningas :D* - "Iäkäs" mies
frost-free kirjoitti:
siis varsinainen "panokuningas".
Johtuiko jatkuva *anohalu ennenmmin siitä ettei tullut oikeaa vastaan vai siitä että *aneminen oli vaan niin hemmetin mukavaa puuhaa?
*miettii millaista olis olla panokuningas :D**anokuningas ja en halunnut kirjoitukseeni ns kehuvaa sävyä, elämä nyt sattui kulkemaan tuollaisessa syklissä. Siis ei se määrä vaan laatukin ratkaisi. Suhteissa ei ollut juurikaan ns yhden illan juttuja, tuttuutta oli aiemmin tai se jatkui, pelkän panon lisäksi oli siis jotain syvyyttä ja jatkuvuutta. Oli, oli sellaisiakin aikoja ettei sitä oikeaa tullut, tai hyvänen aika, jokainenhan heistä on ollut se oikea ainakin sen hetken ja ollut seurustelujakin tai siis oli, normaalia parisuhde elämää. Kyllä myönnyn vastaamaan, että on ollut se *aneminenkin hemmetin mukavaa puuhaa jos en ole sitä etsinytkään ensisijaisesti, vaan naista sen takaa ihmistä panemisen keskiöstä. Nainen on siedettävän kiva olento.
Nyt on normaali rytmi, elän ja valvon ihmisten aikaan. Siksi en ole esim tietokoneella myöhään.
Kiintiö täyttyi jo yli 10 vuotta sitten, nyt on vapaa valitsemaan sen mikä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta, tietenkin oman rajallisuuden sisällä.
"Mitkä muut seikat vaikuttavat naisen kanssa sitoutumiseen?"
Mikset vaan olisi itsesi? Mitä teet tällä tiedolla? Onko se olennaista?- frost-free
toi kiintiön suuruus sitten oli? Osaatko antaa jotain viitettä?
Onhan se asia jota miehet jaksavat korostaa..että naisia ei ole ollut vielä tarpeeksi..tai ainakin nuorempana on joskus selitetty..Miksi en voisi olla oma itseni vaikka tietäsinkin panokiintiöstä? Pröööööt.... - frost-free
frost-free kirjoitti:
toi kiintiön suuruus sitten oli? Osaatko antaa jotain viitettä?
Onhan se asia jota miehet jaksavat korostaa..että naisia ei ole ollut vielä tarpeeksi..tai ainakin nuorempana on joskus selitetty..Miksi en voisi olla oma itseni vaikka tietäsinkin panokiintiöstä? Pröööööt....siis se että *ituttaa miesten käytöksessä eniten se että tavallaan ne haluaa suhteeseen usein mutta sitten kuitenkin ne tahtois sen `*anovapauden` ja sitten veivataan edestakaisin sitä ollakko vai eikö ollaa..mikään ei ole niin raivostuttavaa kun mies joka on jo tehnyt päätöksensä ja tulee vielä sotkemaan päätä että josko kumminkin yrittäisi sitä suhdetta...luulen että yhtälailla syynä on se vielä täyttymätön panokiintiö kuin minun sopivuuteni hänen rinnalleen parisuhteeseen..?
*ottaa esille paperin ja kynän & alkaa miettimään omaa panokiintiötä*
Vai että panokiintiö. Minä vähän luulen, ettei kaikilla miehillä ole rahkeita keräillä panoja. Siksi toisekseen toiset eivät niitä haluakaan keräillä. Jotkut haluavat ja onnistuvat parisuhteessaan jo nuorena, toiset eivät sellaista koskaan kaipaakaan.
Minusta kyse on ennemminkin siitä, että nainen on sovelias pitkää parisuhdetta ajatellen, ei siitä, onko hän ensimmäinen vai sadas seksikumppani. Mutta täytyy sanoa, että minua ainakin nukuttaa paremmin ajatellessani, että kokemuksia ehti kertyä taatusti riittävästi ennen kuin joku todella kolahti.
Vai pitikö tähän vastata, että naisen täytyy olla halukas tarjoilemaan kotityö ja seksipalveluita ja hyväksyä, että mies makaa sohvalla ja vetää bisseä. ;-)muuta kun et ihan hulluja ovat, mikään ei riitä. Ei oo mitään "panokiintiö" mutta tietyn kaavan mukaan testaan jahka tuosta eukosta olis eläjäx - EI GALLERIAKAAN RAKENNETTU PÄIVÄSSÄ JA KOSKAAN EI HOPPU OLE HYVÄKSI MUUTENKAAN.
JOSKUS VOI KAIVATA TOISTA IHMISTÄ LÄHELLEEN MUUTENKIN KUIN SEURUSTELUT MIELESSÄ, VOIHAN SITÄ JOSKUS KAIVATA SEKSIÄKIN JA MUITA IRROITTELUJA? Pitääkö sitä nyt aina tähdätä heti siihen sitoutumiseen.- frost-free
se aika reilua ainakin kertoa naiselle miellä mielellä on liikkeellä. Se antaisi paljon enemmän mahdollisuuksia kuin hyväksikäyttö.
frost-free kirjoitti:
se aika reilua ainakin kertoa naiselle miellä mielellä on liikkeellä. Se antaisi paljon enemmän mahdollisuuksia kuin hyväksikäyttö.
sykkeellä liikenteessä ja kerron sen aina ennen ja jälkeen tapaamisen. Sekä olen aina kertonut naiselle, että minua voi myös käyttää hyväksi jos vain siltä tuntuu, näin en ole ikinä pilannu kenenkään mahkuja.
- frost-free
modelli kirjoitti:
sykkeellä liikenteessä ja kerron sen aina ennen ja jälkeen tapaamisen. Sekä olen aina kertonut naiselle, että minua voi myös käyttää hyväksi jos vain siltä tuntuu, näin en ole ikinä pilannu kenenkään mahkuja.
minusta on mahtavaa että mies sanoo asiat suoraan. Eihän se silti estä jästipäistä naista rakastumasta...
frost-free kirjoitti:
minusta on mahtavaa että mies sanoo asiat suoraan. Eihän se silti estä jästipäistä naista rakastumasta...
:D
Tulee helposti jossain vaiheessa ongelmia, mikäli suhdekokemus on niin rajallista ettei oikeasti kykene tunnistamaan milloin suhde on hyvä tai huono.
- tonou
Mun panokiintiö ei tunnu täyttyvän (tämäkin vastaus on osa seksuaalista turhautumista).
panokiintiötä. Koska jos sellainen olisi, kutsuisin luonnollisestikin kumppania ajoittain kiintiöpanoksi ja senhän arvaa mitä siitä seuraa.
Naiseen sitoutumiseen vaikuttaa ihan muut seikat, panna saa ilman sitoutumistakin. Kiintiöillä tai ilman.Eniten taitaa vaikuttaa se, että milloin sen ihmisen löytää jonka kanssa viihtyy (muuallakin kuin sängyssä).
- termiä
olekaan Ottomaatin aikakaudella.
"-Panisin tämän tililleni, kaunis pankkineito"
"-Ei käy, olette pannut jo tarpeeksi" - G-ori
Enempään ei ole varaa. ainakaan vielä =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802171Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131878Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1251646- 1401311
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371220- 85856
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807- 174806
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala434734- 52602