Hei kaikki Pariisissa ja ympäristöalueella olevat aupparit, ottakaa yhteyttä, vaikka mun sähköpostiin, eihän täällä kukaan yksin kestä, ois kiva hengailla viikonloppuina yhessä Pariisissa ja käydä kiertämässä nähtävyyksiä, vaihtaa kuulumisia jne. :)
Aupaireja Pariisissa
4
352
Vastaukset
- ninaah_
Moikka! Mä oon täälä kans aupparoimassa. asun tuola Levalloisissa, juuri pariisin ulkopuolella pohjoisessa=)
voit vaikka kirjotella mulle lisää:
[email protected] - marsss.
Itse oon tulossa ranskaan ens viikolla viettää välivuotta, töitä ettii jne, vaikka alunperin pitikin au pairiks mennä Pariisiin, mut eihän sitä tiedä vaikka vielä onnais :) Muutan Dampmartiin, 30 km pariisista ja ois kiva tutustuu ihmisiin :D en saanu sun sähköpostii avattuu, mut tässä mun: [email protected] , kirjottakaa vaa vapaasti :D
- pssword
Ei kannata yrittaa toisen sahkopostia avata, saattaa tulla linnareissu.
- AupairParis-91
Täällä yksi vasta kolmisen viikkoa Pariisin lähistöllä majaillut auppari haluais kans lähteen kahteleen kaupunkia ja tavata muita auppareita! Ketään? :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511