Olemme etsimässä ensimmäistä omaa uutta vaunua 4 hengen perheellemme usean vuokravaunussa vietetyn viikon jälkeen. Olemme mieltyneet pohjaratkaisuun, jossa lastenhuone on perällä, keskellä parivuode ja edessä iso istuinryhmä, lähinnä kunnon oleskeluryhmän ja vanhemmille lasten nukkumaanmenon jäävän illanviettorauhan vuoksi. Otsikossa mainitut vaunut ovat tällaisia, muitakin toki löytyy. Vaunun kokonaispituus suurin piirtein tuo 850-900 cm ja omamassa alle 1700 kg. Isompaa emme halua, koska tarkoitus on myös kierrellä.
Valinta vaan on vaikeaa, eniten ehkä mietityttää se, pitäisikö ko. kokoluokan vaunu olla telivaunu vai onko esim. Adria 663 hyvä perässävedettävä?
Onko kellään kokemusta mainitsemistani vaunuista eli miten tulevat perässä. Vetoautona nyt Volvo V70.
Muutkin kommenttit perhekäytöstä kiinnostavat.
Adria 663UK, Hobby 650 KFU vai joku muu?
Vaunu perheelle
1
473
Vastaukset
- vaunu_
minulla oli Adria 613 ja myöhemmin isompi vaunu (erimerkkinen tosin). Tuossa kokoluokassa yksiakselinen on ihan toimiva, telivaunussa on omat haasteensa (mm. käsin paikallaan kääntäminen ja siirtäminen ei onnistu).
Voithan pyytää sen koeajolle ja kokeilla miten tulee perässä.
Pohjaratkaisu on minusta ihan toimiva. 613:n keskellä oleva pöytäryhmä on perhekäytössä aika ahdas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835