VÄRI INHOKKI

sininen vielä menee

Mitä värejä inhoat? Minä inhoan oranssia ja vihreää.

27

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdys_sana_mies

punaista ja vihreää, pidän mustasta, valkoisesta ja kullasta, vähän sinisestä ja ruskeastakin.

• i.n.n.o.sence

Minäkin inhoan vihreää, erit. tumman vihreää.

• yhtään..

sinistä.
      Kaikki muut värit menee...

• kaunis väri

Neonkeltaista ja -vihreää.
      Tavallien keltainen menettelee jossakin lisävärinä, muttei kokonaisena vaatekappaleena. Punaista vaatetta vierastan, samoin sammalenvihreää. Yleensäkään en suosi liian kirkkaita värejä.

Sinistä väriä suorastaan rakastan.

• tonou

Mä rakastan oranssia ja vihreää. Oranssi on voiman ja mystiikan väri ja vihreä itse lempeän elämän rehevän.

• Oranssi, etenkin murrettu oranssi, tiilinpunainen on hieno väri, energiaa antava. Just ompelin sellaset verhotkin. Ja vihreä taas on eri sävyineen hieno: kirkas vihreä, maasto-vihreä, lehmuksen vihreä..
        Ihan lempivärejä kummatkin.

Tumman sininen taas on jotenkin ankea. Tulee mieleen virkavalta, konservatiivisuus, tiukkuus,säännöt..

• tonou
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Oranssi, etenkin murrettu oranssi, tiilinpunainen on hieno väri, energiaa antava. Just ompelin sellaset verhotkin. Ja vihreä taas on eri sävyineen hieno: kirkas vihreä, maasto-vihreä, lehmuksen vihreä..
        Ihan lempivärejä kummatkin.

Tumman sininen taas on jotenkin ankea. Tulee mieleen virkavalta, konservatiivisuus, tiukkuus,säännöt..

Mulle tuli mieleen sun tekstistä kalapuikot.

(pitää mennä lääkäriin)

• tonou kirjoitti:

Mulle tuli mieleen sun tekstistä kalapuikot.

(pitää mennä lääkäriin)

Ei sentään kalapuikkovikset? :IP

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mä olen huomannut, että mä en osaa enää kirjoittaa, palsta tuhoaa kirjoitus"taidon" :(

• tonou

Mees takas ompeleen ja jätä nää hommat mulle.

• tonou kirjoitti:

Mees takas ompeleen ja jätä nää hommat mulle.

mä en ompele kuin totaalisessa hädässä. Sitä paitsi mulla on toyota (kun en muuta saa).

Mut mä meen muuten kylille nyt riehuun ,moro:)

• naikkonee

mä en ompele kuin totaalisessa hädässä. Sitä paitsi mulla on toyota (kun en muuta saa).

Mut mä meen muuten kylille nyt riehuun ,moro:)

kun et muuta saa.. se on mulla taas autona. Ompelukoneena aika paska:(

• murrettuoranssi_

pitää jotain muka vastata, niin sitten puhtaita värejä. Kaikki värit voi murtaa. Kaikissa vastakkaisväreissä on kuin ikuinen hyökkäys päällä. Ehkä ne voivat siitä huolimatta vaikuttaa jostakin (värisokeasta? :)miellyttäviltä, koska ne ovat energisiä.

• värittömyyttä en voi sietää, siksi kaadankin kylpiessäni ammeeseen kylpyvaahtoa

• scale

sellainen lapsenpaskansinapinkeltainen ja kaikki muutkin muodikkaat retrovärit.

• tai no ei haha, kaikki sellaset kirkuvan kirkkaan räikeät, tuo mieleen kävelevän mainoskyltin. valkoinen menee vielä housuissa jos noin muuten tykkään.

• mariamania

mitään väriä. Kartan niistä joitakin, koska ne eivät miellytä silmääni ja en siksi halua sellaisia värejä kotiini tai iholleni. Värien kanssa on sama tilanne, kuin ihmistenkin. Jotkut tympivät, toiset saavat hehkumaan. Kirkas punainen esim on väri, jota en halua lähelleni. Poltettu oranssi ja ruskea ovat ehdottomat lempparit.

• fionatar34

Minulla on sellaisia värikausia, välillä inhoan jotakin välillä en. Nyt on menossa pinkki inho. Ja vaaleanpunainen etenkin vaatteissa.

• kdjlsj

Millä tavalla toi aloituksesi mielestäsi liittyy "Miehen Logiikkaan"; siihen, että "miten miehet toimivat erilaisissa tilanteissa"?

Minä koen ton profilointiyrityksenä. En halua tai osaa suoraan täyslaidalla puhua paskaa edes netissä, mutta sinulle tekisi melkein mieli sanoa jotakin todella kusipäistä. Ai vitsi kun olisinkin niin mulkku ja maineestani piiittaamaton, että kehtaisinkin vetää jonkiun ihan fuulastoryn persoonastani tai elämästäni... Sulle sanoisin siinä tapauksessa varmaankin jotakin sen suuntaista, että useimmiten koen itseni oranssiksi plussapalloksi, että psykiatrini ronkkii alapäätäni, että koen olevani uudelleen syntynyt Napoleon, joka just tässä rakentaa savipatsasta itselleni ja että se puolirakenteinen pölyinen savipatsas tosin on ollut sänkyni alla viimeisen vuoden ajan. Lisäksi sanoisin, että väriymmärys osoittaa todella suurta realismia, elikkäs oranssi olisi mäntti, mutta että esimerkiksi beeeesshhi olis tosi niinkuin sellainen mielenterveyttä tukeva väri...

Mitäs veikkaat?

• KoppavaHoro

pyökki

• Anonyymi

Inhoan vain harmaata. Se on minulle askartelijoiden väri.

• Anonyymi

En mitään värejä.

• Anonyymi

Vaaleanpunaista ja vaaleanpunaisen sävyjä, punaista ja punaisen eri värisävyjä, ruskeaa ja ruskean eri värisävyjä, mustaa, valkoista, harmaata ja pastillivärejä. X.x

• Anonyymi

Rakastan vihreää, sinistä, keltaista ja noita edellä mainittuja värejä neonväreinä. <3

• Anonyymi

Vaaleanpunainen, punainen, ruskea, musta, valkoinen, harmaa ja pastillivärit on minun inhokki värejä siis.

Ja suosikki värejä puolestaan vihreä, sininen, keltainen ja edellä mainitut suosikki neon väreinä. <3

• Anonyymi

Minä inhoan oranssia, punaista, mutta en vaaleanpunaista, ruskeaa ja mustaa.

• Anonyymi

En mitään väriä inhoa mutta päälle en laita kuin tummia värejä ja valkoista. Näytän idiootilta kirkkaan värisissä vaatteissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe