Olen suunnitellut aloittavani jonkinlaisen liikunnallisen harrastuksen, ja kiinnostuin tästä Les Mills BodyCombatista. Kokemuksia, sopiiko ensikertalaiselle? En ole aiemmin harrastanut minkäänlaista liikunnallista, ellei lenkilläkäyntiä, venyttelyä ja ratsastusta lasketa. Onko 15-vuotias mielestänne liian nuori kys. lajiin? Kommentteja kiitos. :)
Les Mills BodyCombat?
4
1595
Vastaukset
- Combat tyttö
Eikun vaan menet kokeilemaan niin sillä se selviää onko laji sulle sopiva. Itse hurahdin lajiin täysin muutama vuosi takaperin :) Otat ensimmäisen kerran hauskanpidon kannalta.. Mulla se oli sitä, mutta kun liikkeet alkoi tulla tutuksi niin treenikin muuttui totisemmaksi :) Meidän salilla Bodycombat on suosituin LesMills tunneista! Kova ja haasteita tarjoava laji, mun mielestä siis. Että ei muuta kun mars combat tunnille kokeilemaan, taistelemaan :D
- 15v
Kiitos asiallisesta vastauksesta, ajattelin lähteä kokeilemaan läheiselle salille parin kaverin kanssa; laji nimittäin kuulostaa ja vaikuttaa todella mukavalta ja kuntoa kohottavalta harrastukselta. :)
Lisääkin kommentteja saa esittää vielä jos näkee tarpeelliseksi! :D
- MsOhjaaja
BODY COMBAT on aivan mahtava laji, oma suosikkini lessareista. Olen itse ohjaaja ja aloitin combatin vetämisen vajaa vuosi sitten. Juttuja aiheesta löytyy nettisivustoltani http://www.ryhmaliikunta.fi
- Combat-fanaatikko
Aloitin itse combatissa käymisen reilut 4 vuotta sitten, eikä innostuksen laantumisesta ole minkään näköisiä merkkejä vieläkään, lähinnä päinvastoin! Aivan mieletön, tehokas ja todella hikinen treeni, joka avautuu kunnolla muutaman käynnin jälkeen. Ehdottomasti mene kokeilemaan, älälkä välitä jos ekat pari kertaa oot pikkasen pihalla, siitä se sitten lähtee! Ohjelma pysyy samana aina n. 3 kuukautta, jonka jälkeen biisit vaihtuu, mutta periaatteessa aina samat liikkeet jää ohjelmasta toiseen, tosin pieniä variaatioita saattaa olla.
Salilla jossa itse käyn, combat-tunnit ovat todella suosittuja ja lähes aina täynnä, ja tunnilla ikähaarukka on 15v-50v ja muutama mieskin on aina paikalla! :) Tähän asti mitä olen kokeillut kaiken maailman harrastuksia ja urheilumuotoja, combat on paras löytö! Ja huom. hikisen ja energisen treenin lisäksi saat tasapainoa, kestävyyttä, itsetunto kohenee ja taatusti rasva palaa! Itselläni palaa combat-tunnin aikana sykemittarin mukaan joka kerta yli 700 kcal, joka on kyllä merkki kunnon treenistä! Siis sinne vaan rohkeasti, ihastut varmasti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1005463
- 2664708
- 484632
- 653342
- 502748
- 552405
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234