Olen ihmetellyt miksi nykyään on vain mattapintaisia tylsän näköisiä urheilushortseja ja muitakin urheiluvaatteita kun ennen 70-80-luvulla suosiossa olivat näyttävän näköiset kiiltävät satiinishortsit, niitä sai uutena vielä vuoden 2000-tienoilla mutta en ole sen jälkeen nähnyt niitä missään.
Parin viime vuoden aikana on Pumalla ollut kiiltäviä shortseja saatavana, niitä olenkin ostanut useita pareja eri värisinä mutta toisipa Adidas jälleen saataville myös niitä lyhytlahkeisempia Beckenbauer ja varsinkin Sprinter satiinishortseja :)
Pidän myös Adidaksen vanhemmista (alkuperäisella Adidas-logolla) Firebird tuuli- ja kevyttoppapuvuista, ne ovat hyvän näköisiä ja mukavia esim. lenkillä mutta en ole tällaisiakaan nähnyt vähään aikaan, jotkut verkkapuvut kyllä muistuttavat näitä mutta varsinaisia tuuli- tai kevyttoppapukuja en ole huomannut, ehkä ne ovat nykyään jollain toisella nimellä kuin Firebird?
Urheiluvaatteista
1
374
Vastaukset
- Shiny Butt Fun
Jep, Itsekkin olen kaivannut noita vanhan beckenbauer shortsia kaltaisia shortseja.
Ne ovat kätevät esim veneillessä.
Itselläni on muutama pari adidaksen sprinttereitä ja ventex shortseja , jotka löytyi siivotessa vanhempieni kotivinttiä. Aitoja kasari urheiluhousuja.
Ne osoittauituivat kesähelteellä varsin käytännöllisiksi saaristoa kierrellessä.
Vaimo ensin naputti niiden käytöstä, mutta tais loppulta tykätä niistä itse enemmän. :)
Saas nähdä tuleeko adidakselta jossain vaiheessa joku originals retro shortsi.
Näyttävät muuten herkullisen hyvältä naisten päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912