Tummasta vaaleaan?

tummaverinen

Elikkäs mulla olisi nyt tässä parin päivän päästä kampaaja, olen jo päättänyt miten leikkaan hiukseni ja näin. Nyt minulla on mustat hiukset (tosin hiukan haalistuneet), jotka ovat olleet minulla nyt puoli vuotta (olen värjännyt ne noin kerrankuussa, eli yhteensä n. kuusi kertaa). Nyt kuitenkin kyllästyin mustaan, ja olen alkanut himoitsemaan alta tummia, päältä blondia- hiuksia, olen siis 15-vuotias. Hinnassa ei ole mitään ongelmaa, mutta mietin vain, millainen tämä värjäysprosessi tulisi olemaan. Eli että värjäänkö nyt ensin ruskeaksi koko pään, vai suoraan päältä vaaleaksi? Eräs tuttuni otti erittäin tummiin hiuksiinsa vaaleita raitoja, ja nehän ovat siis aivan platinaraidat, eli hyvin ainakin ne onnistui. Olisihan se kiva saada heti ne blondit, koska seuraavana päivänä on koulukuvaus, mutta ei pakollista! Eli miten rupeaisin värjäämään hiuksiani? Vastauksia kaivataan niin asiantuntijoilta kuin vähemmän asiantuntijoiltakin.. :) Kiitos etukäteen.

4

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis jotta

Jotta tuosta mustasta saadaan vaaleampi/blondi, tarvitaan siihen värinpoistoa. Tällainen käsittely viekin sitten huomattavasti enemmän aikaa kuin pelkkä värjäys, joten kampaajalle olisi siitä syytä mainita etukäteen. Muuten hänellä tuskin on sinulle varattuna tarpeeksi aikaa ennen seuraavaa asiakasta. :)

• värjääjä

Ilmeisesti olen päivän viimeinen asiakas :-D mutta siis onko tällainen käsittely aivan mahdollinen, mustasta blondiksi yhdellä kampaajakäynnillä?

• rrossu
        värjääjä kirjoitti:

Ilmeisesti olen päivän viimeinen asiakas :-D mutta siis onko tällainen käsittely aivan mahdollinen, mustasta blondiksi yhdellä kampaajakäynnillä?

emmä oikeen tiiä, mut mun kamjaapa ainakin sanoi että jos tahtoo mustasta blondiks ni se on tosi hankalaa. koska mustis o nii paljo pigmenttii ja platinois ei yhtään joten :D niih ni se sanos mul et se kestäis jotai puol vuot :o ni sit sanoin vaa et värjää sit uusiks mustaks. koska en sellast aikaa jaksais :o

ps. mul o päält blondit ja alt mustat, kantsii ;)

t. 13 v. girl

• antityönarkomaani
        värjääjä kirjoitti:

Se että on päivän viimeinen asiakas ei tarkoita todellakaan että on valmis tekemään tuntitolkulla ylitöitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe