Mielestäni parhaat biisit Hanki elämä III, Supermies ja La Finlande de mon coeur. Siinä Hanki elämä III:ssa tulee oikein kylmät väreet selkään. Tavattoman yksinkertainen biisi ja toimii tosi hyvin. Sitten vain Maata näkvissä festareille katsomaan bändiä. Edellisiltä levyiltä parhaat: Vain yksi mahdollisuus, Eksynyt, Kunnia, Hanki elämä, Herralle kiitos, Jeremia ja Sana. Sekin on hyvä että lyriikat on niin suolasia ja uuden levyn mukana seurasi ilmainen digiraamattu. Bändi ottaa asiansa vakavasti.
HB:n uusi levy
2
702
Vastaukset
- LXX_557
Kyseinen levy on kyllä todella loistava. Ehdoton lempparini kyseiseltä levyltä on "La Finlande de mon coeur". Se on jotenkin tosi pyhä ja vaikuttava biisi.
- Anonyymi
Näyttää yhtyeellä olevan vuosien tauon jälkeen täysimittainen konsertti 5.4.2025:
https://www.valkearock.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566