Tapasinpa toissaviikonloppuna deittipalstalta bongaamani yh-naisen. Olimme kirjoitelleet tässä muutamia viikkoja ja kaikki vaikutti erittäin lupaavalta. Kävimme ensin syömässä ravintolassa ja tämän jälkeen kävimme vielä lasillisillakin. Sitten nainen kysyi, että kuinka paljon tienaan bruttona vuodessa!? Sanottakoon, että leukani loksahti auki. En oikein keksinyt siihen hätään mitään mitä sanoisin...mietin jo, että kettuako se sulle kuuluu, mutta vastasin sitten diplomaattisesti, että menoihini nähden tarpeeksi. Olen siis ihan akateemisesti koulutettu ja koulutustani vastaavassa työssä valtiolla. Omituista tämä deittikulttuuri vai olikohan nainen uuttaa elättäjää vaille. Kysymys oli niin tarkka, että vielä bruttona pitäisi ilmoittaa. No deitit lopahtivat yllättäen tämän jälkeen enkä laittanut enää mitään viestiä naiselle.
Gold digger
9
2081
Vastaukset
- Adriana75
No huh huh, leuka loksahti minultakin. Empä ole ennen kuullut moista kysymystä esitettävän treffeillä, saattoi olla ihan fiksu veto jättää homma sikseen tuon naisen osalta.
- g4gwe
Osa naisista saattaa treffeillä jopa tunnustaa etsivänsä ns. sponsorisuhdetta. Suomi24:lla olen itse törmännyt pariin tapaukseen. Itse näistä viisastuneena otin profiilista tuon tulokohdan pois. Taitaa olla nykypäivänä aika yleistä toimintaa mitä lehdistä on saanut lukea. Sääli vaan, että normaalit naiset tuppaavat olemaan niin vähissä nykyään.
- nofordigging
Tuo nainen oli tahditon tuolla kysymyksellään ja saikin mennä mutta faktahan on se ainakin omalla kohdallani, että haluaa saman tyyppistä, taustaltaan ja unelmiltaan yhtenäistä ja toki myös taloudellisesti tasavertaista kumppania. Olen yh ja seison omilla jaloillani, omilla rahoillani ja työlläni ja samaa odotan myös vastapuolelta.
- Äpärä
nofordigging kirjoitti:
Tuo nainen oli tahditon tuolla kysymyksellään ja saikin mennä mutta faktahan on se ainakin omalla kohdallani, että haluaa saman tyyppistä, taustaltaan ja unelmiltaan yhtenäistä ja toki myös taloudellisesti tasavertaista kumppania. Olen yh ja seison omilla jaloillani, omilla rahoillani ja työlläni ja samaa odotan myös vastapuolelta.
Te YH naiset saatte mut itkemään... Itse synnyin 18v äidille ja 17v isälle.
A)Älkää harrastako seksiä ennen aviota/suhteessa joka ei tunnu kestävän
B)Menkää kettu naimisiin sen ihmisen kanssa, jonka kanssa olette hautaan asti
Ja joo mun isäpuoli tienaa nettona n.5 500 ja äiti on kotiäiti... Tämä nykymaailma on typerä ja saa minut itkemään...
- ttyuiopä
minä olisin valehdellut hieman yläkanttiin niin lisin ehkä saanut lasillisen jälkeen köyriä mällit sisuksiin sille ja sit häipyä, miksi jätit lehmän lypsämättä vaikka laitumella olit
- tilitulitilimeni
Niin, ja maksaa 9 kuukauden kuluttua elareita.. Tulee kallis köyriminen.
- prrlt
tilitulitilimeni kirjoitti:
Niin, ja maksaa 9 kuukauden kuluttua elareita.. Tulee kallis köyriminen.
Jos olisit edes kerran harrastanut seksiä, tietäisit ettei nainen aina tule raskaaksi paneskellessa.
Minä laukaisen yleensä suuhun lopuksi ja jollei halua suuhun niin sitten kasvoille, jos naiselle käy niin kakkoseen myös voi laueta. - fllgh
Ap,llä brutot ja netot sekaisin. "Nainen kysyi niin tarkkaan että oikein bruttona.. "
- tarinatuokio
fllgh kirjoitti:
Ap,llä brutot ja netot sekaisin. "Nainen kysyi niin tarkkaan että oikein bruttona.. "
tirskahdus :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288