Lentopallokenkiä, palloja, polvisuojia ym varusteita löytyy hyvin huonosti jopa täällä pääkaupunkiseudulla. Aivan kuin lentopalloa lajina ei tunnettaisi urheiluliikkeissä ollenkaan.
Jalkapalloon liittyvää kyllä löytyy hyllykaupalla. Silti suomi on niin surkea siinä lajissa. Hävisi juuri Moldovallekin. No paremmilleenhan voi mitään. Koripalloon, salibandyyn ja jopa etupäässä "svenska talande" Etelä-Suomen lajiin, käsipalloonkin löytyy kaikkea tarvittavaa. Puhumattakaan jääkiekosta. No tossuthan ei ole ongelma koska ainakin salibandykengät menettelevät ihan hyvin. Mutta annas olla kun haet polvisuojia ja varsinkin kunnollisia lentopalloja. Tarjonta on surkeaa. Silti Suomi pelaa lentopallon maailmanliigassa, jossa se on voittanut jopa maailman kärkimaita; Brasilia, USA ja Venäjä.
Täytyy vaan jatkaa etsintää jospa tärppäisi. Vanhat polvisuojat alkavat olla lopppu ja uusi pallokin pitäisi löytää.
Etsii, etsii..
3
1354
Vastaukset
- palloili_a
Oon kyllä aikaslailla samaa mieltä näiden varusteiden löytymisestä. Aika köyhästi niitä kaupoissa on. Jos onkin niin tuotteet ovat siellä täällä, ympäri urheiluosastoa - eivät missään nimessä jäsennellysti omana osastonaan. Tosin ite löysin paikallisesta Sportiasta korkeavartiset hyvät palloilukengät (Asics). Kuulemma lentopalloilijat ostaa sikapaljon kun tukevat nilkkaa. Näitä polvisuojia löytyy ainakin isompien markettien urheiluosastoilta (tosin ei kannata tytyä halvimpiin malleihin kun lurahtavat niin helposti..) Mut lentopalloshortsit (naisten) on itellä ollut jo pidemmän aikaa hakusassa. Pitää vaan kierrellä kauppoja, kysellä ja etsiä. Mut tässä olis ihan tosi afääreille selvä rikastumisen paikka, kun järjestäisivät lentopallovarusteet omaksi osastokseen, meinaan lajista kiinnostuneiden määrä on suomessa ihan kohtuullinen.
- Zarcuss_Hki
itse olen netistä tilannut palloni ja syndini. äkkiä googlettamalla löytyi nyt esim http://kauppa.supersports.fi/Mikasa-MVA-200
näyttäis olevan ihan kohtuuhintainen pallokin... - hoss
kyllä täältä oulusta ainaskin hyvin löytyy (= tosin täällä pelaaki kaksi liigajoukkuetta, heti huomasi että tarjonta parantui kun ettakin pari vuotta sitten nousu liigaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901323
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570