olisin kiinnostunut ostaan lexus is200 mutta haluaisin kysyä ensin että mitä mieltä muut kyseisen auton käyttäjät on autosta? varaosien hinnat? moottorin kestävyydestä ja huollon tarpeellisuudesta muutenkin. sanokaa reilusti hyvät ja huonot puolet autosta.
kannattaako ostaa lexus is200???
32
12313
Vastaukset
- oiudrh
auto on huollettu ja on loistavassa kunnossa ja hinta halpa. Moottori kestää jos ajettu maltilla ja huollettu säännöllisesti. Osat kalliita.
Tämä sanoo jo järkikin. - Linealunaterra
Itse jättäisin tuon Toyotan kauppaan.
- 350
Tällä palstalla ei voi välttyä Toyotaksi nimittelyltä. Katkerat Skodistit..
- Lexus life member
vellihousuja. Minulla ollut kyseinen auto pian 7 vuotta. Osat kalliita juu mutta ei ole tarvinnut kuin kaksi alapalloniveltä 7 vuoden aikana uusia, jotka makso 300€ asennettuna. Ajettu 160tkm. Jarrupaloja ja levyjä saa jo tänä päivänä joka tarvikeliikkeestä(nipparts=japanilainen) Kierrä kaikki liikkeet: hinta eroja on varmasti. 2004 ei oikein vielä löytynyt tarvikeosia mistään.
Kyseinen auto herättää katseet vielä tänä päivänäkin(vaikkkakin vm.99) verrattuna mb ja bmw merkkeihin.
Auto rakennettu varmemmin mitä Toyota mikä on jo sinänsäänkin autojen luotettavuuden perikuva.
Ruostumisesta en tiedä kun mun auto on Italiasta jossa suola on pelkästään ja ainoastaan ruoan mauste.- Is200
Yhdyn minullakin on auto ollut 6v käytössä. Osat sanoisin et on suht normaalihintaisia verrattuna muihin premium luokan autoihin. Autolla on ajettu 220000 ja toimii moitteettomasti. Mielenkiintoinen seikka on että autoonikin vaihdettiin alapallonivelet 190tkm kohdalla. Alkoi hieman narista hitaissa töysyissä käännettäessä samalla. Korjaus hinta oli samaa luokkaa.
Miinuksena ja toisaalta hyvänä plussana on audiojärjestelmä. Kaijuttimet toistaa hienosti ja puhtaasti vieläkin mutta soittimesta jouduin luopumaan. Tuli vika cd laitteistoon. Tilalle löytyikin hyvä isolla näytöllä oleva dvd soitin. - 250 jo onkin
Is200 kirjoitti:
Yhdyn minullakin on auto ollut 6v käytössä. Osat sanoisin et on suht normaalihintaisia verrattuna muihin premium luokan autoihin. Autolla on ajettu 220000 ja toimii moitteettomasti. Mielenkiintoinen seikka on että autoonikin vaihdettiin alapallonivelet 190tkm kohdalla. Alkoi hieman narista hitaissa töysyissä käännettäessä samalla. Korjaus hinta oli samaa luokkaa.
Miinuksena ja toisaalta hyvänä plussana on audiojärjestelmä. Kaijuttimet toistaa hienosti ja puhtaasti vieläkin mutta soittimesta jouduin luopumaan. Tuli vika cd laitteistoon. Tilalle löytyikin hyvä isolla näytöllä oleva dvd soitin.Ainoa huomautus,että is200 ei ole premium luokan auto.....
- TerojenTero
Osta mielummin Corolla, saat samanlaisen kipon ja halvemmalla. Ne katseet maantiellä on lähinnä tojoterolle suunnattua sääliä.
- 11144
Siinä kyllä äskeisen kommentin kirjoittaja tietää itsekin että näin ei ole.
- lexus123
Lexus on valittu monella arvostelulla maailman parhaaksi automerkiksi. omistajien tyytyväisyys, luotettavuus, sitoutuminen automerkkiin, huolto ja varaosat ym. tosin ton huolto ja varaosat kohdan vois jättää bemareile ja mersuille jotka sitä oikeasti kaipaavat, niitä kun on harva se päivä tien poskessa niiden yleisyydestä riippumatta.
- by tbt
Meinasin ostaa Lexuksen maasturin, mutta päädyin ML mersuun, kun se oli parempi ja halvempi.
- Jep joo
Oikein, arvokin säilyy.
- vänkää
Jo on ihmeet irti kun on löytynyt HYVÄ ja HALPA, voisiko tuota edes todeksi uskoa, aivan mieletön juttu.
Ja että arvokin säilyy, onkohan oikein tunnearvo kyseessä sillä rahallinen arvo se ei voi olla kun sillähän ei tänäpäivänä ole mitään arvoa.
Jos ei joku usko niin yrittäköön myydä jotain.
Jos joku säilyy, niin osamaksuerät, niitä piisaa vaikka olit käteisellä maksavinasi.
Todella hieno asia että joku tekee loistavia löytöjä, upeaa. - Opit_vielä
tuntemaan Mersusi "laadun" kantapään kautta mikäli sinulla oikeasti sellaista edes on. Saksalaisessa tv-ohjelmassa, muistaakseni Grip-nimisessä lueteltiin vihonviimeisimmät mallit käytettyinä ostettaviksi. Viimeisenä oli Kia Carnival ja sitä edellisenä alkuvuosien Mercedes ML. Syinä Mersussa uskomattomat elektroniikka- ja sähköviat sekä tietenkin ruoste. Huonoa mainosta uutena kalliille autolle. Käytettynä hinta noilla vanhemmilla malleilla ennen faceliftiä sensijaan romahtanut ja siksihän niitä on Suomeenkin vastuuttomat ja ahneet jobbarit uittaneet.
- N1kolai
Vanha ketju, mutta pakko kertoa että Lexus-autoon käy alkuperäiset Toyota-varaosat, mitkä ei maksa juuri mitään. Itsella oli vaihdettu etujarrulevyt (otin ei alkuperäiset mutta kalliimpi jarrulevyt) ja akku.
- hurahtanut1
Meinsin tuoda saksasta/italiasta tai ruotsista vw passat variantin v6 nelivedon tai lexus is 200.onko leksuksen kontti liian pieni koiralle,en ole nähnyt livenä.eikös kuitenkin suora kutonen ole vahvempi kuin vee kone vaikka äänissä häviäiskin.mistähän olisi paras tuoda saksassa ainakin kumpikin olisi asiallisissa hinnoissa meihin verraten 05-06 mallit.
- natsipakastin
miksi kukaan ajaa volkkarilla kun voi ajaa lexuksella
- tosiasioita elämästä
Is200 on ns neeekerin bemari:) karsee kippo joka kuluttaa sikana mutta ei liiku edes tämän päivän diesel autojen tasolla. Hävettäisi ajaa tollasella. Sisusta kauhea ja se on aivan kuten toyota. Samaa malliahan myydään ihan samanlaisena japanissa toyota altezzana. Todellinen susi ja perus auto eikä mitään tekemistä todellisen lexuksen kanssa. Ja mitkään katseet eivät kyllä ainakaan ihailumielessä käänny tuon vanhan toyotan suuntaan jos nyt suomessa kukaan uuttakaan Lexusta ihaillen katselee sillä se on vain toyota. Mersu,bmw ja volvo ei edes laske Lexusta kilpailijakseen.
- remie
Miksi noita kateellisa liikkuu kytäämässä mitä muut ovat mieltä.
Luulisi olevan jotain mielekkäämpää lukemista.
Jos jotain väittää niin teknistä dataa esille, muuten joutaa suolle mielipiteineen.
Alkujaan kysymys oli aivan asiallinen.- Anonyymi
Juu net on vaan kateellisia kun ihe ajavaat fiiateilla skodilla ja volkkareilla. Leksus on toyotan tehtaan omiatama paremmalla varustuksella tehty erittäin hyvä auto. J ei sen osat ole sen kalliimpia kuin muidenkaan. ja 200is lexuun käy pitkälti corollan ,avensiksen ja osat. Itsellä on 400 LS LEXUS mukavuus huipussaan ilmajousitus ja kaikki herkut ja toimii.
- 350
Hyvä muuten tuo edellinen kommentti, jossa verrataan vanhaa 2-litraista bensavaparia nykypäivän turbodieseliin. Ihmetellään kun ei pysy vauhdissa mukana. Jännä juttu muuten!
- 35r2252323
Noi 200 ja muut köyhien mallit on paskaa. is200 jää jalkoihin jopa 1.2l nyky turbolle. Laadustakin voidaan olla montaa mieltä.
- 324324
Jos kiihtyvyys on se juttu niin ... siihen on ihan erilaiset laitteet kuin perheautot, ne sitten premiumeja tai taviksia.
Tärkeintä on se pitääkö autosta ITSE vai ei. - Kiihtyvyys on
324324 kirjoitti:
Jos kiihtyvyys on se juttu niin ... siihen on ihan erilaiset laitteet kuin perheautot, ne sitten premiumeja tai taviksia.
Tärkeintä on se pitääkö autosta ITSE vai ei.toissijaista vaikka GS hybridi kiihtyy 5 sekunnin pintaan sataseen. Tärkeämpää on se vaivattomuus ja eleettömyys jolla kaikki tapahtuu. Ei moottorin metelöintiä, ei automaatin nytkähtelyä, ei tuulen suhinaa ikkunankarmeissa, vain raju kuminauhamainen kiihtyvyys ja huomaat ettei sinulla ole juuri vakavasti otettavia kilpailijoita kuin urheiluautojen luokassa.
- 2321321
Kiihtyvyys on kirjoitti:
toissijaista vaikka GS hybridi kiihtyy 5 sekunnin pintaan sataseen. Tärkeämpää on se vaivattomuus ja eleettömyys jolla kaikki tapahtuu. Ei moottorin metelöintiä, ei automaatin nytkähtelyä, ei tuulen suhinaa ikkunankarmeissa, vain raju kuminauhamainen kiihtyvyys ja huomaat ettei sinulla ole juuri vakavasti otettavia kilpailijoita kuin urheiluautojen luokassa.
GS450Hn voimapaketti on kieltämättä hieno mutta samaa ei voi sanoa Aurisin paketista, parkuu eikä kulje. Eikä IS300H paljoa parempi ole.
Saakos muuten muilla kuin RX450H vetää 700kg jarrutonta kärryä? Ilmeisesti GSllä ei saa vetää mitään.
Sama näyttäisi olevan jutun juoni mun merkkisissäkin hybrideissä. Fusion/Mondeo hybridissä käsittääkseni vetopaino on 850 paunaa. Se on luokkaa 400kg. - Tarvitseeko
2321321 kirjoitti:
GS450Hn voimapaketti on kieltämättä hieno mutta samaa ei voi sanoa Aurisin paketista, parkuu eikä kulje. Eikä IS300H paljoa parempi ole.
Saakos muuten muilla kuin RX450H vetää 700kg jarrutonta kärryä? Ilmeisesti GSllä ei saa vetää mitään.
Sama näyttäisi olevan jutun juoni mun merkkisissäkin hybrideissä. Fusion/Mondeo hybridissä käsittääkseni vetopaino on 850 paunaa. Se on luokkaa 400kg.edustusluokan urheiluautolla ylipäätään vetää mitään? Mikähän siihen on muuten syynä ettei noita autoja ole tehty vetovehkeiksi. Voimaa ja vääntöä riittäisi eikä auton tukevuuskaan liene sieltä heikoimmasta päästä. Maailmalla on muuten kärryjen vetoon toisenlaiset vehkeet ja tavallinen henkilöauton peräkärry on hyvin harvinainen jos ei lukuun lasketa venetrailereita. Eikä niitäkään joka päivä näe.
- Anonyymi
Tuleppa kokeilemaan näät mihin 2L D4 pystyy. Ei jät 1.2 turbot eikä 1.4 turbot.
- Anonyymi
Juu, palataan 300000 km:n jälkeen asiaan.
- leksustakorolla
Kyllä se on pojjaat niin, että iiässät on tehty kaupunkiajoon sulille teille, eli ei suomen oloihin.Minä en ainakaan ole yhtään kateellinen, enkä todellakaan katsele tuollaisia autoja.Amitsussa on ne katselijat.Mutta kyllä tulee autoakin katsottua, jos esim. näkee jonkun hienon auton.Vaikka Porchen ,Ferrarin,Maseratin tms. Tai vaikka uusi Mazda 6 metallin punaisena....upean näköinen, toisin kuin joku harmaa varpunen Is leksus korolla ;)
- Onko_Toyota-trollipoju
kirjoitellut täällä jo viime vuonna? Juttujensa aiheet tai taso eivät ainakaan ole muuttuneet vuodessa mihinkään. Samaa peruskoulutasoista paskaa päivästä toiseen ja yhä vieläkin poju vailla mitään omaa käytännön kokemusta tai tietoa. Nolo tapaus enkä enää yhtään ihmettele jolleivat tytötkään ole pojusta kiinnostuneita.
Hihii, olenhan minä täällä oksennellut jo yli 20 vuotta ja joku hullu on laskenut että 500.000 viestiä tai oksennusta kuten ne leikkisästi sanovat, on meikäläisellä kevyesti kasassa.
- Anonyymi
Nolo. Uusi 150 hv Skoda Fabia peittoaa kiihtyvyydessä, Lexan huiput 200 ja Fabia 225.
- Anonyymi
Kiihtyvyydestä en osaa sanoa mutta aikanaan huiputin omalla silloisella vakio IS:ällä mittariin 240km/h. Todellista vauhtia varmaan sen 225-235 välillä. Pakko sanoa että oli uskomattoman hyvä ja luotettava auto, vaikkei mikään nopea tai edes kilpailukykyinen nykypäivän mittapuulla olekaan. Ajoin itse autolla noin 150tkm jonka aikana ei öljynvaihtojen, jarrujen ja jakopään lisäksi tarvinnut tehdä juurikaan muuta. Pientä perushuoltoa ja kulutusosia. Helmojen takapääthän näissä mätänee, mutta ei ole mitään verrattuna yhtä vanhojen mersujen ja bemareiden ruosteongelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174316
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella241211Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885- 106880
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820