Oon ajatellu jotai muumii tai nalle puhia.
Vastaukset 18
- vauvansiemeniä?
laita dildo jo yöpöydän laatikkoon ja mee tutimaan ;)
- Pahvi-marko
ei tosiaan ole vauvan siemeniä. Olisko jonkun aika jo kertoa Jazulille?
- BlueNightSatin
kuule kun en omista, enkä ole ees ap :) Ja mä nukuin jo tohon kellonlyömään sikeesti. :)
mun mummo on 94 ja se otti nyt vasta ekan.
peräsuolen valkaisua vielä ajatellut vauvallesi, jotta näyttää kivemmalta vauvauinnilla?
- Pearladrianna
Peräaukon ympärystä alkaa tummua vasta parinkympin jälkeen, joten eiköhän mun planitamurulla oo siihe aikaa!!!! ?? :)
tatuoija ei tee vauvalle tatuointia.
- BlueNightSatin
nyt ei kyllä mun mielestä tatskaa pidä laittaa, eikä muutenkaan mitään korviksiakaan. Ehkäpä toi ite sitten aikuisena osaa ton asian miettiä ja päättää, ei oo mun mielestä muiden tehtävä sinetöidä toisen ihoon mitään...
- scale
ollessa kanattaa kysellä hoitajilta. Valveutunut siiderihai kyselee jo raskaana ollessa kätilöltä, häneltä varmaan löytyy myös lähimmän tatuointiliikkeen osoitetiedot ja kuva-albumi, josta valita jännä ja ihgu kuva.
Kehottaisin unohtamaan muumit ja nallet, jos et ole älynnyt, niin kerron sulle yhden salaisuuden, kersat kasvaa ja ennen kuin huomaatkaan se piltti kiskoo jo keppanaa, sidukkaa, tai imppaa liimaa kaupungilla. Ajattele mikä häpeä on, kun sillä on muumi perseessä. Suosittelisin jotakin koko selän peittävää pääkalloteemaa tikareineen, joka on jännästi kapinallinen.- BlueNightSatin
kaikista jänskin ois jonku aatteen symboli tatuointina :) Erityisen kapinallista olis tatuoida se takaraivoon tai rohkeena jopa kasvoihin, mut nää on vaarallisia esimerkkejä sillä tatuointi välineitä saa kuka vaan markkinoilta ja jo jotkut taulat tatuoi ite pienessä maistissa ties mitä paskaa nahalleen ja kavereihinsa eli varmaan joku kahjo vanhempi pian tekee sen ipanallekkii.. :(
- 17
Tunnen yhden aikamiehen, jolla olla tatuoitu ties kuinka paljon eri sarjishahmoja..hmm..ihme sana tämä aikamies..aikamiespoika, jaaha entä aikanainentyttö..miksi poika ja mies liitetään usein yhteen.. poikamies, muttei ikinä tyttöä ja naista..hmm..anteeksi ne mun ajatuksenharhailunestolääkkeet on ottamatta.
- tonou
Mä ajattelin sellasta venyvää pantamaista ornamenttinauhaa tuohon puoleen väliin olkavartta:
OOOORAGAZZIOOOO- 33
Mikä jotta ei, ootko ajatellu piikkilankaa? Täytyy muistaa että muotiin ne jälleen joskus tulee, taitaa kohta olla jo aika. Jos siis haluat olla edellä aikaasi, niin sinun pitää olla pahasti jäljessä. olipas hyvin sanottu, jopa multa.
- tonou
33 kirjoitti:
Mikä jotta ei, ootko ajatellu piikkilankaa? Täytyy muistaa että muotiin ne jälleen joskus tulee, taitaa kohta olla jo aika. Jos siis haluat olla edellä aikaasi, niin sinun pitää olla pahasti jäljessä. olipas hyvin sanottu, jopa multa.
Siis kulkee kahdeksan tai kaksitoista kautta jäljessä niin on aina muodissa?
- 20
tonou kirjoitti:
Siis kulkee kahdeksan tai kaksitoista kautta jäljessä niin on aina muodissa?
Eiköhän Matti Nykänen edusta kohta huippumuotia..Ei puutu kun vyölaukku.
- tonou
20 kirjoitti:
Eiköhän Matti Nykänen edusta kohta huippumuotia..Ei puutu kun vyölaukku.
"Ja Matti leiskauttaa mahallee makkarakasaan."
(repivää)
- kirpela
18 v synttäreiden jälkeen, jos asia on pohdittu vuosien varrella tarkasti, ja kuvalla on jokin funktio.
1-vuotiaana voisi varmaan jonkun siirtokuvatatskan laittaa. Tribaalikin mielummin kuin joku lälly. Asennetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479