Mistä saisin sellaiset naisten lyhyet lentopalloshortsit? Olen yrittänyt etsiä ja etsiä, mutta en tahdo löytää.. :/
LENTOPALLOSHORTSIT
7
1603
Vastaukset
- Susuu-
Stadiumista löytyy Niken lyhyitä shortseja. Itse ainakin käyttäny, tosi hyvät. Hinta on jotain 30eur, mutta mistään muualta en oo itsekkää löytäny. :/
- mmmmmmmmmmmbn
Ite löysin intersportista semmoset lyhyet shortsit. oli tarkoitettu juoksu shortseiksi. mutta ite olen tykänny tosi paljopelata niillä.
- I<3volley
Mikasalla on TOSI pieniä, ja mm. Errealla sellaisia shortseja, mistä ite tykkään tosi paljon.
Juuuu tuli vähän myöhään vastaus, mut jos jotain muuta auttais ;) - ano4
urheilutukussa löytyy monenlaisia errean ja muun merkkisiä sortseja:) mikasalla ja nikelläkin on!
- Kysykää
Kannattaa kysyä suoraan myyjiltä. En itsekkään meinannut lyhyitä shortseja mistään löytää mutta kerran kysyin myyjältä ja kappas, heillä oli jotain ylimääräisiä kappaleita jossain takahuoneessa ja sain ne edullisesti.
- jepeli
Top sport, sportia, stadium, niitä on kyllä joka paikassa kun ettii tai kysyy :) muiltakin osastoilta niitä löytyy, esimerkiks fitnes jne.. :)
- vimpukkatiti
Urheilutukussa on tosi laadukkaita ja hyviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385