Mistä saisin sellaiset naisten lyhyet lentopalloshortsit? Olen yrittänyt etsiä ja etsiä, mutta en tahdo löytää.. :/
LENTOPALLOSHORTSIT
7
1569
Vastaukset
- Susuu-
Stadiumista löytyy Niken lyhyitä shortseja. Itse ainakin käyttäny, tosi hyvät. Hinta on jotain 30eur, mutta mistään muualta en oo itsekkää löytäny. :/
- mmmmmmmmmmmbn
Ite löysin intersportista semmoset lyhyet shortsit. oli tarkoitettu juoksu shortseiksi. mutta ite olen tykänny tosi paljopelata niillä.
- I<3volley
Mikasalla on TOSI pieniä, ja mm. Errealla sellaisia shortseja, mistä ite tykkään tosi paljon.
Juuuu tuli vähän myöhään vastaus, mut jos jotain muuta auttais ;) - ano4
urheilutukussa löytyy monenlaisia errean ja muun merkkisiä sortseja:) mikasalla ja nikelläkin on!
- Kysykää
Kannattaa kysyä suoraan myyjiltä. En itsekkään meinannut lyhyitä shortseja mistään löytää mutta kerran kysyin myyjältä ja kappas, heillä oli jotain ylimääräisiä kappaleita jossain takahuoneessa ja sain ne edullisesti.
- jepeli
Top sport, sportia, stadium, niitä on kyllä joka paikassa kun ettii tai kysyy :) muiltakin osastoilta niitä löytyy, esimerkiks fitnes jne.. :)
- vimpukkatiti
Urheilutukussa on tosi laadukkaita ja hyviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446