Mistä saisin sellaiset naisten lyhyet lentopalloshortsit? Olen yrittänyt etsiä ja etsiä, mutta en tahdo löytää.. :/
Vastaukset 7
- Susuu-
Stadiumista löytyy Niken lyhyitä shortseja. Itse ainakin käyttäny, tosi hyvät. Hinta on jotain 30eur, mutta mistään muualta en oo itsekkää löytäny. :/
- mmmmmmmmmmmbn
Ite löysin intersportista semmoset lyhyet shortsit. oli tarkoitettu juoksu shortseiksi. mutta ite olen tykänny tosi paljopelata niillä.
- I<3volley
Mikasalla on TOSI pieniä, ja mm. Errealla sellaisia shortseja, mistä ite tykkään tosi paljon.
Juuuu tuli vähän myöhään vastaus, mut jos jotain muuta auttais ;) - ano4
urheilutukussa löytyy monenlaisia errean ja muun merkkisiä sortseja:) mikasalla ja nikelläkin on!
- Kysykää
Kannattaa kysyä suoraan myyjiltä. En itsekkään meinannut lyhyitä shortseja mistään löytää mutta kerran kysyin myyjältä ja kappas, heillä oli jotain ylimääräisiä kappaleita jossain takahuoneessa ja sain ne edullisesti.
- jepeli
Top sport, sportia, stadium, niitä on kyllä joka paikassa kun ettii tai kysyy :) muiltakin osastoilta niitä löytyy, esimerkiks fitnes jne.. :)
- vimpukkatiti
Urheilutukussa on tosi laadukkaita ja hyviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211094
- 651003
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93783- 77743
- 41675
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la37655- 67614
Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka28576Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22572Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37498