Uudet treffit sovittu, silti online

ap010

Mitä olette mieltä tälläisestä toiminnasta?
Olin sunnuntaina treffeillä erään naisen kanssa ja meillä tuntui olevan kivaa.
Sovimme samana päivänä uudet treffit perjantaiksi.
Silti nainen käy kuitenkin päivittäin etsimässä uutta seuraa suomi24 treffisivuilta.
Minä en ole sunnuntain jälkeen käynyt edes kirjautumasa palveluun.
Koitan tällä todistaa hänelle ettei minulla ole tarvetta etsiä samaan aikaan toista kumppania, jos toiset treffitkin on jo sovittu. Hän ei ilmeisesti ajattele ihan samoin.
Monenko treffien jälkeen sitä voi oikein olettaa että toinen ei etsi samaan aikaan uutta kumppania?
Tästä voi varmaan päätellä ettei hän ainakaan hirveän kiinnostunut minusta voi olla kerran tälläistä tekee.
Vai onko tämä ihan yleistäkin?

29

2286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansa ikonen

Olen törmännyt todella moneen (mieheen) jotka menevät juosten takaisin nettideittiin vaikka uusista tapaamisista olisi jo sovittu. Itsekin olen sitä mieltä, ettei silloin ko. ihmisen kiinnostus voi kovin kummoista olla jos uutta seuraa pitää samaan aikaan käydä etsimässä.

Tiedän myös, että joistakuista on ihan normaalia pyörittää montaa deittiä samaan aikaan.

Itse taidan olla vanhanaikaisempaa sorttia. :-)

• utelias ulla

ehkä heti tuomitsisi. Itsekin, vaikka olisin sopinutkin treffit, niin saatan huvikseni käydä vilkaisemassa profiiliani. Tosin en siellä tuntitolkulla notku. Ja olen siis nainen. Eri asia sitten, jos viestittelee useamman kanssa, tätä en itse harrasta, vaan yksi kerrallaan riittää.

• puhvelipuuma

Itse kyllä sanoisin kiitos ja näkemiin jos toinen jtn tollaista tekee tai pyörittää useampia miehia/naisia samalla ja vertailee niinkuin jotain autoja.

• n30vee

Eikös sitä näy deitissäkin online, vaikka olisi keskusteluissa kirjautuneena? En ole ihan varma, mutta itselläni ainakin on omalla koneella niin että kirjautuu automaattisesti kun tulen suomi24:seen, vaikka ei menisi edes deittipuolelle. Ja voihan toinen vielä kirjottaa jonkun kanssa, kun ei toisia treffejä sovittaessa vielä sitouduttu olla. Kieltämättä itselläkin tuntui pahalta, kun tapasin miehen johon ihastuin ja hän oli jatkuvasti online silti deiteissä, mutta sitten kun osti taas Tosi-paketin tajusin että mikä oli homman nimi ja se loppui siihen..

• Ei,ei eiiiii

Siis tämä on niin monta kertaa jo vatkattu läpi, mutta vielä kerran:

Se on ä-äätä, että jos kirjautuu galleriaan taikka sähköpostiin, näkysi samalla treffeissä onlinenä, NÄIN EI KUITENKAAN OLE. Treffeille menet itse treffien sivuille ja näin ollen silloin se näkyy kirjautumisena sinne, eikä siis voi "puolustella" että kävin katsomassa sähköpostini...

• n30vee
        Ei,ei eiiiii kirjoitti:

Se on ä-äätä, että jos kirjautuu galleriaan taikka sähköpostiin, näkysi samalla treffeissä onlinenä, NÄIN EI KUITENKAAN OLE. Treffeille menet itse treffien sivuille ja näin ollen silloin se näkyy kirjautumisena sinne, eikä siis voi "puolustella" että kävin katsomassa sähköpostini...

Ok, en tiennyt tätä, mutta ainakin nyt tiedän itse jos näen miekkoset Online illasta toiseen ;)

• Kokeiltu on
        Ei,ei eiiiii kirjoitti:

Itse kirjauduin Firefoxin kautta suoraan ja vain sähköpostiin, en käynyt treffeillä. Kävin tarkistamassa online tilassa treffeillä olevat Explorer-selaimellani ja kas kummaa olin onlinessä treffeillä! Mites tämä selittyy?

• rauhallisesti edeten

Jos olet menossa vasta toisille treffeille, niin älä oikeasti ala vaatimaan vielä mitään profiilin poistoa. Minä olen nainen ja jos kuvittelisit sitovani minut yksien treffien perusteella, niin saisit mennä. Olen ehdottomasti yhden miehen nainen, mutta vasta sitten kun seurustelen. Jos olisin sinun tilassasi, niin en kommentoisi millään tavalla hänen käymistä sivustolla. Jos olet naisesta kunnolla kiinnostunut, niin panosta treffeihin ja tee niistä sellaiset, että hän haluaa lisää. Laita siis mielikuvitus liikkeelle ja järjestä hänelle ikimuistoinen tapaaminen. Silloin muut unohtuvat jos hän on sinusta kunnolla kiinnostunut.
      Itse tapailin yhtä miestä treffien kautta pari kuukautta ennen kuin mies poisti profiilin. Silloin aloin kyllä huolestua, mutta huoli oli ihan turhaa. Mies on osoittautunut selkeästi yhden miehen naiseksi kun sellainen aika tuli, mutta turhalla vaatimisella olisin hävinnyt paljon.

• *Nana*

Hei - eiköhän tämä pidä keskustella läpi sitten kun olette jonkun kerran treffailleet?

Ja pitää kai kirjautua jos osallistuu keskusteluihin, tsekkaa mailit jne...

• aögowaeir

Kuten huomaat, mielipiteitä on monta...

Minä kuitenkaan en ottaisi kyseistä naisehdokasta todesta, hänen kiinnostuksestaan sinua kohtaan, koska jos henkilö on fiksu ja siis tahtoo todellakin tutustua SINUUN eikä kymmeniin muihin miehiin saman aikaa, niin hän ei käy profiilissaan ja pyöritä monta miestä kerrallaan.

Jatka sinäkin etsimistä ja jätä tämä neito kaveriksi, jonka tapaat uudelleen, turha sitä yksin jäädä märehtimään kun toisella on sata lasissa, etsien edelleen "jotain parempaa".

• Vaihtoehdot tutkitaa

No ette te mikään pari yksien treffien jälkeen ole. Kyllä hänellä on täysi vapaus katsella myös muita vaihtoehtoja, vaikka olette yhden kerran tavanneet.

Minusta jokainen voi vapaasti kirjoitella monen kanssa ja katsoa kuka tuntuu parhaimmalta, eikä vaan heti syöksyä suhteeseen ensimmäisen ukon/akan kanssa.

Minusta muiden kanssa kirjoittelu pitää lopettaa silloin kun aletaan tapailemaan säännöllisesti tai seksi astuu mukaan kuvioihin. Itse en ainakaan voisi ottaa tosissani naista joka harrastaa seksiä muidenkin kanssa ja väittää olevansa kanssani tosissani. Sen sijaan en oleta että nainen lopettaisi kirjoittelun kaikille muille heti ensimmäisten treffien jälkeen ja voisin itsekin hyvin lähteä treffeille toisen naisen kanssa vaikka olisinkin jonkun kanssa jo treffannut.

Minusta on parempi tarkastaa monta vaihtoehtoa ja valita niistä sopivin, kuin valita ensimmäinen ja sitten alkaa miettimään olisko ollut vielä "parempi" tarjolla. Se on tietysti hankalaa jos ei koskaan osaa keskittyä yhteen, vaan jatkaa aina vaan sen "paremman" etsimistä. Tätä vaivaa näyttää esiintyvän aika monella naisella, aina vaan uusia ja uusia miehiä etsimässä.

• OuMyGod

"Minusta on parempi tarkastaa monta vaihtoehtoa ja valita niistä sopivin, kuin valita ensimmäinen ja sitten alkaa miettimään olisko ollut vielä "parempi" tarjolla. Se on tietysti hankalaa jos ei koskaan osaa keskittyä yhteen, vaan jatkaa aina vaan sen "paremman" etsimistä. Tätä vaivaa näyttää esiintyvän aika monella naisella, aina vaan uusia ja uusia miehiä etsimässä."

Juuri tuo "paremman ja paremman" etsiminen sisältyy tuohon, ettei voida keskittyä yhteen treffailijaan kerralla, sitä saa niin kuin vapaat kädet tuohon touhuun ja se näkyy juuri siinä, ettei osata lopettaa sitä "paremman" hakemista koskaan.

Siksi siis itse tein niin, että jollei mies poistanut profiiliaan treffiemme jälkeen ja jos nämä treffit tuntuivat natsaavan puolin ja toisin, niin dumppasin kaverin heti, koska tiedossa olisi ollut nöyryyttävä tilanne jossa olisin ollut jonon jatkeena josta mies olisi valinnut "parhaan" vaihtoehdon.

Nämä nykyajan netti-treffit kun antavat sen tilaisuuden, että saat treffailla niin monta miestä/naista kerralla, mitä normi elämässä ei onnistu kun tapaa jonkun esim ravintolassa. Ei silloinkaan treffailla muita jos sovitaan uudet treffit, mutta jokainen tavallaan ja suurin osa tuntuu hyväksyvän nämä avoimet tapaamiset/suhteet.

• synr syt

Niin kauan kuin ette ole sopineet seurustelemisesta ettekä profiilienne poistamisesta, hänellä on oikeus olla siellä vaikka aamusta iltaan.

Vaikka hän tuntuu sinulle sopivalta, ja oikealta, niin voi olla että hän puolestaan ei ole asiasta vielä yhtä varma. Ehdota seuraavilla treffeillä profiilien poistamista. Hänen reaktiostaan kyllä selviää, ajatteleeko hän sinusta samalla tavoin kuin sinä hänestä.

• Saattupaspaljon

Itselläni tilanne, missä ollaan tunnettu reilu kuukausi. Ollaan tapailtu ja yövytty ja fyysinen puoli on mukana. Oli selvää, että tapaillaan toisiamme eikä muita. Sovittiin myös profiilin (ei suomi24) laittamista unitilaan (ei täyttä poistoa, mutta niin, että se ei näy muille). Näin olen tehnytkin, mutta toinen osapuoli ei. Minulle tuli muusta käytöksestä fiilis, että kaikki ei ole ok ja kävin tarkistamassa tilanteen, että onko toinenkin laittanut profiilinsa lepäämään, mutta eipä ollut. Edelleen käy sivuilla ja pfofiili on aktiivisena - onpa jopa muokannut sivujaan.

Tuntuu tosi pahalta :´( . Luulin löytäneeni kumppanin, jossa olisi ollut potentiaalia vaikka mihin tahansa muuhun kuin valehteluun, epärehellisyyteen ja tavallaan luottamuksen pettämiseen.

• Tintti123

Olen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, mutta olen se osapuoli joka ensin poisti profiilinsa mutta laitoin sen takaisin kun olin sanonut kumppanilleni, ettei seurustelusta taida tulla mitään. Olimmekin viikon erossa, mutta kaipasimme toisiamme ja tapasimme uudelleen. Profiilini on kuitenkin vielä aktiivinen ja olen kirjoitellut muutaman miehen kanssa, mutta en ole tavannut ketään muuta eikä siitä ole ollut puhettakaan. Olemme yli 4-kymppisiä enkä halua sännätä suinpäin vakavaan suhteeseen. On totta, että seksi tuli kuvioihin mukaan nopeasti. Molemmilla oli siihen tarvetta ja kaipasimme läheisyyttä yksinäisyyden jälkeen.
        Itseni kohdalla profiilin pitäminen kai oikeasti tarkoittaa sitä, ettei kumppani ehkä ole minulle oikea ja olen sen hänelle kertonutkin. En vain pystynyt katkaisemaan suhdetta kokonaan, vaikka ehkä olisi pitänyt. Aion kertoa hänelle tänään kaiken.

• N35*

"nainen käy kuitenkin päivittäin etsimässä uutta seuraa suomi24 treffisivuilta.
      Minä en ole sunnuntain jälkeen käynyt edes kirjautumasa palveluun"

Miten sitten näet että nainen etsii uutta seuraa jos et edes käy kirjautumassa palveluun? Oletko siis tätä kyttääjä-tyyppiä, josta on tällä palstalla puhuttu ennenkin: tarkkailee toisten kirjautumisia itse kirjautumatta? Jos olet, niin ehkäpä olit treffeilläkin sitä luokkaa että nainen ei sinua ihan ykkösehdokkaaksi luokittelisi....
      Eli mietippä hetki niitä omia tekemisiäsi ja käyttäytymistäsi, olisiko parantamisen varaa?

• ....................

Kannattaa olla ns. "kyttääjä" näiden netti-deitti tapausten kanssa, koska parempi heti alussa saada selville "kytäten" toisesta osapuolesta sen, että onko kaveri tosissaan vai jatkuuko tämä uusien naisten/miesten haku.

Tai jos itse edustaa myös tätä avointa suhdeparodiaa, niin siinä tapauksessa kannattaa jättää kyttääminen ja etsiä itsekin niitä uusia "parempia" aviomies/vaimo ehdokkaita.

• NelliKaramelli

Niinpä ... Tämä täällä metsästäminen on tehty sen verran helpoksi, että mikäpä estää pyörittämästä useampaakin ehdokasta saman aikaisesti. Omat kokemukseni ovat samaa luokkaa, eli täällä tapaamani miehet eivät saa vihellettyä peliään poikki, vaan uskovat selviytyvänsä useamman daaminsa kanssa kunnialla. Itsetunnon pönkitystä vai mitä, en tiedä, mutta kannattaa muistamaa tämänkin mahdollisuus. Onpa joku "Auervaara" joskus ilmoitellut samaan aikaan muutamalla eri nimelläkin täällä ja toinen vastaava laittoi joskus useamman tapaamiskertamme jälkeen tekstarilla: " sorry, tapasin eilen naisen ja mentiin vähän pidemälle ja nyt haluan jatkoa ... " Heh, heh ... siis pihtaamaankaan ei kannata alkaa tai hieman anteliaammat tulee ja vie :) Myöhemmin ehdotteli samainen kaveri vielä treffejä, mutta minä olin jo päättänyt siirtyä perinteisempään tapaan löytää mies, livenä. Onnistuu paremmin kun näkee heti itsekin, kannattaako vai ei, eikä mitä todennäköisemmin ole tekemisissä kaverin kanssa, jolla on viidet treffit takana ja kymmenet edessä ...

• vain moikkaamassa

En kyllä tuosta onlinessa olosta kovasti huolestuisi. Minulle on ainakin syntynyt mukavia juttelusuhteita ja vaihdan usean miehen kanssa vain kuulumisia. Eihän niitä tarvitse lopettaa, vaikka tapailisikin jotakuta.

• hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Sitä voi kyllä pitää yhteyksiä muutoinkin kuin ylläpitää profiilia, jos tapailee/seurustelee jonkun kanssa. Tuskin monetkaan hyväksyisi moista käytöstä, muutoin kuin ne jotka myös "pitävät yhteyttä kavereihinsa" treffisaitin kautta....

• rokidoki

Ollaan tiiviisti mesetelty ja tavattukin pariin otteeseen ,myös seksi on kuvioissa . Hän sanoo olevansa tosissaan kanssani ja silti profiili on olemassa ja käy siellä päivittäin . Asiasta kysyessäni sanoi kyllä että profiili on mutta minun ei kannata huolestua ....kuitenkin tuntuu inhottavalta ajatella että joku muukin olisi samaan aikaan . No tuumasin hänelle että minä myös laitan sitten profiilin takaisin kerta sinullakin on ,maistakoon omaa lääkettään . Minäkin olen sitä mieltä että ihmisestä heti näkee natsaako vai ei . Ja senkin huomaa onko tunne molemminpuolinen jos ei muusta niin ruumiinkielestä. Ihmetyttää sekin että minun viestiin ei voi vastata mutta aikaa on kyllä käydä profiilissa .

• nais43

Jäitä nyt hattuun !! Olette sopineet vasta toiset treffit. Nainen on ilmeisen kiinnostunut sinusta kun lähtee jo toisille treffeille. Ei ekojen treffien jälkeen mennä naimisiin ja vannota valoja ! Anna tilaa kehittyä ! Nainen voi (tai mieskin voi) käydä vielä toistenkin kanssa treffeillä tässä vaiheessa. Ymmärrän täysin, että kun on uusi ihminen vastassa niin ei häntä "niele" ihan heti välttämättä. Kyllä siinä katsotaan muutakin kuin ulkonäköä. Minä ainakin toimisin niin (mutta en tiedä tästä naisesta tietenkään). Ihmisistä kun ei aina tiedä millaisia ovat, niin on hyvä tutustua ja tavata ihmisiä, että tietää kuka kukin on. Kun etsitään sitä oikeaa kumppania (jos nyt sellaista onkaan) niin kyllä siinä haluaa tietää, kiinnostaako ja onko toinen sellainen persoona, kenet haluaa itsekin. Ajanoloon toisesta voi selvitä sellaisia piirteitä, ettei itse hyväksy tai sitten tykästyy aina vaan enemmän. Pidän fiksuna, jos tutustuu ensin ja on itselleen rehellinen ja rohkea. Ole iloinen, että haluaa treffeille kanssasi. Yritä ymmärtää ettet voi sitoa tuntematonta ja yksien treffien jälkeen. SE ON ERIASIA, JOS hyppää sänkyyn kanssasi tai jonkun muun kanssa ! Silloin olisi toinen ääni kellossa ja ymmärrän asiat ihan eri tavalla. Huumoria peliin tässä vaiheessa ja yleensäkin kantsii katsoa pidemmälle asioita. Voihan olla ettei ko. nainen kiinnosta itseäsi tai alkaa todella kiinnostaa jonkin ajan kuluttua. Katsele ja tunnustele asiaa itsekin noin sivusta sillointällöin.
      Minusta on myös rehellistä katsoa ja keskustella ts. ottaa asia puheeksi kahdenkesken kysellen toiseltakin, että miten kokee, missä vaihessa alkaa seurustelu. Silloin pitää sanoa heipat jo toisille kirjoittelijoille. Onhan netissä ollut toki useita kirjoituskavereita, joiden kanssa on ollut mukava haastella :)...lopullinen valinta on kuitenkin se mihin kukin päätyy. Jäitä ja malttia hattuun siis ja ei kannata tuntea huonommuutta jos nainen vaikka vain vastailee muille ja onhan selvää että vielä vastaileekin. Mutta jos teillä alkaa olla intiimimpää touhua, niin eikun kissoja pöydälle mutta niin ettei toinen säiky. Sitten kantsii ehkä hieman seurata tuota rehellisyyspuolta....jos sanoo toista ja tekee toista. Viisasta itsellekin, ettei suinpäin ryntäile mihinkään.
      Kuitenkin asioista pitää voida keskustella, jos vaivaa.. :) Tsemppiä ja onnea :)))

• rokidoki

No olen nainen ....ja taidan olla vanhanaikainen näissä asioissa . Minusta se vaan on kaksinaamaisuutta jos luvataan että ollaan tosissaan ja mennään sänkyyn ja kuitenkin profiilia pidetään auki . Ei ole reilu peli silloin menossa. Mutta katselen asiaa rauhallisin mielin eipä mulla kiirettä minnekään ,on vapaus mennä ja tulla miten tahtoo rikkaus sekin. Minä itse olen aito ja rehellinen ja odotan sitä myös tulevalta kumppaniltani .

• Huh ja huh....

Olenpa huomannut että täällä on tullut jokseenkin paljon sellaisia vastauksia että: "ette ole vielä kuin kerran tavanneet", "et voi omistaa toista", "toisia saa tapailla kun ei olla muuta sovittu"..

Siis, ei normaaleissa olosuhteissakaan (siis, että ollaan tavattu jossain live elämässä) tapailla montaa samaan aikaan, mikä helvetti tähän nettideittien maailmaan on mennyt? Sallitaan monen kanssa tapailu, ja siten tämä on mennyt ainakin oman tajunnan yli. En salli seurustelukumppanini, on se sitten alkuvaiheessa oleva tai jo muutaman viikon tapailua, treffailevan muita "ehdokkaita", miksi sallisin? Olen yksiaviollinen, enkä siis itsekään harrasta sitä, että tapailisin montaa miestä kerrallaan.

Nykyään vissiin ei jakseta keskittyä yhteen kumppani ehdokkaaseen kerrallaan, ja etsitään aina sitä "parempaa ja parempaa" mitä oikeasti ei ole edes olemassakaan, mutta näin sallitaan se, että voidaan treffailla vaikka kymmentä samaan aikaan kun "eihän me vielä seurustella".

Minä ainakin pidän sitä todella lapsellisena, että "nyt sovitaan se, ettei tapailla enää muita vaan seukataan keskenämme", minusta se tulee niin kuin luonnostaan jos henkilöt tykästyvät toisiinsa. Uskomattomia piirteitä tulee esiin tämän nykyajan nettideittailun myötä, sallitaan siis nämä avoimet suhteet.

• Tutustu ensin
        rokidoki kirjoitti:

No olen nainen ....ja taidan olla vanhanaikainen näissä asioissa . Minusta se vaan on kaksinaamaisuutta jos luvataan että ollaan tosissaan ja mennään sänkyyn ja kuitenkin profiilia pidetään auki . Ei ole reilu peli silloin menossa. Mutta katselen asiaa rauhallisin mielin eipä mulla kiirettä minnekään ,on vapaus mennä ja tulla miten tahtoo rikkaus sekin. Minä itse olen aito ja rehellinen ja odotan sitä myös tulevalta kumppaniltani .

Mikäs pakko sinne sänkyyn on aina heti mennä, vaikka toinen jotain lupailisikin? Mitäs jos tutustuisit ihan rauhassa, etkä tipauttaisi pöksyjä heti ensitapaamisilla? Jos kerran olet vanhanaikainen, niin eikös silloin "ennenkin" tutustuttu ihan rauhassa ennen seksileikkejä?

• rokidoki
        Huh ja huh.... kirjoitti:

Olenpa huomannut että täällä on tullut jokseenkin paljon sellaisia vastauksia että: "ette ole vielä kuin kerran tavanneet", "et voi omistaa toista", "toisia saa tapailla kun ei olla muuta sovittu"..

Siis, ei normaaleissa olosuhteissakaan (siis, että ollaan tavattu jossain live elämässä) tapailla montaa samaan aikaan, mikä helvetti tähän nettideittien maailmaan on mennyt? Sallitaan monen kanssa tapailu, ja siten tämä on mennyt ainakin oman tajunnan yli. En salli seurustelukumppanini, on se sitten alkuvaiheessa oleva tai jo muutaman viikon tapailua, treffailevan muita "ehdokkaita", miksi sallisin? Olen yksiaviollinen, enkä siis itsekään harrasta sitä, että tapailisin montaa miestä kerrallaan.

Nykyään vissiin ei jakseta keskittyä yhteen kumppani ehdokkaaseen kerrallaan, ja etsitään aina sitä "parempaa ja parempaa" mitä oikeasti ei ole edes olemassakaan, mutta näin sallitaan se, että voidaan treffailla vaikka kymmentä samaan aikaan kun "eihän me vielä seurustella".

Minä ainakin pidän sitä todella lapsellisena, että "nyt sovitaan se, ettei tapailla enää muita vaan seukataan keskenämme", minusta se tulee niin kuin luonnostaan jos henkilöt tykästyvät toisiinsa. Uskomattomia piirteitä tulee esiin tämän nykyajan nettideittailun myötä, sallitaan siis nämä avoimet suhteet.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi ! :) tässä kyseisessä tapauksessa ajattelin että ajatusmaailmamme kemioita myöten oli samankaltainen ja uskaltauduin intohimon pyörteeseen . Mutta virheestään ihminen oppii . Halut ne on hiirelläkin kun ilman miestä on ollut.

• sh**
        Huh ja huh.... kirjoitti:

Voi jeesus sentään...aloituksessa oli kyse treffeistä. Ekat takana, toiset sovittuna. Ei tuossa vaiheessa vielä kannattaisi kenenkään mainostaa olevansa "yksiaviollinen". Treffailu on treffailua ja seurustelu seurustelua. Miksei siitä saisi selkeästi sopia?

Aikuinen ihminen pystyy sanomaan toiselle, jos on niin kiinnostunut että haluaa keskittyä vain siihen ihmiseen. Jos yritetään lukea ajatuksia ja lasketaan treffikertoja ja kuka soitti kenelle viimeksi jne. niin metsään menee. Yhden tapaamisen perusteella ei voi tietää mitään muuta kuin sen, haluaako ylipäätään tavata toista kertaa. Kaikki siitä eteenpäin on ihan oma juttunsa.

Ainakin itse kavahtaisin henkilöä, joka alkaisi ensimmäisen tapaamisen jälkeen ehdotella profiilin poistoa ja tivata, aionko tapailla vielä muita. Jäisi tasan taatusti ainoiksi treffeiksi.

• hessu83

no hei ! teillä kaikilla on ihan ok periaatteetteet . Mutta yhtään naisia aliarvioimatta meitä miehiä (rehellisiä sellasia ) on varmaan paljon jotka ovat yksinäisiä ja eivät välttämättä halua papin puheille ehkä .M UTTA silti haluaisivat olla sexsuaalisesti hyväksyttyjä siksi netin väityksellä mielestäni voisi olla linkki jossa voisi ilman rahastusta jutella ko henkilön kanssa . Uskon jotta naisten keskuudessa on myös samankaltaisia henkilöitä .Vastatkaa ottakaa kantaa mutta älkää tuomitko

• mä ainakin

tiedän usein jo ekan näkemisen jälkeen kiinnostaako mies niin paljon että haluan keskittyä vain siihen tutustumiseen ja jättää muiden hakemiset. Oikeesti kiinnostavien kohdalla voisin piilottaa/poistaa kaikki treffi-ilmotukset vaikka samantien.
      Eikö se oo vähän niin että sitten niitä ei-niin-kiinnostavia roikotetaan "varalla" ja samalla jatketaan sen paremman hakemista.. jos joku on riittävän kiinnostava, ei muihin tutustumiset sillä erää enää edes huvitakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe