Ollaanpas oltu ahkeria

Olettekos huomanneet, että olemme tänään ylittäneet elämää suuremman merkkipaalun: Miehen logiikka-palstalle on tänään suollettu miljoonas viesti! Niin paljon sanoja ja niin vähän viisautta, mutta hupia sitäkin enemmän. :-)
13144
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

totu tuohon sun hymiöös.. sun pitää iskeä silmää, perkele! jo toinen kerta ku huomaan samaisen hymiön.

Äänestä
  • Aloittaja

Yritän kangistua vielä tiukemmin kaavoihin. ;-)

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Yritän kangistua vielä tiukemmin kaavoihin. ;-)

kiitos, nyt on jo paljo parempi.. silmä lepää.

Äänestä

.

miljoona kärpästä ei voi olla väärässä!!!!!11!!11!

.

Äänestä
  • Aloittaja

Sinäpä sen sanoit. Totuus ei enää löydy kaurapuurosta vaan ML-palstalta.

Äänestä

mä oon varmaan kirjoittanu siitä sonnasta yli 5%:a.

'I'm so different that I have expected'

Äänestä
  • Aloittaja

Minä en pääse kuin 2%:iin. Tosin siinäkin on 1,9% liikaa, mutta minkäs sille enää voi.

Äänestä

ei kun kakkua väsäämään. Onko jollain kermaa valmiina?

Äänestä

Mä olen vähän liian uusi asiakas iloitsemaan tästä merkkipaalusta, mutta lupaan että nimeni muistetaan aina torstaisin - olin sitten täällä tai en.

Äänestä
  • Mua voi siis sanoa Toivoksi.

BUAHAHAA

Äänestä

kuitenki aika paljo, ottaen huomioon mite paljo täält olis poistettuki vuosien aikana.

Äänestä

eilen?

Missä on kakkuni?

Äänestä
  • Aloittaja

Etusivullahan lukee:
    Palstalla 1 000 540 viestiä
    Uusia viestejä 24h aikana: 537 kpl

Taitaa olla niin, että joudumme jokainen syömään kakkumme tykönämme.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Olettekos huomanneet, että olemme tänään ylittäneet elämää suuremman merkkipaalun: Miehen logiikka-palstalle on tänään suollettu miljoonas viesti! Niin paljon sanoja ja niin vähän viisautta, mutta hupia sitäkin enemmän. :-)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu