(Minulla on Creativen Zen Stone plus) Melkein vuoden vanhana näyttö pikkuhiljaa pimeni, oli aina himmeämpi joka käynnistyskerralla, muuten toimii ihan entisellä tavalla. Mikä näytön pimensi, ja miten sen saisi korjattua? Tai pitäisikö viedä jonnekkin korjattavaksi? Minne?
Kiitos etukäteen
mp3:n näyttö pimeni
Minä vaan
2
282
Vastaukset
- Paina resetistä
Paina resetistä, mutta lataa sitä ennen akku. Olet varmaankin ainutkertainen poikkeus: yleensä creative vetää kaikki kirkkaudet niin tappiin että, välillä ei auta vaikka painelisi mistä.
- Minä vaan
Latasin akun ja sitten painoin resetistä. Mitään ei tapahtunut, näyttö ei toimi edelleenkään, eikä tiedostot poistuneet (eikös resetin pitäisikin poistaa ne?). Kokeilin painaa resettiä kun mp3 oli päällä ja se se sammui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996