kuka on suomen paras ralliautoilija?
Hähä! :D
Ralliautoilu
19
1770
Vastaukset
- on paras tällä hetke
...tiedät kyllä syyn...
- BlueNightSatin
tais olla :) Räikkösestä voi vaikka tulla!
- aikamuoto...
Henkka Toivonen on tämän hetken paras ralliautoilija, ja Ayrton Senna paras formulakuskeista...
toivoisitko Räikköselle samaa... - BlueNightSatin
aikamuoto... kirjoitti:
Henkka Toivonen on tämän hetken paras ralliautoilija, ja Ayrton Senna paras formulakuskeista...
toivoisitko Räikköselle samaa...mä ajattelen niin, että kuolleet ei kilpaile ja elävät voi kehittyä :) Muuten olen samaa mieltä Henkka oli huippu ja Senna samaten. En todellakaan toivo Kimille samaa kohtaloa, mikä näillä herroilla oli. :(
- BlueNightSatin
paras, legenda. Nyt eletään kuitenkin tässä ja nyt ja aina tulee uusia parhaita :) Ei se sen hetken parhaana oleminen mihinkään silti ihmisten muistoista katoa. Kuolema ei tee kestään parasta..kaikki me joskus kuollaan.
- riittänyt rautalanka
BlueNightSatin kirjoitti:
paras, legenda. Nyt eletään kuitenkin tässä ja nyt ja aina tulee uusia parhaita :) Ei se sen hetken parhaana oleminen mihinkään silti ihmisten muistoista katoa. Kuolema ei tee kestään parasta..kaikki me joskus kuollaan.
pitääkö ratakiskosta vääntää....
Juuri tämänhetkisistä olikin kyse, paras rallikuski on kuollut rallikuski...
Aivan sama onko ollut minkäänlaista menestystä eläessään. - BlueNightSatin
riittänyt rautalanka kirjoitti:
pitääkö ratakiskosta vääntää....
Juuri tämänhetkisistä olikin kyse, paras rallikuski on kuollut rallikuski...
Aivan sama onko ollut minkäänlaista menestystä eläessään.että sekö on tavoite kuolla rallissa? Olen eri mieltä tosta...jos mä ajan kisaa jonku kanssa, en mä aja sitä siksi et kuolisin tai kuoltuani saisin glooriaa. Vaan siksi et mä nautin siitä....saati jos mä voitan! :D
- jos et halua ymmärtä
että sekö on tavoite kuolla rallissa? Olen eri mieltä tosta...jos mä ajan kisaa jonku kanssa, en mä aja sitä siksi et kuolisin tai kuoltuani saisin glooriaa. Vaan siksi et mä nautin siitä....saati jos mä voitan! :D
antaa olla...
Tavoite on että ralliautoilu loppuisi ja kuskit kuolisivat sukupuuttoon. - BlueNightSatin
jos et halua ymmärtä kirjoitti:
antaa olla...
Tavoite on että ralliautoilu loppuisi ja kuskit kuolisivat sukupuuttoon.tääkin mulla kävi mielessä, muuten arvannut sun olevan niin tekopyhä :)
- tuokin.....
tääkin mulla kävi mielessä, muuten arvannut sun olevan niin tekopyhä :)
eihän kukaan rallia harrastava/ ammatikseen ajava myönnä olevansa esikuva ja malli näille kaahareille...
- BlueNightSatin
tuokin..... kirjoitti:
eihän kukaan rallia harrastava/ ammatikseen ajava myönnä olevansa esikuva ja malli näille kaahareille...
taas ajattelen, että jokainen kaahari on itse vastuussa asenteestaa kohden muihin tielläliikkujiin. Ralliautoilua enkä muutakaan moottoriurheilua syyttäisi, sillä jos aina etsitään syitä muualta kun itsestä ja omista asenteista koko maailma pitäisi sen mukaan lakkauttaa. Kaikki maailman tapahtumat provosoi aina jotain järjetöntä hengenvaarallisiin tekoihin. Ihmisellä on vastuu omista ajatuksistaan ja teoistaan. Kun mikään pakko ei ole provosoitua eikä matkia tai rinnastaa rallia suljetulla pätkällä tieliikenteeseen. :)
- liian vakavasti...
taas ajattelen, että jokainen kaahari on itse vastuussa asenteestaa kohden muihin tielläliikkujiin. Ralliautoilua enkä muutakaan moottoriurheilua syyttäisi, sillä jos aina etsitään syitä muualta kun itsestä ja omista asenteista koko maailma pitäisi sen mukaan lakkauttaa. Kaikki maailman tapahtumat provosoi aina jotain järjetöntä hengenvaarallisiin tekoihin. Ihmisellä on vastuu omista ajatuksistaan ja teoistaan. Kun mikään pakko ei ole provosoitua eikä matkia tai rinnastaa rallia suljetulla pätkällä tieliikenteeseen. :)
en mäkään tosissani usko, että noihin lippalakkipäisiin bemarikuskeihin tehoaisi mikään...
aikamuoto... kirjoitti:
toivoisitko Räikköselle samaa...mutta ei Ayrton tai Henkka parhaita ole. Ne nyt vaan ovat sattuneet kuolemaan työtapaturmassa, ja tästä syystä ovat nousseet legendojen joukkoon.
Molemmat romuttivat autoja enemmän kuin ketkään muut koko kilpailuransa ajan. Hyvän, tai tässä tapauksessa parhaaksi kuskiksi tulemiseen vaaditaan se nopeus, joka tulee rajojen hakemisten ja romutusten kautta, mutta sitten kun se on löytynyt, niin autoja ei enää romuteta, eikä myöskään kuolla kilpaa ajaessa.
Nopein kuski ei yleensä ole se paras kuski.- Anonyymi
relaxed_eyes kirjoitti:
mutta ei Ayrton tai Henkka parhaita ole. Ne nyt vaan ovat sattuneet kuolemaan työtapaturmassa, ja tästä syystä ovat nousseet legendojen joukkoon.
Molemmat romuttivat autoja enemmän kuin ketkään muut koko kilpailuransa ajan. Hyvän, tai tässä tapauksessa parhaaksi kuskiksi tulemiseen vaaditaan se nopeus, joka tulee rajojen hakemisten ja romutusten kautta, mutta sitten kun se on löytynyt, niin autoja ei enää romuteta, eikä myöskään kuolla kilpaa ajaessa.
Nopein kuski ei yleensä ole se paras kuski.Mut ne oli s-tanan #KOVIA# automiähiä
#KOVAT# automiähet ajaa paljon kolareita
minä tietenkin.
- Juha Krapula
Kyl näi o. :)
- fionatar34
Edesmennyt Mikael Sundström.
- Anonyymi
Osasi ajaa niin etu ,taka ja nelivetoista voitokkaasti. Ruotsin ralli 1988 kisas voitosta aleenin kanssa . Sai remontin takia "aikasakkoa". Ei ilmeisesti kestänyt " hermot " ajaa alen kiinni. Ajoi ulos. Nyky kuskeista kallella NS lehmän hermot. Itseluottamus auttaa ralleissakin . Ajat ulos ,mutta pystyt pitämään vauhdin sen jälkeen .
- Anonyymi
Mikä on kirein vehje ? Missä on paras soundi ja vetää kunnon rantua ? Mun skeidareikä🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561188
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531152Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82976Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu46889Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54790Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721