Vai olenko nähnyt unta?
Mihin se paasto-kehoitus on palstalta kadonnut?
52
983
Vastaukset
- fdghth
Et ole nähnyt unta koska itsekkin sen luin muutama päivä sitten
- milla_48
Laitoin eilen aamulla tänne profetiapalstalle Uuden otsikon
Kuulutus paastosta...
Siellä oli muutama kommenttikin jo...
Ja tänä aamuna koko profetia-palstan hakemistosta ei löytynyt tätä ketjua! Sitten hakusanalla
Kuulutus paastosta, löytyi kyllä...
Jostakin syystä tämä paastoasia on NIIN VAARALLISTA kehotusta, että JOKU - kuka onkin, ehkä tämän palstan sheriffi (?) on "siivonnut" sen tunkion perälle! Ei hätää! Teksti löytyy autenttisena blogistani
www.suomistory.vuodatus.net Sivu: AvoinKirjeKristityille, osa 5
Toinen "kadonnut" ketju?
Sitten laitoin toisen Otsikon: Itkuvirsi Suomesta, senkin eieln 9.9.2010.
Ja kumma juttu? Sekin oli kadonnut kuin "neula heinäsuovaan" , kun sitä etsin. Vasta hakusanalla
täällä löysin sen. Ei se ollut kadonnut, mutta pantu paitsioon!
YHDENVERTAISUUDEN loukkausta
Koska mitään selitystä ei tämän Foorumin (Suomi24) taholta ole tullut menettelyyn, jossa
UUDET kirjoitusketjut laitetaan "pimentoon" , kyseessä on nähtävä olevan yhdenvertaisuuden säädöksen rikkominen. Kansalaisella on sanan- mielipiteen ja ilmaisun vapaus.
Tällä profetiaoorumilla on jos mitä ja minkälaista mielipidettä? Mikä näissä keskuteluketjuissa oli sellaista, että ne "Pimentoon" pantiin, taikka joutuivat? Kyllä Suomi24 palstan ylläpitäjät ovat velvollisia antamaan laillisen selityksen.
Toki minä olen sellaiset elämän vaiheet elänyt, joissa sananvapauttani oli tahdottu jopa pakkokeinoin riistää, laillisia oikeusvaltion oikeuksiakin romuttaa. Että uuttahan tällainen sanojen riisto ei ole!
Mutta koska täällä lähetulkoon kaikki saavat VAPAASTI mielipiteitäänkin esille tuoda, tämä on vakava
poikkeus. Kirjoitukseni ei sisältänyt mitään lainvastaista, ei mitään kriminaalisen säädöksen rikettä.
Eikö Suomessa saa enää rukoilla? Eikö saa paastota ja rukoilla oman kansan kärsivien ihmisten puolesta?
MISSÄ ajassa me elämme? Mutta NYT itse ymmärrän paljon selkeämmin sitä kaikkea, mitä Jumala on ennalta ilmoittanut - jo vuosia? Sanon: juuri näin sinä Herra ilmoitit... en olisi uskonut, mutta nyt uskon, kun näen miten toimitaan...
Siunausta kuitenkin kaikille, niillekin tahoille, jotka ryhtyivät "sensuroimaan" paastokehotusta pimentoon.
Tulette kyllä näkemään, että Elävä Jumala ei ole kahlehdittavissa. Kun Hän puhaltaa, kaatuvat kuivat korret, Hän yksin päättää mitä kirjoitetaan, mikä sensuroidaan.
- Maijaliisa - ?
milla_48 kirjoitti:
Laitoin eilen aamulla tänne profetiapalstalle Uuden otsikon
Kuulutus paastosta...
Siellä oli muutama kommenttikin jo...
Ja tänä aamuna koko profetia-palstan hakemistosta ei löytynyt tätä ketjua! Sitten hakusanalla
Kuulutus paastosta, löytyi kyllä...
Jostakin syystä tämä paastoasia on NIIN VAARALLISTA kehotusta, että JOKU - kuka onkin, ehkä tämän palstan sheriffi (?) on "siivonnut" sen tunkion perälle! Ei hätää! Teksti löytyy autenttisena blogistani
www.suomistory.vuodatus.net Sivu: AvoinKirjeKristityille, osa 5
Toinen "kadonnut" ketju?
Sitten laitoin toisen Otsikon: Itkuvirsi Suomesta, senkin eieln 9.9.2010.
Ja kumma juttu? Sekin oli kadonnut kuin "neula heinäsuovaan" , kun sitä etsin. Vasta hakusanalla
täällä löysin sen. Ei se ollut kadonnut, mutta pantu paitsioon!
YHDENVERTAISUUDEN loukkausta
Koska mitään selitystä ei tämän Foorumin (Suomi24) taholta ole tullut menettelyyn, jossa
UUDET kirjoitusketjut laitetaan "pimentoon" , kyseessä on nähtävä olevan yhdenvertaisuuden säädöksen rikkominen. Kansalaisella on sanan- mielipiteen ja ilmaisun vapaus.
Tällä profetiaoorumilla on jos mitä ja minkälaista mielipidettä? Mikä näissä keskuteluketjuissa oli sellaista, että ne "Pimentoon" pantiin, taikka joutuivat? Kyllä Suomi24 palstan ylläpitäjät ovat velvollisia antamaan laillisen selityksen.
Toki minä olen sellaiset elämän vaiheet elänyt, joissa sananvapauttani oli tahdottu jopa pakkokeinoin riistää, laillisia oikeusvaltion oikeuksiakin romuttaa. Että uuttahan tällainen sanojen riisto ei ole!
Mutta koska täällä lähetulkoon kaikki saavat VAPAASTI mielipiteitäänkin esille tuoda, tämä on vakava
poikkeus. Kirjoitukseni ei sisältänyt mitään lainvastaista, ei mitään kriminaalisen säädöksen rikettä.
Eikö Suomessa saa enää rukoilla? Eikö saa paastota ja rukoilla oman kansan kärsivien ihmisten puolesta?
MISSÄ ajassa me elämme? Mutta NYT itse ymmärrän paljon selkeämmin sitä kaikkea, mitä Jumala on ennalta ilmoittanut - jo vuosia? Sanon: juuri näin sinä Herra ilmoitit... en olisi uskonut, mutta nyt uskon, kun näen miten toimitaan...
Siunausta kuitenkin kaikille, niillekin tahoille, jotka ryhtyivät "sensuroimaan" paastokehotusta pimentoon.
Tulette kyllä näkemään, että Elävä Jumala ei ole kahlehdittavissa. Kun Hän puhaltaa, kaatuvat kuivat korret, Hän yksin päättää mitä kirjoitetaan, mikä sensuroidaan.
- MaijaliisaMiten voi paasto- kehoitus ketään häiritä noin paljon? Ja ei tällä palstalla edes ole sheriffiä. Joku kirjoittajista on siis pyytänyt poistoa.
- kjiäh kjiäh
? kirjoitti:
Miten voi paasto- kehoitus ketään häiritä noin paljon? Ja ei tällä palstalla edes ole sheriffiä. Joku kirjoittajista on siis pyytänyt poistoa.
Otti pirulaista niin paljon pattiin, että muuttui vallan punaiseksi.
- milla_48
kjiäh kjiäh kirjoitti:
Otti pirulaista niin paljon pattiin, että muuttui vallan punaiseksi.
Nyt se "kadonnut" KUULUTUS PAASTOON on luettavissa. Otsikko Se kadonnut teksti..
Myös toinen "kadonnut teksti" on uudelleen. Sekin "katosi" kuin tuhka tuuleen yön aikana!
Siinä oli visiota Suomesta, erään laulun sanoin 1997...
- milla_48
Laitoin tänään 2. kerran sen paastoviestin... mutta sellainen KD, on ilmeisesti vastuullinen sensuroinnista?
Se TOINENKIN poistettiin, juuri kun olin vastaamassa KD:n viestiin. Että sileen.
Jääkää hyvästi! Lopetan visiteerauksen täällä. Saavat kaikki hyvät ja arvolliset jatkaa puuhiaan.
- maijaliisa- rofetiitinkäinen
Ei ole totta!!! Aivan uskomatonta!
Mutta on han sinulla, Maijaliisa, aina ne OMAT sivusi, jossa käymme! Harmi vain, jos et enää täällä käy. - Doulos II
Ylläpitohan ei ilmeiseti edes lue näitä kirjoituksia, joten poistot johtuvat muiden kirjoittajien tekemistä poistokehoituksista. Ateistit eivät niitä tee, vaan toiset kilpailevat uskovat, mahdollisesti siis juuri tämä KD.
Sinullahan on ollut myös aika paljon miinuksia arvosteluissa, mikä voi myös kulkea käsi kädessä poistokehoituksien määrän kanssa.
Olet myös arvostellut Pihon palstaa ja KD taas on Pihon tukena. Pihon itsensä en usko laittaneen poistokehoituksia. Joten KD voisi mahdollisesti tehdä niitä lojaalisuudestaan Pihoa kohtaan.
Myös Yakovilla oli sama ongelma aikaisemmin, mutta hän jatkoi kirjoittamista sisukkaasti ja rupesivat ne tekstitkin lopulta pysymään palstalla. - yäk
Doulos II kirjoitti:
Ylläpitohan ei ilmeiseti edes lue näitä kirjoituksia, joten poistot johtuvat muiden kirjoittajien tekemistä poistokehoituksista. Ateistit eivät niitä tee, vaan toiset kilpailevat uskovat, mahdollisesti siis juuri tämä KD.
Sinullahan on ollut myös aika paljon miinuksia arvosteluissa, mikä voi myös kulkea käsi kädessä poistokehoituksien määrän kanssa.
Olet myös arvostellut Pihon palstaa ja KD taas on Pihon tukena. Pihon itsensä en usko laittaneen poistokehoituksia. Joten KD voisi mahdollisesti tehdä niitä lojaalisuudestaan Pihoa kohtaan.
Myös Yakovilla oli sama ongelma aikaisemmin, mutta hän jatkoi kirjoittamista sisukkaasti ja rupesivat ne tekstitkin lopulta pysymään palstalla."Nälänhätä is back", mikä oli KD:n aloitus keräsi -12 pojoa!!!! Enemmän kuin "Millan", joten miinuksista ei voi olla kyse.
KD:n ym. profeettojen kateus on paljon parempi peruste. Millan jälkeenhän sekä KD. Yakov, Piho ym. itseään tosiprofeettana pitäneet ovat olleet hyvin hissukseen palstalla, oikein kiinnitti huomiota, joten kyllä se kuollut ruumis sieltä löytyy, missä mätäkin haisee. Yäk kirjoitti: "Millan jälkeenhän sekä KD. Yakov, Piho ym. itseään tosiprofeettana pitäneet ovat olleet hyvin hissukseen palstalla, oikein kiinnitti huomiota, joten kyllä se kuollut ruumis sieltä löytyy, missä mätäkin haisee."
En nähnyt aiheelliseksi vastata Millan moniin minuun kohdistuneisiin syytöksiin ja väitteisiin.
Miksi en halunnut?
Minulla on siihen hyvät ja perustellut syyt, joita en halua kuitenkaan kertoa täällä.
On aika puhua ja on aika olla vaiti.
Sinä vedit minun vaitiolostani täysin väärät johtopäätökset.- yäk
JoukoPiho kirjoitti:
Yäk kirjoitti: "Millan jälkeenhän sekä KD. Yakov, Piho ym. itseään tosiprofeettana pitäneet ovat olleet hyvin hissukseen palstalla, oikein kiinnitti huomiota, joten kyllä se kuollut ruumis sieltä löytyy, missä mätäkin haisee."
En nähnyt aiheelliseksi vastata Millan moniin minuun kohdistuneisiin syytöksiin ja väitteisiin.
Miksi en halunnut?
Minulla on siihen hyvät ja perustellut syyt, joita en halua kuitenkaan kertoa täällä.
On aika puhua ja on aika olla vaiti.
Sinä vedit minun vaitiolostani täysin väärät johtopäätökset.Pyydän siis anteeksi vääriä johtopäätöksiäni, JOS sellaisia tein.
Kovasti vain näytte nämä tämän palstan muut profeetat heräilevän pikkuhiljaa uudelleen, kun "Milla-täti" on nyt saatu jaloista pois! Siitä voi joku tällainen hätäinen vetää tiettyjä johtopäätöksiä. yäk kirjoitti:
Pyydän siis anteeksi vääriä johtopäätöksiäni, JOS sellaisia tein.
Kovasti vain näytte nämä tämän palstan muut profeetat heräilevän pikkuhiljaa uudelleen, kun "Milla-täti" on nyt saatu jaloista pois! Siitä voi joku tällainen hätäinen vetää tiettyjä johtopäätöksiä.Minä olen kirjoittanut tänne koko ajan, mutta en vain halunnut kommentoida mitenkään Millan minuun kohdistamia syytöksiä.
- Tuom.
JoukoPiho kirjoitti:
Minä olen kirjoittanut tänne koko ajan, mutta en vain halunnut kommentoida mitenkään Millan minuun kohdistamia syytöksiä.
mafiaan, mikä poistattelee millan kirjoituksia? Millalla oli hyvää asiaa mm. paastosta. En taida äänestääkään sua! Hänellä on erimielisyyksistämme huolimatta sellaisia elämänkokemuksia ja Raamattuliitännäistä materiaalia, jotta niihin puuttumisella osoitetaan kyllä jotain pimeyden ruhtinaan keinoja tukkia suun puhua totuuksia. Tai ainakin keskustella niistä. Tai muuten alkaa pikkuhiljaa keittää, lievästi sanottuna.
- sd100
Tuom. kirjoitti:
mafiaan, mikä poistattelee millan kirjoituksia? Millalla oli hyvää asiaa mm. paastosta. En taida äänestääkään sua! Hänellä on erimielisyyksistämme huolimatta sellaisia elämänkokemuksia ja Raamattuliitännäistä materiaalia, jotta niihin puuttumisella osoitetaan kyllä jotain pimeyden ruhtinaan keinoja tukkia suun puhua totuuksia. Tai ainakin keskustella niistä. Tai muuten alkaa pikkuhiljaa keittää, lievästi sanottuna.
Ei millään pahalla, mutta alkoi jo olla liikaa MIllan kirjoituksia, joten en pane pahakseni jos hän vaihteeksi keskittyy omiin sivuihinsa. Tämä voisi olla mieluummin niiden palsta joilla ei omia sivuja ole.
yäk kirjoitti:
"Nälänhätä is back", mikä oli KD:n aloitus keräsi -12 pojoa!!!! Enemmän kuin "Millan", joten miinuksista ei voi olla kyse.
KD:n ym. profeettojen kateus on paljon parempi peruste. Millan jälkeenhän sekä KD. Yakov, Piho ym. itseään tosiprofeettana pitäneet ovat olleet hyvin hissukseen palstalla, oikein kiinnitti huomiota, joten kyllä se kuollut ruumis sieltä löytyy, missä mätäkin haisee.En ole ensimmäistäkään viestiä ikinä näiltä palstoilta vaatinut poistettavaksi, enkä ole edes viitsinyt vastata millan syytöksiin. Saahan sitä puhua mitä haluaa.
- .........
K.D kirjoitti:
En ole ensimmäistäkään viestiä ikinä näiltä palstoilta vaatinut poistettavaksi, enkä ole edes viitsinyt vastata millan syytöksiin. Saahan sitä puhua mitä haluaa.
Milla tempaisi nimmarisi hatusta siis?
......... kirjoitti:
Milla tempaisi nimmarisi hatusta siis?
Olin eilen tai edellispäivänä vastaamassa millalle kun ketju katosi kuin taikaiskusta. Yksi ketju oli siirretty yleistä uskonnot palstalle ja pian sieltäkin se katosi kun yritin vastata sinne.
Piho soitti minulle eilen myöhään illalla ja kysyi olenko huomannut nämä solvaavat ketjut? Olin toki. Tänä aamuna olen tehnyt päätökseni ja nyt laitan pari poistokehoitusta - ensimmäiset mitä koskaan olen tehnyt.
Lisäksi ole sitä mieltä, että palstalle pitäisi saada sheriffi.- milla_48
K.D kirjoitti:
Olin eilen tai edellispäivänä vastaamassa millalle kun ketju katosi kuin taikaiskusta. Yksi ketju oli siirretty yleistä uskonnot palstalle ja pian sieltäkin se katosi kun yritin vastata sinne.
Piho soitti minulle eilen myöhään illalla ja kysyi olenko huomannut nämä solvaavat ketjut? Olin toki. Tänä aamuna olen tehnyt päätökseni ja nyt laitan pari poistokehoitusta - ensimmäiset mitä koskaan olen tehnyt.
Lisäksi ole sitä mieltä, että palstalle pitäisi saada sheriffi.En tosiaankaan enää laita viestejä ja kommentteja tänne Profetia-tarjottimelle! Kirjoitan siellä missä (mielivaltaista) sensuuria ei harjoiteta.
Minä, joka olen melkoinen "konkari" myös oikeusasioiden mielivaltaviidakoissa, joissa pienenä "maallikkona" kuitenkin olen voittanut laajan ja vaikean riita-asian (v.2002-2003) jossa vastapuolella pankkilaitos, myyjä, konnamainen asianajotoimisto, sekä paikallinen viranomais-hyväveli-kerho-konsensus... Se oli ensimmäinen ja selkeä asiakkaan voitto pankkia vastaan Suomessa, voitto, joka niin riipaisi pankin imagoa, että se ryhtyi?
(Ks google: hometalojutut)
Mihin kaikkeen? Lopuksi myös sananvapauden riistoyritykseen, kun kirjoitin kirjan (oikeilla nimillä) LAINSUOJATTOMANA Suomessa, oikeusvaltiossa. Julkisten oikedenkäyntien julkista asiaa.
Kun minua on ko. kirjan tekstien (tosiasiat) syystä putkassakin retuutettu... kiusattu käsittämättömällä tavalla? - Kun kaiken kiusaamisen finaali oli ja on, ettei mitään kunnianloukkausyytettä syyttäjä nähnyt tarpeelliseksi nostaa (= kirjasta), niin 14 vuoden oikeusasiaviidakoiden, mielivallan, julmuuden, ekonomisen riiston ja sorron perästä, osaan vetää kyllä selkeät johtopäätökset. Missä kirjoitan, mitä kirjoitan? En pelkää kirjoittaa tosiasioita, mutta en myöskään tyrkytä "helmiä sikojen eteen". Tällaiset "kritittyjen" (?) infantiilit sanasodat ovat vielä lapsellista puuhaa, verrattuna ankaraan arkiseen oikeustaisteluun!
Mielivalta - oikeusasioissakin - on tuttua purtavaa. Infantiilit "uskomukset" ja ruusuiset kuvittelut elämän (ja kritittyjen) asiassa ovat palaneet poroksi kärsimysten tulessa. Minut on kirjaimellisesti "murhattu" henkisesti, oikeusvaltiossa sen järjestelmissä, kerta toisensa perästä. Eikä tämä ole retorista puhetta. Mutta minä olen kiitollinen elämälle, ja elämästä, joka on asettanut katsomaan realistisia tosiasioita, ja arvostamaan aitoa ELÄMÄÄ. Valheiden, illuusioiden ja likaisten pelien pelaamisen sijasta. Tunnen Jumalan; Hän on tullut todeksi ja todelliseksi, kun hätä on ollut suuri, kun väliin yhtäkään ihmistä ei ole auttamassa ollu!
Nyt ei enempää. Kiitän kaikkia jotka mm. keskusteluotsikoideni puitteissa dialogia harjoittivat.
Kirjoituksiani voi lukea (sensuroimattomina) blogeissani, www.suomistory.vuodatus.net jne
En vastaa sanakaan Pihon ja/tai KD:n kommentteihin. Olen selvittänyt taustoja, ja kun aika on tulee kyllä näkyviin, kuka-ketkä olivat poistettujen tekstieni (ja muiden kommentoijien) "idean isät". Huono omatunto kyllä luultavasti "ajaa rottia koloistaan" (symbolisesti...)
Toivotan siunausta teille kaikille, ehkä tapaamme muissa paikoissa, muilla foorumeilla!
- Maijaliisa milla_48 kirjoitti:
En tosiaankaan enää laita viestejä ja kommentteja tänne Profetia-tarjottimelle! Kirjoitan siellä missä (mielivaltaista) sensuuria ei harjoiteta.
Minä, joka olen melkoinen "konkari" myös oikeusasioiden mielivaltaviidakoissa, joissa pienenä "maallikkona" kuitenkin olen voittanut laajan ja vaikean riita-asian (v.2002-2003) jossa vastapuolella pankkilaitos, myyjä, konnamainen asianajotoimisto, sekä paikallinen viranomais-hyväveli-kerho-konsensus... Se oli ensimmäinen ja selkeä asiakkaan voitto pankkia vastaan Suomessa, voitto, joka niin riipaisi pankin imagoa, että se ryhtyi?
Mihin kaikkeen? Lopuksi myös sananvapauden riistoyritykseen, kun kirjoitin kirjan (oikeilla nimillä) LAINSUOJATTOMANA Suomessa, oikeusvaltiossa. Julkisten oikedenkäyntien julkista asiaa.
Kun minua on ko. kirjan tekstien (tosiasiat) syystä putkassakin retuutettu... kiusattu käsittämättömällä tavalla? - Kun kaiken kiusaamisen finaali oli ja on, ettei mitään kunnianloukkausyytettä syyttäjä nähnyt tarpeelliseksi nostaa (= kirjasta), niin 14 vuoden oikeusasiaviidakoiden, mielivallan, julmuuden, ekonomisen riiston ja sorron perästä, osaan vetää kyllä selkeät johtopäätökset. Missä kirjoitan, mitä kirjoitan? En pelkää kirjoittaa tosiasioita, mutta en myöskään tyrkytä "helmiä sikojen eteen". Tällaiset "kritittyjen" (?) infantiilit sanasodat ovat vielä lapsellista puuhaa, verrattuna ankaraan arkiseen oikeustaisteluun!
Mielivalta - oikeusasioissakin - on tuttua purtavaa. Infantiilit "uskomukset" ja ruusuiset kuvittelut elämän (ja kritittyjen) asiassa ovat palaneet poroksi kärsimysten tulessa. Minut on kirjaimellisesti "murhattu" henkisesti, oikeusvaltiossa sen järjestelmissä, kerta toisensa perästä. Eikä tämä ole retorista puhetta. Mutta minä olen kiitollinen elämälle, ja elämästä, joka on asettanut katsomaan realistisia tosiasioita, ja arvostamaan aitoa ELÄMÄÄ. Valheiden, illuusioiden ja likaisten pelien pelaamisen sijasta. Tunnen Jumalan; Hän on tullut todeksi ja todelliseksi, kun hätä on ollut suuri, kun väliin yhtäkään ihmistä ei ole auttamassa ollu!
Nyt ei enempää. Kiitän kaikkia jotka mm. keskusteluotsikoideni puitteissa dialogia harjoittivat.
Kirjoituksiani voi lukea (sensuroimattomina) blogeissani, www.suomistory.vuodatus.net jne
En vastaa sanakaan Pihon ja/tai KD:n kommentteihin. Olen selvittänyt taustoja, ja kun aika on tulee kyllä näkyviin, kuka-ketkä olivat poistettujen tekstieni (ja muiden kommentoijien) "idean isät". Huono omatunto kyllä luultavasti "ajaa rottia koloistaan" (symbolisesti...)
Toivotan siunausta teille kaikille, ehkä tapaamme muissa paikoissa, muilla foorumeilla!
- MaijaliisaNimimerkki Tuom. kirjoitti: "Kuulutko sinä tuohon mafiaan, mikä poistattelee millan kirjoituksia? Millalla oli hyvää asiaa mm. paastosta. En taida äänestääkään sua."
En kuulu mihinkään mafiaan. En ole ottanut yhteyttä ylläpitoon enkä ole vaatinut millan kirjoituksia poistettavaksi. Minulla ei ole mitään tekemistä millan kirjoitusten poistumisen kanssa.
Joten tältä osin voit kyllä äänestää minua, jos olet ajatellut muutoin, että voisit äänestää minua.- .........
JoukoPiho kirjoitti:
Nimimerkki Tuom. kirjoitti: "Kuulutko sinä tuohon mafiaan, mikä poistattelee millan kirjoituksia? Millalla oli hyvää asiaa mm. paastosta. En taida äänestääkään sua."
En kuulu mihinkään mafiaan. En ole ottanut yhteyttä ylläpitoon enkä ole vaatinut millan kirjoituksia poistettavaksi. Minulla ei ole mitään tekemistä millan kirjoitusten poistumisen kanssa.
Joten tältä osin voit kyllä äänestää minua, jos olet ajatellut muutoin, että voisit äänestää minua.niin samantien voisit poistataa koko profetia-sivuston, solvauksia ja turpaan kun on yks jos toinenkin täällä saanut. Tulisi nollattua nääs muittenkin saamat solvaukset samalla, eikä vaan itseen kohdistuneet.
- Tuom.
JoukoPiho kirjoitti:
Nimimerkki Tuom. kirjoitti: "Kuulutko sinä tuohon mafiaan, mikä poistattelee millan kirjoituksia? Millalla oli hyvää asiaa mm. paastosta. En taida äänestääkään sua."
Joten tältä osin voit kyllä äänestää minua, jos olet ajatellut muutoin, että voisit äänestää minua.että mihinkä kultapossukerhoon kukainen kuuluukin. Nimittäin asia on niin, jotta jos tässä maassa alkaa totuutta ja oikeutta puolustamaan, niin joutuu eritasoisten, sekä uskonnollisten , että maallisten ruhtinaiden kynsiin. On vähän samanlaisia kokemuksia tuon Hiekkasen kanssa, monella muullakin.
Kun ihmiseltä viedään perusoikeudet: asunto, työpaikka (työpaikat, monikossa) ja vielä suurella velalla hankitut pätevyydet koulutukset, niin saattaa myös jonkun muun vastaavat kokemukset aukaista niitä haavoja, mitä on vuosikymmenet yritetty parsia Jumalan sanalla, öljyllä ja viinillä. Ja pitkäikäisellä sielunhoidolla ja sillä paastolla, että kykenisi antamaan anteeksi, niille jotka näitä onnettomuuksia ja kärsimyksiä ovat viljelleet. On siinä uskonelämän koettelua eräänkin kerran Savenvalajan pöydällä oltu muokattavana.
Mutta onneksi taivaan Jumala on tämän huomannut, miten sorretaan viatonta. Herra näki sen ja silloin hän pukeutui koston viittaan. Mutta hänen omavanhurskautensa auttoi häntä. Silloin myös Herra aukaisi kanavansa ja puhui, koska sai murrettua ihmislihan ja itsekkään kovakorvaisuuden kuulemaan Lohduttajansa äänen, yksinäisellä paikalla.
Siis ihminen ei kosta, mutta Jumala rankaisee, antaen kyllä vielä katumisen mahdollisuuden. Rukoilkaamme vainoojiemme puolesta. Yksi lohdutus onkin se, että jos teitä vainotaan mm. Jeesuksen nimen tähden, niin kirkkauden henki lepää teidän päällänne.
Jos näitä asioita ajat ja tartut köyhää ja kurjaa kädestä, niin silloin äänestän ja pyydän muitakin äänestämään. Mutta kaikkea valttuuttakoon Herra. Tuom. kirjoitti:
että mihinkä kultapossukerhoon kukainen kuuluukin. Nimittäin asia on niin, jotta jos tässä maassa alkaa totuutta ja oikeutta puolustamaan, niin joutuu eritasoisten, sekä uskonnollisten , että maallisten ruhtinaiden kynsiin. On vähän samanlaisia kokemuksia tuon Hiekkasen kanssa, monella muullakin.
Kun ihmiseltä viedään perusoikeudet: asunto, työpaikka (työpaikat, monikossa) ja vielä suurella velalla hankitut pätevyydet koulutukset, niin saattaa myös jonkun muun vastaavat kokemukset aukaista niitä haavoja, mitä on vuosikymmenet yritetty parsia Jumalan sanalla, öljyllä ja viinillä. Ja pitkäikäisellä sielunhoidolla ja sillä paastolla, että kykenisi antamaan anteeksi, niille jotka näitä onnettomuuksia ja kärsimyksiä ovat viljelleet. On siinä uskonelämän koettelua eräänkin kerran Savenvalajan pöydällä oltu muokattavana.
Mutta onneksi taivaan Jumala on tämän huomannut, miten sorretaan viatonta. Herra näki sen ja silloin hän pukeutui koston viittaan. Mutta hänen omavanhurskautensa auttoi häntä. Silloin myös Herra aukaisi kanavansa ja puhui, koska sai murrettua ihmislihan ja itsekkään kovakorvaisuuden kuulemaan Lohduttajansa äänen, yksinäisellä paikalla.
Siis ihminen ei kosta, mutta Jumala rankaisee, antaen kyllä vielä katumisen mahdollisuuden. Rukoilkaamme vainoojiemme puolesta. Yksi lohdutus onkin se, että jos teitä vainotaan mm. Jeesuksen nimen tähden, niin kirkkauden henki lepää teidän päällänne.
Jos näitä asioita ajat ja tartut köyhää ja kurjaa kädestä, niin silloin äänestän ja pyydän muitakin äänestämään. Mutta kaikkea valttuuttakoon Herra.Tuom. kirjoitti: "Jos näitä asioita ajat ja tartut köyhää ja kurjaa kädestä, niin silloin äänestän ja pyydän muitakin äänestämään."
Olen tehnyt alustavan vaaliesitteen, jossa on 18 eri vaaliteemaa. Kolme ensimmäistä kohtaa on tässä:
1. Harmaa talous kuriin. 2. Korruptio kitkettävä. 3. Viranomaisten mielivaltaan puututtava.
Haluan toimia kaikenlaista vääryyttä, lahjontaa ja hyvä veli -systeemin väärinkäytöksiä vastaan. Sellainen oikeuden ja vanhurskauden puolesta toimiminen sopii hyvin profeetalliselle poliitikolle.- tana korp
JoukoPiho kirjoitti:
Tuom. kirjoitti: "Jos näitä asioita ajat ja tartut köyhää ja kurjaa kädestä, niin silloin äänestän ja pyydän muitakin äänestämään."
Olen tehnyt alustavan vaaliesitteen, jossa on 18 eri vaaliteemaa. Kolme ensimmäistä kohtaa on tässä:
1. Harmaa talous kuriin. 2. Korruptio kitkettävä. 3. Viranomaisten mielivaltaan puututtava.
Haluan toimia kaikenlaista vääryyttä, lahjontaa ja hyvä veli -systeemin väärinkäytöksiä vastaan. Sellainen oikeuden ja vanhurskauden puolesta toimiminen sopii hyvin profeetalliselle poliitikolle.Kohta 1 ja 3 ovat aikamoisessa ristiriidassa. Tunnen useita tyyppejä jotka harjoittavat harmaata taloutta: virolaisia pimeitä työmiehiä työmailla, veroja ei makseta, tv:tä katsotaan laitteen oman nysäantennin varassa että on helpompi katsoa ilman tv-lupaa ja sen paljastimista, viranomaislupia ei välitetä hakea jne jne ja sitten huudetaan suureen ääneen viranomaisten mielivallasta kun jäävät kiinni ja perätään lakien ja asetusten noudattamista. Niiden kiertoyrityksiä tehdään jopa hulluuteen saakka.
tana korp kirjoitti:
Kohta 1 ja 3 ovat aikamoisessa ristiriidassa. Tunnen useita tyyppejä jotka harjoittavat harmaata taloutta: virolaisia pimeitä työmiehiä työmailla, veroja ei makseta, tv:tä katsotaan laitteen oman nysäantennin varassa että on helpompi katsoa ilman tv-lupaa ja sen paljastimista, viranomaislupia ei välitetä hakea jne jne ja sitten huudetaan suureen ääneen viranomaisten mielivallasta kun jäävät kiinni ja perätään lakien ja asetusten noudattamista. Niiden kiertoyrityksiä tehdään jopa hulluuteen saakka.
Kohdat 1 ja 3 eivät ole ristiriidassa keskenään. Minä en tarkoita sellaisia, jotka huutavat viranomaismielivallasta, kun ovat itse ensin tehneet kaikenlaista laitonta. Minä viittaan todelliseen viranomaismielivaltaan, jota esim. milla on saanut kokea.
- hopotihoi10
JoukoPiho kirjoitti:
Kohdat 1 ja 3 eivät ole ristiriidassa keskenään. Minä en tarkoita sellaisia, jotka huutavat viranomaismielivallasta, kun ovat itse ensin tehneet kaikenlaista laitonta. Minä viittaan todelliseen viranomaismielivaltaan, jota esim. milla on saanut kokea.
Katsohan sitten ettei ole kyytä taskussasi.
Toiseen asiaan: En kiistä etteivätkö millan kokemukset ole kovia, mutta ihmettelen, miten niihin törmään aina vaan vuosien varrella, jopa täällä profetia-palstalla. - syyttömän läheinen
hopotihoi10 kirjoitti:
Katsohan sitten ettei ole kyytä taskussasi.
Toiseen asiaan: En kiistä etteivätkö millan kokemukset ole kovia, mutta ihmettelen, miten niihin törmään aina vaan vuosien varrella, jopa täällä profetia-palstalla.Varmaan siksi törmättä, että niinkuin murha ei vanhene, ei myöskään syyttömälle tehty oikeusmurha vanhene eikä vaikene.
- huokauss
syyttömän läheinen kirjoitti:
Varmaan siksi törmättä, että niinkuin murha ei vanhene, ei myöskään syyttömälle tehty oikeusmurha vanhene eikä vaikene.
Ei vaan jaksaisi vuodesta toiseen kuunnella/lukea tuota samaa. Täälläkin palstalla taisi mennä pari viikkoa niin taas se kaivettiin esille. On tässä muillekin sattunut yhtä ja toista jopa oikeusmurhaa mutta joskus on vain jatkettava eteenpäin eikä hirttäydyttävä aina samaan köyteen.
- syyttömän läheinen
huokauss kirjoitti:
Ei vaan jaksaisi vuodesta toiseen kuunnella/lukea tuota samaa. Täälläkin palstalla taisi mennä pari viikkoa niin taas se kaivettiin esille. On tässä muillekin sattunut yhtä ja toista jopa oikeusmurhaa mutta joskus on vain jatkettava eteenpäin eikä hirttäydyttävä aina samaan köyteen.
Ei kukaan pakota lukemaan, kuuntelemaan? Sitä paitsi milla48 jos kuka on mennyt etenepäin, ja katkonut kaikki hirttävät köydet selviytyjän tavalla! Sen kaikki hänet hyvin tuntevat tietävät. Hän on taistelija, ei köyden jatko. Vai halveksitko sinä arvostuksen ansainnutta läheistäni. Jos et kestä, käännä selkäsi.
- näinkin tämä on
syyttömän läheinen kirjoitti:
Ei kukaan pakota lukemaan, kuuntelemaan? Sitä paitsi milla48 jos kuka on mennyt etenepäin, ja katkonut kaikki hirttävät köydet selviytyjän tavalla! Sen kaikki hänet hyvin tuntevat tietävät. Hän on taistelija, ei köyden jatko. Vai halveksitko sinä arvostuksen ansainnutta läheistäni. Jos et kestä, käännä selkäsi.
Vähän ketjun vierestä.
Milla silloin kun yksi sormi osittaa muita, jää neljä jotka osoittavat ihan omaa omahyväisyyttäsi joka paistaa läpi tosi rumasti!
Olet kuin tuomari, ja kuitenkin Jeesus sanoo; TUOMARI seisoo ovella...ei hän kehoittanut yhtä uskovaa heittelemään sanojenmurikoilla toisia ei selän takana eikä päin naamaa, uskin sinuun kerran profettana, nyt kuulen aivan liikaa katkeruuden sappea ja tulikiven katkua että voisin koskaan uskoa että sydämmesi on oikea sisariasi ja veljiäsi kohtaan Kristuksessa. Armoa tämän päivän väsyneet ja rikkimenneet kaipaavat, kuulla Jumalasta joka antaa aina uuden mahdollisuuden, varsinkin jos on traumatisoituneesta kyse tai jostakusta jolla todellisuus on hiukan hukassa.
Muista että se joka siivilöi hyttysiä, nieleskelee varsin usein itse kameleja.
Päätit jättää palstan kun et saanut palvoja laumaa? tai tahtoasi läpi? Mitäpä tuo sinusta kertookaan?
Noh tässä nyt aluksi sinulle miettittävää ja siis ei muuta kuin parannuksen tekoon, eikös?! - kenenkenen
näinkin tämä on kirjoitti:
Vähän ketjun vierestä.
Milla silloin kun yksi sormi osittaa muita, jää neljä jotka osoittavat ihan omaa omahyväisyyttäsi joka paistaa läpi tosi rumasti!
Olet kuin tuomari, ja kuitenkin Jeesus sanoo; TUOMARI seisoo ovella...ei hän kehoittanut yhtä uskovaa heittelemään sanojenmurikoilla toisia ei selän takana eikä päin naamaa, uskin sinuun kerran profettana, nyt kuulen aivan liikaa katkeruuden sappea ja tulikiven katkua että voisin koskaan uskoa että sydämmesi on oikea sisariasi ja veljiäsi kohtaan Kristuksessa. Armoa tämän päivän väsyneet ja rikkimenneet kaipaavat, kuulla Jumalasta joka antaa aina uuden mahdollisuuden, varsinkin jos on traumatisoituneesta kyse tai jostakusta jolla todellisuus on hiukan hukassa.
Päätit jättää palstan kun et saanut palvoja laumaa? tai tahtoasi läpi? Mitäpä tuo sinusta kertookaan?
Noh tässä nyt aluksi sinulle miettittävää ja siis ei muuta kuin parannuksen tekoon, eikös?!Noh mikähän vuodatus tämä täällä on, vaikuttaa aika henkilökohtaiselta viestiltä millalle joten MIKSI HELVETISSÄ ET KÄYTÄ HÄNEN YHTEYSTIETOJAAN vaan lataat tänne kaikkien nähtäville jotain paskaa josta hänen pitäisi jotain ymmärtää.
Vai etkö uskalla? - aikojen takaa
Vähän ketjun vierestä.
Noh tässä nyt aluksi sinulle miettittävää ja siis ei muuta kuin parannuksen tekoon, eikös?!EI milla ketään tässä ole tuominnut, päin vastoin hänet on tuomittu ja ihan väärin. Jos olisin milla etsisin kynsiini tuon haukkuma kirjeen kirjoittajan ja veisin käräjille siivilöimään hyttysiä.
- Voijummijammi!
milla_48 kirjoitti:
En tosiaankaan enää laita viestejä ja kommentteja tänne Profetia-tarjottimelle! Kirjoitan siellä missä (mielivaltaista) sensuuria ei harjoiteta.
- MaijaliisaOlevan ongelmia! Oletko hakenut apua ,siis henkisen puolen ongelmiin?
- Eräs ystävä
Voijummijammi! kirjoitti:
Olevan ongelmia! Oletko hakenut apua ,siis henkisen puolen ongelmiin?
Relatkaa ny hyvät ihmiset. Tunnen millan. Ei hän takerru ala-arvoisiin teksteihin.
Hän tuntee sellaisen Jumalan, joka "kukkonsa ja kanansa" kynii, lampaansa keritsee, jne.
Iskeä ja kivittää saa, ei se häntä latista. jokainen kun kerää heittelemänsä kivet, ja moni niitä jo kerää, millaa kohden tähdätyt... - ettei olisi monella
Vähän ketjun vierestä.
Noh tässä nyt aluksi sinulle miettittävää ja siis ei muuta kuin parannuksen tekoon, eikös?!Ensimmäisen kerran tällä palstalla joku myöntää että jolla kulla on todellisuus hieman hukassa! Siitä pisteet!
- Tuom.
henkisen tason ongelmat ovat näköjään kietoneet sinut vyyhteensä. Mitäs jos joudut itse sellaisiin ongelmiin, millä juuri itse pilkkaat lähimmäistäs? Siellä omassa pikku intiimissä nettikopissa on helppo heittää herjaa lonkalta, kun ei tarvitse olla nokikkain niiden kanssa joille kirjoitat. Vaikutat raukkikselta murkulta, mikä sieltä näennäisturvapaikasta keljuilee.
Oiskohan parempi, että hankkisit oman elämän tai sellaisen nettifoorumiun, mikä vastaa sinun henkistä tasoasi. Se olisi sellainen alempi taso, millä voisit sitten harjoitella kanssakäymistä kypsemmän tason kirjoittelijoiden kanssa. Menestystä sinne teinipuolelle. - Elisa R
dut/mistä haet apua, kun vaikeat ajat kohdallesi tulevat?. Niitä ei kukaan pääse karkuun. Ne tulevat jokaiselle. Ilkkujille itselleen on yleensä käynyt monin verroin pahemmin. Sitten ihmetellään ja itketään, että miten minulle näin kävikään. Eihän nyt minulle mitään ikävää voi sattua. Niinpä.....Tää on tää maailma.
- Tuom.
K.D kirjoitti:
Lisäksi ole sitä mieltä, että palstalle pitäisi saada sheriffi.Aika mielenkiintoista. Tässähän alkaa ihan mielenkiinto heräämään. Mikähän profeetallinen henkilö oletkaan? Täällä pitäisi keskustella aiheenmukaisesta teemasta. Mutta palstaa käytetään ihan muihin tarkoituksiin. Siis saatanallisiiin hyväveliverkostoihin?
- Tuom.
K.D kirjoitti:
Lisäksi ole sitä mieltä, että palstalle pitäisi saada sheriffi.minulle soittanut. Olen sentään erittäin tärkeä henkilö! Vai haluatko kokeilla sitä`?
- hurmosprofeetatkin
Ehdin lukea ketjun melkein loppuun ja jätin ruudulle auki sen missä annettiin kyytiä lasten päivähoidoille, aborteille ja eroille ja kävin ottamassa iltapäivänokoset ja tulin lukemaan lisää. Jäljellä oli vaan "Viesti on poistettu".
Oli se niin profeetallisen kovaa tekstiä tälle syntiselle kansalle, ettei sitä siedetty kuunnella ja lukea.
Kävi niinkuin Baarukin kuningas Sidkialle lukemalle Jeremian tekstille, tuleen vaan!
Jerusalem revittiin maan tasalle ja poltettiin poroksi ja kuningas Sidkian pojat teurastettiin hänen silmiensä edessä ja sitten puhkaistiin silmät ja raahattiin pakkosiirtoon. Sama taitaa odottaa tätä kansaa, ei tämä kansa kestä kuunnella totuutta itsestään, tuleen vaan!- Facta non verba
Nimimerkille kyytiä saivat
Näet tilanteen oikein. Tässä maassa ei siedetä tervettä opetusta; vain huuhaa-hurmos-profeeta saavat jyllätä ja rikkoa syyttömien lastenkin elämää.
Mutta, tilanne onkin kypsynyt siihen, että Jumala sanoo sanottavansa muussa muodossa;ei enää sanojen kautta...
Hurmos-profeetat keskusteluketju on tallessa.... (sensuurin harmiksi) Ja perästä kuuluu, sanoi torventekijä! Valitettavana on pidettävä eksyttäjien ja eksytettyjen patologista tilaa. Kuulemme kyllä jopa uutisissa - mikä finaali tulee, kun torjutaan KAIKKI kehotukset, ym - maatalon emäntä
Facta non verba kirjoitti:
Näet tilanteen oikein. Tässä maassa ei siedetä tervettä opetusta; vain huuhaa-hurmos-profeeta saavat jyllätä ja rikkoa syyttömien lastenkin elämää.
Mutta, tilanne onkin kypsynyt siihen, että Jumala sanoo sanottavansa muussa muodossa;ei enää sanojen kautta...
Hurmos-profeetat keskusteluketju on tallessa.... (sensuurin harmiksi) Ja perästä kuuluu, sanoi torventekijä! Valitettavana on pidettävä eksyttäjien ja eksytettyjen patologista tilaa. Kuulemme kyllä jopa uutisissa - mikä finaali tulee, kun torjutaan KAIKKI kehotukset, ymTämä kuulostaa kyllä jo uhkaavalta, jotain sellaista tapahtuu mikä päätyy uutisiin saakka. Kunhan ei nyt mopo karkaa keneltäkään!
- pohdintoja
maatalon emäntä kirjoitti:
Tämä kuulostaa kyllä jo uhkaavalta, jotain sellaista tapahtuu mikä päätyy uutisiin saakka. Kunhan ei nyt mopo karkaa keneltäkään!
Olen samaa mieltä.Tuollaisilla pelonlietsomis unilla ja profetiolla voi olla vakavia seurauksia heikompiin veljiin ja sisariin.Vaikka ne ei itseeni vaikuta oikein mitenkään.
- jäitä hattuun
pohdintoja kirjoitti:
Olen samaa mieltä.Tuollaisilla pelonlietsomis unilla ja profetiolla voi olla vakavia seurauksia heikompiin veljiin ja sisariin.Vaikka ne ei itseeni vaikuta oikein mitenkään.
Aikanaan ns. kylmän sodan vuosina tunsin todellista ja jatkuvaa kauhua maailmanlopusta ja ydinsodasta, ja silloin rukoilinkin Jumalaa, ettei hän sallisi sodan tulevan. Eli kyllä maailman uutiset minun mielestäni pitävät ihan ylivoimaisesti tuosta pelon lietsomisesta huolen ihan ilman tavallisten ihmisten uninäkyjä ja profetioita, tänäkin päivänä. Sitä paitsi Raamatun omat profetiat ovat kyllä paljon pelottavampia kuin yksikään täällä esiintynyt profetia tai uni on koskaan ollut. Täällä ei ole koskaan lukenut esim. mitään sellaista, että "ihmiset tulevat kuolemaan silkasta pelosta", mikä taas Raamatussa lukee ja mikä laittaa todella vakavasti miettimään sitä, että mikä tätä maanpiiriä todella mahtaa kohdata. Kyllä täällä sentään paljon kesympiä profetioita näkee kuin Isossakirjassa tai uutisissa.
- milla_48
jäitä hattuun kirjoitti:
Aikanaan ns. kylmän sodan vuosina tunsin todellista ja jatkuvaa kauhua maailmanlopusta ja ydinsodasta, ja silloin rukoilinkin Jumalaa, ettei hän sallisi sodan tulevan. Eli kyllä maailman uutiset minun mielestäni pitävät ihan ylivoimaisesti tuosta pelon lietsomisesta huolen ihan ilman tavallisten ihmisten uninäkyjä ja profetioita, tänäkin päivänä. Sitä paitsi Raamatun omat profetiat ovat kyllä paljon pelottavampia kuin yksikään täällä esiintynyt profetia tai uni on koskaan ollut. Täällä ei ole koskaan lukenut esim. mitään sellaista, että "ihmiset tulevat kuolemaan silkasta pelosta", mikä taas Raamatussa lukee ja mikä laittaa todella vakavasti miettimään sitä, että mikä tätä maanpiiriä todella mahtaa kohdata. Kyllä täällä sentään paljon kesympiä profetioita näkee kuin Isossakirjassa tai uutisissa.
Yhteenveto
Kertoo hyvin paljon se, että eilen illan suussa poistettiin keskusteluketju nimeltä Hurmos-profeetat (jossa lukijoita lähelle 1000). Kun laitoin (muutamien ihmettelijöiden) johdosta infoa SIVUN poistamisesta, niin kas vain! - Sensuuri oli "puhdistanut" senkin sivun pois...
Mutta, ne jotka eivät salli avointa keskustelua villitsevien profetioiden tiimoilta täällä, jonka palstan otsikko on PROFETIAT, he ovat nyt ottaneet vastuun jatkokehityksestä. Monella tavalla ja monella tasolla.
Kun hurmos-profetioiden yhteydessä voi adekvaattisesti nähdä sairaita ilmiöitä, jotka eivät siis kuulu normaaliin kristilliseen (Raamatun UT:n) opetuksen mukaiseen elämään, ja
- kun niihin ei voi eikä saa muka (?) tarttua, ja
- kun patologinen "profetia-villitys" johtaa mihin johtaa, lopuksi (?) ja
- kun viha ja pelko on sitä luokkaa, että jo kirjoiotuksetkin koetaan "uhkana ja vihollisena"....
Niin looginen johtopäätös on, että jotakin on jossakin ja monella tapaa pahasti vinksallaan?
Typerä jälkiviisaus?
Sitten kyllä otetaan kantaa? Sitten kun sairaat ilmiöt ovat finaalissa, kun se "pinnan alla" muhiva aines on täyteen hedelmään kypsynyt. Kun on tapahtunut sellaista, mitä ei muka uskottu?
Kun tapahtui ns. Jokelan koulutragedia, tapahtui Kauhajoen tragedia, niin harjoitettiin "jälkiviisautta" . Muka ei "mitään" ollut näkyvissä? Pötyä. Kyllä sitä noissakin tragedia-kuvioissa oli, ja oli nähtävissäkin. Mutta ei välitetty nähdä, uskoteltiin illuusioissakin että tuo kaikki on "normaalia", sitä pitää vain katsella ja sietää. Ja ne tahot, jotka mitä ilmeisemmin havaitsivat "tietyt merkit" - patologisen arsenaalin pinnan alla, ne eivät saaneet ääntään kuuluviin?
Asioiden ennakointi?
Koirat? Niiden hajuaisti on n. 500 kertainen ihmisen vastaavaan. Siksi koira haistaa asiat kaukaa.
Kissat, monet muut eläimet? Niiden kuuloaisti ulottuu yli 20 000 hz, korkeisiin ultraääniin, ja mataliin (alle 40 hz värähtelyiden tasolle, joita alempia ääniä ihminen ei kuule). Mitä näillä tarkoitan? Esimerkki.
Kerran matkallani Agadirissa opas kertoi seuraavaa, (kun kissojen ruokintakupit olivat kuinkin talon oven ulkopuolella, ja joku kysyi: miksi?) Hän sanoi, että vanha Agadirin kaupunki oli kukkulalla.
Kun 1960-luvulla oli maanjäristys tulossa, KAIKKI kissat olivat merkillisellä tavalla häipyneet ennakoivasti maisemista. Aivan? Heidän kuuloaistinsa tunnisti maankuoren värähtelyn, jo kauan ennen kuin itse aktiivi pintatason tuho tuli. Uudelleen rakennettu kaupunki on matalassa laaksomaisemassa, ja kissat ovat heidän "turvavakuutuksensa". Jos kissojen ruoat on syömättä, kissat häipyneet maisemista, he ymmärtävät - että jotakin on pielessä.
Tämä vastavaa ilmiöhän näkyi v. 2004 tsunamin yhteydessä. Eläimet pakenivat hurjaa vauhtia yläs vuorille Thaimaassa, rantamaisemissa, ihmisten ihmetykseksi.
Siis?
Kun jotkut arvostavat kissojensa ominaisuuksia, eivät ylenkatso. Monet arvostavat koirien aisteja, eivät halveksi koiriaan... Ihmiset arvostavat monien eläinten ominaisuuksia, ja säästyvät moniltakin
turhilta ongelmilta...
Mutta kun "jumalan ihmiset" - halveksivat niitä palvelijoita, jotka omaa nahkaansa säästämättä yrittävät tuoda tervettä ja raitista linjaa mm. eksyttäviin ja villitseviin profetiailmiöihin... Kun suljetaan korvat: - tuo koiran haukku pilaa meidän ilomme, meidän orgiamme! - Tuo viheliäinen koira - olkoonkin vaikka vartiokoira - se pitää panna hiljaiseksi! Kuonokoppa sille, palstat sensuuriin!
Niin mitä tästä? Vaikka tietäisin, ja tiedänkin mitä tällaisesta loogisesti seuraa, en sitä kerro.
Mutta sitten, kun traagisia asioita näkyy ja kuuluu? Kun kuuroille korville kaikuneet varoitukset on heitetty roskiin, ylimielisyydessä ja itseriittoisuudessa... Niin sitten kun kaiken tämän asiayhteyden "hedelmä" on julki, niin ei voida sanoa, etteikö yritystä saattaa tilanteita terveeseen ja positiiviseen suuntaan ollut. Kyllä oli. Mutta kaikella on aikansa.
Ja se tarkoittaa, ettei tämän kirjoittaja enempää harjoita kirjoittamista täällä "villien asioiden viidakossa". Kaikella on aikansa. On aika aloittaa, aika lopettaa. Aika puhua, aika vaieta.
Noudattakaa kritiikittä kaikkia mahdollisia "unia", sanomia, käskyjä, niin teille hyvin käy! (?)
Ne tahot, jotka eilen mielivalloin ja vastoin yhdenvertaista sananvapautta "sensuroivat" tietyt kirjoitustetjut (ei vain joitakin kommentteja) - mitä heistä? Hekin saavat palkintonsa täsmälleen niinkuin pitää. Ja silloin - kun poistetun kirjoitusketjun sisältämät asiat tuovat julki "jatkonäytelmän". Silloin heiltä kysytään. Ja he joutuvat vastamaan. - Tuom.
milla_48 kirjoitti:
Yhteenveto
Kertoo hyvin paljon se, että eilen illan suussa poistettiin keskusteluketju nimeltä Hurmos-profeetat (jossa lukijoita lähelle 1000). Kun laitoin (muutamien ihmettelijöiden) johdosta infoa SIVUN poistamisesta, niin kas vain! - Sensuuri oli "puhdistanut" senkin sivun pois...
Mutta, ne jotka eivät salli avointa keskustelua villitsevien profetioiden tiimoilta täällä, jonka palstan otsikko on PROFETIAT, he ovat nyt ottaneet vastuun jatkokehityksestä. Monella tavalla ja monella tasolla.
Kun hurmos-profetioiden yhteydessä voi adekvaattisesti nähdä sairaita ilmiöitä, jotka eivät siis kuulu normaaliin kristilliseen (Raamatun UT:n) opetuksen mukaiseen elämään, ja
- kun niihin ei voi eikä saa muka (?) tarttua, ja
- kun patologinen "profetia-villitys" johtaa mihin johtaa, lopuksi (?) ja
- kun viha ja pelko on sitä luokkaa, että jo kirjoiotuksetkin koetaan "uhkana ja vihollisena"....
Niin looginen johtopäätös on, että jotakin on jossakin ja monella tapaa pahasti vinksallaan?
Typerä jälkiviisaus?
Sitten kyllä otetaan kantaa? Sitten kun sairaat ilmiöt ovat finaalissa, kun se "pinnan alla" muhiva aines on täyteen hedelmään kypsynyt. Kun on tapahtunut sellaista, mitä ei muka uskottu?
Kun tapahtui ns. Jokelan koulutragedia, tapahtui Kauhajoen tragedia, niin harjoitettiin "jälkiviisautta" . Muka ei "mitään" ollut näkyvissä? Pötyä. Kyllä sitä noissakin tragedia-kuvioissa oli, ja oli nähtävissäkin. Mutta ei välitetty nähdä, uskoteltiin illuusioissakin että tuo kaikki on "normaalia", sitä pitää vain katsella ja sietää. Ja ne tahot, jotka mitä ilmeisemmin havaitsivat "tietyt merkit" - patologisen arsenaalin pinnan alla, ne eivät saaneet ääntään kuuluviin?
Asioiden ennakointi?
Koirat? Niiden hajuaisti on n. 500 kertainen ihmisen vastaavaan. Siksi koira haistaa asiat kaukaa.
Kissat, monet muut eläimet? Niiden kuuloaisti ulottuu yli 20 000 hz, korkeisiin ultraääniin, ja mataliin (alle 40 hz värähtelyiden tasolle, joita alempia ääniä ihminen ei kuule). Mitä näillä tarkoitan? Esimerkki.
Kerran matkallani Agadirissa opas kertoi seuraavaa, (kun kissojen ruokintakupit olivat kuinkin talon oven ulkopuolella, ja joku kysyi: miksi?) Hän sanoi, että vanha Agadirin kaupunki oli kukkulalla.
Kun 1960-luvulla oli maanjäristys tulossa, KAIKKI kissat olivat merkillisellä tavalla häipyneet ennakoivasti maisemista. Aivan? Heidän kuuloaistinsa tunnisti maankuoren värähtelyn, jo kauan ennen kuin itse aktiivi pintatason tuho tuli. Uudelleen rakennettu kaupunki on matalassa laaksomaisemassa, ja kissat ovat heidän "turvavakuutuksensa". Jos kissojen ruoat on syömättä, kissat häipyneet maisemista, he ymmärtävät - että jotakin on pielessä.
Tämä vastavaa ilmiöhän näkyi v. 2004 tsunamin yhteydessä. Eläimet pakenivat hurjaa vauhtia yläs vuorille Thaimaassa, rantamaisemissa, ihmisten ihmetykseksi.
Siis?
Kun jotkut arvostavat kissojensa ominaisuuksia, eivät ylenkatso. Monet arvostavat koirien aisteja, eivät halveksi koiriaan... Ihmiset arvostavat monien eläinten ominaisuuksia, ja säästyvät moniltakin
turhilta ongelmilta...
Mutta kun "jumalan ihmiset" - halveksivat niitä palvelijoita, jotka omaa nahkaansa säästämättä yrittävät tuoda tervettä ja raitista linjaa mm. eksyttäviin ja villitseviin profetiailmiöihin... Kun suljetaan korvat: - tuo koiran haukku pilaa meidän ilomme, meidän orgiamme! - Tuo viheliäinen koira - olkoonkin vaikka vartiokoira - se pitää panna hiljaiseksi! Kuonokoppa sille, palstat sensuuriin!
Niin mitä tästä? Vaikka tietäisin, ja tiedänkin mitä tällaisesta loogisesti seuraa, en sitä kerro.
Mutta sitten, kun traagisia asioita näkyy ja kuuluu? Kun kuuroille korville kaikuneet varoitukset on heitetty roskiin, ylimielisyydessä ja itseriittoisuudessa... Niin sitten kun kaiken tämän asiayhteyden "hedelmä" on julki, niin ei voida sanoa, etteikö yritystä saattaa tilanteita terveeseen ja positiiviseen suuntaan ollut. Kyllä oli. Mutta kaikella on aikansa.
Ja se tarkoittaa, ettei tämän kirjoittaja enempää harjoita kirjoittamista täällä "villien asioiden viidakossa". Kaikella on aikansa. On aika aloittaa, aika lopettaa. Aika puhua, aika vaieta.
Noudattakaa kritiikittä kaikkia mahdollisia "unia", sanomia, käskyjä, niin teille hyvin käy! (?)
Ne tahot, jotka eilen mielivalloin ja vastoin yhdenvertaista sananvapautta "sensuroivat" tietyt kirjoitustetjut (ei vain joitakin kommentteja) - mitä heistä? Hekin saavat palkintonsa täsmälleen niinkuin pitää. Ja silloin - kun poistetun kirjoitusketjun sisältämät asiat tuovat julki "jatkonäytelmän". Silloin heiltä kysytään. Ja he joutuvat vastamaan.Käsittääkseni ihan ns. ainakakin aikoinaan tervejärkiset vanhemmat ihmiset vaistosivat ilman noiden eläinten superaistejakin, mitä tietynlaisesta käyttäytymisen normien rapautumisesta seuraa. Tätä varsinkin suomalaista patologista yhteiskunnallista kehitystä on kulunut jo puolivuosisataa ns. vapaan eli laiminlyövän kasvatuksen myötä.
Se mitä on tässä pahuuden esiinmarssissa vielä on pinnan alla, niin sieltä saattaa tulla yhä inhottavampia ilmiöitä katukuvaan. Kaikenlainen illkivalta ja riitaisuus tulee tämän trendin myötä vaan kasvamaan. Puhutaan jäävuoren huipusta. Yleinen sikailu ja väkivalta sekä henkisellä, että fyysisellä tavalla tulee lisääntymään. Kyllä niistä profetioitakin on, mutta ei niillä ole enää vakavasti otettavia kuulijoita. Hurmosprofetiat ilmeisesti peittävät ne alleen. Ihmiset ovat jo hyvän vihamiehiä, totuuden vihamiehiä on ollut kautta aikojen. He eivät ole enää edes itserakkaita, mutta jollain lailla narsistisia kulttuurisesti.
Narsismihan on loppunäytöksessään vihaa myös itseä kohtaan.
On jo pitkään näyttänyt siltä, että Jumalakin vaan enää kuvaa, mitä tulee tapahtumaan, jotta Hälle uskolliset voisivat pelastautua uskonsa myötä. Mitään fyysisiä turvapaikkoja ei nykyään edes ole olemassa. muuta kuin tavallista välttämiskäyttäytymistä. Mm. ennen Kauhajoen surmaa ,Jumala näytti kolme päivää ennen Suomen lippujen olevan puolitangossa menestyksen palkintopallilla. Rukouskehotuksia nuorten puolesta on ollut jo aikoja sitten.
Raamatun eräs ohje käyttäytymiskasvatuksen suhteen: "Jollei pahan teon tuomio tule pian, niin ihminen saa voimaa tehdä pahaa. " Ja tämä pahan sielun piilevä, vapaa ja villi voima lisääntyy päivä päivältä tässä normittomassa yhteiskunnassa. Ja siitähän demonit riemastuvat, sillä ne elävät liitossa sielun alitajuisten piilevien voimien kanssa. Tämä on sellainen sosiokulttuurinen pahan voima, mitä ei enää pysäytä kuin poikkeuslait, jos nekään? - ent.juoppo
Tuom. kirjoitti:
Käsittääkseni ihan ns. ainakakin aikoinaan tervejärkiset vanhemmat ihmiset vaistosivat ilman noiden eläinten superaistejakin, mitä tietynlaisesta käyttäytymisen normien rapautumisesta seuraa. Tätä varsinkin suomalaista patologista yhteiskunnallista kehitystä on kulunut jo puolivuosisataa ns. vapaan eli laiminlyövän kasvatuksen myötä.
Se mitä on tässä pahuuden esiinmarssissa vielä on pinnan alla, niin sieltä saattaa tulla yhä inhottavampia ilmiöitä katukuvaan. Kaikenlainen illkivalta ja riitaisuus tulee tämän trendin myötä vaan kasvamaan. Puhutaan jäävuoren huipusta. Yleinen sikailu ja väkivalta sekä henkisellä, että fyysisellä tavalla tulee lisääntymään. Kyllä niistä profetioitakin on, mutta ei niillä ole enää vakavasti otettavia kuulijoita. Hurmosprofetiat ilmeisesti peittävät ne alleen. Ihmiset ovat jo hyvän vihamiehiä, totuuden vihamiehiä on ollut kautta aikojen. He eivät ole enää edes itserakkaita, mutta jollain lailla narsistisia kulttuurisesti.
Narsismihan on loppunäytöksessään vihaa myös itseä kohtaan.
On jo pitkään näyttänyt siltä, että Jumalakin vaan enää kuvaa, mitä tulee tapahtumaan, jotta Hälle uskolliset voisivat pelastautua uskonsa myötä. Mitään fyysisiä turvapaikkoja ei nykyään edes ole olemassa. muuta kuin tavallista välttämiskäyttäytymistä. Mm. ennen Kauhajoen surmaa ,Jumala näytti kolme päivää ennen Suomen lippujen olevan puolitangossa menestyksen palkintopallilla. Rukouskehotuksia nuorten puolesta on ollut jo aikoja sitten.
Raamatun eräs ohje käyttäytymiskasvatuksen suhteen: "Jollei pahan teon tuomio tule pian, niin ihminen saa voimaa tehdä pahaa. " Ja tämä pahan sielun piilevä, vapaa ja villi voima lisääntyy päivä päivältä tässä normittomassa yhteiskunnassa. Ja siitähän demonit riemastuvat, sillä ne elävät liitossa sielun alitajuisten piilevien voimien kanssa. Tämä on sellainen sosiokulttuurinen pahan voima, mitä ei enää pysäytä kuin poikkeuslait, jos nekään?Tulee mieleen että nämä "kristityt" hakevat semmoisia "profetiahumaloita" noista ennustuksista unista ja sanomista.Siellä ne huojuu ja horjuu.Uhrejakin on jo moinen toiminta vaatinut.Osa on tippunut pöydän alle.Ei muuta kuin lisää goktaileja pöytään.Eikö olisi jo aika aloittaa raitistuminen ja nenänvalkaisuviikot ???
- Hurmosprofeetaksi
Facta non verba kirjoitti:
Hurmos-profeetat keskusteluketju on tallessa.... (sensuurin harmiksi) Ja perästä kuuluu, sanoi torventekijä! Valitettavana on pidettävä eksyttäjien ja eksytettyjen patologista tilaa. Kuulemme kyllä jopa uutisissa - mikä finaali tulee, kun torjutaan KAIKKI kehotukset, ymJossakin suhteessa termi "hurmosprofeetta" on hieman harhaanjohtavahko, koska en ole koskaan kokenut mitään hurmokseen vivahtavaakaan, enkä edes nähnyt kristillisissä yhteyksissä hurmosilmiöitä.
Luther aikanansa taisteli kiivaasti hurmahenkiä vastaan. Hurmahengillä hän tarkoitti sellaisia, jotka asettivat saamansa ilmestykset ja sisäiset sanat Raamatun yläpuolelle. Samasta syystä luterilaisessa kirkossa on vuosisatoja pitäydytty lähinnä vain ulkoisessa Raamatun sanassa ja kielletty Pyhän Hengen suoranainen ilmoitus ja puhe.
Ensimmäisestä helluntaista alkaneessa Pyhän Hengen valtakautena Henki ilmoitti apostoleille asioita ja jakoi armolahjoja. Sama järjestys on voimassa tänäkin päivänä. Pyhä Henki toimii.
Kutsumukseni nykyiseen tehtävääni tapahtui äänettömän rukoukseni aikana keskellä tavallista työpäivää ja työtehtäviä. ´Kuulin` Paavalin tapaan (2. Kor. 12:4 "...kuuli sanomattomia sanoja...") epäkuuloaistimuksellista puhetta, jossa minulta kysyttiin tahtomista. Kysymys oli jollakin tavoin sellainen, ettei siihen voinut olla suostumatta.
Kysymys ratkaisi samalla ongelmallisen asian, joka oli vaivannut minua jo kuukausia, ellei vuosia.
Siitä lähtien sain varsin selkeästi apua ja neuvoja kyseisessä asiassa toimimisessa. Sama jatkuu edelleen jo varsin monetta vuotta.
Jossakin vaiheessa luulin, että tehtäväni oli jo täytetty ja olin irrottautumassa siitä. Siinä vaihessa tuli selkeä ilmoitus, että kutsumukseni tehtävään on elinikäinen.
Näiden ilmoituksien ja päivittäisen johdatuksen ja tuhansien pikkutapahtumien perusteella olen uudelleenorganisoinut elämäni. Ansiotyöstä oli luovuttava, koska siihen ei jäänyt enää aikaa.
Muutama läheinen on Hengessä vahvistanut kutsumustani. Yhteiskunnallisesti ja ulkonaisseurakunnallisesti toimintani on tuskin kovinkaan suositeltavaa yleisenä elämänmuotona. Sisäisenä Hengen kutsuun vastaamisena se voisi olla kristillisesti suositeltavaa ja rohkaisevaa muillekin, kenelle Kutsu tulee, toimia eilispyhän evankeliumitekstin mukaisesti. - orava27
Hurmosprofeetaksi kirjoitti:
Jossakin suhteessa termi "hurmosprofeetta" on hieman harhaanjohtavahko, koska en ole koskaan kokenut mitään hurmokseen vivahtavaakaan, enkä edes nähnyt kristillisissä yhteyksissä hurmosilmiöitä.
Luther aikanansa taisteli kiivaasti hurmahenkiä vastaan. Hurmahengillä hän tarkoitti sellaisia, jotka asettivat saamansa ilmestykset ja sisäiset sanat Raamatun yläpuolelle. Samasta syystä luterilaisessa kirkossa on vuosisatoja pitäydytty lähinnä vain ulkoisessa Raamatun sanassa ja kielletty Pyhän Hengen suoranainen ilmoitus ja puhe.
Ensimmäisestä helluntaista alkaneessa Pyhän Hengen valtakautena Henki ilmoitti apostoleille asioita ja jakoi armolahjoja. Sama järjestys on voimassa tänäkin päivänä. Pyhä Henki toimii.
Kutsumukseni nykyiseen tehtävääni tapahtui äänettömän rukoukseni aikana keskellä tavallista työpäivää ja työtehtäviä. ´Kuulin` Paavalin tapaan (2. Kor. 12:4 "...kuuli sanomattomia sanoja...") epäkuuloaistimuksellista puhetta, jossa minulta kysyttiin tahtomista. Kysymys oli jollakin tavoin sellainen, ettei siihen voinut olla suostumatta.
Kysymys ratkaisi samalla ongelmallisen asian, joka oli vaivannut minua jo kuukausia, ellei vuosia.
Siitä lähtien sain varsin selkeästi apua ja neuvoja kyseisessä asiassa toimimisessa. Sama jatkuu edelleen jo varsin monetta vuotta.
Jossakin vaiheessa luulin, että tehtäväni oli jo täytetty ja olin irrottautumassa siitä. Siinä vaihessa tuli selkeä ilmoitus, että kutsumukseni tehtävään on elinikäinen.
Näiden ilmoituksien ja päivittäisen johdatuksen ja tuhansien pikkutapahtumien perusteella olen uudelleenorganisoinut elämäni. Ansiotyöstä oli luovuttava, koska siihen ei jäänyt enää aikaa.
Muutama läheinen on Hengessä vahvistanut kutsumustani. Yhteiskunnallisesti ja ulkonaisseurakunnallisesti toimintani on tuskin kovinkaan suositeltavaa yleisenä elämänmuotona. Sisäisenä Hengen kutsuun vastaamisena se voisi olla kristillisesti suositeltavaa ja rohkaisevaa muillekin, kenelle Kutsu tulee, toimia eilispyhän evankeliumitekstin mukaisesti.Varsin arvoituksellinen viesti... mutta parin lukukerran jälkeen selviää, että olet päässyt sairauseläkkeelle töistä mm. sen takia kun päästä kuuluu ääniä ja muutenkin taisi viirata, Voihan tämänkin sairauskertomuksen pukea tuollaiseksi Jumaluus-asiaksi ja ihmeelliseksi "minä olen valittu" - asiaksi.
Koeta palata maan pinnalle. Hae apua. - Menneet ja tulevat
orava27 kirjoitti:
Varsin arvoituksellinen viesti... mutta parin lukukerran jälkeen selviää, että olet päässyt sairauseläkkeelle töistä mm. sen takia kun päästä kuuluu ääniä ja muutenkin taisi viirata, Voihan tämänkin sairauskertomuksen pukea tuollaiseksi Jumaluus-asiaksi ja ihmeelliseksi "minä olen valittu" - asiaksi.
Koeta palata maan pinnalle. Hae apua.Jos on saanut oikean profeetallisen (raittiin ja terveen sellaisen) kutsun, ei ole Raamatun mukaista "laittaa kynttilää vakan alle". Piiloutua johonkin ?? - Mutta kaikkea on, joka lähtöön? Ja jos... no... puuhatkoon kukin. Raamatussa ei näy vahvistusta joillekin "salaperäisille" haamuprofeetoille, huppujen takana piileskeleville... Jos on SANA Herralta, se kestää julkisuuden.
- pitkällinen kokemus
Jossakin suhteessa termi "hurmosprofeetta" on hieman harhaanjohtavahko, koska en ole koskaan kokenut mitään hurmokseen vivahtavaakaan, enkä edes nähnyt kristillisissä yhteyksissä hurmosilmiöitä.
Muutama läheinen on Hengessä vahvistanut kutsumustani. Yhteiskunnallisesti ja ulkonaisseurakunnallisesti toimintani on tuskin kovinkaan suositeltavaa yleisenä elämänmuotona. Sisäisenä Hengen kutsuun vastaamisena se voisi olla kristillisesti suositeltavaa ja rohkaisevaa muillekin, kenelle Kutsu tulee, toimia eilispyhän evankeliumitekstin mukaisesti.Oikeasti säälittävää. Ihmisparka kokee että hänellä on kutsumus ja toimii sen varjolla ilmeisesti jotenkin varsin erikoisesti. Viestistä ei paljoa selviä mutta vaikutelma jää että jotain hämyä puuhataan nyt nurkissa jo vuosia.
Uskon että naapurit ja muut läheiset (jos eivät ole jo kaikonneet) ovat ihmeissään. Toivottavasti et sentään jakele Jeesus tulee-lappuja postilaatikoihin, kutsumus sekin.
Mutta, turhaanhan minkäin tätä kirjoitan, teikäläisiin ei tepsi mikään terve järkipuhe. - kolmelle
Muutama läheinen on Hengessä vahvistanut kutsumustani. Yhteiskunnallisesti ja ulkonaisseurakunnallisesti toimintani on tuskin kovinkaan suositeltavaa yleisenä elämänmuotona. Sisäisenä Hengen kutsuun vastaamisena se voisi olla kristillisesti suositeltavaa ja rohkaisevaa muillekin, kenelle Kutsu tulee, toimia eilispyhän evankeliumitekstin mukaisesti.kommentoijalle:
orava27:lle
>>olet päässyt sairauseläkkeelle töistä Koeta palata maan pinnalle. Hae apua. >Jos on saanut oikean profeetallisen (raittiin ja terveen sellaisen) kutsun, ei ole Raamatun mukaista "laittaa kynttilää vakan alle". Piiloutua johonkin ?? Jos on SANA Herralta, se kestää julkisuuden. > Ihmisparalla on kutsumus ja toimii sen varjolla ilmeisesti jotenkin varsin erikoisesti, jotain hämyä puuhataan nyt nurkissa jo vuosia. Uskon että naapurit ja muut läheiset (jos eivät ole jo kaikonneet) ovat ihmeissään. - Tuom.
orava27 kirjoitti:
Varsin arvoituksellinen viesti... mutta parin lukukerran jälkeen selviää, että olet päässyt sairauseläkkeelle töistä mm. sen takia kun päästä kuuluu ääniä ja muutenkin taisi viirata, Voihan tämänkin sairauskertomuksen pukea tuollaiseksi Jumaluus-asiaksi ja ihmeelliseksi "minä olen valittu" - asiaksi.
Koeta palata maan pinnalle. Hae apua.että Jumala johdattaakin avuntarvitsijan Hänen helmaansa, kun maalliset"avut" on loppuunkäyty. Eikä sairaseläkkeelle joutuminen ole mikään pilkan asia. Ei myöskään köyhyys, sairaus, ihon väri jne..
Toiset saa avun alhaalta toiset ylhäältä. Katsotaan kumman apu kestää pidempään. Toinen kysymys on se, että onko oikeasti saanut kutsumuksen ylhäältä? Se on varmistettava päivittäin, niinkuin apostolit tekivät: "He kysyivät joka päivä onko asia niin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013