ikuisesti kelpaamaton suhteeseen

hölmistynyt...

Siis onko kyse vain tästä palstasta ja täällä olevista harvojen miesten mielipiteistä, vai onko se todellakin yleistä miesten keskuudessa ajatella niin, että jos naisella on ollut yhden yön juttuja, niin hän on ikuisesti parisuhteeseen kelpaamaton, vaikka ne yhden yön jutut olisivat tapahtuneet vaikka 10 vuotta sitten, ja sen jälkeen niitä ei olisi ollut ainoatakaan.

(Tässä vaan mietin, että jos miehet oikeasti ovat tällaisia, niin mistä teille kaikille löytyy ne läpeensä täydelliset ja virheettömät naiset)

35

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Jos suhteen toinen osapuoli on hyvin kokenut ja toinen osapuoli hyvin kokematon, vastakohdat täydentävät toisensa, ja suhteesta tulee hyvä.

    • Ei se satu

      vain tämän palstan poikasten provoilua. Ja taitavat lähes kaikki viestit tulla yhden ja saman klopin koneelta. Mieti paljonko haluat antaa arvoa jollekin massapostaajalle, jolla ei ole mitään kokemusta naisista tai parisuhteista todellisuudesta.

    • 114

      sellainen nainen kelpaa vaan ainoastaan "siihen". vain kunnollinen nainen kelpaa oikeaksi tyttöystäväksi. eipä niitä kunnollisia naisia kyllä paljoa ole olemassa.

      • ..,,..

        Aivan, liian käytettyyn naiseen ei voi luottaa.


    • 85j856

      No minulla olisi ainakin valtavat suorituspaineet kokeneen naisen kanssa, joka varmasti olettaa että minäkin osaisin edes perusasiat. Tuntuu että ennemminkin se kokematon mies on täysin parisuhteeseen kelpaamaton naisten mielestä.

      • kokenut nainen

        Et ole, eikä sulla ois mun kanssa ainakaan mitään paineita! Jokaisen kanssa ne asiat on opeteltava, jos on fiksu, eihän ihmiset ole samanlaisia muutenkaan! Ei mikään suhde takaa hyvää seksiä seuraavan kanssa, jo mieltymyserot voi olla tosi erilaiset.
        Mitkä perusasiat? Siis, ethän sä tunne mun kehoa... Mun mielestä ois jotenkin hirveetä, jos ois joku liukuhihnataktiikka ja joku pässi uskois siihen, että alkas vaan kohteleen jonain perusasioina. Kyllä kai sä sen tiedät, että hyvänä pito on kaikille hyvä ja yhdynnässä pippeli menee pimpiin, eikä väkisin saa panna eikä suoraan tunkea sisälle? Molempien pitää suostua ja haluta, hyväilyjä ensin ja sitten seksi. No, sitten sä tiedät perusasiat. Onpa vaikeeta. Ei sun kuule tartte anteeksi pyydellä, ne on kokemattomia ja epävarmoja, jotka on vaatimassa ja suorittamassa (ja itsekeskeiset paskiaiset, mihin ei kannata aikaansa muutenkaan haaskata). Oikeasti kokeneet (elämässäänkin, on nuoria tai vanhoja) tajuaa jo ihmiskohtasia eroja, osaa tutustua ihmiseen, oppii luopumaan siitä, mitä ei saa ja joustamaan, etenemään joustavasti... Siis, jokainen on ollut neitsyt, ja joissain asioissa, me kaikki pysytään kokemattomina, koska kaikkea ei pysty eikä ehdi.

        Ei, siis kokematon mies ei ole kelpaamaton vaan ihan yhtä hyvä, kun kaikki muutkin.


      • ur74u5
        kokenut nainen kirjoitti:

        Et ole, eikä sulla ois mun kanssa ainakaan mitään paineita! Jokaisen kanssa ne asiat on opeteltava, jos on fiksu, eihän ihmiset ole samanlaisia muutenkaan! Ei mikään suhde takaa hyvää seksiä seuraavan kanssa, jo mieltymyserot voi olla tosi erilaiset.
        Mitkä perusasiat? Siis, ethän sä tunne mun kehoa... Mun mielestä ois jotenkin hirveetä, jos ois joku liukuhihnataktiikka ja joku pässi uskois siihen, että alkas vaan kohteleen jonain perusasioina. Kyllä kai sä sen tiedät, että hyvänä pito on kaikille hyvä ja yhdynnässä pippeli menee pimpiin, eikä väkisin saa panna eikä suoraan tunkea sisälle? Molempien pitää suostua ja haluta, hyväilyjä ensin ja sitten seksi. No, sitten sä tiedät perusasiat. Onpa vaikeeta. Ei sun kuule tartte anteeksi pyydellä, ne on kokemattomia ja epävarmoja, jotka on vaatimassa ja suorittamassa (ja itsekeskeiset paskiaiset, mihin ei kannata aikaansa muutenkaan haaskata). Oikeasti kokeneet (elämässäänkin, on nuoria tai vanhoja) tajuaa jo ihmiskohtasia eroja, osaa tutustua ihmiseen, oppii luopumaan siitä, mitä ei saa ja joustamaan, etenemään joustavasti... Siis, jokainen on ollut neitsyt, ja joissain asioissa, me kaikki pysytään kokemattomina, koska kaikkea ei pysty eikä ehdi.

        Ei, siis kokematon mies ei ole kelpaamaton vaan ihan yhtä hyvä, kun kaikki muutkin.

        "Mitkä perusasiat?"

        Itse olen aina kuvitellut että seksissä on ainakin ne jotkut tietyt perusasiat, mitkä tulee hallita (ja joiden harjoittamiseen menee ainakin muutama kerta) ennen kuin seksistä voi nauttia. Siis tietenkin toisen huomioon ottamisen lisäksi.


        Kiitos vastauksestasi, en ehkä tunne itseäni täysin menetetyksi tapaukseksi enää.. :)


      • lisänä tähän
        ur74u5 kirjoitti:

        "Mitkä perusasiat?"

        Itse olen aina kuvitellut että seksissä on ainakin ne jotkut tietyt perusasiat, mitkä tulee hallita (ja joiden harjoittamiseen menee ainakin muutama kerta) ennen kuin seksistä voi nauttia. Siis tietenkin toisen huomioon ottamisen lisäksi.


        Kiitos vastauksestasi, en ehkä tunne itseäni täysin menetetyksi tapaukseksi enää.. :)

        "Itse olen aina kuvitellut että seksissä on ainakin ne jotkut tietyt perusasiat, mitkä tulee hallita (ja joiden harjoittamiseen menee ainakin muutama kerta) ennen kuin seksistä voi nauttia. "

        Sen verran on pakko vielä laittaa, että no, siinä ne perusasiat tuli ja muu on tutustumista.
        Et todellakaan ole mikään "menetetty tapaus", ne jotka haluaa "hallita" on yleensä kuule epävarmoja, seksissä onkin se ihana puoli, että siinä voi lakata hallitsemasta. Eka kerta on aina uuden ihmisen kanssa ja voi ollakin vähän pönttö ja ottaa huumorilla, ei tartte suorittaa :) Ja kuule, kerronpa tässä kaikille julkisen salaisuuden, mitä nää "tosi kokeneet" eivät muista kertoa: se on helppoa olla hallittu ja suorittaa, kun ei välitä, mutta siinä alkaa kokeneemmankin puntit tutista, kun oikein välittää ja rakastuu. Mä en nyt ihan kokemattomimmasta päästä ole, ja kyllä mua jännittää olla ekaa kertaa sellasen kanssa josta oikein tykkään :) Ja siis, ei tartte mitään hääyötä oottaa...
        Enkä todellakaan uskalla kaikkea ja ei ole mitään peruskurssia mihin turvautua. Parhaimmat kerrat on just niitä, kun ei ole, ja kamalimmat niitten "hallitsijoitten" kanssa, koska sen kyllä vaistoaa seksissä, onko toinen oikeesti mukana vai ei. Ja se ei siis liity osaamiseen, panojen määrään tai muuhun, vaan siihen, haluaako toinen vai ei, haluaako se seksiä vai päteä.
        Joskus voi olla ihan oikeesti hauskaa (ja siis rakkaudella ja hyvällä hauskaa) se, että asiat ei sujukaan, kun molemmat osaa suhtautua asioihin. Seksistä (kuten muustakin elämästä) voi nauttia epätäydellisenäkin ja perusasioitten oppiminen (sanotaan nyt näin) on sitä samaa hauskaa ja matkaa. Älä ota paineita!
        Joskus epätäydellisyys on kauneinta mitä on :)

        Eka kerta voi oikeasti olla yhtä hyvä kun se joku monennes ja joo, niihin pätemisintoisiin jos satut törmäämään, niin juokse ja lujaa. Ei ne ole anteeksi pyytelyn arvosia, eikä siitä kannata itteensä ottaa: etsikööt jonkun temppuradan ja menköt suorittamaan sille :)
        Kyllä aidolla ja itsevarmalla ihmisellä on aikaa opetella (ja opettaa) muutama "perusasia" elämässään, ota siis rennosti ;)


    • 15+20

      Valehtele. Minä en ainakaan haluaisi kuulla naisen entisistä hoidoista, monenko kanssa on ollut ja miten. Älä siis kerro. Itse en kyllä edes kysyisikään.

      • Ei se satu

        Isot asiat ovat tärkeitä, jos suhde kehittyy vakavaksi: lapset (onko, montako, missä) ja itse lasken mahdolliset avioliitotkin isoiksi asioiksi. Mutta pari- saati seksisuhteiden luetteleminen aikuisiällä (30 ) - no ei. Eihän niitä itsekään enää muistele.


    • mies olen

      Kymmenen vuotta tai eilen, ei eroa, Hyvä lähtökohta on, että miehellä on ollut vähintään yhtä monta yhdenyön juttua. Toimiva ajatusleikki on kysyä itseltä, että silloin kun yhdenyön juttuun lähti, niin olisiko lähtenyt sen nyt edessä olevan parisuhdekandidaatin kanssa vähintään yhtä mieluusti. Jos kyllä niin, hyvin menee - jos ei, niin ei lupaa hyvää,
      Onko tässä jotain ongelmallista, hyvät naiset?

      • täsmälleen!!!

        Parisuhteelle ei ole mitään esteitä, jos se jonka kanssa suhteen haluat olisi voinut olla myös yksi yhdenyön seuralaisistasi. Asiat ovat vinossa vain silloin, jos jaat miehet kahteen kategoriaan: niihin joiden kanssa huvitellaan yhdenyön juttuja ja niihin joiden kanssa ryhdytään suhteeseen. Jos jälkimmäiset tajuavat sinun tekevän tuollaisen jaon, he tuntevat itsensä b-luokan miehiksi eivätkä halua suhdetta kanssasi.


      • Anonyymi
        täsmälleen!!! kirjoitti:

        Parisuhteelle ei ole mitään esteitä, jos se jonka kanssa suhteen haluat olisi voinut olla myös yksi yhdenyön seuralaisistasi. Asiat ovat vinossa vain silloin, jos jaat miehet kahteen kategoriaan: niihin joiden kanssa huvitellaan yhdenyön juttuja ja niihin joiden kanssa ryhdytään suhteeseen. Jos jälkimmäiset tajuavat sinun tekevän tuollaisen jaon, he tuntevat itsensä b-luokan miehiksi eivätkä halua suhdetta kanssasi.

        Erikoinen ajattelutapa, jos parisuhteeseen sopiva lasketaan b-luokaksi. Valtaosa naisista ajattelee sen ihan toisinpäin ja käsittääkseni valtaosa miehistäkin haluaa parisuhteeseen a-luokan naisen.


    • Arasvillen serkku

      Riippuu siitä oletko kaunis? Rumalla naisella ei kukaan mies tee yhtään mitään.

      • Anonyymi

        juuri näin työtön läski juoppo nainen on yökötys, maalaiselle toki kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri näin työtön läski juoppo nainen on yökötys, maalaiselle toki kelpaa.

        Tuskin läski työtön nainen kelpaa edes peräkammarin pojalle.
        Juopolle kelpaa kaikki, se on selvä.

        kiljupöhnä


    • Minusta taas tuntuu olevan aivan toisinpäin, mitä kokeneempi seksin saralla nainen on, niin sitä enemmän on ukkoja jonossa. Oli sitten kokenut ilmaiseksi monen miehen kanssa seksiä tai olipa sitten maksullinen nainen. Hyvin kelpaa.

      Jos taas on kokemusta vain kourallisesta parisuhteita, eikä irtoseksiä lainkaan niin katsotaan kuin halpaa makkaraa, friikkiä vitun hiekkapillu tiukkapipo jne.

      Ihmiset on.

      • Anonyymi

        "friikkiä vitun hiekkapillu tiukkapipo".

        No jopas on kielenkäyttöä.
        Kyllä jokainen nainen kostuu, kun löytää oikean kostuttajansa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        "friikkiä vitun hiekkapillu tiukkapipo".

        No jopas on kielenkäyttöä.
        Kyllä jokainen nainen kostuu, kun löytää oikean kostuttajansa.

        AV

        Sellasia teissä miehissä on, joista on okei nimitellä ja haukkua nausia jotka ei jakele ja ole reppu levällään kun vähän flirttaa.

        Ei välttämättä, kaikilla ei ole haluja. Plus jotkut sairaudet estää..


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Sellasia teissä miehissä on, joista on okei nimitellä ja haukkua nausia jotka ei jakele ja ole reppu levällään kun vähän flirttaa.

        Ei välttämättä, kaikilla ei ole haluja. Plus jotkut sairaudet estää..

        No, kai kaikki tulee esille jo keskusteluissa.
        Jokaiselle löytyy se sopiva ihannekumppani. Meistä jokainen kun on erilainen, erilaisine tarpeineen.

        Tänään ajattelin hurvitella, pysyn kaidalla tiellä, vaikka olisi kosteikkojakin luvassa:)

        AV


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Sellasia teissä miehissä on, joista on okei nimitellä ja haukkua nausia jotka ei jakele ja ole reppu levällään kun vähän flirttaa.

        Ei välttämättä, kaikilla ei ole haluja. Plus jotkut sairaudet estää..

        "Make me harder".
        Nyt on kyllä vartalo jo kova kuin mikä, pitäisi saada hierontaa.
        Onneksi kesän lämpö tuo helpotusta vaivoihin.

        https://www.youtube.com/watch?v=XoiOOiuH8iI&list=PLHg022HMFzFDLmJoyp3qECAYcG-_96w_x

        AV


    • Anonyymi

      Mitä suurempi rakoluku, sen rauhattomampi munasarjakas, vieläpä voimaantuu siinä vähän ennen vaihdevuosien alkua.

    • Anonyymi

      Yhden yön juttuja harrastanut nainen ei kelpaa parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        No, itse pidän kokemusta tässäkin asiassa tärkeänä.
        Kokenut ja terve, eihän parempaa voisi toivoa?

        AV


    • Anonyymi

      Kuvatunlaisen naisen sitoutumiskykyyn ei voi luottaa, joten ei kiitos.

      • Anonyymi

        Haaste, ole haasteen arvoinen.
        Jos voitat, tiedät olevasi parempi mitä ne 100 ennen sinua:)

        AV


    • Kyllä menneisyys on menneisyyttä, rajansa tietysti siinäkin. Riippuu tyypistä keneen tutustuu, henkilökohtaisesti tieto ei pahemmin hetkauta. Tosin ehkä kannattaa vihjaista että on ollut vauhti päällä aiemmin ja viimeiset kymmenen vuotta on ollut siveysvyö käytössä 🙂. Virheetöntä ja täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, nuo jotka jankkaavat käytetyistä naisista ja jännämiehistä eivät ole perillä reaaliteeteistä kovinkaan hyvin.

      • ai tämä olikin vuodelta kivi ja kirves, no eipä aihe ole kauheasti vanhentunut vieläkään 😂


      • Anonyymi

        Kiertopalkinto pitää ottaa sellaisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiertopalkinto pitää ottaa sellaisena.

        entäpäs kun palkintojenjakotilaisuuksia ei ole tapahtunut viimeiseen kymmeneen vuoteen, eikö se kerro jotain 🤔, ainakin moraalista tai siinä tapahtuneista muutoksista...kannattaisiko se huomioida


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        entäpäs kun palkintojenjakotilaisuuksia ei ole tapahtunut viimeiseen kymmeneen vuoteen, eikö se kerro jotain 🤔, ainakin moraalista tai siinä tapahtuneista muutoksista...kannattaisiko se huomioida

        On jo niin wanha tai rumapainoinen että ei enää kelpaa kenellekään.


    • Anonyymi

      Yhdenillan jutun ja prostitoidun ero on 1 sentti, mikä on pienin valuuttayksikkö.
      Luottamusseksuaalina yhdenillanjutut on sen verran mahdoton ajatuksenakin, etten sellaisiin ryhtyneeseen luottaisi. Toki tiedän että enemmistö miehistä ei näen koe, ja osa nylkyttäisi kaikkea vastaan tulevaa, joten varmasti heistä löytyy naiselle aina ottajia.

      • Anonyymi

        Fiksua.


      • Anonyymi

        "Yhdenillan jutun ja prostitoidun ero on"

        mahdoton määritellä, ne ovat kokonaan eri asioita.

        Jos ennalta päätetään yhden yön palvelusta ja sen hinnasta, on kyseessä ilotytön myymä seksipalvelu.

        Kun ihastutaan ja mennään ensikerran koeyöksi hetekalle, niin kummankin toiveena on että se ei jää ensimmäiseksi koeyöksi, ja perimmäisenä toiveena kummallakin on että lopulta päädytään parisuhteeseen. Mutta, jos tyttö ei ole riittävän nöyrä ja antautuvsinen, niin siitä muodostuu yhden illan miitainen seurustelusuhde.


    • Anonyymi

      Höpö höpö, ei oo syytä olla huolissaan ,ettetkö kelpais parisuhteeseen. ja täydelliset naiset ja vaimot on juuri tuollaisia, jotka miettii näitä asioita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe