Miten saisi parhaiten käsiä hoikemmiksi ja allit pois?
Olen muuten hoikka/normaalipainoinen (170/53), ja käsien ylinmääräiset häiritsevät. Tarkoitus ei ole siis laihduttaa muuten. Harrastan liikuntaa usein, ainakin viisi kertaa viikossa.
Millaisia liikkeitä, toistoja ja harjoituksia pitäisi tehdä?
Käsien kiinteytys - vinkkejä!
2
831
Vastaukset
- penkillä
Minä treenaan monipuolisesti käsiä ja yläkroppaa. Kysy kuntosaliohjaajalta.
Mut jollet käy salilla, niin...
Vesijuoksussa voit käyttää räpylöitä ja etsiä siitä sopivan vastuksen. Kysy ohjaajilta neuvoa, osaavat kyllä kertoa.
Sitten ihan kaikenlainen punttien nosto ja punnerrukset. Kun saat papua, iho kohoaa sieltä alhaaltakin.
Aika vaikeaa selittää noita liikkeitä jotka toimii tonne alleihin. Niitä lihaksia ei muuten paljoa käytetä. Ja ne kaikki nimitykset niille liikkeille, en muista.. Tunnen vaan lihaksissa, milloin on oikea liike.
Jos on löysää ihoa, niin sen voi käydä kiristämässä alan lääkärillä.- kymysysmerkki
Ihonkiristystä en kyllä ole ajatellut enkä tule ajattelemaankaan vaihtoehtona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078