jossain kohassa biiisiä tulee: nan nan na, nan nan na nan naa. sit taas tulee semmosta naisen disko tyylistä laulua. toi on vähän niinku infernal bämdin tyylinen jollei sit ookki sen biisi? apua??
mikä disco biisi?
4
588
Vastaukset
- hevimies(kö)
kyseinen biisi on simpsonit jaksossa moe ja marge pistävät kapakan uuteen uskoon ja moe ihastuu margeen. jossain kohassa lenny ja carl sanovat että pitää kai vaihtaa viereiseen pubiin kadun toisella puolen. sitten tätä paikka kuvataan (aika hintahtava paikka) ja siinä taustalla soi juuri tämä biisi. tää nan nan na tai lal lal la, kohta.
- hevimies(kö)
DjStar kirjoitti:
Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head.
kiitos. ei mitenkään kummonen biisi mut jäi vaivaamaan mieltä.
- adfbadbadfb
DjStar kirjoitti:
Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head.
Karsee kappale. Yäks. Kyllitäti ei o tehny 2000-luvulla ku yhden hyvän hitin, Chocolaten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528