Mies on mukava, meillä on paljon samoja kiinnostuksenkohteita, jaamme samat arvot ja muutenkin olemme samalla aaltopituudella. Miksi kuitenkaan en tunne, että olen löytänyt unelmieni miehen?! Tuntuu, kuin jotain puuttuisi, mutten osaa vain määritellä, mistä on kyse. Mies haluaisi kunnon parisuhteen, mutta itse epäröin.
Minulle tulee vain sellainen olo, että olenko yksinkertaisesti liian kranttu, etsinkö jotakin mahdotonta, eikä siksi mikään kelpaa minulle? Onko parempi etsiä ihmistä joka kolahtaa 100 % vai ns. pelata varman päälle, ja ryhtyä suhteeseen ok-miehen kanssa, jonka kanssa yhdessäolo tuntuu turvalliselta? Pelkään, että jos jatkan kranttuiluani, jään yksin, mutta silti tuntuu myös väärältä tehdä kompromisseja jos tavoitteena on elämänkumppanin löytäminen.
Pelata varman päälle?
7
1175
Vastaukset
- 15+18
"on mukava, meillä on paljon samoja kiinnostuksenkohteita, jaamme samat arvot ja muutenkin olemme samalla aaltopituudella"
Vaikka olen hetero voisin kirjoittaa melkein samoin, samaa sukupuolta olevista kavereistani
"Miksi kuitenkaan en tunne, että olen löytänyt unelmieni miehen?! "
Olisko siksi kun ne mainitut ominaisuudet olivat enemmänkin ystävä/kaveri ominaisuuksia
"Miksi kuitenkaan en tunne, että olen löytänyt unelmieni miehen?!"
Puuttuisiko mahdollisesti kipinä ja himo miestä kohtaan, tai ainakin jätit kirjoittamatta siitä
"Mies haluaisi kunnon parisuhteen, mutta itse epäröin"
Oletteko kuitenkaan ihan niin samoilla aaltopituuksilla tai arvoilla kuin aluksi annoit ymmärtää
"Tuntuu, kuin jotain puuttuisi, mutten osaa vain määritellä, mistä on kyse. "
Kuka sen sitten osaisi määritellä
"mutta silti tuntuu myös väärältä tehdä kompromisseja"
Mikä se kompromissi olisi jonka joutuisit tekemään?- ..........
"Olisko siksi kun ne mainitut ominaisuudet olivat enemmänkin ystävä/kaveri ominaisuuksia"
Tuliko tuossa vihdoinkin totuus naisen suusta, eli jos mies:
- on mukava
- omaa paljon samoja kiinnostuksenkohteita
- jakaa samat arvot
- on muutenkin samalla aaltopituudella
... niin hän on naisten mielestä pelkkää kaveriainesta? - 15+18
.......... kirjoitti:
"Olisko siksi kun ne mainitut ominaisuudet olivat enemmänkin ystävä/kaveri ominaisuuksia"
- on mukava
- jakaa samat arvot
... niin hän on naisten mielestä pelkkää kaveriainesta?"Tuliko tuossa vihdoinkin totuus naisen suusta"
Ei tullut, olen mies - Ei se satu
.......... kirjoitti:
- on mukava
- jakaa samat arvot
... niin hän on naisten mielestä pelkkää kaveriainesta?Nuo asiat ja rakastuminen/parisuhde eivät sulje mitenkään pois toisiaan. Mutta nuo eivät liioin riitä rakastumiseen.
- Metal Girl
Ei se satu kirjoitti:
Nuo asiat ja rakastuminen/parisuhde eivät sulje mitenkään pois toisiaan. Mutta nuo eivät liioin riitä rakastumiseen.
Jokainen meistä on samalla aaltopituudella ystävien kanssa mutta silti emme perusta perheitä heidän kanssaan.
- Darth
Ihmisen geeneistä 98% on apinoilta, joten haaremissa eläminen on luonnollisempaa kuin yksiavioisuus. Ehkä vaistoat luontaisesti ettei miehestäsi vain ole haaremin valtiaaksi ja siksi et koskaan voi rakastua häneen. Jo se että mies haluaisi kunnon parisuhteen viestii osaltaan, ettei tästä ole hallitsemaan useita naisia ja pitämään heitä kaikkia tyytyväisenä. Hän vain yrittää sitouttaa sinut, ennenkuin osaat pukea sanoiksi sen, mitä jo nyt vaistoat.
Ajattele, että mahtimiehellä voi olla kolme tai neljä naista samanaikaisesti ja he kaikki ovat mieheen täysin tyytyväisenä. Mies joka kykenee pitämään 3 naista tyytyväisenä samaanaikaan ei voi olla paha, vaikka heikommat miehet pyrkivätkin tätä moralisoimaan ja mustamaalaamaan. Jos naiset ovat tyytyväisiä, sellainen mieshän on hyvä, täydellinen ja haluttu. Kuka nainen ei haluaisi kuulua sellaisen mahtimiehen haaremiin? Vain sinulle omistetut hetket riittävät kyllä korvaamaan toisille naisille annetun ajan, kun mies on täydellinen alfayksilö.
Kerro miehellesi, että naisena haluat ja ansaitset enemmän. Jokainen nainen ansaitsee elämänkumppaniksi oman haareminvaltiaansa, ja miehestäsi ei kertakaikkiaan ole tähän. Miehesi on ilmeisesti betayksilö, joka pyrkii kompensoimaan miehisiä puutteitaan arvoilla ja romantiikalla, mutta himoittavaa alfaa eivät arvot ja romantiikka koskaan hänestä tee. ;) - Ei se satu
joudut pohtimaan tuollaista, niin et ole rakastunut. Haluatko parisuhteen vai haluatko rakastua, rakastaa ja olla rakastettu? Haluaisiko tuo mies olla vain joku, johon olet tyytynyt siinä pelossa, että jäät yksin ellet "ota" häntä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690