Jos olisit köyhä ja kiireinen perheellinen,

niin miten järjestäisit parisuhdelomaa?

55

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tunne

Köyhä ja kiireinen?

• että on kokoajan jotain suunniteltua menoa, eikä olis kauhiasti rahaakaan.

• aikoinaan niin köyhä, ettei mulla ollut varaa lopettaa työntekoa edes viikoksi, että olis kesälomaa saanut vietettyä. Se oli semmonen paska aika yrittäjänä, kun hinnat oli pohjissa ja rahaa ei voinut tehdä muuten kuin työaikaa pidentämällä.

• mariamania

aamulla keitiöön? Hiljaa hiipimällä..

• siihen aikaan hereillä. :)

• mariamania
        relaxed_eyes kirjoitti:

siihen aikaan hereillä. :)

Tankkaat ja kuivitat vauvan ensin ja laulat yksitoikkoisen tuutulaulun! Vauvat on fiksuja ja ymmärtää vanhempien aikeet :)

• näi o....
        mariamania kirjoitti:

Tankkaat ja kuivitat vauvan ensin ja laulat yksitoikkoisen tuutulaulun! Vauvat on fiksuja ja ymmärtää vanhempien aikeet :)

.

joissakin tapauksissa vauvat ovat jopa fiksumpia kuin vanhempansa

.

• En oo vielä koskaan sellasta järjestänyt.
      Mutta oon mä kymmeniä kertoja sellasta suunnitellut....

Yks tapa järjestää edullinen parisuhdeloma on lähtee johonkin kotimaiseen hotellikylpylään.
      Niistä tulee ainakin meille tarjouksia vähän väliä, että jos käy kuunteleen jonkun parin tunnin viikko-osakeiden myyntipuheen, niin 2-3 vrk hotellissa ja kylpylässä ei maksa muutamaa kymppiä enempää. (Ei tosin oo ihan viimeisintä hintatasoa tiedossa kun noi mainokset menee nykyään suoraan roskiin...)
      Tietty matkoihin ja oheistoimintaankin (vaikka hierontaa, ravintola,... yms.) menee rahaa, mutta kuitenkin sellainen edullinen ratkaisu mun mielestä.

• muttaku aikaisintaan marraskuussa olis mahdollista aikataulujen puitteissa. Ja haluis saada nyt heti jotain.

Alkaa vähä risoa, ku ollaan kaksisteen oltu yks viikonloppu reissussa koko kolmen vuoden aikana mitä ollaan yhdessä oltu. Neste rallia lukuunottamatta, siel ollaan oltu kolme kertaa.

• relaxed_eyes kirjoitti:

muttaku aikaisintaan marraskuussa olis mahdollista aikataulujen puitteissa. Ja haluis saada nyt heti jotain.

Alkaa vähä risoa, ku ollaan kaksisteen oltu yks viikonloppu reissussa koko kolmen vuoden aikana mitä ollaan yhdessä oltu. Neste rallia lukuunottamatta, siel ollaan oltu kolme kertaa.

Mä en tiiä ollaanko me oltu ikinä missään kahdestaa lomalla, ei varmaankaan. Aina on ollut mukana jotain kavereita tai sukulaisia. Jos se loma pitää nyt heti järjestää ja aika on kortilla, niin miten ois yksi yö jossain hotellissa, vaikka vaan naapurikaupungissa. (Ravintolaruokaa, iltaelämää, hotelliyö, aamupala huoneeseen...)

• Richartti kirjoitti:

Mä en tiiä ollaanko me oltu ikinä missään kahdestaa lomalla, ei varmaankaan. Aina on ollut mukana jotain kavereita tai sukulaisia. Jos se loma pitää nyt heti järjestää ja aika on kortilla, niin miten ois yksi yö jossain hotellissa, vaikka vaan naapurikaupungissa. (Ravintolaruokaa, iltaelämää, hotelliyö, aamupala huoneeseen...)

...suunnitelmia ja ehdotuksia riittää :)
        Toteutusasteelle ne ei oo koskaan edennyt, kun....

• Richartti kirjoitti:

...suunnitelmia ja ehdotuksia riittää :)
        Toteutusasteelle ne ei oo koskaan edennyt, kun....

Tossa sun hotelliyö-jutussa on ideaa. Mäpäs koitan sen totetuttaa ensviikonloppuna.

Tossa sun hotelliyö-jutussa on ideaa. Mäpäs koitan sen totetuttaa ensviikonloppuna.

....joskus näyttää tilanne siltä, että jäisimme kahden niin vaimolle tulee hirvittävä tarvetta keksiä jotain ettei vaan jäätäisi kahden. Jos omat lapset on jossain, niin sit lähdetään vaikka jonnekin sukuloimaan tai jotain...

• Richartti kirjoitti:

....joskus näyttää tilanne siltä, että jäisimme kahden niin vaimolle tulee hirvittävä tarvetta keksiä jotain ettei vaan jäätäisi kahden. Jos omat lapset on jossain, niin sit lähdetään vaikka jonnekin sukuloimaan tai jotain...

että yrittäisit yllättää sen.

että yrittäisit yllättää sen.

...vaihtoehtoa harkinnut/miettinyt.
        Pitäisi varmaan joskus kokeille, sittenhän sen näkis mitä siitä seurais.

• en kuitenkaan henkisesti. En myöskään ole kiireellinen.

• fionatar34

Lapset isovanhemmille ja sitten johonkin vain, syksy on kaunis myös suomessa.
      Sekin voi olla parisuhdelomaa kun sienestää yhdessä.
      Vai tarvitsetteko palveluja lomanne aikana?

• meillä on tässä menneen vuoden aikana ollut vähän kaikenlaista, eikä kamalasti nyt viittis isovanhempia vaivata, nekin kun on vanhoja ja väsyneitä.

Sienestäminen olis jees, jos osais. Ehkä...

• fionatar34
        relaxed_eyes kirjoitti:

meillä on tässä menneen vuoden aikana ollut vähän kaikenlaista, eikä kamalasti nyt viittis isovanhempia vaivata, nekin kun on vanhoja ja väsyneitä.

Sienestäminen olis jees, jos osais. Ehkä...

Seurakunta järjestää perheviikonloppuja joissa on lapsenhoitokin järjestetty ja vanhemmille ohjelmaa sekä täysihoito, tosi edullista.
        Siinä voisi olla myös vaihtoehto teille.

• trerd
        fionatar34 kirjoitti:

Seurakunta järjestää perheviikonloppuja joissa on lapsenhoitokin järjestetty ja vanhemmille ohjelmaa sekä täysihoito, tosi edullista.
        Siinä voisi olla myös vaihtoehto teille.

Eihän rela mikään köyhä ole. Kohta joku ehdottaa ruokakuponkeja...

• trerd kirjoitti:

Eihän rela mikään köyhä ole. Kohta joku ehdottaa ruokakuponkeja...

...peukku =D
        Mutta kyllä ne pitäjän rikkaimmat (varsinkin) hyödyntää kaikki tuollaiset....

• Richartti kirjoitti:

...peukku =D
        Mutta kyllä ne pitäjän rikkaimmat (varsinkin) hyödyntää kaikki tuollaiset....

...että Rela ois mitenkään hyvä tuloinen, vaan sitä että esim. mun pomolla riittää noit tuollasia ideoita miten hyödyntää kaikenlaisia vähävaraisille tarkotettuja juttuja.
        Ja se kyllä käyttää kaikki mahdolliset hyödyksi, siitä huolimatta että veropörssissä komeilee 6 numeroinen luku.

• paljonko teillä on jo sitä jälkikasvua, mutta eräässä kahden lapsen perheessä oli joka viikko sovittu "treffit" yhdeksi illaksi viikossa, jolloin esikoisen nukkumaan mentyä syödään jotain hyvää (pihviä, texmex tms.) yhdessä ja katsotaan lemppariohjelmaa telkkarista tai joku hyvä filmi DVD:ltä sylikkäin.

• oli ennen kerran kuussa ravintolatreffit, mut ne on nyt jääny....

Pitääpäs alkaa viritellä jotain tuon sun idean pohjalta.

• i.n.n.o.sence

Kiireelle ei mahda mitään, mutta matkalla pääsee ihan kohtuuhinnalla, kun tinkii asumisesta, koska ihan samahan se on missä nukkuu. Hostellit on ihan kohtuuhintaisia ja monessa maassa omppuhotelli on hyvä vaihtoehto. Mä olen joskus nukkunut rautatieasemallakin, tosin kun heräsin, joku koditon nukkui vieressä ja se oli aika orpo tunne... Ja sullahan on jo sen ikäisiä lapsia, että voivat hoitaa vauvaa.

• jbkjuhb

Vaikea sanoa. Olen koyhä ja kiireinen, mutta onneksi oman tilanteeni kohdalla en perheellinen. Teikäläiset = palstan vakkarit, pitää näemmä chattaamisesta keskustelupalstoilla, joten turha analysoida aloitukseen sen enempää kuin te itsekään. Eikös ollut mainio vastaus?

Laita joitakin ajatuksia, niin sun kanssas viitsisi keskustellakin. Vai ootko kysymysautomaatti, kenties?

• vänksy

Mä tarvisin ihanneparisuhteessani ihan päivittäin sitä kahdenkeskistä aikaa, olkoon vaikka vain tunti parikin illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen, mutta se siinä tärkeintä on, että olisi aikaa olla yhdessä ja vaikka vain jutella. Mulle ei riittäisi se, että yöt vaan nukutaan yhdessä ja että se olisi sitten se ainoa aika vuorokaudessa, jolloin voidaan olla kahdestaan.

Kerran viikossa sitten ilman lapsia voi vaikka mennä yhdessä johonkin yöksi(ei tarvitse edes olla mitään maksullista), tai vaikka olla vaan kotona, mutta niin että saa olla ihan rauhassa.

Nuokin jo auttaisi paljon. Joskushan sitten voi lähteä jonnekin pidemmälle reissuun vaikka ilman lapsia. Rahasta jos on kiinni, niin jättää muutaman kuukauden ajan baarireissut ja muut huvitukset vähän vähemmälle, niin eiköhän niillä säästyneillä rahoilla jo jossain pääse käymään :)

• niillä on lääkärikuluja.

ps. sä oot aika vaativa nainen...kaks tuntia illassa 5 päivää viikossa juttelua naisen kanssa... huhhuh.. viikonloppuisin sitten tietty vielä enemmän..?

• vänksy
        relaxed_eyes kirjoitti:

niillä on lääkärikuluja.

ps. sä oot aika vaativa nainen...kaks tuntia illassa 5 päivää viikossa juttelua naisen kanssa... huhhuh.. viikonloppuisin sitten tietty vielä enemmän..?

Hehe :D

Tajusin just kans ittekkin miltä toi kuulosti :)

Ei siis, mä en oo ollenkaan vaativa, mutta jos päivittäin(edes viikoittain) saa sitä kahdenkeskistä aikaa, ei koskaan ehdi tulemaan sellaista niin kovin suurta pakonomaista tarvetta lähteä mihinkään "parisuhdelomalle".

• Vai että

kiireinen? Ja montakohan tuntia viikossa sulla on aikaa roikkua täällä puhumassa paskaa ja kerjäämässä huomiota? Anna se aika perheellesi ja ongelma on sillä ratkaistu.

• Ehän mä voi akkaa pakottaa luopumaan omista tekemisistään.

• jhkjh,kj
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ehän mä voi akkaa pakottaa luopumaan omista tekemisistään.

Se ei kyllä ole mikään ihme, että jos joku muukin, kuin minä vähän ihmettelee sinun kiireellisyyttäsi tai juttujasi ylipäätään... Minä en yhtään tiedä, että mikä tai kuka sinä olet, mutta ilmiselvästi tää palsta on sulle suurinpiirtein koko elämä ts. ainoastaan sellainen mielikuva käytöksestäsi jää. Mua sinänsä ei yhtään haittaa, että miten paljon joku kirjoittelee, mutta siedettävyyden rajoissa ei oikein ole enää ole ollut se, että ainoastaan sinä ja palstaystäväsi mielestänne saisitte käydä asiakeskustelua ja että kaikki sinun ja palstaystävienne palstasanomisianne koskeva kritiikki on suurinpiirtein kiellettyä, ikänkuin jossakin totalitaarisessa valtiojärjestelmässä suurinpiirtein ( reps), vaikka muita sitten mielestänne saa teilata solvata mielestänne mielinmäärin... Minkä v*tun takia te ette mene chattailemaan yksityisiin yhteisöihinne, kun käsittääkseni teille on sellainen mahdollisuuskin foorumilla erikseen järjestetty?!! Ällöttää tollaset, jotka kuvittelee kaikkien lukijoiden olevan persoonatasoisesti kiinnostuneita palstakävijöiden persoonista, kun ainoastaan itse olette sitä ja se myös käytöksestänne näkyy - viitaten siis sinuun ja kummalliseen komppi- & kaverikerhoosi, jota siis ylläpidätte röyhkeästi ja julkisesti tällä _julkisen_ keskustelun puolella.

Ja sitten määytte, jos ei tule tuntemattomalta lukijalta juuri aina pilkulleen oikealla tapaa mairittelevaa vastausta kulloiseenkin palstamokellukseenne, joissa yleensä ette edes vaivaudu ajattelemaan laajemmin lukijoitanne paskan vertaa.

• jhkjh,kj kirjoitti:

Se ei kyllä ole mikään ihme, että jos joku muukin, kuin minä vähän ihmettelee sinun kiireellisyyttäsi tai juttujasi ylipäätään... Minä en yhtään tiedä, että mikä tai kuka sinä olet, mutta ilmiselvästi tää palsta on sulle suurinpiirtein koko elämä ts. ainoastaan sellainen mielikuva käytöksestäsi jää. Mua sinänsä ei yhtään haittaa, että miten paljon joku kirjoittelee, mutta siedettävyyden rajoissa ei oikein ole enää ole ollut se, että ainoastaan sinä ja palstaystäväsi mielestänne saisitte käydä asiakeskustelua ja että kaikki sinun ja palstaystävienne palstasanomisianne koskeva kritiikki on suurinpiirtein kiellettyä, ikänkuin jossakin totalitaarisessa valtiojärjestelmässä suurinpiirtein ( reps), vaikka muita sitten mielestänne saa teilata solvata mielestänne mielinmäärin... Minkä v*tun takia te ette mene chattailemaan yksityisiin yhteisöihinne, kun käsittääkseni teille on sellainen mahdollisuuskin foorumilla erikseen järjestetty?!! Ällöttää tollaset, jotka kuvittelee kaikkien lukijoiden olevan persoonatasoisesti kiinnostuneita palstakävijöiden persoonista, kun ainoastaan itse olette sitä ja se myös käytöksestänne näkyy - viitaten siis sinuun ja kummalliseen komppi- & kaverikerhoosi, jota siis ylläpidätte röyhkeästi ja julkisesti tällä _julkisen_ keskustelun puolella.

Ja sitten määytte, jos ei tule tuntemattomalta lukijalta juuri aina pilkulleen oikealla tapaa mairittelevaa vastausta kulloiseenkin palstamokellukseenne, joissa yleensä ette edes vaivaudu ajattelemaan laajemmin lukijoitanne paskan vertaa.

sun ei kannata haaskata aikaa ja energiaa mulle kommentoimiseen, koska minäkään en haaskaa aikaani ja energiaani sun kummenttien lukemiseen. Niis ei ikinä ole mitään uutta.

• jhkjh,kj
        relaxed_eyes kirjoitti:

sun ei kannata haaskata aikaa ja energiaa mulle kommentoimiseen, koska minäkään en haaskaa aikaani ja energiaani sun kummenttien lukemiseen. Niis ei ikinä ole mitään uutta.

Jaa. Minä kuitenkaan en toimi vastoin tämän foorumin sääntöjä: Oletko koskaan perehtynyt sellaiseen faktaan, että yhden lauseen keskustelunaloitus on chattailua, eikä keskustelupalstakeskustelemista? Et, ilmeisestikään. Samatenkaan et ilmeisestikään ymmärrä, että kiinnostuksesi kirjoittajien persooniin on HYVIN erikoista, ottaen huomioon, että paitsi että sinä chattailet, toteutat erikoisen orientaatiosi vielä JULKISEN keskustelun alueella. Ja sitäpaitsi sä valehtelet: juuri kukaan ei tällä palstalla teksteissään pohdi yleisen tason asioita niin paljoa, kuin minä. Minun teksteissäni jos missä, on aina asiaa ja lisäksi osaan kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä, eikä tapoihini myöskään kuulu laatia vatipäisesti ja pakkomielteisesti, kuin liukuhihnalta ikään, aloituksia, jollei mitään asiaa ole, kuten sinä ja palstakaverisi.

Se että jos minulla on asennetta sinua kohtaan, esimerkiksi, on se syntynyt siitä, että et mielestäni toteuta sivistynyttä keskustelemisen tapaa julkipalstalla ja mielestäni on todella outoa, että joku - yhtään kukaan- edes viitsii rekisteröityä, jollei edes halua antaa itsestään mahdollisimman positiivista kuvaa. Mutta sepä taitaakin olla niin, että kusipäät tältä palstalta vittuilevatkin muiden ja viattomien nimissä, vaiko miten on? Nynnyt (ko.kaltaiset). Ja jos & kum kerran häiriköillä on niinkin paljon paskaa päässä, että rekisteröivät nimiinsä nimimerkkejä enemmän kuin tavisjärki voi käsittää, niin mikäs siinä sitten varmaan sekoillessa, jos asiaton on.... Suututtaa vaan, että kun juuri muita laajasti kansan eri kirjon kansoittamia vaihtoehtoja vapaan suomalaisen kansalaiskeskustelun käymiseksi anonyymina internetissä ei juuri missään ole, niin että sitten tollaset ( anteeksi) kaltaisesi seurankipeät ja nettikaveriporukoidensa julkipalstoillekerääjät pilaavat nää julkisetkin keskustelualueet. Ja hei! Tässäkin viestissäni oli varmaan melkein sata kertaa enemmän asiaa ja mielipidettä, kuin yhdessäkään sinun kommentissasi, v*ttu edes omassa (!) keskustelussasi... Voin toki tarkistaa kaksitavuisuutesi ja tylsämieliset(!) chattitokaisusi. Sinun vahvuutesi saattaisi olla chattien puolella, ehkäpä? Jos kärsivällisyys ei riitä keskustelemiseen, suosittelen lämpimästi sinulle sitä vaihtoehtoa!

• frost-free

elämällä viikolla tavallista arkea ja suunnittelemalla etukäteen viikonlopuks jotain kivaa ja erikoista mieheni kanssa, kuten..noh, jotain..jossain muualla kuin kotona, omassa saunassa tai baarissa..

Vain mielikuvitus on rajana - ja tietysti se toisen vapaaehtoinen toimiminen yhdessä...

• Sand-wich

Ja matkustaisin Thaimaahan. Ja ilman vaimoa tietysti =)

• kundi.kundine

mökille varmaanki, lapset kummeille ja/tai mummoloihin.

• KoppavaHoro

jonkun ilmaisen lapsenvahdin (isovanhempien, palveluksen velkaa olevan naapurin/kaverin) palveluksia yhden illan ja yön verran ja tekaisisin kotiin pienen lomareissun. Piknikille voi mennä olohuoneen lattialle ja makkarista voi loihtia hotellihuoneen. Ja niin edelleen.

• kirpela

mummulle, tai vanhimmat lapsenpiiaksi, ja kaksin vaikka mökille saunaan.

• ihminen on köyhä, sillä ei ole mökkiä, minne lähteä saunomaan.

• ei ole mikään ongelma asian kannalta, koska lomailla voi käytännössä ilmaiseksikin. Kiire on todellisempi haitta. Ei siinä auta muu kuin raivata kalenteria, oli sitten köyhä tai rikas.

• tonou

Mä vetäsin vaikka luotolla, sillä luotolla kaikki pitää maksaakin, jos ei ole takeita toisten järjestelykyvystä.

(Luottoyhtiöihin voi siinä mielessä luottaa)

• tonou

Sä maksat jonkin tonnien tsydeemin ja syljet aurinkolaseihis ja sitten tulee jokin tsunami (force majuurdi). No mitä sä teet, jos olet maksanut kaiken tililtäsi?

Ei. Huono vaihtoehto.

Ongelmat pitää ohjata sinne keiden ongelma ongelma on.

• lomaa parisuhteelle vai lomaa parisuhteesta? :D

No joo..kahdenkeskinen aika on ihan kivaa. Meillä se on käytännössä sitä, että esim. mummo hoitaa lapsia ja lähdetään vaikka elokuviin ja syömään. Tai sitten vaan ollaan kotona kahdestaan (lapset hoitoon ja vaikka yhdeksi yöksi pois kotoa). Eikä siinä tarvii aina mitään erikoista tehdä kunhan vaan ollaan :)

• Omena-hotelliin yhdeksi yöksi, ja omat eväät mukaan. Kustannukset polttoaineineen 70 euroa.

• sellanen 160 euroa. Omien eväiden sijaan käytiin Amarillossa syömässä ja Omena-hotellin sijaan yövyttiin Sokos-hotellissa.

Oli kyllä joka sentin arvoista. Oli taivaallisen makuista ruokaa, taivaallista seksiä ja mahtavat unet. Muutahan ihminen ei elämäänsä tarvitsekaan.

• rose18

voi omien turhien menojen tilalle parisuhde loman.
      rahaa sitä ei tarviikkaa, toisen kanssa olemalla tai esim filmien katselamalla joita äänitetty tv:stä,tai olemalla vain toinen kanssa kehumalla ja puhumalla viettämällä aikaa tai peräti pelata toisen kanssa.

• kolmen äiskä

vauva ole vielä pieni? Yleensähän on se sääntö, että ikävuosien mukaan, miten kauan voi lapsi olla erossa vanhemmistaan. I vuosi= yksi yö jne. Seitsemän vuotias voi olla joskus (n. kerran vuodessa?) jopa viikon :)

• 9 kuukauden, mutta kuitenkin päivähoidossa jo, että kyllä se pärjää. Ja onhan tässä ennestäänkin noita lapsia, että sillee...

• hämmästynyt.
        relaxed_eyes kirjoitti:

9 kuukauden, mutta kuitenkin päivähoidossa jo, että kyllä se pärjää. Ja onhan tässä ennestäänkin noita lapsia, että sillee...

päin suomea vauvat laitetaan jo päiväkotiin? 70-luvullahan tuo oli yleistä, mutta sen jälkeen on kyllä viisastuttu. Yleensä vuoden ikäisenä aikaisintaan suositellaan. Tai varsinainen, lapsille paras ikähän on tutkimusten mukaan 3v. tai vanhempi.

• hämmästynyt. kirjoitti:

päin suomea vauvat laitetaan jo päiväkotiin? 70-luvullahan tuo oli yleistä, mutta sen jälkeen on kyllä viisastuttu. Yleensä vuoden ikäisenä aikaisintaan suositellaan. Tai varsinainen, lapsille paras ikähän on tutkimusten mukaan 3v. tai vanhempi.

minä opiskelen kahta tutkintoa ja käyn töissä, emäntä yhtä tutkintoa ja käy töissä. En tiedä miten viisasta sitten on, mutta sanoisin kuitenkin, että jos lapsi olisi yhtään vierastava tai vaikea, niin sitten olis kyllä työjuttuja ja muuta siirretty. Muttaku se nyt vaan on niin sosiaalinen ja helppo, sekä tykkää olla päiväkodissa. Voi olla, että me teemme väärin, mutta se tuntuu kuitenkin tässä kohtaa oikealta. Aika näyttää.

Ja niin, "lapsille paras ikähän on tutkimusten mukaan 3v. tai vanhempi"

Mä sanoisin kuitenkin tuohon, että lapset on yksilöitä, niinkuin muutkin elävät oliot. Aikuiset mukaanlukien.

• eräsykkönen
        relaxed_eyes kirjoitti:

minä opiskelen kahta tutkintoa ja käyn töissä, emäntä yhtä tutkintoa ja käy töissä. En tiedä miten viisasta sitten on, mutta sanoisin kuitenkin, että jos lapsi olisi yhtään vierastava tai vaikea, niin sitten olis kyllä työjuttuja ja muuta siirretty. Muttaku se nyt vaan on niin sosiaalinen ja helppo, sekä tykkää olla päiväkodissa. Voi olla, että me teemme väärin, mutta se tuntuu kuitenkin tässä kohtaa oikealta. Aika näyttää.

Ja niin, "lapsille paras ikähän on tutkimusten mukaan 3v. tai vanhempi"

Mä sanoisin kuitenkin tuohon, että lapset on yksilöitä, niinkuin muutkin elävät oliot. Aikuiset mukaanlukien.

on kun saa olla ihan kaksistaan, ei kiire minnekkään, ei suurempia suunnitelmia siellä missä paras on olla muutenkin, kotona, mökillä, saa syödä toisen tekemää ruokaa ja molemmat rennon hyväntuulisia ja viiniä ja olutta maun mukaan, mukavaa, kiinnostavaa juteltavaa tai katseltavaa, kuunneltavaa...

• ..
        eräsykkönen kirjoitti:

on kun saa olla ihan kaksistaan, ei kiire minnekkään, ei suurempia suunnitelmia siellä missä paras on olla muutenkin, kotona, mökillä, saa syödä toisen tekemää ruokaa ja molemmat rennon hyväntuulisia ja viiniä ja olutta maun mukaan, mukavaa, kiinnostavaa juteltavaa tai katseltavaa, kuunneltavaa...

ne lapset saatais vaan ensin nukkumaan, huoh.. :D

• eräsykkönen kirjoitti:

mutta johtuen tästä meidän tilanteesta on aika vaikea olla vaan kotona. On meillä kyllä tuos ulkorakennukses pubi, jossa ollaankin kaksisteen kynttilänvalossa istuksittu, juteltu ja juotu viiniä. Se on ihan jees juttu.

• 24
        relaxed_eyes kirjoitti:

mutta johtuen tästä meidän tilanteesta on aika vaikea olla vaan kotona. On meillä kyllä tuos ulkorakennukses pubi, jossa ollaankin kaksisteen kynttilänvalossa istuksittu, juteltu ja juotu viiniä. Se on ihan jees juttu.

teidän elämäntilanne on nyt tämä, niinkuin sadoilla ja sadoilla muillakin. Ei se siitä lapsettoman parin arjeksi muutu enää. Moni kadehtii teidän elämää, kannattaa muistaa se :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2533
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      187
      899
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      723
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      642
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      542
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      467
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      54
      432
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      430
    Aihe