Moi, tarvitsisin uudet sulkapallo kengät. Onks teillä kokemusta tällaisista kengistä?
Kiitos etukäteen!
Minkälaiset kengät ostaa?
4
1311
Vastaukset
- sulismies
SHB 101 M, size 43, ne on hyvät, kyllä peli kulkee
- MarTekMan
Tiesithän, että Li-Ning sulkapallomailoja ja muita tarvikkeita saa nyt myös Tampereelta?
Maailman parhaat pelaajat (mm. Lin Dan, Kiinan maajoukkue) ovat valinneet Li-Ning:n, mikset myös sinäkin?
Lue lisää www.martekman.tk
Kysy tarjouksia, mailojen testausmahdollisuus, hyödynnä loppukauden poistomyyntitarjoukset...
Huippulaadukkaat kengät -30% alennuksella!!! - kengätön
Vähän liian kallita martekman, katsoin netistä niin saisi havelmmalla jenkeistä tilattua. Muutenkin Suomessa yrittäjillä vähän liian isot luulot ihmisten varallisuudesta. Aivan sama mitä menet ostamaan, niin se kannattaa melkein tilata ulkomailta.
Esim noita li ning kenkuloita katselin, niin 50€ 15€ rahti. Suomessa kävelet kauppaan niin 100 - 150€.
Mennyt pikkaisen ulalle tämä homma. - Torbba
Jos tiedät minkäkokoiset haluat niin tilaa netistä. Yonexia saat mailapelikaupasta, victoria victorshopista ja toi li-ningin kenkäkään ei hullumpi ollut kun itellä semmoinenkin jo oli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043