.
kuuluuko joka kerta, kun televisio syttyy palamaan hypätä alas parvekkeelta????
"Taulutelevisio syttyi palamaan, nainen hyppäsi parvekkeelta"
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2249781
.
MIehen logiikkaan
37
385
Vastaukset 37
- kirpela
toisaalta olisi ehkä voinut jäädä partsille, mutta ellei parveke ollut korkealla,kukapa jäisi odottelemaan räjähtävän lasin sirpaleita itseensä. Tuossa kun ei kerrottu monesko kerros. Lisäksi mainittiin savun olleen runsas, ja vaikkei liekit olleetkaan välttämättä isot, savukin syttyy tietyn ajan päästä leimahtaen.
- POISTUA::.!!11??+
.
ulko-ovesta niin kuin muutkin ihmiset?????
. - kirpela
POISTUA::.!!11??+ kirjoitti:
.
.tiedä huonekalujen sijaintia asunnossa. Jos kohden on henkilön ja rappukäytävän välissä, parveke on luonteva poistumistie.
- #####??????
POISTUA::.!!11??+ kirjoitti:
.
.*
Tv:n päälle sammutuspeiton ja poistunt sen jälkeen ovesta.
* - SAMMUTETTAVA:.!!+?
#####?????? kirjoitti:
*
Tv:n päälle sammutuspeiton ja poistunt sen jälkeen ovesta.
*.
virtakatkaisijasta
On se niin kauuheeta
. SAMMUTETTAVA:.!!+? kirjoitti:
.
virtakatkaisijasta
On se niin kauuheeta
.Mikä on sen virtakytkimen suunniteltu kestoikä.
(se särkyy aika pian)buddy-love kirjoitti:
Mikä on sen virtakytkimen suunniteltu kestoikä.
(se särkyy aika pian)vanhoista 1900 luvun tv-kytkimistä ja silloinkin pelimien fiksas oman katkaisian virtajohtoon, pisti parikaapelin seinään ja kaikki pelas.
- ######????
SAMMUTETTAVA:.!!+? kirjoitti:
.
virtakatkaisijasta
On se niin kauuheeta
.*
vetäistä irti pistokkeeista, katkeaahan se virta silloinkin.
* ######???? kirjoitti:
*
*mee sä niitten johtojes kanssa sinne pistokkeiden viereen seisomaan.
- SIELLÄ::..!!%#?+?
modelli kirjoitti:
mee sä niitten johtojes kanssa sinne pistokkeiden viereen seisomaan.
.
ei ole mitään syytä * KIIHOITTUA * tulipaloista
Niin kuin useimmat arvasikin tein tämän aloituksen vain hiukan pilkatakseni kaikkia * HYSTEERIKKÖJÄ * :)
. SIELLÄ::..!!%#?+? kirjoitti:
.
ei ole mitään syytä * KIIHOITTUA * tulipaloista
Niin kuin useimmat arvasikin tein tämän aloituksen vain hiukan pilkatakseni kaikkia * HYSTEERIKKÖJÄ * :)
.tuleen, en mä turhaan täällä vaahtoo:D
- YLIKUNTOA::.:!!%#+?
modelli kirjoitti:
tuleen, en mä turhaan täällä vaahtoo:D
.
että talo pitää panna palamaan joka tapauksessa :)
. - Ei....
######???? kirjoitti:
*
*Ei tosiaankaan saa vetää johdosta
Ei.... kirjoitti:
Ei tosiaankaan saa vetää johdosta
vielä tossa välissä, se oli vitsi eikä liittynyt sinuun mitenkään:D
vaikka asuis kahdeksannessa kerroksessa, kunhan tippuu alakerran parvekkeelle.
Todennäköisesti kyse oli siitä, ettei TV:n katsojalla ollut mahdollisuuksia emnnä rappukäytävään ovesta.
Huonopuoli parvekkeeella olemisesta on se, ettei ikinä voi tietää miten törkeästi huoneisto palaa. Huonossa tapauksessa parvelleellTelevisio heitetään parvekkeelta (perinteinen opiskelijaratkaisu myös palamattomille telkkareille).
- KYSYMYS::.!!%#?+!1
.
kuuluvatko nämä taulu-tv parvekkeelta hyppääjät johonkin kerhoon???????
. KYSYMYS::.!!%#?+!1 kirjoitti:
.
kuuluvatko nämä taulu-tv parvekkeelta hyppääjät johonkin kerhoon???????
.Mutta sama organisaatio ilmeisesti sisältää myös Ruotsin vastaavat, joihin tosin ei liity televisio lainkaan, vaan lähinnä perinteiset sukulaissuhteet (muslimityttöjä tippuu mystisesti parvekkeilta jos sattuvat seurustelemaan "väärin").
hyppään vain joka toinen kerta.
- SeLVÄ:::.!!%#?+!1
.
"AAaaaaaaarrrrrggghh"
.
- vänksy
Toki voi jäädä polttamaan itsensä kuoliaaksi ihan siihen tv:n viereen. Jokaisen oma valinta.
menee, jos pitää lähteä se parvekekin etsimään jostain kun itsellä ei ole..
Pitääkö se etsiä ensin ja sitten soittaa palomiehet paikalle vai toisinpäin?
:Dmodelli kirjoitti:
kiivetä katolle tai puuhun ja hypätä sieltä alas.
on tikkaista vähän huonoja kokemuksia...
:)- PÄÄLLENSÄ::.!!11%#?+
pistaasia kirjoitti:
on tikkaista vähän huonoja kokemuksia...
:).
joka tapauksessa
Ja välittömästi kriisiapuu
. PÄÄLLENSÄ::.!!11%#?+ kirjoitti:
.
joka tapauksessa
Ja välittömästi kriisiapuu
.sekin tehdään..tietty! Kun kerran saadaan palolaitoksen pojat paikalle :)
- frost-free
vaan silloin soitetaan sen hetkiselle "kierrossa" olevalle miehelle ja kirkaistaan puhelimeen:
"APUA, TUU ÄKKIÄ TÄNNE MUN TELKKARI RÄJÄHTI!!!!"
noin.- kundi.kundine
karauttaa paikalle ja pelastaa prinsessan. siistii.
...video WTC-torneista, se jossa kymmenet/sadat ihmiset hyppivät ulos ikkunoista.
- kundi.kundine
sielläki paloi telkkareit.
LaRito kirjoitti:
juoppohullun päiväkirja jossa se heitti teeveensä pihalle.
että jos sinä olet ko. hyppääjä. Kysymyksessä on varmaankin vakuutuspetosyritys.
- VAPAATA::.!!11%#?+
.
ja se oli taas Aaaaaaaaaarrrggghhh
.
- kundi.kundine
kundi.kundise pelastautumisohjeet osa1. kuinka pelastat itsesi palavalta telkkarilta.
vedä telkun johto irti seinäst tai katkase sähöt pääkytkimest. jos johto palaa, sitä vois yrittää tökkii irti vaiks puisel luudanvarrel. ei kande kusta telkkuun tai muuten heitellä vettä päälle. kandeis muutenki pysyy matalana, telkkupalois tulee ikävänhajusii kaasui. jos virtaa ei sais millää poikki ja jos se omistais jauhesammuttime, nii sil vois tupsauttaa. räbläämää eikä potkiin karatepotkuil ei sit niinku sais mennä enneku sähöt o pois.
sit kandeis jossai vaihees varmaa soitella palomiähii paikalle iha vaa muute vaan, ja sit myäs jos viittii ilmotella naapureil, ni seki olis iha jees. varsinki jos alkais näyttää sille, et sohvatki alkais palaan.
paitsi jos se haluais elää vaarallisesti, kandeis tehä just päinvastoin. siin tapaukses kandeis harkita myäs pää edel klasin läpi syöksymist niinku ton parvekkeelt hyppäämise vaihtoehtona. sit olis kiva tsiigailla pihal, ku naapurit loikkis peräs. - tonou
Aika hauska. viimeksi kun joutui soittamaan brankkarit niin se oli silloin kun Maatuska (kippola Kalliossa) paloi. Mä olin ensimmäinen aamulla rabbiksessa, joka sen huomaisi. No mä kun olen aika cuul, niin haistelin ja mittailin hetken postiluukusta tunkevaa savua, kokeilin oven lämpötilaa ja analysoin yleisluontoisesti tilannetta. Sitten mä soitin brankkarit. Esitin asiani hyvin lyhyesti ja vastailin kysymyksiin. Kukaan ei hyppinyt mihinkään.
Jälkeenpäin kuulin jonkun naisen joutuneen yläkerrassa paniikkiin ja yrittäneen tehdä jotain tyhmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3251035- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650