Huonoimmat nettitreffit?

-MF-

Kertokaapas miehet ja naiset kuten myös tytöt ja pojat huonoimmat kokemuksenne nettitreffailustanne?
Tarkoittaen että olette tutustuneet netin kautta johonkuhun ja sitten tavanneet livenä ja kokemus onkin ollut kaikkea muuta kuin hyvä ja toinen ei ole ollenkaan vastannut sitä mielikuvaa ja kuvausta mitä netin kautta on itsestään antanut.

12

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa_1981

Tutustuin naiseen netin kautta jonka kanssa juttua riitti ja tulimme hyvin toimeen,vaihdettiin kuvia keskenämme ja puhelinnumerotkin lopulta ja kummatkin hyvällä fiiliksellä haluttiin nähdä ja sovimme tapaamisen.

Tapaamisella nainen vähän aikaa jutteli ja sitten yhtäkkiä tältä loppuikin jutut kesken ja meni poissaolevaksi ja vaiteliaaksi,vastasi kommentteihini korkeintaan parilla sanalla.
      Tämän johdosta menin sitten itsekin lukkoon koska tyhmää siinä yksin on puhua koko aikaa ja loput varmaan arvaattekin,ei sovittu uusia treffejä.

En tiedä mistä moinen U-käännös naisen käytöksessä johtui,koskaan en saanut selitystä enkä syytä.

• tji

treffeille suoraan yhdestä kansainvälisestä seminaarista ja olin ehkä vähän "ylipukeutunut"... mutta en ehtinyt kotiinkaan vaihtamaan vaatteita. No mies seisoi, sovitussa paikassa; rikkinäiset farkut jalassa ja vanhat lenkkarit jne. Oli tarkitus mennä kävelylle. Katsoi minua ja sanoi: Joo, tämä 3 sek riittää, ei tästä tule mitään! Kääntyi ympäri ja käveli pois. Hetken aikaa jäin seisomaan, mutta olihan se vähän koomista.

• Perskeles
        tji kirjoitti:

treffeille suoraan yhdestä kansainvälisestä seminaarista ja olin ehkä vähän "ylipukeutunut"... mutta en ehtinyt kotiinkaan vaihtamaan vaatteita. No mies seisoi, sovitussa paikassa; rikkinäiset farkut jalassa ja vanhat lenkkarit jne. Oli tarkitus mennä kävelylle. Katsoi minua ja sanoi: Joo, tämä 3 sek riittää, ei tästä tule mitään! Kääntyi ympäri ja käveli pois. Hetken aikaa jäin seisomaan, mutta olihan se vähän koomista.

...naama ei miellyttänyt?
        En keksi muutakaan syytä miksi noin nopeasti ois antanut pakit....

Moni nimittäin tekee niin että livenä jos toisen naama tai olemus ei vastaakaan omia odotuksia niin sitä ei yritetäkään saada keskustelua aikaiseksi,joko annetaan samantien pakit tai sitten ollaan vaan poissaolevana koko treffien ajan odottaen että toinen osapuoli kyllästyy ja lähtee meneen.

• :-:-:-:-:

>>Tapaamisella nainen vähän aikaa jutteli ja sitten yhtäkkiä tältä loppuikin jutut kesken ja meni poissaolevaksi ja vaiteliaaksi,

>>En tiedä mistä moinen U-käännös naisen käytöksessä johtui,koskaan en saanut selitystä enkä syytä.

Kysyitkö?

Mitä itse teit ja sanoit? Olisiko mahdollista, että muutos naisen käytöksessä johtui jostakin mitä sinä sanoit tai jätit sanomatta?

Itse olin yhden kerran ensitreffeillä miehen kanssa, joka viestien perusteella vaikutti ihan kivalta. Ensivaikutelma ja ulkonäkö oli myös ihan ok. Hän avasi jotenkin tyyliin "no, mitäs kuuluu". Juttelin mukavia arkisia asioita, sellaisia mitä puolitutut muutenkin voisivat jutella. Mies vastasi jotain kohteliasta. Sitten hän alkoi luetella, millä ehdoilla suhde hänen kanssaan toimisi, ja tivasi että miltä vaikuttaa ja miltä tuntuu ja jännittääkö ja kaikenmaailman henkilökohtaisia asioita, joista en halunnut puhua ihan uuden tuttavuuden kanssa. Alkoi tuntua kuin olisin jossain työpaikkahaastattelussa tai poliisikuulustelussa.

Eli joo, minäkin varmaan muutuin vähän poissaolevaksi ja vaiteliaaksi. Mies suunnilleen tivasi, että aletaanko suhteeseen vai ei. No sihen oli helppo vastata, että ei aleta. En selittänyt, miksi ei. Mies ei kysynyt. En tiedä, onko hän itsekseen ihmetellyt miksi käytökseni muuttui.

• Pakit
        :-:-:-:-: kirjoitti:

>>Tapaamisella nainen vähän aikaa jutteli ja sitten yhtäkkiä tältä loppuikin jutut kesken ja meni poissaolevaksi ja vaiteliaaksi,

>>En tiedä mistä moinen U-käännös naisen käytöksessä johtui,koskaan en saanut selitystä enkä syytä.

Kysyitkö?

Mitä itse teit ja sanoit? Olisiko mahdollista, että muutos naisen käytöksessä johtui jostakin mitä sinä sanoit tai jätit sanomatta?

Itse olin yhden kerran ensitreffeillä miehen kanssa, joka viestien perusteella vaikutti ihan kivalta. Ensivaikutelma ja ulkonäkö oli myös ihan ok. Hän avasi jotenkin tyyliin "no, mitäs kuuluu". Juttelin mukavia arkisia asioita, sellaisia mitä puolitutut muutenkin voisivat jutella. Mies vastasi jotain kohteliasta. Sitten hän alkoi luetella, millä ehdoilla suhde hänen kanssaan toimisi, ja tivasi että miltä vaikuttaa ja miltä tuntuu ja jännittääkö ja kaikenmaailman henkilökohtaisia asioita, joista en halunnut puhua ihan uuden tuttavuuden kanssa. Alkoi tuntua kuin olisin jossain työpaikkahaastattelussa tai poliisikuulustelussa.

Eli joo, minäkin varmaan muutuin vähän poissaolevaksi ja vaiteliaaksi. Mies suunnilleen tivasi, että aletaanko suhteeseen vai ei. No sihen oli helppo vastata, että ei aleta. En selittänyt, miksi ei. Mies ei kysynyt. En tiedä, onko hän itsekseen ihmetellyt miksi käytökseni muuttui.

Minäkin olin treffeillä miehen kanssa, joka oli vaikuttanut alkuun kiinnostavalta, olimme jutelleet puhelimessa jne. ja sitten tapasimme.

Ulkonäkö ei täysin vastannut odotuksiani, mutta sitä en pitänyt vielä ongelmana. Ratkaisevaa oli, kun mies väheksyi ammattialaani ja lisäksi alkoi väittämään vastaan työhöni liittyvässä asiassa... kinasi pitkään eräästä pienestä nippelitiedosta, väitti ettei se voi pitää paikkaansa... vaikka 100% varmuudella tiesin sen asian eikä miehellä itsellään ollut alani tuntemusta.

Muutuin siis poissaolevaksi ja vaiteliaaksi eikä seuraavia treffejä sovittu.

• törppömikätörppö
        Pakit kirjoitti:

Minäkin olin treffeillä miehen kanssa, joka oli vaikuttanut alkuun kiinnostavalta, olimme jutelleet puhelimessa jne. ja sitten tapasimme.

Ulkonäkö ei täysin vastannut odotuksiani, mutta sitä en pitänyt vielä ongelmana. Ratkaisevaa oli, kun mies väheksyi ammattialaani ja lisäksi alkoi väittämään vastaan työhöni liittyvässä asiassa... kinasi pitkään eräästä pienestä nippelitiedosta, väitti ettei se voi pitää paikkaansa... vaikka 100% varmuudella tiesin sen asian eikä miehellä itsellään ollut alani tuntemusta.

Muutuin siis poissaolevaksi ja vaiteliaaksi eikä seuraavia treffejä sovittu.

No tämäkin nainen on mennyt aikas hiljaiseksi ja muuttunut aika jäätäväksi, kun mies on ekoilla treffeillä kertonut - by the way - saavansa helposti maksullisia naisia ulkomaan reissuillaan (Venäjältä). Uskomatonta mutta totta: tätä on tapahtunut peräti kahdesti ja molemmat miehet olivat akateemisesti koulutettuja ja ns. hyvissä hommissa.

Oikeasti ei mene kyllä kaaliin, miksi tai millainen mies alkaa tuollaisia edes puhua - onko kyse sääliin vetoamisesta, uskooko rahalla naisia saava mies todella olevansa kovakin "saalis" vai oliko tarkoitus vihjata että kauniita prostituoituja on (raha)pusseilla jonoksi asti.... :)

• naisten katselija
        törppömikätörppö kirjoitti:

No tämäkin nainen on mennyt aikas hiljaiseksi ja muuttunut aika jäätäväksi, kun mies on ekoilla treffeillä kertonut - by the way - saavansa helposti maksullisia naisia ulkomaan reissuillaan (Venäjältä). Uskomatonta mutta totta: tätä on tapahtunut peräti kahdesti ja molemmat miehet olivat akateemisesti koulutettuja ja ns. hyvissä hommissa.

Oikeasti ei mene kyllä kaaliin, miksi tai millainen mies alkaa tuollaisia edes puhua - onko kyse sääliin vetoamisesta, uskooko rahalla naisia saava mies todella olevansa kovakin "saalis" vai oliko tarkoitus vihjata että kauniita prostituoituja on (raha)pusseilla jonoksi asti.... :)

Aha.

Venäjällä ja monessa maassa on kyllä kauniita prostituoituja jonossa ihan kenelle vaan. Mies ei voi tätä pitää minään omana ansionaan. Kaunis 25 -vuotias nainen veloittaa pikahetkestä noin 150 euroa, eli noin kolmassosan normaalista kuukausipalkasta. Miehen vetovoimalla ei ole mitään tekemistä naisjonon tai sen kauniiden yksilöiden saatavuuden kanssa.

• pakit
        naisten katselija kirjoitti:

Aha.

Venäjällä ja monessa maassa on kyllä kauniita prostituoituja jonossa ihan kenelle vaan. Mies ei voi tätä pitää minään omana ansionaan. Kaunis 25 -vuotias nainen veloittaa pikahetkestä noin 150 euroa, eli noin kolmassosan normaalista kuukausipalkasta. Miehen vetovoimalla ei ole mitään tekemistä naisjonon tai sen kauniiden yksilöiden saatavuuden kanssa.

Mutta seksin ostaminen ja sen ääneen sanominen on miehen vetovoimaa olennaisesti vähentävä tekijä...

eli niin toimiva ja sen ääneen sanova mies ei oikein muille naisille enää kelpaakaan.

• 102 kg

Tutustuin yhteen naiseen pari vuotta sitten. Heti ekana on kerrottava, että tapaileminen jatkui noin kaksi kuukautta, ja suhde oli loppujen lopuksi ihan kiva. Oltiin kyllä erilaisia, mutta molemmille sopi suhde.

Nainen kuvasi ennen livetapaamista itseään omaavansa "missin mitat". Kyllä, totta puhui. Pituus oli 175 ja rinnat sieltä isommasta päästä. Leveydestä ei ollut mitään puhetta. Nyt jokainen arvaa, että elopaino oli vajaa sata kiloa.

Tämä tapaaminen ei ollut huono, koska viihdyimme toistemme seurassa sen pari kuukautta. Kuitenkin ulkonäön kuvailu oli vähintäänkin selektiivistä.

• hello again

Tästä on jo kauan aikaa, ei ollut nettiä. Tapasin joitakin miehiä Alueuutisten treffi-ilmoitusten perusteella. Eräs mies saapui hakemaan minua ajelulle. Ajoimme eteläisen Espoon läpi Kehä III:lle. Vantaan Energian kohdalla hän sanoi, että hänen äitinsä asuu *Vaasassa. Ajelimme takaisin minun pihaani. Emme enää tavanneet.

Muutaman vuoden kuluttua treffasin taas erään miehen Alueuutisten kautta. Olin muuttanut uuteen osoitteeseen. Mies tuli hakemaan minua autollaan ajelulle. Ajoimme taas eteläisen Espoon kautta Kehä III:lle. Jossain vaiheessa olin alkanut tajuta, että olen tavannut miehen aikaisemminkin. Muistin tämän näköisen miehen aikaisemman toteamuksen Vantaan Energian kohdalla ja odotin nyt jännittyneenä ko. enrgialaitoksen sivuuttamista. Ja mitä tapahtuikaan: Vantaan Energian kohdalla mies totesi äitinsä asuvan Vaasassa. Tuli mieleen, montakohan treffikiertoajelua hän oli ehtinyt sitä kautta ajaa välissä olleiden vuosien aikana. Mukava mies, mutta ei kolahtanut.

* Kaupungin nimi on muutettu.

• tuttu-juttu

Tuosta tulikin mieleeni että esim suomi24:sen treffipalstoilla tuntuu olevan nämä tietyt vakionaamat vuodesta toiseen,ovatkohan nämä juuri niitä "elämäntapadeittaajia"?

Ja näillä vakionaamoilla tarkoitan niin miehiä kuin naisiakin...

• Holmström

ONKO pORVOON BUSSI TULLUT?
      jUU SE TULLOO NIINKUIN HULLU:
      oNKO pOrSTRÖM BUSSTRÖM TULLSTRÖM?
      jUU SE TULLSTRÖM NIIN STRÖM HULLSTRÖM:
      oNKO pORLEIN BUSSLEIN TULLLEIN: jUU SE TULLEIN NIIN LEIN HULLEIN:
      oNKO pORRWELL BUSSWELLL TULLLWEEL?
      jUUU SE TU7LLLWELLLO NHIIN WELL HULLWELLL:
      oNKO p?ORVITS BUSSSVI9TS NTUULLLLVITS
      Juu se tulllvits niin vits hullvits.:,:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe