Kun nyt kerran aloitettiin, niin

NainenKirjoittaa

kertokaas muutkin, ketä ja mitä ja miksi on ikävä? Kuinkahan sielun lankoja riipovaa tekstiä täällä irtoakaan:-) Tarkoitus ja suositus olisi, että tähän aloitukseen tulisi kirjallisesti mukavaa luettavaa, jossa huumoriakin saisi mieluusti olla mukana.

No niin...näyttämö on vapaa!!!

52

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ikävä sitä yhtä nasevasanaista kirjoittajaa, jolla oli kiinalainen palvelija. Sitten tietysti nassea, normixsii, maxia, ja tapatoimittajaa....
      Voin kyllä kertoo miksi....mutta nyt tässä tukistelen itseeni,
      kun tähän ryhdyin:(
      Jo oli joku käväissy tuonne miinustamassa aloitusta.....mutta souvot...shouw jatkukoot:-))

• Maxihan kävi palstalla tänään. Ihmettelinkin kun et ollut avosylin vastassa. Näyttäytyy tuolla Angeliquen aloituksessa. !!!

Älä noista peukuista välitä, oot kuin et näkiskään niitä. Enemmän ne peukuttajasta kertoo kuin aloituksesta.

• TaikisN kirjoitti:

Maxihan kävi palstalla tänään. Ihmettelinkin kun et ollut avosylin vastassa. Näyttäytyy tuolla Angeliquen aloituksessa. !!!

Älä noista peukuista välitä, oot kuin et näkiskään niitä. Enemmän ne peukuttajasta kertoo kuin aloituksesta.

En ole ehtinyt kaikkea lukea,,,,ja kohta tässä olen menossa. (sydän rupes läpättään) (hengittää pussiin)

• Teemuna

Minulla on ikävä nuoruuteni ihanaista naista. Hänen ihanuutensa oivalsin vasta liian myöhään. Hän oli tosi herkkis ja ymmärsi minua, tolloa. Laittoipa minun typeriä tekemisiäni omaan piikkiinsä. En osannut arvostaa tarpeeksi häntä silloin. Hän ei ollut bailaajatyyppiä, eikä viihtynyt porukoissa, kuten minä. Monet kerrat olen häntä ajatellut ja pohtinut kuinka elämäni kuviot olisivat tänään, mikäli mulla yhtään järkeä (jos nytkään) olisi silloin ollut. Kuviot nykyään ovat muuten kunnossa, mutta sellaista herkkyyttä ja mielen lämpöä en sen koommin ole tavannut. Sitä tuntemusta on ikävä, suuri ikävä.

• hokasitkin, ettei tarkoitus ollut pelkästään kaipailla näitä palstakirjottajia, vaan ketä tahansa, tai mitä tahansa asiaa, tuntemusta,,,jne.
        Hienoa, että olet tuolle herkkyydelle myöhemmin osannut antaa arvoa.

• tylsääää

mikä ihmeen ikävä :D ei ole mitään ikävää olemassa. jotain epämääräisiä hormooniryöppyjä ne on jossa tunteet menee ja tulee. vittu säki oot apina?

• No jaa, tiedä nyt ikävä, aikansa kutakin. Mutta viiskymppisissä aikoinaan käen ja kottaraisen aloittama lintuporukka oli hauska sen lyhyen aikansa kun sitä kesti. Muut senaikaiset ovat kyllä kai lopullisesti täältä kaikonneet ja nuo nykyiset kurpat, pulut ja kalkkunat voisi näin metsästyskautena ampua kaikki pataan.

Parin muunkin katoamista harmittelen mutta toisaalta tiedän mistä heidät nykyisin löytää.

• tiedät, mistä ne kaipaamasi tavoitat..niin silloin ei hätää:-

• NainenKirjoittaa kirjoitti:

tiedät, mistä ne kaipaamasi tavoitat..niin silloin ei hätää:-

Itse asiassa kävin tänään silläkin saitilla yhden viestin kirjoittamassa...

• Tälläinen avaus saa minussa aikaan sen että olen vähän synkkä. Rajansa se on naurullakin kun yleiset puheenaiheet loppuvat joskus, kuten tässä olemme saaneet taas nähdä. Olen hiukan ylpeä, kuten aina, että olen pystynyt pitämään itseni kurissa.
      Jos olen rehellinen sinulle nyt, jos vaikutan sinusta vilpittömältä, se johtuu siitä että haluaisin kertoa en nyt tuhansilla mutta muutamilla sanoilla ainakin kuinka kaipaan erästä kirjoittajaa palstalle takaisin.

Hänen tekstinsä lensi värikkäinä ilmaan kuin kipinät ja sammuivat untuvan kevyesti monien unohtaessa hänen koskaan täällä olleenkaan. Minullehan olisi kunnia asia kirjoittaa hänestä ylistäviä kirjoituksia, mutta en sitä tee, koska menneisyys on aina niin lumoavaa ettei sitä aina itsekkään ymmärrä.

Lopun tiedättekin..

• utelee

MillaN vai Rossu?

• Kaiken salaperäisen, kiehtovan, utuisen, tai romantiseen hörsötyksiin kiedotun, ei ole tarpeellistakaan paljastua. Ei myöskaään kaiken, mihin mielemme on rakentanut pilvilinnoja, seikkailuja, hurmiota , tai saanut meissä aikaan, mitä tahansa kasvua, nautintoa, tai muutosta. Ehkäpä juuri se, mitä meissä tapahtui, se kaikki, mikä mursi rajojamme, avasi sydäntäme, se mikä toi sisäisen hehkun, se olikin tärkeintä ja tarkoitus.
        Kiitollisuutta ja iloa voi tuntea siitäkin, että on saanut sellaista kokea, vaikka siihen sisältyisikkin mausteena ikävä.

• voeettäonhianoo
    • ei vielä lähtenyt

on ikävä useampaakin edesmennyttä ihmistä. Tulee aina väliin sellainen hetki, että noi edesmenneet pulpahtavat esiin mielen sopukoista ja tulee pitkät tovit muisteltua heidän kanssaan taivalletusta maallisesta matkasta.

• norMixia ja hänen ihanan nokkelia sanailujaan, hyvää tuultaan ja lämmintä olemustaan. Missä lienee mies liikkuneen nykyään.

Toinen ikäväni kohde on Arkkis, hänen ristiriitaisuutensa, tajuttomat tekstinsä, sanansa soljunta.

Mutta kaikkein eniten ikävöin Merlinelliä, hänen lempeä luonteensa teki minuun valtavan vaikutuksen tullessani untuvikkona palstalle.

• rehellisestui kaipaan menetettyä nuoruuttani...Sitä,kun vielä oli paikat kohdallaan niin,että peilikin sai olla vain puolikas.Nyt tarvii jo kokovartalopeilin..Muuta ei nyt tuu mieleen..:)

• Mä oon jo päässyt tuon vaiheen yli, nyt jo voi nauttia hetkestä :)

• Tälläisellä ikävällä kauneuskirugit, ja meikkiteollisuus rikastuvat;)))

• Meriläinen

Minulla on ikävä ikävää :))
      Sitä tunnetta kun on se joku tärkeä joka on poissa, tietää että illalla kohdataan ja vain maailma on rajana sen tunteen suhteen.
      Sitä kun voi olla onnellinen että on joku jota saa ikävöidä, ja se joku sitten ikävän poistaa kun tulee lähelle.

Voi olla teinityttöjen kirjoituksia, mutta minähän olenkin ikuinen teini :))

Jos jotain kiinnostaa niin menköön tuubiin, sieltä löytyy Pave Maijasen. Ikävä.
      Siinä on paljon sanottu.

• voi olla mukana ripaus nautintoa:-

• onkin palstalla näyttäytynt muutama kauan poisaaollut, max-life, Ak:n lapio, kuunkulkija ja olinpa näkevinäni jopa vilahduksen ADoniksesta :)

• arvaa kuka on kuka?

sopivasti ilmestyy haudatut nikit naftaliinista :DD muutama vielä puuttuu :DD

• imu täällä on ollut meneillään? Olen tässä itse tietynlaisella toipumislomalla ja kun on rajoitettua aktiviteettiä, niin aikaa on hujahtanut tännekin. Myönnän kyllä kirjoittamisvimman aika ajoittain kuumeilevan suonissa ja sielunlankojen virittyvän. Nyt kyllä rassaa tuo uusi puhelin. * PAH* Laitanko sen laatikkoon ja annan viisamman asentaa. Että voikin ärsyttää:-(
        Meijän mäksi ei vastaillu muille kun sulle. '*tönäisee Taikkua'

imu täällä on ollut meneillään? Olen tässä itse tietynlaisella toipumislomalla ja kun on rajoitettua aktiviteettiä, niin aikaa on hujahtanut tännekin. Myönnän kyllä kirjoittamisvimman aika ajoittain kuumeilevan suonissa ja sielunlankojen virittyvän. Nyt kyllä rassaa tuo uusi puhelin. * PAH* Laitanko sen laatikkoon ja annan viisamman asentaa. Että voikin ärsyttää:-(
        Meijän mäksi ei vastaillu muille kun sulle. '*tönäisee Taikkua'

olla melkein pyhäpuku päällä kun noin paljon vieraita kahvilassa tänään.. *viittoo rasva-avaukseen päin*
        Pitäisköhän niille tarjota kermakahvit ?? :))

Kuulostaapa hyvältä jos sun sielunlangat ovat virittymäänpäin palstakirjoittamisen suuntaan :) mä en kans kesällä paljoa ehtinyt kirjoittamaan mutta nyt töissä vähän rauhoittunut tahti niin ehtii enemmän. Ei sulla sattuisi mitään kisa-ideaa olemaan takataskussa.?

Puhelin laatikkoon vaan, stressi on vaarallisempaa kuin rasvojen syöminen :)))

Juuh, mä en meinannut edes saada yöllä unta kun olin niin täpinöissäni mäksin vastauksesta. *hykertelee ikionnellisena*

• TaikisN kirjoitti:

olla melkein pyhäpuku päällä kun noin paljon vieraita kahvilassa tänään.. *viittoo rasva-avaukseen päin*
        Pitäisköhän niille tarjota kermakahvit ?? :))

Kuulostaapa hyvältä jos sun sielunlangat ovat virittymäänpäin palstakirjoittamisen suuntaan :) mä en kans kesällä paljoa ehtinyt kirjoittamaan mutta nyt töissä vähän rauhoittunut tahti niin ehtii enemmän. Ei sulla sattuisi mitään kisa-ideaa olemaan takataskussa.?

Puhelin laatikkoon vaan, stressi on vaarallisempaa kuin rasvojen syöminen :)))

Juuh, mä en meinannut edes saada yöllä unta kun olin niin täpinöissäni mäksin vastauksesta. *hykertelee ikionnellisena*

mokoma lättähattu! Niin kerta. *niiskauttaa nenä pystyssä* Toi kuunkulkija saattaa lupautua mulle koeluontoiseen puhelin rakkaussuhteeseen. Ellei sitten peru. Tai kieltäydy.
        Kauheeta kuiteski, että rasvan voimalla alkavat tänne lapata. Hitsikö olis meedia paikalla. Täällä on sen verta nyt säpinää, jotta joku tarvittaisiin tulkitsemaan.
        Kyllä kisoja keksin, mutten oikein jaksa niitä pyörittää. Tärpiksi laitoin tuota ikävä aloitusta...jos saisivat kirjoituskipinä tartunnan.

mokoma lättähattu! Niin kerta. *niiskauttaa nenä pystyssä* Toi kuunkulkija saattaa lupautua mulle koeluontoiseen puhelin rakkaussuhteeseen. Ellei sitten peru. Tai kieltäydy.
        Kauheeta kuiteski, että rasvan voimalla alkavat tänne lapata. Hitsikö olis meedia paikalla. Täällä on sen verta nyt säpinää, jotta joku tarvittaisiin tulkitsemaan.
        Kyllä kisoja keksin, mutten oikein jaksa niitä pyörittää. Tärpiksi laitoin tuota ikävä aloitusta...jos saisivat kirjoituskipinä tartunnan.

yhteistyötä, sitten kun rasvakohu on laantunut :) Jos sä laitat kisan käyntiin, niin mä voin toimia siinä jatko-organisaattorina. Miltä kuullostaisi ?

• TaikisN kirjoitti:

yhteistyötä, sitten kun rasvakohu on laantunut :) Jos sä laitat kisan käyntiin, niin mä voin toimia siinä jatko-organisaattorina. Miltä kuullostaisi ?

vaikken olekkaan tasavarma, josko tämä tungos on täällä hetkellinen. Mutta jos taas vetovoima toimii,,,,niin kukapa tietää. *asentaa supermangeetin rasvakahvion päälle:-*

• p.z
        TaikisN kirjoitti:

Täällä yks innokas odottelee.. Toivottavasti NK keksii aiheen nopeasti.. :D

p.s. Ei tässä mitään rasvakohujen laantumisia tartte ootella.. :P

• p.z kirjoitti:

Täällä yks innokas odottelee.. Toivottavasti NK keksii aiheen nopeasti.. :D

p.s. Ei tässä mitään rasvakohujen laantumisia tartte ootella.. :P

Joku näytti jo hokasevan tehdä kisan:) Olin tuota aihetta jo kehitellyt, mutta ei nyt viitsi tähän samaan aikaan aloittaa.

Joku näytti jo hokasevan tehdä kisan:) Olin tuota aihetta jo kehitellyt, mutta ei nyt viitsi tähän samaan aikaan aloittaa.

mä kun aattelin että kisa on sun tekemäsi. Aihe on hauska, kaikki vaan mukaan kehittelemään roolihahmoja :)

• NK
        TaikisN kirjoitti:

mä kun aattelin että kisa on sun tekemäsi. Aihe on hauska, kaikki vaan mukaan kehittelemään roolihahmoja :)

tuolla draama aloituksessa pirzukalle, että hänen kommentistaan napsas kisaidis. Siis tuo tänne tehty ei ole mun tekemä. Hyvä kisa. Mulla oli hiukka erilainen idis, vaikka liittyikin rooleihin.
        No kisa kuitenkin nyt on saatu:-) Kiva vaan, että joku uusikin uskalsi tehdä aloituksen.

'PAH*unohdin kirjaantua*

• p.z
        NK kirjoitti:

tuolla draama aloituksessa pirzukalle, että hänen kommentistaan napsas kisaidis. Siis tuo tänne tehty ei ole mun tekemä. Hyvä kisa. Mulla oli hiukka erilainen idis, vaikka liittyikin rooleihin.
        No kisa kuitenkin nyt on saatu:-) Kiva vaan, että joku uusikin uskalsi tehdä aloituksen.

'PAH*unohdin kirjaantua*

Ai se ei ollutkaan sun aloitus? Mä kyllä hieman kummastelinkin tuota nimimerkkiä kisan aloituksessa, mutta ajattelin sitte, että oot tarkoituksella eri nikillä. No ei se mitään.. Hyvän kisan on MeerKat pyöräyttänyt käyntiin. Tarttee vissiin osallistua siihen.. :D

• p.z kirjoitti:

Ai se ei ollutkaan sun aloitus? Mä kyllä hieman kummastelinkin tuota nimimerkkiä kisan aloituksessa, mutta ajattelin sitte, että oot tarkoituksella eri nikillä. No ei se mitään.. Hyvän kisan on MeerKat pyöräyttänyt käyntiin. Tarttee vissiin osallistua siihen.. :D

sanotaankaan: varhainen tipu nappaa madon. Minen olisi uskaltanut kyseinalastamaan porukoiden mielikuvitusta. Mutta hyvin näyttää MeeKatti kisaa vetävän!

• 69696969

tulipa mieleeni sellainen nikki kun Myrkkynainen muutaman vuoden takaa.
      Hänen aloituksensa olivat sekä ihastuttavia että vihastuttavia,
      keskustelua syntyi laidasta laitaan ja ketjut olivat pitkiä.

• muistin tueksi

ei yhtään kahvikeskusteluissa, eikä muutenkaan muuta kuin muutaman lauseen rähinöitä

• muistin tueksi kirjoitti:

ei yhtään kahvikeskusteluissa, eikä muutenkaan muuta kuin muutaman lauseen rähinöitä

nimimerkkiä Noitanainen, joka kirjoitteli kahvilassakin. Muistaakseni Noitananinen valmisti myrkkykeittoaan kyöpelinvuorella, tai jotain sinnepäin :)

• 22
        TaikisN kirjoitti:

nimimerkkiä Noitanainen, joka kirjoitteli kahvilassakin. Muistaakseni Noitananinen valmisti myrkkykeittoaan kyöpelinvuorella, tai jotain sinnepäin :)

Tai Simanainen?

• hakuhirmu
        TaikisN kirjoitti:

Vaikutti Myrkkynainen, esim http://keskustelu.suomi24.fi/node/2691116

• 22 kirjoitti:

Tai Simanainen?

osaa liittää Simanaista mistään asiayhteydestäkään myrkkyyn, vaan 69696969 tietänee itse olisiko jompikumpi esittämistämme nikeistä sitten kaipuunsa kohde.
        Muistan kyllä Simanainen-nikinkin nähneeni kahvilassa joskus palstailuni alkuaikoina.

• muistin tueksi
        TaikisN kirjoitti:

en noitia en taikureita. vastasin viestiin missä haikailtiin myrkkynainen niccin perään.

• hakuhirmu kirjoitti:

Vaikutti Myrkkynainen, esim http://keskustelu.suomi24.fi/node/2691116

olleen, saattaapi sitten tarkoittaa häntä. Mä tietenkin lähdin vain siitä ajatuksesta että kirjoittaja olisi kirjoittanut tällä palstalla. Tarttiskohan mun vähän laajentaa tajuntaani :)

• muistin tueksi kirjoitti:

en noitia en taikureita. vastasin viestiin missä haikailtiin myrkkynainen niccin perään.

jatkoin keskustelua :) Anteeksi.

• Hän on täällä tänään
        22 kirjoitti:

Tai Simanainen?

otti sitten uuden tahrattoman niccin käyttöön

• Hän on täällä tänään kirjoitti:

otti sitten uuden tahrattoman niccin käyttöön

...Simis ei polttanut siltoja,vaan moni poltti päreensä hänen juttujensa vuoksi,asioilla on iso ero

• osuitpa sopivasti
        Kadunmies kirjoitti:

...Simis ei polttanut siltoja,vaan moni poltti päreensä hänen juttujensa vuoksi,asioilla on iso ero

paljon pienempi kuin osataan kuvitella

• hilipatiheihei
        Kadunmies kirjoitti:

nytkö sitten kuuluu nykyään reiluihin ku noin puolustat
        vai oliko oma nikkis, yks niistä monista
        kjäh kjäh

• hilipatiheihei kirjoitti:

nytkö sitten kuuluu nykyään reiluihin ku noin puolustat
        vai oliko oma nikkis, yks niistä monista
        kjäh kjäh

...mistä teitä vatipäitä sikiää..jos ei tiedä, niin eikö voi pitää tyhmää turpaansa kiinni?

• :/ :/ :/
        Kadunmies kirjoitti:

...mistä teitä vatipäitä sikiää..jos ei tiedä, niin eikö voi pitää tyhmää turpaansa kiinni?

teitä vatipäitä :/

• hui mua pelottaa
        Kadunmies kirjoitti:

alatko uhkailemaan kadulla vastaantulemisella

• hui mua pelottaa kirjoitti:

...mitäpä jos hyppäisit kaivoon

• trööyyyhh
        Kadunmies kirjoitti:

sinähän sen tiiät, kun oot asiantuntija :DDD

• kjähkjäh
        hui mua pelottaa kirjoitti:

tuliskin katupoika kadulla vastaan niin pyyhkisin sillä perseeni!
        kjäh

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1893
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1816
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1664
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      97
      1228
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1218
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1198
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      404
      1097
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50