Oudot kokemukset

Naisten tekemät iskuyritykset

Kertokaapa omia outoja kokemuksianne naisten tekemistä iskuyrityksistä ? Monet taitaa olla sitä mieltä että moni nainen saa kenet tahansa ? Näin oon kuullut, mut ehkä vaan sänkyyn. Riippuu siis mitä sillä "saa kenet tahansa" haluaa tarkoittaa. Loppujen lopuksi on kyse kemioista, en usko että joka sinkku-ukko viihtyis kauniin naisen kanssa seurustelusuhteessa, jos ei kemiat vaan loksahtais. No kuitenkin, välillä naiset kuitenkin tuntuvat olevan liian itsevarmoja iskuyrityksiensä suhteen. Ehkä näissä asioissa itse oon monia miehiä ujompi, mutta ei niitä miehiä saa itselleen välttämättä saa sillä selvällä toiminnalla, tunkemalla viereen jne. Itse ainakin oon välillä vaivautunut, on tullut sellainen fiilis että tostako pitäs muka innostua, keksi jotain parempaa ! :) Monet varmaan ajattelee että miehen on tehtävä se aloite, ja niin yleensä itse teenkin jos joku kiinnostaa, ei se teetä vaikeuksia. No kuitenkin tässä on parisen kokemusta...
- Nainen tunki baarissa lähemmäs istumaan, mutta mua ei oikein innostanut. Kommunikoinnissa oli jotain vikaa, kun en kuullut mitään mitä se nainen sano musan pauhatessa.
- Nainen tuli opiskelupaikassa istumaan viereeni ja olin vähän kummissani, koska istuimet oli tosi lähekkäin. Vähän vaivauduin. En ollut juurikaan jutellut hänen kanssaan aiemmin.
- Kaverin järjestämässä bileissä, nainen tuli juttelemaan kaikenlaista ja toi drinkin mulle. Sinänsä ihan kiva teko. Diskolattialla samainen nainen innostui vierelläni tanssimaan jotenkin itseään liikaa tyrkyttäen, yliseksikkäästi. Aiemmin en ollut jotenkaan tykästynyt samaisen naisen jotenkin kalpeaan ihoon, ja tupakanpolttoon. Jotenkin vaan se nainen tuntui vastenmieliseltä.

Oon huomannut että, vaikka monesti itse toivon naisten tekevän enemmän aloitteita, niin saatan silti halveksua sellaista naista. Ollaan me miehet siis kummallisia välillä itsekin ja ristiriitaisia. Näitä 3 naista ainakin halveksuin, mutta syynä oli myös se että ei ne olleet mitenkään hyvän näköisiä, ehkä sitä keskitasoa, jota kyllä olen toisaalta itsekin :) Itse jotenkin halveksun just sellaista että joku nainen tunkee ihan miehen viereen istumaan, vaikka moniin miehiin kai se tepsiikin. Mun mielestä tuntuu jotenkin hölmöltä että miehen pitäs hirveesti alkaa jo vähän lämminnyttä naista alkaa iskemään, kun tämä on vaivautunut tekemään hurjan suuren aloitteen eli tunkemalla miestä lähemmäksi istumaan. Miksei voi flirttailla jollain älykkäämmällä tavalla, en tykkää sellaisesta tunkemisesta. Jos joku tavallisen näköinen nainen vaikka katsoisi hurmaavasti silmiin tai supisis korvaan jotain seksikästä, niin se vois innostaa enemmän. Taidan olla vähän naismaisen hienohelma näissä asioissa, mut minkäs voi.

7

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • URPO

      GET A LIFE!!

      • Anonyymi

        YES


    • Ofelia

      Luin kirjoituksesi ja ajattelin heittää omat kommenttini kehiin, vaikka nainen olenkin... :) Hyvin samankaltaisia kokemuksia (yli-innokkaista miehistä tosin) on sekä itselläni että kavereillani, nou kiva. Ehkä suomalaiseen pokauskulttuuriin vain kuuluu tämä "tungettelu". Minuun ainakin tehoaa astetta hienovaraisempi ja älykkäämpi lähestyminen, ei mikään suora seuraan tunkeminen. Ystävällisyys, sympaattisuus ja asialliset puheet vetoavat erityisesti.

      On sekä hupaisaa että ärsyttävää, kun nämä suoran toiminnan edustajat olettavat kohteensa lämpenevän heidän iskuyrityksilleen automaattisesti; aivan kuten sanoit, "kun tämä on vaivautunut tekemään hurjan suuren aloitteen". Miesten reaktio kieltävään vastaukseen on yleensä aika äkkipikainen, suututaan tms. Se on omiaan vähentämään kiinnostusta entisestään...

    • Minde

      ...aluksi sanot, että et usko, että mies jaksaa maata naisen kanssa vain ulkonäön takia ja sitten lopussa toteat, että sinullekin kelpaa nätti likka. No joo, ymmärrän pointtisi.

      Haluasin taas tähän väliin todeta, että ihmiset käyttäytyvät alkoholin vaikutuksen alaisena vähemmän "söpösti".

      Niin, iskeä voi monella tapaa, ehkä tuo sylkkyyn istuminen ei ole niitä parhaita, mutta riskinsä korvaan supattelussakin. Ehkä naiset oli halunneet kiinnittää huomion oikein kertaheitolla. Eri asia oliko se sinusta kivaa.

      • Alannah

        Ensin valitat, että tunkeminen on pahasta ja sitten annat ohjeeksi tulla supisemaan seksikkäitä?? Se jos mikä on tyrkkyilyä ja huonoa käytöstä.


    • one_girl

      Samaa mieltä Alannahin kanssa.Ekana sanot että et välittäis keskinkertasen näkösistä naisista ("ei ne olleet mitenkään hyvän näköisiä, ehkä sitä keskitasoa") ja sit lopussa toteet ("Jos joku tavallisen näköinen nainen vaikka katsoisi hurmaavasti silmiin tai supisis korvaan jotain seksikästä, niin se vois innostaa enemmän.")

      Mietityttää vaan, että mitä sä nyt sitten oikein loppujen lopuksi haluat? Itselläni on usein tapana lähestyä mielenkiintoisen näköisiä miehiä baarissa uusien tuttavuuksien toivossa. Baarissa ollaan usein alkoholin vaikutuksen alaisena, ja viereen istuutuminenkin voi tuntua sellaisesta tunkeutumiselta, joka on ehkä vähän selvempänä tuolla hetkellä. Vaikeeta se on vaan kenenkään tutustua, jos ei voi mennä viereen juttelemaan. Katsekontaktin ottaminen on ihan hyvä juttu ekana, mutta sekin voi olla joskus aika vaikeeta savuisessa/ihmisiä täynnä olevassa baarissa - voi olla vaikeaa kiinnittää toisen huomio millään kovin hienoeleisellä tavalla.

    • Anonyymi

      Ekstaasipöllyissä naiset suutelee ketä vaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe