Hei! Katselin netistä harjoitusasuja 5v tytölleni ja hinta hirvitti. Onko kukaan tehnyt itse ja jos on niin mistä kaavat ja mikä kangas olisi hyvä? Ja laitoitko vuoren asuun vai vaan lämmintä tarpeenmukaan asun alle?
Harjoitusasu
1
752
Vastaukset
- toinen samanmoinen
Hei,
Edullisimmin harjoituspuvun saat seurojen "varustepörsseistä", jossa puvuistaan ulos kasvaneet isommat luistelijat myyvät vähän käytettyjä pukuja kirppishinnoilla. Luisteluseurat järjestävät seurapäiviä, joiden aikana varustepörssi toimii, mutta useilla seuroilla on myös varustepörssivastaava, jonka yhteystiedot löytyvät seuran nettisivuilta.
Mikäli ryhdyt itse tekemään pukua, lycra, velour tai joustosametti ovat yleisimmin puvuissa käytettyjä materiaaleja. Kaavoja löytynee käsityölehdistä/kannattaa googlettaa netistä. Asuun ei laiteta vuorta vaan lämmintä laitetaan alle tarpeen mukaan.
Mukavia harjoitushetkiä tyttärellesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422572Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423162241- 261970
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471606Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441386
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361106