Söin tässä painonpudotustiimellyksessä vahingossa kuus munkkia...Apua! Nyt on sitte munkkimorkkis.
Mutta itse tehtynä ne on just lämpimänä niiiiiin hyviä. Yritin korvata sokerin makeutusaineella, mutta jostain syystä ne ei oo tarpeeksi makeita. Vieköhän upporasvassa paistaminen makeutusaineelta tehoa?
Tuota... Montako munkkia itse söit??
;)
Kuusi (6) munkkia!!
22
3507
Vastaukset
- surkeaa
nyt voitkin sitten miettiä hiljaa mielessäsi miten sinusta alunperin tuli möhömahainen möhkäle
- G.B.
Tuskin kuitenkaan sillä, että syö joka vappu kuusi munkkia...
- VZS
G.B. kirjoitti:
Tuskin kuitenkaan sillä, että syö joka vappu kuusi munkkia...
jollei ole itsekuria vappuna, silloin sitä tuskin on vuoden muinakaan päivinä.
- G.B.
VZS kirjoitti:
LOL
Vietä vaan itsekuris kanssa hauskaa vappua - Piipa
VZS kirjoitti:
Vielä kun te itsekurin tarjoilijat saisitte itsenne kuriin, ettette aina vain painon kanssa taisteleville sitä tarjoaisi. Voisi olla hyvä juttu, kun Sinäkin jättäisit nuo tarpeettomat viestisi lähettämättä. Vaan etpä taida pystyä; Sinulla ei ole tuota itsekuria! Ähäkutti!
- VZS
G.B. kirjoitti:
LOL
Vietä vaan itsekuris kanssa hauskaa vappuaNo mikäpä siinä, jos munkkien hotkiminen on jonkun heikkotahtoisen möhköressukan vuoden (tai elämän) ainut kohokohta ja tekosyynä retkahdukseen on käytettävä jotakin turhanpäiväistä duunari/kommarijuhlaa.
Laihdutukseen rasvamunkit eivät kuitenkaan kuulu. - möhkis
Vapun munkit eivät ketään tee möhkäleeksi. Alunperinkään.
- !!!
mutta muista että vaikka munkki ei makealta maistukkaan, valkea jauho muuttuukin sitten sokeriksi heti syötyäsi, että haittaako se normaali sokeri munkkitaikinassa enää paljon jos munkkeja ryhdytään syömään...
- MunaLiisa
Enkä yhtään tippaleipää syöny, enkä simaa juonut kun en tykkää.. Munkeista ja tippaleivistä jää ikävä rasvakerros kitalakeen? Miettikää oikein.
- tyttö86
Ei se ole niin vakavaa. Itse söin 8 munkkia. Vappu on kerran vuodessa, eikä meillä ainakaan munkkeja joka päivä leivota
- G.B.
Vielä en ole syönyt yhtään, mutta aion kyllä il´lalla muutaman syödä. Se ei kenenkään laihdutusta pilaa, vaikka eläisi yhden päivän pelkästään munkkeja syömällä.
- PikkuPulla
En yleensäkään viitsi laskea, montako syön. Kerran vuodessa voi herkutella vaikka millä! Lisäksi minulla aikankin vatsa toimii todella hyvin, kun syön muutaman tuoreen munkin. Ja lisäksi oikeata simaa.
- mummo -57
Itte tein ja söin...monta. Ei se, että joskus syö sitä mistä pitää vaikkei saisikaan, kunhan arkena koittaa pysyä erossa noista rasva ja sokeri herkuista. Perusruokailu kuntoon niin on varaa herkkuihinkin. Tosin ei niin usein kuin mieli tekisi. Hommataan kroppaan lihaskia niin ne kuluttaa levossakin enemmän kuin rasvakerros.
- worry
Itelläkin tais mennä kuusi!
Ja noin 3 litraa simaa kaikki muut wappupiknikkikorin herkut!
Huomenna jatketaan kiinteytystä!!!
Ei saa olla itelleen liian ankara! Ei kuitenkaan koko loppuelämää pysty oleen! Sitäpaitsi munkitkin voi tehdä terveellisiksi: taikinaan kaurakuitua ja paisto kylmäpuristetussa rypsiöljyssä! Nam!!! Kateelliset kyykkyyn!!!- nami
Aika hyvä idea tehdä kaikesta lihottavasta ja epäterveellisestä vähemmän vahingollisia. Lisätään kaurakuitua tai vähennetään sokeria tai jauhoja (okei, munkkitaikina ei voi kauhean löysää olla..) ja simsalabim: kaikki on terveellistä taas.
No, mielestäni arvoisa Muumimamma on harvinaisen oikeassa sanoessaan: Kaikki hyvä on terveellistä vatsalle. Lisäisin vielä, että mielelle kans.
Vappu (ja sen lihotusaineet) on vaan kerran vuodessa. Munkit ja morkkis meni pitkällä lenkillä vähän tasoitettua.
Tämmöstä tää on. Mutta arkipäiviä on onneksi vuodessa enemmän kuin juhlapäiviä.
- Ohi on
Tippaleipien ym. herkkujen mässytys alkoi vappuaatton aamuna ja se on jatkunut taukoamatta siitä lähtien. Varmaan 20-30 tippaleipää ja litrakaupalla simaa on tullut ahmittua viikonlopun aikana. Siinä sivussa on kyllä muutkin herkut ja roskaruoka maistunut. Esim lätkämatsia ei voinut katsoa ilman sipsejä, olutta ja burgeria. Eikä se herkuttelu ihan lätkämatseihin rajoittunut.
Nyt on moraalinen krapula ja taas tekee mieli LISÄÄ rasvaista roskaruokaa (mmmmm... ranskalaisia ja burgeri, nam!! *kuola valuu*). Ja jälkkäriksi pirtelö tai jätskiä!!
Jos haittapuolia oikein tikun kanssa ryhtyy penkomaan, se on se tämä jatkuva hikoilu, puhumattakaan painonnoususta ( 4-5 kg perjantain jälkeen).
Vaikuttaa siltä, että hieno laihdutusyritys haihtui savuna ilmaan vapun repsahtelujen takia. Kun laihdutus meni vituilleen niin menköön sitten kunnolla. Uusi yritys sitten taas joskus.
Sitten ei muuta kuin pikavisiitti grillille ja videota katsomaan ;) - karoliina
...sillä itse en saanut vappuna yhtään munkkia :( ne ovat ihania.
ja mitä morkkikseesi tulee...älä ota sitä niin vakavasti, pää pystyyn ja uusi yritys! :)
itsekin olen ajatellut kokeilla makeutusaineen käyttöä sokerin korvikkeena, mutta jostakin luin että makeutusaineen käyttö ei olisi hyväksi pidemmällä tähtäimellä? olenko ihan väärässä? kommentteja jos jollakin tietoa- herkkupeppu
Tässä olisi jotakin tietoo makeuttajista..
olen lukenut paljon terveyslehdistä että makeutusaineet ovat epäterveellisiä! Ne ovat keinotekoisia ja elimistölle outoja aineita. elimistö ei käsittele niitä kuten luonnollista sokeria ja aineenvaihdunta häiriintyy. Ihmisille tuputetaan liikaa rasvattomia=epäterveellisiä,makeutusainepommeja esim. rasvattomat jogurtit,ja kevytlimut, niin keinotekoisia kun vaan voi..eikä ne minusta ainakaan maistu edes hyvältä! tietty jos ihminen ei voi sairauden takia käyttää sokeria niin makeuttaja on vaihtoehto sokerille, mutta laihduttajana en ainakaan vaihtaisi sokeria pois, mutta vähentää voin kyllä sitä. Hedelmäsokeri on kans ihan hyvää käyttää.
- pumeda
Hyvä että lähti vaan noin viattomassa asiassa mopo hanskasta! =) Kyllähän noita repsahduksia sattuu, mutta ei siihen kannata lannistua! Laittoi kyllä viestis hymyilyttään!
6kpl donitsirinkulapaketti kyllä katoo aika nopeesti kylmän maidon kans jos mun näköpiiriin sattuu...=P Slurps! - mussuttaja
Kuus munkkia on hyvä aloitus. Mulla tais mennä jotai 15 vapun aikaan. Sit tippaleivät päälle. Ne ei kyllä ole niin herkullisia kuin ihan perusmunkit.
- olio
En syönyt vappuna yhtään munkkia vaikka asun Munkkivuoressa. :)
- nami nami
..söin munkkeja koko pussin, join kolmena päivänä itseni humalaan, grillasin makkaraa ja söinpäs vielä grillisafkaakin päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663