Läntisistä Eu-maista on suomessa helpoin ja halvin päästä eroon iäkkäistä ja sairaista työntekijöistä !
Korkea aika olisi saada irtisanomisturva ja korvaukset työntekijöille,kansainväliset firmat vähentävät ja lopettavat suomessa kun se on halvinta .
Samaa harrastavat pörssiyritykset,pelkästään kurssia nostattaakseen.Määrät ovat suuria yleensä satoja !
Yt_laki on täysin hampaaton,kun sanotaan tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia irti .
Vasemmistopuolueet (Demarit ja Vassut ) olisi jo korkea aika herätä toimintaanja saada kunnon suoja vanheneville irtisanottaville,sillä heillä ei ole mitään mahdollisuutta päästä enään töihin !
Lisänä vielä EK on nostattamassa porvareiden tuella eläkeikiä , eli työttömänä olevat kuolevat ennenkuin pääsevät vanhuuseläkkeelle !
Miksi SAK ei reagoi,itsekin maksan jäsenmaksut kyseiseen liittoon.
Irtisanomissuoja
1
667
Vastaukset
- Voi sitä-
Voi toiki tehdä tutkinta pyynnön Etelä-Suomen Aluehallintoviraston Työsuojelu osastolle ( lääni alehallintovirastoon eli työpaikka läänisi alehallintovirastoon ) .
Asioissa on käytetty kahta Lakia esim. Vahingonkorvauslaista LUKUA3:1 § ( esimies uuden omistajan palveluksessa yritys myynnin jälkeen tekee virheen jonka seurauksena syntyy korvausvelvoite virheen kärsineelle henkilölle josta yritys joutuu maksamaan korvauksia korvaukset löytyy osittain Työsopimuslaista ) jne. ja Työsopimuslaista esim. LUKU2:2 § ( kohdassa puhutaan tasapuolisesta kohtelusta ) jne.
Lisäksi on huomioitava ehkä löytyy Ihmisoikeuslain kohdista / Työsopimuslain kohdista joissa luetaan kenellä on parhaimmat edellytykset työllistyä yrityksen ulkopuolella ja keitä yritys pystyy tukemaan työllistymään nopeasti ja helposti työllistyviä henkilöitä kun uusi omistaja järjestää yrityksen uudelleen työntekijäkustannusten muodostumista .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876