Näin paljon harrastat seksiä elämäsi aikana, katso yllättävä tulos
Tarkaksi luvuksi Lloydsin apteekin tekemässä kyselyssä, johon osallistuI 1 800 ihmistä, saatiin 49 päivää, 13 tuntia ja 41 minuuttia rakastelua elämän aikana.
http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2010/09/1187589?helmikauppa/seksikasta
Jos vertaa esim siihen kuinka paljon roikkuu tietokoneella, tai katsoo telkkaria. Syömiseenkin menee moninkertainen määrä aikaa ja seksi on kuitenkin yksi ihmisen perustarpeista.
Aika vähän
4
220
Vastaukset
- naunou
Musta seksi on aivan liian yliarvostettu ja boostattu elämäntapa, koska minä en ainakaan näe sitä edes osana todellisuutta, vaan jonkinlaisena keinona myydä erilaisia asioita itselleni. Eli aina kun joku puhuu seksistä, odotan että mitähän tämäkin tässä nyt taas kauppaa.
...sitä ois sit niinku saman verran jäljellä kuin takana.
Eli aika hiljaista tulee olemaan jatkossakin.- rakkautta sata lasis
Laskeskelempa tuosta. 5x52x3x50minuuttia=39000 minuuttia, mutta meillä nykyisessä suhteessa onkin aitoa rakkautta.
Siinä on jo kasassa reilu puolet eli 27 päivää. Aika pahasti saa rakkaus hiipua, että jäis 50 päivää saavuttamatta. Lisäksi eka vuonna tahti oli 6 kertaa joka viikko, ja sitä ei tähän vielä laskettu. 52x3x50/60/24=5,41päivää tekis eka vuoden ekstrat.
Jos vielä ynnäilisin ne harjoitus kappaleet: Aikaisemmat seurustelu ja irtohetket, niin siitäkin kertyis reilu 15 päivää.
Summaksi saisin nyt noin 48 päivää. Sanoisin ettei keskiarvo ole mulla enää kaukana. Jos en nyt ihan heti kuukahda, niin keskiarvo on aika vähän meikäläiseen verrattuna.
Oma varovainen arvio saldosta jonka voisin helposti saavuttaa on n. 80 päivää, mutta eihän sitä ikinä kohtaloaan etukäteen voi tietää. Jos seksi hiipuis tasaisen vauhdin mukaan ja eläisin keskiverto ikään, niin 100 päivää ylittäminen olis sillä opilla tiedossa. Tuo aikahan tarkoittaa 5 minuutin pikapanoa 365 päivää vuodessa yli 39 vuoden ajan. Ja sinusta se on vähän. Minä olen jo ajat sitten pudonnut pano per päivä tahdista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519