Konetta korjaamassa

Tää on ihan toivoton.
Sotki tiedostojärjestelmän ja söi postiarkistot.
Ne pitäisi pelastaa, mutta kovin on hankala juttu.
Tuossa raksuttaa vieressä ja kirjoitan toisella koneella.


Silti joskus kuitenkin tuntuu, että koneiden kanssa on paljon helpompaa kuin ihmisten.
Kommunikaatio jää aina vajaaksi ja kaikkea tärkeää jää myös kokonaan sanomatta.
Puolitiehen jääneitä asioita ja mahdollisuuksia, joita sitten itsekseen ihmettelee miten asiat oikein menivät.
Ja joku toinen ihmettelee itsekseen juuri niitä samoja asioita.

Puhukaa enemmän, tehkää enemmän ja miettikää vähemmän.
Liikaa miettimällä sotkee asiansa ja elämä kulkee sivuitse ohi.

Ne jotka vain tekevät miettimättä ovat paljon onnellisempia kaikista tekemistään virheistä huolimatta.

(kunhan mietin ihmiselämän monimutkaisuutta)

Toisaalta monien meistä pitää myös miettiä siksi etteivät satuttaisi itseään.
(minunkin)

22

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskasta
      • Mutta täällä on jo levy .chk tiedostoja täynnä ja näistä pitäisi nyt koota se postisysteemi.
        (siis täällä on jo yritetty windowsin omilla systeemeillä korjausta ja kuulemma kaatunut siinä samalla muutaman kerran)

        Pöh

        Noh, nyt sentään levy on taas näkyvissä.


      • TOTA::.!%#?!1
        buddy-love kirjoitti:

        Mutta täällä on jo levy .chk tiedostoja täynnä ja näistä pitäisi nyt koota se postisysteemi.
        (siis täällä on jo yritetty windowsin omilla systeemeillä korjausta ja kuulemma kaatunut siinä samalla muutaman kerran)

        Pöh

        Noh, nyt sentään levy on taas näkyvissä.

        .

        entäs se windowsin oma palautus systeemi????????

        Se on joskus osoittautunut aivan oikeesti hyväksi

        .


      • puskasta
        buddy-love kirjoitti:

        Mutta täällä on jo levy .chk tiedostoja täynnä ja näistä pitäisi nyt koota se postisysteemi.
        (siis täällä on jo yritetty windowsin omilla systeemeillä korjausta ja kuulemma kaatunut siinä samalla muutaman kerran)

        Pöh

        Noh, nyt sentään levy on taas näkyvissä.

        Eli metsään on menty jos kone kaatuillut. Erillistä buuttijakelua kehiin ja tiedostoja palauttamaan. Käyttiksen saa aina asennettua uudestaan.


      • puskasta kirjoitti:

        Eli metsään on menty jos kone kaatuillut. Erillistä buuttijakelua kehiin ja tiedostoja palauttamaan. Käyttiksen saa aina asennettua uudestaan.

        Kakkoslevyn ongelma onneksi.
        Siis käyttis kunnossa.


    • naisen neuvo

      Käytä sitä.

      • nodaa!

        ei toimi jos käyttis ei käynnisty.


      • naisen neuvo
        nodaa! kirjoitti:

        ei toimi jos käyttis ei käynnisty.

        buuttaamalla käyntiin.


      • Ei kannata eheyttää, sillä jos siellä on vielä jotain hukkatiedostoja, niin ne häviävät siinä operaatiossa.

        Itseasiassa viisainta olisi ollut kopioida koko levy vikoineen päivineen ja huoltaa vain sitä kopioitua levyä (mutta täällä ei ole varalevyjä paikalla).

        Noh, kyllä se näinkin.


      • tota...
        buddy-love kirjoitti:

        Ei kannata eheyttää, sillä jos siellä on vielä jotain hukkatiedostoja, niin ne häviävät siinä operaatiossa.

        Itseasiassa viisainta olisi ollut kopioida koko levy vikoineen päivineen ja huoltaa vain sitä kopioitua levyä (mutta täällä ei ole varalevyjä paikalla).

        Noh, kyllä se näinkin.

        Onhan sulla se kakkoskone käytössä. Image alkuperäisestä ja virtuaaliasennus jonka korjaat ja siitä image ja palautus alkuperäiselle osiolle?


        Fiksaatko nää eniron sähköpostit samalla? Viestit hävinneet ja osoitekijat eikä toimi Operalla.


        Kiiiiiiitos.


      • tota... kirjoitti:

        Onhan sulla se kakkoskone käytössä. Image alkuperäisestä ja virtuaaliasennus jonka korjaat ja siitä image ja palautus alkuperäiselle osiolle?


        Fiksaatko nää eniron sähköpostit samalla? Viestit hävinneet ja osoitekijat eikä toimi Operalla.


        Kiiiiiiitos.

        Kakkoskone on ikivanha, eikä tänne mahdu oikeastaan mitään.
        Muuten hyvä ajatus.

        Ai Eniron.... toimiiko millään muulla kuin Operalla.
        Jos se vika on Eniron päässä, niin niillähän on kuitenkin joku varmuuskopio kaikesta.
        Tosin firmojen palvelutason tietäen voi olla hankalaa saada niitä tekemään palautusta.

        Suuri viisaus että ATK pettää aina ja kaikesta pitäisi ola kopiot (tosin ei minullakaan ole kuin välttämättömistä asioista, eikä niitä ole montaa)


    • Kaivoin postien näköiset .chk tiedostot esiin ja nyt pitäisi postisysteemi saada uskomaan että ne kuuluvat sille. Vähän hankala sillä nuo ovat tiedostoja ja ilmeisesti ne ovat alkujaan olleet hakemistoja.

      Kaikki muu siis toimii jo, mutta tärkein juttu ei.

      • kuulostaa ihan siltä kuin korjaisit ruohonleikkuria ja naiset siinnä ympärillä antavat neuvoja, laita sormet sinne lapoihin.


      • Puskasta

      • modelli kirjoitti:

        kuulostaa ihan siltä kuin korjaisit ruohonleikkuria ja naiset siinnä ympärillä antavat neuvoja, laita sormet sinne lapoihin.

        Sellaista se aina on, eikä tietysti matkan päästä voi seurata mitä täällä on jo tehty.



    • baddy-love

      Vai häviävätkö bitit mustan aukon syöverihin?

      • Ja jopa senkin mitä on bittiavaruuden bittien välissä.
        (se koostuu imaginäärisestä tilasta)


      • baddy-love
        buddy-love kirjoitti:

        Ja jopa senkin mitä on bittiavaruuden bittien välissä.
        (se koostuu imaginäärisestä tilasta)

        Meinaan kun ylläpito piilotti galleriani bitit sinne?


      • baddy-love kirjoitti:

        Meinaan kun ylläpito piilotti galleriani bitit sinne?

        Usein kyseinen bittiavaruuden erikoismuoto sijaitsee syrjäisen kellarin nauharobotin hyllyllä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Usein kyseinen bittiavaruuden erikoismuoto sijaitsee syrjäisen kellarin nauharobotin hyllyllä.

        ja osta uusi, kuka viitsii käyttää aikaa moiseen leikkiin. Olisit joskus sinäkin iloisella mielellä liikkeellä, taidat olla oikea ongelmamagneetti.


      • modelli kirjoitti:

        ja osta uusi, kuka viitsii käyttää aikaa moiseen leikkiin. Olisit joskus sinäkin iloisella mielellä liikkeellä, taidat olla oikea ongelmamagneetti.

        Nämä postit on saatava talteen.
        Eikä se koneen uutuuskaan takaa sitä milloin se sekoaa.

        Oikeasti on niin, että minä olen se jonka ne ongelmamagneetit hankkivat ratkomaan niitä ongelmiaan.
        Ihan kaikenlaisia ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe