Tää on ihan toivoton.
Sotki tiedostojärjestelmän ja söi postiarkistot.
Ne pitäisi pelastaa, mutta kovin on hankala juttu.
Tuossa raksuttaa vieressä ja kirjoitan toisella koneella.
Silti joskus kuitenkin tuntuu, että koneiden kanssa on paljon helpompaa kuin ihmisten.
Kommunikaatio jää aina vajaaksi ja kaikkea tärkeää jää myös kokonaan sanomatta.
Puolitiehen jääneitä asioita ja mahdollisuuksia, joita sitten itsekseen ihmettelee miten asiat oikein menivät.
Ja joku toinen ihmettelee itsekseen juuri niitä samoja asioita.
Puhukaa enemmän, tehkää enemmän ja miettikää vähemmän.
Liikaa miettimällä sotkee asiansa ja elämä kulkee sivuitse ohi.
Ne jotka vain tekevät miettimättä ovat paljon onnellisempia kaikista tekemistään virheistä huolimatta.
(kunhan mietin ihmiselämän monimutkaisuutta)
Toisaalta monien meistä pitää myös miettiä siksi etteivät satuttaisi itseään.
(minunkin)
Konetta korjaamassa
22
314
Vastaukset
Mutta täällä on jo levy .chk tiedostoja täynnä ja näistä pitäisi nyt koota se postisysteemi.
(siis täällä on jo yritetty windowsin omilla systeemeillä korjausta ja kuulemma kaatunut siinä samalla muutaman kerran)
Pöh
Noh, nyt sentään levy on taas näkyvissä.- TOTA::.!%#?!1
buddy-love kirjoitti:
Mutta täällä on jo levy .chk tiedostoja täynnä ja näistä pitäisi nyt koota se postisysteemi.
(siis täällä on jo yritetty windowsin omilla systeemeillä korjausta ja kuulemma kaatunut siinä samalla muutaman kerran)
Pöh
Noh, nyt sentään levy on taas näkyvissä..
entäs se windowsin oma palautus systeemi????????
Se on joskus osoittautunut aivan oikeesti hyväksi
. - puskasta
buddy-love kirjoitti:
Mutta täällä on jo levy .chk tiedostoja täynnä ja näistä pitäisi nyt koota se postisysteemi.
(siis täällä on jo yritetty windowsin omilla systeemeillä korjausta ja kuulemma kaatunut siinä samalla muutaman kerran)
Pöh
Noh, nyt sentään levy on taas näkyvissä.Eli metsään on menty jos kone kaatuillut. Erillistä buuttijakelua kehiin ja tiedostoja palauttamaan. Käyttiksen saa aina asennettua uudestaan.
puskasta kirjoitti:
Eli metsään on menty jos kone kaatuillut. Erillistä buuttijakelua kehiin ja tiedostoja palauttamaan. Käyttiksen saa aina asennettua uudestaan.
Kakkoslevyn ongelma onneksi.
Siis käyttis kunnossa.
- naisen neuvo
Käytä sitä.
- nodaa!
ei toimi jos käyttis ei käynnisty.
- naisen neuvo
nodaa! kirjoitti:
ei toimi jos käyttis ei käynnisty.
buuttaamalla käyntiin.
Ei kannata eheyttää, sillä jos siellä on vielä jotain hukkatiedostoja, niin ne häviävät siinä operaatiossa.
Itseasiassa viisainta olisi ollut kopioida koko levy vikoineen päivineen ja huoltaa vain sitä kopioitua levyä (mutta täällä ei ole varalevyjä paikalla).
Noh, kyllä se näinkin.- tota...
buddy-love kirjoitti:
Ei kannata eheyttää, sillä jos siellä on vielä jotain hukkatiedostoja, niin ne häviävät siinä operaatiossa.
Itseasiassa viisainta olisi ollut kopioida koko levy vikoineen päivineen ja huoltaa vain sitä kopioitua levyä (mutta täällä ei ole varalevyjä paikalla).
Noh, kyllä se näinkin.Onhan sulla se kakkoskone käytössä. Image alkuperäisestä ja virtuaaliasennus jonka korjaat ja siitä image ja palautus alkuperäiselle osiolle?
Fiksaatko nää eniron sähköpostit samalla? Viestit hävinneet ja osoitekijat eikä toimi Operalla.
Kiiiiiiitos. tota... kirjoitti:
Onhan sulla se kakkoskone käytössä. Image alkuperäisestä ja virtuaaliasennus jonka korjaat ja siitä image ja palautus alkuperäiselle osiolle?
Fiksaatko nää eniron sähköpostit samalla? Viestit hävinneet ja osoitekijat eikä toimi Operalla.
Kiiiiiiitos.Kakkoskone on ikivanha, eikä tänne mahdu oikeastaan mitään.
Muuten hyvä ajatus.
Ai Eniron.... toimiiko millään muulla kuin Operalla.
Jos se vika on Eniron päässä, niin niillähän on kuitenkin joku varmuuskopio kaikesta.
Tosin firmojen palvelutason tietäen voi olla hankalaa saada niitä tekemään palautusta.
Suuri viisaus että ATK pettää aina ja kaikesta pitäisi ola kopiot (tosin ei minullakaan ole kuin välttämättömistä asioista, eikä niitä ole montaa)
Kaivoin postien näköiset .chk tiedostot esiin ja nyt pitäisi postisysteemi saada uskomaan että ne kuuluvat sille. Vähän hankala sillä nuo ovat tiedostoja ja ilmeisesti ne ovat alkujaan olleet hakemistoja.
Kaikki muu siis toimii jo, mutta tärkein juttu ei.kuulostaa ihan siltä kuin korjaisit ruohonleikkuria ja naiset siinnä ympärillä antavat neuvoja, laita sormet sinne lapoihin.
- Puskasta
Jos kakkoslevyllä niin olisiko tuosta paremmin apua:
http://www.softwarepatch.com/software/filerecovery.html
?
tai joku muu:
http://www.filerecoverycentral.com/
Itseläni joskus toiminut yllättävän hyvin. modelli kirjoitti:
kuulostaa ihan siltä kuin korjaisit ruohonleikkuria ja naiset siinnä ympärillä antavat neuvoja, laita sormet sinne lapoihin.
Sellaista se aina on, eikä tietysti matkan päästä voi seurata mitä täällä on jo tehty.
Puskasta kirjoitti:
Jos kakkoslevyllä niin olisiko tuosta paremmin apua:
http://www.softwarepatch.com/software/filerecovery.html
?
tai joku muu:
http://www.filerecoverycentral.com/
Itseläni joskus toiminut yllättävän hyvin.Testaan myöhemmin.
Tosin nyt on koekäytössä dskinternalsin mail-recovery
(maksuton versio)
F-secure ei pidä siitä.
- baddy-love
Vai häviävätkö bitit mustan aukon syöverihin?
Ja jopa senkin mitä on bittiavaruuden bittien välissä.
(se koostuu imaginäärisestä tilasta)- baddy-love
buddy-love kirjoitti:
Ja jopa senkin mitä on bittiavaruuden bittien välissä.
(se koostuu imaginäärisestä tilasta)Meinaan kun ylläpito piilotti galleriani bitit sinne?
baddy-love kirjoitti:
Meinaan kun ylläpito piilotti galleriani bitit sinne?
Usein kyseinen bittiavaruuden erikoismuoto sijaitsee syrjäisen kellarin nauharobotin hyllyllä.
buddy-love kirjoitti:
Usein kyseinen bittiavaruuden erikoismuoto sijaitsee syrjäisen kellarin nauharobotin hyllyllä.
ja osta uusi, kuka viitsii käyttää aikaa moiseen leikkiin. Olisit joskus sinäkin iloisella mielellä liikkeellä, taidat olla oikea ongelmamagneetti.
modelli kirjoitti:
ja osta uusi, kuka viitsii käyttää aikaa moiseen leikkiin. Olisit joskus sinäkin iloisella mielellä liikkeellä, taidat olla oikea ongelmamagneetti.
Nämä postit on saatava talteen.
Eikä se koneen uutuuskaan takaa sitä milloin se sekoaa.
Oikeasti on niin, että minä olen se jonka ne ongelmamagneetit hankkivat ratkomaan niitä ongelmiaan.
Ihan kaikenlaisia ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
