Eli, tavoitteena saada pois vyötäröltä 10 kiloa jouluun mennessä. Olen 170 cm pitkä ja painan huimat 82 kg! Itse otin tänään vihdosta viimein niskasta itseäni kiinni ja tänään onkin alkanut teho dieetti - terveellisesti. Mukaan saa liittyä muitakin innokkaita laihduttajia :)
Tässä on omaa tätä päivääni : aamiainen sisälsi
1 viipaleen ruisleipää kevyt tuorejuustolla ja kinkulla ilman juomia.
Lounas oli pieni peruna ja lihakastiketta ja paljon salaattia.
Välipalana leipä tuorejuustolla, kinkulla ja juustolla 2 dl appelsiinimehua.
Illallinen oli 4dl kasvissosekeittoa ja
Iltapalana lähes sama kuin aamiainen jogurtti.
Päivän kalorit lasken tarkasti vaakaa käyttäen ja tästä koostui n. 1500 kcal ja kulutinkin niitä 2½ kävelyllä kun niin mukava ilmakin oli :) Huomenna taas samaa rataa ja punnitus joka viikon maanantai!
Tavoitteena -10 kg jouluun mennessä!!
5
573
Vastaukset
- ijvnipajsfpv
Miksi käytät kevyt tuorejuustoa?
- dffdbdb
Hienoa ja onnea koitokseen :) Mietin tuossa vain, että juot todella vähän päivän aikana. Lisää juomista, vettä tai vaikka funlight mehuja. Pidä koko ajan juomapulloa mukanasi missä sitten oletkin siitä on hyvä apu.
- Tyt(t)inä
Kiitos kannustuksesta!
Pyrin juomaan vettä paljon päivän aikana ja on aina reilumpi juoma pullo mukana, en vain viitsinyt kirjoitella erikseen veden juomisesta, mutta kiitos muistutuksesta!
tonne meidän ryhmään "kympin kevyempi jouluna" siel on tilaa ja meil on sama tavote, tosin se ei välttämättä kaikilla toteudu, mut yritys ainaki on kova. Joten sinne vaan kirjotteleen.
- palleromaha
myös tuo "halukkaita laihduttaan?" ryhmä on vasta alkanut. :) että tervetuloa myös sinne puolelle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706