Tulipa mieleeni tässä lomaviikkoa viettäessäni, että onko teillä töissä kiire? Minä kun olen tällainen vähätöinen ihminen, kuten kaikki palstaa seuranneet varmaan ovat jo huomanneetkin. Mitenkäs te muut: Otattteko kantaaksenne muidenkin murheet tai painaako pomo niskaan jatkuvasti? Minä kun sain jo parin viikon pakkotahtisesta kiireestä stressin.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Yritetäänkö vielä kerran?Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.
- Mikä on kaikkenViehättävintä kaivatussasi?
- Voi kun saisin selvänMitä sinä oikein ajattelet ja ootko oikeesti täällä niinku kuvittelen. Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä. Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tä…
- Trump teki dieseldiilin Putinin kanssaYhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoo sosiaalisessa mediassa sopineensa Vladimir Putinin kanssa mittavista dieselpolttoaineen toimituksista Yhdysvaltain ja maailman markkinoille. Olen juuri saanut päätökseen erit…
- Joskus joku ihminen jää sydämeen asumaan, vaikkei hänelle olisi koskaan uskaltanut kertoa sitä.Sinä olet jäänyt ajatuksiini tavalla, jota on vaikea selittää. Olemme kohdanneet siellä, missä olen käynyt asiakkaana, etkä ehkä itse tiedä, miten paljon lämpöä olet tuonut päiviini. Joskus pelkkä hymy tai pieni kohtaam…
- Kaipaan sinua miesToivo elää, että näemme vielä. Kadun, etten pyytänyt sun puhelinnumeroa.
- Et näytä vanhalta,vaik ootkin iäkäs!Ootko ottanut botoxia?
- Jos et enää uskallalaittaa viestiä, enkä itsekään uskalla, ei ole kuin yksi vaihtoehto
- Haluaisin tutustua miesKun tapasimme paikka ei ollut paras mahdollinen. Luulin, että kaipaan toista ihmistä elämääni enkä huomioinut sinua. Päästin tilaisuuden menemään. Kaipasin koko ajan jotain mikä ei ollut todellista ja sinä olit siinä ko…
- No miltä näytänKu et saa silmiä irti🫠
- Ei olis pitänyt tykästyä siihen mieheen...Yhä vaan kaipaan...
- Laita se viestiTiedät että ollaan linjoilla nyt molemmat.
- Älkää ihmiset hyväksykö Antin natsismia!Kyllä se on ihan yhtä hirvittävä ideologia, vaikka sitä demari harjottaiskin.
- Mikä on horoskooppisi?Mikä on naisen?
- Matkailu avartaa.Kyllä. Niin klisee kuin se onkin, niin onhan meillä Suomessa hienoja asioita. - Lentokentällä on siistiä. - Hanasta voi huoletta juoda vettä. - Hotelleissa ei pörrää monijalkaisia kavereita. - Infra on toimiva. - Kaljat…
- Mikä onkaanKauneinta kaivatussasi?
- Et edes yrittäHuomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta
- En sua torjuis!Silloin joskus oli pakko...
Vastaukset 25
Vanhimmat
mutta se johtuu muusta kuin leipätyöstä.
Entäs aika ennen nykyistä emäntää, muksua ja opiskeluja?
Ressiä oli ja se johtui pelkästään työstä.
Nii... ei mulla ollu pari vuotta sitten muuta kuin palsta ja työ...
Toisaalta, nytkin ressi aiheutuu ahneudesta niinkuin silloinkin, sitä on vaan eri tavalla ahne nyt.
No kukas se yrittäjää riivaisi kuin oma sisäinen pakko. Mitäs meinaat tehdä, kun aikanaan valmistut? Meinaatko jatkaa yrittäjänä vai mennä vieraalle töihin?
mä alotin syksyllä lukemaan toistakin tutkintoa tässä rinnalla. Urakalla, urakalla :)
Mul on tähtäimessä sellanen erikoispalvelu isommille yrityksille. Sellasia toimistoja ei ole Suomessa vielä yhtäkään. Tai sitten mä tähtään opettajaksi. Ei tiedä vielä. Voi se olla jotain muutakin, mutta tällä tietoa mä nään pienen bisneksen poikasen tuossa ensinmainitussa.
Työtä tehnyt vähemmän, kuin minä ennen armeijaa........
Ota 24Mbit valokuituliittymä sinäkin...surffailu on salamannopeaa, paitsi S24, kun köyhällistö tukkii linjat,
eikä Ratikka ehdi tarpeeksi rentoutumaan palstalla "työn" ohella
Olenhan minä sentään pelkääjäpamppujen, venkuloiden ja piripaavojenkin erityisasiantuntija, että siinähän taas viisastelet. Sinänsä positiivista, että kehtasit taas tulla huutelemaan omalla nikilläsi. Hyvä pappa! ;-)
Laivastoupseerin virkapaita yhdessä kuvassani on samannäköinen, kuin pampun paita ja "alan miehet"
halusivat tavata ja varmistaa asian. monte ja moni muu ei uskaltanut edes tavata heitä.
Nyt olen heidän ystävä ja sain hupparin lahjaksi.
Tai no, oikeastaan valehtelijan. Sinulla kun ei ole takanasi muuta kuin tulevaisuuden haaveet. Että josko lopettaisit ja tyytyisit kurjaan kohtaloosi.
mun pitikin kysäistä kun tuun teille sihteeriks. Et haittaako kun oon vähän aamuuninen?
Haittaa se. Kukas ne työt tekee, jos minä vaan palstailen. No deal! Tosin jos otat sitimarketin kärryt mukaan, niin lupaan harkita asiaa uudelleen.
otan kärryt mukaan. Mä en viitti käyttää enää käsilaukkui ku kärrit on niin kätevät. Niin tota, yks juttu mistä piti kans kysyy, ku mullon kuulema ongelmia. Tosin mä kuulin asiasta ensimmäisen kerran tänään, mut haittaaks se?
Juu mä tiedän et sulla ja muilla vakavasti otettavilla ihmisil ei oo ongelmia, nii siks just oiski vitun suuri kunnia päästä teille töihin !!1!1!11 vaikka oonki II-luokkaa ku siis mullon ongelmia
ai niin sit joskus mä oon piiikkuse pahalla tuulella mut perkkele tehokas silti. Mä hoidan mun asiat, saatana! Mä muuten oikeesti hoidan mun asiani jotta eti parempi sihteeri jos asia on jotenki epäselvä
saatana
Jätetään nyt ne HR:n testit väliin. Teetkö siinä sivussa minunkin työt, että pääsen Rouva-Ratikan kanssa maailmanympärimatkalle? Tai no vittuakos sillä on väliä, kunhan joku maksaa matkan. (Eläköön rahassakylpevä vaimo.)
millanen pakka vaan, koska mullon ongelmia, mä oon II-luokan kansalainen (toisin kuin Sinä ja Rouva Ratikka) et laita ihan mikä pakka vaan. Mulle on upee tilaisuus päästä edes vilaukselta näkemään Sut ja hienoi naisii niiku Rouva Ratikka. Mä teen tietenkin ihan mitä vaan, että pääsisin hivuttautumaan II-luokkalaisen asemasta I-luokan porukan seuraan.
Onks sulla listaa kaikista teidän avuista, niin mä voisin oikeen ihastella silleen.
...niin yritän ottaa lunkisti ja jättää kylmästi tekemättä ne työt joita en kohtuudella ehdi tekemään tai saa muille delekoitua. Joskus kiire vituttaa, mutta ei se silloinkaan oikein stressaa. Sitä on nähnyt jo niin monen muun kohdalla sen, että työpäivää saa pidentää ja ressiä repiä sairaslomalle asti ilman minkäänlaista "kiitosta". No kiitokseksi saa lisää töitä ja lisää vastuuta....jos ei osaa/ymmärrä/uskalla kieltäytyä.
Nykyään työkuorma on ihan siedettävä, vastuu ja palkkakin suurinpiirtein tasapainossa.
Kohtalotoverini. Delekointi on päivän sana. Joskus sitä kuvitteli olevansa ainoa joka osaa, mutta nykyisin ei voi osata enää kenenkään hommia. Tai no joo, sihteerin hommat vielä sujuvat pienen jähmeyden jälkeen.
*kääntää kylkeä*
tappotahtista. Minä siellä enemmän painan niskaan kuin pomo :)
eniten olla silmätikkuna, meinannu jo pari kertaa karistaa matkoihiniki sen takia.
muutamien.
mutta pääsääntöisesti voin itse säädellä työtahdin, kunhan hommat tulevat tehdyiksi ajallaan ;)
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=19823&c=10
Aikataulut asioilla on aina, joskus tiukemmat, joskus löysemmät. Mutta sellaista ahdasta ulkoaohjattua pakkotahtisuutta mulla on vain satunnaisesti. Yleensä saan potkia ja silittää itseäni ihan ite, antaa löysää ja vetää tiukalle niin kuin hyväksi näen.
Toki jos joku töissä kysyy että onko kiire, vastaan että on ja kerron mitä kaikkee on kesken ja mitä on tulossa ja annan kuvan hyvinkin hektisestä meiningistä. Eihän sitä sovi ääneen myöntää että melko leppoisaa on. Ei ole aina ollut, ja osaan kyllä arvostaa tätä tilannetta.
Kaikki kyselytutkimukset väittävät, että Suomessa tapetaan työllä. Tämänkään aloituksen vastaukset eivät oikein tue väitettä. Vaikuttaakohan luterilainen "kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat"-asenne asiaan? Ihan kun kuuluisi kertoa, että töitä tehdään aivan helvetisti kuvitellen saatavan arvostusta kanssaihmisiltä.
mutta mulla on liukuva työaika ja hyvä duuni :) josta tosissaan pidän.