Miksi miehet vihaavat naisia?

ei voi uskoa

Tätä palstaa pitkästä aikaa lukeneena olen todella järkyttynyt miesten suhtaumisesta naisiin. Täällä haukutaan suomalaiset naiset aivan lyttyyn, koska he ovat fiksuja, ajattelevat omilla aivoillaan, ovat taloudellisesti itsenäisiä ja haluavat aviomiesten osallistuvan omalta osaltaan yhteisen kodin siistinä pitämiseen ja yhteisten lasten hoitoon.

Miten voi tässä maassa olla näin paljon kieroutuneita ja sovinnisteja miehiä? Eikä mukaan kenenkään miehen mielestä ole itsestään selvää, että kotityöt ja lasten hoito jaetaan puoliksi ja puolisoa rakastetaan juurikin sen takia että hänellä on omat ajatukset (monet miehet tuntuvat ajattelevan, että heidän tulisi päättää asioista ja naisen kuuluu kokata ja olla valmis seksiin aina kun miestä huvittaa, huolimatta naisen omasta halusta)

Euroopassa, esim italiassa on ihanaa se, että miehet huolehtivat lapsistaan, ihan yhtä paljon kun naisetkin. Miehet arvostavat naisiaan, sen näkee kaikessa. Suhde on tasavertainen ja onnellinen, koska siellä naiset arvostavat miehiään ja sitä kuinka paljon perhe miehelle merkitsee...

näin suomi24 ja ystävättärieni suomimies kertomusten perusteella en halua suomi miestä, ellei hän ole oikeasti fiksu ja vahva, joka kestää sen, että nainen on itsenäinen. On lapsellista ja vanhanaikaista ajatella, että mies tuo rahan taloon, nainen hoitaa kaiken muun. Minusta on sääli, että aasiassa ja venäjällä naiset joutuvat vielä elämään alisteista elämää...

73

4834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkomaanmies

      Kohta joku kiirehtii kirjoittamaan että koska suomalaismiehet ovat NAISTEN kasvattamia ja pilaamia. Yleensä täällä kaikki vastuu vieritetään naisten harteille silloin kun miesten pitäis ottaa vastuu itsestään. Suomalaiset miehet kuitenkin ovat valitettavan usein isiensä pilaamia. Samat ongelmat tunnetasolla siirretään sukupolvelta toiselle. Miehet täällä ovat jäyhiä, alkoholiongelmaisia, mielenterveysongelmaisia ja puhumattomia, ja aika väkivaltaisiakin.

      • tönii

        onhan se varmaan näinkin mutta nythän tässä taas menee asia päälaelleen, eli mies on syypää kaikkeen. no, mulla ei oo kokemusta parisuhteesta ja oonhan mä vasta 19, mut kyl mä ainakin haluisin elää itse semmosen naisen kaa, niinkuin itsekin sanoit, että kotityöt sun muut puoliksi, eli sii tässä ensimmäinen miekkonen joka aattelee sammalla lailla:D


      • tönii
        tönii kirjoitti:

        onhan se varmaan näinkin mutta nythän tässä taas menee asia päälaelleen, eli mies on syypää kaikkeen. no, mulla ei oo kokemusta parisuhteesta ja oonhan mä vasta 19, mut kyl mä ainakin haluisin elää itse semmosen naisen kaa, niinkuin itsekin sanoit, että kotityöt sun muut puoliksi, eli sii tässä ensimmäinen miekkonen joka aattelee sammalla lailla:D

        nii eli jatkan viel siis et en haluis ainakaan itte olla semmonen et pidän naista kun orjaa...mulla tuntus aika paskalta semmonen:(


      • ihanaa!!!!
        tönii kirjoitti:

        nii eli jatkan viel siis et en haluis ainakaan itte olla semmonen et pidän naista kun orjaa...mulla tuntus aika paskalta semmonen:(

        Nuorissa on suomen tulevaisuus!! Ihana kuulla, että nuori mies ajattelee noin! Tulet tekemään jonkun naisen todella onnelliseksi!!! Ihan oikeasti, olet fiksu nuori mies!


      • Anonyymi

        Vitun sukupuoli rasistit oon femari ja poika mut ootte niin vitun säälittäviä et vois kääntyy sovinistiks


      • Anonyymi
        ihanaa!!!! kirjoitti:

        Nuorissa on suomen tulevaisuus!! Ihana kuulla, että nuori mies ajattelee noin! Tulet tekemään jonkun naisen todella onnelliseksi!!! Ihan oikeasti, olet fiksu nuori mies!

        Juu,tuossa iässä kuvittelee että naiset ei käy vessassa..Kyllä ne harhat häviää kun tulet Keski ikään ja näet miten naiset sinua kohtelee..Nuorena ja nättinä olet suosiossa mutta odotan vain kun elämä alkaa potkimaan takaisin niin mielesi muuttuu..


    • oikeasti

      Kiitokset lämpimistä kommenteista minua kohtaan.

      Jos vaimoni kävisi töissä, ilman koulutusta, ilman hyvää kielitaitoa, vaikka sittarin kassalla, hän tienaisi bruttona suurinpiirtein viidenneksen siitä minkä minä.

      Sen vuoksi sinulla onkin oikeus tuomita minut sovinistiksi joka haluaa vain heikon naisparan joka joutuu raatamaan kotona sillä aikaa kun minä käyn töissä.

      Luuletko ihan oikeasti että hän haluaa mennä töihin kun ei se merkittävästi vaikuta elintasoomme, mutta vähentää yhteistä vapaa-aikaamme koska silloin jakaisimme kotityöt tasan, mutta eivät ne kotityöt siitä mihinkään häviä...

      Hän tekee juuri sen minkä hän haluaa. Minulla ei ole vaatimuksia sen suhteen mitä hän päivällä tekee, kun olen töissä. Olemme keskustelleet siitä jos hän menisi opiskelemaan tai töihin, mutta hän ei halua. Ja minä en vaadi.

      Olen siis kieroutunut sovinistialistaja. Ihan kuten haluat.

      Et ole koskaan kysynyt minulta miten kotityöt hoidettiin edellisessä liitossani suomineidon kanssa. Älä siis yleistä kertomaani tilannetta muka minun asenteekseni työnjaosta yleensä. Olen puhunut siitä mitä minulla on nyt, ja tämä työnjako on meille molemmille paras vaihtoehto, koska se antaa meille eniten aikaa yhdessä, ja molemmat saavat tehdä sitä mitä itse mieluummin haluavat.

      • nytmenihermot

        pitääkö sun tulla tännekin palstalle jankuttaa näitä sun sovinistisia juttuja? kato ku ei kiinnosta, olet itse jutuillasi tehnyt selväksi kuinka vittumainen jätkä olet ja minä todella säälin vaimoasi! tee meille lopuille naisille palvelus ja painu helvettiin täältä ja pidä turpasi kiinni!


      • ------------

        Minun mielestä on ihan luonnollista, että se, joka on päivät kotona, tekee suurimman osan kotitöitä, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Kotona olijalla on aikaa tehdä niitä kotitöitä!

        Jos tuo järjestely on teille molemmille ok, niin mikäs siinä. Itse juttujasi lueskelleena olen kyllä pohtinut sitäkin, että kenties vaimosi olisi tulevaisuutensa kannalta hyvä hankkia jonkinlainen koulutus ja työ. Koskaanhan ei voi tietää mitä tapahtuu: sinä voit yllättäen joutua syystä tai toisesta pois työelämästä tai teille voi tulla ero, jolloin nainen joutuu aivan tyhjän päälle. Koulutus toisi turvaa hänen elämäänsä. Koulussa hänen kielitaitonsakin paranisi ja kun olisi koulutus, niin sittenpä se Siwan kassa ei olisi se ainoa vaihtoehto työpaikaksi.

        Joissain oppilaitoksissa on mm. maahanmuuttajalinjoja, joilla opiskellaan suomen kieltä. Ehkäpä hän voisi aluksi mennä sellaiselle opiskelemaan kieltä ja sitten katsoa, mitä alaa kiinnostaisi opiskella? Tai sitten vaihtoehtoisesti johon englannin kieliselle linjalle, jos englanti on hallussa, mutta se nyt ei hirveästi paranna suomen taitoa.

        Itse tietenkin päätätte, mikä teille on parasta, mutta minusta jotenkin tuntuu, että vaimollesi voisi tehdä hyvää päästä vähän irti kodin ympyröistä, oppia kieli ja turvata oma toimeentulonsa. Siinäpä ajattelemisen aihetta.


      • oikeasti
        ------------ kirjoitti:

        Minun mielestä on ihan luonnollista, että se, joka on päivät kotona, tekee suurimman osan kotitöitä, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Kotona olijalla on aikaa tehdä niitä kotitöitä!

        Jos tuo järjestely on teille molemmille ok, niin mikäs siinä. Itse juttujasi lueskelleena olen kyllä pohtinut sitäkin, että kenties vaimosi olisi tulevaisuutensa kannalta hyvä hankkia jonkinlainen koulutus ja työ. Koskaanhan ei voi tietää mitä tapahtuu: sinä voit yllättäen joutua syystä tai toisesta pois työelämästä tai teille voi tulla ero, jolloin nainen joutuu aivan tyhjän päälle. Koulutus toisi turvaa hänen elämäänsä. Koulussa hänen kielitaitonsakin paranisi ja kun olisi koulutus, niin sittenpä se Siwan kassa ei olisi se ainoa vaihtoehto työpaikaksi.

        Joissain oppilaitoksissa on mm. maahanmuuttajalinjoja, joilla opiskellaan suomen kieltä. Ehkäpä hän voisi aluksi mennä sellaiselle opiskelemaan kieltä ja sitten katsoa, mitä alaa kiinnostaisi opiskella? Tai sitten vaihtoehtoisesti johon englannin kieliselle linjalle, jos englanti on hallussa, mutta se nyt ei hirveästi paranna suomen taitoa.

        Itse tietenkin päätätte, mikä teille on parasta, mutta minusta jotenkin tuntuu, että vaimollesi voisi tehdä hyvää päästä vähän irti kodin ympyröistä, oppia kieli ja turvata oma toimeentulonsa. Siinäpä ajattelemisen aihetta.

        Hän on opiskellutkin Suomen kieltä, ja vaikka hän ei halua opiskella täällä, varsinaisesta ammattitaidon puutteesta ei kuitenkaan ole kysymys, koska hän on opiskellut taloustieteitä yliopistossa omassa maassaan. Hänellä ei kuitenkaan ole täältä mahdollisuus saada kunnon työtä ennenkuin soome keeli sujju hieman joustavammin.

        Kun molemmat puhuvat sujuvaa englantia niin ei tule käytettyä suomea kotona, toisaaltahan se olisi hyvä mutta toisaalta taas hän on suomen kielellä epäedullisessa asemassa kun ei voi ilmaista itseään kunnolla. Mutta pitää taas hieman tsempata ja alkaa käyttää arkiasioissa enemmän suomea, ja englannin sanoja joukossa tarpeen mukaan.


      • -------
        oikeasti kirjoitti:

        Hän on opiskellutkin Suomen kieltä, ja vaikka hän ei halua opiskella täällä, varsinaisesta ammattitaidon puutteesta ei kuitenkaan ole kysymys, koska hän on opiskellut taloustieteitä yliopistossa omassa maassaan. Hänellä ei kuitenkaan ole täältä mahdollisuus saada kunnon työtä ennenkuin soome keeli sujju hieman joustavammin.

        Kun molemmat puhuvat sujuvaa englantia niin ei tule käytettyä suomea kotona, toisaaltahan se olisi hyvä mutta toisaalta taas hän on suomen kielellä epäedullisessa asemassa kun ei voi ilmaista itseään kunnolla. Mutta pitää taas hieman tsempata ja alkaa käyttää arkiasioissa enemmän suomea, ja englannin sanoja joukossa tarpeen mukaan.

        No menisi sitten opiskelemaan lisää sitä suomea, jos ei vielä suju. Sitten voitte kotonakin komminikoida paremmin suomen kielellä ja hänen kielitaitonsa karttuu siinäkin entisestään. Helpottuu se työnsaantikin. Asui sitten missä tahansa maassa, niin aina on itselle edullisempaa hallita kyseisen maan kieli. Ymmärtää paremmin vaikka ihan uutisia ja maan tapahtumia, on perillä asioista, eikä ole asioita hoidettaessa ihan vaan puolisonsa avun varassa, vaan ymmärtää itsekin.

        Ehdottomasti kannatan sitä, että yritätte nyt ainakin lisätä kommunikointianne kotona suomen kielellä.


      • Anonyymi
        nytmenihermot kirjoitti:

        pitääkö sun tulla tännekin palstalle jankuttaa näitä sun sovinistisia juttuja? kato ku ei kiinnosta, olet itse jutuillasi tehnyt selväksi kuinka vittumainen jätkä olet ja minä todella säälin vaimoasi! tee meille lopuille naisille palvelus ja painu helvettiin täältä ja pidä turpasi kiinni!

        Sinulla taas on tyypillinen suomi bitchin jätkä asenne hyi hel..En ihmettele jos tuollaiset heitetään luiskaan ja etsitään tasokkaampi lady ulkomailta jolla on käytöstapoja!


    • jiwuaa

      Miehet, jotka käyvät säännöllisesti suomi24:en ihmissuhdepalstoilla ovat yleensä rumia luusereita, jotka ovat saaneet elämässään naisilta tylytystä. Ymmärtäkää heitä.

      • heippundaal

        "Miehet, jotka käyvät säännöllisesti suomi24:en ihmissuhdepalstoilla ovat yleensä rumia luusereita, jotka ovat saaneet elämässään naisilta tylytystä. Ymmärtäkää heitä."

        Sano ihan suoraan vaan niinkuin ajatteletkin: "Miehet ovat yleensä rumia luusereita, jotka ovat saaneet ja aina tulevat saamaan elämässään naisilta tylytystä. Ymmärtäkää heitä, koska he eivät ymmärrä naisia."


      • jiwuaa
        heippundaal kirjoitti:

        "Miehet, jotka käyvät säännöllisesti suomi24:en ihmissuhdepalstoilla ovat yleensä rumia luusereita, jotka ovat saaneet elämässään naisilta tylytystä. Ymmärtäkää heitä."

        Sano ihan suoraan vaan niinkuin ajatteletkin: "Miehet ovat yleensä rumia luusereita, jotka ovat saaneet ja aina tulevat saamaan elämässään naisilta tylytystä. Ymmärtäkää heitä, koska he eivät ymmärrä naisia."

        Ehei. Kyllä suurin osa miehistä saa pimppaa ja he ovat hyviä naisten kanssa.


      • Anonyymi
        heippundaal kirjoitti:

        "Miehet, jotka käyvät säännöllisesti suomi24:en ihmissuhdepalstoilla ovat yleensä rumia luusereita, jotka ovat saaneet elämässään naisilta tylytystä. Ymmärtäkää heitä."

        Sano ihan suoraan vaan niinkuin ajatteletkin: "Miehet ovat yleensä rumia luusereita, jotka ovat saaneet ja aina tulevat saamaan elämässään naisilta tylytystä. Ymmärtäkää heitä, koska he eivät ymmärrä naisia."

        Tylytystä ei tarvitse kenenkään ymmärtää..Jos ihminen ei osaa puhua asioiden oikeilla nimillä niin turha sanoa miehiä luusereiksi.Ja tuokin naisen ymmärtäminen..Eikö niillä ole suu sanoa asiansa kuten miehillä.Pitää vaan esittää kissaa ja saada hovi ymmärtämään temppujaan kun ollaan niin diivaa että oksettaa.


    • naunou

      Musta on aivan mieletön se teennäinen asetelma, että mies ei kykenisi pitämään vahvaa naista myös itsensä välittömänä vahvuutena. Mitä se mieheltä syö pois jos nainen tienaa neljä kertaa enemmän kuin itse?

      Mieluummin mä olen lapseni (lapsemme) kanssa kotimaassa kuin jossain maailman äärissä pommitettavana.

      Ma en tajua.

    • 18+3

      Ainoastaan tyhmät miehet ovat tuollaisia. Olen samaa mieltä, että pitäisi olla itsestäänselvää kotitöiden jakaminen tasan. Arvostan tietenkin itsenäisiä, fiksuja ja hyvintoimeentulevia naisia.

    • Usko pois

      Luultavasti ihan samasta syystä kuin naiset "vihaavat" miehiä. Sellaista, jota eniten rakastaa, sellaista myös eniten vihaa, koska rakkaansa huonoja puolia on vaikea kestää. Rakkaan ihmisen pitäisi olla täydellinen ja sitähän kukaan ihminen ei ole. Rakkauden vastakohta ei ole viha, vaan VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS.

    • anza86

      Minullepa juolahti päähäni ajatus että monet miehet vihaavat naisia koska nämä kyseiset miehet ovat niin sanotusti luusereita. Kun elämässä menee tarpeeksi huonosti tulee epätoivoiseksi. Ja epätoivoiset ajat vaativat epätoivoisia keinoja. Äärimmäiset tunteet nousee esiin. Kuvioihin astuu viha.

      Yleensä miehet tuntevat vetoa naisiin seksuaalisesti mutta miehet kaipaavat myös rakkautta. Suomalaisilla miehillä on usein suuria ongelmia tämän rakkauden kanssa. Kun isä on väkivaltainen alkoholisti ja äiti sosiaalisesti rajoittunut työnarkomaani ei rakkaudellisuus välttämättä välity lapsen tunnemaailmaan parhaalla mahdollisella tavalla. Jos ja kun lapsuudesta selvitään aikuisuuteen ei elämään ole tälläisessa perinteisessä suomalaisessa kasvuympäristössä eväitä karttunut kovinkaan paljon. Kun sitten aikuistuessa aletaan miettimään mitä oikeasti haluaa monet tajuavat haluavansa kokea rakkautta josta aiemmin on jäänyt paitsi. Kätevimmin tämä rakkauden tunne saavutetaan parisuhteessa. Mutta joskus saattaa käydä niin että et olekaan se Alfauros ja naiset tuntuvat karttavan seuraasi. Kun elämä vielä muutenkin on kenkkua (niin kuin se usein on) niin vihaiseksihan se tekee. Ja viha on helppo kohdistaa ihmisiin. Kun sitten tajuat että tuskinpa tulet saamaan sitä mitä eniten haluat, eli parisuhteen, on jäljellä vain huonoja vaihtoehtoja. Tässä niistä muutamia: vihaat naisia, vihaat itseäsi, tapat itsesi. Kaikki vaihtoehdot ovat laajalti käytössä, mutta on vaikea sanoa mikä näistä on yleensä ottaen paras. Yksilölliset seikat ratkaisevat.

      Toki vastaavaa sattuu myös naisille mutta ilmeisesti useammin miehille. Miehet ainakin tekevät enemmän itsemurhia ja niin sanotusti syrjäytyvät. Olen yksi näistä syrjäytyneistä luuserimiehistä. Hain Virosta lääkkeitä joiden avulla pitäisi itsemurhan onnistua miellyttävästi. Kuitenkin valitettavasti elämäni on tällä hetkellä sen verran siedettävää että luultavasti en ainakaan ihan lähiaikoina tule tappamaan itseäni. Kunpa olisin onnistunut ensimmäisellä kerralla.

      • kieroonkasvaneita

        nulikoita, jotka eivät osaa muuta kuin väännellä naisten paikkoja, jauhaa omasta yksinolostaan naisten syyksi, kun itse ovat niin arkipäiväisen typeriä, naisten vuoro olisi nyt aloittaa ukkojen pituuksista, pallipainoista, karvaisuuksista ja ulkoneman käyryyksistä ja rosoista,
        ei varmaan kivalta miehistä tuntuisi ainainen arvostelu, onneksi naiset eivät ole noin pahaksi langenneet


      • vanha akka 35 vee

        kunnollisille miehille löytyy kyllä nainen, koska miehissä on enemmän alkoholisteja ja väkivaltaisia. Ongelma on siinä, että kaikki miehet tavoittelevat kauniita naisia, eikä heitä riitä kaikille. Ala katselemaan myös pulleita naisia ja tuskallisen ujoja rillipäitä niin eiköhän ala löytyä muijia sullekin! =(


      • minä vain
        vanha akka 35 vee kirjoitti:

        kunnollisille miehille löytyy kyllä nainen, koska miehissä on enemmän alkoholisteja ja väkivaltaisia. Ongelma on siinä, että kaikki miehet tavoittelevat kauniita naisia, eikä heitä riitä kaikille. Ala katselemaan myös pulleita naisia ja tuskallisen ujoja rillipäitä niin eiköhän ala löytyä muijia sullekin! =(

        Itsekin olen ollut pitkään siinä uskossa, että miehet vain yksinkertaisesti vihaavat minua. Vaikka olen nätti ja koulutettu ja kunnollinen, baareja ja yhdenillanjuttuja karttava nainen. Nainen, joka ei halua loukata ketään, koska minua itseäni on loukattu niin monesti. Kun on vuosia kuullut miesten pelkästään vain haukkuvan minut lyttyyn, niin vihaahan sen on heidän puoleltaan oltava. Päätin vastaiskuksi itse alkaa vihaamaan miehiä, ja kierrän heidät kaukaa. Mutta vihaamaan en silti ole oppinut, pelkästään pelkäämään miehiä ja heidän sanojaan ja tekojaan. Sillä typerä pikku sydämeni toivoo edelleen rakkautta mieheltä. Minkäs sille sitten voi? Ei yhtikäs mitään. Jatkan samaa mallia elämääni, toivoen, että saisin vain olla rauhassa. Sillä en jaksa enää uskoa, että miehet olisivat kykeneviä rakkauteen, hyväksymään minut sellaisena kuin olen.


      • Yksi mies
        minä vain kirjoitti:

        Itsekin olen ollut pitkään siinä uskossa, että miehet vain yksinkertaisesti vihaavat minua. Vaikka olen nätti ja koulutettu ja kunnollinen, baareja ja yhdenillanjuttuja karttava nainen. Nainen, joka ei halua loukata ketään, koska minua itseäni on loukattu niin monesti. Kun on vuosia kuullut miesten pelkästään vain haukkuvan minut lyttyyn, niin vihaahan sen on heidän puoleltaan oltava. Päätin vastaiskuksi itse alkaa vihaamaan miehiä, ja kierrän heidät kaukaa. Mutta vihaamaan en silti ole oppinut, pelkästään pelkäämään miehiä ja heidän sanojaan ja tekojaan. Sillä typerä pikku sydämeni toivoo edelleen rakkautta mieheltä. Minkäs sille sitten voi? Ei yhtikäs mitään. Jatkan samaa mallia elämääni, toivoen, että saisin vain olla rauhassa. Sillä en jaksa enää uskoa, että miehet olisivat kykeneviä rakkauteen, hyväksymään minut sellaisena kuin olen.

        Kyllä miehetkin kaipaavat rakkautta. Minä ainakin ja tuskin olen tässäkään mielessä ainutlaatuinen.


      • Anzalle Suomeen

        Rehellistä puhetta. Kiva kun olet täällä etkä mullan alla. Vihaa voi purkaa myös positiivisellä tavalla. Olet varmaan huomannutkin.


    • ..........

      Normaalit miehethän rakastavat naisia eivät suinkaan vihaa.

    • Luulen

      että nämä täällä äänessä olevat ovat juuri niitä, jotka ovat jääneet ilman naisia tai joutuneet pettymään naisiin omien näkemystensä takia. Sitten se kumuloitunut katkeruus puretaan tänne.

      Minua aina ihmetyttää myös se, että nämä samat veijarit urputtavat täällä myös sitä, kuinka suomalaiset naiset kaipaavat ulkolaisia miehiä. No, mistäs luulisitte sen johtuvan? Jos valittavana on sinut huomioiva sovinisti tai katkera sovinisti, jonka ainoa huomio on ilkeä kritiikki ja halveksuva sutautuminen, niin kumpihan mahtaa olla parempi valinta? Kahdesta huonosta vaihtoehdosta valitaan vähemmän huonompi. Osa ulkolaisistakin miehistä on sovinisteja, mutta se selviä vasta myöhemmin paremman käytöksen takia.

    • Real man

      Mitä järkeä on tehdä kysymys ja sitten vastata siihen itse kuten sinä teet tässä:

      "Täällä haukutaan suomalaiset naiset aivan lyttyyn, koska he ovat fiksuja, ajattelevat omilla aivoillaan, ovat taloudellisesti itsenäisiä ja haluavat aviomiesten osallistuvan omalta osaltaan yhteisen kodin siistinä pitämiseen ja yhteisten lasten hoitoon."

      Älä oleta mitään tuollaista ja kuvittele että miehet tuon vuoksi vihaisivat naisia.

      Syy minkä takia miesten keskuudessa naisviha nousee johtunee siitä että samalla kun puhutaan tasa-arvosta ja naisten mahdollisuudet ovat lisääntyneet niin naiset odottavat samalla miehiltä tasa-arvoa sekä aina jotain "miehistä lisäarvoa". Toisin sanottuna tasavertainen kumppani ei riitä tai nainen laskee että miehen on oltava hänen tasoisensa ja kun nainen arvioi oman arvonsa yläkanttiin (koska naisten itsetuntoa korotetaan jatkuvasti kaiken maailman viihderoskalla) niin miehellä tulee tunne että mikään ei riitä.

      Tämän lisäksi monilla naisilla vaikka kuinka fiksuja väittävät olevansa on halveksiva asenne tietynlaisia miehiä kohtaan ja ovat muuten täysin nirppanokkaisen välinpitämättömiä.

      Teksti on niin vitun asenteellista että se jo kertoo miksi kaltaisiasi naisia TULEEKIN VIHATA. :D

      "Minusta on sääli, että aasiassa ja venäjällä naiset joutuvat vielä elämään alisteista elämää... "

      Osa parhaista vaimoehdokkasita tulee idästä koska heillä on aivot ja arvot kunnossa. Länsimaisilla naisilla monilla on noussut pissa päähän ja he kuvittelevat olevansa miehiä parempia sekä moraalisesti niin vitun ylempänä.

      Samaan aikaan eletään kuin pellossa ja huorataan ympäriinsä. Sitten ihmetellään että mistä ne miehet noin vihastui?

      "Suhde on tasavertainen ja onnellinen, koska siellä naiset arvostavat miehiään ja sitä kuinka paljon perhe miehelle merkitsee..."

      Aivan. Naiset arvostavat miehiä.

      Missä sinä Suomessa näet tuollaista? Todella harvassa paikassa. Miehen pitää ensin osoittaa miehuutensa olemalla vittumainen äijä jonka jälkeen olipa vittumainen äijä tai ei saa kuitenkin nalkutukset osakseen.

    • Puolimies

      Ymmärrän tavallaan mitä sinä Aloittaja tarkoitat ja miksi ehkä tunnet noin. Sanot, että täällä miehet ovat sovinistisia ja haukkuvat naisia. Se pitää varmasti paikkansa. On kuitenkin niin, että jos menee vaikka tuonne ihannemies palstalle, niin kyllä miehet saavat siellä myös aika kylmää kyytiä. Jos nyt kaiken tämän ottaisi ihan todesta ja vetäisi tämän koko suomi24 keskustelualueen perusteella johtopäätöksiä, niin voisi kai sitten sanoa, että kaikki tuntuvat vihaavan ihan kaikkia.

      Otetaan nyt esimerkkinä miesnäkökulmasta vaikkapa tämä ketju: http://keskustelu.suomi24.fi/node/4553548
      Jos tuota lukee ihan kirjaimellisesti ja kaikki järki pois käytöstä, niin voisi karkeasti yleistäen sanoa, että suomalaiselle naiselle ei kelpaa sitten yhtään kukaan. Mutta sinänsä kyllä turha sanoa, että naiset eivät voisi olla hyvin ilkeitä ja pinnallisia.

      Olen myös jo kohta vuoden ajan kokeillut onneani vaihtelevasti tuolla treffit alueella. Välillä täytyy sanoa, että tulee vastaanmelko "mielenkiintoisia" naishenkilöitä. On aika vaikea pitää naisesta joka on toki itsenäinen, sanavalmis ja omillaan toimeentuleva, mutta myös tavattoman koppava, kylmä ja itseriittoinen. Se näkyy jo siinä tekstissä ja siinä, että monesti he jo haukkuvat suurimman osa miehistä siinä valmiiksi kuka mitenkin sen sijaan, että kertoisivat esimerkiksi enemmän itsestään. Kyllähän te naisetkin varmasti osaatte bongata miehen joka on niin täynnä itseään, että se haisee suorastaan. No me miehetkin pystymme kyllä näkemään tämän naisissa Jos sellaista esiintyy. Siis tällaisiin olen törmännyt. En toki voi laittaa tähän niitä esimerkkejä, en nyt ala kenenkään omia profiileja tähän laittamaan vaikka hekin edelleen seuraa näkyvät etsivän.

      En kuitenkaan ala näistäkään syistä vihaamaan kaikkia naisia, mutta ymmärrät varmaan, että noidenkin ihan Omien (ei ystävien tai tuttujen) kokemusten perusteella voisi alkaa jo leimaamaan kaikkia naisia. Valitettavasti jotkut naiset antavat puolestaan naisille vähän huonon maineen ja ehkä moni alkaa sitten siksi välttelemään tietyntyylisiä naisia. Mutta ei se nyt vaan ole yksin miesten vika. Eli on kuitenkin vähän epäreilua sanoa yleistäen että miehet vaan ihan siis ilman mitään syytä vihaavat naisia. Aina siinä taustalla on jokin syy. Oletteko ystävättärien kesken koskaan pohtineet että miksi näin on? Mistä se johtuu?

      Luuletko esim. että minusta lyhyehkönä miehenä on enää helppoa suhtautua pitkiin/oman pituisiini naisiin täysin varauksetta, kun olen nimenomaan täältä lukenut niin paljon kielteistä ja suorastaa julmaa tekstiä naisten kirjoittamana. En voi silti alkaa vihaaman naisia, mutta se kuitenkin vaikuttaa esim. siihen, että en todennäköisesti lähesty tällaista naista seurustelumielessä. Ja näille naisille tuntuu olevan aika sama, vaikka olisin miten tasa-arvoinen ja tasapuolinen kumppani. Minulle on muuten kerran ihan sanottukin näin. "Ihan sama millainen muuten olet, mutta olet mulle liian lyhyt". Sinänsä hassua jos joku nainenkin olettaa, että tuollainen ei sattuisi yhtään.

      Itsestänikin alkaa jo nykyään tuntua mahdottomalta ajatukselta tuo kumppanin löytäminen ainakaan suomesta, mutta toisaalta on silti yritettävä muistaa, että mitä porukkaa täällä ikinä onkin, se ei tosiaan edusta koko Suomen nais- ja miesväestöä.

    • Mies22vkl

      Tällä palstalla lähes jokainen provoaa enemmän tai vähemmän. Eli jos ei nyt aivan mitä sattuu suututtavaa kirjoita niin ainakin on kärkäs mielipiteissään.

      Tämä palsta on ihannenainen, joten kritiikki kohdistuu luonnollisesti enemmän naisiin täällä. Ihan samalla tavoin suhtaudutaan miehiin toisilla palstoilla ja toisissa ketjuissa. Tässä esimerkiksi yksi linkki, jossa sovinistinainen on saanut oikein oman ohjelmansa ja pääsee mustamaalaamaan miehiä oikein radiossa.

      http://areena.yle.fi/video/1393085

      Jos samanlaista puhuttaisiin naisista niin kyseisen henkilön pää olisi pölkyllä välittömästi.

      Eli tarkoituksena on sanoa, että on Suomessa paljon normaaleja ja tasa-arvoisia miehiä. Paljon on myös naisia, jotka eivät suostu tasa-arvoon vaan haluavat pomottaa. Usein nämä naiset ovat samoja naisia, jotka valittavat että miehet eivät kestä itsenäistä naista. Todellisuus on, että suurin osa miehistä haluaa itsenäisen naisen kunhan hän ei ole itseään täynä oleva oman etujen tavoittelija. Jos nainen pärjää esimerkiksi taloudellisesti hyvin ja on älykäs niin millä logiikalla tällainen puoliso on huono asia ? Itse ainakin ottaisin mieluusti varakkaan puolison.

    • itseriittoinen"

      en mielestäni ole mitään näistä.
      mutta viimeaikoina tullut esille outo ilmiö; kadulla kulkiessani vieraat (nuoret) nuoret miehet solvaavat. miksi? ei mitään hajua. jos koitan ainoastaan laittaa jalkaa toisen eteen ehtiäkseni viimeiseen bussiin, kiinnittämättä kehenkään huomiota, tai yrittämättä sellaista keneltäkään saada, niin eiköhän jostain jotain kuulu.. varsinkin, jos mieskaksikon toinen osapuoli olisi seurastani kiinnostunut, toinen tekee hyvinkin selväksi, ettei tuollaista *********.. ja mitähän pahaa olin tehnyt? on toistunut viimeisen puolen v aikana muutaman kerran (no kerran oli kyseessä nainen, ja miehensä häpesi silmänsä päästään). naisvihaa? oikeutus möläytellä kenelle tahansa ihan mitä tahansa?

      • Puolimies

        Kellään ole mitään oikeutta huudella toiselle rumasti. Siis kuulostaa minustaa vähän oudolta jos jotkut miehet noin tekevät, mutta ilmeisesti ne tekevät. Itselleni moinen tapa on melko vieras, joten siksi se kyllä ihmetyttää suuresti. Joillain ihmisillä ei vain ole mitään tapoja. Vaikka mainitsin tuntevani oloni jotenkin nykyään ehkä varautuneemmaksi pitkien naisten seurassa, niin en kuitenkaan solvaa ketään ja voin toki hymyillä ja jutella kaikille. En vain usko, että voisin esimerkkitapauksessani ylittää sitä kynnystä, että pyytäisin ulos tai esittäisin todella kiinnostunutta.

        "Todellisuus on, että suurin osa miehistä haluaa itsenäisen naisen kunhan hän ei ole itseään täynä oleva oman etujen tavoittelija. Jos nainen pärjää esimerkiksi taloudellisesti hyvin ja on älykäs niin millä logiikalla tällainen puoliso on huono asia ?"

        Itse allekirjoitan kyllä tuon. Ei tämä minustakaan olisi yhtään huonompi asia ja olisin ylpeä puolisostani. Toivoisin vain sitä, että hänkin olisi ylpeä minusta ja välittäisi minusta yhtä lailla. Tai ehkä minullakin on jonain päivänä se hyvä työ jne. Paperit olisi, mutta nyt ollaan niissä töissä mitä on tarjolla. Enpähän ainakaan ole yhteiskunnan rasitteena.

        Mutta ei naistenkaan tyosiaan kannattaisi tämän sivuston perusteella vielä tehdä mitään vedenpitäviä päätöksiä. Itsekin ehkä toisinaan sorrun sellaiseen, mutta ei pitäisi antaa pienisieluisten ihmisten provosaation vaikuttaa liikaa. Kyllähän toki esim. näyttelijät ja muusikotkin ovat aina (ainakin salaa) kiinnostuneita, että mitä heistä kirjoitellaan ainakin uran alkupuolella, ja kyllähän ihmisiä kiinnostaa, että mitähän minusta tai minunlaisistani ihmisistä ollaan mieltä. Mutta pitää muistaa, että netti on välillä sellainen likakaivo, että pitää pystyä itse suodattamaan se suurempi paska pois mielestä.


      • edellinen nainen
        Puolimies kirjoitti:

        Kellään ole mitään oikeutta huudella toiselle rumasti. Siis kuulostaa minustaa vähän oudolta jos jotkut miehet noin tekevät, mutta ilmeisesti ne tekevät. Itselleni moinen tapa on melko vieras, joten siksi se kyllä ihmetyttää suuresti. Joillain ihmisillä ei vain ole mitään tapoja. Vaikka mainitsin tuntevani oloni jotenkin nykyään ehkä varautuneemmaksi pitkien naisten seurassa, niin en kuitenkaan solvaa ketään ja voin toki hymyillä ja jutella kaikille. En vain usko, että voisin esimerkkitapauksessani ylittää sitä kynnystä, että pyytäisin ulos tai esittäisin todella kiinnostunutta.

        "Todellisuus on, että suurin osa miehistä haluaa itsenäisen naisen kunhan hän ei ole itseään täynä oleva oman etujen tavoittelija. Jos nainen pärjää esimerkiksi taloudellisesti hyvin ja on älykäs niin millä logiikalla tällainen puoliso on huono asia ?"

        Itse allekirjoitan kyllä tuon. Ei tämä minustakaan olisi yhtään huonompi asia ja olisin ylpeä puolisostani. Toivoisin vain sitä, että hänkin olisi ylpeä minusta ja välittäisi minusta yhtä lailla. Tai ehkä minullakin on jonain päivänä se hyvä työ jne. Paperit olisi, mutta nyt ollaan niissä töissä mitä on tarjolla. Enpähän ainakaan ole yhteiskunnan rasitteena.

        Mutta ei naistenkaan tyosiaan kannattaisi tämän sivuston perusteella vielä tehdä mitään vedenpitäviä päätöksiä. Itsekin ehkä toisinaan sorrun sellaiseen, mutta ei pitäisi antaa pienisieluisten ihmisten provosaation vaikuttaa liikaa. Kyllähän toki esim. näyttelijät ja muusikotkin ovat aina (ainakin salaa) kiinnostuneita, että mitä heistä kirjoitellaan ainakin uran alkupuolella, ja kyllähän ihmisiä kiinnostaa, että mitähän minusta tai minunlaisistani ihmisistä ollaan mieltä. Mutta pitää muistaa, että netti on välillä sellainen likakaivo, että pitää pystyä itse suodattamaan se suurempi paska pois mielestä.

        olenkin lähinnä ihmeissäni tästä uudesta ilmiöstä, jossa voidaan -näköjään- suoltaa kenelle tahansa mitä tahansa, ilman minkäänlaista provokaatiota. en tiedä, onko netistä pulpahtanut reaalimaailmaan tuo ilmiö.

        itselleni vaan ei tulisi mieleenkään toimia ko. tavalla, solvata jotakuta aivan vierasta (no en tuttujakaan). eikä edes antaa "pakkeja" ikävällä tavalla.


      • tavallista!
        Puolimies kirjoitti:

        Kellään ole mitään oikeutta huudella toiselle rumasti. Siis kuulostaa minustaa vähän oudolta jos jotkut miehet noin tekevät, mutta ilmeisesti ne tekevät. Itselleni moinen tapa on melko vieras, joten siksi se kyllä ihmetyttää suuresti. Joillain ihmisillä ei vain ole mitään tapoja. Vaikka mainitsin tuntevani oloni jotenkin nykyään ehkä varautuneemmaksi pitkien naisten seurassa, niin en kuitenkaan solvaa ketään ja voin toki hymyillä ja jutella kaikille. En vain usko, että voisin esimerkkitapauksessani ylittää sitä kynnystä, että pyytäisin ulos tai esittäisin todella kiinnostunutta.

        "Todellisuus on, että suurin osa miehistä haluaa itsenäisen naisen kunhan hän ei ole itseään täynä oleva oman etujen tavoittelija. Jos nainen pärjää esimerkiksi taloudellisesti hyvin ja on älykäs niin millä logiikalla tällainen puoliso on huono asia ?"

        Itse allekirjoitan kyllä tuon. Ei tämä minustakaan olisi yhtään huonompi asia ja olisin ylpeä puolisostani. Toivoisin vain sitä, että hänkin olisi ylpeä minusta ja välittäisi minusta yhtä lailla. Tai ehkä minullakin on jonain päivänä se hyvä työ jne. Paperit olisi, mutta nyt ollaan niissä töissä mitä on tarjolla. Enpähän ainakaan ole yhteiskunnan rasitteena.

        Mutta ei naistenkaan tyosiaan kannattaisi tämän sivuston perusteella vielä tehdä mitään vedenpitäviä päätöksiä. Itsekin ehkä toisinaan sorrun sellaiseen, mutta ei pitäisi antaa pienisieluisten ihmisten provosaation vaikuttaa liikaa. Kyllähän toki esim. näyttelijät ja muusikotkin ovat aina (ainakin salaa) kiinnostuneita, että mitä heistä kirjoitellaan ainakin uran alkupuolella, ja kyllähän ihmisiä kiinnostaa, että mitähän minusta tai minunlaisistani ihmisistä ollaan mieltä. Mutta pitää muistaa, että netti on välillä sellainen likakaivo, että pitää pystyä itse suodattamaan se suurempi paska pois mielestä.

        "Kellään ole mitään oikeutta huudella toiselle rumasti. Siis kuulostaa minustaa vähän oudolta jos jotkut miehet noin tekevät, mutta ilmeisesti ne tekevät. Itselleni moinen tapa on melko vieras, joten siksi se kyllä ihmetyttää suuresti"

        Siis tuohan on täysin arkipäivää. Jos suomalainen mies jotenkin huomioi naisen ulkonäköä niin se on perään huutelu. Joko sitä ollaan saatanan rumia läskejä ja huoria tai vaihtoehtoisesti sitten huudellaan ne "positiivisetkin" kommentit hienostuneesti sanoilla "hyvä perse" ja "voi mitkä tissit". Lähituntumaan kun pääsevät niin parhaimmassa tapauksessa tarraavat peffasta tai rinnasta kiinni. Ei paljon vaikuta onko tälläytynyt vai ei, paitsi ehkä turhauttaa eniten silloin kun ei ole. Joutua arvosteltavaksi silloin kun ei ole mitenkään itseään esille tuomassakaan vaan vain maitokauppaan menossa. Ainoa helpotus on asiaan tullut nyt kolmenkympin paremmalla puolella, alan olla näille sankareille näkymätön. LUOJAN KIITOS. Pitää oikein ihmetellä naisia jotka kehuvat että miesten päät kääntyvät heidän peräänsä. Jee, TOSI kivaa!


    • *naurattaa*

      Ei ne naisetkaan ny niin herttaisia aina ole )) http://www.youtube.com/watch?v=VMKR6M3hF4c
      Noh, huumoria vähä tähänkin.toi kuvitus vaan on niin hauska
      Mun mielestä vain turhaan usein yleistetään miesten/Naisten käytöstä, vaikkapa kansallisuuden perusteella. Tottakai asiassa on totuuttakin, kulttuuritaustasta johtuvaa esim. mutta pitäisi muistaa, että me ollaa kaikki omanlaisiamme ja puhutaanko ns. "hyvistä miehistä/Naisista" yhtä paljon? Veikkaukseni on että ei,,,

    • ei-mikään-lollobeibe

      Ainoastaan suomi miehet eivät osaa vihata naisiaan, myös naiset Suomessa osaavat olla epäsolidaarisia toisiaan kohtaan.Oma äitini on erittäin hankala rasisti (hänen mielestään suomenruotsalainen on enempiarvoinen kuin supisuomalainen ;D). Äitini on saanut minut tajuamaan miten käyttäytyy mustasukkainen ja kateellinen nainen,jopa omaa tytärtään osaa vihata.
      Miehissä taas löytyy sellaista sakkia,joille nainen on käyttötavaraa, erittäin halpamaista!

    • MR. V

      Nainen haukkuu yleisesti suomalaiset miehet ja kutsuu heitä sovinisteiksi. Onko termi feminismi tuttu sinulle? Tutustu ensin ennen, kuin tuomitset.

    • ms M

      Mies haukkuu yleisesti suomalaiset naiset ja kutsuu heitä feministeiksi. Onko termi sovinisti tuttu sinulle? Tutustu ensin ennenkuin tuomitset.

      • MR V

        No en ainakaan minä...Oon osittain samaa mieltä täällä kitisevän porukan kans on olemassa paljon miehiä jotka ovat täysiä mulkkuja mutta tuollainen asenne juuri pilaa naisten mahdollisuuden sanoa, että kaikki miehet on mulkkuja.


    • :D

      Uusi polvi on eri maata. Nuoret miehet osaavat homman jo paremmin, kuten oma miehenikin. Osaavat pelata yhteen hiileen, arvostaa työssäkäyvää naista, jne jne...

      Eivätkä he silti ole tossun alla, vaan päinvastoin: on helppo arvostaa ja rakastaa hyvää miestä ja elämä on kaikinpuolin hyvää.

      Eli tästä voimme päätellä että todennäköisesti nämä tänne kirjoittelevat naistenvihaajat ovat juurikin näitä vanhempia, tapoihinsa juurtuneita (poika)miehiä.

      Mutta ainakin me naiset tiedämme, että suomalainen nainen on valioyksilö: työtä pelkäämätön ( vrt. mm. amerikkalaiset elätettävät kotiäidit, vaikka lapset jo isoja),
      reipas ja rempseä luonnonlapsi.

      • Anonyymi

        Kyllä! Suomalaiset naiset ovat ihastuttavia ja ovat ansainneet arvostusta. Erityisesti, kun ymmärtävät, että tämä palsta ei edusta kaikkia miehiä :)

        Olen tavannut pääasiassa ihastuttavia suomalaisia naisia elämässäni enkä koskaan ole katunut tai katkeroitunut.

        Olen saanut rakastaa ja tuntea itseni rakastetuksi. Olen näyttänyt herkän puoleni ja saanut siitä pelkästään positiivista palautetta. Olen oma itseni enkä ole katunut sitä päivääkään. Voin hyvällä omalla tunnolla sanoa, että suomalaiset naiset ovat aina kohdelleet minua mitä parhaiten.

        Ehkä metsä vastaa kuin sinne huudetaan :)


    • Sorry, u losers

      Suomalaiset naiset eivät ole valioyksilöistä nähneetkään!

      Rakentavaa kritiikkiä pitäisi osata ottaa suomalainen nainenkin vastaan mutta ei koska itsetunto on niin heikko jota pönkitetään uskottelemalla itsestä kaikenlaista tai sitten hotkimalla suklaajäätelöä massu ja perse täyteen.

      Sitten käydään ihannemies palstalla kertomassa millainen mies halutaan joka poikkeaa keskimääräisestä suomalaisesta miehestä, nalkutetaan ja vittuillaan miehille jonka jälkeen ihmetellään mistä ne suomalaiset miehet hermostuivat.

      Suomalaiset naiset aiheuttavat itse naisvihan, mutta en puhuisi naisvihasta vaan suomiämmävihasta koska naisia he eivät ole.

      • sorrylle

        Käsityksesi johtuu siitä, että et tunne vielä minua !


    • Sorry u idiot

      Suomalaiset miehet eivät ole valioyksilöitä nähneetkään!

      Rakentavaa kritiikkiä pitäisi osata ottaa suomalaiSEN miehenkin vastaan mutta ei, koska itsentunto on niin heikko jota pönkitetään uskottelemasta itsestä kaikenlaista tai sitten litkimällä kaljaa/alkoholia massu täyteen ja naama turpeaksi.

      Sitten käydään ihannenainen palstalla kertomassa millainen nainen halutaan joka poikkeaa keskimääräisestä suomalaisesta naisesta, nalkutetaan ja vittuillaan naisille jonka jälkeen ihmetellään miksi suomalaiset naiset hermostuvat.

      Suomalaiset miehet itse aiheuttavat miesvihan, mutta en puhuisi miesvihasta vaan suomijunttisovinisti-vihasta koska miehiä he eivät ole.

      Miltäs kuulosti? Kyllä täällä ihan tasapuolisesti miehet sekä naiset haukkuvat toisiaan joten turhaa on tälläinen iänikuinen mussutus siitä että kaikki suomalaiset naiset ovat tollasia ja miehet tälläsiä. Säkin taidat olla sinkkuna vieläkin?

    • 1Äijänen

      Miehet vihaavatr naisia "yleisesti" sen vuoksi, koska valta-osa naisista on kohtuuttmia sikoja. Ai että mitenkä? Joku Aitolehti esim. pieksee ukkonsa, ja arvata voi joutuuko vastuuseen. Saa seuraavaksi lapsen tolkuttoman pitkän ja kalliin oikeustaistelun jälkeen, "siinä tuomio".

      Miespuolisena, oli kokoa minkäverran tahansa, esimerkiksi keskustassa liikkuminen on aina yhtä helvettiä: Naiset rynnivät jatkuvasti päälle. Kummallista(?) että miesten kanssa ei moista kyynärpäät / laukut edellä etenemistä ei koskaan suomen pääkaupungiossamme ole muistikuviini jäänyt, mutta ämmät, ne on aina edessä. Tosi naisellista!

      Abortti, siinäpä keskustelunaihetta: naisellahan pitää olla oikeus moiseen. Mieheltä mitään kysymättä - oma kroppa näes. Vittuako sillä on väliä onko joku ollut mukana asian alulle saattamisessa, ja, että olisiko tuo sama "joku" mahdollisesti isä lapselle. Nainen päättää. Päätös kyllä tai ei, miehellä ei ole edelliseen keskusteluun asiaa. Maksujen hoitelemiseen sitten tarvittaessa kyllä... tai, mies on muutoin sitten reppana...

      Töistä ja rahasta valittavat kun on lehdissä kirjoitettu että palkkaa maksetaan tutkimuksien mukaan naisille vähemmän, joka on tietysti ihmisoikeudellisesti väärin. Turhaa kai ottaa huomioon että miehet tekevät töitä: he tekevät yleisesti ylityöt, joka vaikuttanee aika helevetisti yleiseen palkkatuloon.

      Sitten pitää ne kotityöt nostaa aina esille - miesten pitää osallistua ja tehdä. Vaan kuinka moni akka on sanonut samaan hengenvetoon että "olinhan mä auton talvirenkaiden vaihdossakin mukana"...

      Kuka jatkaa listaa?

      • kaikille oikeuttaN89

        Kuule, tuo aborttikeskustelu on niin moneen kertaan jo käyty että vaikka sinä kuinka yrität siitä mäkättää niin tuskin siitä on mitään hyötyä. Se on ihan totta että nainen sitä lasta joutuisi kantamaan kuukausikaupalla ja kärsisi raskausajasta puhumattakaan synnytyksestä. Kun te miehet että vain voi tajuta sitä, miten paljon enemmän raskaus vaikuttaa naiseen. On myös niin päin että miehethän saattavat myös vaatia aborttia ja nainen ei tätä taas haluaisi. Silloinkin tietysti täytyisi totella miehen tahtoa?

        Ajattelepa pienemässä mittakaavassa, jos nainen tekee sinulle ruokaa ja saatkin vatsanväänteitä niin onko naisella oikeus sanoa, ettet saa mennä vessaan koska hän teki ruoan? Tuskinpa. Joten mieti koko loppuelämän mullistavaa päätöstä. Lapsi pitäisi synnyttää vaikka äiti ei halua koko lasta. Tulisiko se silloin kasvamaan rakastavassa ja ehjässä kodissa? Varmasti ei.

        Itse en pidä itseäni minään "äärifemakkona" vaikka ajattelenkin naisten surkeampaa asemaa toisinaan. En tajua miksi miehet saavat pillastua sovinisti-nimittelystä kun taas naisia saa mennen tullen haukkua " rumiksi ja läskeiksi telaketjufemakoiksi" ja siitä ei saisi suuttua koska se on miesten mielestä totuus. Ettekö itse näe miten typerältä tuo kuulostaa? Lisäksi sinun kaltaisiasi miehiä on tälläkin palstalla paljon eli myönnetään ääneen että vihataan naisia. Ja siltikään ei saa sanoa sovinistiksi

        Mielestäni ei silti ole oikein toisten haukkuminen ja lyttääminen, ja tosiasioiden kieltäminen on ihan naurettavaa. Nyt olen opiskelijana mutta kun olin vielä töissä niin kyllä minäkin niitä ylitöitä tein ja meidän työpaikalla naiset enimmäkseen niitä tekivätkin. Eli sekin on kai ihan työpaikkakohtaista eikä aina niin että tottahan toki miehet automaattisesti tekevät kaikkien hommat ja puurtavat ja jäävät ylitöihin

        Ja kyllä niitä "kohtuuttomia sikoja" löytyy sekä naisista että miehistä, typerää väittää että vain toinen sukupuoli olisi tälläinen tai tuollainen. Eivätkä kaikki miehet ja naiset todellakaan ole samanlaisia joten alkaa jo tympiä tuo yleistys "kaikki naiset on tälläsiä ja tollasia koska mä sanon niin".


    • Unohdit vaan mainita, että italiaanoilla on hyvinkin usein se rakastajatar sen oman vaimokullan lisäksi. ;) Vai oliko tämä poliittisesti epäkorrektia..?! X)

    • ölöåö

      Niinpä niin, eihän ne ulkomaalaiset miehet voi olla suomalaiselle naiselle kilttejä ja rakastavia, vain ulkomaalaiset naiset on suomalaisia miehiä kohtaan rakastavia ja ties mitä.

    • 1Äijänen

      Kaikille oikeutta; siinä helvetin hyvä otsikko. Yritäppä naisen aivoillasi ajatella nyt sitä miehen asemaa tovi aborttia koskien. Kummallakohan sukupuolella on se seksuaalisuus vahvempi osa tässä elämässä. Ja mies joka sitten sen YHDEN virheen elämässään tekee - sattuu sen väärän naisen kanssa baarista jatkoille lähtemään... miten käy miehen elämän? Piti pitää vain hauskaa, mutta parin vuoden kuluttua saa huomata että toinen osapuoli olikin toista mieltä. Tätähän kun ei tosiaankaan tarvitse miehen kanssa miettiä? Kun se on se oma vartalo, ja itse kannettava raskausaika, ja ihmistaimen, ja blaablaa, kun nainen vaan tietää parhaiten. Pidetään se ei haluttu lapsi. Se oli ei haluttu - koska mies ei sitä halunnut. Yritäppä ymmärtää edellinen. Mikähän on että naiselle on NIIN vastenmielistä keskustella asioista - kun oikein joutuisi miehen kanssa abortista keskustelemaan. Aina tiedetään itse parhaiten, muiden neuvoja ei asioissa kuunnella, oli sitten kyseessä vaikka isä. Kun niitä vanhempia on oltava lapsella kaksi, miten toinen voi aloittaa koko "rakennusprojektin", ja huudella sitten toista paikalle myöhemmin: eli vaikkapa rahoituksen tarpeessa. Edellisen näkemyksen yksityiskohtiin voi vastata perustellen ja korjaten - siis asiallisestikkin, eikä osoittelemalla kirjoitusta yksinkertaisesti mäkätykseksi. Jos edellinen ei onnistu, kannattavampaa voisi olla mennä vaikka kasvamaan johonkin vielä pariksi vuosikymmeneksi.

      Vatsanväänteet vertausta en todellakaan ymmärtänyt, eikö naisille ole olemassa kuitenkin "muutama" ehkäisykeino? Jo ihan tautienkin perusteella olisi hyvä olla moisista tietoinen?

      Eikä siinäkään vielä kaikki: tämän keskustelupalstan osiohan on nimeltään "ihannenainen". Mitä vittua varten tänne kirjoittaa joku akka aiheesta "miksi miehet vihaavat naisia", ja, siihen ei sitten saisi mies vastata, ilman että taas akkalauma on vollottamassa niskaan? Hiukkasen ristiriitaista meininkiä, mutta näinhän olin jo "akkojen" toimintaa juuri muiltakin osin kerennyt juuri kuvailla, ei siis kai mitään uutta.

      Olen puhunut.

      • kaikille oikeuttaN89

        Turhaa vollotat siitä että naiset saavat kerrankin päättää jostain asiasta, varsinkin kun tämä asia sattuu koskemaan naisen omaa kehoa. Jos olet niin tyhmä ettet sitä ymmärrä niin en voi auttaa sinua.

        "Kummallakohan sukupuolella on se seksuaalisuus vahvempi osa tässä elämässä."
        Siis miten tolla on mitään tekemistä minkään kanssa? Totta, että sekä miehen että naisen tulisi käyttää ehkäisyä jos hyppii sängystä toiseen mutta jos se kuulemma on miesten "luonto" niin eikö teidän silloin ainakin pitäisi huolehtia ehkäisystä joka kerta ettette niitä kakaroita saa vahingossakaan? Ajattelepa niillä miehen aivoillasi..

        Nyt käänsitkin tilanteen ihan päälaelleen: puhutkin siitä, kuinka nainen haluaakin pitää lapsen ja mies ei. Ensin puhuit tilanteesta toisin päin. Eli oli tilanne mikä tahansa, sinun mielestäsi miehellä on valta sanoa mitä naisen kuuluisi tehdä. Vaikka toi lapsenkanto nyt onkin naisen tehtävä ja nainen siitä eniten kärsii niin tottakai päätökset lapsen hankinnasta pitäisi tehdä yhdessä. Mutta jos tälläistä ratkaisua ei voida tehdä, niin silloin se päätäntävalta on naisella, sorry. Miehen on paljon helmpompi jättää nainen jos tuleekin katumapäälle perheenlisäyksestä. Mietipä itse olisitko kovin halukas kantamaan jotain toukkaa sisälläsi kuukausia, tuskastuneena ja joutuisit vielä kestämään synnytyskivut ja kaiken muun paskan siihen päälle vain sen takia että joku nainen sanoo että näin teet vaikket itse halua? Tuskin.

        Miksi tänne ei voisi kirjoittaa tästä aiheesta? Sinä ainakin tunnut vihaavan naisia oikein olan takaa joten suosittelen että etsit mukavan miehen itsellesi kun olette mielestäsi niin ylivertaisia olentoja, ja rakennatte hyvän ja tasapainoisen suhteen keskenänne. Tämä kun nimenomaan on "ihannenainen" palsta ja sitten kaltaisesi pellet tulevat tänne vain valittamaan kuinka kaikki naiset on perseestä. Jos ei naiset miellytä niin mene sitten ihannemies palstalle..


    • olen alkanut

      olemaan sitä mieltä, ettei naisten ja miesten ajatusmaailmat osu ikinä yksiin. Yhä enemmän ihmiset yksilöistyy, miehillä on mieleisensä porno ja naisilla mieleisensä dildo. Ehkä kannattaa asennoitua siten, että mies ja nainen vaan parittelee saadakseen jälkeläisä ja sitten jatkavat omille teilleen. Toisaalta lasten näkökulmasta mikään ei ole ihanampaa, kuin saada molemmat rakastavat vanhemmat. Eli miettikää oikeasti mitä sana vastuu tarkoittaa...

    • 1Äijänen

      Tämän ketjun aloittajan viesti on niin raivostuttavan asenteellinen ja itseriittoinen, että täystuhoon päätyvä keskustelu oli varmasti selvä jo ennen syntymistään.

      Keskustelun aloittaja väittää ensimmäiseksi, että miehet haluavat tyhmiä, persaukisia naisia, joiden kanssa ko. miehet eivät myöskään ikinä halua olla kotona. Ja lapsistakaan emme myöskään kuulemma välitä tuontaivaallista. Jos nyt ihan suoraan tässä vaiheessa puhuttaisiin, minkähanlainen ihminen edelliset kriteerit täyttäisi? Crack-huora?

      Seuraavaksi kirjoittaja suuressa viisaudessaan julistaa että talouden ja lapsien hoito jaetaan puoliksi, muutoinhan asetelma ei ole ollenkaan reilu. Puolisoa tulee kyseisen naikkosen mielestä myös rakastaa sen takia kun tällä on omat ajatukset. Mutta entäpäs, kun miehelläkin - tämä nyt voi tulla yllätyksenä - on kyllä ihan samoin omat ajatukset. Pitäisikö tuossa nyt kuitenkin pistää jostain syystä naisen ajatukset etusijalle? Ehkä jopa ns. ainoaksi oikeaksi toimintatavaksi? Tuskin kyseistä tätiä haittaisi. Ja unohdetaan kaikki siellä toisaalla - miesten maailmassa olevat kuviot - unohdetaan omasta puolestaan niissä mukana oleminen. Kokonaan.

      Loppukaneetissaan täti antaa vielä tärkeänä ojennuksena miehille, että naisen pitää saada olla itsenäinen. Jumalauta sentään. Mä en henkilökohtaisesti ainakaan halua kynnysmattoa edes eteiseeni.

      Ja tuollainen miesten solvaus (varmastikkin feministiltä, vanhalta ja katkeralta sellaiselta?) on palstalla "ihannenainen". Mitä hittoa se täällä tekee? Muutakuin että antaa ainakin yhdestä naisesta todella puistattavan kuvan. Terveisin mies.

    • 1Äijänen

      Kaikille oikeuttaN89, jatkat turhan tunnepitoisesti. Minäpä autan sinua ;)

      Abortista: puhuin siitä yhdestä virheestä - ja siitä yhdestä väärästä naisesta. Mies kun ei voi jälkeenpäin tehdä mitään. Yritä nyt hahmottaa, ymmärtää tilannetta jota kuvasin. Siinä koko kuviossa on kuule jumalauta miehenkin elämä olemassa, vaikka sähän et moisesta asiasta välitä.

      Valta ja valta. Painuisit nyt jo helvettiin vääristelemästä kirjoittamaani. Olen koko ajan puhunut keskustelusta kyseisessä tilanteessa. Se kun, mitenköhän tämän nyt sanoisin tarpeeksi selvästi että ymmärtäisit:

      MERKITSEE MIEHELLE KENEN KANSSA LAPSEN TÄHÄN MAAILMAAN TEKEE. (Minulle ainakin).

      Ja mielestäni sitä lasta olisi kummankin haluttava koko sydämmestään. Lisäksi ehkä voisi ottaa senkin huomioon että elämä kun tuo aika monenlaista mutkaa matkassaan, olenko nyt sitten jotenkin outo kun haluaisin tämänkaltaisista asioista tilanteessa keskustella? Ajatteles nyt? Ihmettelen kyllä aika perkeleesti että mistä tuo tunnekuohu tulee. Nainen kun on äiti, ja mies on isä, miksi nämä eivät voi, toistan jälleen itseäni, tasavertaisesti keskustella asioista.

    • 1Äijänen

      Ja tarkennukseksi pariin muuhun aikaisemmin mainitsemaani:

      Työ ja palkka: olin joskus lukenut tutkimuksesta, jossa oli nimenomaan todettu, että suomessa miehet tekevät enemmän ylitöitä kuin naiset, joka siis oli uutinen kertoen syyn kuviteltuun palkkaeroon. Tämä oli siis tutkimus, eikä oma näkemykseni asiasta kuten jo kommentoimaan kerennyt female ymmärsi / halusi ymmärtää.

      Kotityöt ja miesten niihin osallistuminen: moniko female on nyt saanut ahaa elämyksen ja maininnut lähtevänsä mukaan vaikkapa perheen auton huoltoon. Vinkiksi vaan, että noin vois saada helpommin ukon sitten niitä astioitakin pesemään. Tai mistäs minä tiedän.

      Öit

      • voi hohhoijaa

        Meillä ainakin yhdessä prokataan autoja ja tiskataan. Kaikki naiset kun ei ole niitä "en mä osaa rengasta vaihtaa, kynsi voi katketa"-tyyppejä. On vähän outoa että vertaat tiskaamista ja auton korjaamista keskenään. Ensinnäkin, tiskata osaa vaikka apina jos sen siihen opettaa, autoja taas ei osaa korjailla edes kaikki miehet ja siihen tarvitsee jo vähän enemmän tietotaitoa.

        Siltikään en tajua miehiä jotka luulee aina tietävänsä minkälaisia kaikki naiset on ja että yhdessä asioista päättäminen on sama kuin että nainen saa sanoa mielipiteensä mutta mies saa määrätä kaikesta. Meidän suhteessa sekä minä että mies tehdään kompromissejä ilman mitään turhaa valtataistelua.


      • fsaöhtaöhöa

        Vanha keskustelu, mutta voihan tähän silti vastata. Vinkiksi vain, voi miettiä paljonko aikaa menee auton huoltoon versus tiskaamiseen. Aika rassi pitää olla jos edes sadasosan aikaa vuodessa viettää sitä autoa rassaten, ja jos se vielä tympii niin suosittelen auton vaihtoa. Sitten jos auton rassaus on ihan päivittäistä, tuskin se mikään pakko on, vaan jo harrastus. Tiskaaminen tuskin on kenenkään harrastus, ja jos onkin, niin silloin tuskin motkottaisi toiselle että sun pitää harrastaa tätä myös yhtä pieteetillä ja samoissa määrin kuin minä.

        Eihän siinä, jos nyt tänään on se renkaiden vaihto to do -listassa pariskunnalla/perheellä, niin silloinhan toki voi sopia että tee sä ruoka ja tiskaa, mä vaihdan renkaat. Mutta ei sillä yhdellä renkaanvaihdolla voi maksaa itseään koko vuoden tiskeistä ulos. Hoksaatteko? Kannattaa katsoa paljonko niitä kotitöitä on ja mitä kukakin tekee. Ihan voi molempi laittaa paperille mitä viikon aikana tekee ja paljonko kuluu aikaa. Mistä vetoa että nainen se perinteisesti huomattavasti enemmän tekee, toki aina poikkeuksiakin on, että mies tekee ne kotityöt ja nainen vain makoilee, mutta aniharvinaista se on. Itse en tiedä yhtään tällaista paria.

        Monellako on edes mitään "miesten" hommia? Auton huolto alkaa olla harvinaista, jos sen auton omistaa, niin uudet autot lykätään tietokoneeseen kiinni huollossa, ei siinä kuljettaja paljon itse huoltele. Onko omakotitaloa monellakaan pihatöineen? Ja sielläkin perinteisesti naisetkin osansa tekevät. Lumitöitä on viimeisiänä vähälumisina talvina joutunut tekemään todella vähän, ei niillä muita päivittäisiä kotitöitä kuittaa mitenkäänpäin.

        Menkää nyt itseenne, ulisevat miehet! Ulisetteko oikeasti syystä vai onko se turhaa vastuunpakoilua? Sitten jos joku mies joskus valittaa miten hoitaa ruuat, siivoukset, lapset, pyykit, ja vielä sen rottosen itse huoltaa, niin sitten voisi sitä puolisoa potkia omaa osuuttaan hoitamaan. Mutta ei leijuta sohvalla sen kaksi kertaa vuodessa renkaiden vaihdattamisen varjolla.


    • Lopez, J

      Hohhoijjaa! niinku daa! Vähänks oot siis outo jos et tajuu et tos niinku meinattii vertauskuvallisest. niinku?!?!

      Kuiteski nykyaikana kodinkoneitaki on, joihin ne pestävät laitetaa?!?! Siinhäei edes niit apinan taitojakaa sit vaadita?!?!

      Ja koslaa voi kuule ihan oikeesti huoltaa, niinku jynssää, niinku pestä?!?! Tuskin siihen rallialustaa tai jotain aletaa vaihtaa?!?!

      Mut muaki pistää kyl inhox äijät jotka aina tietää mitä mä ajattelen. Eiku siis jotka LUULEE tietäväsä, mitä mä ajattelen. Siis iha selvästi. Ei ne voi tietää! Mä kyl ite arvaan aika pitkälle mitä toinen ajattelee, ja miehii on nii helppo lukee, mut turha niiden on alkaa kuvittelee et ne vois tehä näi. Sorry!!

    • Spears, B

      Totta turiset, sisko! Meil naisil o iha kybä hyvät hoksottimet, siis iha kaikil naisil, se vaa on semmonen tosiasia jota yksikertasemmat eli miähet sit ei voi hyväxyy, ja rupee mouhoomaa aina jotai. Aina ne määräilee, ja mä en jaksa. Viimekski mun boyfrend lähti lauantaina herättyään siinä 2 aikoihin kaveriensa kaa johki. Tuli vast illal takas!! Ei voi hyväksyy!! Kantaa!!

      • Anonyymi

        Suksi v....


    • Go girl !!

      Go girl !!

    • fjkhjnmilghmlhg

      omasta mielestä kunnon suomalainen mies on paras. koskaan en mihinkään ulkomaalaiseen koskis. ja oma jätkä ainakin ihanin mitä voi olla.. ottaa huomioon, kuuntelee, suhteessa ei kumpikaan tossun alla tai muuta..ei valittamista tai nipottamista toistemme asioista, tosi ihana mua kohtaan muttei mikää lipevä... hauska ja helvetin hyvännäkönen kaiken päälle. joskus on naisessakin vika.. ei kukaan mies jaksa nalkutusta ryyppäämisestä, tupakasta tai siitä että tarttee aikaa myös kavereille yms. tai mustasukkasuutta, sitä että nainen on tympee ja vittumainen ja sen lisäks seksielämä on mitä on. erittäin monet suomalaiset miehet arvostaa suomalaisia naisia ja se nyt on murto-osa joka lyttyyn haukkuu... vika ei oo pelkästään miesten, vaikka poikkeuksia niissäkin löytyy.

    • !Nickname

      Kyllä välillä melkein kadutti että edes lähdin vääntämään tähän ketjuun mitään pari päivää sitten. Sattuipahan olemaan aikaa. Mutta joku järjenhiven kuitenkin kaiken vääntämisen jälkeen löytyi. Tietenkin ikäeron piikkiin voi laittaa syntyneet helvetinmoiset näkemyserot, ja tietenkinhän täällä pitääkin provota että saa vastakaikua ajatuksilleen, mutta turhan kovaa meno on mielestäni. Vetoan ketjun aloittajaan, tuollaisen aloituksen tekeminen on oikeasti täysin vastuutonta. Mutta, edes jonkinlainen rakentava suunta löytyi kaikesta huolimatta! Ja se ei ole ihan merkityksetöntä. Mielessä käy, millainen keskustelu olisi ollut, jos se olisi käyty alun alkaen kahvipöydässä, eikä täällä suomi24:ssä...

    • hohhoijjaaaaaaaaaaa

      No ei täällä Kuopiossa kunnon mieskään joka tekee kotityöt, treenaa, hoitaa työhommat on raitis jne. edes kelpaa, kadulla saa liikkua vammasen leima otassa ja tien toiselta puolenki savon tyhmät leidit arvostelee vaan pelkän ulkonäön perusteella, ei ole yhtään päivää tässä kylässä että ei jonkun ohikulkevan naisen mielestä olisi vammanen vaikka olis mikä keisari, aina on vaan niiden mielestä vammanen ja se on ihan kuin aina pakko vielä ilmoittaa vaikka olisi kuullut sitä samaa rankutia koko ikänsä siitä miten ällöttävä ja inhottava ym. niiden typerien mielestä on eikä mitään jakoja päästä tekemään syvempää tuttavuutta koska ei oo hiuksia päässä ja ei oo iso ja toimintaki on muka niin eriskummallista jos ei on introvertti eikä ole niin kiinnostunut liiasta ihmishässäkästä ym. ei täällä kyllä naisillekkaan aina hyvät miehet kelpaa, mikä niillekkin sitten riittää näin ainakin savossa joillain?????

      • Anonyymi

        Nuo femakot on savossa ja karjalassa ihan samaa saissia.Hihitellään ja ollaan olevinaan.voi v..arvostellaan miehiä..


    • Fewlkfwlöölewsdsf

      Lähinnä tietystä huorittelusta ja läskittelystä tulee mieleen ihan tuo perus coping metodit joita jo lukiopsykologiassakin vahvasti sivuttiin. (Olethan edes käynyt lukion?).

      Ja jos naiset valitsevat johdonmukaisesti muodostaa mielipiteensä vastakkaisesta sukupuolesta pahimpien tyrkkyjen ja pahimpien rääkyjien perusteella, mitä tämä kertoo naisten arvostelu- ja hahmotuskyvystä? Jos jokaisesta miehestä muodostuu mörkö ja jokaiseen mieheen suhtaudutaan kuin mörköön niin mitä jää kouraan loogisesti?

      Se että juuri ne mukavat ja fiksut miehet eivät eksy seuraasi voi johtua siitä ynseästä kuoresta joka ei houkuttele muuta kuin vittuilua vatipäiltä. Tämä kuori on useimmilla naisilla päällä ja se ei ole houkutteleva, vaikka muuten maalit kohdillaan olisivatkin.

    • sdkljdfklsjfklds

      Italia on aika akkamainen valtio muutenkin, autotkin on monesti ylimuotoiltuja kuten liikaa pakkeloitu nainen ja yhtä epäluotettavia, ongelmatilanteissa miehennäköiset nahjukset vaan levittelevät käsiään ja huutavat mamma miiaa apuun...
      Enkä paljon ihannoisi Italiaa muutenkaan mafian takia... akathan tosin näyttää suosivan pahoja poikia ja niinpä yhteiskunnassa vääryydet ja kohtuuttomuudet kukoistaa, akkamaisia typeriä sääntöjä ja pykäliä jokapaikka täynnä yms. paskaa.

      • Anonyymi

        Juupa juu ja Suomessa ei ole sääntöjä..Vai???


    • Anonyymi

      Miehet eivät vihaa naisia.

      Tällä vain rikkinäiset ihmiset provosoivat ja haluavat aiheuttaa mielipahaa toisille.

      • Anonyymi

        Kyllä muuten vihaavat. Viha naisia kohtaan on hyvinkin yleistä ja kaikkein ilmeisimmin tämä ilmenee kevyessä kertakäyttö-ihmissuhdekulttuurissa jossa miehet aivan stereotyyppisesti esineellsitävät ja dehumanisoivat naisia.

        Hämmästyttävää tässä kulttuurissa on että tämä on naisille hyvin usein ok tulla kohdelluksi niin, naiset suosivat miestä joka halveksuu naisia oikeasti, käyttää heitä hyväkseen eikä edes harkitse että naisiin liittyisi mitään ihmisyyden kaltaista. Tämäntyyppiset naisvihaajat näkevät naiset pelinappuloina sosiaaliseksuaalisessa pelissä ja suorastaan kilpailevat keskenään kuinka helposti he saavat puhuttua naisen vaikkapa baarista pantavaksi.

        Tämä pelimies/chad kulttuuri perustuu 100% naisvihalle. Sitä ei vain sanota ääneen ja illuusiota ei koskaan murreta, ei edes naisten itsensä suunnalta koska naiset kokevat arvonsa yhteisömme koulimana vain seksuaalisen suoriutumisen kautta jolloin tuon pelin pelaaminen on heille ikäänkuin ainoa todellinen validaatio maailmassa; olla nussittu lihanpalana pelissä jossa sillä kuka olet tai mikä olet ei ole oikeasti väliä kunhan vastaat roolisuoritukseen roolisuorituksella.

        Ajatella. Ne naisten suosimat miehet ovat vihassaan ja halveksinnassaan paljon totalistisempia kuin incelit joille naisviha on vain osattomaksi jäämisen tuskaa ja transferenssia.


    • Anonyymi

      Koska on olemassa satojatuhansia miehiä jotka kärsivät yksinäisyydestä ja siitä että heitä ei kohdata millään tasolla. He eivät kuulu mihinkään, millään tasolla ja koko yhteisö on jättänyt heidät sivuun.

      Tämä on neljäs yhteiskuntaluokka, kadotetut.

      He ovat kuitenkin ihmisiä perustarpeineen - tarpeista yksi tärkeimmistä on kuuluvuuden tunne, sosiaalinen merkitsevä kanssakäyminen, kohtaaminen. Tälle kadotetulle neljännelle yhteiskuntaluokalle sosiaalinen kanssakäyminen on ehdollistettu rahalle, näiden ihmisten syrjäytyminen on toisten ammatti tai toisten kiusa.

      Olisiko niin että kun koko elämäsi on tuotteistettu olemaan jonkun toisen ammatti tai olemassaolosi ilmenee toisille ihmisille vain rasitteena (outolintu, se syrjäytynyt, se omituinen hiljainen tyyppi) - niin silloin mikään maailmassa ei peilaa sinusta mitään hyvää? Me näemme itsemme sen kautta miten muut näkevät meidät, tämä toisten antama validaatio on se joka tekee meistä normaaleja ihmisiä tai syrjäytyneitä, jopa hyviä tai pahoja. Ja meillä on nyt käsissämme satojatuhansia ihmisiä jotka eivät saa toisilta ihmisiltä aitoa positiivista vahvistusta - mutta jotka kuitenkaan eivät ole sairaita henkilökohtaisessa mekityksessä - vain täysin osattomia siitä minkä pitäisi kuulua jokaiselle ihmiselle.

      Jos maailma ei tuo sinulle todellista hyväksyntää ja positiivista ihmiskohtaamista vaan joudut elämään sosiaalisessa tyhiössä ihmisten keskellä niin sinä päädyt 100% varmuudella kyseenalaistamaan, pelkäämään ja lopulta vihaamaan jollain tasolla tätä maailmaa.

      Miksi sitten naiset vihan kohteena? Koska naiset on esitetty aina sosiaalisempana sukupuolena, lempeämpänä, kohtaavampana. Samaten on aivan sama kuinka syrjäytynyt olet - tai vaikka et ole syrjäytynyt - niin sosiaalisen kanssakäymisen korkein taso on jokatapauksessa henkilökohtainen toisen ihmisen kohtaaminen ja tässä se kaikkein antavin ja ihmisen sosiaalisen, seksuaalisen ja emotionaalisten tarpeiden kannalta kumppanuus vastakkaisen sukupuolen kanssa on kaikkein arvokkain asia siltä kantilta mikä antaa tälle meidän ihmisluonnollemme vastetta.

      Eli syrjäytyneet miehet eivät ehkä näe itseään suhteessa naiseen (koska he eivät näe itseään koskaan suhteessa kehenkään.) mutta heillä ei ole kuollut ideaali kumppanuudesta mihinkään. Konkretian ja ideaalin välinen kuilu on valtava ja helpointa selittää oma osattomuus on todellakin sen kautta että naiset ovat syyllisiä jossain tasolla.

      Ja itseasiassa tämä tavallaan pitää paikkansa. En syytä ketään erityisesti, mutta totean että tämä maailma tarvitsee kipeästi naiseuden positiivisia ilmenemismuotoja, empatiaa, kohtaamista ja sosiaalista kanssakäymistä. Ja ne jotka tätä tarvitsevat ovat niitä jotka eivät itse kykene samalla tasolla vastaamaan. Puhun tässä nyt TÄYSIN yhteisöllisellä tasolla, koska tätä ei voi antaa ikäänkuin yksilövastuuksi; kyse on siitä millainen yhteisöstämme on tullut kyvyssään kohdata jäsenensä. Ja tällä yhteisöllisellä tasolla vastuu on kuitenkin niillä joilla on sekä tieto että valta toimia toisten ihmisten suhteen.

      Syrjäytyneet eivät itseään korjaa, he ovat liian heikkoja siihen. Se mitä he tekevät - oppivat vihaamaan ja etsivät toisenlaiset voimanlähteet ja näkevät muun yhteisön itselleen turhana - koska tuossa viimeisessä he ovat 100% oikeassa.

    • Anonyymi

      Esimmäinen asiavirhe jutussa on miehet. Jos siinä olisi jotkut miehet tai suomi24 palstan oletetut miehet se kertoisi jo itsessään siitä että todellakaan nämä miehet eivät vastaa miehen kuvaa tuolla ulkomaailmassa. Ihan samalla tavalla palstan naiset käyttäytyvät kuin prostituoidut 50cm kalu vaaditaan ja rahaa valtavat määrät ja ikää korkeintaan 25vuotta. Pitäisikö vetää joku johtopäätös naisista

    • Anonyymi

      Tässä on pikku hiljaa valjennut mihin pohjautuu tämä "kukaan ei kelpaa kenellekään" mentaliteetti erityisesti nettimaailmassa. Se näyttäisi pohjautuvan simppelisti pettymyksiin tai suurehkoihin ennakko-odotuksiin. Tarjonta näennäisesti suurta ja monimuotoista joka lähtöön ja silti ei toimi mikään puolin eikä toisin. Niinpä siitä seuraa sitten tunne että on joutunut väärinkohdelluksi eikä saa ansaitsemaansa huomiota edes minimissään, petytään ja lähdetään syyllistämään kokonaista sukupuolta mikä on täysin kahjoa siinä mielessä että samalla vahingoitetaan olemassa olevaa kokonaiskuvaa entisestään ja käynnistetään lisää huonoa mainosta tuova kierre. Miehillä tilannetta pahentaa kohdistamaton spammaaminen, eli jokaista naisenhahmoista ahdistellaan siitä riippumatta onko varsinaista kiinnostusta vai ei ja samalla pahennetaan kierrettä jälleen vahvistaen naisten kielteistä mielikuvaa vain "sen" perässä hyppijöistä. Tämä taas saa aikaan ylikriittistä ennakkoluuloista suhtautumista naisten puolella. Asiaa ei myöskään paranna epäsuhta sukupuolijakaumassa. Jo valtaan päässeitä ennakkokäsityksiä tuskin minnekään on mahdollista enää kääntää, mutta jos nyt kuitenkin edes osa muistaisi käyttää niitä aivojaan johonkin muuhun kuin roskan luomiseen tai vääränlaiseen asenteiden kierrätykseen niin ehkä sitten jotain jossain...

    • Anonyymi

      Minä ainakin rakastan naisia. Tissejä, pyllyjä, pimppejä, kasvoja, massuja, sääriä. Kaikki on ihania.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe