Ehdottomat turn offit miehissä!

Tänne niitä.

Kerätään tänne ehdottomia turn offeja miehissä.(Ja vain ulkonäköön liittyviä)

Aloitan omasta mielestäni pahimmilla jutuilla:

-pitkät hiukset
-silmälasit
-tribaali ja suomileijona tatuoinnit

230

32084

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sui

      mitä kuvitella voin, on läski perse!!! Se on niin luonnotonta ja oksettavaa!

      • höhhöttäjä

        Simmuklasit ja läski takalistohan on luonnollisia juttuja:( Mitä, jos se on sisäsieti kaunis tai unelmien mies muuten? Turn off vaikka vie jalat alta?


      • minttumaaria,
        höhhöttäjä kirjoitti:

        Simmuklasit ja läski takalistohan on luonnollisia juttuja:( Mitä, jos se on sisäsieti kaunis tai unelmien mies muuten? Turn off vaikka vie jalat alta?

        Tatuoinnit, epäsiisteys, viikset, pieni ja hartiaton kuikka, huonohampaisuus, takatukka, läski.


      • viikset
        minttumaaria, kirjoitti:

        Tatuoinnit, epäsiisteys, viikset, pieni ja hartiaton kuikka, huonohampaisuus, takatukka, läski.

        mainitessanne pelkkiä viiksiä vai ylipäänsä. Mitens toimii tämmönen viiksileukaparta kombinaatio?


      • MiestennMies
        viikset kirjoitti:

        mainitessanne pelkkiä viiksiä vai ylipäänsä. Mitens toimii tämmönen viiksileukaparta kombinaatio?

        Onko parempi viiksileukaparta-kombinaatio vai pelkkä leukapartakombinaatio? Pidän mieluummin meinaan leukapartaa, kuin ajan ihan sileäksi, jolloin ihoni ärtyy ja punottaa (paljon partaa pahemman näköinen).


      • leukaparta
        MiestennMies kirjoitti:

        Onko parempi viiksileukaparta-kombinaatio vai pelkkä leukapartakombinaatio? Pidän mieluummin meinaan leukapartaa, kuin ajan ihan sileäksi, jolloin ihoni ärtyy ja punottaa (paljon partaa pahemman näköinen).

        on ihan ok, mutta kuten ed, niin pelkät viikset on turn off, etenkin mursut.


      • plaaplaa----
        minttumaaria, kirjoitti:

        Tatuoinnit, epäsiisteys, viikset, pieni ja hartiaton kuikka, huonohampaisuus, takatukka, läski.

        kohta 21 vuotias poikaystäväni on kasvattamassa macgyver tyylistä takatukkaa vaikka vielä hetki sitten oli siisti ja ihana leikkaus.ainoa asia mihin olen koskaan puuttunut hänessä tai siis yritän puuttua...se nyt on muka taas muotia!


      • Tykkään
        MiestennMies kirjoitti:

        Onko parempi viiksileukaparta-kombinaatio vai pelkkä leukapartakombinaatio? Pidän mieluummin meinaan leukapartaa, kuin ajan ihan sileäksi, jolloin ihoni ärtyy ja punottaa (paljon partaa pahemman näköinen).

        Sellainen lyhyt leukaparta jossa on tuuheutta kunnolla on paras.
        Vasta 40 vee täyttäneillä näkyy kunnon partoja?

        Minä tykkään parrasta!!! ei viiksileukapartakaan ole paha jos se sopii niin se sopii..


      • 36N
        minttumaaria, kirjoitti:

        Tatuoinnit, epäsiisteys, viikset, pieni ja hartiaton kuikka, huonohampaisuus, takatukka, läski.

        - istumatyötä tekevän kroppa, jossa ei ole fyysisen työn tai urheilun jälkiä

        - pieni suu

        - liika siisteys, esim. jos käy suihkussa sekä illalla että aamulla. Minua ei lika haittaa.

        -tilannetajuton. Se on eri asia kuin tyhmä. Yksinkertainen mies voi olla hyvä seuramies, jos hänellä on tilannetajua.


      • female26
        viikset kirjoitti:

        mainitessanne pelkkiä viiksiä vai ylipäänsä. Mitens toimii tämmönen viiksileukaparta kombinaatio?

        on usein todella hyvännäköistä... Nam :d


      • Blondimies
        36N kirjoitti:

        - istumatyötä tekevän kroppa, jossa ei ole fyysisen työn tai urheilun jälkiä

        - pieni suu

        - liika siisteys, esim. jos käy suihkussa sekä illalla että aamulla. Minua ei lika haittaa.

        -tilannetajuton. Se on eri asia kuin tyhmä. Yksinkertainen mies voi olla hyvä seuramies, jos hänellä on tilannetajua.

        Olisin varmasti sopiva sinulle :) Käyn suihkussa kerran 1-2 viikossa. Olen ihan samaa mieltä kanssasi että turhan tarkka puhtaus on pahasta. Tulee allergiaa ja iho kuivuu :) Sitäpaitsi ei nuo saippuat ja vaatteidenpesupulverit luonnollekkaan tee hyvää. Jos/kun dödöä käyttää, niin huomaaettä se kestää hyvin viikon-puolitoistakin ettei hiki ees haise. Tietty jos usein käy salilla jne. niin silloin voi ollatarpeen tuprauttaa hitusen tuoksua lisää, muttei muuten. Axekin nykyään jo melko kallista, joten ei kantsi turhaan sitäkään tuprutella.
        Toivottavasti joskus tavataan, olen usein tuol eräässä pubissa Kalliossa .....koulussa ;) ;) Ja muutkin tulkaa juttelee mulle, oon hyvä tyyppi!


      • 19 + 11 = 30
        Blondimies kirjoitti:

        Olisin varmasti sopiva sinulle :) Käyn suihkussa kerran 1-2 viikossa. Olen ihan samaa mieltä kanssasi että turhan tarkka puhtaus on pahasta. Tulee allergiaa ja iho kuivuu :) Sitäpaitsi ei nuo saippuat ja vaatteidenpesupulverit luonnollekkaan tee hyvää. Jos/kun dödöä käyttää, niin huomaaettä se kestää hyvin viikon-puolitoistakin ettei hiki ees haise. Tietty jos usein käy salilla jne. niin silloin voi ollatarpeen tuprauttaa hitusen tuoksua lisää, muttei muuten. Axekin nykyään jo melko kallista, joten ei kantsi turhaan sitäkään tuprutella.
        Toivottavasti joskus tavataan, olen usein tuol eräässä pubissa Kalliossa .....koulussa ;) ;) Ja muutkin tulkaa juttelee mulle, oon hyvä tyyppi!

        Vaikka tässä kerättiinkin vaan ulkonäköön liittyviä niin paha haju on kyl musta aika ehdoton turnöffi. Ja axe kuuluu niihin. Siis pahoihin hajuihin.


    • ja likaiset

      hampaat, viikset, hoitamaton epäsiisti joka suuntaan harittava parta.

    • täh?

      että muka tatuoinnit miehillä turn off? vaikka suomalaisilla miehillä niitä on niin paljon..
      Kyllä tatsoja pitääkin olla..eikä hiusten pituudella kylläkään ole mitään väliä.

      • lalalaa

        - amisviikset
        - rasvainen mustaksi värjätty hevariletti, jossa 10cm juurikasvu
        - jos pukeutumisesta, niin ylikireät (vaaleat) farkut ja joku länkkärityylinen kauluspaita


      • Hutuoitu tatsu

        Sehän on vankilakundin merkki, prostituoidut ja merimiehet käyttävät...voi hirveä, eikö joku vielä tätä kombinaatiota tajua. Kaverini oli palkkaamassa työntekijää ja tatuoitu kyllä diskattiin ensimmäisenä pois!


      • BOOM BOOM POW
        Hutuoitu tatsu kirjoitti:

        Sehän on vankilakundin merkki, prostituoidut ja merimiehet käyttävät...voi hirveä, eikö joku vielä tätä kombinaatiota tajua. Kaverini oli palkkaamassa työntekijää ja tatuoitu kyllä diskattiin ensimmäisenä pois!

        oon kyllä niin erimieltä suurimmanosan kanssa... kerran liftatessasi päädyin todella komean miehen kyytiin. Hänellä oli sänkiviikset ( miks niiit nyt kutsutaan ), leuas sänkee ja ahh, niin ihanat paksusankaiset lasit!! kyll sen miehen kyydissä oltiin niin myytyä tyttööö :p JA rakastan ylikaiken pitkiä hiuksia!! miettikää vaikka Nuno Bettencourtii, Johnny Depp, Slash ja Kurt Cobainii. (Kunhan ne hiukset on puhtaat! ) Muutenkin ajatus boheemista miehestä soittelemas kitaraa saa kyll jalat alta ( tosin voi johtuu siitäkin et soittelen itekkin... : DD ) Haluisin löytää itellini jonkun hevarin , mut eipä ne oo oikeen kiinnostuneita kiltinnäkösist sinisilmäsist blondeista.... : (

        MITÄ EN VOI SIETÄÄ:
        - naisellisuus miehellä...
        - huonot hampaat
        - kusipäät kierrän kaukaa
        - esittäminen


      • Mc.Ögland.
        Hutuoitu tatsu kirjoitti:

        Sehän on vankilakundin merkki, prostituoidut ja merimiehet käyttävät...voi hirveä, eikö joku vielä tätä kombinaatiota tajua. Kaverini oli palkkaamassa työntekijää ja tatuoitu kyllä diskattiin ensimmäisenä pois!

        Kaikki ihmiset eivät elää menneissä ajoissa.
        Jotkut näemä oleilevat sellaisilla osastoilla joissa ulkopuoliset vaikutteet ovat olemattomia.

        Jos joskus saat terveen paperit ja pääset ulos niin huomaat että moni asia ei ole enää kuten kymmeniä vuosia sitten.

        Pikaista paranemista sinulle.
        T.Mc.Ögland.


    • yök

      Suomileijona-kaulakoru paksulla panssariketjulla. Paksu ja punainen niska. Olematon leuka ja hentoiset amisviikset. Plösöys.

      • säyne

        Kun omistan aika olemattoman leuan. Luuletko että olen huvikseni sen vanhemmilta perinyt?
        Ei tuollaisista asioista kannata ihmisiä haukkua helvetin epäkypsä typerys. Katso itseäsi peilistä....


    • turNe

      Likaiset hampaat, pieni leuka, pureskellut kynnet. Visvainen rikkinäinen iho..
      Sormus nimettömässä.

    • esimerkki ... .. ...

      - pitkät hiukset
      - huono iho
      - kalpeus
      - ammarityyli kokonaisuudessaan
      - viikset/parta
      - ylipainoisuus
      - huonot hampaat
      - liian laihat ruikut

    • Mistress_Chaos

      Hiukset, silmälasit, tatskat tai muut, ne on ihan okei, mutta...
      -hien haju viileänä päivänä
      -epäsiisti/likaiset vaatteet
      -rasvaletti(en tarkoita pitkää, vaan oikeasti vko-kk pesemättömänä ollut)
      -aivan selkeä ylipaino
      -tupakan haju
      -vanhan viinan haju
      -virtsan haju
      -liian härskit ja yksityisasioita käsittelevät kysymykset/puheet

      Eiköhän tästä ole hyvä lähteä. ;P

      • 4ytt

        myöhemmin, mutta mistä ihmeestä sinä noita virtsanhajuisia edes löydät?
        Missä roskiksessa asut?


    • tepsu

      leikkaamattomat ja likaiset kynnet, paskaiset hampaat!

    • Puistattaa

      Neitimäinen mies, joka pitää itseään söpönä, nappisimmuna yms. lässynlässyä, hyi yök!! Ylipäätään mies, joka viihtyy peilin edessä itseään tuntitolkulla ihailemassa puistattaa.

      • mutta..

        "Ylipäätään mies, joka viihtyy peilin edessä itseään tuntitolkulla ihailemassa puistattaa"

        Tämähän on kovin ristiriidassa noiden yllä olevien kommenttien edessä? Risunen tukka/parta, likaiset hampaat ym?

        Ei naisia voi miellyttää mitenkään, aina on jotain napinaa.


      • luullut,
        mutta.. kirjoitti:

        "Ylipäätään mies, joka viihtyy peilin edessä itseään tuntitolkulla ihailemassa puistattaa"

        Tämähän on kovin ristiriidassa noiden yllä olevien kommenttien edessä? Risunen tukka/parta, likaiset hampaat ym?

        Ei naisia voi miellyttää mitenkään, aina on jotain napinaa.

        että voisit kaikkia kolmea miljardia naista miellyyttääkään, vaikka mitä tekisit? Minun puolesta taas mies saa olla vähän neitimäinenkin.


      • väärin
        luullut, kirjoitti:

        että voisit kaikkia kolmea miljardia naista miellyyttääkään, vaikka mitä tekisit? Minun puolesta taas mies saa olla vähän neitimäinenkin.

        Se ei sytytä, jos mies selvästikkään ei tiedä edes mitä sana peili tarkoittaa ja mitä sillä voi tehdä. Mutta myöskään se, jos mies viihtyy kauemmin kuin minä peilin edessä ei ole hyvä. Eli peiliin kuuluu katsoa päivittäin, mutta ei monta tuntia päivässä


      • kkkekdjdjjd
        mutta.. kirjoitti:

        "Ylipäätään mies, joka viihtyy peilin edessä itseään tuntitolkulla ihailemassa puistattaa"

        Tämähän on kovin ristiriidassa noiden yllä olevien kommenttien edessä? Risunen tukka/parta, likaiset hampaat ym?

        Ei naisia voi miellyttää mitenkään, aina on jotain napinaa.

        kauanko sitten peset niitä hampaita tai ajat partaa??ja jos koneella pyykkäät vaatteet niin siinähän ei mene yhtään aikaa!

        dumass.ette tekään sietäisi (ainakin kovasti miehet sitä hokee näilläkin palstoilla) jos nainen vaan katselee peilistä ja meikkaa ylettömästi ja on pinnallinen tai itserakas.


    • Panacea

      sinun turn offisi ovat minun turn oneja :)

      Itse pidän vastenmielisenä paksua niskaa, pulskia lihaksia (eli sellaisia punttisalilla ja napeilla hankittuja), leveää ja litteää persettä, "tyhmän" näköistä ilmettä (sellainen tyhjä toljotus) ja yleistä junttiutta (pikee -paita, valkoiset sukat ja kengät, autoinnostus).

      Ihannemieheni on älykön näköinen, joten silmälasit ja pitkät hiukset ovat jees. (Onneksi minun suosikkimiehistäni ei yleensä ole kilpailua - ennemminkin nuo inhokkini tuntuvat olevan enemmistön suosikkeja.)

      • lehmä

        Vielä kun mies pystyisi syntyessään oman kalunsa suoruuden ja ulkonäön määräämään.


      • ..............
        lehmä kirjoitti:

        Vielä kun mies pystyisi syntyessään oman kalunsa suoruuden ja ulkonäön määräämään.

        Ei pysty, mutta leikkauksella pystyy. Samalla tavalla monet miehet (eivät kaikki) valittavat kuinka riippuvat rinnat ovat rumat, millaiset nännipihat ovat rumat ja millaiset sopivat, mikä on hyvä rintojen koko jne. Eipä rintojaankaan voi valita syntyessään mutta leikkauksella nekin muutetaan.


      • säyne
        .............. kirjoitti:

        Ei pysty, mutta leikkauksella pystyy. Samalla tavalla monet miehet (eivät kaikki) valittavat kuinka riippuvat rinnat ovat rumat, millaiset nännipihat ovat rumat ja millaiset sopivat, mikä on hyvä rintojen koko jne. Eipä rintojaankaan voi valita syntyessään mutta leikkauksella nekin muutetaan.

        Tosin yhdelläkään kirurgisella leikkauksella ei saa pituutta lisää erektioon (ehkä 0,5-1 cm) vaan pituus tulee nimenomaan veltossa tilassa olevaan penikseen. Tällöin veltto penis saa lisää pituutta noin 2-4cm. Leikkauksen jälkeen peniksessä, joutuu pitämään 6-12 kk:n ajan venytintä, jotta nuo lepomittaan tulleet sentit säilyisivät. Peniksen pidennysleikkaus heikentää erektiota merkittävästi, sillä siinä katkaistaan jänne poikki. Paksunnos leikkauksessa myös erektiopaksuus lisääntyy. Tulos ei ole kuitenkaan pysyvää, vaan sen joutuu uusimaan vähintään viiden vuoden välein. Paksunnos leikkauksessa penikseen syntyy usein myös epämuodostumia ja kohoumia.

        Ja tuskin riippuvat rinnat kovinkaan montaa miestä oikeesti haittaa. Olet kyllä ihan väärän miehen seurassa, jos hän kiinnittää huomionsa ainoastaan rintoihisi.


      • ihmeen
        säyne kirjoitti:

        Tosin yhdelläkään kirurgisella leikkauksella ei saa pituutta lisää erektioon (ehkä 0,5-1 cm) vaan pituus tulee nimenomaan veltossa tilassa olevaan penikseen. Tällöin veltto penis saa lisää pituutta noin 2-4cm. Leikkauksen jälkeen peniksessä, joutuu pitämään 6-12 kk:n ajan venytintä, jotta nuo lepomittaan tulleet sentit säilyisivät. Peniksen pidennysleikkaus heikentää erektiota merkittävästi, sillä siinä katkaistaan jänne poikki. Paksunnos leikkauksessa myös erektiopaksuus lisääntyy. Tulos ei ole kuitenkaan pysyvää, vaan sen joutuu uusimaan vähintään viiden vuoden välein. Paksunnos leikkauksessa penikseen syntyy usein myös epämuodostumia ja kohoumia.

        Ja tuskin riippuvat rinnat kovinkaan montaa miestä oikeesti haittaa. Olet kyllä ihan väärän miehen seurassa, jos hän kiinnittää huomionsa ainoastaan rintoihisi.

        jänne ??


      • säyne
        ihmeen kirjoitti:

        jänne ??

        ligamentit(nivelside joka muistuttaa jännettä) leikataan irti kiinnikkeistään.


      • riippurintainen n
        säyne kirjoitti:

        ligamentit(nivelside joka muistuttaa jännettä) leikataan irti kiinnikkeistään.

        leikelkö penistänne tuon toivossa!!!

        Minä olen itse ihan tyytyväinen riippurintoihin, ne on jo tehtävänsä tehneet, syöttäneet 3 mukulaa ;)

        Nyt ne on sitten loppuelämän muussa käytössä ;)


      • natooom
        säyne kirjoitti:

        ligamentit(nivelside joka muistuttaa jännettä) leikataan irti kiinnikkeistään.

        ole mitään niveltä, eikä siis voi olla nivelsidettäkään. Eikä siinä ole mitään jänteitäkään, kun jänne sitoo luun ja lihaksen. Ja peniksessä ei ole luuta.


      • ifsa
        .............. kirjoitti:

        Ei pysty, mutta leikkauksella pystyy. Samalla tavalla monet miehet (eivät kaikki) valittavat kuinka riippuvat rinnat ovat rumat, millaiset nännipihat ovat rumat ja millaiset sopivat, mikä on hyvä rintojen koko jne. Eipä rintojaankaan voi valita syntyessään mutta leikkauksella nekin muutetaan.

        Turn-off naisten nännit, isot tummat nänninpihat tai pitkät nännit.


      • Kul Kul Kultakäämi
        natooom kirjoitti:

        ole mitään niveltä, eikä siis voi olla nivelsidettäkään. Eikä siinä ole mitään jänteitäkään, kun jänne sitoo luun ja lihaksen. Ja peniksessä ei ole luuta.

        Jep, leikkaukseen vaan rohkeasti!

        Erityisesti lahden takana Virossa hinnat on tulleet alas, ja aivan yhtä ammattitaitoista ja hygieenistä kuin esim. Suomessa.


    • ...

      -Silmälasit
      -Kauhea tankki
      -Kukkakeppi
      -Blondi
      -Siilitukka
      -Kalju
      -Nenäkoru
      -Liian isot korvat
      -Huono iho
      -Liian kalpea
      -Huonot ja likaset hampaat

    • turn offeja

      -huono iho
      -silmälasit
      -kaljamaha
      -viikset
      -rasvainen, pitkä letti
      -epäsiisteys
      -huonot hampaat
      -lihasten puute
      -liian iso peppu tai littana peppu

    • nirppis1

      -likaiset ja vääränlaiset vaatteet
      -likaisuus
      -huonot hampaat
      -luomet ja muut syylät, huono iho
      -huonot käytöstavat
      ERITYISEST PIERESKELY JA RÖYHTÄILY RAVINTOLASSSA

      -liikan lyhyt

    • näitä ei ainakaan saa olla

      - löllöys eli läskiä eikä lihaksia
      - ryhdittömyys
      - hygienian puute
      - liika ulkonäkökeskeisyys
      - pikkuasioista valittaminen

      Pitkät hiukset ja tatuoinnit on vaan plussaa.

    • fakdmalsmda

      Liian läski - Pienet liikakilot eivät haittaa minua, itseasiassa esim. jonkunlaiset jenkkakahvat on ihan söötti :) (Siis ei mitään jätti, vaan semmoiset pienet)

      Pitkä tukka - Hyi! Tämä ei ole täysi Hyi sillä jotkut pitkätukkaiset ovat ihan ok mutta yleensä eivät ole.

      "Äitini on pukenut minut" tyyli - Aivan hirveää, edes jonkunlaista tyylitajua.. Miehille lisää pinkkejä kauluspaitoja, ne on ihania! ;)

      Piereskely ja röyhtäily - Kotona kaksistaan välillä ei haittaa mutta muualla, ISO EI!

      Ilkeily - Ilkeä muille (tai minulle) on listani isoin miinus. En todellakaan etsi mitään bodyguardia/bullyä.

    • >><<

      Sellainen yleinen junttius! Siihen kuuluu tiivistettynä leijonariipus paksussa panssariketjussa, autojen tuunaus ja pimpparallinheittäminen. Hyi saakeli. Ja ne jutut,hohhoijaa EVVK. Tuohon ällötys-syndroomaan kuuluu selkeä tyhmyys, jonka kuvitellaan sitten oikein vetävän naaraita puoleensa-aahhhhaaaa :))) Nice try

    • kukka

      Tässä näitä

      - huono ryhti
      - hintelä olemus
      - nariseva ääni
      - olemattomat hartiat

      Yleensäkkin mies, joka näyttää siltä, että mun pitäisi tosipaikan tullen suojella sitä. Tämmöiset hiirulaiset saa mut jopa vihaiseksi.

    • justagirl

      elikkästä...mistäs lähdetään...=)



      - epäsiisteys (likaisuus, likaiset, epämääräiset vaatteet)


      - tyhmyys (kertakaikkisesti vaan tyhmät jutut,ei ole kiinnostunut mistään mitä ympärillä tapahtuu, ei tiedä mistään ajakohtaisista aiheista mitään, mies jonka mielestä uutiset ovat täysin turha ohjelma...)


      -pitkä parta

      -jos vasta tutustumisasteella, niin liian härskit jutut ja kommentit...tyyliin jos suoraan kysytään kuppikokoa (näinkin tapahtunut, oli totaalinen turn off vaikka muuten söpö kaveri...)


      -pienikokoisuus, tai sitten mittava ylipaino (yli 20kg tapauksesta toki riippuen...)

      -ei ota naista huomioon mitenkään. ei tarvitse toki palvoa, mutta joskus on kivaa saada kukkia tai lahja, tai tekstiviesti että kuinkas töissä hurisee...

      -aika monilla silmälasit...jotenkin ei vaan itseäni nappaa, monia muita varmastikaan ei kyllä haittaa.

      -ei mitään tulevaisuudensuunnitelmia tai haaveita, ei kiinnostunut töistä (eli työtön, joka ei edes yritä hakea töitä/kouluttautua itseä kiinnostavalle alalle)


      -käytöstapojen puute (sellainen mies, jonka puheita tai käytöstä joudut oikeasti pelkäämään julkisella paikalla tai sukujuhlissa....tyyliin saattaa letkauttaa mummolle, että ompas isot munkit..=) )

      -huono iho

      -tosi huonot hampaat

      -junttimainen pukeutuminen (salihousut ja muu sellainen verme...vyötärölaukku, hih...)

      -muiden naisten YLITSEVUOTAVA kehuminen oman naisen ollessa paikalla ("kattokaa ton naisen persettä, vähäks hyvä!! " yms...loukkaa mielestäni omaa naista ikävästi...)

      -yli-äijäily (kuten ylempänä...)

      -naismaisuus (tyyliin pelkää hyttysiä mökillä, viettää peilin edessä tunnin päivässä....)

      -liika viinan kanssa läträys. Tai lähinnä liian monta kertaa kuussa.


      siinäpä niitä....varmaan aika paljon samoja kuin muillakin....

    • Kröhöm...

      Minulla on kyllä silmälasit, eikä ole naisen saantia haitannut, kun kroppa on kondiksessa. Itse en muuten juuri kiinnostu naisesta, jolta PUUTTUVAT silmälasit. En pidä junteista, vaan älykkäistä naisista. Sinulla tuskin olisi mahdollisuutta saada jonotusnumeroa luokseni.

      • hyvä se,

        jos sinulla riittää naisia jonoksi asti. Kummallista kyllä että sinun täytyy sitä niin kovin vakuutella? En ole väittänytkään ettei silmälasipäiset miehet olisi suosittuja. Eivät vain minun kohdallani.


      • Lakkisakarisa

        Täytyy myöntää, että silmälasittomat naiset vaikuttavat aina enemmän tai vähemmän tyhmiltä pientä poikkeusryhmää lukuunottamatta. Harva fiksu mies moisista kiinnostuu.


    • ~nainen~

      * jättisuuret hormonilihakset yhdistettynä kaljuun. (Olen huomannut et nuo usein kulkee käsi kädessä.)

    • normaali? ;)

      - hintelyys => jostain syystä usein johtaa naisellisuuteen jollain tapaa! Miehen on oltava naistaan ISOMPI, turvallinen ihana MIES
      - yleensä vaan ruma naamataulu
      - vaatetus junttimainen tyyliin nahkarotsi verkkarit ja jalassa vaaleanharmaat pappakengät...tai jotain muuta vaarityylistä vaikkapa nelikymppisellä :)
      - en yleensä innostu silmälasipäisistä - ehkä joskus voi poikkeus kävellä vastaan
      - nynny olemus (=anteeksi että olen olemassa)

      Tällaisia miettii nainen 40

    • Nainen, 26v.

      - pitkät hiukset
      - pitkät/likaiset kynnet
      - tatuoinnit
      - lävistykset
      - huonot hampaat (esim. keltaiset tupakoinnista)
      - finnit/huono iho
      - hintelyys, huono ryhti
      - ylilihavuus
      - naismaisuus/neitiys
      - huono hygienia, paha haju
      - naismainen/kimeä/nariseva ääni
      - takatukka
      - pahasti nouseva hiusraja
      - kalju (osin tai kokonaan)
      - parta, viikset
      - yleinen epäsiisteys
      - huomattavan huono pukeutuminen

      • Nainen, 26v.

        - kehonrakentaja-bodarit
        - punaniskat


      • Mies40
        Nainen, 26v. kirjoitti:

        - kehonrakentaja-bodarit
        - punaniskat

        Mutta yksikään ei osunut :)


      • hehee :)

        Mussa taitaa jotain olla noista :D

        - finnit/huono iho (lievä)

        - hintelyys, huono ryhti (lievä)

        - huono hygienia, paha haju (en tunnusta, mutta voin kuvitella kun olen autotallissa)

        - naismainen/kimeä/nariseva ääni (narisee väsyneenä ääni :D)

        - huomattavan huono pukeutuminen (mulle ei sovi mikään )


        No kukapa meistä on täydellinen? :D


      • ijskjkjedk
        Alex-77 kirjoitti:

        hehee :)

        Mussa taitaa jotain olla noista :D

        - finnit/huono iho (lievä)

        - hintelyys, huono ryhti (lievä)

        - huono hygienia, paha haju (en tunnusta, mutta voin kuvitella kun olen autotallissa)

        - naismainen/kimeä/nariseva ääni (narisee väsyneenä ääni :D)

        - huomattavan huono pukeutuminen (mulle ei sovi mikään )


        No kukapa meistä on täydellinen? :D

        miten niin ei sovi mikään : D paitsi että jos olet hintelä niin silloin kyllä ei tosiaan muuten sovikaan kaikki vaatteet.ainakaan farkut.mut jos on hyvä tyyli niin lievittää aina tietenkin asiaa..


    • näitä olisi:

      -ylimielisyys
      -itserakas
      -neitimäinen
      -likaiset kädet
      -huomattavan lyhyet jalat
      -pukeutuu huonosti (pilotti, lippis, lenkkarit..)
      -ei harrasta liikuntaa millään tasolla
      -keltaiset hampaat
      -polttaa, ja pahempaa vielä jos polttaa sisällä

      • muutamia

        Miehessä ällöttää:

        - pieni koko (lyhyt ja hintelä ruumiinrakenne) ja 'anteeksi, että olen olemassa asenne'.
        - orastava, tai koko kalju. En jumalauta ymmärrä, miksi nuoretkin miehet ajelevat päänsä kaljuksi!!! Turha selittää helppohoitoisuutta sun muuta, jos naisystävällä täytyy kuitenkin olla pitkät hiukset.
        - pappamalliset kävelykengät, joko mustat tai harmaat
        - ne helvetin suomileijona-korut
        - suomi-paidat, kaikki kaljaa tai yleensä alkoholia markkinoivat t-paidat, salihousut, vyölaukku, lippis, hihaton paita (ÄLLÖTTÄVÄÄ!), manne-malliset nahkatakit, kuviolliset kesäpaidat (vuodelta -84)
        - likaiset kynnenaluset hampaat, huono hygienia yleensä.
        - ahne katse naisen ilmestyessä näkökenttään, sovinistinen asenne
        - yleinen tyylitajuttomuus
        - huonot tavat (röyhtäily, maiskutus, hampaiden kaivelu)
        - joka vkonloppuinen ryyppääminen


      • lksdklskksdk
        muutamia kirjoitti:

        Miehessä ällöttää:

        - pieni koko (lyhyt ja hintelä ruumiinrakenne) ja 'anteeksi, että olen olemassa asenne'.
        - orastava, tai koko kalju. En jumalauta ymmärrä, miksi nuoretkin miehet ajelevat päänsä kaljuksi!!! Turha selittää helppohoitoisuutta sun muuta, jos naisystävällä täytyy kuitenkin olla pitkät hiukset.
        - pappamalliset kävelykengät, joko mustat tai harmaat
        - ne helvetin suomileijona-korut
        - suomi-paidat, kaikki kaljaa tai yleensä alkoholia markkinoivat t-paidat, salihousut, vyölaukku, lippis, hihaton paita (ÄLLÖTTÄVÄÄ!), manne-malliset nahkatakit, kuviolliset kesäpaidat (vuodelta -84)
        - likaiset kynnenaluset hampaat, huono hygienia yleensä.
        - ahne katse naisen ilmestyessä näkökenttään, sovinistinen asenne
        - yleinen tyylitajuttomuus
        - huonot tavat (röyhtäily, maiskutus, hampaiden kaivelu)
        - joka vkonloppuinen ryyppääminen

        toi on muuten niin totta, oli se sitten kuinka hyvännäköinen jätkä tahansa niin sellainen ällö tuijotus ja kavereille vinkkailu silmät lautasina tai viiruina on kuvottavaa


      • älykäs N
        muutamia kirjoitti:

        Miehessä ällöttää:

        - pieni koko (lyhyt ja hintelä ruumiinrakenne) ja 'anteeksi, että olen olemassa asenne'.
        - orastava, tai koko kalju. En jumalauta ymmärrä, miksi nuoretkin miehet ajelevat päänsä kaljuksi!!! Turha selittää helppohoitoisuutta sun muuta, jos naisystävällä täytyy kuitenkin olla pitkät hiukset.
        - pappamalliset kävelykengät, joko mustat tai harmaat
        - ne helvetin suomileijona-korut
        - suomi-paidat, kaikki kaljaa tai yleensä alkoholia markkinoivat t-paidat, salihousut, vyölaukku, lippis, hihaton paita (ÄLLÖTTÄVÄÄ!), manne-malliset nahkatakit, kuviolliset kesäpaidat (vuodelta -84)
        - likaiset kynnenaluset hampaat, huono hygienia yleensä.
        - ahne katse naisen ilmestyessä näkökenttään, sovinistinen asenne
        - yleinen tyylitajuttomuus
        - huonot tavat (röyhtäily, maiskutus, hampaiden kaivelu)
        - joka vkonloppuinen ryyppääminen

        toi oli kaikein huippu( anteeksi että olen olemassa asenne) hhhhhhhhhhhhhh:=)) just tommosia miehiä en voi sietää!!!
        mutta kaljut ovat aivan ihania nam nam semmonen mies mulle...


      • --kimpilä.
        lksdklskksdk kirjoitti:

        toi on muuten niin totta, oli se sitten kuinka hyvännäköinen jätkä tahansa niin sellainen ällö tuijotus ja kavereille vinkkailu silmät lautasina tai viiruina on kuvottavaa

        -Anteeksi, että olen olemassa-asenne. Muutenkin jatkuva huomion/säälin/kehujen kerjääminen. Se, että on niin huono itsetunto, että pitää kokoajan odottaa naiselta sellaista "noh, äläs nyt hauku itseäsi. Kyllä sä olet oikeasti ihan tosi komea" -lässytystä.
        -Se ahne ja himokas katse, kun nainen ihmestyy näkökenttään. Mikään ei ole ällöttävämpää, kuin känninen vanha mies, joka vetää savut tupakasta ja katsoo silmät viiruina naisen takamusta, tai tulee kehumaan "nätiksi neitokaiseksi", vaikka itsellä ikää on 50v ja naisella alle 20. Se ahne katse pätee myös nuoriin, alle parikymppisiin miehiin. Kaikenlainen irstailu ja sellainen käytös, josta huomaa, että mies ajattelee vain sitä yhtä asiaa.

        Sen sijaan taas sivistynyt, ystävällinen käytös on turn on. Hot!


    • lasit???

      Oletkohan ala-asteikäinen?

      • mutta....

        En vain voi sille mitään että silmälasit miehen päässä eivät miellytä minua. Montaa muuta naista kuitenkin varmasti miellyttää..On myös niitä miehiä, jotka eivät pidä silmälaseista naisilla.


      • advavads
        mutta.... kirjoitti:

        En vain voi sille mitään että silmälasit miehen päässä eivät miellytä minua. Montaa muuta naista kuitenkin varmasti miellyttää..On myös niitä miehiä, jotka eivät pidä silmälaseista naisilla.

        Tuli mieleen, että voisiko jokin hyvä ominaisuus lieventää jotain negatiivista ominaisuutta esim. jos mies käyttää rillejä mutta on kuitenkin muodikkaasti pukeutunut ja siisti.
        Ehkäpä yksi ominaisuus kuitenkin peittoaa kaikki virheet ja se on se, että on helvetin paljon rahaa. Silloin tuskin nainen välittää, että käyttääkö rillejä tai onko tukkaa...


      • Mistress_Chaos
        advavads kirjoitti:

        Tuli mieleen, että voisiko jokin hyvä ominaisuus lieventää jotain negatiivista ominaisuutta esim. jos mies käyttää rillejä mutta on kuitenkin muodikkaasti pukeutunut ja siisti.
        Ehkäpä yksi ominaisuus kuitenkin peittoaa kaikki virheet ja se on se, että on helvetin paljon rahaa. Silloin tuskin nainen välittää, että käyttääkö rillejä tai onko tukkaa...

        Mitä sillä rahalla, jos ei muuten sytytä?
        Yhtä tyhjän kanssa silloin...


    • Nimetön

      Ainakin miehenä minusta näyttää että naiset ajattelevat näin..

    • säyne

      Ja sinkuksi todennäköisesti jäävät...

      • ole yhtään

        erilaista kuin se kun miehet arvostelevat naisia. Samalla tavalla monet miehet asettelevat omia turn offeja naisista, lähtien hiusten pituudesta ja rintojen koosta. Ja jokainen vain kertoo ominaisuuksia mitä ei omalla ihannemiehellään halua olevan, jokaisella on oikeus siihen, vaikka ei sitten koskaan sellaista miestä löytäisi. Mutta luulempa että monikin löytää.


      • luki, että

        vaan sinkut saa vastaa? vastasinhan mäkin, vaikken sinkku olekaan.


      • säyne
        ole yhtään kirjoitti:

        erilaista kuin se kun miehet arvostelevat naisia. Samalla tavalla monet miehet asettelevat omia turn offeja naisista, lähtien hiusten pituudesta ja rintojen koosta. Ja jokainen vain kertoo ominaisuuksia mitä ei omalla ihannemiehellään halua olevan, jokaisella on oikeus siihen, vaikka ei sitten koskaan sellaista miestä löytäisi. Mutta luulempa että monikin löytää.

        Rupea ihmisiä tuomitsemaan/lokeroimaan heidän ulkonäkönsä takia. Ei ihmisestä tiedä yhtään mitään, jos ei ole edes puhunut tämän kanssa. Ja sitä paitsi suurin osa miehistä joustaa enemmän kriteereistään naisissa, kuin nainen miehistä. Itselläni ei ainakaan ole juuri minkäänlaisia kriteereitä kumppanistani, kun se toinen kolahtaa niin kolahtaa ulkoisella olemuksella ei niinkään väliä, kunhan ne kuuluisat kemiat sopii.


      • mutta jos
        säyne kirjoitti:

        Rupea ihmisiä tuomitsemaan/lokeroimaan heidän ulkonäkönsä takia. Ei ihmisestä tiedä yhtään mitään, jos ei ole edes puhunut tämän kanssa. Ja sitä paitsi suurin osa miehistä joustaa enemmän kriteereistään naisissa, kuin nainen miehistä. Itselläni ei ainakaan ole juuri minkäänlaisia kriteereitä kumppanistani, kun se toinen kolahtaa niin kolahtaa ulkoisella olemuksella ei niinkään väliä, kunhan ne kuuluisat kemiat sopii.

        nyt katselee vaikka kadulla käveleviä miehiä niin kyllä tietyt piirteet kiinnittävät positiivista/negatiivista huomiota. Mutta oikeassa olet, että ei se pelkkä ulkonäkö ratkaise, ja monesti joutuukin luopumaan kriteereisteen.


      • säyne
        säyne kirjoitti:

        Rupea ihmisiä tuomitsemaan/lokeroimaan heidän ulkonäkönsä takia. Ei ihmisestä tiedä yhtään mitään, jos ei ole edes puhunut tämän kanssa. Ja sitä paitsi suurin osa miehistä joustaa enemmän kriteereistään naisissa, kuin nainen miehistä. Itselläni ei ainakaan ole juuri minkäänlaisia kriteereitä kumppanistani, kun se toinen kolahtaa niin kolahtaa ulkoisella olemuksella ei niinkään väliä, kunhan ne kuuluisat kemiat sopii.

        Ja televisiosta tulleen dokumentin mukaan kumppanin ulkonäölle ei anneta niin suurta painoarvoa, kuin ollaan annettu ymmärtää. Etenkin naiset eivät etsi miehestä yhdennäköisyyttä vaan erillaisuutta.

        Esimerkiksi mitä järkeä on lähteä "korjauttamaan" itseään plastiikkakirurgille ns: kauneusihanteiden näköiseksi? Jos mies käy kirurgilla ottamassa vaikka sen leukaimplantin tällöin leuattomuus häviää näköpiiristä mutta ei geeneistä. Ja kuvitellaan että menet naimisiin tälläisen miehen kanssa saatte lapsia, mutta he ovat leuattomia. Hylkäisitö omat lapsesi sen takia ettei heillä ole leukaa epäilen.

        Kiteytettynä pähkinänkuoreen kyllä ajatusmaailma on tärkeämpi, kuin ulkonäkö.


      • nöösi_poika
        säyne kirjoitti:

        Ja televisiosta tulleen dokumentin mukaan kumppanin ulkonäölle ei anneta niin suurta painoarvoa, kuin ollaan annettu ymmärtää. Etenkin naiset eivät etsi miehestä yhdennäköisyyttä vaan erillaisuutta.

        Esimerkiksi mitä järkeä on lähteä "korjauttamaan" itseään plastiikkakirurgille ns: kauneusihanteiden näköiseksi? Jos mies käy kirurgilla ottamassa vaikka sen leukaimplantin tällöin leuattomuus häviää näköpiiristä mutta ei geeneistä. Ja kuvitellaan että menet naimisiin tälläisen miehen kanssa saatte lapsia, mutta he ovat leuattomia. Hylkäisitö omat lapsesi sen takia ettei heillä ole leukaa epäilen.

        Kiteytettynä pähkinänkuoreen kyllä ajatusmaailma on tärkeämpi, kuin ulkonäkö.

        "Esimerkiksi mitä järkeä on lähteä "korjauttamaan" itseään plastiikkakirurgille ns: kauneusihanteiden näköiseksi?"

        Ei mitään järkeä. Tähän asti olenkin käynyt plastiikkakirurgilla vain itseni takia.

        Olen tottunut siihen, että rahalla saa asiat haluamalleen tolalle. Ainakin pienet ulkoiset asiat, jotka häiritsevät itseä. Toteutan ihan omia kauneisihanteitani...


      • säyne
        nöösi_poika kirjoitti:

        "Esimerkiksi mitä järkeä on lähteä "korjauttamaan" itseään plastiikkakirurgille ns: kauneusihanteiden näköiseksi?"

        Ei mitään järkeä. Tähän asti olenkin käynyt plastiikkakirurgilla vain itseni takia.

        Olen tottunut siihen, että rahalla saa asiat haluamalleen tolalle. Ainakin pienet ulkoiset asiat, jotka häiritsevät itseä. Toteutan ihan omia kauneisihanteitani...

        Tunnusta pois näin se asia vaan on.


      • ratkaisee,
        säyne kirjoitti:

        Ja televisiosta tulleen dokumentin mukaan kumppanin ulkonäölle ei anneta niin suurta painoarvoa, kuin ollaan annettu ymmärtää. Etenkin naiset eivät etsi miehestä yhdennäköisyyttä vaan erillaisuutta.

        Esimerkiksi mitä järkeä on lähteä "korjauttamaan" itseään plastiikkakirurgille ns: kauneusihanteiden näköiseksi? Jos mies käy kirurgilla ottamassa vaikka sen leukaimplantin tällöin leuattomuus häviää näköpiiristä mutta ei geeneistä. Ja kuvitellaan että menet naimisiin tälläisen miehen kanssa saatte lapsia, mutta he ovat leuattomia. Hylkäisitö omat lapsesi sen takia ettei heillä ole leukaa epäilen.

        Kiteytettynä pähkinänkuoreen kyllä ajatusmaailma on tärkeämpi, kuin ulkonäkö.

        mutta vaikka mies olisi mukava, luonne kiva, sama ajatusmaailma jne. mutta kamalan näköinen, en silti alkaisi olemaan hänen kanssaan. Näin se vain on minun kohdallani.


      • nöösi_poika
        säyne kirjoitti:

        Tunnusta pois näin se asia vaan on.

        niin olen vain käynyt yhdessä leikkauksessa. Ei siis vielä sen enempää, tulevaisuudessa ehkä.

        Kävin sen takia, että sain korjattua itseäni haittaavan seikan. Operaation jälkeen itseluottamukseni lisääntyi. Väitän edelleen, ettei se ollut naisten takia.

        Voin kuitenkin paljastaa sen, että korjattu kasvojen piirre oli sellainen, josta minua koulukiusattiin aikanaan. Operaation jälkeen olen pystynyt unohtamaan täysin tuon kaiken. Totuus lienee siis se, että menin operaation pyyhkiäkseni traumaattisia lapsuudenmuistoja mielestäni. Se on koko totuus!


      • ijsksjkls
        nöösi_poika kirjoitti:

        niin olen vain käynyt yhdessä leikkauksessa. Ei siis vielä sen enempää, tulevaisuudessa ehkä.

        Kävin sen takia, että sain korjattua itseäni haittaavan seikan. Operaation jälkeen itseluottamukseni lisääntyi. Väitän edelleen, ettei se ollut naisten takia.

        Voin kuitenkin paljastaa sen, että korjattu kasvojen piirre oli sellainen, josta minua koulukiusattiin aikanaan. Operaation jälkeen olen pystynyt unohtamaan täysin tuon kaiken. Totuus lienee siis se, että menin operaation pyyhkiäkseni traumaattisia lapsuudenmuistoja mielestäni. Se on koko totuus!

        saanen arvata.


    • albbine

      Sitä ei sentään kukaan ole vielä kirjannut turn offeihin.

    • vielä lisää:

      -Katselee pornoa netistä päivittäin
      -Keräilee pornofilmejä -ja lehtiä
      -Kuolaa joka v*tun naisen perään kaupungilla
      -Yrittää iskeä jokaista naista baarissa = epätoivoinen
      -Luulee itsestään liikoja
      -Siivoushullu
      -pikkutarkka
      -Määräilee jatkuvasti
      -Ryyppää joka viikonloppu
      -Ei harrasta liikuntaa
      -Läski / lihava
      -Huonosti pukeutuva
      -Liian trendipelle
      -Harrasyaa roolipelejä
      -Tyhmä
      -Yrittää joka tilanteessa ja kaveriporukassa olla
      hauskin ja äänekkäin
      -Kiroilee jatkuvasti
      -Kauheat, ne iän ikuiset suomi leijona korut -ja
      sormukset
      -Käyttää tuoksuna axea
      -Tuhlaa kaikki rahansa autoihin / autoon, niitten
      varaosiin ja tuunaukseen
      -Ei puhu mistään muusta kuin autoista
      -Käyttää naisista sanaa huora, akka, ämmä, lehmä tms..
      -Ei kunnioita naisia
      -Ei tee kotitöitä

    • listaa

      - löllö läski
      - kukkakeppi
      - ruma hymy
      - rumat silmät
      - epäsiisteys
      - olematon leuka
      - orastava kaljuus
      - rasvainen heviletti
      - ylimielisyys
      - tyhmä huumori
      - sovinisti, huorittelija, pornonkyylääjä
      - materialisti
      - röyhiminen, pieriminen etenkin julkisilla paikoilla
      - omahyväinen, itserakas
      - alkoholisti

      Tässä muutamia!

    • miekin

      yleinen epähygieenisyys = on pahinta.
      liian nokkava yhdistettynä leuattomuuten
      huonot ja keltaset hampaat tai töröhampaat
      ylipaino
      pälvikalju
      Housut vedetty kainaloon/ roikkuu polvissa

      • Kiva tietää

        Vastaajien ikä. Suurin osa tuntuu olevan jotain 16-19v. Kun toi tuunaus/auton osien kanssa pelleily tuntuu teistä niin läheiselle.

        Mitä tulee rilleihin, ihme marinaa vastaan ja puolesta. Kyllä kummalleki löytyy ottajansa ei se niistä rilleistä ole kiinni siinä loppusuoralla.
        Että näin tällä kertaa. Jään katsomaan alkaako löytymään muita kriteerejä.

        Mies 30


      • tarkemmin,
        Kiva tietää kirjoitti:

        Vastaajien ikä. Suurin osa tuntuu olevan jotain 16-19v. Kun toi tuunaus/auton osien kanssa pelleily tuntuu teistä niin läheiselle.

        Mitä tulee rilleihin, ihme marinaa vastaan ja puolesta. Kyllä kummalleki löytyy ottajansa ei se niistä rilleistä ole kiinni siinä loppusuoralla.
        Että näin tällä kertaa. Jään katsomaan alkaako löytymään muita kriteerejä.

        Mies 30

        kyllä tänne on 40 vuotiaatkin kirjoittanut...Ja eipä ne lasit sitten loppupeleissä nyt monenkaan osalla paljoa vaikuta jos mies on muuten lähes täydellinen. Ja ei ne lasit oo päähän liimattu eli saa ne välillä poiskin.

        Mutta jos nyt jonossa seisoisi suuri määrä miehiä, ja pyydettäisiin naista valitsemaan esim. kenen kanssa harrastaisi kerran seksiä, jos miehet olisivat taidoiltaan samanlaiset, niin jokainen varmasti ottaisi sen ulkonäölliset kriteerit täyttävän ihannemiehensä. Täällä lähinnä kysyttiin näitä ulkonäöllisiä kriteereitä, eikä millainen olisi hyvä isä lapsille...Eikä tämä viesti nyt ollut pelkästään sinulle tarkoitettu vaan yleisesti niille jotka valittavat kuinka naiset ovat niin pinnallisia ja tarkkoja miehen ulkonäön kanssa.


      • edellisen edellinen
        tarkemmin, kirjoitti:

        kyllä tänne on 40 vuotiaatkin kirjoittanut...Ja eipä ne lasit sitten loppupeleissä nyt monenkaan osalla paljoa vaikuta jos mies on muuten lähes täydellinen. Ja ei ne lasit oo päähän liimattu eli saa ne välillä poiskin.

        Mutta jos nyt jonossa seisoisi suuri määrä miehiä, ja pyydettäisiin naista valitsemaan esim. kenen kanssa harrastaisi kerran seksiä, jos miehet olisivat taidoiltaan samanlaiset, niin jokainen varmasti ottaisi sen ulkonäölliset kriteerit täyttävän ihannemiehensä. Täällä lähinnä kysyttiin näitä ulkonäöllisiä kriteereitä, eikä millainen olisi hyvä isä lapsille...Eikä tämä viesti nyt ollut pelkästään sinulle tarkoitettu vaan yleisesti niille jotka valittavat kuinka naiset ovat niin pinnallisia ja tarkkoja miehen ulkonäön kanssa.

        > kyllä tänne on 40 vuotiaatkin kirjoittanut...

        On varmasti, en väittänytkään ettei olisi.

        >Täällä lähinnä kysyttiin näitä ulkonäöllisiä >kriteereitä, eikä millainen olisi hyvä isä >lapsille

        En nyt oikein osaa sanoa, mistä taikahatusta tuon repäisit. En minäkään puhunut moisesta.

        >Eikä tämä viesti nyt ollut pelkästään sinulle >tarkoitettu

        Menikö nyt tytöllä kivikenkään, mitä sä vouhotat ?
        Ymmärin kyllä, että yleisellä foorumilla oleva viesti ei olekaan TÄYSIN minulle tarkoitettu.

        Taitaa tytöllä nyt yks ratas vetää liian kovaa, liikaa kofeiinia ?

        mies 30


      • fsfjl
        Kiva tietää kirjoitti:

        Vastaajien ikä. Suurin osa tuntuu olevan jotain 16-19v. Kun toi tuunaus/auton osien kanssa pelleily tuntuu teistä niin läheiselle.

        Mitä tulee rilleihin, ihme marinaa vastaan ja puolesta. Kyllä kummalleki löytyy ottajansa ei se niistä rilleistä ole kiinni siinä loppusuoralla.
        Että näin tällä kertaa. Jään katsomaan alkaako löytymään muita kriteerejä.

        Mies 30

        uhkjkjkj


    • kiribati

      aika monella, kun lukee noita vastauksia. Aloittaja nimittäin pyytää selvästi vain ulkonäköön liittyviä turn off:eja, mutta vastaukset sisältävät kaikkea mahdollista autojen tuunaamisesta röyhtäilyyn.

      Itse en syty hintelistä miehistä mutta myös leveä lantio/iso takapuoli miehellä on turn off. Jos kuitenkin keskityn mieluummin asioihin, joihin mies voi vaikuttaa (enkä niihin, jotka hän on saanut syntymässään - kas kun en itsekään ole täydellinen), niin ehdottomia turn offeja olisivat
      - isot korut (kaulaketjut, kantasormukset, kultakellot)
      - "napaan asti avonainen" paidankaulus
      - mursuviikset
      - pitkät niskahiukset
      - permanentti miehellä (yuk yuk yuk!)
      - huonot hampaat
      - valkoiset farkut (mitä tiukemmat sen pahempi)
      - kaljun peitoksi kammatut pitkät sivuhiukset
      - tatuoinnit ja lävistykset
      - isot vyönsoljet
      - pikkutakki farkut -yhdistelmä

      Ja kun oma ikä on yli 40 vuotta niin ko. ominaisuudetkin ovat sellaisia, joita tapaa yleensä keski-ikäisillä tai vanhemmilla miehillä. Amisviiksisiä en enää muutenkaan katsele sillä silmällä :-)

    • olisi:

      -pitkät hiukset
      -kiharat hiukset
      -vaaleat hiukset
      -leveä "possun" nenä
      -keltaiset hampaat
      -lihavuus
      -viikset
      -parta
      -todella huono ja punainen iho
      -junttimainen pukeutuminen
      -tiukat pillifarkut ja naisellinen pukeutuminen
      -liika laihuus
      -vitivalkoinen kalpeus
      -silmälasit
      -epähygieenisyys
      -pistävä hien/tms. paha haju, eli suihkun ja dödön puute
      -liika karvoitus, etenkin rintakehässä
      -yhteenkasvaneet kulmakarvat
      -rumat tatuoinnit (hienot ja hyvin tehdyt on vaan plussaa!)
      -naama ihan täynnä lävistyksiä (kuitenkin pienempi määrä lävistyksiä vain plussaa!)
      -liian kimeä/ärsyttävä/nariseva ääni
      -puhuu koko ajan hirveän kovaa ja nauraa idioottimaisesti keräten kaikkien katseet
      -liian barbimainen hymy (no harvemmin näkee vaan julkkiksilla..)
      -ei suostu puhumaan asioista, vaan murahtelee/tms. takaisin
      -loukkaantuminen turhista asioista ja sen jälkeinen mökötys
      -lirkuttelu ja "naistenmiehenä" oleminen
      -jokaisen naisen perään kuolaaminen
      -liian omistushaluinen
      -liian sitoutumishaluinen (heti pitäisi mennä naimisiin ja muuttaa yhteen ja hankkia lapsia)
      -lapsirakkaus (itse en pidä lapsista enkä halua sellaisia, ainakaan omia)
      -huono musiikkimaku
      -epäluotettavuus
      -narsistisuus
      -muotivaatteet
      -huono maku vaatteiden yms. suhteen
      -liian "naismaiset" kasvot, esim. selvästi muotoillut kulmat
      -välinpitämättömyys lähes kaikessa
      -vaihtelun haluttomuus
      -liika laiskuus
      -menneiden murehtiminen

    • Pelkkiä ulkoisia...

      -Pilottitakki
      -Jäääätti suuri kaljapötsi
      -Paksu, parkkiintunut, likainen iho
      -Hiukset täynnä geeliä
      -Ammattibodarin kroppa
      -Anorektisen laiha
      -Alexei Eremenko Jr. tai David Beckham-habitus
      -Tony Halmeen ulkonäkö (ja ajatuksen kulku)
      -Matti Nykänen kokonaisuudessaan (onhan se symppis, mut apuaaa)
      -Matti Vanhanen kokonaisuudessaan
      -50 Cent kokonaisuudessaan
      -Kävelee aina puku päällä ja salkku kädessä
      -Partavesi haisee kilometrien päähän
      -Hiphop-kuteet
      -Housun puntit ängetään valkoisten tennissukkien sisään
      -Pienet hitler-viikset
      -Porsaan nenä
      -Todella suuri nenä
      -Pillifarkut
      -Kultakoruja paljon
      -Rintakarvoja tursuaa paidan alta
      -Ilmiselvä pultsari
      -Likaiset hampaat (paitsi Uuno Turhis)
      -Nenästä tai korvista tursuaa karvoja
      -Kulahtaneet, reikäset verkkarit
      -Ilmiselvä irstas porsas/pervo (naamavärkistä näkee = http://www.factropolis.com/uploaded_images/andre-767805.jpg )
      -Valkoinen farkkutakki -tai housut, viel pahempi molemmat!
      -80-luvun toppahaalari
      -Kirjava tuulipuku
      -Käsilaukku
      -Kävelee naismaisesti
      -Sipsukkamainen tai naismainen yleensäkin
      -Vanhat salihousut ja vyölaukku
      -Kalju, todella iso pää ja niska poimut
      -Käyttää meikkejä
      -Oranssi feikkirusketus
      -Super trendipelle

      Jep, oon miettinyt asiaa... Tulis vielä lisää... Mut kuka jaksaa lukea?! :D Heippa...

      • Irön

        Yritä uudestaan.

        :D :D :D


      • Irön kirjoitti:

        Yritä uudestaan.

        :D :D :D

        Mut eikös se ollut hyvä vaan... ;D


      • Irön
        Flutteri kirjoitti:

        Mut eikös se ollut hyvä vaan... ;D

        I´m supposed to be THE pahis.


      • Irön kirjoitti:

        I´m supposed to be THE pahis.

        unohin... :) Paitsi ei noi tainnut edes olla pahiksen piirteitä... ;)


      • Flutteri kirjoitti:

        unohin... :) Paitsi ei noi tainnut edes olla pahiksen piirteitä... ;)

        pakitan vähän... noin puolet tais olla muuten karskin ukon piirteitä, joita luettelin. :)


      • t

        miksi andre the giant on ilmiselvä irstas porsas/pervo? :D


      • -Housun puntit ängetään valkoisten tennissukkien sisään

        Yleensähän tuota näkee vammaisilla ja 8v pojilla. Katseleeko joku nainen noitakin sillä silmällä?


    • Jessica----

      Huono iho, Lyhyet jalat ja pitkä selkä kuin Orangeilla yök!

      • Persikka35

        - beiget nilkkasukat ja sandaalit
        - kuosipaitis
        - khakiliivi

        - ukkomaisuus

        - huonot hampaat
        - viikset/parta
        - kaljamaha
        - karvainen selkä

        - pahanhajuinen hengitys


    • naminamiiii

      -huono hygienia
      -ylimielinen hymy
      -aurinkoisena päivänä paidaton läskimahanen vanha ukko,miksei nuorikin:D
      -kynsilakka
      -peppuvaon näkyminen housun kauluksesta
      -silmälasit
      -hoitamaton akne
      -purrut kynnet
      -amisviikset
      -huono pukeutuminen,esim. valkoiset tennissukat kävelykenkien kanssa
      -aurinkolasit sisätiloissa,varsinkin jos ulkonakaan ei paista
      -leikkauksesta ylikasvaneet hiukset
      -selkä-, niska- ja olkapääkarvat

      • frågaa

        Mikä on hoitamaton akne? Eli jos heebot hoitaa akneaan ja pääsee siitä eroon, niin silloinhan ei enää ole aknea, mutta jos eri heebot hoitaa akneaan, mutta eivät pääse siitä eroon, niin onko silloin kyseessä hoitamaton akne vai hoitoon tehoton akne?


      • Hildax
        frågaa kirjoitti:

        Mikä on hoitamaton akne? Eli jos heebot hoitaa akneaan ja pääsee siitä eroon, niin silloinhan ei enää ole aknea, mutta jos eri heebot hoitaa akneaan, mutta eivät pääse siitä eroon, niin onko silloin kyseessä hoitamaton akne vai hoitoon tehoton akne?

        Oma listani on tässä ja aivan kaikki eivät ole ulkonäköön liittyviä, vaikka ap niin toivoikin eli

        - hoitamattomat mädälle haisevat hampaat
        - iso maha, runsas ylipaino, pieni maha saa olla
        -hintelyys eikä lyhyet miehet ole mun juttuni vaikka lyhyt olen itse, mulle liian lyhyt on jotain alle 168 cm, mieluiten yli 175
        - kaikenlaiset karvatupsut naamassa eli viikset yms.
        - likaiset ja vanhat virttyneet vaateet ja yleinen epähygienisyys
        -pitkät hiukset yli 30-vuotiailla ja kaikkein ällöintä on 50 tyyppien nk. nuorekas ponnari
        -tupakan, viinan ja rasvan hajun sekoitus, aivan kamala
        -kaverilla ei ota eteen
        nämä kun tulee vastaan niin meikäläinen kääntyy kannoillaan


    • 22 v. nainen

      - rasvainen tukka
      - hintelä nörttilook
      - kumara ryhti
      - huonot hampaat
      - valkoinen ja kelmeä iho
      - pälvikalju
      - 3-kymppinen joka luulee olevansa nuorekas ja nuorten naisten makuun, yöksyöks :/
      - jenkkakahvat
      - kaljamaha
      - naisten tuijottaminen
      - menestyvän esittäminen ja rahan määrällä kerskuminen
      - jatkuva kännykän hipelöinti
      - naismainen nauru

    • Kyllästynyt tähän

      Kaikki muijat jotka kirjotti ylipitkän listan turn-offeista EI OLE IKINÄ OLLUT RAKASTUNUT, ON SINKKU (KOSKA KUKAAN NORMAALI MIES NÄYTÄ KELPAAVAN) TAI SAANUT KATKERAT PAKIT JOLTAIN MIEHELTÄ JA PURKAA SITÄ PASKAOLOAAN TÄÄLLÄ.

      • ..................

        Itse kirjoitin pitkän listan, ja myönnän että sellaisia miehiä on vähän, jotka miellyttävät minua niin ulkoa kuin sisääkin, mutta kyllä sellaisia silti on (enkä puhu nyt mistään julkkiksista).


      • pitkä lista
        .................. kirjoitti:

        Itse kirjoitin pitkän listan, ja myönnän että sellaisia miehiä on vähän, jotka miellyttävät minua niin ulkoa kuin sisääkin, mutta kyllä sellaisia silti on (enkä puhu nyt mistään julkkiksista).

        Ja nämä ei ole sitten missään arvojärjestyksessä

        - pienet naismaiset kädet
        - leikkaamattomat kynnet
        - pienet jalat
        - hintelyys
        - pullonkaula hartiat
        - leveä naismainen lantio (jaiks)
        - huono ryhti tai yliryhti
        - persjalkainen
        - kikattava nauru
        - nariseva ääni
        - permanentti
        - ohuet veltot hilseilevät hiukset
        - blondatut hiukset juurikasvulla
        - velttous
        - huonot hampaat
        - "pappa" ajaja liikenteessä -> huono ajotaito
        - epäsiisti
        - epähygieeninen
        - saamaton
        - ei tavoitteita
        - liian kireät tai liian löysät housut
        - pukeutuminen 70-luku tai kasari tyyliin
        - lipokkaiden käyttäminen
        - puutteellinen yleissivistys
        - huonot käytöstavat (ei tiedä alkeellisiakaan pöytätapoja)
        - julkinen piereskely, röyhtäily, nenän kaivuu
        - metsästys harrastus
        - ei pidä eläimistä
        - pastellisävyt vaatetuksessa
        - valehteleva, pettävä kieroilija
        - vastuuntunnoton
        - takana linnareissuja/ mielenterveysongelmia
        - lapsia usean eri naisen kanssa
        - liikuntaa harrastamaton plösö
        - länkisääret
        - taikinamainen valkoisuus
        - erittäin huono iho (aknearvet ei haittaa)
        - sniidu
        - pikkutarkka despootti
        - ei pidä ulkoilusta
        - ei ole kiinnostunut terveellisestä ruokavaliosta
        ¨
        tässä nämä mitä nyt äkkiä tuli mieleen...


      • väärin!

        Ainakin mun osalta. Vaikka kirjoitin pitkän listan tuonne, olen rakastunut ja seurustelen tällä hetkellä (2v jo takana suhdetta).


      • Mulla taisi olla pisin vielä... Heitä analyysi, mitä se kertoo musta! ;)


      • öloiuyt
        pitkä lista kirjoitti:

        Ja nämä ei ole sitten missään arvojärjestyksessä

        - pienet naismaiset kädet
        - leikkaamattomat kynnet
        - pienet jalat
        - hintelyys
        - pullonkaula hartiat
        - leveä naismainen lantio (jaiks)
        - huono ryhti tai yliryhti
        - persjalkainen
        - kikattava nauru
        - nariseva ääni
        - permanentti
        - ohuet veltot hilseilevät hiukset
        - blondatut hiukset juurikasvulla
        - velttous
        - huonot hampaat
        - "pappa" ajaja liikenteessä -> huono ajotaito
        - epäsiisti
        - epähygieeninen
        - saamaton
        - ei tavoitteita
        - liian kireät tai liian löysät housut
        - pukeutuminen 70-luku tai kasari tyyliin
        - lipokkaiden käyttäminen
        - puutteellinen yleissivistys
        - huonot käytöstavat (ei tiedä alkeellisiakaan pöytätapoja)
        - julkinen piereskely, röyhtäily, nenän kaivuu
        - metsästys harrastus
        - ei pidä eläimistä
        - pastellisävyt vaatetuksessa
        - valehteleva, pettävä kieroilija
        - vastuuntunnoton
        - takana linnareissuja/ mielenterveysongelmia
        - lapsia usean eri naisen kanssa
        - liikuntaa harrastamaton plösö
        - länkisääret
        - taikinamainen valkoisuus
        - erittäin huono iho (aknearvet ei haittaa)
        - sniidu
        - pikkutarkka despootti
        - ei pidä ulkoilusta
        - ei ole kiinnostunut terveellisestä ruokavaliosta
        ¨
        tässä nämä mitä nyt äkkiä tuli mieleen...

        Mun inhokki-mies on kokonaisuudessaan samanlainen kuin laulaja Frederik. Yäk yäk yäk.


    • riittää

      -joka tilaisuudessa farkkutakki (ei ole muuta?)
      -farkkutakki ja suorat housut yhdistelmä
      -junttipukeutuminen muutenkin
      -iso kaljamaha housun päällä
      -paksu, punakka niska
      -läskipää
      -siilitukka (yhdistetynä paksuniskaan)
      -ylisuuret, muskelilihakset (kalju, tatuoinnit)
      -urheiluhullu joka treenaa aamusta iltaan verkkarit yllä (unohtaa naisen)
      -tatuoinnit (helvetti ei ne lähde koskaan)
      -uhoaa ja räyhääjä aina nyrkit pystyssä kännipäissään
      -kalju, jonka yli heitetty sivuilta pitkiä hiuksia
      -laiha riuku, nälkiintyneen näköinen luukasa
      -epäsiisti olemus, rasvanen pitkäletti
      -valittava ruikuttaja, jolla olematon itsetunto
      -ei käy hammaslääkärillä - ja sen huomaa
      -naismainen kasaritukka
      -vaatetus myös kasariajalta (kun oli nuori)
      -rotantappokengät, nahkarotsi, niittejä
      -lököttävä verkkariasu, persviiva näkyy
      -Ladamies henkeen ja vereen tai
      -ajelee nössömopolla pottamalli kypärä päässä
      -tuppisuu idiootti
      -tosikko pelkuri
      -isoperseinen
      -lyhytjalkainen paksukainen
      -jalkaterä päältä pyöreä ja lyhyet varpaat, muuten lättäjalka
      -hevosjalka (kengän koko jotain 50)
      -hevosmuna (karkuun ja äkkiä)
      -naismainen piipittäjä
      -ohuet tummanpunaiset huulet
      -pienet, kylmät ja ilmeettömät silmät
      -valtava kyömynenä
      -iso pää
      -paksut nakkisormet
      -aina öljyiset mustat kädet, autotuunaaja
      -piereskele koko ajan
      -röytäilee seurassa jatkuvasti
      -kuorsaa, kuorsaa, kuorsaa!!!! en kestä!
      -irstailija, jolla kuola valuu suusta
      -erittäin karvainen vartalo
      -siro, pienikokoinen mies
      -reikäsandaalit kesällä, sukat, kukkapaita ja teryleenihousut/shortsit
      -lippismiehet
      -kaljakuppilatyypit
      -vanhalta viinalta haisevat tärinäpellet
      -vanhat irstaat ukot jotka juoksee nuorempien perässä, eivätkä tajua että EI KIINNOSTA
      -punainen naama, kiiltävä punainen ja kostea nenä
      -5 cm paksut, lautasen kokoiset kakkulat päässä (rippivuosilta)
      -pitkä takatukka (a la amis)
      -ujo, nyhverö, saamaton, kunnianhimoton, mielikuvitukseton, pelkuri.....

      • hyvin kirjoitettu

        Sun listaan tuli paljon sellaista, mitä multa unohtui.

        Taitaa kuitenkin olla niin, että nää naisten inhokit on loppujen lopuksi aika samanlaisia.

        Eli ei se oo miehellä kuin voimakas itsetutkiskelun paikka, jos on ns. ikisinkku.

        Ai niin, minullakin oli pitkä lista ja olen kuitenkin ollut elämästäni 15 vuotta avoliitossa. Exän ansiosta sainkin listalle lisättyä muutaman erittäin oleellisen asian, mm. tuon saamattomuuden ;-)


      • keimokastren
        hyvin kirjoitettu kirjoitti:

        Sun listaan tuli paljon sellaista, mitä multa unohtui.

        Taitaa kuitenkin olla niin, että nää naisten inhokit on loppujen lopuksi aika samanlaisia.

        Eli ei se oo miehellä kuin voimakas itsetutkiskelun paikka, jos on ns. ikisinkku.

        Ai niin, minullakin oli pitkä lista ja olen kuitenkin ollut elämästäni 15 vuotta avoliitossa. Exän ansiosta sainkin listalle lisättyä muutaman erittäin oleellisen asian, mm. tuon saamattomuuden ;-)

        Ja entäs naisten turn offit?

        - pömppävatsa
        - vauvakuume
        - vaihdevuodet
        - lihava
        - iso perse
        - silmälasit
        - leveät hartiat
        - hiukset jotka on täynnä jotain ihmegeeliä
        - laihat riu'ut
        - jenkkakahvat
        - aurinkolasit aina päässä....

        Ja lisää löytyy... suomalaiset naiset varsinkin täyttää noi edellä mainitut aika hyvin.


      • tyjf
        keimokastren kirjoitti:

        Ja entäs naisten turn offit?

        - pömppävatsa
        - vauvakuume
        - vaihdevuodet
        - lihava
        - iso perse
        - silmälasit
        - leveät hartiat
        - hiukset jotka on täynnä jotain ihmegeeliä
        - laihat riu'ut
        - jenkkakahvat
        - aurinkolasit aina päässä....

        Ja lisää löytyy... suomalaiset naiset varsinkin täyttää noi edellä mainitut aika hyvin.

        -raskausarvet
        -liika meikki
        -isot tissit
        -riipputissit
        -tää on yleinen,aivan vitun paljo liikaa hajuvettä(peitetäänkö tällä paskanhaju?)


    • MALP

      Tuli ihan naurettua ääneen varsinkin noita pitkiä listoja =) Tietysti aina välillä sattui kohdalle joku itsestä löytyvä ominaisuus, mutta se on vain tauko naurussa.

    • pahapoika-magneetti

      no niitähän riitäis..

      - lyhyt
      - (silmälasit)
      - vaalea/blondi
      - paksu niska
      - bodari tai liian lihaksikas
      - liian tatuoitu
      - (pitkät hiukset)
      - lapsirakas
      - vihaa eläimiä
      - kuolaa joka naisen perään
      - riippuvainen pornosta
      - urheiluhullu
      - tietokonenörtti
      - tarkat tulevaisuuden suunnitelmat
      - pilkunn**sija
      - siivousintoilija
      - trendipelle
      - itserakas
      - epärehellinen
      - kokoajan semmone"kattokaa mua"-asenne/olemus
      - liian sliipattu geelipää
      - meikkiä naamas
      - pitkä parta/viikset
      - autohullu
      - liian erilainen huumorintaju mitä mulla.
      - sovinisti
      - silmiinpistävän rumat hampaat
      - tyhmä
      - rumat vaatteet
      - tosi huono iho
      - "neiti"
      - äijä!
      - kukkakeppi/ryhditön olemus
      - näyttää joko liian nuorelta tai vanhalta
      - totaalinen absolutisti( ei kiroile, polta eikä juo )
      - uskovainen
      - liian kiltti nössö
      - rasisti

      No tuli muitaki ku ulkosia olemuksia mutta näillä mennään. Tai siis ilman näitä..

      • pahapoika-magneetti

        ainiin ja vielä...

        - kalju


      • corollakuski

        tahtoisin tavata uskovaisen,nössön rasistin joka on sekä neiti että äijä,kattokaa mua-asenteella varustettuna:)


    • FrozenCorpse

      Kaikki ne ominaisuudet, joista en pidä. Yksinkertaisesti.

    • s mira

      Ihan kaamee turn off.

      • hjdvbh

        - Isänmaalliset tatuoinnit
        - Tyhmyys
        - Kapeakatseisuus
        - Ei kykene puhumaan korrektisti vaikka yrittäisi
        - Sovinismi
        - Todella epäterveellinen elämäntapa
        - Huumorintajuttomuus
        -Tylsyys
        - Törkeä mauttomuus


      • mies26w
        hjdvbh kirjoitti:

        - Isänmaalliset tatuoinnit
        - Tyhmyys
        - Kapeakatseisuus
        - Ei kykene puhumaan korrektisti vaikka yrittäisi
        - Sovinismi
        - Todella epäterveellinen elämäntapa
        - Huumorintajuttomuus
        -Tylsyys
        - Törkeä mauttomuus

        erittäin pinnallisia te suomalaiset naiset...
        ja se on todella iso TURNOFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • sfb
        hjdvbh kirjoitti:

        - Isänmaalliset tatuoinnit
        - Tyhmyys
        - Kapeakatseisuus
        - Ei kykene puhumaan korrektisti vaikka yrittäisi
        - Sovinismi
        - Todella epäterveellinen elämäntapa
        - Huumorintajuttomuus
        -Tylsyys
        - Törkeä mauttomuus

        löytää koskaan ketään te naiset jotka olette tähän ketjuun
        kirjoittaneet..


      • mies26w
        sfb kirjoitti:

        löytää koskaan ketään te naiset jotka olette tähän ketjuun
        kirjoittaneet..

        miks farkkutakki ja lippis,sandaalit,silmälasit ovat turnoff??
        ja sitten vielä pitäis pukeutua hyvin olematta trendipelle??
        selittäkää MITÄ VITTUA TÄÄ TARKOTTAA????????????????????
        eikä sais olla hintelä pitäis olla lihaksiksia mutta ei sais olla liian isokokoinen
        selittäkää MITÄ VITTUA TÄÄ TARKOTTAA????????????????????????????????


      • riipputissinen naine
        mies26w kirjoitti:

        miks farkkutakki ja lippis,sandaalit,silmälasit ovat turnoff??
        ja sitten vielä pitäis pukeutua hyvin olematta trendipelle??
        selittäkää MITÄ VITTUA TÄÄ TARKOTTAA????????????????????
        eikä sais olla hintelä pitäis olla lihaksiksia mutta ei sais olla liian isokokoinen
        selittäkää MITÄ VITTUA TÄÄ TARKOTTAA????????????????????????????????

        Katsos kun nää tulee ihmisten omista kokemuksista ;)

        Ei farkkutakissa ole mitään vikaa, eikä lippiksesskä, eikä sandaaleissa tai silmälaseissa.
        Mikä edes on trendipelle???
        Siististi pukeutuva mies ei voi olla mikään trendipelle.

        Sä kelpaat ihan varmasti oikein hyvin! Usko mua!


    • Ketju mitä olen täällä s24 palstoilla nähnyt ja täällä kirjoitetaan vaikka minkälaista paskaa joista osa jopa sensuroidaan ylläpidon toimesta.

      • mies26w

        on..


      • ..ketju joka vaan todistaa sen, et mikä toiselle toimii, ni on turn off toiselle.

        Jos kokoais kaikki täällä mainitut turn off ominaisuudet yhdeksi listaksi, ni tuskinpa yksikään mies jäis listan ulkopuolelle!! XD


    • wg_

      Suomen "naiset" taas todistivat oikein loistavasti, millaisia kusipäitä he ovat. Nooh, katkerina nelikymppisinä riipputissi-selluliittisäkkeinä he sitten ovat täällä taas inisemässä, ku eivät kelpaa kenellekään...

      Sitä odotellessa on parempi pysyä itänaapurin naisissa; he kun vielä osaavat arvostaa miehiä.

    • hhhjhjhj

      ei saa olla mikään metriheikki eli yli 185cm, tosi pitkät miehet on ällöjä ja varsinkin jos ovat vielä kuikeloitakin.

      ja sitten hirveästi pisamia.tiedän yhden naisen jolla on naama täynnä pisamia mutta hän on todella kaunis.mutta jos miehellä on paljon pisamia niin ei auta vaikka kuinka komea kasvoista ja kropasta.tai jos on punainen tukka niin sen kanssa pisamat on ällöjä (määrästä riippumatta) vaikka harmi kyllä yleistä.

      • kyllä pisamat

        Kyllä pisamat naisellakin saattavat olla melko ällöjä. Kokemusta on.


    • elli88

      On se hyvä, että mun poikakaveri ei näköjään kelpaa oikein kellekään muulle:) Eipä ainakaan ole kilpailua.

      Mutta juu, niitä turn offeja:

      On mua lyhyempi. Pari senttiä ei haittaa.
      On mua nuorempi. Jostain syystä en osaa suhtautua nuorempiin miehiin muuten kuin isosiskoasenteella, ja kuka nyt pikkuveljensä kanssa haluaisi naida.
      On reilusti ylipainoinen. Itse olen toisesta ääripäästä, joten minun on vaikea kuvitella tulevani toimeen aivan toisenlaisiin elämäntapoihin tottuneen ihmisen kanssa.
      ...

      ...

      Nuo nyt oikeastaan ovat ne ehdottomat turn offit. Kaikesta muusta voi joustaa, jos muuten mielenkiintoinen tyyppi osuu kohdalle:) Tai jos osuisi kohdalle ja sattuisin jostain syystä olemaan taas sinkku.

    • Akan listaus

      1. rotuasiat: Tumma mies tai aasialainen tmv. - ei kiitos!
      2. reilu ylipaino
      3. huono iho (täys finninaama tai pahasti arpinen naama)
      4. huonokuntoiset ja värjääntyneet hampaat
      5. lyhyys (ei mitään kääpiökokoa - en halua taskukoiraa vaan miehen)
      6. tähän päälle vielä pieni kulli ja huono seisokki niin ei kiitos!!!! :D

    • inhokkini

      - itsekeskeinen -> ei kykene kompromisseihin, ei ota toisten tunteita huomioon
      - itsepäinen -> luulee aina olevansa oikeassa
      - tyhmä
      - lihava tai luukaappi
      - ruma katse
      - siivoton parta
      - persoonaton -> on aina samaa mieltä mitä miesten "kuuluu" olla, eli äijä
      - epähygieninen
      - epävarma -> ei ole oma itsensä koska yrittää kompensoida huonoa itsetuntoa liialla itsevarmuudella tai omaisuudella tai alistuu jokaiseen naisen käskyyn tai haukkuu itseään koko ajan
      - ahne
      - kiireinen

      • jääk

        ärsyttävää miehessä on:

        -naismaisuus
        -kukkakeppimäisyys
        -huonot hampaat
        -nariseva ääni
        -ilkeys
        -ei tajua naisensa arvoa
        -ei osaa keskustella
        -liian rivo
        -pieni munanen ja huono sängyssä.


    • fffuffufufufu

      -iso perse
      -läski
      -tissit
      -blondattu tukka
      -liian laiha
      -semmoset mustat leveet housut mis roikkuu piuhoja ja ketjuja
      -piiiitkä musta nahkatakki
      -kierot silmät
      -pitk letti
      -finnit
      -likaset hampaat
      -HAMMASRAUDAT
      -amisviikset
      -junttimainen pukeutuminen
      -RETKIKENGÄT tai semmoset ällöt mitkälie vaelluskengät on niin kammottavia et hyiiiiiivittu!!!!!!!!!

      • marski777

        - lyhyt tamppi
        - paksu niska
        - hikinen iho
        - löysä plösö
        - pahanhajuinen hengitys
        -> röökin hajuinen hengitys
        - syö suu auki
        - etova hien haju
        - verkkareiden käyttö
        - paita housujen sisässä (PAITSI kauluspaita puvuntakin alla)
        - olevinaan nallekarhu ja koiranpentuilmeet, ällöttävää
        - liian pervo, pervomainen puhetyyli ja yliäitelä keikarointi
        - itkeminen
        - tukkamalli suoraan 80-luvulta/ei tee hiuksilleen YHTÄÄN MITÄÄN
        - karvaturpaisuus
        -> ällö parta ja pöyhkeet viikset, hyh hyi!
        - ruma ja pieni alapää (esim. käyrä tai lyhyt ja paksu)
        - isot sieraimet
        - pitkät kynnet
        - rastat tai muu röllimetsämäinen look
        - isot ja roikkuvat vaatteet, sellanen tyköistuva esim. paita on paljon kivempi (enkä puhu nyt edes hoppareista)
        - tuoksuttomuus -> ei käytä mitään tuoksua vaan haisee neutraalin pahalle ominaishaisulleen
        - kuihtunut kuikelo
        -> kalpea iho ja mustat silmänaluset
        - esittelee omaa pienuuttaan "katso mun ranne on näin ohkanen"
        - esittelee omaa habaansa liikaa
        - robottimainen puhe -> ei osaa rentoutua vaan puhuu kuin kirjasta lukisi
        - KAIKISTA PAHIN TURN OFF ON ITSESÄÄLI


    • Perinteinen mies

      Taidanpa sittenkin pysyä ennemmin sinkkuna...

      • Poispoispois

        Minun mielestä kauheinta on miehessä se, että kädenpuristus on kuin silakkaa yrittäisi pidellä. Yöh.

        Kaikki nämä ylläolevien naisten luettelemat turn offit on suht helposti handlattavissa, koska ne on ulkonäköjuttuja. Aina voi vaihtaa vaatetyyliä, hiustyyliä, alata käyttämään hyvää tuoksua jnejne eli noihin ei nyt kannata juuttua. Ja ulkonäölliset jutut esim. kasvonpiirteiden osalta, no siihen sanon, että yks tykkää yhestä ja toinen toisesta...

        Mutta miehet, armaat miehet... kätelkää jämäkästi ja katsokaa vakuuttavasti silmiin, annatte itsestänne sillä tavalla todella hyvän vaikutuksen. Ainakin meikäläiseen. Oikeasti se kättely kertoo aika tavalla miehestä tai ihmisestä ylipäätään.

        Eli mulla siis ehdoton turn off on tuo silakkakättely. Iuh.


      • Äly hoi.
        Poispoispois kirjoitti:

        Minun mielestä kauheinta on miehessä se, että kädenpuristus on kuin silakkaa yrittäisi pidellä. Yöh.

        Kaikki nämä ylläolevien naisten luettelemat turn offit on suht helposti handlattavissa, koska ne on ulkonäköjuttuja. Aina voi vaihtaa vaatetyyliä, hiustyyliä, alata käyttämään hyvää tuoksua jnejne eli noihin ei nyt kannata juuttua. Ja ulkonäölliset jutut esim. kasvonpiirteiden osalta, no siihen sanon, että yks tykkää yhestä ja toinen toisesta...

        Mutta miehet, armaat miehet... kätelkää jämäkästi ja katsokaa vakuuttavasti silmiin, annatte itsestänne sillä tavalla todella hyvän vaikutuksen. Ainakin meikäläiseen. Oikeasti se kättely kertoo aika tavalla miehestä tai ihmisestä ylipäätään.

        Eli mulla siis ehdoton turn off on tuo silakkakättely. Iuh.

        "Oikeasti se kättely kertoo aika tavalla miehestä tai ihmisestä ylipäätään."

        No mitä se kertoo?

        Ihan huvikseni kysyn kun puristusvoimaa itsellä löytyy ja mielelläni katson ihmisiä silmiin mutten ymmärrä tätä logiikkaa käden puristuksesta kyllä yhtään.

        Sama kuin minä arvioisin naista samalla tavoin. Ketään naista en sitten huolisi kun kaikki tuntuisivat keveiltä pikku kätösiltä jotka ovat kuin jauhopussia puristaisi.


      • poispoispois
        Äly hoi. kirjoitti:

        "Oikeasti se kättely kertoo aika tavalla miehestä tai ihmisestä ylipäätään."

        No mitä se kertoo?

        Ihan huvikseni kysyn kun puristusvoimaa itsellä löytyy ja mielelläni katson ihmisiä silmiin mutten ymmärrä tätä logiikkaa käden puristuksesta kyllä yhtään.

        Sama kuin minä arvioisin naista samalla tavoin. Ketään naista en sitten huolisi kun kaikki tuntuisivat keveiltä pikku kätösiltä jotka ovat kuin jauhopussia puristaisi.

        se kertoo siitä, että miehellä on jämäkkyyttä ja selkärankaa. Jos kättely on kuin silakkaa puristaisi, niin kyl se mulle ainakin antaa mielikuvan, että koko ihminen on sellainen... silakka :D

        No oikeastaan pointti oli varmaan se, että kannattaisi olla itsetunto kohillaan ja toisi itsensä ns. hyvin esille tutustumistilanteessa.

        Ja tuo oli vaan MUN mielestä turn off tuo silakkakättely. On se oikeesti kauheeta.

        Silakkakäsillä on yleensä pakannut olemaan muutenkin semmoinen lipsuva elämäntyyli........
        Et voi oikeasti väittää,että on ihana kätellä ihmistä, jota kätellessä tosiaan tuntuu kuin kalasta yrittäisi saada otetta? Vai voitko?


    • jayleen__

      -rimppakintut
      -täysin suora/alaspäin levenevä hartia-vyötärölinja
      -pitkät kynnet
      -alle 180cm
      -alle 80kg
      -liian toisiaan lähellä/kaukana olevat silmät
      -selkäkarvat
      -ohuet käsivarret
      -huonot hampaat
      -rasvaiset hiukset
      -kaljuuntuminen
      -possunenä
      -leuaton
      -huono ryhti

    • Typy.

      -rasvaisuus, likaisuus
      -urpo- ja junttimainen käyttäytyminen ja pukeutuminen
      -plösöys ja muutenkin epäurheilullisuus
      -jokaiselle flirttailu
      -harrastaa yhden yön suhteita
      -paljon kiroilu ja liikaa tatuointeja
      -epäkunnioitus muita kohtaan ja muu huono käyttäytyminen
      -kuvittelee itsestään liikoja, egoilu
      -jo mainittu karvainen selkä valitettavasti on inhottava.

    • Niina__

      -ihan liian laihat ruipelot (pidän enemmän miehistä keillä on luiden ympärillä jotain)

    • kirahvikarahvi

      Vaadin mieheltä yleissiisteyttä (ei eletä kuin porsas), perus hygieniaa (suihkussa käydään- ja hampaat pestään päivittäin) sekä katsotaan välillä sinne peiliinkin (liikunta ja vaatetus).

      Mitä hiuksiin tulee, niin niiden tulee olla puhtaat ja siistit ( oli ne sitten pitkät tai lyhyet).
      Katsotaan mitä laitetaan päälle (verkkareissa, collegeissa ja lenkkareissa ei mennä lähikauppaa pidemmälle)
      Suihkussa pitäisi osata pesuaineitakin käyttää, dödö ei ole vieras (sitäkään kannata liikaa laittaa) ja kynnetkin toisinaan leikataan.

      Kovin suuret eivät mielestäni ole vaatimukset ja onneksi suurin osa miehistäkin pitää näitä itsestäänselvyyksinä!

    • Hot Woman..

      Pitkät hiukset keski-ikäisellä miehellä on upea juttu koska suurin osa on kaljuja.
      No ei ehdoton turn off ihan kalju kuitenkaan mutta listaan nämä..



      - Veltto olemus ja laahaava kävely
      - huonot hampaat
      - ohuet hiukset
      - vaaleanpunainen tai valkoinen iho
      - parrantupsu leuassa
      - pureskellellut kynnet
      - pehmeät vauvan kädet

    • siis miehessä

      pitkät hiukset
      tatuoinnit
      lävistykset
      permanetti ( siis laittamalla laitettu)
      meikki
      värjätyt hiukset ( siis jos poikkeaa luonnollisesta esim violetti)
      läski tai kaljamaha
      ruipelo olemus
      huono perse - läskiä - roikkuu tai muuten muodoton
      kiiltokuvamaiset piirteet = hyvin naiselliset
      huonot hampaat
      epäsymmetriset piirteet
      pukeutumisessa teiniluk
      retuset vaatteet
      huonosti hoidetut kynnet ( esim pureskellut, likaiset) ja kädet
      finnit tai muuten epäpuhdas iho.
      yhteen kasvaneet kulmakarvat
      siivoton parta tai viikset ( jos on ne pitää olla trimmattu viimeisen päälle)
      vain muutama haiven naamassa jota epätoivoisesti kasvatetaan.
      Isot roikkuvat tissi ( löytyy sohvaperunoilla, näkee ranalla ja tekis mieli sanoo et laita se yläosa päälle)
      tennissukat muiden kun lenkkareiden kanssa
      puukengät ( niin neitimäinen olo)
      mies huitoo ja sukii hiuksia kun puhuu.
      naismainen ( se vain näkyy olemuksesta)

      tässä nyt aluksi mutta ei varmaankaan ihan kaikkea. Mutta lista pitää käydä ensimmäisen 60 sekunnissa läpi jotta tietää kannattaako edes jatkaa

    • En tiedä

      mitä peräkylän mimmejä olette mut hyvin on ainaki tää kundi pärjänny tatuoiduilla käsivarsilla ja nahkarotsilla tuolla naismarkkinoilla...

      • KoBOLTtti

        Itse olen mielestäni huonohampainen, eli pari hammasta puuttu, vieläpä kohtalaisen näkyviltä paikoilta. Tarkoitus on jossain välissä hommata implantit, mutta eipä tuo hammasvamma ole suosiota naisten seurassa vähentänyt. Harjaan kuitenkin hampaani säännöllisesti, ja muutenkin hampaani ovat kaikesta huolimatta hyvässä kunnossa. Pisti vaan mieleen kun useimmissa listauksissa mainittiin "huonot hampaat". pikemminkin tuossa tarkoitetaan "likaiset hampaat", luulisin?


      • Myrnakuppihoro
        KoBOLTtti kirjoitti:

        Itse olen mielestäni huonohampainen, eli pari hammasta puuttu, vieläpä kohtalaisen näkyviltä paikoilta. Tarkoitus on jossain välissä hommata implantit, mutta eipä tuo hammasvamma ole suosiota naisten seurassa vähentänyt. Harjaan kuitenkin hampaani säännöllisesti, ja muutenkin hampaani ovat kaikesta huolimatta hyvässä kunnossa. Pisti vaan mieleen kun useimmissa listauksissa mainittiin "huonot hampaat". pikemminkin tuossa tarkoitetaan "likaiset hampaat", luulisin?

        Minä ainakin ajattelin kirjoittaessani todella keltaisia, vinoja ja vaikkapa vielä ruman muotoisia hampaita, siis sellaisia, joista näkee, että hampaat on todella huonosti hoidetut. Mieti vaikka todella paljon tupakoivan ihmisen hampaita --> yäk!

        Tosin hampaat tai mikä tahansa muu pieni yksityiskohta on melko pikkujuttu, jos toinen on muuten mukavan näköinen ja luonteeltaankin sellainen, jonka seurassa viihtyy.


      • ei aina korreloi
        Myrnakuppihoro kirjoitti:

        Minä ainakin ajattelin kirjoittaessani todella keltaisia, vinoja ja vaikkapa vielä ruman muotoisia hampaita, siis sellaisia, joista näkee, että hampaat on todella huonosti hoidetut. Mieti vaikka todella paljon tupakoivan ihmisen hampaita --> yäk!

        Tosin hampaat tai mikä tahansa muu pieni yksityiskohta on melko pikkujuttu, jos toinen on muuten mukavan näköinen ja luonteeltaankin sellainen, jonka seurassa viihtyy.

        Jos hampaat ovat keltaiset, niin se ei kuitenkaan välttämättä tarkoita sitä, että ne olisivat huonosti hoidetut. Toisilla hammasluun väri on luonnostaan keltaisempi kuin toisilla ja toisilla hampaat kellastuvat helpommin kuin toisilla. Itselläni on keltaiset hampaat vaikka harjaan niitä hiki hatussa ja olen aina huolehtinut hampaistani hyvin. Hampaani ovatkin kuitenkin suhteellisen hyväkuntoiset, hammaslääkäri sanoi minulle näin.


    • puppi

      Musta noi sun listaamas asiat oli kyllä lähinnä positiivisia.
      Ite en pidä miehistä jotka
      -antaa itsensä lösähtää ja repsahtaa ylipainoon.
      -ovat liian laihoja ja lihaksettomia.
      -on epäsiistejä ja pahalta lemahtavia
      -tai sitten vaan omaa sellassia piirteitä joista en pidä,oon muuten aika nirso miehistä että harva mulle oikeesti kelpaa.

      • teidän on turha yriä

        Tässä lista:

        -suomileijona-ketju
        -kiitos talvisota -paita
        -työttömyys (yhdistettynä kouluttamattomuuteen ja laiskuuteen, muuten ok)
        -epämuodikas pukeutuminen (t-paita ja 80-luvun farmarit ja nahkatakki)
        -sivistymättömyys
        -puhuu naisille rehvakkaasti ja rumasti pesänsaannin toivossa (=neitsyt)
        -poikuus tallella
        -todella rokonarpinen huono iho
        -rasisti
        -ei elämän- tai matkailukokemusta, käynyt vain ruotsissa ja virossa

        (Vielä usein näillä suomileijona-junteilla on elantona sossutuki. Miten nämä lähiöluuserit kehtaavat kiittää isänmaata? Mitä hyötyä heistä on "isänmaalle"?)


      • inna__
        teidän on turha yriä kirjoitti:

        Tässä lista:

        -suomileijona-ketju
        -kiitos talvisota -paita
        -työttömyys (yhdistettynä kouluttamattomuuteen ja laiskuuteen, muuten ok)
        -epämuodikas pukeutuminen (t-paita ja 80-luvun farmarit ja nahkatakki)
        -sivistymättömyys
        -puhuu naisille rehvakkaasti ja rumasti pesänsaannin toivossa (=neitsyt)
        -poikuus tallella
        -todella rokonarpinen huono iho
        -rasisti
        -ei elämän- tai matkailukokemusta, käynyt vain ruotsissa ja virossa

        (Vielä usein näillä suomileijona-junteilla on elantona sossutuki. Miten nämä lähiöluuserit kehtaavat kiittää isänmaata? Mitä hyötyä heistä on "isänmaalle"?)

        - pitkäaikaistyöttömyys
        - huono iho
        - viikset
        - liian pienikokoinen/laiha
        - lihavuus
        - ulkomaalaisuus
        - huonot hampaat


        Mulle kelpaa aivan tavallinen suomalainen mies.


      • jätkänomakulta
        inna__ kirjoitti:

        - pitkäaikaistyöttömyys
        - huono iho
        - viikset
        - liian pienikokoinen/laiha
        - lihavuus
        - ulkomaalaisuus
        - huonot hampaat


        Mulle kelpaa aivan tavallinen suomalainen mies.

        siis ylipaino, iso perse.... yök! taikka sitte blondi äijä mil on punertavat karvat! onko oikeesti mitää kuvottavampaa? ja hei, suomileijona kaulakoru ja joku fucking nutcase pipo päässä, sellane kiree! hyi kamala! joo ja hei, jotkut jätkät on vaan syntyny komeiks, iha sama vaik ois jätesäkki päällä ja ehkä pari hammastakin jääny matkanvarrelle ni vientii riittää.. toisilta se vaan puuttuu vaik tekis mitä! ei auta parturit eikä slerban venytykset ;)


      • se on salaisuus
        teidän on turha yriä kirjoitti:

        Tässä lista:

        -suomileijona-ketju
        -kiitos talvisota -paita
        -työttömyys (yhdistettynä kouluttamattomuuteen ja laiskuuteen, muuten ok)
        -epämuodikas pukeutuminen (t-paita ja 80-luvun farmarit ja nahkatakki)
        -sivistymättömyys
        -puhuu naisille rehvakkaasti ja rumasti pesänsaannin toivossa (=neitsyt)
        -poikuus tallella
        -todella rokonarpinen huono iho
        -rasisti
        -ei elämän- tai matkailukokemusta, käynyt vain ruotsissa ja virossa

        (Vielä usein näillä suomileijona-junteilla on elantona sossutuki. Miten nämä lähiöluuserit kehtaavat kiittää isänmaata? Mitä hyötyä heistä on "isänmaalle"?)

        "poikuus tallella"
        "ei elämän- tai matkailukokemusta, käynyt vain ruotsissa ja virossa"

        Mistäs ihmeestä nainen voi muka tuollaisia asioita miehestä tietää? Minulla ei esimerkiksi täyttyisi noista ehdoista kummatkaan, mutta eihän kaikkea ole aina pakko naisystävällekkään kertoa. Minulla itselläni on muutama sellainen salaisuus (eivät tosin ole mitään synkkiä salaisuuksia) joita en koskaan kertoisi edes naisystävälleni.


    • dsklöjsgo

      Minäpäs kerron: ehton turn off miehessä on EPÄHERRASMIESMÄISYYS (jos se on edes sana). Tuo eunukkimainen pikkupojan epämiehekäs käytös (joka on jostain syystä iskostunut suomalaisiin miehiin) on ÄLLÖTTÄVINTÄ JA OKSETTAVINTA maailmassa.

      • yöllistä_viisautta

        Lisäystä: mainitsin nyt tuon epäherrasmiesmäisyyden, vaikka tosiaan ulkonäköön liittyviä seikkoja kaivattiin.

        Silti en voi olla mainitsematta, että KAIKKEIN PARHAAT PIIRTEET HUOLIMATTA ULKONÄÖSTÄ ovat miehessä se, että

        1) hän hymyilee,
        2) hän on herrasmies.

        Vaikka olisi kuinka komea mies, mutta jos käyttäytyy niinkuin narsistinen neiti, en voisi koskea tikullakaan. Mieluummin kosken sitten vaikka parrakasta möhömahaa, jos hän on SIELULTAAN OIKEA MIES toisinkuin epämiehekkäät eunukit.

        Yksi päivä näin vaatekaupassa miehen, joka ei ole minun miesmakuuni. Hän oli kalju, hänellä oli pieni pujoparta ja sellainen sammalenvihreä takki, oli vähän hipin oloinen. Kuitenkin hän hymyili niin kauniisti ja ystävällisesti, että sydämeni suli välittömästi ja pidin häntä todella suloisena.

        Muistakaa, miehet: kun seuraavan kerran näette naisen ähkivän painavan matkalaukun kanssa juna-asemalla, tarjotakaa apuanne, älkääkä vain huokailko takana, että menis toi nopeampaa laukkunsa kanssa kun mulla on kiire...

        KÄYTÖS RATKAISEE.


    • _meinaan

      Kaikki on ladellu ulkonäköön liittyviä ominaisuuksia ja ymmärrän sen nuorelta ihmiseltä enkä oletakkaan etteikö se vaikuttaisi...mun turn OFFIt on

      * väkivaltainen (militaristi) sekä henkisellä, hengellisellä ja/tai fyysisellä tavalla
      * pettäjä
      * valehtelija ( joka jää kiinni ennemmin tai myöhemmin )
      * haluaa lapsia mahdollisimman nopeasti taikka yleensäkin

      Ja sit se ulkonäkö:

      * alle 180cm
      * kukkakeppi
      * huonot ja hoitamattomat hampaat, josta hajuhaittoja

      • shinyhead

        Niiltä kysyisin,jotka ei tykkää geelipäistä että kiinostaako teitä vittuakaan, jos miehellä on niin paksut hiukset että se viidakko pitää laittaa kuriin geelillä? :D


    • 23

      Ehdottomasti pahimpia turn-offeja ovat mielestäni nämä:
      - Ylimielinen. Luulee olevansa kaikkia muita parempi.
      - Ahdasmielinen, erittäin rajoittunut ajatusmaailma.
      - Itsekäs. Ajattelee aina vain omaa etuaan, vaikka se olisi ristiriidassa muiden kanssa.
      - Ilkeä ja pahansuopa, ei välitä muiden tunteista. Kaikista kauheinta on se, jos mies nauttii toisten vahingoittamisesta.
      - Katkeroitunut ja säälittävä tapaus, jonka mielestä kaikki hänen ongelmansa johtuvat aina muista.
      - Epärehellinen liero, joka pelaa ihmisillä ja käyttää heitä hyväkseen.
      - Ei osaa pitää huolta itsestään, eikä osaa ollenkaan hallita elämäänsä.

      Olisin valmis antamaan ulkonäön "virheitä" (tyhmä sana) anteeksi, jos miehen sydän olisi kultaa. Hyväsydämisyys on ehdottomasti tärkein ominaisuus ihannemiehessäni. En tekisi mitään kusipäällä, vaikka hän olisi maailman komein. En tahtoisi harrastaa seksiäkään miehen kanssa, jos tiedän hänen olevan luonteeltaan alhainen.

    • nw

      -Lyhyt pituus
      -Rasvaiset hiukset
      -Haisee(siis no en nyt tarkoita minkään liikuntasuorituksen jälkeen)
      -Huomattava ylipainoisuus/laihuus
      -Yhteen kasvaneet kulmakarvat
      -Kierot silmät
      -Pitkä parta
      -Hammasraudat

    • reheväMaija

      kalju ja pujoparta yhdistelmä, näyttää hylkeeltä jos vielä on lihava. Pitkäthiukset ja kiharat hiukset ja siilitukka yök. Läski tai kukkakeppi, lyhyt tai liian pitkä, vaalea, punatukkainen tai liian tumma. Pukeutuu rockahtavasti tai hevahtavasti , rikkinäiset tai tiukat tai likaiset farkut ja maastohousut, pilotti ja farkkutakit out. Bootsit, maiharit ja lenkkarit out of style. Pukeutuu valkoiseen, punaiseen, vaaleanpunaiseen, vaaleasiniseen tai keltaiseen. Silmälasit tai piilolinssit. Liian rauhallinen lespaava tai kimittävä ääni.

      • mitä vikaa?

        monethan pitää just rock- tai hevityylistä. niin no onhan niistäkin miehistä rumia ja huonosti pukeutuvia, jotka eivät huolehdi ulkonäöstään... mut mimmoinen miehen sit pitäisi olla että miellyttäisi sun kaltaista kukkahattutätiä????? henkselit ja samettihousut ja joulupukinparta vai?? XD


    • Morrigan87

      -Ylimielisyys
      -Väkivaltaisuus
      -Sairas ylipaino
      -Laiskuus
      -Alkoholismi
      -Epämuodostumat
      -Sukupuolitaudit
      -Niin pahanhajuinen hengitys, että meinaa taju lähteä

    • MiäsToo

      suurin osa keskusteluun osallistuneista naisista osaa lukea? Nähtävästi...

      Aloittaja: "Kerätään tänne ehdottomia turn offeja miehissä.(Ja vain ulkonäköön liittyviä)"

    • Myrnakuppihoro

      -Kalju. Siedän vain siinä tapauksessa, jos on muutenkin alkanut kaljuuntumaan. Silloin on parempi vetää kaikki pois, kuin pitää jotain hemuli-/juice-kampausta, jotka on vielä täyskaljuakin pahempia.
      -Hygienian puute! Pitää olla puhtaat hiukset ja vaatteet, eikä saa haista epämääräiselle.
      -Huomattava ylipaino
      -Huomattava alipaino, oikein kuikelomainen olemus.
      -Päivästä toiseen rumat, rikkinäiset, kuluneet ja virttyneet vaatteet. Muutenkin liika hälläväliä-asenne pukeutumiseen, kuten että näytetään joka päivä siltä, kuin oltaisi vedetty päälle ekat käteen sattuneet vaatteet. Sekin on outoa, jos ihmisellä tuntuu olevan joka päivä samanlaiset (mahdollisesti jopa samat) vaatteet. Se on tylsää!
      -Amisviikset tai ruma reuhottava parta.
      -Huonot hampaat
      -Huono, rasvaisen näköinen tai hilseilevä akne-iho
      -Pitkiksi kasvatetut ohuet hiirenhäntähiukset tai joku ylikasvanut lyhyt malli. Pitkät hiukset on muuten nannaa, mutta kaikkia ne ei pue ja jos on ohut hiuslaatu, niin sitten on parempi pitää lyhyenä.
      -Huono ryhti, lysähtänyt "anteeksi että olen olemassa" olemus.
      -Tribaali tatuoinnit
      -Suomileijona-korut ja vaatteet
      -Ylisliipattu fruittarimainen ulkonäkö.
      -Tekorusketus (kaikista pahin, jos se on vielä oranssi) ja blondit hiukset - yhdistelmä.
      -Lipevä olemus
      -Hiukset leikattu periaatteella: "Pidän tätä rumaa patakampausta/Nickcarter-keskijakauskampausta/80-luvun takatukkaa, koska äitini sen minulle hyväksi havaitsi ollessani ala-asteella"

      • päivää!!

        Näiden naisten lista on niin vaativa ettei he itsekään täytä listansa vaatimuksia jos peilistä katsoisivat!! Ja tarkoitan niitä asioita listassa joita nainenkin voi olla!! Olette itse pikkutarkkoja despootteja, kuten yhden listassa luki!


      • nw
        päivää!! kirjoitti:

        Näiden naisten lista on niin vaativa ettei he itsekään täytä listansa vaatimuksia jos peilistä katsoisivat!! Ja tarkoitan niitä asioita listassa joita nainenkin voi olla!! Olette itse pikkutarkkoja despootteja, kuten yhden listassa luki!

        Ja miehet eivät tee vaativia listoja? Hyvin harva nainen on samanaikaa muodokas, kiinteä ja urheilullinen. Ei kukaan oikeasti voi täyttää noita ehtoja!


      • päivää!!
        nw kirjoitti:

        Ja miehet eivät tee vaativia listoja? Hyvin harva nainen on samanaikaa muodokas, kiinteä ja urheilullinen. Ei kukaan oikeasti voi täyttää noita ehtoja!

        En kyllä itse vaadi enempää kuin mitä olen.


      • Myrnakuppihoro
        päivää!! kirjoitti:

        Näiden naisten lista on niin vaativa ettei he itsekään täytä listansa vaatimuksia jos peilistä katsoisivat!! Ja tarkoitan niitä asioita listassa joita nainenkin voi olla!! Olette itse pikkutarkkoja despootteja, kuten yhden listassa luki!

        Kun kerta minulle tuon viestisi lähinnä kohdistit, niin pitänee puolustella itseään...
        Mun mielestä vaadin lähinnä hygieniaa koskevia seikkoja, eikä mielestäni ole liikaa vaadittu, että pukeutuu suht koht nykyaikaisesti ja vaihtaa joskus vaatteensa. En esim. puuttunut pituuteen ja mun mielestä on ihan kohtuullista vaatia, ettei toinen ole liian yli- tai alipainoinen. Itse olen terveissä mitoissa ja pidän huolta hygieniastani. Vai mikä noista mielestäsi oli mahdoton?

        Kaljunkin miehen voisin hyväksyä, jos hän muuten olisi kaikin tavoin mieleiseni ja sillehän ei mitään voi, jos tukka alkaa lähtemään.


    • 09876543

      - KALJAMAHA (yök, yök, yök)
      - lyhyys (alle 175cm)
      - pienet kädet ja jalat
      - ohut kaula
      - pieni leuka
      - kapeat hartiat

    • grrauuuuuuuh

      - entinen seksuaalirikollinen
      - lyhyys (siis siinä noin 160 cm)
      - alkoholiongelma
      - yli-isänmaallinen
      - äärimmäiset, mustavalkoiset mielipiteet ja vaatimukset
      - jotenkin kimeä ääni
      - huonotapaisuus
      - väkivaltaisuus
      - ei halua lapsia koskaan
      - narsistinen mielenhäiriö
      - todella lihaksikas (siis bodari-tyyppinen)
      - "minä olen sinun poikaystäväsi. sinulla ei saa olla muita ihmissuhteita." -> takertuvainen

      • kj

        Yli 195 cm pitkä , vaalea, sinisilmäinen, suomalainen. YÖK


    • Nainen 24Kuhmo

      -likainen olemus
      -viikset
      -tatuointi kaulassa tai kasvoissa
      -geelillä nostettu etutukka
      -ajellut rintakarvat (piikkinen sänki)
      -käyttää kävellessään aina lenkkareita
      -käyttää valkoisia tennissukkia



      Siinäpä pahimmat.

    • miehenkommentti

      Mies, joka ei pidä urheilemisesta ja matkustelusta, vaikkei olisi läski tai muutenkaan ruma, taitaa olla monen naisen painajainen. Ei ole mitään väliä vaikka rahaakin olisi, jos ei noi peruslatteudet ole mukana kuvioissa, niin ei taida kelvata kenellekään?

      Itse inhoan eniten romantiikkaa (siis esim. kynttiläillallisia ja persoonallisia lahjoja), urheilua ja matkustelua, monenko naisen unelma olisin?

    • tyttötyttönennn

      -Junttimaisuus eli mainoslippikset, mainospaidat, suomileijonakorut, paita housussa, farkkutakki/liivi jne.
      -Punaiset hiukset
      -Liian lyhyet farkut, tennissukat, lenkkarit, pikeepaita, sandaalit..
      -Pituutta alle 175cm
      -Ylipaino, mutta myös hernekepit on turnoff
      -Liika karvoitus (selkä, rinta, naama..)
      -Syylät, aivan retuperällä olevat kädet (halkeilleet keltaiset kynnet, tulehtuneet kynsinauhat jne)
      -Löysyys, ryhdittömyys, vetelehtiminen
      -Liika yrittäminen, esittäminen, päteminen

    • dsjiadjaids

      Ns. kehyksettömät silmälasit.
      Täysin karvaton naama.
      Tatuoinnit.
      Lippalakit.
      Nöpönenät.
      Muutenkin jos aikuinen mies näyttää teiniltä, on se melkoinen turn-off.

    • n36hki

      1 ajamaton haituvaparta (siis ykkösjärkytys) , ihorasvalle tuoksuvat kasvot, likaiset hampaat

      2 järkyt hiukset jos...likaiset,surkee leikkaus,joku värikokeilu, kalju päältä ja pöyhkeät pientareilla, liuhuletti eli pitkät ja ohuet hiukset ... ne ei sovi kelleen...

      3 kamalat vaatteet... jos farkut ei "sovi" eli ei o hyvä fitti, liian lyhyet/pitkät housut, likaiset vaatteet ("yksien farkkujen miehet"),vaatteet jotka ei vaan sovi tälle tyypille (tai kelleen...)

      4 kenkäjärkytykset: lenkkari-loverit, nahkasämpylä-addiktit rumissa cittari-nauhattomissaan ja todella risoissa ja likaisissa kengissä liikkuvat ... huh

      5 hei aloittelijat...suihku ei auta jos on paskaset kuteet ja et koskaan vaihda ja pese lakanoita tai et pese pyyhettäsi....yrkkkkksssss!

      Ei kai sit muuta...

      Tilanteen voi korjata helposti: höyläät sen naaman, peset kasvot sille tarkoitetulla aineella ja jos iho kuivaa niin käytät miesten kosteusvoidetta, jos et osaa itse valita sopivia vaatteita, kysy nuoren naismyyjän apua (ovat raakoja mut eivät kuseta... vaate sopii tai ei sovi - ei tarvita mitään välimaaston arpojia...), ei ihminen pärjää yksillä kengillä ku kansansaduissa, kalju on parempi ku joku hoitamataon välihässäkkä ...

      Kiinnostavilla tyypeillä on oma tyyli. Niitä ei ole stailattu joulupakettikimaran pohjalta. Eikä mitään "homotkäyttääkosmetiikkaa" -kitinää siellä ATM-leirissä, ihonhoito on miesten laji (jos haluat naisen...).

      Vähän siihen ulkonäköön pitää tuhlata aikaa ja rahaa: Miestenkin.

      • Suomi mies

        "Kiinnostavilla tyypeillä on oma tyyli. Niitä ei ole stailattu joulupakettikimaran pohjalta. Eikä mitään "homotkäyttääkosmetiikkaa" -kitinää siellä ATM-leirissä, ihonhoito on miesten laji (jos haluat naisen...).

        Vähän siihen ulkonäköön pitää tuhlata aikaa ja rahaa: Miestenkin. "

        Totta. Mitäpä sillä sisällöllä kun paketin ulkokuori ratkaisee.

        Välillä tuntuu oikeasti että oma tumma kaulahuivi pitäisi vaihtaa varmaan johonkin värikkääseen ja tummat vaatteet ylipäätään joihinkin fruittari kuteisiin jopa 30-vuotiaana että olisi tarpeeksi vetävä ulospäin.

        Tai sitten pitäisi käydä ostamassa jostain tosi kalliista liikkeestä vaatteet koska muuten nämä muuten siistit ja käyttökelpoiset kuteet nyt vain on tylsiä.

        Tuossa yhtälössä vain on se mutta että sitten on vaikea kunnioittaa sellaista naistakaan joka kattoo sitä pintaa.
        Kuka sellaisella tyhjäpää naisella joita tämäkin ketju on täynnä, tekee oikein yhtään mitään?

        Ja kyllä nuo kaikki mainitut asiat ovat kunnossa, pitää vain todeta miten lapsellisia ja pinnallisia naiset ovat nykyään Suomessa.
        Sen takia onkin nykyään helppo todeta että suomalaisen naisen suurin epäihannemaisuus on se että hän on suomalainen nainen jolla on suomalaisen naisen ajatukset. Eli ei järin paljon mitään.


      • N36HKI
        Suomi mies kirjoitti:

        "Kiinnostavilla tyypeillä on oma tyyli. Niitä ei ole stailattu joulupakettikimaran pohjalta. Eikä mitään "homotkäyttääkosmetiikkaa" -kitinää siellä ATM-leirissä, ihonhoito on miesten laji (jos haluat naisen...).

        Vähän siihen ulkonäköön pitää tuhlata aikaa ja rahaa: Miestenkin. "

        Totta. Mitäpä sillä sisällöllä kun paketin ulkokuori ratkaisee.

        Välillä tuntuu oikeasti että oma tumma kaulahuivi pitäisi vaihtaa varmaan johonkin värikkääseen ja tummat vaatteet ylipäätään joihinkin fruittari kuteisiin jopa 30-vuotiaana että olisi tarpeeksi vetävä ulospäin.

        Tai sitten pitäisi käydä ostamassa jostain tosi kalliista liikkeestä vaatteet koska muuten nämä muuten siistit ja käyttökelpoiset kuteet nyt vain on tylsiä.

        Tuossa yhtälössä vain on se mutta että sitten on vaikea kunnioittaa sellaista naistakaan joka kattoo sitä pintaa.
        Kuka sellaisella tyhjäpää naisella joita tämäkin ketju on täynnä, tekee oikein yhtään mitään?

        Ja kyllä nuo kaikki mainitut asiat ovat kunnossa, pitää vain todeta miten lapsellisia ja pinnallisia naiset ovat nykyään Suomessa.
        Sen takia onkin nykyään helppo todeta että suomalaisen naisen suurin epäihannemaisuus on se että hän on suomalainen nainen jolla on suomalaisen naisen ajatukset. Eli ei järin paljon mitään.

        Dear Suomi Mies, tässä on kyse ihan normaalista seksuaalisesta tuotteistamisesta. Jos paketti on kiinnostava (siisti,puhdas ja imartelee tyypin olemusta) - pääsee juttuun. Tällöin alkaa todelliset pudotuspelit.

        Jos perusasiat ei ole kunnossa - putoat jo esikarsinnoissa (sama koskee naisia)

        Jos houkutat katseen - pääsee esittelemään sen sisimpänsä (joka ei huonone siitä että pitää huolen ulkonäöstään)

        Sit jos olet kiinnostava, sit asiat voi edetä. Ei tässä ole mitään pinnallista. Miehillä tuntuu olevan vaikea ymmärtää että ulkonäön hoito on se pieni MYÖNNYTYS minkä voisi tehdä että saisi enemmän kontaktia naisiin. Ei vaadi paljoa efforttia.

        Eläinkunnan urokset on värikkäitä naaraan houkuttelemiseksi. Pakkoko suomalaisten miesten on tyytyä kulahtaneisiin kuran sävyihin ja surkeeseen flaksiin? En ehdota ylilyöntejäkään...

        Voit hyvin yhdistellä niitä käyttökelpoisia kuteita, mut tee itsellesi palvelus ja korosta parhaita puoliasi (fyysisiä ja henkisiä) . Tämän oppii kyllä ...

        Ladidaa, hymyä :)

        Ja... en ole yhtään pinnallinen, mutta jos pidän itsestäni huolta, odotan sitä myös mieheltä. Sisältö ratkaisee loppupeleissä aina. "kiinnostavuus" on kokonaisuudesta kiinni.


      • sekop.
        N36HKI kirjoitti:

        Dear Suomi Mies, tässä on kyse ihan normaalista seksuaalisesta tuotteistamisesta. Jos paketti on kiinnostava (siisti,puhdas ja imartelee tyypin olemusta) - pääsee juttuun. Tällöin alkaa todelliset pudotuspelit.

        Jos perusasiat ei ole kunnossa - putoat jo esikarsinnoissa (sama koskee naisia)

        Jos houkutat katseen - pääsee esittelemään sen sisimpänsä (joka ei huonone siitä että pitää huolen ulkonäöstään)

        Sit jos olet kiinnostava, sit asiat voi edetä. Ei tässä ole mitään pinnallista. Miehillä tuntuu olevan vaikea ymmärtää että ulkonäön hoito on se pieni MYÖNNYTYS minkä voisi tehdä että saisi enemmän kontaktia naisiin. Ei vaadi paljoa efforttia.

        Eläinkunnan urokset on värikkäitä naaraan houkuttelemiseksi. Pakkoko suomalaisten miesten on tyytyä kulahtaneisiin kuran sävyihin ja surkeeseen flaksiin? En ehdota ylilyöntejäkään...

        Voit hyvin yhdistellä niitä käyttökelpoisia kuteita, mut tee itsellesi palvelus ja korosta parhaita puoliasi (fyysisiä ja henkisiä) . Tämän oppii kyllä ...

        Ladidaa, hymyä :)

        Ja... en ole yhtään pinnallinen, mutta jos pidän itsestäni huolta, odotan sitä myös mieheltä. Sisältö ratkaisee loppupeleissä aina. "kiinnostavuus" on kokonaisuudesta kiinni.

        Suomi-miehelle pääasia on päästä haisemaan paskalle ja kuvitella että niin kaikki muutkin suomalaiset miehet tekevät - siksipä moinen nimimerkki kuin "Suomi mies". xD

        Meinaan, kun piti hermostua eniten juuri minun luetteloni kohdalla. Mikähän siellä sitten oli niin kauhean kamalaa. Jos joku nainen ei pidä kaikista miehistä mitä on, kuten esim. punoittavan paksun niskan omaavista, niin miksi sen takia pitäisi alkaa itkeä ja voihkia kun varmasti löytyy joku nainen joka tykkää?

        Mutta kuinka moni nainen tykkäisi oikeasti pesulla käymättömistä saastalle haisevista miehistä?


    • sekopertta

      - paha haju (ei ulkonäköä mutta tämä on niin oksettavaa kertakaikkiaan!)
      - lihavuus
      - omituisen muotoiset lihakset (kehonrakentajilla lähinnä)
      - tasapaksuus eli käsivarsissa ei ole mitään lihaksia ja olemus muutenkin ruipelomainen
      - kalju silloin kun se ei sovi kyseiselle yksilölle
      - ilme kuin olisi koiranpaskaa haukannut (hapan)
      - ennen aikojaan vanhentuneisuus ja papparamaisuus nuorehkolla miehellä (alle 40-v)
      - olemukseen sopimaton vaatetus ja/tai junttikuteet, housujen roikottaminen puolitangossa
      - pienet silmät (vastakohta suosikilleni joka tietenkin suuret, kirkkaat, ilmeikkäät silmät)
      - roikkuva tai naismainen perse
      - lyhyt kaula josta tulee kyttyräselän vaikutelma
      - paksu punainen junttiniska

      • Suomi mies

        Tässä juuri yksi malliesimerkki.


      • sekop.
        Suomi mies kirjoitti:

        Tässä juuri yksi malliesimerkki.

        Ei sinun ole pakko olla malliesimerkki noista määritteistä, koska osalle niistä voi tehdä jotain.

        - voit käydä pesulla ja lopettaa haisemisen
        - syöt vähemmän, varsinkin hiilareita kannattaa vähentää jos on läski
        - vedät ne housut kohdalleen etkä roikota puolitangossa
        - jos olet aivan lihakseton, treenaat sen verran kevyesti että tulee ruista ranteeseen, mutta maltat lopettaa ajoissa ettet tee itsestäsi mitään lihaspelleä

        Noin ensialkuun. Niskalle ei toki mahda mitään, mutta onhan niitä sellaisiakin naisia jotka tykkäävät härkämäisistä miehistä. Eli ei sinun tarvitse itkuun pillahtaa jos et juuri minun ihannemieheni ole vaikka peseytyisitkin.

        Pääasiassa minulle on tietysti yksi helvetin hailea miltä miehet näyttävät, koska en tällä hetkellä deittaa ketään. Mutta jos tapailisin, niin minkä ihmeen takia ottaisin jonkun kaskelotti-kokoisen ja haisevan kun en kerta itsekään sellainen ole? Tiedoksi vaan.


      • N36HKI
        sekop. kirjoitti:

        Ei sinun ole pakko olla malliesimerkki noista määritteistä, koska osalle niistä voi tehdä jotain.

        - voit käydä pesulla ja lopettaa haisemisen
        - syöt vähemmän, varsinkin hiilareita kannattaa vähentää jos on läski
        - vedät ne housut kohdalleen etkä roikota puolitangossa
        - jos olet aivan lihakseton, treenaat sen verran kevyesti että tulee ruista ranteeseen, mutta maltat lopettaa ajoissa ettet tee itsestäsi mitään lihaspelleä

        Noin ensialkuun. Niskalle ei toki mahda mitään, mutta onhan niitä sellaisiakin naisia jotka tykkäävät härkämäisistä miehistä. Eli ei sinun tarvitse itkuun pillahtaa jos et juuri minun ihannemieheni ole vaikka peseytyisitkin.

        Pääasiassa minulle on tietysti yksi helvetin hailea miltä miehet näyttävät, koska en tällä hetkellä deittaa ketään. Mutta jos tapailisin, niin minkä ihmeen takia ottaisin jonkun kaskelotti-kokoisen ja haisevan kun en kerta itsekään sellainen ole? Tiedoksi vaan.

        "Mutta jos tapailisin, niin minkä ihmeen takia ottaisin jonkun kaskelotti-kokoisen ja haisevan kun en kerta itsekään sellainen ole? Tiedoksi vaan."

        Aivan.

        Ongelmana on kaikilla palstoilla se, että naisellisen naisen (kauniit hiukset, hieman meikkiä,kauniit kuteet ja terve vartalo) pitäisi hyväksyä joku jurmukaskelotti jonka sisin on kultaa vaikka kuin olis repsallaan.

        Samalla valitetaan naisten repsahduksista (kun ulkonäöstä ei huolehdita).

        Daah, eikö tässä voisi vähän,vähän,vähän tehdä asialle itse jotain eikä odottaa ihmettä ja katkeroitua muiden maiden miehille/naisille (joista heistäkin vain osa panostaa ulkonäköönsä, ei heistäkään kaikki...).

        Ei ole täydellistä naista tai miestä, on vaan hyviä kohtaamisia ...

        Suomalaisilla on ihan hyvät lähtökohdat (siinä missä muillakin), mutta moneet miehet ei viitsi tai uskalla panostaa ulkonäköönsä. Itsetunto, sisin jne. Itsetuntoa auttaa se että tuntee itsensä viehettäväksi. .... Loppuu se katkera tilitys!


      • Suomi mies
        sekop. kirjoitti:

        Ei sinun ole pakko olla malliesimerkki noista määritteistä, koska osalle niistä voi tehdä jotain.

        - voit käydä pesulla ja lopettaa haisemisen
        - syöt vähemmän, varsinkin hiilareita kannattaa vähentää jos on läski
        - vedät ne housut kohdalleen etkä roikota puolitangossa
        - jos olet aivan lihakseton, treenaat sen verran kevyesti että tulee ruista ranteeseen, mutta maltat lopettaa ajoissa ettet tee itsestäsi mitään lihaspelleä

        Noin ensialkuun. Niskalle ei toki mahda mitään, mutta onhan niitä sellaisiakin naisia jotka tykkäävät härkämäisistä miehistä. Eli ei sinun tarvitse itkuun pillahtaa jos et juuri minun ihannemieheni ole vaikka peseytyisitkin.

        Pääasiassa minulle on tietysti yksi helvetin hailea miltä miehet näyttävät, koska en tällä hetkellä deittaa ketään. Mutta jos tapailisin, niin minkä ihmeen takia ottaisin jonkun kaskelotti-kokoisen ja haisevan kun en kerta itsekään sellainen ole? Tiedoksi vaan.

        SINÄ OLET SE MALLIESIMERKKI.

        Naisesta jota peräänkuulutin tuossa ylemmässä viestissä.
        EN edes SOVI yhteenkään kuvailuusi.

        Sillä ei ole väliä koska heti kun kuulen sinun juttusi niin tiedän että olet säälittävä nainen juttuinesi.
        Samalla kun kuvailet noita ulkoisia olemuksia miehessä jotka sinua yököttävät niin sitä mukaa sinusta tulee sisäisesti juuri niin yököttävä itsestäsi.

        Joku raja pitää olla ja jos rimaa ajatellaan niin sinä et rimaa ylitä paitsi syömällä maata ja ryömimällä sen alta kuin maan mato.


        "Mutta jos tapailisin, niin minkä ihmeen takia ottaisin jonkun kaskelotti-kokoisen ja haisevan kun en kerta itsekään sellainen ole? Tiedoksi vaan. "

        Jos etsit haisevaa kaskelottia niin suosittelen vilkaisemaan omaan jompaan kumpaan päähäsi.
        Jos joku mies sinussa näkee jotain muuta niin täytyy olla jo aikamoisen likinäköinen tai vajaaälyinen.


      • Suomi mies
        N36HKI kirjoitti:

        "Mutta jos tapailisin, niin minkä ihmeen takia ottaisin jonkun kaskelotti-kokoisen ja haisevan kun en kerta itsekään sellainen ole? Tiedoksi vaan."

        Aivan.

        Ongelmana on kaikilla palstoilla se, että naisellisen naisen (kauniit hiukset, hieman meikkiä,kauniit kuteet ja terve vartalo) pitäisi hyväksyä joku jurmukaskelotti jonka sisin on kultaa vaikka kuin olis repsallaan.

        Samalla valitetaan naisten repsahduksista (kun ulkonäöstä ei huolehdita).

        Daah, eikö tässä voisi vähän,vähän,vähän tehdä asialle itse jotain eikä odottaa ihmettä ja katkeroitua muiden maiden miehille/naisille (joista heistäkin vain osa panostaa ulkonäköönsä, ei heistäkään kaikki...).

        Ei ole täydellistä naista tai miestä, on vaan hyviä kohtaamisia ...

        Suomalaisilla on ihan hyvät lähtökohdat (siinä missä muillakin), mutta moneet miehet ei viitsi tai uskalla panostaa ulkonäköönsä. Itsetunto, sisin jne. Itsetuntoa auttaa se että tuntee itsensä viehettäväksi. .... Loppuu se katkera tilitys!

        Voi kuinka loistavaa tekstiä!

        Löpötystä "katkeruudesta" kun tartuin ihmisten tässä tapauksessa naisten pinnallisuuteen.
        Sitten sieltä tulee se naisen toinen lempiasia katkeruuden kanssa eli "itsetunto".

        Onko teillä mitään muita "kiusasanoja" varastossa kuten itsetunto ja katkeruus jolla yritätte saada asiaa miehen ongelmaksi?

        Panostan olemukseeni riittävästi ja itsetunto, itseluottamus ja itsevarmuus on hyvässä kunnossa. Sen takia onkin helppoa sanoa miten pinnallisina ja huono itsetuntoisina pidän suomalaisia naisia jotka esittävät moisia listoja.

        Katsos kun hävettää ihan teidän puolestanne mitä te sisäisesti olette. Mutta ymmärrän että kun katsotte miehissä pintaa niin se varmaan on teille naisille itsessäkin se ratkaiseva juttu joten sisäinen kehitys jää sinne teinivuosiin.

        Sitten jankutetaan sellaista ihmejuttuja kuten "ulkonäköön ihastutaan sisimpään rakastutaan" kuin teinipissikset. Tai oikeammin teinijunttipissikset.
        En vain aiemmin arvannut että kolmekymppiset naiset ovat edelleen samalla ajattelun tasolla.


      • N36HKI
        Suomi mies kirjoitti:

        SINÄ OLET SE MALLIESIMERKKI.

        Naisesta jota peräänkuulutin tuossa ylemmässä viestissä.
        EN edes SOVI yhteenkään kuvailuusi.

        Sillä ei ole väliä koska heti kun kuulen sinun juttusi niin tiedän että olet säälittävä nainen juttuinesi.
        Samalla kun kuvailet noita ulkoisia olemuksia miehessä jotka sinua yököttävät niin sitä mukaa sinusta tulee sisäisesti juuri niin yököttävä itsestäsi.

        Joku raja pitää olla ja jos rimaa ajatellaan niin sinä et rimaa ylitä paitsi syömällä maata ja ryömimällä sen alta kuin maan mato.


        "Mutta jos tapailisin, niin minkä ihmeen takia ottaisin jonkun kaskelotti-kokoisen ja haisevan kun en kerta itsekään sellainen ole? Tiedoksi vaan. "

        Jos etsit haisevaa kaskelottia niin suosittelen vilkaisemaan omaan jompaan kumpaan päähäsi.
        Jos joku mies sinussa näkee jotain muuta niin täytyy olla jo aikamoisen likinäköinen tai vajaaälyinen.

        Jee, ihan parasta tässä ketjussa on, dear Suomi mies, että nyt tilanne on täysin käänteinen siihen mitä muissa ketjuissa (kun miehet joukolla tylyttää naisia- ja naiset reagoi samoin kuin sinä nyt).

        Pahinta täällä tietenkin on se että naiset tuntuu joukolla ottavan enemmän siipeensä näistä miesten laatimista kauneusstandardeista. Siis, vaikka tämä lista on "turha ja tyly", näkyy tässä se, että saa naisetkin ääntä kuuluviin kun kysytään mikä heitä Ei miellytä. Miehet jauhaa samaa joka palstalla :) Täällä ei ole tullut paljoakaan vastinetta naisten listauksille just miehiltä - hiljaista alistumista?

        Eli, olet varmasti vaan herkkänahkainen ja sinun ei tarvitse olla huolissasi viehettävyydestäsi (ulkoiset ja/tai henkiset avut). Hyvä niin. Ryhdyt vaan suoraan hyökkäykseen nopeasti ja luet hieman selektiivisesti (ja otat yleistyksiä itseesi) ja samalla tylytät rutiininomaisesti. Sopiihan se jos sen hyväksi katsot, onko se sitä sinun sisintä mitä tuot esiin?

        Ei täällä Sinua arvostella, eikä Sinun tarvitse miellyttää jokaisen naisen jokaista kriteeriä. Et ihan rauhassa vaan, Suomi mies! Tämä nyt oli vaan sitä samaa päättömyyttä mistä naiset saa nauttia Joka Viestiketjussa :D

        Tämä (tyly, pinnallinen, itsetunnoton, kehittymätön ja miesten ihmisoikeuksia halvoilla bilepiikkareilla polkeva perusjärkkysuominainen jolla on suuret luulot itsestään) lähtee nyt lenkille.

        Buhahhahhahaa (loistoviihteelle saa nauraa!)


      • sekop.
        Suomi mies kirjoitti:

        SINÄ OLET SE MALLIESIMERKKI.

        Naisesta jota peräänkuulutin tuossa ylemmässä viestissä.
        EN edes SOVI yhteenkään kuvailuusi.

        Sillä ei ole väliä koska heti kun kuulen sinun juttusi niin tiedän että olet säälittävä nainen juttuinesi.
        Samalla kun kuvailet noita ulkoisia olemuksia miehessä jotka sinua yököttävät niin sitä mukaa sinusta tulee sisäisesti juuri niin yököttävä itsestäsi.

        Joku raja pitää olla ja jos rimaa ajatellaan niin sinä et rimaa ylitä paitsi syömällä maata ja ryömimällä sen alta kuin maan mato.


        "Mutta jos tapailisin, niin minkä ihmeen takia ottaisin jonkun kaskelotti-kokoisen ja haisevan kun en kerta itsekään sellainen ole? Tiedoksi vaan. "

        Jos etsit haisevaa kaskelottia niin suosittelen vilkaisemaan omaan jompaan kumpaan päähäsi.
        Jos joku mies sinussa näkee jotain muuta niin täytyy olla jo aikamoisen likinäköinen tai vajaaälyinen.

        Ahaa, eli jos ei pidä haisevista miehistä niin itse välittömästi muuttuu haisevaksi naiseksi? Lyömätön logiikka. Enkä edes puhunut miesten jommasta kummasta päästä, vaan koko kehosta. Ei ole minun asiani selvittää että mikä se niissä sisimmältään kultaisissa(?) reppanoissa oikein haisee, kun se voi olla mikä vaan kun jostain syystä on vesiallergia.

        Tässä ketjussa kysyttiin mistä naiset eivät pidä. Jos se sinua jotenkin rassaa että naisilla on niin mieltymyksiä kuin inhojakin, niin ilmeisesti haluat elää maailmassa jossa naisten on pakko sietää mieheltä mitä tahansa.

        Kyllähän minä sen arvasin että mitä alat väittämään, mutta piti vain kokeilla että oletko tosiaan niin idiootti että jatkatkin vielä. Tästä eteenpäin jokainen haukku ja haistattelu laskee pointsejasi kerta kerralta alemmas.

        Ja eiköhän se ole niin päin että jos nainen on niin "pinnallinen" että hän kehtaa edellyttää miehiltä edes vähäisimpiä perusjuttuja, niin naisella ei ole suinkaan huono itsetunto vaan ihan hyvä. Omastani en mene takeisiin, mutta sellaista miestä en ala deittaamaan jonka seurassa uhkaa tulla oksennus.

        Ja jos et sinä itse haise niin mitäs sitten itkua väännät. :)


      • Suomi mies
        sekop. kirjoitti:

        Ahaa, eli jos ei pidä haisevista miehistä niin itse välittömästi muuttuu haisevaksi naiseksi? Lyömätön logiikka. Enkä edes puhunut miesten jommasta kummasta päästä, vaan koko kehosta. Ei ole minun asiani selvittää että mikä se niissä sisimmältään kultaisissa(?) reppanoissa oikein haisee, kun se voi olla mikä vaan kun jostain syystä on vesiallergia.

        Tässä ketjussa kysyttiin mistä naiset eivät pidä. Jos se sinua jotenkin rassaa että naisilla on niin mieltymyksiä kuin inhojakin, niin ilmeisesti haluat elää maailmassa jossa naisten on pakko sietää mieheltä mitä tahansa.

        Kyllähän minä sen arvasin että mitä alat väittämään, mutta piti vain kokeilla että oletko tosiaan niin idiootti että jatkatkin vielä. Tästä eteenpäin jokainen haukku ja haistattelu laskee pointsejasi kerta kerralta alemmas.

        Ja eiköhän se ole niin päin että jos nainen on niin "pinnallinen" että hän kehtaa edellyttää miehiltä edes vähäisimpiä perusjuttuja, niin naisella ei ole suinkaan huono itsetunto vaan ihan hyvä. Omastani en mene takeisiin, mutta sellaista miestä en ala deittaamaan jonka seurassa uhkaa tulla oksennus.

        Ja jos et sinä itse haise niin mitäs sitten itkua väännät. :)

        Tämä mikään pointsikisa ole.

        Olet vittupää joka tuli juuri todistettua. Ei siinä muuta.

        Minulla ei itkut tule, sinulla voi tullakin.

        Mitäs arvelet miltä miehistä tuntee kun he sinua painavat? Heitä OKSETTAA. ;)


      • sekop.
        Suomi mies kirjoitti:

        Tämä mikään pointsikisa ole.

        Olet vittupää joka tuli juuri todistettua. Ei siinä muuta.

        Minulla ei itkut tule, sinulla voi tullakin.

        Mitäs arvelet miltä miehistä tuntee kun he sinua painavat? Heitä OKSETTAA. ;)

        Jotenkin kauhean vaikeaa sinulle ymmärtää että tämä ketju ei alunperinkään ole kohdistunut JUURI SINUUN, mutta teit tästä henkilökohtaisen ongelmasi kun aloit täällä rähjäämään. Oletettavaa nyt sitten on että sinulla on juuri noita ominaisuuksia mitä on käyty läpi, ehkä jopa niitä joita itse mainitsin. En todellakaan arvannut että joku jossakin omistaisi ne kaikki. Mutta kaiken näkee ennen kuin silmät päästä putoo.

        Samanlaisia idiootteja kuin sinä on tietysti tässä ketjussa vieraillut muitakin, ellet sitten itse ole yksinäsi rämpyttänyt kaikkia niitä miinuksia mitä aloitus on saanut. Olisi lohdullista toki ajatella että olet ainoa tapaus jossa on kaikki luetellut huonot ominaisuudet.

        Luultavasti olet myös lisäksi sitä tyyppiä joka tykkää haastaa riitaa miesten kanssa kiskalla että pääsee lähikontaktiin heidän kanssaan. Ehkäpä olet vähän homokin, kun tulet ketjuun naukumaan kun tässä luetellaan miesten (MIESTEN, ei siis alunperin JUURI SINUN) epämiellyttäviä ominaisuuksia. Jos olet noin lääpälläsi omaan sukupuoleesi että pitää ottaa näin henk.koht. tämä ketju niin aika todennäköisesti taidat olla homo.

        Kiukkuiset piilohomot ovat rasittavaa sakkia. Minä en ainakaan suostuisi jotain rähjäävää haisevaa kusipäätä katselemaankaan, tai varsinkaan turpaani ottamaan sen vuoksi että tyyppi on oikeasti miehiin lääpällään eikä kehtaa myöntää sitä edes itselleen. Mene siitä homoilemaan niin jää se akkamainen jäkättäminen sinun osaltasi vähemmälle. :) Eikä sinun puntissasi pullota yhtään sen enempää vaikka käyttäisit kaikki tietämäsi solvaukset, vai pullottaako...? Kaikki ne 5 cm?


      • Suomi mies
        sekop. kirjoitti:

        Jotenkin kauhean vaikeaa sinulle ymmärtää että tämä ketju ei alunperinkään ole kohdistunut JUURI SINUUN, mutta teit tästä henkilökohtaisen ongelmasi kun aloit täällä rähjäämään. Oletettavaa nyt sitten on että sinulla on juuri noita ominaisuuksia mitä on käyty läpi, ehkä jopa niitä joita itse mainitsin. En todellakaan arvannut että joku jossakin omistaisi ne kaikki. Mutta kaiken näkee ennen kuin silmät päästä putoo.

        Samanlaisia idiootteja kuin sinä on tietysti tässä ketjussa vieraillut muitakin, ellet sitten itse ole yksinäsi rämpyttänyt kaikkia niitä miinuksia mitä aloitus on saanut. Olisi lohdullista toki ajatella että olet ainoa tapaus jossa on kaikki luetellut huonot ominaisuudet.

        Luultavasti olet myös lisäksi sitä tyyppiä joka tykkää haastaa riitaa miesten kanssa kiskalla että pääsee lähikontaktiin heidän kanssaan. Ehkäpä olet vähän homokin, kun tulet ketjuun naukumaan kun tässä luetellaan miesten (MIESTEN, ei siis alunperin JUURI SINUN) epämiellyttäviä ominaisuuksia. Jos olet noin lääpälläsi omaan sukupuoleesi että pitää ottaa näin henk.koht. tämä ketju niin aika todennäköisesti taidat olla homo.

        Kiukkuiset piilohomot ovat rasittavaa sakkia. Minä en ainakaan suostuisi jotain rähjäävää haisevaa kusipäätä katselemaankaan, tai varsinkaan turpaani ottamaan sen vuoksi että tyyppi on oikeasti miehiin lääpällään eikä kehtaa myöntää sitä edes itselleen. Mene siitä homoilemaan niin jää se akkamainen jäkättäminen sinun osaltasi vähemmälle. :) Eikä sinun puntissasi pullota yhtään sen enempää vaikka käyttäisit kaikki tietämäsi solvaukset, vai pullottaako...? Kaikki ne 5 cm?

        Voi voi. Nyt se haukkuu "piilohomoksi". :D

        "Akkamainen jäkättäminen". Nyt siis jo alat solvata omaa sukupuoltasi. VAU.

        Mitähä seuraavaksi?

        Sori, mutta sinun kanssa kyllä ei todellakaan pullota vaan alkaa kutistua 5millimetriseksi oma kalu kun ajattelee moista akkaa ja mahdollisuutta että olisi moisen kanssa lähemmissä tekemisissä. Jo ajatus saa ihan veteläksi ja toisaalta siihen tarvittaisiin ehkä pesäpallomailaa viinipulloa joka tapauksessa että sinua tarpeeksi kutkuttaisi.

        Mutta ymmärrän että idiootille on vaikea selittää että vaikkei suurin osa ketjun jutuista kosketa minua millään tavalla antaa äärimmäisen epämiellyttävän kuvan teistä naisista itsestään.

        Minun ei tarvitse haastaa riitaa ja joskus on parempi pitää turpansa kiinni. Mutta kaltaisellesi junttipissikselle (jo pukeutumis- ja kirjoitustyylis paljastaa sen) niin sinulle laitan mielelläni puurot suuhun (kuvaannollisesti koska mannapuurothan sinä nielaiset joltakulta toiselta ihan kiltisti konkreettisesti).

        Minä kerroin vain totuuden sinusta ja sinun ajatuksista. Älä ota noin kovia paineita jos ne osuvat noin hyvin kohdalleen.

        Oikeasti, olin pudota tuolilta tuon homo-kommentin myötä. Missä sinä olet? Yläasteella siellä niiden muiden röökia vetävien saapasmirrien kanssa kommentoiden ohikulkevia "jäbiä ja poitsuja". Vai amiksessa?

        Mistä teidät hoitolaitoksesta tai lähiöpubiste teidät on rullattu oikein tähän ketjuun?


      • sekop.
        Suomi mies kirjoitti:

        Voi voi. Nyt se haukkuu "piilohomoksi". :D

        "Akkamainen jäkättäminen". Nyt siis jo alat solvata omaa sukupuoltasi. VAU.

        Mitähä seuraavaksi?

        Sori, mutta sinun kanssa kyllä ei todellakaan pullota vaan alkaa kutistua 5millimetriseksi oma kalu kun ajattelee moista akkaa ja mahdollisuutta että olisi moisen kanssa lähemmissä tekemisissä. Jo ajatus saa ihan veteläksi ja toisaalta siihen tarvittaisiin ehkä pesäpallomailaa viinipulloa joka tapauksessa että sinua tarpeeksi kutkuttaisi.

        Mutta ymmärrän että idiootille on vaikea selittää että vaikkei suurin osa ketjun jutuista kosketa minua millään tavalla antaa äärimmäisen epämiellyttävän kuvan teistä naisista itsestään.

        Minun ei tarvitse haastaa riitaa ja joskus on parempi pitää turpansa kiinni. Mutta kaltaisellesi junttipissikselle (jo pukeutumis- ja kirjoitustyylis paljastaa sen) niin sinulle laitan mielelläni puurot suuhun (kuvaannollisesti koska mannapuurothan sinä nielaiset joltakulta toiselta ihan kiltisti konkreettisesti).

        Minä kerroin vain totuuden sinusta ja sinun ajatuksista. Älä ota noin kovia paineita jos ne osuvat noin hyvin kohdalleen.

        Oikeasti, olin pudota tuolilta tuon homo-kommentin myötä. Missä sinä olet? Yläasteella siellä niiden muiden röökia vetävien saapasmirrien kanssa kommentoiden ohikulkevia "jäbiä ja poitsuja". Vai amiksessa?

        Mistä teidät hoitolaitoksesta tai lähiöpubiste teidät on rullattu oikein tähän ketjuun?

        Koska lopetit vaimosi hakkaamisen?

        Kysymys joka ensimmäiseksi tuli mieleen. Ehkä haluat verestää vanhoja muistoja etsimällä jonkun uuden uhrin. Mutta koska konkreettisesta väkivallasta tulee niin ikäviä jälkiseuraamuksia, parempi onkin lähinnä tyytyä vihjailemaan pesäpallomailan heilahtamisesta netissä jonkun soveliaan vastapuolen kanssa, kun tulee sellainen tunne että on taas tarvis päästä jatkamaan Pyhän Vihaisen Miehen saagaansa.

        Teikäläisiä on netti täys, 13 mahtuu tusinaan ja loput vinkuvat eteisessä vuoroaan päästä vittuilemaan.

        Oletko oikeasti homo? En tiedä. Kai siihen ainoa oikea vastaus on että

        http://kilo.naurunappula.com/nn/0/295/059/450485.jpg

        Amikset, yläasteet, pissikset, hoitolaitokset ja muut ovat niin väsynyttä kamaa etteivät oikein yllä homojuttuja korkeammalle. Koetapas nyt vähän pinnistää niin ehkä irtoaa jotain ihan uutta matskua?


      • sekop.
        Suomi mies kirjoitti:

        Voi voi. Nyt se haukkuu "piilohomoksi". :D

        "Akkamainen jäkättäminen". Nyt siis jo alat solvata omaa sukupuoltasi. VAU.

        Mitähä seuraavaksi?

        Sori, mutta sinun kanssa kyllä ei todellakaan pullota vaan alkaa kutistua 5millimetriseksi oma kalu kun ajattelee moista akkaa ja mahdollisuutta että olisi moisen kanssa lähemmissä tekemisissä. Jo ajatus saa ihan veteläksi ja toisaalta siihen tarvittaisiin ehkä pesäpallomailaa viinipulloa joka tapauksessa että sinua tarpeeksi kutkuttaisi.

        Mutta ymmärrän että idiootille on vaikea selittää että vaikkei suurin osa ketjun jutuista kosketa minua millään tavalla antaa äärimmäisen epämiellyttävän kuvan teistä naisista itsestään.

        Minun ei tarvitse haastaa riitaa ja joskus on parempi pitää turpansa kiinni. Mutta kaltaisellesi junttipissikselle (jo pukeutumis- ja kirjoitustyylis paljastaa sen) niin sinulle laitan mielelläni puurot suuhun (kuvaannollisesti koska mannapuurothan sinä nielaiset joltakulta toiselta ihan kiltisti konkreettisesti).

        Minä kerroin vain totuuden sinusta ja sinun ajatuksista. Älä ota noin kovia paineita jos ne osuvat noin hyvin kohdalleen.

        Oikeasti, olin pudota tuolilta tuon homo-kommentin myötä. Missä sinä olet? Yläasteella siellä niiden muiden röökia vetävien saapasmirrien kanssa kommentoiden ohikulkevia "jäbiä ja poitsuja". Vai amiksessa?

        Mistä teidät hoitolaitoksesta tai lähiöpubiste teidät on rullattu oikein tähän ketjuun?

        Silloin kun on ketju jossa naiset (ja homomiehet?) miettivät keskenään miesten ällöttävimpiä ominaisuuksia, ei miehen kannata tunkea sekaan valittamaan että ei noin saa sanoa eikä ajatella. Tietenkään kukaan ei kokoajan mieti vain ihmisten huonoja puolia, tai sittenhän kannattaisi viettää koko loppuelämänsä yksinään jos ei näe ihmisissä mitään hyvää.

        Jos olisi ketju jossa miehet miettivät naisten huonoimpia ominaisuuksia, tai vaikka ilkkuvat taas kerran perseiden ja tissien kokoja, niin miksi siihen pitäisi naisen mennä väliin itkua vääntämään? Jotta saa väkisinkin päivänsä pilalle vai?

        Eli siis järkeä voi kyllä käyttää että minne menee lukemaan ja mitä kirjoittamaan. Tuossa taaempana alkoi niin vituttaa kun tuo yksi tyyppi tuntuu edellyttävän että jonninjoutavissa nettiketjuissakin naisten pitäisi olla jatkuvasti valmiita nuolemaan miesten perseitä eli pelkästään ylistämään ja palvomaan ja palvelemaan, että teki mieli sanoa vielä yhtä ja toistakin, mutta koska nyt tyyppi viisastui ja häipyi, niin minäkin sitten tähän vain jälkeenpäin heitin tällaisen viisaamman mietelmän ja oiskohan tämä sitten tässä. ;)


    • nfevke

      Mulla ei miesten kohdalla ole tiettyä tyyppiä johon erityisesti kiinnostuisin, mutta miehet joita en voi kuvitella itselleni ovat nämä wannabe coolit. mun mielestä ei ole yhtään seksikästä miehessä jos hiukset ovat kunnon vaha-/geelikerroksen peitossa ja väri kaukana luonnollisesta (näen näitä luonnostaan vaaleita suomipoikia mustaksi hiukset värjättyinä eikä silmää miellytä ollenkaan). Itseruskettavat ja solariumit ovat niiiin out, jos multa yhtään kysytään. Sitten on vielä tämä ollako muodikas vai suomalaisella tavalla muodikas... Monet ukot (varsinkin täälläpäin missä asun) yrittävät pukeutua muodikkaasti, valitettavasti lopputulos on enemmän amismeininkiä. En luokittele näitä metroseksuaaleiksi, koska pidän miehistä jotka pitävät huolta itsestään ja ulkonäöstään, nämä ovat vain jotain semmoista mistä mulle iskee ahdistus jos vaikka tullaan iskemään.
      Luonnollisuus on vain se mikä iskee ja oikeasti tyylikkäät miehet, joista kuitenkin erottaa että ovat miehiä. Näiden kaiken takana on kuitenkin se hyvinvointi niin kehossa kuin mielessä, eikä huonoa sellaista pystyhiuksilla peitetä.
      tässä taisi olla kyse ulkomuodosta, vai?? luonnehan on sitten asia erikseen :)

      • nfevke

        unohdin.. lisään vielä tuohon että totta kai lihaksikkaat miehet ja pitkät kiinnostavat minua enemmän (olen pitkä ja tarvitsen kunnon miehen rinnalle), joten luuviulujen on turha mua tulla iskee, haluan tuntea oloni turvalliseksi miehen rinnalla.


      • nfevke
        nfevke kirjoitti:

        unohdin.. lisään vielä tuohon että totta kai lihaksikkaat miehet ja pitkät kiinnostavat minua enemmän (olen pitkä ja tarvitsen kunnon miehen rinnalle), joten luuviulujen on turha mua tulla iskee, haluan tuntea oloni turvalliseksi miehen rinnalla.

        ja vielä pitää korjata... kun puhutaan tyylikkästä niin onks se niin et aina pitää olla vimpan päälle vai miten?! mulle riittää et mies osaa pukeutua oikein tilanteen mukaan.. olkoon vaikka kuinka renttureiska, mutta se että älyää itse milloin tulee enemmän panostaa pukeutumiseen.


      • Liesel10
        nfevke kirjoitti:

        ja vielä pitää korjata... kun puhutaan tyylikkästä niin onks se niin et aina pitää olla vimpan päälle vai miten?! mulle riittää et mies osaa pukeutua oikein tilanteen mukaan.. olkoon vaikka kuinka renttureiska, mutta se että älyää itse milloin tulee enemmän panostaa pukeutumiseen.

        Mun turn off lista on
        - kusimato ruumiinrakenne
        - olemattomat käsivarret
        - pahasti pakeneva hiusraja
        - runsas karvoitus
        - pallomaha
        - rasvainen iho
        - huonot hampaat
        - alimittainen kalu
        - kimeä ääni

        Itsessäni miehiä varmasti etoo
        - selluliitti
        - raskausarvet
        - huonot hampaat
        - huono iho

        tasapuolisuuden vuoksi =)


    • karvaton kiitos

      karvainen mies, varsinkin jos selkä . Yök.

    • bana--

      - likaisen näköiset hiukset
      - jos käyttää liikaa hiusgeeliä
      - lihava
      - liian luikku
      - liian pitkä (~yli 190cm)
      - liian lyhyt (alle 168cm)
      - paha akne
      - jos on tosi karvainen
      - läskiperse
      - manboobsit
      - possunokka

      ei tuu muuta just mieleen, noi on ehkäpä ne pahimmat

    • oh la la

      Mä en edes keksi näin yököttäviä asioita mitä jotkut ovat tänne luetelleet :D Aika kauheitakin miehiä on sitten vissiin Suomessa...

      En ole hirveän pinnallinen ihminen ja olen huomannut, että saatan ihastua hyvinkin erilaisiin miehiin. Eikä oikeastaan kannata yhden piirteen perusteella alkaa valikoimaan, vaan kokonaisuus ratkaisee onko mies minun silmääni miellyttävä.

      Tässäpä näitä, pahimmasta lievempiin lueteltuna:

      - ehdoton turn-off on miehen itsekeskeisyys ja sellaiset show-miehen elkeet. kaikenasteinen kusipäisyys aiheuttaa minussa välittömän yökötysreaktion, oli ulkonäkö sitten mitä tahansa.
      - junttiasenne (tyhmyys, sivistymättömyys, ennakkoluuloisuus)
      - ei suhtaudu mihinkään intohimoisesti eikä omaa sen kummempia kiinnostuksen kohteita, on tyytyväinen siihen että käy töissä, kattoo bb:tä ja nukkuu ja syö.
      - lapsellinen huumorintaju
      - kiiltokuvapoikamaisuus (liian "nätit" ja trendipelletyyliin laitetut miehet)
      - velton oloinen kroppa. saa miehessä olla rasvaakin, mutta sellainen sohvaperunamainen vetelyys ja kaljamaha kyllä yököttävät
      - liian isot ja erottuvat lihakset. sellainen pumpatun näköinen ei ole hyvä, rehellisessä työssä saadut lihakset on nam!
      - leveä pottunenä
      - pienet siansilmät
      - muodottomat posket, eli siis mieluummin korkeat poskipäät
      - luisut tai kapeat hartiat
      - piipittävä tai muuten outo ääni
      - alle 180cm pituus ei varsinaisesti sytytä, mutta kokonaisuus ratkaisee
      - vaaleat hiukset. siis jostain syystä vaaleat miehet ei vaan ole seksittäitä.
      - farkut. erittäin epäseksikäs vaatekappale niin miehillä kuin naisilla. ja muutenkin se perus farkut ja t-paita -tyyli on tylsää, klassinen tyyli tai sitten jotkin persoonallisemmat tyylit näyttää paremmilta.
      - tietty epäsiisteys ja totaalisen tyylitajuton pukeutuminen yms. ovat turn-offeja, mutta sehän nyt pitäisi olla itsestäänselvää

      mutta hittoakos näillä on väliä, löysin jo täydellisen miehen.

      • Lereau

        En ymmärrä mikä silmälaseissa on niin Turn Off? Phyh! Riippuu tietenkin millaisista laseista on kyse. Jos miehellä on tyylikkäät ja hänen kasvoihinsa sopivat lasit niin sehän on vain plussaa! Turn ON for me! ;)
        Mutta tatuoinneista, rasvaleteistä, Hevareista, uber-bodaajista ja liian ylipainoisista olen aivan samaa mieltä.


      • :D
        Lereau kirjoitti:

        En ymmärrä mikä silmälaseissa on niin Turn Off? Phyh! Riippuu tietenkin millaisista laseista on kyse. Jos miehellä on tyylikkäät ja hänen kasvoihinsa sopivat lasit niin sehän on vain plussaa! Turn ON for me! ;)
        Mutta tatuoinneista, rasvaleteistä, Hevareista, uber-bodaajista ja liian ylipainoisista olen aivan samaa mieltä.

        että:" virtsalle haisevat".
        Kysyisin, mistä te edes löydätte sellaisia?
        : D


      • 56556
        :D kirjoitti:

        että:" virtsalle haisevat".
        Kysyisin, mistä te edes löydätte sellaisia?
        : D

        AHAHAAA. hyv'ä pointti.


    • --------------------

      Olen itse yli 170 cm pitkä laiheliini. Ihan kaunis, mutten mikään kaunotar. Kamalinta - ja aivan uskomatonta - oli eräs viime syksyinen iskuyritys. Lyhyt (n. 165 cm?) ja lihava (kaksoisleuka ja sellainen en-ole-päivääkään-urheillut-ja-rakastan-mäktonaatsia-vartalotyyppi) miekkonen tuli kyselemään juovuspäissään eräissä opiskelijabileissä, olenko vailla seuraa! Mitä hänellä oikein liikkui päässä! Korkokengillä olin häntä ainakin päätä pidempi! Siis tiivistettynä turn offit:

      - läski ja löysä vartalo
      - minua huomattavasti lyhyempi
      - humalatila

      Muita lisäyksiä:
      - mammanpoikuus
      - junttius (puutteelliset käytöstavat ja huono pukeutumistyyli)
      - huono hygienia
      - viikset
      - pitkät hiukset
      - selkäreppu (oli pakko lisätä !)
      - tatuoinnit ja lävistykset
      - laiskuus, eli tyyppi ei opiskele eikä käy töissä

      • ehkä näin

        "Kamalinta - ja aivan uskomatonta - oli eräs viime syksyinen iskuyritys. Lyhyt (n. 165 cm?) ja lihava (kaksoisleuka ja sellainen en-ole-päivääkään-urheillut-ja-rakastan-mäktonaatsia-vartalotyyppi) miekkonen tuli kyselemään juovuspäissään eräissä opiskelijabileissä, olenko vailla seuraa! Mitä hänellä oikein liikkui päässä!"

        Ehkäpä hän oli liikenteessä asenteella "Aina kannattaa yrittää".


    • laihaluikku

      -pappamaisuus nuorella iällä
      -pistävä hiki
      -kuiva iho

    • lillerlaller

      Ei sillä niin väliä onko hoikka vai tukeva, mutta jos yleisilme on ku "pystyyn nöstettu räkä" niin se on aika yäk.. Enkä tarkoita lihaksia, vaan todellakin sellaista yleisilmettä ja liikkeitä. Käsiä roikotetaan ranteet köysänä, liikuminen on löysää, laiskan näköistä, suu roikkuu aina vähän auki jne...

      • Piukuli

        Ehdottomat turn offit miehessä OMALLA kohdallani (jollain toisella voi olla toisenlaiset kriteerit):

        -Päivittäiset epäterveelliset elämäntavat (aamupalaksi pizzaa, lounaaksi mäkkiin, illaksi kebabia)
        -Huono hygienia (normaaliin hygieniasta huolehtimiseen kuuluu mielestäni päivittäinen suihku, hampaiden pesu 2 kertaa päivässä, puhtaat sukat ja alushousut joka päivä ja muutkin vaatteet pyykkiin tarpeeksi usein)
        -Ylipaino nuorella miehellä ja huono terveydentila (jos veriarvot näyttävät jo 30-vuotiaana hurjia lukemia ja lääkäri toteaa rasvamaksan ei oikeasti hyvin mene)
        -Lyhyys (pitkänä naisena haluan pitkän miehen)
        -Viikset ovat epämiellyttävät


      • <3
        Piukuli kirjoitti:

        Ehdottomat turn offit miehessä OMALLA kohdallani (jollain toisella voi olla toisenlaiset kriteerit):

        -Päivittäiset epäterveelliset elämäntavat (aamupalaksi pizzaa, lounaaksi mäkkiin, illaksi kebabia)
        -Huono hygienia (normaaliin hygieniasta huolehtimiseen kuuluu mielestäni päivittäinen suihku, hampaiden pesu 2 kertaa päivässä, puhtaat sukat ja alushousut joka päivä ja muutkin vaatteet pyykkiin tarpeeksi usein)
        -Ylipaino nuorella miehellä ja huono terveydentila (jos veriarvot näyttävät jo 30-vuotiaana hurjia lukemia ja lääkäri toteaa rasvamaksan ei oikeasti hyvin mene)
        -Lyhyys (pitkänä naisena haluan pitkän miehen)
        -Viikset ovat epämiellyttävät

        NOh, pakko niistä naisistakin sanoa...
        pakko olla minimissää c-kupit
        hyvän hajunen hajuvesi
        minihameet ja hyvin pukeutuva.
        muodot muutenkin kohdallaan.
        ei oo itteään täynnä (niinku kaikki edelliset kriteerit täyttävän aina tuntuu olevan, haha, mulkut!)
        nojoo... pyrin vaan sanoo et saa jokainen unelmoida mistä ikinä haluu mut meneekse oikeesti tää elämä niin.. pelkillä haaveilla?


    • omansa löytänyt

      -lapsellinen uhoaminen ja apinakäyttäytyminen yleensä
      -puhumattomuus eli jurrius
      -hintelyys
      -liika laittautuminen
      -partaveden löyhkä
      -liika järjellisyys, sovinnaisuus siis liika korrektius
      -pukumiehet!!!

      Terveisin,
      siisti, koulutettu, mutta käytännöllinen blondimus -75

    • female26

      Numero yksi: Paha haju
      Numero kaksi: rasismi, pikkusieluisuus, mustasukkaisuus ja empatian puute

      • Mr. Razzist

        Mukavaa, että numerosi menivät tuossa järjestyksessä. Itse olen rasisti, mutta tuoksun Calvin Kleinille. On vai off?


      • jdtrsdjdrrjhn
        Mr. Razzist kirjoitti:

        Mukavaa, että numerosi menivät tuossa järjestyksessä. Itse olen rasisti, mutta tuoksun Calvin Kleinille. On vai off?

        hulluja on kaikki sukupuoleen katsomatta. moni pakkaus pääältä kaunis silti sisällötön. suomalainen nainen, katso itseäsi peilistä ja mieti miksi minun pitää saada se rikas, lapseton, hyvältä haiseva kultturelli hyvät käytöstavat omaava anodisruumiin omaava maailmankansalainen. ja sitten mieti miksi hän olisi minusta kiinnostunut. sitten vasta rupea miettimään teppotavis tennarin kuluttajan turn offeja. tosi asia yksinkertaisesti on se että luultavimmin tavallista tohvelin kuluttajaa tuskin edes kiinnostaa teidän kaltaisten nirppanokkien kanssa vehtaaminen yhtä yötä kauempaa:)


    • unelmoidessa

      - Likainen ja haisee likaiselta
      - Omia hiuksiani pidemmät hiukset
      - Viikset, mutta parran kanssa käy
      - Käytöstapojen puute
      - Vaatteiden merkillä ei ole väliä, mutta jos vaatteet on todella epäsiistit
      - Umpituitelissa oleva mies, joka kuvittelee olevansa vastustamaton ja samalla valuu kuola leukoja pitkin
      - Ei ole omia ajatuksia
      - Liika itsevarmuus

      Siinä muutamia... Minusta mies saa olla mitä on, kunhan vain on sitä kunnialla ja vaivautuu peseytymään.
      Onneksi aika moni kuitenkin tekee niin..

    • 40+ <3

      Niin huomaa ettei kukaan tiedä lopuksi mitä ne ees haluaa
      ja vaikka jollain olisikin yhtenevät mies ihnateet niin itseäni en muuttaisi
      kenenkään ihmisen miehen tahi naisen vuoksi, mutta mennään leikin varjolla ja vastattaan
      alkuperäiseen kysymykseen:

      -läskit

      (Läskit ihmiset kuvottavat aina, tosin koska olen itse työllä ja salilla saanut nykyisen muotoni
      niin en pidä läskeistä ihmistä kummassakaan sukupuolessa. Ylipäätään läskit ihmiset eivät arvosta elämää joskus tuntuu, ettei läskit ihmiset arvosta mitään. Ylipäätään läski on väliinpitämätön vähän kaikelle mies voi olla iso ja harteikas tai pieni... mutta läski on läski)

      -Pitkät hiukset

      (Muotia tai ei ,lyhyet hiuset olivat ne sitten miehellä tai naiselle ovat käytännölliset,
      mutta pitkät miehellä... Ne vaan ovat kuvottavat. En ainkaan itse voisi kuvitella
      tekeväni mitään pitkätukkaisen miehen kanssa.

      -Lävistykset

      (Joo no korvissa jos niissäkään voi olla, mutta noin muuten ne ovat syvältä.
      Mielumin löydän miehen navasta mutterin kuin timantin.

      -Huono iho

      (Tässä ajan takaa hoitamatonta ihoa)

      -Likaisuus

      (En tiedä mistä liekkimajasta näitä miehiä skannaatte, mutta
      kyllä se on minimissään se 2 suihkua per päivä (jos ei jossain tehtaassa oo)
      ja samassa käytämme hammasharjaa. )

      -Tupakointi

      (Menee samaan kastiin kuin läskit ihan siisti homma jos otan jokun
      alle 30:pisen miehen, mutta sen jälkeen voi siihen natsaan
      ja piippuun kusta)

      -Juominen

      (Oli sitten muija tai äijä jos sitä itsetuntoa ja elämää pitää
      korjailla viinalla niin juo sitten yksinään ei siinä mitään jos juo pontikkaa,viiniä kaljaa,
      mutta jos sitä on kori kerrallaan juotava joka ainnoa viikonloppu niin terve.
      Sama tosin koskee naisiakin jos viikolla on ylipäätään juotava tai edes joka
      toinen vk-loppu varsinkaan suhteessa olessaan niin unohda)

      -Tatuoinnit

      (Jos olen selvinnyt tähän ikään ilman tatuointia voin vaatia sitä myös mieheltä
      ei ole olemasa siistiä upeeta tai hienoa tatuointia. Jos ei sitten ole 20 vuotta ollut merillä
      vuosina 1920-1960. Sekin on luvuissani yksi sellainen heikon luonteen ja huonon itsetunnon
      piirre ihmisessä. Naisissa tuo kuvottaa yhtä paljon. Eri asia jos jollain on joku teema tatuointi
      jossa itse on ollut mukana ja pelekää sen unohtavansa.
      Tällainen tatuointi on ok... Kuten "titanic 1912".)

      -Vaatteet

      (Miehellä on aina plussaa jos se on muistanut pukea...
      Mutta paskaset vaatteet on samassa sarjasa kuin
      suihku. Samalla vaivalla kun harjaa hampaat... vaihtaa vaatteet!
      Vain spurgulla voi olla paskaset vaatteet se on ihan sama mitä vaatteita sillä sit
      on päällä, onko muotia vai ei...Reikiä tahi ei kuhan ne on puhtaat.)

      -Leijona

      (Joo no jos mies on pimeimmästä hämeestä sil voi olla kalju suomileijona koru ja
      american-history x / Nortton parta... Tosin en noihin klaani ihmisiin koe oikein viehetystä
      ylipäätään kultaketju jossa lukee pera on vähän jäätävä kokemus.)

      Ja lopuksi.

      Noin muuten luetellut ominaisuudet näyttävät olevan samaa luokaa kuin
      kultaharkkojen omistaminen Titanicilla.
      Joku miehen kulli on se ja sama kun se on sisällä se on sisällä eikä sen koolla tai
      muodolla ole kilin vitun vertaa merkitystä kyllä se on kyntäjästä kiinni
      ja määrä korvaa laadun aina lopuksi... Mitä enemmän tulee vuosia mittariin suhteella.
      Kaikki muukin sanotut on pitkälti aika turhaa koska en kärsi huonosta itsetunnosta
      ei minun mieheni tule edustaa millään tavalla minua.
      Otan miehen omaksi ilokseni ja edustan itseitseäni.
      Parempi vaan kun pitää turpansa kiinni ja kuuntelee sujuvasti.

      MEGA miinus:

      Penkkiurheilu jos teevestä ei muuta tule niin tv-kiinni
      nelonen-sport parodia mainos tuo mielestäni kaikki pahimmat
      miehen viat esille jossa mukana myös ulkonäkö.

      pssss:rtävänsä

      Ja ymmärrän, että monilla naisilla on toiset ihanteet...
      Ikä tosin tekee tehtävänsä, rimaa ei tule pudottaa...
      Mutta jos se on taivaassa omaa tyttönimensä myös 40:pisenä =D
      Mul on näitä ystäviä vieläkin..ja vaikka ne oppikoulussa cool niin eipä oo enään =D

      Mistä tuli vielä mieleen:

      Joku sanoi, ettei tisseihin voi vaikuttaa ja kullissa ei ole nivelsidettä??
      Molemmat fail. Naisella on rintalihakset ja vaikka kolme lasta olisikin niin
      ei se tarkoita, että tarvii sen lapsen antaa syödä niitä nännejä kamaliksi.
      Kyllä lehmä on aina lehmä.
      Mies niitä meikäläisen rynkkyjä joutuu kourimaan ja imemään joten
      syytä nekin pitää kunnossa.

      Ja mitä tulee tohon kullin silpomiseen niin lukekaas siitä niin huomaatte,
      että sieltä löytyy kaikenlaista mukavaa molemipien ylä ja alapäistä.

    • Ninjuska79

      Näköjään kauneus on katsojan silmässä. Tykkään isoista, parrakkaista, tatuoiduista miehistä,
      mutta pitkät laihat hongankolistajat ei oikein iske. Huonot leikkaamattomat kynnet, ikävä tuoksu, finnit... ei ei ei

      • Täytyy myöntää että olen päässyt monelle listalle mutta jäi mietityttämään monen mainitsema nariseva ääni. Mitä tarkalleen ottaen tarkoitatte tuolla?

        Onko kyseessä joku Jukka Virtanen imitaatio?


      • NeitiKevät78
        halfdiver kirjoitti:

        Täytyy myöntää että olen päässyt monelle listalle mutta jäi mietityttämään monen mainitsema nariseva ääni. Mitä tarkalleen ottaen tarkoitatte tuolla?

        Onko kyseessä joku Jukka Virtanen imitaatio?

        Kimi Räikkönen....


    • arvoaste

      Pahimmat öklötykset:

      -Hiljainen jurri
      -Äijä/ Sovinisti
      -Rööki huulessa
      -Viina vie
      -Kädettömyys kotitöissä
      -Romantiikan puute
      -Isottelun tarve
      -Tuittuilu
      -Sairas pikkupoikamainen innostus uusiin laitteisiin

      eli ts. mies joka etsii äitiä vs talouskonetta, ei kumppania....

    • pöllöneito

      En miellä itseäni hirveän ulkonäkö kriittiseksi, mutta on kyllä muutama asia mitkä ovat turn-off.

      - Pitkät hiukset (elleivät ole rastat)
      - Kynsilakka (pahin)
      - Hampaat (erityisesti kulmahampaat...)
      - Lävistykset muualla kuin korvissa tai kulmissa ovat turn-off
      - Viikset

    • johanna86-

      Onhan tämä jotenkin epäsoveliasta luetella asioita, joita ei miehissä pidä, mutta menköön. Tässä on oma rehellinen mielipiteeni, eli ehdottomat turn offit:

      - (pieni) possumainen nenä
      - huonot hampaat
      - ylisuuret lihakset (sellaiset, jotka eivät enää voi olla täysin luonnolliset)
      - paksu kaula
      - paksut sormet
      - halkeileva ja hilseilevä iho
      - hilse ylipäätänsäkin
      ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä:
      - rekkamieslippis :)

      • 22

        lueskelin koko ketjun ja löysin vain itsestäni vain seuraavat "puutteet"

        Paino alle 80kg ja yhteenkasvaneet kulmakarvat :)

        Sekä tietenkin joukon näitä luonteenpiirteitä kuten "ylimielinen" ja "luulee olvansa muita parempi" mutta nämä pätevät lähes kaikkiin. Eihän kukaan oman luonteensa vikoja näe, aina vain muiden.


    • 89

      Nuorena olin todella valikoiva miesten suhteen. Olisin voinut kirjoittaa tänne pitkän listan niistä ominaisuuksista, joista en pitänyt niin ulkonäöllisesti kuin luonteellisestikin.

      MUTTA nykyään, olen huomannut, että mikä minä olen toisia arvostelemaan, kun en itsekään ole sitä "ensimmäisen luokan" tavaraa. Toisin sanoen nämä hottis-miehet eivät katsoneetkaan minuun päin.

      Muistan kerran baarissa, kun eräs känninen mies tuli sanomaan minulle: "ihan oksettaa, kun sinä katsot miehiä tollasella hyi vittu -asteneella. Nyttenki sulla on tollanen hyi helvetti mee pois -ilme, kun mä puhun sulle". Silloin en tajunnut miehen pointtia, mutta nykyään tiedän, mistä mies puhui.

      Tarviiko sitä täällä erikseen kirjoittaa, että kukaan ei pidä epähygienisistä ihmisistä? Ylipäätään sellaisten asioiden kirjoitteleminen täällä on masentavaa, mihin ei itse voi vaikuttaa. Naiset eivät voi sille mitään, että heillä on selluliittiä (ammattiurheilijoillakin voi olla selluliittia!), ja miehet eivät voi sille mitään, että kaljuuntuvat. Tuskin kukaan ihminen haluaa vapaaehtoisesti kaljuuntua tai omistaa selluliittia?

      Kaikki eivät pidä kaikista tyyleistä. Minä en kuuntele raskasta heviä, joten minua eivät rakkaudesta heviin -miehet kiinnosta. Ei se tarkoita sitä, että muilla ei kiinnosta.

      • feministijjjj

        no voi voi mene nyt nuolemaan niitten takapuolta kun olet kerran niin tasoton nainen. T:Feministi


    • absolud

      Ja sitten ihmetellään MIKSI SUOMALAINEN MIES JUO?

    • tämmöseen törmännyt

      kaikkein vastenmielisintä aikuisessa miehessä on jos hänellä ei ole oikeaa ASENNETTA. eli miehellä täytyy olla miehen asenne. Ulkonäkökin on toissijaista. Pitää olla herrasmies.
      Turn off:
      -ylimielisyys. Kuvittelee olevansa parempi tai tasokkaampi kuin joku muu vaikka ei ole. Ymmärtäisin jos olisi.
      -nirsous. Luulee että on joku maailmankeskipiste ja muiden pitäisi liehitellä häntä vaikka näyttääkin ihan tavikselta.
      -luonnevamma, ei tunne itseään ja omia vikojaan ollenkaan.
      -kehuskelee rehellisyydellään mutta on kaikkea muuta kun tulee tiukka tilanne.

    • chowchow

      Turn offeja miehissä:

      -pultsarimaisuus
      -laardimassa tai löllyvä kerros
      -nistijutut
      -kuubafriikkeys tai jamaicahulluus (Bob Marley-sekopäisyys)
      -säpisevä sössötys puhetavassa
      -hetero esittämässä homoa minulle
      - ylipäätään oman sukupuolensa peitteleminen minulta face2face
      - progeria

    • grillitomaatti

      välinpitämättömyys: tavoista, tunteista, luonnosta, siisteydestä, terveydestä, sukulaisista jne

      itseriittoisuus: melkein aivan sama onko naista kun pärjää omien harrastuksien kanssa loistavasti.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe