Hyvän Painon Ystävät

sofia-82

Sain hyvin painonpudotuksen alkuun keväällä painonvartijoissa ja sitten ne mokomat meni ja lopetti.
Kesä meni vähemmän ja enemmän hunningolla, ilman ryhmätukea, mutta olen ylpeä itsestäni sillä kesän saldo oli vaan 2 kg.
Paikallislehti kertoi että painonvartijoiden henkilökunta jatkaa ryhmä toimintaa, Hyvän Painon Ystävien merkeissä jonne tekisi mieli mennä.
Onko kenelläkään käytännön kokemusta heidän ohjelmasta??? Taitaa olla aika uusi juttu?

13

3570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anne H.

      Heippa, olen itse Hyvän Painon Ystävien ryhmänohjaaja Järvenpäästä, Hyvinkäältä ja Riihimäeltä. Olemme tosiaan aloittaneet toimintamme syyskuun aikana ympäri Suomea. Pitkälti samalla systeemillä toimimme kuin edeltäjämme. Kertamaksu on 12€ ja eka kerralla myös liittymismaksu 15€. Punnitaan ja jutellaan mukavista painonhallintaan ja pudotukseen liittyvistä aiheista ja nautitaan myös samanhenkisten kanssalaihduttajien seurasta. Lisätietoja ja ryhmäaikoja ja paikkoja löydät www.hyvanpainonystavat.fi. Tervetuloa mukaan.

      • sofia-82

        Täällä ollaan täydessä vauhdissa HPY:n ohjelmalla.
        Kaksi viikkoa takana ja - 3.6 kg pois, hiukka kiva fiilis kun ne pari kesäkiloa lähti samantien (taisi olla nesteitä).
        Ohjelma on aivan loistava, tämä ohjelma kolahti heti, siksi kun siinä "vaaditaan" syömään niin terveellisesti. Eli ole poraanreikiä lähteä pizzalle tai napostella mitään epäterveellistä. Samoin tykkään kun puhutaan puhtaan terveellisen ruuan puolesta ja kaikki light-light versiot voi unohtaa. En yhtään ihmettele että Pekka Puska suosittelee ohjelmaa. Nyt musta tuntuu että olen oikealla tiellä ja pudotan painoa terveellisesti ja voin aivan loistavasti!!!!! Suosittelen!!!!


    • RouvaJustiina

      Onkos muita jotka ovat innostuneet tuosta Hyvän painon yståvien ohjelmasta. Itsellä kovasti kiinnostaisi, mutta miietityttää uskaltaako liittyä.Jos siis ei ole saanut ihmisten keskuudessa kannatusta niin ryhmäthän loppuvat.

    • kohta tavoitteessa

      Itse liityin täällä Tampereella Hyvän painon ystäviin ja kivasti on porukkaa ryhmässä ja mikä parasta olen saanut juuri ryhmäntuella itselle hyvän pudotuksen ja loppu kiri on tarkoitus hoitaa kun kesän jälkeen ryhmäni aukeaa. Itselleni juuri se ryhmän tuki ja säännöllinen ryhmässäkäynti on kaiken a ja 0. Myös ohjaajamme (ex-painonvartija) aito sydämellinen halu auttaa meitä on myös korvaamaton. Ohjelmaa on helppo noudattaa tai oikeastaan ei musta tunnu edes että noudatan mitään erilaistaohjelmaa niin normaalia syöminen on. Kesä on ollut ihana mutta on myös ihanaa päästä palaamaan normaaliin arkeen ja ryhmä on yksi merkki siitä arjen paluusta.

      • mikä keventää

        Painon kanssa tuskailu alkaa riittää. Mietin tuota "Hyvän painon ystävät" ryhmään menoa.
        Onko kellään tieto, kuinka tuo ryhmä toimii näinä päivinä? Saako sieltä es. valmiit ruokareseptit, vai pitääkö jokainen ruoka-aine punnita erikseen?

        Entä telkassakin esitelty "Keventäjät"? Olisiko se kevyemmin hallittava laihdutustyyli?


    • tätitäti

      Älä haaskaa rahojasi mihinkään, vaan syö vähemmän mitä kulutat ja jos et tiedä miten paljon syöt, niin ota käyttöön kalorilaskuri. fi, halpa ja foorumiryhmistä saat tukea , suosittelen! :)

      Keventäjät on mielestäni ylimainostettu juttu.

    • kiloklubilainen

      Kiloklubi on Keventäjiä vastaava maksuton palvelu, ei rahat kulu. Toisaalta asiantuntijoita siellä ei enää ole, mutta pelkästään ruoka- ja liikuntaosioistakin saa hyvän avun painonpudotukseen. Ne kertovat automaattisesti, mitä pitäisi lisätä/vähentää/muuttaa kun kirjaat syömisesi ja liikkumisesi. Myös kalorimäärä on laskettu valmiiksi.

      Konkreettisesti kokoontuvan ryhmän tukea tuosta ei toki saa, mutta keskustelufoorumi on aktiivinen ja sieltä saa vertaistukea. Olin joskus Painonvartijoissa minäkin, mutta tietyt asiat siellä johtivat jonkinlaiseen "kikkailuun".

      Esim. saatoin lähes paastota päivän jos paino ei ollut pudonnut, jotta vaaka näyttäisi pudotusta. Ainoa oikea paino on kuitenkin aamulla wc-käynnin jälkeen punnittu, ennen kuin syö yhtään mitään. Se kertoo todellisen suunnan, toisin kuin muuhun aikaa päivbästä punnittu kun mukana on mm. syödyn ruoan ja juodun nesteen painoa. Näiden vaikutus pienenee yön aikana.

    • Tyytyväinen

      Täällä myös yksi tyytyväinen Hyvän painon ystävät asiakas. Hyvä ohjelma ja hyvä tapa toimia ryhmässä. Nyt on - 20 kg pois ja vielä hiukan jäljellä. Suosittelen, ken kaipaa ihan tavallista painonpudotusta tavallisella ruualla ja ryhmäntuella, eikä mitään tilapäisiä hokkkuspokkus temppuja!

      • lihava-lilli

        Onko täällä ketään Hyvän painon ystävät - ryhmän asiakkaita? Kuinka tällainen ryhmä toimii ja auttaako sen ohjeet painonpudotuksessa?


    • Sahsof

      Hei

      Olen itse käynyt jos hetken aikaa Hyvän painon ystävissä ja olen enemmän kuin tyytyväinen! nyt mennyt noin -7,5 kg. Ryhmässä ei tehdä mitään vippaskonsteja vaan luotetaan terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Paino menee alas rauhallisesti, mutta varmasti!

      Kannattaa tulla ryhmiin!

    • TyytyväinenHPYasiakas

      Hei, täällä myös todella tyytyväinen HPY:n asiakas. Erona Painonvartijoihin on se, että saavutettuja pudotuksia kannustetaan myös pitämään. Paikkareissa keskityttiin vain laihduttamaan, koska bisnesidea perustui meihin jojoilijoihin. Aina riitti maksavia asiakkaita, kun lihottiin takaisin. HPYssä olen pysynyt jo kolme vuotta normaalipainossa, käyn noin kerran kuussa ryhmässä "näytillä". Se jos mikä kannustaa pitämään painon kivoissa lukemissa. Ohjelma on järkevää perussettiä ja kivoja reseptejä saa joka kerta. Mukaan vain!

    • Anonyymi

      17.4.2020 starttaa uusi painonTAITO 7 viikon verkkovalmennusohjema facebookissa. Motivointi- ja tietoiskuvideoiden myötä oppii joka päivä uutta asiaa ei laihduttamisesta vaan siirtymisestä pysyvästi kevyeen ja herkulliseen ruokavalioon. / viikkoa, 7 videota päivässä, yhteensä siis 49 innostavaa tietopakettia näyttää miten voi herkutella ja nauttia runsaista aterioista, herkuista ja välipaloista hyvällä omalla tunnolla JOKA PÄIVÄ. Katsi facebook painonTAITO

      • Anonyymi

        Kaikella sitä rahaa tienataan toistaen hädänalaisen tilan kustannuksella.

        "En yhtään ihmettele että Pekka Puska suosittelee ohjelmaa. "

        ja sitten me kaikki onnistuneet naurettiin Puskalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe