Mitä teet jos

vieras tai puolituttu nainen tulee 'iholle'? Eli, jos joku muu kuin oma nainen tulee aivan sinuun yllättäen kiinni. Kysymys ei ole vastenmielisestä naisesta.

a) Pysyt paikoillasi

b) Siirryt sivummalle

c) Katsot vieroksuen

d) Häkellyt

e) Siirryt lähemmäksi

f) Sekoitat pääsi

g) Jotain muuta, mitä?

18

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naunou

      Tästä puuttuu mun vaihtoehto, joten en voi sanoa mitään muuta kuin että hyvää yötä. Eli siis jotain muuta.

    • a) Pysyt paikoillasi
      Harvoin karkuun tarvitsee juosta.

      b) Siirryt sivummalle
      Tätä baarissa satunnaisesti.

      c) Katsot vieroksuen
      Joskus tätäkin

      d) Häkellyt
      Tätä ylensä

      g) Jotain muuta, mitä?
      Ylensä jutustelen, kun en mukamas ymmärtäisi koko tilannetta ja muistan mainita olevani paatunut ukkomies ja pyörittelen vihkisormusta. Joskus viesti menee perille, joskus alkaa homottelu ja joskus pyydellään anteeksi.

      • jos tapahtuu selvinpäin ja nainen on sinua 15 vuotta nuorempi?

        Siis..ei vittu.. Jos nyt kultsi luet tätä, niin mitään ei ole tapahtunut, saati tule tapahtumaan, minä oon vaan yllättynyt/häkeltynyt jne. ja aloin tässä opiskellessa asiaa miettimään, joten jutellaan asiasta viikonloppuna.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        jos tapahtuu selvinpäin ja nainen on sinua 15 vuotta nuorempi?

        Siis..ei vittu.. Jos nyt kultsi luet tätä, niin mitään ei ole tapahtunut, saati tule tapahtumaan, minä oon vaan yllättynyt/häkeltynyt jne. ja aloin tässä opiskellessa asiaa miettimään, joten jutellaan asiasta viikonloppuna.

        Minähän en edes puhu 15-vuotta nuoremmille, ettei luultaisi limaiseksi volvo-setämieheksi. Minulla vain ei ole niiden kanssa mitään yhteistä, vaikka nättejä ovatkin katsella. Minä kun olen aina ollut enempi puumanaisten perään. ;-)

        Tosin suhtaudun sympaattisesti opiskelijaelämäsi koukeroihin. Sitähän satunnaisesti sattuu ja suosittelen olemaan, kun mitään ei olisi tapahtunutkaan. Vähän kuin harkkarit töissä.

        Ps. Kerro avokille, ettei tule killereitä syyttä suotta.


    • savulle

      • hylkeenpyytäjä

        Varo möröjä pihalla


    • Tulen riepotelluksi, väkisin suudelluksi ja sitten paenneeksi.

    • on ku jos on vapaa niin ketään ei kiinnosta mutta jos on vähänkään varattu niin ei oo ees tietä mistäkä ne ei tietään osais sun luo.

      • nää on näitä mun pohdiskeluja nyt vaan, sopiva aihe.


      • LaRito kirjoitti:

        nää on näitä mun pohdiskeluja nyt vaan, sopiva aihe.

        Varattu ei huutele perään.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Varattu ei huutele perään.

        aina yhtä ratikka.


    • anzzy§§

      saan kuitenki aamulla tuplana takaisin:oQ,,,,,

    • x0987zxc

      Hakusessa on dt:n osaajia, joten kysyisin siitä ja sen hinnasta.

    • kundi.kundine

      tuli tiskille asiaa. d-g-f. kaiketi. ei voi muistaa ku edellisest kerrast olis nii pitkästi aikaa ;D

    • Manfred...

      a) Pysyt paikoillasi -kuin tatti.

      b) Siirryt sivummalle -olen jo valmiiksi sivummalla

      c) Katsot vieroksuen -aivan oikein

      d) Häkellyt -totaalisesti

      e) Siirryt lähemmäksi -ei ole mahdiollista siirtyä enää lähemmäksi joj toinen on jo iholla...

      f) Sekoitat pääsi -sehän on aina sekaisin

      g) Jotain muuta, mitä? - no ei todellakaan

      • Manfred...

        siinä vaiheessa aina herään ennenkuin mitään ehtii tapahtua.


    • sivustaseuraaja

      viikonloppu on tullut. Joko oot avolle kertonut?

      Hähä

    • Häkellyn tietenkin. Ei mulle ikinä tapahdu sellaista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe