Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Parhaimmat tatuointiliikkeet läpi Suomen

ad4321

Nyt saa siis mainostaa=) Kertokaa missä olette tautointejanne ottaneet ja kommentoikaa ko. paikkoja/tatuoijia.
Itse olen ottanut tatutointini Jämsän Flipside Tattoossa ja olen tykännyt paikasta/tatuoijasta.

22

6551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ad4321

      Tatuointejanne ei tautointejanne=) Tulipa kunnon kirjoitusvirhe, sori!

      • k90

        Kanthima Jyväskylässä. Taitava tatuoija ja itse olen aina ollut tyytyväinen sieltä lähtiessäni.


      • jkdtyjtyedjt
        k90 kirjoitti:

        Kanthima Jyväskylässä. Taitava tatuoija ja itse olen aina ollut tyytyväinen sieltä lähtiessäni.

        kantahiiva? ompas erikoinen nimi liikkeellä?


    • lohari88

      tino`s tattoo & piercing kuopio

    • asabbina

      Tattoo Kari, googlella löytyy

      Chilen kaveri teki hienon pikkukuvan, walk-in meiningillä.

      Down Under Tattoo www.downunder.fi

      Kunnon studio! Ehdottomasti Suomen parhaimmistoa! Useampi tatuoija, erilainen ja aito. Myös vierailijoita.

      • htjnt

        juu, oiksohan parempi puhua tatuoijista, kuin liikkeistä. Toki liikkeilläkin on maineensa, mutta artistit ne kuvat tekee ja puljuissa on eritasoisia hakkaajia.


    • aeap

      red&white ink kajaani

    • suomen leijona

      his masters tattoo, liikkeitä ympäri suomen ja mielestäni paras

    • kuyfjytd

      rovaniemi rautaparta eli IRONBEARD TATTOO - yksi parhaista ja vanhimmista!

    • ink pistols rocks

      Ink Pistols Tampereen Hervannassa, Toni tekee upeeta jälkeä :)!

      • Anonyymi

        Onneksi tota paikkaa ei oo😂


    • Spedemus

      Lasse Sjöroos - Individual Ink.
      Jarno - Tatuata
      Rosti - Vida Loca Tattoo

      Siinä suomen kovimmat...

    • ManseMeininki

      Kun lukee tuota listaa niin täytyy todeta että aika vähään jengi tyytyy... Tuossa listassa oli mun silmään oikeasti hyviä ainoastaan Tino, Down Underin ukot, Lasse ja Jarno... Nuo muut on joko perussettiä tai jopa paskoja.

      • vservgsd

        no tampereeltahan useimmiten tulee pelkkää paskaa, niinkuin joku vitun popeda.


      • manse manse

        Jaa säkö olet ottanut kuvia Tampereen jokaisessa tatskapaikassa vai mistä tiedät sanoa että noi kaikki mainitut kaverit tekee kuraa? Ainakin itse olen yhdessä Treen liikkeessä saanut todella laadukkaita ja persoonallisia tatuointeja. Oma kaveri taas sai ihan järkyttävää kuraa nahkaansa tuolta Down Underista, sinne en ikinä menis. Väritys päin helvettiä ja ääriviivoista en edes ala puhumaan. Kuva näytti todella yksinkertaiselta ja hätäisesti tehdyltä..

        Tosi taiteilija löytyy mielestäni Art for life tattoosta eikä Liskogalleriastakaan ole pahaa sanottavaa :).


    • 42

      Markus -täti - Down Under
      Tomppa - Halo Tattoo

      Molemmissa paikoissa erinomainen ja erikoinen palvelu. :)

    • tykkään,

      Outi, OmenArt Tattoo Studio Riihimäki.

      Todella taitavaa, tarkkaa ja luovaa työtä.

    • tatuoitu tyttö

      Tatuata:n Jarno (Helsingissä)!!

      Upeita custom-tatuointeja, jälki mahtavaa, parani nopeasti ja näyttää hienolta!

    • Tallu3

      Dagge, rebel tattoo

    • mika127

      Itse olen ottanut kuvia:
      -Takomo Tattoolla
      -Halo Tattoolla
      -precius Tattoolla
      -Vida Locassa
      -Legacy tattoolla
      -Down Under Tattoolla

      aika varattuna zombie tattoolle!

      Kaikkia liikkeitä voin suositella...

    • Japan82

      Zombie Tattoo helsingissä ja molemmat tatuoijat Matzon ja Nina ovat hyviä

    • INkyk

      Mikko ja Precious Tattoo Tmp

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe