Mikä siinä älykkyydessä on niin uhkaavaa et pitää aina latistaa ja yrittää lannistaa jos kerta itse tietää toisen olevan älykkäämpi noin yleisel tasolla?
Ehkä toi munkin ketju alempana ahdistavista miehistä johtuu osaltaa siitä et sekin että joku on älykäs ärsyttää miehiä suuresti. Jos miestä esim. huomauttaa jostain virheestä mut laittaa vaikka sata hymynaamaan niin se varmasti kostaa sen vittuilemalla julkisesti..haloo?! Eiks olis helpompaa vaan todeta että no,se ämmä on oikeassa ja hymyillä ja korjata virheensä. ...arrrgghhh!!! Sit puhutaan vaan yhtä ja tehdään toista ja sitten naristaan seläntakana sellaiselle ihmiselle musta jonka tietää vihaavan mua jonkun muun asia x:n vuoksi. Mitä helvetin hyötyä tollasesta on pidemmän päälle...aika raukkamaista ja moukkamaista. Mut miehethän usein vetää mutkat suoraks. Enkä sitä sano ettei sitä olis naisissakin, mut miesten ainakin. Et kai se toisen älykkyys aiheuttaa jotain pimeitä muistoja jotka aiheuttaa hetkellisen skitsotilan vaikka juttu olis ihan asiaakin. Jonkun arvottomuuden kokemuksen kenties? Tai sitten mies on yksinkertaisesti juntti joka ei ymmärrä että nainen oli oikeassa ja se siitä. mutta ei....
Ärsyttävä älykkyys?
104
4515
Vastaukset
Minkä tyyppistä älyä on ihmisessä, joka tuo älynsä esiin muita ärsyttävällä tavalla? Ei vissiin ainakaan sosiaalista älykkyyttä? Voisiko sillä olla jotain tekemistä nuivan suhtautumisen kanssa?
- frost-free
Nuiva? No miten sä erotat onko se ihmienen joka sulle jostain sanoo nuiva vai voisko se olla niin että sä vaan kvuittelet sen olevan nuiva. Omasta puolestani voin sanoa että tein aloituksen koska älykkyydestä on palstalla puhuttu jo jonkin aikaa että puhutaan nyt tämä asia sitten auki!
Ehkä vastaus piilee tässä. Mies ei kestä fiksumpaa naista ja leimaa tämän nuivaksi hiivapilluksi jo sen parin ekan vitutusreaktion aikana.. - anzzy§§
johtaja Ratikan kaltaisille ja montelle, jotka vain itse pitävät itseään älykkäänä ja tempaisevat, kuin taikuri hatustaan kaikenlaisia väittämiä minusta, eivätkä koskaan keksi mitään uutta.
anzzy§§ kirjoitti:
johtaja Ratikan kaltaisille ja montelle, jotka vain itse pitävät itseään älykkäänä ja tempaisevat, kuin taikuri hatustaan kaikenlaisia väittämiä minusta, eivätkä koskaan keksi mitään uutta.
En minä pidä itseäni erityisen älykkäänä, aika onnekkaana ehkä. Eikä minua kenenkään älykkyys ärsytä. On paljon ihmisiä, joiden äly ja ahkeruus ovat vieneet paljon omaani pidemälle. Enkä minä heitä kadehdi, koska se ei ole mitään minulta pois.
Mutta sinun suuruudenhullut juttusi tietysti naurattavat ja provosoivat kisailemaan. Älykkyyttä en niissä ole vielä juuri havainnut. ;-)- anzzy§§
Ratikkakuski kirjoitti:
En minä pidä itseäni erityisen älykkäänä, aika onnekkaana ehkä. Eikä minua kenenkään älykkyys ärsytä. On paljon ihmisiä, joiden äly ja ahkeruus ovat vieneet paljon omaani pidemälle. Enkä minä heitä kadehdi, koska se ei ole mitään minulta pois.
Mutta sinun suuruudenhullut juttusi tietysti naurattavat ja provosoivat kisailemaan. Älykkyyttä en niissä ole vielä juuri havainnut. ;-)Ei suuruudessani mitään hullua ole, mutta tuo mammonanpalvonta ja köyhien halveksunta on sairaalloista.
mm vanhuuseläkkeen kadehtiminen. monten keksimää "sairaseläkettä" ei ole olemassakaan.
Kun sinä saat taksvärkisi yhetiskunnale täyteen, joudu elämään kuvitteelisen rikkaan eukon varoilla, siis siipiveikkona. anzzy§§ kirjoitti:
Ei suuruudessani mitään hullua ole, mutta tuo mammonanpalvonta ja köyhien halveksunta on sairaalloista.
mm vanhuuseläkkeen kadehtiminen. monten keksimää "sairaseläkettä" ei ole olemassakaan.
Kun sinä saat taksvärkisi yhetiskunnale täyteen, joudu elämään kuvitteelisen rikkaan eukon varoilla, siis siipiveikkona.Siipiveikonpäiviä odotellessa. ;-)
Minä vain en lakkaa ihmettelemästä, miten sinusta noin köyhä, kipeä ja katkera on tullut. Jos olisit puoliksikaan niin fiksu ja filmaattinen kuin väität, sinulla menisi aivan helvetin hyvin, eikä sinunkaan tarvitsisi netissä kurjaa elämääsi valittaa ja sääliä kerjätä. Joku tuossa ei nyt täsmää. Vaikka ei sillä, etteikö James Bondiksi itsensä kuvitteleva matruusikin voisi pelkääjäpampuksi päätyä.- anzzy§§
Ratikkakuski kirjoitti:
Siipiveikonpäiviä odotellessa. ;-)
Minä vain en lakkaa ihmettelemästä, miten sinusta noin köyhä, kipeä ja katkera on tullut. Jos olisit puoliksikaan niin fiksu ja filmaattinen kuin väität, sinulla menisi aivan helvetin hyvin, eikä sinunkaan tarvitsisi netissä kurjaa elämääsi valittaa ja sääliä kerjätä. Joku tuossa ei nyt täsmää. Vaikka ei sillä, etteikö James Bondiksi itsensä kuvitteleva matruusikin voisi pelkääjäpampuksi päätyä.moni on töissä pienemällä palkalla, kuin eläkkeeni. Se on senverran korkea. etten mitään avustuksia saa mistään, mutta verotus on niin kova, että töitä kannattaa tehdä vain pimeänä.
Taitettu indeksi ja arviodun eliniän korotus pienentää eläkkeen uskomattoman nopeasti.
Mistä kristallipallosta Käteisen Jykä tietää, että kuolen vasta 85½ vuotiaana? Siihen mennessä kuolen jo nälkään aikaisemmin, koska eläkkeen ostovoima katoaa kokonaan.
Olen joutunut myös elättämään monta ihmistä. Elatusmaksut olivat enemmän kuin eläkkeeni nyt . Enemmän. kuin tarjoamasi 2300€ palkka.Osituksissa on mennyt mm asunto-osake. Sekin näkyy kiusallisesti ikkunastani, vaikka eukko kuolli syöpään ennen aikojaan ilman perillistä.
Onkos johtaja Ratikka saanut kuminukkensa sikiämään jo?
Olen kyllä hiukan korkeammassa asemassa, kuin matruusi.Matruusi en ollut päivääkään laivastossakaan. Sain kusirajan jo viikon alokas ajan jälkeen. MKH:lta on iso kasa pätevyyskirjoja.
Viimeiset laivatyöt tei stuerttin ja auolautoilla keittiömestarina.
Itsekin ihmettelin, että eläkkeelle tyrkytettiin niin nuorena. Välillä olin kyllä 1½ vuoden määräaikaiseläkkeellä exhaustion L. työuupumuksen vuoksi. Silloin eläkkeeni ostovoima oli suurempi. kuin nyt
Sotilaspalvelusta tulee virkaeläkettäkin hommista. joissa ruuti palaa - Tiina-66
frost-free kirjoitti:
Nuiva? No miten sä erotat onko se ihmienen joka sulle jostain sanoo nuiva vai voisko se olla niin että sä vaan kvuittelet sen olevan nuiva. Omasta puolestani voin sanoa että tein aloituksen koska älykkyydestä on palstalla puhuttu jo jonkin aikaa että puhutaan nyt tämä asia sitten auki!
Ehkä vastaus piilee tässä. Mies ei kestä fiksumpaa naista ja leimaa tämän nuivaksi hiivapilluksi jo sen parin ekan vitutusreaktion aikana..tarve korostaa akateemista koulutusta huutomerkin kera ei ole älykäs ja nimimerkkinsä puolesta kaikea muuta kuin rosteria, laho.
- endaksi
anzzy§§ kirjoitti:
Ei suuruudessani mitään hullua ole, mutta tuo mammonanpalvonta ja köyhien halveksunta on sairaalloista.
Kun sinä saat taksvärkisi yhetiskunnale täyteen, joudu elämään kuvitteelisen rikkaan eukon varoilla, siis siipiveikkona.eräs tosi innokas sheriffi ilmoitti poistavansa esim manne sanan sisältävät viestit.ei ilmoittanut minkä tähden ja jos olet linjoilla voin kertoa että mulla on/oli Manne Hagert niminen tuttava edustaja.Manne oli taatusti ns valkolainen eli mitä tästä opimme.sinä sheriffi olet ennakkoluuloinen tumpula joka vois mennä pimeään vessaan miettimään.
Tiina-66 kirjoitti:
tarve korostaa akateemista koulutusta huutomerkin kera ei ole älykäs ja nimimerkkinsä puolesta kaikea muuta kuin rosteria, laho.
jos nainen ei oikeasti pidä miehistä niin sitä on vaikea peittää ,., viestin välittäminen ystävällisesti ei ehkä onnistu koska nainen välttää mahdollisesti väärin ymmärrettävien signaalien lähettämistä ,.,.
- maharadza
Nerdvana comics..
http://bluwiki.com/images/7/7d/Nerdvana-strip.jpg
HAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 28
Viholliselle ei myönnetä mitään tietoja. Ei ainakaan sitä, ettei jotain tiedetä. Vihollinen ei tarkoita välttämättä sinua, se voi tarkoittaa jotakin toista joka on lähellä. Tai jotakin, jolle huolimattomuuttas voit paljastaa jonkun toisen tietämättömyyden. Toisaalta, koska koko ympäristö on samaa myöntämättömyyden tilaa, ja jokainen esittää tietävänsä enemmän kuin tietää, olet omine tietoinesi yhtä epäluotettava kuin kaikki muutkin. Joku muu näyttää tietävän enemmän kuin sinä.
Tämän verran olen oppinut miesten käyttäytymistieteistä. Pitäis vaan saada selville lisää tietoa ;)- frost-free
jaksa pelata mitään pelejä koska sitten en voi olla oma itteni.En mä sillä, en mä kyllä ihan ymmärtyänyt tekstiäsi mutta joo emmä nyt siis aina puhu suutani puhtaaksikaan...Mut kiva et täällä on muitakin "miestutkijoita". :)
- anzzy§§
frost-free kirjoitti:
jaksa pelata mitään pelejä koska sitten en voi olla oma itteni.En mä sillä, en mä kyllä ihan ymmärtyänyt tekstiäsi mutta joo emmä nyt siis aina puhu suutani puhtaaksikaan...Mut kiva et täällä on muitakin "miestutkijoita". :)
kiinnostavaa.Pääsenkö tutkittavaksi? Voisit löytää paljonkin jänniä asioita Super-anzzysta.
- frost-free
anzzy§§ kirjoitti:
kiinnostavaa.Pääsenkö tutkittavaksi? Voisit löytää paljonkin jänniä asioita Super-anzzysta.
voisin aloittaa korvistasi. Voisin tutkia ne ja siirtyä sitten muihin testeihin. Mitä testin lopussa tapahtuisi jäisi arvattavaksi..
- anzzy§§
frost-free kirjoitti:
voisin aloittaa korvistasi. Voisin tutkia ne ja siirtyä sitten muihin testeihin. Mitä testin lopussa tapahtuisi jäisi arvattavaksi..
meinaan, että olisko syytä vaihtaa puhtaat kalsarit, jos teet jotai mittauksia?
- frost-free
anzzy§§ kirjoitti:
meinaan, että olisko syytä vaihtaa puhtaat kalsarit, jos teet jotai mittauksia?
sut tietty ensin, putipuhtaaksi.
- anzzy§§
frost-free kirjoitti:
sut tietty ensin, putipuhtaaksi.
Yleissä saunassa otan aina pesijättären.
Ratikka ja monte menivät yhdessä yleiseen saunaan ja Ratikka tilasi pesijättären kummalekin ja sanoi:" Voisitteko pestä minut ja sitten tuon monten?"
Pesijätär sanoi:"Jaa. kyl mie kropan pesen , mutta montensa saa jokainen pestä itse" - frost-free
anzzy§§ kirjoitti:
Yleissä saunassa otan aina pesijättären.
Ratikka ja monte menivät yhdessä yleiseen saunaan ja Ratikka tilasi pesijättären kummalekin ja sanoi:" Voisitteko pestä minut ja sitten tuon monten?"
Pesijätär sanoi:"Jaa. kyl mie kropan pesen , mutta montensa saa jokainen pestä itse"Varmaan ihanaa jos joku pesee. Kosketus voi olla tosi energisoivaa. Mä ainaki tunnen sen voiman jos joku vaikka kannustaa ottamalla olkapäästä noin kiinni. Eihän se tietysti ole sama asia mutta kumminkin..
Älykkäissä ärsyttäväksi tekee se että he ovat usein kouliutuneet pitämään kiinni mielipiteistään - valiitettavasti myös niistä typeristä. Tyhmempi sensijaan on usein olosuhteiden pakostakin oppinut nopeasti vaihtamaan mielipidettä kun jokin antaa siihen syytä.
Älykkäällä ihmisellä on nimenomaan ongelma. Hän ei tarvi kenenkään apua koska pystyy luultavasti ratkaisemaan ongelman itsekin kunhan vain haarukoi oikeat kysymysket joihin saada vastaukset.
Mikset siis vastaisi omaan kysymykseesi jos sinulla on edellytykset siihen ja pitäisi vastausta parhaana totuutena jota puolustat idiootteja vastaan kuten tähänkin saakka?- frost-free
blaa blaa...
itselläsi on ongelma jos et pidä mun mielipiteistäni! frost-free kirjoitti:
blaa blaa...
itselläsi on ongelma jos et pidä mun mielipiteistäni!En kaikista mielipiteistäsi. Totta.
Kukkomies kirjoitti:
En kaikista mielipiteistäsi. Totta.
Ja miteniin se on MUN ongelma jos en pidä? :)
- frost-free
Kukkomies kirjoitti:
Ja miteniin se on MUN ongelma jos en pidä? :)
tehtäväs ei ole opettaa mua! Ihmiset ei opeta toisiaan tolleen suoraan sanomalla ja samalla haukkumalla. Se ei herätä kenekään arvostusta jos sitä nyt voi tällä palstalla muutenkaan ansaita..
jos nyt esim. kuviteltaisiin että mä olen tässä se älykäs ja sä se tyhmä ja me toimittais tosiaan noin niinkuin sä sanot että mä haukun idiootteja jo pelkästeen puhumalla sanasta "älykkyys" niin sä tyhmänä puolestas jätät mut ojaan makaan vain koska se on susta oikein mun kaltaiselle wannabee intellektuellille eli sä uskot eräänlaisiin rangaistuksiin joita sä mielelläs jakelet vai? Juts tää on se ydin mun esittämässä kysymyksessä et mikä siinä älykkyydessä on niin pahaa et jo ihan periaatteesta pitää ampua sellainen ihminen alas...
joskus mä yritän takoa päähäni ettet sä oikeasti ole trolli..
Nyt oli vähän huono päivä joten suonet anteeksi harvinaislaatuisen suorasanaisuuteni... - aaaaffsdfsdf
Kukkomies, itse olen kyllä huomannut päinvastaista.
Kaikki tuntemani älykkäät ihmiset ovat valmiita joustamaan mielipiteistään, jos joku osaa älykkäästi ja PERUSTELLEN argumentoida miksi joku toinen mielipide asiaan olisi parempi.
Sen sijaan kaikki näkemäni tyhmät ihmiset taas pitävät loppuun asti kiinni mielipiteistään. Ja ne mielipiteet on usein sellaisia "homous on sairaus", "kyllä autossa pitää kuulua täysiä musiikki" yms paskaa, vaikka ne miten täydellisin argumentein perustelisi kumoon, niin silti NIIN MUTTA KU EI KU KYLLÄ HOMOT ON LIKASIA JA HYI ITE AINAKI OON HETERO jne :D frost-free kirjoitti:
tehtäväs ei ole opettaa mua! Ihmiset ei opeta toisiaan tolleen suoraan sanomalla ja samalla haukkumalla. Se ei herätä kenekään arvostusta jos sitä nyt voi tällä palstalla muutenkaan ansaita..
jos nyt esim. kuviteltaisiin että mä olen tässä se älykäs ja sä se tyhmä ja me toimittais tosiaan noin niinkuin sä sanot että mä haukun idiootteja jo pelkästeen puhumalla sanasta "älykkyys" niin sä tyhmänä puolestas jätät mut ojaan makaan vain koska se on susta oikein mun kaltaiselle wannabee intellektuellille eli sä uskot eräänlaisiin rangaistuksiin joita sä mielelläs jakelet vai? Juts tää on se ydin mun esittämässä kysymyksessä et mikä siinä älykkyydessä on niin pahaa et jo ihan periaatteesta pitää ampua sellainen ihminen alas...
joskus mä yritän takoa päähäni ettet sä oikeasti ole trolli..
Nyt oli vähän huono päivä joten suonet anteeksi harvinaislaatuisen suorasanaisuuteni...kielenkäyttö kertoo jo paljon älykkyydestä,, ruosteeton on jo ruosteessa.
voi voi sentääm.ooujeah kirjoitti:
kielenkäyttö kertoo jo paljon älykkyydestä,, ruosteeton on jo ruosteessa.
voi voi sentääm.frost ei ole ruoste ,.,. vaan tässä tapauksessa eri tulkintavaihtoehdoista se on
"A cold or icy manner" eli luonteen kylmyys ,.,. josta hänen pitäisi siis olla vapaa ,..,
- almasty
Vietti.Pitää vain päästä toisen yläpuolelle.
Lisäksi ne mainitsemasi heikko itsetuntoiset miehet joille älykkäämpi nainen tarkoittaa mahdotonta valloitusta.
Siinä sitten pettymys itseensä kohdistetaankin naiseen plääh ei mikään oivallus mutta tosi luulen mä.
Komppaan edellistä lausettani toisessa ketjussa ja samalla geniota.- 21
heh.. Nyt tuli kiire pokaamaan POMOA!! O-ou .. EI näytä tämäkään reisireitti auttavan päämäärissä :P
Hupaisaa sinänsä. Tämä tarkoittaisi sitä että keskimäärin naisten on oltava miehiä tyhmempiä että populaatio säilyisi elinkelpoisena ... ;-)
- almasty
Kukkomies kirjoitti:
Hupaisaa sinänsä. Tämä tarkoittaisi sitä että keskimäärin naisten on oltava miehiä tyhmempiä että populaatio säilyisi elinkelpoisena ... ;-)
Miehethän eivät kärsi itsetunto ongelmista.Jep tai sitten nauttivat saadessaan olla alisteisessa asemassa naiseensa nähden.Tai muuten vaan pitävät vahvoista naisista.
Herää kysymys kuinka alisteista seksuaalisuus lopulta on.Sanotaan että terve ihminen haluaa tasavertaisen kumppanin.Tai viehättyy usein itseään älykkäämmästä näinhän mustavalkoisesti luulisi olevan varsinkin kun ottaa huomioon että ihmislajin selviytyminen habitaatissaan on aina perustunut nimen omaan älylliseen suorituskykyyn.
Vai olenko väärässä perustuuko ihmispopulaation selviäminen vain suureen lisääntymisnopeuteen?
Tilastollisestihan vähemmän älykkäät ihmiset lisääntyvät nopeammin.
Silti modernissa yhteiskunnassa on vallalla käsitys että seksikumppanissa viehättää nimenomaan tasavertaisuus tai jopa ylivoimaisuus itseen verrattuna olkoonkin että käsitys olisi niinpäin että nimen omaan naisten oletetaan viehättyvän älykkäämmästä kumppanista.
Jos viimemainittu on patriarkaalisen yhteiskunnan ajattelumallin tulos niin kai voi olettaa feministien olevan jossain määrin oikeassa siinä että miehinen seksuaalisuus on alistavaa.Tosin en täysin usko niinkään kyse on yksilöllisestä vaihtelusta ja kuten frost-free on tuonut esiin niin jostain tunnevammasta ihmisessä.
Huonoitsetuntoiset miehethän taas kärsivät nimenomaan siitä jos nainen haluaa katsoa miestä ylöspäin.
Luulisin ainakin.Kai heitä siksikin ärsyttää älykäs nainen kuten jo aiemmin tuli esiin he pitävät tätä siksi mahdottomana valloituksena.
Siitä seuraa kierre miehelle ja naiselle vai?
Näet se että nainen jolla on huono itsetunto valitsee aina hakkaavan ja alistavan miehen kerta kerran jälkeen ja tämäntyyppinen mies mainitunlaisen naisen.Tällainen mieskään ei ole mikään itsetunnon ja älyn riemuvoitto.
Kai tällaiset Matti ja Mervi tyyppiset pariskunnat ovat useimmiten kahden luuseriluonteen liittoja.
Mitä se saa aikaan populaation elinkelpoisuudelle ei ainakaan mitään hyvää.
Miksi muuten perheen korkea lapsiluku korreloi alemman koulutustason kanssa?
Sosiaalisillakin syillä on varmaan vaikutuksensa asiaan.Mutta entä älytekijät tällä viestillä voi varmaan saada jo aikaan pienen räjähdyksen jos sen sattuu jättämään sopivaan kellonaikaan palstalle:)
Näin paljon en ole kirjottanutkaan asian vierestä ja paskaa sen enempiä miettimättä pitkään aikaan. - ty544
almasty kirjoitti:
Miehethän eivät kärsi itsetunto ongelmista.Jep tai sitten nauttivat saadessaan olla alisteisessa asemassa naiseensa nähden.Tai muuten vaan pitävät vahvoista naisista.
Herää kysymys kuinka alisteista seksuaalisuus lopulta on.Sanotaan että terve ihminen haluaa tasavertaisen kumppanin.Tai viehättyy usein itseään älykkäämmästä näinhän mustavalkoisesti luulisi olevan varsinkin kun ottaa huomioon että ihmislajin selviytyminen habitaatissaan on aina perustunut nimen omaan älylliseen suorituskykyyn.
Vai olenko väärässä perustuuko ihmispopulaation selviäminen vain suureen lisääntymisnopeuteen?
Silti modernissa yhteiskunnassa on vallalla käsitys että seksikumppanissa viehättää nimenomaan tasavertaisuus tai jopa ylivoimaisuus itseen verrattuna olkoonkin että käsitys olisi niinpäin että nimen omaan naisten oletetaan viehättyvän älykkäämmästä kumppanista.
Jos viimemainittu on patriarkaalisen yhteiskunnan ajattelumallin tulos niin kai voi olettaa feministien olevan jossain määrin oikeassa siinä että miehinen seksuaalisuus on alistavaa.Tosin en täysin usko niinkään kyse on yksilöllisestä vaihtelusta ja kuten frost-free on tuonut esiin niin jostain tunnevammasta ihmisessä.
Huonoitsetuntoiset miehethän taas kärsivät nimenomaan siitä jos nainen haluaa katsoa miestä ylöspäin.
Luulisin ainakin.Kai heitä siksikin ärsyttää älykäs nainen kuten jo aiemmin tuli esiin he pitävät tätä siksi mahdottomana valloituksena.
Näet se että nainen jolla on huono itsetunto valitsee aina hakkaavan ja alistavan miehen kerta kerran jälkeen ja tämäntyyppinen mies mainitunlaisen naisen.Tällainen mieskään ei ole mikään itsetunnon ja älyn riemuvoitto.
Kai tällaiset Matti ja Mervi tyyppiset pariskunnat ovat useimmiten kahden luuseriluonteen liittoja.
Sosiaalisillakin syillä on varmaan vaikutuksensa asiaan.Mutta entä älytekijät tällä viestillä voi varmaan saada jo aikaan pienen räjähdyksen jos sen sattuu jättämään sopivaan kellonaikaan palstalle:)
Näin paljon en ole kirjottanutkaan asian vierestä ja paskaa sen enempiä miettimättä pitkään aikaan.Miksi muuten perheen korkea lapsiluku korreloi alemman koulutustason kanssa?
Mahdollisimman Kokeasti koulutetut ja johtajat, heistä moni on pääasiassa itseään ajattelevia narsisteja, ei heitä kiinnosta toimia toisten ihmisten hyväksi pyyteettömästi. - almasty
ty544 kirjoitti:
Mahdollisimman Kokeasti koulutetut ja johtajat, heistä moni on pääasiassa itseään ajattelevia narsisteja, ei heitä kiinnosta toimia toisten ihmisten hyväksi pyyteettömästi.On totta narsistit nousevat usein häikäilemättömyytensä ansiosta johtopaikoille.
- Ison perheen lapsi
ty544 kirjoitti:
Mahdollisimman Kokeasti koulutetut ja johtajat, heistä moni on pääasiassa itseään ajattelevia narsisteja, ei heitä kiinnosta toimia toisten ihmisten hyväksi pyyteettömästi...esikoisia isosta perheestä - oppineet luonnollisesti johtamaan "alempiaan" ;)
almasty kirjoitti:
Näin paljon en ole kirjottanutkaan asian vierestä ja paskaa sen enempiä miettimättä pitkään aikaan.Myönnän, että joskus on ollut vaikeaa kun vaimo ei pysty juttelemaan asiosta jotka on meneillää. Ei se silti haittaa kun muut asiat kohdakllaan. Ei hän mitenkään tyhmä ole monasti parempi kuin minä. Se pistääkin miettimään mitä älykyys on. Mulle se on ollut rasite Siis mensan tulos yli 150 ja jopa muutaman kerran. Mielestäni sillä ei mitata kuin nokkeluutta tai opittua asioita. No käytännössä helpoittaa mutta ei muuten. No ollaan yhdessä oltu aviossa yli 40 vuotta. On kait tuo jokin saavutus. Tapeltu ja rakasteltu niinkuin muutkin. Vieläkin se maistuu. Mutta tosiasiassa joskus kaipais pidemmälle menevää keskustelua. Onneksi meillä on pojat joisen kanssa voi asioita pohtia. Kumpikin erilaisia toinen hyvinkin tekninen toinen ihmisarvohihin suuntautauvaa. Ei älykköös ole mikää elämä sen kanssa voi oppia elämään
Se, ettei ole yllätettävissä.
- ..
Et sinä
- frost-free
Entäs jos ottaisit vähän lunkimmin ja toteaisit että kukaan ei ole niin älykäs eikä tarvitse olla että arvata kaiken ennalta. Anna toisten yllättää :)
- anzzy§§
frost-free kirjoitti:
Entäs jos ottaisit vähän lunkimmin ja toteaisit että kukaan ei ole niin älykäs eikä tarvitse olla että arvata kaiken ennalta. Anna toisten yllättää :)
.
- frost-free
anzzy§§ kirjoitti:
.
sillä tieto on valtaa!!! Haha!
frost-free kirjoitti:
Mistä päättelet, etten ota lungisti? Enkä mä estä ketään yllättämästä minua.
http://www.youtube.com/watch?v=4Wu0463vdF0
Et nyt tainnut ihan käsittää, mitä tarkoitin yllättämisellä. Mut ei se mitään..... kirjoitti:
Et sinä
Tässäkin joku...
Niin, että mitä en minä? Kakista ulos vaan, että muutkin ymmärtäis...- frost-free
Genio.Mente kirjoitti:
Mistä päättelet, etten ota lungisti? Enkä mä estä ketään yllättämästä minua.
http://www.youtube.com/watch?v=4Wu0463vdF0
Et nyt tainnut ihan käsittää, mitä tarkoitin yllättämisellä. Mut ei se mitään...sun mielestä kaikki on ok kun sä näet ihmiset negatiivisessa valossa sun mielestä just_sellaisina_mitä_he_sun_mielestä ovat vai?Lohduttaako se sua? Miten? Onks olemassa yhtään hyvää ihmistä johon sä luotat? tai fiksua joka käyttää fiksuuttaan johonkin hyödylliseen? Ihan vain nyt oikaistakseni tätä kysyn..
Mä ymmärrän hyvin että ihmiset joista mä en pidä eivät yllätä missään käänteessä.
Toisaalta myös ihminen josta pidän voi lakata yllättämästä(kuten parisuhde). Se onko se yllättäminen negatiivista vai posiviivista luonteeltaan - on paljon relevantimpi kysymys..Eli jos mä luotan miehessä siihen että se on luotettava isä lapsilleni ja hoitaa oman osuutensa, se on hyvä juttu :) Jos mä taas voin aina luottaa vain sen paskamaisuuteen se on huono :( Joten sen takia yllätyksettömyys ei ole välttämättä huono asia aina! frost-free kirjoitti:
sun mielestä kaikki on ok kun sä näet ihmiset negatiivisessa valossa sun mielestä just_sellaisina_mitä_he_sun_mielestä ovat vai?Lohduttaako se sua? Miten? Onks olemassa yhtään hyvää ihmistä johon sä luotat? tai fiksua joka käyttää fiksuuttaan johonkin hyödylliseen? Ihan vain nyt oikaistakseni tätä kysyn..
Mä ymmärrän hyvin että ihmiset joista mä en pidä eivät yllätä missään käänteessä.
Toisaalta myös ihminen josta pidän voi lakata yllättämästä(kuten parisuhde). Se onko se yllättäminen negatiivista vai posiviivista luonteeltaan - on paljon relevantimpi kysymys..Eli jos mä luotan miehessä siihen että se on luotettava isä lapsilleni ja hoitaa oman osuutensa, se on hyvä juttu :) Jos mä taas voin aina luottaa vain sen paskamaisuuteen se on huono :( Joten sen takia yllätyksettömyys ei ole välttämättä huono asia aina!oletat, vaikka itse et pidä oletuksista?
- frost-free
Genio.Mente kirjoitti:
oletat, vaikka itse et pidä oletuksista?
sinä esität taas pikkumyytä?
- Cranky_geek
"älykkyys" ärsyttää, jolla pyritään alentamaan ja nöyryyttämään muita. Sellaisesta voi joskus tehdä mieli napauttaa sopivassa kohtaa vähän takaisin. Siinä ei kylläkään ole kysymys mistään kostamisesta, vaan yksinkertaisesti siitä, että jospa se pysäyttäisi edes vähän ajattelemaan asioita. Joskus toi on ainoa tapa herättää ajattelemaan, koska jotkut on vaan yksinkertaisesti niin sokeita omalle toiminnalleen.
Mut ehkä sä oot huomauttanu noista virheistä jotenkin vittumaisesti. Oikeastaan pelkkä virheestä huomauttaminenkin on helppoa ottaa vittuiluna vaikka sanoisikin ihan asiasta. Yleensä vaikutus pehmenee huomattavasti, jos heittää samaan hengenvetoon myös rakentavan palautteen eli käytännössä parannusehdotuksen. Silloin siitä jää helpommin sellainen vaikutelma, että sä yrität auttaa, etkä vaan auo päätäs, kun nyt satut tietämään jostain asiasta paremmin. Eikä se vielä tee susta automaattisesti älykkäämpää vaikka satutkin tietämään jostain asiasta enemmän kuin joku mies tai huomaat jonkun virheen mitä mies ei tullut ajatelleeksi. Kriitikon osa on usein niin paljon helpompi.- almasty
Tulee mieleen ettei frosteri olisi ainakaan alunperin käyttäytynyt noin.
Hänelläkin näyttäisi olevan jotain sen tyyppistä taustaa elämässään mikä ennemmin vetää nöyräksi. - komppia kehii
sais genioki lukee
Avioliitto on suhde jossa toinen on aina oikeassa ja toinen on aviomies...
- frost-free
Hope not :/ OOt varmaan aikamoinen vekkuli et vaimos tykkää susta vaikket jaksa hänen kanssaan intellektuellisti keskustellakaan.. :D
hmm..mikähän sun salaisuus on. Päivittäinen huoioon ottaminen? suuseksi yllättäen käskyllä levittää raajat nyt hetipaikalla? Hölmöily joka saa vaimosi nauramaan sydämensä pohjasta vai mikä? - kundi.kundine
sen suuntaist olis täälläki havaittavissa ;D hähä
frost-free kirjoitti:
Hope not :/ OOt varmaan aikamoinen vekkuli et vaimos tykkää susta vaikket jaksa hänen kanssaan intellektuellisti keskustellakaan.. :D
hmm..mikähän sun salaisuus on. Päivittäinen huoioon ottaminen? suuseksi yllättäen käskyllä levittää raajat nyt hetipaikalla? Hölmöily joka saa vaimosi nauramaan sydämensä pohjasta vai mikä?että olen komea, rikas, älykäs, seurallinen, huumorintajuinen, huomioiva, viisas, rakastettava, rakastava, ihana, suurisydäminen, hyvä sängyssä, koti-ihminen, jännittävä, kansainvälinen, kotimainen jne. Vikana oikeastaan vain tämä valtava vaatimattomuus.
- frost-free
relaxed_eyes kirjoitti:
että olen komea, rikas, älykäs, seurallinen, huumorintajuinen, huomioiva, viisas, rakastettava, rakastava, ihana, suurisydäminen, hyvä sängyssä, koti-ihminen, jännittävä, kansainvälinen, kotimainen jne. Vikana oikeastaan vain tämä valtava vaatimattomuus.
muute vaatimattomuus & saamattomuus usein samassa paketissa miehessä miten sä ajattelet?
Hirveän vaikea löytää sopivaa ihmistä, siis aktiivisuustasoltaan.. :( frost-free kirjoitti:
muute vaatimattomuus & saamattomuus usein samassa paketissa miehessä miten sä ajattelet?
Hirveän vaikea löytää sopivaa ihmistä, siis aktiivisuustasoltaan.. :(että toisinpäin.
Mitä vähemmän puhuu, sitä enemmän toimii.
- uygku
Onko se älykkyys kenties sama, kuin kengännumero, jos siitä aiheesta pitää keskustella tällä keskustelupalstalla? Oho, hei: en ikinä ole huomannut mitään sisäpiirejä tällä palstalla, oho ehe-ehe-ehe!:;DDD Ouu.. steks steks steks.. ouu steks steks steks.
- Eewari-fani<3
Aina niin ihanaa akateemista huumoria!!!
- proffa19v
parisuhteet, joissa nainen on miestä älykkäämpi kestävät pitempään ja ovat onnellisempia.
Kuitenkin, jos joku haukkuu toista, se johtuu aina huonosta itsetunnosta.- frost-free
vaikka joskus on aika todennäköistä että haukkuu toista jos toinen käyttäytyy ensin itse todella huonosti ja toiselle voi tulla tietynlainen kuva toisesta. Syyttä suotta haukkuminen on turhaa eikä johda mihinkään hyvään. Parisuhteessa haukutaan paljon etenkin siinä vaiheessa kun toisen halutaan edes_reagoivan_jollain_tavalla tai kun on toiseen uupunut ja pettynyt. Muunlainen haukkuminen ja jokapäiväinen syyllistäminen voi olla oire luonnehäiriöstä.
- proffa19v
frost-free kirjoitti:
vaikka joskus on aika todennäköistä että haukkuu toista jos toinen käyttäytyy ensin itse todella huonosti ja toiselle voi tulla tietynlainen kuva toisesta. Syyttä suotta haukkuminen on turhaa eikä johda mihinkään hyvään. Parisuhteessa haukutaan paljon etenkin siinä vaiheessa kun toisen halutaan edes_reagoivan_jollain_tavalla tai kun on toiseen uupunut ja pettynyt. Muunlainen haukkuminen ja jokapäiväinen syyllistäminen voi olla oire luonnehäiriöstä.
"vaikka joskus on aika todennäköistä että haukkuu toista jos toinen käyttäytyy ensin itse todella huonosti ja toiselle voi tulla tietynlainen kuva toisesta."
Ei kukaan, jolla on hyvä itsetunto, käyttäydy huonosti paitsi vahingossa tai tietämättömyyttään. Ja sellaista ei kukaan hyväitsetuntoinen ala haukkumaan, vaan sivistyneesti sanoo, että hän on nyt käyttäytynyt huonosti. Haukkuminen johtuu siis aina huonosta itsetunnosta. - frost-free
proffa19v kirjoitti:
"vaikka joskus on aika todennäköistä että haukkuu toista jos toinen käyttäytyy ensin itse todella huonosti ja toiselle voi tulla tietynlainen kuva toisesta."
Ei kukaan, jolla on hyvä itsetunto, käyttäydy huonosti paitsi vahingossa tai tietämättömyyttään. Ja sellaista ei kukaan hyväitsetuntoinen ala haukkumaan, vaan sivistyneesti sanoo, että hän on nyt käyttäytynyt huonosti. Haukkuminen johtuu siis aina huonosta itsetunnosta.iästäsi johtuen sä et ehkä vielä kykene oikeasti ymmärtämään ihmisluontoa..
- nainen 2015
No älykyyttä on monenlaista, minusta yksi älykkyys ihan trendi sana vain . Minusta ihmisen älykyys tulee ihmisen sisÄLTÄ NIIN KUIN ON ULKOISTA JA SISÄISTÄ KAUNEUTTAKIN ei ainkaan kovain älykäs ole ihminen jos toisia haukkuu seläntakana tyhmä suorastaan .
Älykkään ihmisen täytyy osata käyttätytyä ja siihen ei OLE kuule selän takan puhuminen ja haukkuminen . Sivistys tekee älykkääksi ja hyvät käytöstavat. Jos puhut älykkäitä asioita ja sinulla on sosiaallisia taitoja mutta käyttäydyt kun naristinen ihminen se ei tee ihmistä älykkääksi.- A
Älykkyys on ihmisyhteisön jäsenten kekinäisessä kanssakäymisessä yhtä merkityksellinen asia kuin lihasvoima, eli ei kovinkaan merkityksellinen. Koska ihmiset kykenevät harjoittamaan yhteistoimintaa ja jakamista, niin tärkeimmät taitomme ovat huomioonottaminen ja innostaminen.
Kysyjän tulee olla iloinen jokaisesta älykkäästä puheenvuorosta ja vihainen jokaisesta latteudesta. Hänen tulee kuitenkin innostaa nimenomaan toisia käyttämään älyään, koska häneltä itseltään se tulee luonnostaan.
Totean vielä, että henkilökohtaisesti vihaan latteutta ja olen valmis tappamaan ihmisen hänen henkisen velttoutensa vuoksi. Huomioonottaminen ja innostaminen kuitenkin ovat minulle tärkeimmät arvoni, joten peräydyn askelen. - _veltostunut_
A kirjoitti:
Älykkyys on ihmisyhteisön jäsenten kekinäisessä kanssakäymisessä yhtä merkityksellinen asia kuin lihasvoima, eli ei kovinkaan merkityksellinen. Koska ihmiset kykenevät harjoittamaan yhteistoimintaa ja jakamista, niin tärkeimmät taitomme ovat huomioonottaminen ja innostaminen.
Kysyjän tulee olla iloinen jokaisesta älykkäästä puheenvuorosta ja vihainen jokaisesta latteudesta. Hänen tulee kuitenkin innostaa nimenomaan toisia käyttämään älyään, koska häneltä itseltään se tulee luonnostaan.
Totean vielä, että henkilökohtaisesti vihaan latteutta ja olen valmis tappamaan ihmisen hänen henkisen velttoutensa vuoksi. Huomioonottaminen ja innostaminen kuitenkin ovat minulle tärkeimmät arvoni, joten peräydyn askelen.sä olet varsinainen sankari kun lauot "olen valmis tappamaan ihmisen hänen henkisen velttoutensa vuoksi".
Noh....murhasta ei saa kuin 13 vuotta ja jos ensikertalainen olet niin puolet tuosta.
- 90fg80df98g74
Älykkyys ja viisaus on kaksi aivan eri asiaa.
- kolikon toinen puoli
Tuli mieleen sellainen pointti, että meillä naisilla on useasti "minun tapa, on ainoa oikea tapa" -asenne. =D Vaikka olisi esim. 10 erilaista tapaa siivota, niin silti pitää päästä valittamaan, jos toinen ei siivoakaan "oikealla tavalla". Oletko varma, ettet nyt vain ole sekoittanut tätä tuohon älykkyyskeskusteluun? Muussa tapauksessa toimit jollain tavalla "väärin" ja voit katsoa peiliin. Ei kai sen pitäisi olla niin vaikeaa miehille, että naisille ottaa vastaan rakentavaa palautetta?! Tai sitten on vain niin huonolla itsetunnolla varustettu yksilö tai päinvastoin itseään täynnä. Mitä enemmän tätä asiaa mietin, niin melko varmasti vastauksia on yhtä monta kuin vastaajiakin. Eikä toisaalta kukaan meistä voi tietää, mitä just sen miehen päässä liikkuu.
- frost-free
vaan mä puhun nyt ihan oikeasti älykkyydestä enkä siitä miten päin maitopurkin kuuluu olla jääkaapissa...
- Cthuluhu
Älyllisesti laiskat pelkäävät kaikkea haastavaa. Ei siinä muuta ole.
- Miten niin...???
Niin ja nyt taas tolleen stereotypia "jokainen mies" tasolla että kaikki ovat "samanlaisia" -tyylillä tossa kirjotuksessa.
"Enkä sitä sano ettei sitä olis naisissakin, mut miesten ainakin."
Miesten ainakin? No samalla tavalla myös että naisten ainakin, jos sitä molemmilla ilmenee, ainakin myönnät näin. Vihjaatko että joka ikinen MIES olisi juuri tuollainen. Tiedät että asia ei näin ole mutta miksi aina kaikki pitää provosoida näin että "jokaikinen mies on tällainen ja tuollainen jne..." naisen logiikka? Ehkä.
"Tai sitten mies on yksinkertaisesti juntti joka ei ymmärrä että nainen oli oikeassa ja se siitä. mutta ei...."
Mielestäni aivan ihmiskohtainen juttu. En ole itse ajatellut että onko henkilö vastaavassa tilanteessa mies vai nainen, mitä väliä koska se ei ole siitä kiinni???
Miksi itse asiassa naiset "aina" provosoivat jokaista asiaa mikä jossain miehessä ärsyttää stereotyyppisesti ajattelemalla automaattisesti tämän "miesten tyyppiviaksi", koska asia ei kuitenkaan näin ole. Maailma on idiootteja pullollaan, pitäisikö niistäkin erottaa kuinka moni näistä idiooteista ovat miehiä tai naisia jotka ovat tuollaisia kuin kirjoitat? Minulle ei tuota minkäänlaista ongelmaa myöntää olevani väärässä silloin kun se on aivan ilmiselvää. Sitä paitsi, kannattaako tällaisiä asioita purkaa tänne, koska et tule saamaan mitään "oikeaa" vastausta.- frost-free
lässyttämällä ei saa yleensä mitään toisen ajatuksia selville - haaa! Oletko nyt tyytyväinen.Olet varmaan todella loukkaantunut jo edes sanan äly lausumisesta. Mielestäsi sanaa ei saisi käyttää ja kaikki ihmiset tulisi julistaa samanälyisiksi ja vaikka hakata vähän paistinpannulla jos ei ne muuten usko.
- Niinhän sitä luulisi
frost-free kirjoitti:
lässyttämällä ei saa yleensä mitään toisen ajatuksia selville - haaa! Oletko nyt tyytyväinen.Olet varmaan todella loukkaantunut jo edes sanan äly lausumisesta. Mielestäsi sanaa ei saisi käyttää ja kaikki ihmiset tulisi julistaa samanälyisiksi ja vaikka hakata vähän paistinpannulla jos ei ne muuten usko.
Millä tavalla tuo vastaus liittyi siihen provosoimaasi "miesten älykkyyteen"? Voi olla että lässyttämällä ei saa useinkaan "ajatuksia selville", so what, jätit vain ""miehen" ajatuksia selville" sanomatta.Tottakai on älykkäämpiä ihmisiä mutta alkaa olla jo säälittävän yleistä että ensimmäisenä puhutaan miten joku helvetin tyhmä mies on sellainen ja tälläinen. Ainakin tässä provossa. Yleistämällä ei se muutu miksikään jos joku yksilö on tyhmä kuin saapas, mikä taas ei päde johonkuhun toiseen.
"Olet varmaan todella loukkaantunut jo edes sanan äly lausumisesta. Mielestäsi sanaa ei saisi käyttää ja kaikki ihmiset tulisi julistaa samanälyisiksi ja vaikka hakata vähän paistinpannulla jos ei ne muuten usko."
Eikä auta vaikka laittaisit sanoja mun suuhuni, koska vastauksessani ilmaisin vain sen miten provosoit muutaman miehen tyhmyyttä luokittelemalla sanat uusiksi, tähän tyyliin
äly=nainen
tyhmyys=mies - frost-free
Niinhän sitä luulisi kirjoitti:
Millä tavalla tuo vastaus liittyi siihen provosoimaasi "miesten älykkyyteen"? Voi olla että lässyttämällä ei saa useinkaan "ajatuksia selville", so what, jätit vain ""miehen" ajatuksia selville" sanomatta.Tottakai on älykkäämpiä ihmisiä mutta alkaa olla jo säälittävän yleistä että ensimmäisenä puhutaan miten joku helvetin tyhmä mies on sellainen ja tälläinen. Ainakin tässä provossa. Yleistämällä ei se muutu miksikään jos joku yksilö on tyhmä kuin saapas, mikä taas ei päde johonkuhun toiseen.
"Olet varmaan todella loukkaantunut jo edes sanan äly lausumisesta. Mielestäsi sanaa ei saisi käyttää ja kaikki ihmiset tulisi julistaa samanälyisiksi ja vaikka hakata vähän paistinpannulla jos ei ne muuten usko."
Eikä auta vaikka laittaisit sanoja mun suuhuni, koska vastauksessani ilmaisin vain sen miten provosoit muutaman miehen tyhmyyttä luokittelemalla sanat uusiksi, tähän tyyliin
äly=nainen
tyhmyys=miestavalla sinä yrität vängätä asiaa..henkilökohtaistaa sen jotta voisit haukkua minua?
- Miksi yleistät
frost-free kirjoitti:
tavalla sinä yrität vängätä asiaa..henkilökohtaistaa sen jotta voisit haukkua minua?
En mielestäni millään tavalla mutta kun keskität kaiken tyhmyyden provossasi miehiin, ei siinä puhuta siitä että yhtä lailla naiset siinä mukana ovat tyhmiä kuin miehetkin. Mitäpä tästä sinua haukkumaan jos olet sitä mieltä, toin vain esille käsitykseni sinusta, jos tekstin perusteella se pitäisi tehdä. Eikä sitä paljon muullakaan perusteella voi tuntemattomasta tehdä.
- Antero767
Kirjoitusketjun aloittajan älyllisistä voimavaroista saatiin kirjallnen näyttö vuolatuksen muodossa, älyllisien ominaisuuksien massiivinen määrä ei liene murheista suurimpia.
Sinällänsä asiallinen aihepiiri nostettu framille (kaiken muunkin turhuuden joukkoon), älyrasismi saa yleensä vastavoiman. Pääsääntöisesti heikoimmilla älyllisillä voimavaroilla varustetut yksilöt saavat ns.skitsokohtauksen mikäli he ovat tilanteessa vaikutusvallan kahvassa, yksinkertaisesti heillä ei mitään muuta keinoa enää jäljelle jää kuin inttäminen/jääräpäisyys/jankkaaminen/uhkailu/kiristys.
Älyllisiä ratkaisumalleja ei suostuta käyttämään (tarkoittaa muiden toimintamallia, auktoriteetiasema murtuu joten niihin ei suostuta) ja näillä tapauksille riittää auktoriteettiaseman ylläpitäminen, asioiden etenettömättömyys on näille henkilöille pienempi paha.
Älyrasismia voi sitten harrastaa vapaa-ajalla, siellähän voi ystävänsä vapaasti valita.
Ikävää jos elämänkumppani on ns.latva-b ... tosin miksi valita latva-b kumppaniksi ja hankaloittaa elämäänsä ?- frost-free
kuka on sanonut että älystä olisi mitään konkreettista hyötyä jos muut kokevat sen vain uhaksi ja oikeutukseksi harrastaa mainitsemaasi älyrasismia=kiusaamista!!! Kukaan ei puolusta älykästä, päinvastoin. Älykkäästä pitää päästä eroon, osoittaa että hänen tulisi olla nöyrempi, hiljaisempi ja mitä kaikkea...
Eiks se ole ihan sama asia kuin joku kauneus? Mä olen monesti miettinyt että olis kamalaa olla yhtä kaunis kuin Janina Frostell..ei tietenkään millään pahalla Janinaa kohtaan mut eiks se ole yleinen käsitys että jollakin lailla massasta poikkeavaa saa aina kiusata. Se pitää vain kestää. Entä jos ei kestä? Entäs jos ei jaksa sitä jatkuvaa paikan osoittelua etenkään koska näkee että toisella on idioitismin keinot ja pahat motiivit toiminnan takana. Kuka sellaista uhria auttaa?
nimim. Taivaassa tavataan saatana! - _sesamavelttokuinenn
frost-free kirjoitti:
kuka on sanonut että älystä olisi mitään konkreettista hyötyä jos muut kokevat sen vain uhaksi ja oikeutukseksi harrastaa mainitsemaasi älyrasismia=kiusaamista!!! Kukaan ei puolusta älykästä, päinvastoin. Älykkäästä pitää päästä eroon, osoittaa että hänen tulisi olla nöyrempi, hiljaisempi ja mitä kaikkea...
Eiks se ole ihan sama asia kuin joku kauneus? Mä olen monesti miettinyt että olis kamalaa olla yhtä kaunis kuin Janina Frostell..ei tietenkään millään pahalla Janinaa kohtaan mut eiks se ole yleinen käsitys että jollakin lailla massasta poikkeavaa saa aina kiusata. Se pitää vain kestää. Entä jos ei kestä? Entäs jos ei jaksa sitä jatkuvaa paikan osoittelua etenkään koska näkee että toisella on idioitismin keinot ja pahat motiivit toiminnan takana. Kuka sellaista uhria auttaa?
nimim. Taivaassa tavataan saatana!auttakoon itseään mutta kuten tossa yllä, olen siis huonoitsetuntoinen kun olen itseäni täynnä.
- gugur
älykkyys ketään ärsytä, sehän ei edes näy tai kuulu päälle päin kovin suoraan.
Fiksuja ihmisiä saattaa ärsyttää esim. aggressiivisuus, kiroilu, epäkohteliaisuus, nimittely, ajattelemattomuus tai pienikin yleistäminen.
Vähemmän fiksuja voi _lisäksi_ ärsyttää myös myöntää olevansa väärässä, alakynteen jääminen tms.
Näistä kahdesta erillisestä asiasta kumpi tahansa kelpaa. Aloittajan viestin perusteella ensimmäinen pätee aina ja jos vastapuoli ei ole laatikon terävin veitsi, pätee lisäksi vielä jälkimmäinen.- AinVain
Toisilla on, toisilla ei.
- _SiS-
Itseäni ainakin suorastaan vituttaa se tietynlainen asenne mikä on näillä hyvin koulutetuilla tai "älyköillä".. ei siis kaikilla mutta osalla. mutta sekin on niin monesta kiinni kuten miten painotat puhettasi tai miten ylipäätään puhut TAI miten reagoit toisen juttuun. mutta tämä on minun oma ongelmani, minkäs minä sille voin etten jaksa kiinnostua puhumaan politiikasta tai muustakaan maailmaa ravisuttavista poliittisista tai taloudellisista ongelmista, itselläni on niitä ihan omasta takaa että keskityn niihin ennemmin kuin muuhun.
- frost-free
ymmärrän täysin ton sanomasi. Jotkut akateemikoiksi muutautuneet ovat todella muuttaneet jopa puhetyyliään tietynlaiseksi, eivätkä alennu puhumaan henkilökohtaisemmista ongelmista vaikka ystävän kanssa koska haluavat olla kerrankin jotain..hmm...parempaa. Mutta eiks tollaisia ihmisiä ole kaikissa sosiaaliluokissa?niitä mainitsemiasi huonoitsetuntoisia jotka roikkuvat tietyissä muka_edustamissaan_arvoissa koska eivät kestä todellista maailmaa tai jnk muun maailmaa. Ihmisten väliselle kohtaamiselle hykerrellään onnesta ehkä nähtäessä se dvd-tallenteelta, muuten se on täysin yäk!
Musta taas tuntuu että ihmiset reagoi negatiivisesti puhetyyliin joka on puhujan habituksen vastainen.
- lootuskukkiii..
tuttujani..on erottu, karattu menossa mones avioliitto suhde,lapsia kolmelle eri ukolle,vaikka ruma ko saapas,silti riittää sukseeta eli menestystä mies /nais markkoinoilla,netissä naamakirjassa lukee kaikki, typerää jotenkin, naureskelen usein kuinka kaupassa oltu jne menossa sinne tänne..:).
. Ongelmaisia, tavallisia ihmisiä, tyhmän läntiä,
mutta samaarin avoimia, ja hiljaisia hissukoita, ne ei omistaan paljoa virka silti niillä kavereita.
Sit me jotka ollaan korrektisti käyttäytyviä, hienostuneita tavoiltamme me saadaan olla yksin, ulkonäkö ok!viimeisen päälle, vaatteet.tää on herkkä ihmisenä ja tahtosin et olis ystäviä enempi mutta missä vika kun niitä ystäviä pitäs jostain kapakista hakea??tai olla erikoisen sikamainen tavoiltaan niin johan olis ystäviä,mieluiten erikoista..eiks kukaan tahdo hauskaa ihanaa herkkää,ihmistä..älykkyyshän on jotain muuta kuin kouluarvo,arvosi ammattisi..>määrätietoinen kunnianhimoinen voi ihminen olla mennestyäkseen.Jotenkin vaan taviksen pullahiiren elämä on kadehtittavampaa on enempi happeningii.
Naisen kannattaa olla piiloälykäs tässä maailmassa,,edelleen elämme miesten varjossa.Puoliaan joutuu pitämään.Miehet alistaa naisia , kommentoivat aliarvioivasti jne..nainen on objekti edelleen, pitää olla sitä ja tätä..Yleneminen on hankalaa moni tuttu todennut.Itse en hae mitään menestystä ammatillisesti vaikka kunnianhimoa onkin, jotenkin nämä vuodet on opettanet paljon..ei kannata.Arjesta puuttuu ihmiset joiden kanssa jakaa elämää suruja iloja..
Mikä siinnä on että naiset tekee ja ajattelee kaiken monimutkaisemmin,vaikeimman kautta.On ollut miestyökavereita aikoinaan ja tykkäsin olla*äijä*niiden seassa juttuinenikin pärjäsin niiden kanssa.- frost-free
olen samoilla linjoilla kanssasi.
Mutta miksi naisen pitää olla äijä äijien joukossa? Miksi ei voi olla vain oma itsensä tullakseen juttuun? Heti ollaan irroittamassa vespan jarruista osia pilalla jotta tiedät paikkasi... - tenukeppinä 25v
frost-free kirjoitti:
olen samoilla linjoilla kanssasi.
Mutta miksi naisen pitää olla äijä äijien joukossa? Miksi ei voi olla vain oma itsensä tullakseen juttuun? Heti ollaan irroittamassa vespan jarruista osia pilalla jotta tiedät paikkasi...Ite kuvittelin ja olinkin erittäin älykäs ja fiksu nuorimies aikoinaan. Suuret ja kunnianhimoiset tavoitteet elämässä ym. Se aiheutti tuskallisen suurta painetta omaan pääkoppaan ja itsetuhoisia ajatuksia myös, kun luuli/tiesi olevansa jotenkin muka erikoinen. Siihen päälle sitten 25v. terveellisiä elämäntapoja ja sen verta pipo löystynyt ettei juuri nappaa kunnianhimo ja päivä kerralla puksutellaan, nautiskellen elämästä eikä haaveista. Suosittelen kaikille nautintoaineiden kanssa pelaamista, niin lähtee turhat paska-ajatukset aivoista.
- _eienääviinaamulle
tenukeppinä 25v kirjoitti:
Ite kuvittelin ja olinkin erittäin älykäs ja fiksu nuorimies aikoinaan. Suuret ja kunnianhimoiset tavoitteet elämässä ym. Se aiheutti tuskallisen suurta painetta omaan pääkoppaan ja itsetuhoisia ajatuksia myös, kun luuli/tiesi olevansa jotenkin muka erikoinen. Siihen päälle sitten 25v. terveellisiä elämäntapoja ja sen verta pipo löystynyt ettei juuri nappaa kunnianhimo ja päivä kerralla puksutellaan, nautiskellen elämästä eikä haaveista. Suosittelen kaikille nautintoaineiden kanssa pelaamista, niin lähtee turhat paska-ajatukset aivoista.
voit ajatella toisinkin. Huono yöunen laatu, saastainen olo mutta siihen sä varmaan suosittelet korjaussarjaa.
On varsinkin on mutta niitä ei satu kohdalle. No painotusarvot saattavat olla vääriä. Tai sitten aika joka on mennyt jo ohi, Mutta se ei silti naisten arvoa alenna, paljon on hyviä keskustelijoita varsinkin nuorissa alle 50 heh jotkut jopa ajattelee missä mennään. Älkää hitossa menkö piiloälykkyyteen vaa keskustelkaa. Kyllä miehet (jotkut) ainakin ymmärtää. Kiva, että joku tähänkin kiikkittää huomioo.
...tuohon antihistamiini...siis ärsytykseen.... =)
- Jarmo Joensuu
No todella älykkäässä ihmisessä ei ärsytä mikään.
Sellaiset jotka taas itse ajattelevat olevansa älykkäitä on ihan eri asia. Se että itse ajattelee olevansa älykäs ei yleensä ole älykkyyden merkki.
Ja toisten ihmisten "virheiden" huomiominen on maailman yksinkertaisin asia, erityisesti sellaisella joka on sitä tehnyt jo jonkin aikaa. Ensiksikään se mikä yhden ihmisen mielestä on virhe ei välttämättä ole sitä toisen mielestä.
Enemmän älyä osoittaa näkemällä omat virheensä.- äo 162
yleensä kieliasu ja pätemisen tarve..
- Santerij
Hawkings ei ole sitten kovin älykäs, koska ärsyttää mua tosi paljon.
Santerij kirjoitti:
Hawkings ei ole sitten kovin älykäs, koska ärsyttää mua tosi paljon.
Ei vaan oloe aina oikeassa. On saanut liikaa myötätuntoa sairautensa perusteella. Ei hän lainkaa ole niin arvostettu tiedepiireissä kuin muissa. Hänen puolustukseen on sanottava , että hän kirjoittaa kielellä jota tavallisetkin lukijat ymmärtää.
- älykkyydestä
Tunnen erään mensan jäsenen joka tuo jäsenyyden esille jos hänen kanssaan on erimieltä jostakin! Rehellisesti sanottuna hän voi olla matemaattisesti lahjaksas mutta noin yleisesti hän on saatanan tyhmä jota porukka kusettaa jatkuvasti. Matematiikkakaan ei häntä auttanut kun vähemmän lahjakas teki parempaa tulosta pienemmillä resusseilla.
Miettikää tätä!!!!
- Ihime eukko
katkera siitä ettei sinun ns. älykkyyttäsi kenties tunnusteta kuten haluaisit? Jos älliä olis edes siteeksi niin tokko tuollaisia tarvittis edes kirjoittaa.
- alennus
Loistava tarjous uusille asiakkaille Ensimmäisen KK -50% alennus.Tyytyväisyystakuu! WWW.CITY-FINLAND.COM WWW.SV-AV.COM
- Tuota joo
.. älyköstä tässä on kyse?
Ketjun aloittaja selvästi ollut itse sivustaseuraajan asemassa.- frost-free
entä jos tää onki joku salaliittoteoria, oikeasti tässä on kyse sun mutsis siskon faijan vaimostas..
- aceraceae
Hyvä muistaa, että älykkyys ja viisaus eivät ole sama asia.
- hoivaaaja
Olet selvästi seonnut, hakeudu hoitoon, tarvitset apua psykoterapeutilta.
- sofinistit
Vaikuttaa siltä että kirjoittaja on joku telaketjufeministi sisimmissään. Miehet nyt vaan on tieteellisestikin naisia älykkäämpiä... ;-D
- frost-free
et laittanut sitä sanaa? Se menee näin"hullu telaketjufeministi".
*typertyy loukkaantuneena*
- IQ 125 and counting
Siis niinQ aivan iHQ! OMG! Niin totta!
- twentyfour
Wau mitä settiä tässäkin viestiketjussa! I LOVE IT!
1. Silmälasit ei älykköä tee
2. Jos osoitat muille virheitä, se huomataan negatiivisella tavalla, vaikka olisi kuinka hyvä "itsetunto"
3. Itsetunto = täydellinen irtaantuminen tunnereaktioista?
Suomi24:n "olen oikeassa" -kortit vaikuttaa olevan
1. "Tyyppi on narsisti, välittää vain omista tarpeistaan, EIKÄ MINUN TARPEISTA!"
2. "Alhainen itsetunto, voi raukka parkaa. Onneksi olen parempi ihminen."
sitä monesti luulee sanovansa/tekevänsä jotain hienosti ja fiksusti ,.,. mut jos näkisi itsensä videokuvattuna samassa tilanteessa ulkopuolisen silmin niin voi nähdä että ei se niin elegantisti mennytkään ,.
toisten virheistä huomauttamista on parasta pehmentää vaikka sanomalla 'ehkä olisi parempi...' tai 'mitäs jos...' jne.- isu
No tossa nyt ei ainakaan puhu älykäs ihminen, mietipä ensin mitä alykkyys.
- sanat huklassa
En ossoo sanoo.
- Brains & brawn
annapa jokin esimerkki älykkyydestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091267
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!381005Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41915- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46717Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78679Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s66658- 34606
- 57597