gootti vaatteita?

morticia

mistäköhän löytäisin hyviä sivuja joilta vois ostaa gootti vaatteita? mieluiten suomalaisia...?

14

13626

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuNK

www.blackvampire.com

• minä
      • Gwen

ulkomaalaisista ainakin www.x-tra.de
        upeita gootti-vaatteita!

• mimmi

www.rorasah.net

• Ex punK

...kiinostunut millaisia sul´ta löytyis?

Punk ku vaihtui vähän toisenlaiseen tyyliin joku aikaa sitten...

• nompie

olisin kiinnostunu kun sanoit että sulla on samantyylisiä vaatteita.. monellako myisit ja mitä kaikkea sulla on? :/ voisit vaikka vastata sähköpostilla..

• milaX

maalis-huhtikuussa tulee uusi goottivaatteita myyvä nettisivusto, suomalainen.
      www.mortabella.fi

• zeroliini

Se on www.mortabella.com ja näytti auenneen juuri ennen Tuskaa.

• T a H m I s

siis mä olen miettinyt ihan samaa! ettiny kaikki maailman sivustotkin läpi,mutta mitän ei löydy! siis mun kaveri on käynyt yhdillä sivuilla jossa oli mutta se ei muista sitä ossaa... jos se muistaa niin ilmotan heti! oon yrittäny huutonetistäkin kattoo,mutta ei! >:( no jatketaan etsimistä :) en ole oikeasti mikään "gootti" mutta pidän niistä vaatteista ja pukeudun mieluiten mustaan... ei luovuteta vielä,kyllä se joskus kolahtaa ;D

• ''goth''
    • Jeba jee
    • piija25

Moi
      Katos tuolta www.taikanuttu.fi niillä on se cothic tyyli, osasto etusivulla.

• Anonyymi

Aika kuollut mutta ihan sama! :) En tiedä yhtäkään suomalaista kauppaa mutta Killstar.com on aivan ihana. Jokseenkin kallis mutta muuten täydellinen. Iso-Britanniasta tulee, joten tullimaksujakaan ei tule (vielä..). Muuten katsoppa:
      emp.fi
      impericon.fi
      dollskill.com
      coexistberlin.de (vähän erilaisia alternatiivisia tyylejä.. mutta goottimaista löytyy)
      disturbia.com
      blackcraftcult.com
      blacksanctuary.com

Tuossa nyt joitakin :) emp ja impericon tulevat jostain päin eurooppaa, toinen ainakin saksasta. Loput UK ja USA.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      438
      1901
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1237
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      113
      1131
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      69
      1125
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      984
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe