gootti vaatteita?

morticia

mistäköhän löytäisin hyviä sivuja joilta vois ostaa gootti vaatteita? mieluiten suomalaisia...?

14

13471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuNK

www.blackvampire.com

• minä
      • Gwen

ulkomaalaisista ainakin www.x-tra.de
        upeita gootti-vaatteita!

• mimmi

www.rorasah.net

• Ex punK

...kiinostunut millaisia sul´ta löytyis?

Punk ku vaihtui vähän toisenlaiseen tyyliin joku aikaa sitten...

• nompie

olisin kiinnostunu kun sanoit että sulla on samantyylisiä vaatteita.. monellako myisit ja mitä kaikkea sulla on? :/ voisit vaikka vastata sähköpostilla..

• milaX

maalis-huhtikuussa tulee uusi goottivaatteita myyvä nettisivusto, suomalainen.
      www.mortabella.fi

• zeroliini

Se on www.mortabella.com ja näytti auenneen juuri ennen Tuskaa.

• T a H m I s

siis mä olen miettinyt ihan samaa! ettiny kaikki maailman sivustotkin läpi,mutta mitän ei löydy! siis mun kaveri on käynyt yhdillä sivuilla jossa oli mutta se ei muista sitä ossaa... jos se muistaa niin ilmotan heti! oon yrittäny huutonetistäkin kattoo,mutta ei! >:( no jatketaan etsimistä :) en ole oikeasti mikään "gootti" mutta pidän niistä vaatteista ja pukeudun mieluiten mustaan... ei luovuteta vielä,kyllä se joskus kolahtaa ;D

• ''goth''
    • Jeba jee
    • piija25

Moi
      Katos tuolta www.taikanuttu.fi niillä on se cothic tyyli, osasto etusivulla.

• Anonyymi

Aika kuollut mutta ihan sama! :) En tiedä yhtäkään suomalaista kauppaa mutta Killstar.com on aivan ihana. Jokseenkin kallis mutta muuten täydellinen. Iso-Britanniasta tulee, joten tullimaksujakaan ei tule (vielä..). Muuten katsoppa:
      emp.fi
      impericon.fi
      dollskill.com
      coexistberlin.de (vähän erilaisia alternatiivisia tyylejä.. mutta goottimaista löytyy)
      disturbia.com
      blackcraftcult.com
      blacksanctuary.com

Tuossa nyt joitakin :) emp ja impericon tulevat jostain päin eurooppaa, toinen ainakin saksasta. Loput UK ja USA.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5617
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2601
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2199
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1693
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      72
      1486
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1394
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      72
      1263
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      219
      1157
    Aihe