gootti vaatteita?

morticia

mistäköhän löytäisin hyviä sivuja joilta vois ostaa gootti vaatteita? mieluiten suomalaisia...?

14

13527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuNK

www.blackvampire.com

• minä
      • Gwen

ulkomaalaisista ainakin www.x-tra.de
        upeita gootti-vaatteita!

• mimmi

www.rorasah.net

• Ex punK

...kiinostunut millaisia sul´ta löytyis?

Punk ku vaihtui vähän toisenlaiseen tyyliin joku aikaa sitten...

• nompie

olisin kiinnostunu kun sanoit että sulla on samantyylisiä vaatteita.. monellako myisit ja mitä kaikkea sulla on? :/ voisit vaikka vastata sähköpostilla..

• milaX

maalis-huhtikuussa tulee uusi goottivaatteita myyvä nettisivusto, suomalainen.
      www.mortabella.fi

• zeroliini

Se on www.mortabella.com ja näytti auenneen juuri ennen Tuskaa.

• T a H m I s

siis mä olen miettinyt ihan samaa! ettiny kaikki maailman sivustotkin läpi,mutta mitän ei löydy! siis mun kaveri on käynyt yhdillä sivuilla jossa oli mutta se ei muista sitä ossaa... jos se muistaa niin ilmotan heti! oon yrittäny huutonetistäkin kattoo,mutta ei! >:( no jatketaan etsimistä :) en ole oikeasti mikään "gootti" mutta pidän niistä vaatteista ja pukeudun mieluiten mustaan... ei luovuteta vielä,kyllä se joskus kolahtaa ;D

• ''goth''
    • Jeba jee
    • piija25

Moi
      Katos tuolta www.taikanuttu.fi niillä on se cothic tyyli, osasto etusivulla.

• Anonyymi

Aika kuollut mutta ihan sama! :) En tiedä yhtäkään suomalaista kauppaa mutta Killstar.com on aivan ihana. Jokseenkin kallis mutta muuten täydellinen. Iso-Britanniasta tulee, joten tullimaksujakaan ei tule (vielä..). Muuten katsoppa:
      emp.fi
      impericon.fi
      dollskill.com
      coexistberlin.de (vähän erilaisia alternatiivisia tyylejä.. mutta goottimaista löytyy)
      disturbia.com
      blackcraftcult.com
      blacksanctuary.com

Tuossa nyt joitakin :) emp ja impericon tulevat jostain päin eurooppaa, toinen ainakin saksasta. Loput UK ja USA.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe