Sulkapallokaveri, Helsinki

TahtooPelata

Hei,

Olen 23-vuotias tyttö Helsingistä, ja kaipaisin seuraa vähän jo pelanneesta vastustajasta. Laitatteko viestiä tänne palstalle, niin voimme sopia jatkosta. Tällä hetkellä en omista sellaista sähköpostiosoitetta, jonka uskaltaa laittaa julkiseen käyttöön.

Ja niin olisi todella hyvä jos vastustajani voisi käyttää Helsingin yliopiston tarjoamia liikuntahalleja, joita löytyy mm. kumpulasta ja meilahdesta.

2

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelaamaan?

Heips,

olen 33-vuotias miesopiskelija Helsingistä, joka on harrastanut sulkista muutamia vuosia takaperin kerran viikossa tahdilla. Kaverin loukattua jalkansa sulkis jäi ja nyt kiinnostaisi aloittaa uudestaan vähän aktiivisempi pelailu.

Mä oon käyny aikaisemmin Kumpulassa ja siellä on ihan hyvät kentät, kun taas keskustan hallintorakennuksessa on muistikuvani mukaan melko toivotonta pelata. Tarkoitatko Meilahdella Meilahden liikuntakeskusta? Mä oon käyny siellä kerran tai kaks tietämättä, että sieltä saa opiskelija-alennusta?

• glassico

Moi,

Tässä olisi 23-vuotias opiskelijapoika Helsingistä, jolle myös kelpaa sulisseura. Käytän ainakin tuota Helsingin yliopiston kumpulan liikuntakeskusta, kun se on tässä lähistöllä. Sulista olen pelannut ihan kiitettävästi, mutta nyt on ollut pidempi tauko siitä. Eli täytyy varmaan peruslyönnit löytää eka, mutta eiköhän ne yhdessä kerrassa jo tule muistiin. Minuun voi ottaa yhteyttä vaikka tähän spostiin [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7474
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1746
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1384
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe