Hei,
Olen 23-vuotias tyttö Helsingistä, ja kaipaisin seuraa vähän jo pelanneesta vastustajasta. Laitatteko viestiä tänne palstalle, niin voimme sopia jatkosta. Tällä hetkellä en omista sellaista sähköpostiosoitetta, jonka uskaltaa laittaa julkiseen käyttöön.
Ja niin olisi todella hyvä jos vastustajani voisi käyttää Helsingin yliopiston tarjoamia liikuntahalleja, joita löytyy mm. kumpulasta ja meilahdesta.
Sulkapallokaveri, Helsinki
2
1194
Vastaukset
- Pelaamaan?
Heips,
olen 33-vuotias miesopiskelija Helsingistä, joka on harrastanut sulkista muutamia vuosia takaperin kerran viikossa tahdilla. Kaverin loukattua jalkansa sulkis jäi ja nyt kiinnostaisi aloittaa uudestaan vähän aktiivisempi pelailu.
Mä oon käyny aikaisemmin Kumpulassa ja siellä on ihan hyvät kentät, kun taas keskustan hallintorakennuksessa on muistikuvani mukaan melko toivotonta pelata. Tarkoitatko Meilahdella Meilahden liikuntakeskusta? Mä oon käyny siellä kerran tai kaks tietämättä, että sieltä saa opiskelija-alennusta? - glassico
Moi,
Tässä olisi 23-vuotias opiskelijapoika Helsingistä, jolle myös kelpaa sulisseura. Käytän ainakin tuota Helsingin yliopiston kumpulan liikuntakeskusta, kun se on tässä lähistöllä. Sulista olen pelannut ihan kiitettävästi, mutta nyt on ollut pidempi tauko siitä. Eli täytyy varmaan peruslyönnit löytää eka, mutta eiköhän ne yhdessä kerrassa jo tule muistiin. Minuun voi ottaa yhteyttä vaikka tähän spostiin [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875