Miehen karvattomat jalat?

omena

APUA!!! Tyttöystäväni haluaa ajella minun säärikarvani. Mitä mieltä olette: sopiiko/onko sopivaa jos miehellä ei ole karvoja jaloissa, tms. (Miehet) Ajatteko itse? (Naiset) Onko karvaton parempi?

15

9570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaa

Ameriikkalaisilla miehillä ei oo karvan karvaa missään. Eurooppalaiset on asteen verran naturallisempia, ja meillä karvat kuuluu asiaan.

Tyttöystäväsi on katsellut liikaa ameriikkalaisia miehiä.

• netta

Säärien sheivaus on naisten juttu. Mun mielestä ei ole kovin miehekästä jos mies ajelee säärikarvoja. Miesten kuuluu olla karvaisempia. Sääriä ajeleva mies tuntuisi aika omituiselta... Tämä on mun mielipide.

• kaupparatsu

kyllä mun mielestäni ei mikään voi niin paljon oksettaa kuin miehen sukkien tai housunpuntin raosta vilkkuvat karvat pois vaann ne on tarpeettomat.miksi feminishovinistit haluavat meiltä itseämme hoitavilta miehiltä riistää kaiken?

• mun

ÄLÄ SUOSTU!!!

• Olivia

Karvaiset jalat on ihanat.Ne on sexyt! Karvattomat jalat liian naiselliset. Olkaa miehet miehiä!!

• No voi vi..u

Aika seksistinen mielipide. Minunkin mielestä tosi naisella on isot rinnat ja nöyryys miestäkohtaan, toisenlaiset naiset ovatkin sitten "vähemmän naisia".
        Kyllä olet kamala nainen jos et suo miehille mitään variaatioita.

• EMK
        No voi vi..u kirjoitti:

Aika seksistinen mielipide. Minunkin mielestä tosi naisella on isot rinnat ja nöyryys miestäkohtaan, toisenlaiset naiset ovatkin sitten "vähemmän naisia".
        Kyllä olet kamala nainen jos et suo miehille mitään variaatioita.

Sitten on se toinenkin puoli: kun ne ajaa kerran, ne tulee tummempina takasin ja sänki on karmee.
        Älä anna ajella!

• Celly

Onpa monta jotka vastustaa miehien säärikarvojen ajelua. Tietenkin jokaisella on omat mielipiteensä ja se on ihan ok. Lukiessani tekstiäsi päätin jo vastata että jaloista karvojen poistaminen miehillä voi olla kannattavaa. En kuitenkaan kannusta sheivaamaan mahdollisia pitkiä jalkakarvoja vaan poistamaan ne vahalla. Mitä mieltä itse olisit karvattomista jaloista? Olisiko kesällä kivempi kulkea shortseissa(?) ilman mahdollisia pitkiä karvoja jaloissa?? Joissain tapauksissa poisto saattaisi olla suotavaa. Vaikeeta kuitenkaan varmaan suositella tai ei suositella. Toiset tykkäävät ja toiset eivät. Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa jos mies haluaa ns. hoitaa itseään tai kauneutta, komeutta. Karvojen poistossa on se hyväpuoli mm. että ilman niitä hygieniakin parantuu. Poistata vaan säärikarvasi!

• Miika

Minä olen ajanut kintuista karvat, koska niin on mukavempi. Kalsarit on vittumaiset pitää jos on karvaset kintut. Varmaan voi pimut kokeilla sitä tunnetta laittamalla vaikka irtonaisia hiuksia tai koirankarvoja sukkahousuihin. Mulla ainakin just kalsariaikaan usein tuli finnejä tai tulehduksia karvojen juureen. Kai ne jotenkin kärsi siitä ihon ja alkkarien välissä hiertymisestä. Varmaan siksi aika moni mies vilustelee niin paljon ilman kalsareita kuin vain voi.

• Seppo
        Miika kirjoitti:

Minä olen ajanut kintuista karvat, koska niin on mukavempi. Kalsarit on vittumaiset pitää jos on karvaset kintut. Varmaan voi pimut kokeilla sitä tunnetta laittamalla vaikka irtonaisia hiuksia tai koirankarvoja sukkahousuihin. Mulla ainakin just kalsariaikaan usein tuli finnejä tai tulehduksia karvojen juureen. Kai ne jotenkin kärsi siitä ihon ja alkkarien välissä hiertymisestä. Varmaan siksi aika moni mies vilustelee niin paljon ilman kalsareita kuin vain voi.

Itse sheivaan jalkani joka kevät koska hikoillessa jalat ovat todellakin vittumaisen tuntuiset.jalkakarvoihin jaa hiet ja niitä alkaa kutittamaan.Jumalauta jos naisetkin saavat tehdä mitä haluavat niin kyllähän mekin tehdään.Ja sitäpaitsi mitä se muille kuuluu ajaako vai ei ainakin rukseat kesäkintut ilman hikisiä jalkakarvoja on ainakin minusta paljon fiksummat.

• lyyli
        Seppo kirjoitti:

Itse sheivaan jalkani joka kevät koska hikoillessa jalat ovat todellakin vittumaisen tuntuiset.jalkakarvoihin jaa hiet ja niitä alkaa kutittamaan.Jumalauta jos naisetkin saavat tehdä mitä haluavat niin kyllähän mekin tehdään.Ja sitäpaitsi mitä se muille kuuluu ajaako vai ei ainakin rukseat kesäkintut ilman hikisiä jalkakarvoja on ainakin minusta paljon fiksummat.

Älä unohda ajaa myös rintakarvoja.

• omena
        lyyli kirjoitti:

Älä unohda ajaa myös rintakarvoja.

Ei mul sellasii oo.. ja olen ylpeä siitä..

• Fillaristi

Ajatteleppa harrastuksia. Asfaltti-ihottuma on ikävä (ja valitettavan tuttu) tauti ainakin minulle. Vahinkoja sattuu ainakin pyöräillessä ja rullaluistimilla. Hankala saada laastareita tarttumaan karvaisiin jalkoihin, eikä taida olla niin hygienistäkään. Käsittääkseni kilpapyöräilijätkin ovat sen takia karvattomia ainakin jaloista ja käsistä.

• mimi

henk.koht. mielipiteeni on että miehillä pitää ehdottomasti olla karvoja jaloissa, musta se on tosi miehekästä ja varsinki nyt kesällä ihanaa ku miehet käyttää shortseja ja niillä näkyy karvaset jalat, karvattomat on sitä vastoin pantumaisemmat.

mutta se riippuu teistä, eli jos sun tyttöystävä haluaa ajella ja sulle on ok ni siittä vaan.

• chico24

Moikka! Olen ajellut enemmän tai vähemmän karvojani ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että on paljon parempi mitä vähemmän karvoja on.
        on hygienisempää ja mukavampaa kaikin puolin.
        EI kai sillä mitään väliä mitä toiset ajattelee ja kaikenlaistahan kannattaa kokeilla vai mitä! Olen tällä hetkellä täysin posliini! Ei karvan karvaa missään ja tykkään olostani! Saa laittaa kommentteja minullekin sähköpostiin! T: Komea 24v mies-017

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      974
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe